-
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Εγώ εντοπίζω μια υποβόσκουσα προσπάθεια διαφήμισης συγκεκριμένων σχολών.
Οκ...
Δεν συμφωνώ, ιδιαίτερα σε επίπεδο προπτυχιακό.
Εαν θες έρευνα, θα μπορούσε να στηθεί ένα κάποιο άλλο campus με εξειδίκευση στην έρευνα πχ υψηλής ρομποτικής τεχνολογίας. Μονάχα για διδάκτορες, από διάφορες σχολές της χώρας.
Τα άλλα που μου λες για καθηγητές που κάνουν έρευνα και απαντουν σε απίστευτα δύσκολες ερωτήσεις μαθητών που ακόμα μαθαίνουν το αλφάβητο μιας επιστήμης, δεν τα δέχομαι
Ωραία, για να μην νομίζεις ότι υποβιβάζω κάποιες σχολές, για πες μου λοιπόν. Έστω ότι ένας καθηγητής κάνει το μάθημα της μακροοικονομίας σε ένα πανεπιστήμιο. Πως το κάνει?
- Α. Το διδάχτηκε και αυτός ως φοιτητής και το ξέρει. Είναι μελετηρός, διαβάζει το βιβλίο, ενημερώνεται από επιστημονικά περιοδικά, λύνει τις ασκήσεις και τα κάνει στους φοιτητές.
- Β. Έκανε το διδακτορικό του εκεί και τα έμαθε, αλλά πριν καμιά 40ρια χρόνια, έκτοτε δεν ερευνά. Αλλά όπως και ο Α είναι μελετηρός, ενημερώνεται, διαβάζει το βιβλίο, λύνει τις ασκήσεις και τα κάνει στους φοιτητές.
- Γ. Έχει ενεργή επιστημονική δραστηριότητα στο πεδίο, έρευνα, δημοσιεύσεις κλπ. Παρακολουθεί συνέδρια, γνωρίζει τις εξελίξεις επί του θέματος (και κάνει ότι και Α).
Για πες, ποιος από τους τρεις πιστεύεις ότι θα κάνει καλύτερο και πιο πλήρες μάθημα (όπως είδες τους θεωρώ και τους 3 ευσυνείδητους για να μην μπλέξουμε σε υποπεριπτώσεις)?
Μου κάνει αρκετά μεγάλη έκπληξη το ότι θεωρείς ακόμη και το Α επαρκές (διότι τι φοβερές ανάγκες μάθησης να έχει ένας φοιτητής)...
-
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Έχεις διαβάσει τι λένε οι χημικοί μηχανικοί των οικογενειών; Και καθηγητές χημικοι μηχανικοί με ερευνητικό έργο.
αν λένε αυτό που γράφω σημαίνει ότι έχω δίκιο και ότι υπάρχουν ευρήματα...
-
@fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Εγώ εντοπίζω μια υποβόσκουσα προσπάθεια διαφήμισης συγκεκριμένων σχολών.
Οκ...
Δεν συμφωνώ, ιδιαίτερα σε επίπεδο προπτυχιακό.
Εαν θες έρευνα, θα μπορούσε να στηθεί ένα κάποιο άλλο campus με εξειδίκευση στην έρευνα πχ υψηλής ρομποτικής τεχνολογίας. Μονάχα για διδάκτορες, από διάφορες σχολές της χώρας.
Τα άλλα που μου λες για καθηγητές που κάνουν έρευνα και απαντουν σε απίστευτα δύσκολες ερωτήσεις μαθητών που ακόμα μαθαίνουν το αλφάβητο μιας επιστήμης, δεν τα δέχομαι
Ωραία, για να μην νομίζεις ότι υποβιβάζω κάποιες σχολές, για πες μου λοιπόν. Έστω ότι ένας καθηγητής κάνει το μάθημα της μακροοικονομίας σε ένα πανεπιστήμιο. Πως το κάνει?
- Α. Το διδάχτηκε και αυτός ως φοιτητής και το ξέρει. Είναι μελετηρός, διαβάζει το βιβλίο, ενημερώνεται από επιστημονικά περιοδικά, λύνει τις ασκήσεις και τα κάνει στους φοιτητές.
- Β. Έκανε το διδακτορικό του εκεί και τα έμαθε, αλλά πριν καμιά 40ρια χρόνια, έκτοτε δεν ερευνά. Αλλά όπως και ο Α είναι μελετηρός, ενημερώνεται, διαβάζει το βιβλίο, λύνει τις ασκήσεις και τα κάνει στους φοιτητές.
- Γ. Έχει ενεργή επιστημονική δραστηριότητα στο πεδίο, έρευνα, δημοσιεύσεις κλπ. Παρακολουθεί συνέδρια, γνωρίζει τις εξελίξεις επί του θέματος (και κάνει ότι και Α).
Για πες, ποιος από τους τρεις πιστεύεις ότι θα κάνει καλύτερο και πιο πλήρες μάθημα (όπως είδες τους θεωρώ και τους 3 ευσυνείδητους για να μην μπλέξουμε σε υποπεριπτώσεις)?
Μου κάνει αρκετά μεγάλη έκπληξη το ότι θεωρείς ακόμη και το Α επαρκές (διότι τι φοβερές ανάγκες μάθησης να έχει ένας φοιτητής)...
Φυσικά μιλούμε για ανθρώπους με διδακτορικό. Τίποτα λιγότερο.
Οι εποχές που δίδασκαν σε ΤΕΙ με μεταπτυχιακό νομίζω έχουν τελειώσει. Δεν ξέρω αλλά έτσι μου είπαν καθηγητές που δουλεύουν στην επαρχία.
Λοιπον, εάν όντως ο φοιτητης της τάδε σχολής θέλει να βγει στην αγορά εργασίας μετά τη φοίτηση του, αρκεί το Β. Οι πιθανότητες να αντιληφθεί έννοιες που δεν μπορεί να τις εξηγήσει επαρκώς ένας καθηγητής με διδακτορικό και έδρα είναι ελάχιστες. Αλλά ακόμα και αν υπάρχουν ιδιαίτερες απορίες που η επιστήμη δεν μπορεί να εξηγήσει παρά μονάχα ένας καθηγητής που κάνει έρευνα, θα μπορούσε σε αυτό το ακραίο σενάριο να υπάρχει μια βαση δεδομένων και μια διαλειτουργικότητα μεταξύ των πανεπιστημίων με τα πολύ μεγάλα ώστε το 1/1000 ταλέντο να ξεχωρίσει και να έχει επαφές και με άλλους καθηγητές του χώρου που κάνουν εξειδικευμένη έρευνα.
Εάν ο φοιτητής είναι όπως λες αριστούχος από το λύκειο κιόλας, και θα του άρεσε η ιδέα της έρευνας τότε ναι, θα πρέπει να δει σχολές με σημαντική έρευνα.
Άρα επειδή μιλάμε με ρεαλισμό πρακτικά από το 1 εκ αποφοίτους σχολών, οι 500 θα γίνουν ερευνητές υψηλού επιπέδου, δεν χρειάζεται να στήσουμε έναν εκπαιδευτικό χάρτη σαν να είχαμε 1 εκ ερευνητές. Ας στήσουμε ένα εκπαιδευτικό σύστημα και στην επαρχία, που να κοιτα την αγορά όπως λέμε πολλοί και τα ιδιαίτερα λίγα πανεπιστήμια που είναι πιο στην έρευνα oriented ας είναι στις μεγάλες πόλεις δίπλα στα μεγάλα κεφάλαια της χώρας, ιδιωτικά και κρατικά.
Ας παράξει λοιπόν και η επαρχια γνώση υψηλού επιπέδου, ίσως όχι κορυφαίου όπως τα μεγάλα κέντρα, αλλά γιατί όχι και γνώση ως ένα προϊόν που έχει προστιθέμενη αξία και για τη χώρα και για την τοπική κοινωνία
-
-
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Λοιπον, εάν όντως ο φοιτητης της τάδε σχολής θέλει να βγει στην αγορά εργασίας μετά τη φοίτηση του, αρκεί το Β.
Εμένα μου είναι προφανές ότι αν μιλάμε για εκπαίδευση ποιότητας θέλεις το Γ. Αλλά έστω κι έτσι, εκεί είναι το θέμα, ότι στα ιδρύματα που έστησε στο άψε-σβήσε η πασοκάρα για αποκέντρωση, λόγω έλλειψης καθηγητών (γιατί όσα κίνητρα και αν δώσεις δεν πάει κάποιος εύκολα ένας ακαδημαϊκός να μείνει σε μια επαρχιακή πόλη 10-20 χιλιάδων κατοίκων και να "θαφτεί" επαγγελματικά) το μάθημα το έκαναν κυρίως "Α" οι οποίοι ταυτοχρόνως δίδασκαν και στο παραπλήσιο ΙΕΚ! Βεβαίως οι άνθρωποι αυτοί μια χαρά μαθήματα έκαναν, μια χαρά ζούσαν, μια χαρά έμειναν στον τόπο τους... Πλην όμως ήταν ανεπαρκείς.
-
Καλά το ΠΑΣΟΚ είχε κάνει καθηγητές ψυκτικούς που δεν ασκούσαν καν επαγγελματική δραστηριότητα....................................
-
@red_monster said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Μέσα σε όλα και αυτό. Συνεπώς η ηλεκτρομηχανή που πίσω της στις πλατφόρμες υπήρχαν δεξαμενές "15-10-5-2.5" τόνοι υδρογονανθράκων δεν φέρει ίχνη καύσης. Το θέμα έχει "κάτσει" γενικώς μιας και όσοι το boostαραν στις αρχές του χρόνου μάλλον βλέπουν ότι δεν υπάρχει ψωμί και το έχουν ρίξει (με πολύ μεγαλύτερες πιθανότητες επιτυχίας) στον οπεκεπε και την ακρίβεια.
Το ερώτημα βέβαια παραμένει, τι προκάλεσε την πυρόσφαιρα και έκαψε τον κόσμο;
Μα τι άλλο, τα έλαια σιλικόνης!
Σάματις πρώτη φορά στα παγκόσμια χρονικά θα είναι που υποτιθέμενη διαρροή λαδιού σιλικόνης μετασχηματιστή κάνει στιγμιαία έκρηξη ισοδύναμη με 2μισι τόνων πτητικών υδρογονανθράκων;
Στρατιώτης !
Του Βαγγέλα ή του ορθόδοξου αδερφού ημών Ιβάν?
-
Κοίτα ένας γνωστός μου εργαζόταν σε ένα τέτοιο ίδρυμα στην επαρχία. Δεν γνωρίζω τι κάνει πια έχασα επαφές.
Ο τύπος σπούδασε στο στο μεγαλύτερο της Αγγλίας πανεπιστήμιο για την χρηματαγορα. Δεν λέω περισσότερα δεν θέλω να φωτογραφίσω ανθρώπους. Έκανε και διδακτορικό εκεί και εργάστηκε ως junior μάλλον, δεν ξέρω ακριβώς, στην αγορά τους στις big ετιαριες τους. Για Χ,ψ, λόγους ήρθε εδώ, μάλλον οικογενειακους και δίδασκε σε ένα τέτοιο ίδρυμα.
Ποιες απορίες θα έλυναν οι μαθητές του στο μάθημα τραπεζικών προϊόντων και χρηματαγορων στα μεγάλα πανεπιστήμια του κέντρου που δεν θα το γνώριζε αυτός;;;
Δηλαδή μετά ένα σημείο αρχίζουμε και θεωρούμε και τους φοιτητές με καλό βαθμό κάτι το ιδιαίτερο.
Δεν είναι έτσι, υπάρχουν εξαιρέσεις όπως παντού αλλά κάπου ξεκινά η παραφιλολογία πιστεύω.
-
@w202-amg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Καλά το ΠΑΣΟΚ είχε κάνει καθηγητές ψυκτικούς που δεν ασκούσαν καν επαγγελματική δραστηριότητα....................................
Εάν ψάξεις καλά, οι περισσότεροι καθηγητές στην επαρχία είναι παιδιά της ΝΔ. Ρώτα όσους είναι μέσα στα πράγματα. Το ρουσφέτι πάει όχι σύννεφο.... Τυφώνας.
-
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Κοίτα ένας γνωστός μου εργαζόταν σε ένα τέτοιο ίδρυμα στην επαρχία. Δεν γνωρίζω τι κάνει πια έχασα επαφές.
Ο τύπος σπούδασε στο στο μεγαλύτερο της Αγγλίας πανεπιστήμιο για την χρηματαγορα. Δεν λέω περισσότερα δεν θέλω να φωτογραφίσω ανθρώπους. Έκανε και διδακτορικό εκεί και εργάστηκε ως junior μάλλον, δεν ξέρω ακριβώς, στην αγορά τους στις big ετιαριες τους. Για Χ,ψ, λόγους ήρθε εδώ, μάλλον οικογενειακους και δίδασκε σε ένα τέτοιο ίδρυμα.
Ποιες απορίες θα έλυναν οι μαθητές του στο μάθημα τραπεζικών προϊόντων και χρηματαγορων στα μεγάλα πανεπιστήμια του κέντρου που δεν θα το γνώριζε αυτός;;;
Δηλαδή μετά ένα σημείο αρχίζουμε και θεωρούμε και τους φοιτητές με καλό βαθμό κάτι το ιδιαίτερο.
Δεν είναι έτσι, υπάρχουν εξαιρέσεις όπως παντού αλλά κάπου ξεκινά η παραφιλολογία πιστεύω.
Πολύ απλά, αν αυτά τα είχε κάνει 15 έτη πριν, θα διδασκε στους φοιτητές του με γνώσεις 15 ετών μπαγιατικες. Αλλά οκ, πες ότι κάποια θεμελιώδη μαθήματα δεν έχουν τόσες αλλαγές μέσα στον χρόνο. Και πάλι όμως μιλάς για κατηγορία Β, πόσο εύκολο θεωρείς πχ στην Κοζάνη ένας καθηγητής που διδασκε περί τραπεζικών να είναι αυτός που λες και όχι ενας απλός απόφοιτος με πτυχιο;
Να σου θυμησω ότι όλα αυτά έγιναν επί του συριζα αει και με τις μεταβατικές διατάξεις κάποιοι από τους καθηγητές τους (πρώην ΤΕΙ χωρίς διδακτορικο) συνέχισαν μέχρι να συνταξιοδοτηθουν. Επίσης σε πλείστα από αυτά τα περιφερειακα "αει" όπως ανέφερα, πολλοί καθηγητές επι σειρα ετων ήταν απλοί απόφοιτοι με πτυχίο (και δεν αναφέρομαι σε εργαστήρια μόνο αλλά και σε κανονικά μαθηματα). -
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@w202-amg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Καλά το ΠΑΣΟΚ είχε κάνει καθηγητές ψυκτικούς που δεν ασκούσαν καν επαγγελματική δραστηριότητα....................................
Εάν ψάξεις καλά, οι περισσότεροι καθηγητές στην επαρχία είναι παιδιά της ΝΔ. Ρώτα όσους είναι μέσα στα πράγματα. Το ρουσφέτι πάει όχι σύννεφο.... Τυφώνας.
Σου έχω και καλύτερο, ξυλουργός έγινε καθηγητής ΤΕΙ επι ΠΑΣΟΚ. Αυτά τα ξέρω προσωπικά και σου τα λέω
-
@w202-amg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@w202-amg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Καλά το ΠΑΣΟΚ είχε κάνει καθηγητές ψυκτικούς που δεν ασκούσαν καν επαγγελματική δραστηριότητα....................................
Εάν ψάξεις καλά, οι περισσότεροι καθηγητές στην επαρχία είναι παιδιά της ΝΔ. Ρώτα όσους είναι μέσα στα πράγματα. Το ρουσφέτι πάει όχι σύννεφο.... Τυφώνας.
Σου έχω και καλύτερο, ξυλουργός έγινε καθηγητής ΤΕΙ επι ΠΑΣΟΚ. Αυτά τα ξέρω προσωπικά και σου τα λέω
Ε και εγώ τα ξερω προσωπικά. Ξέρω και τι έκαναν στα βουλευτικά γραφεία μερικοί.
-
@fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Κοίτα ένας γνωστός μου εργαζόταν σε ένα τέτοιο ίδρυμα στην επαρχία. Δεν γνωρίζω τι κάνει πια έχασα επαφές.
Ο τύπος σπούδασε στο στο μεγαλύτερο της Αγγλίας πανεπιστήμιο για την χρηματαγορα. Δεν λέω περισσότερα δεν θέλω να φωτογραφίσω ανθρώπους. Έκανε και διδακτορικό εκεί και εργάστηκε ως junior μάλλον, δεν ξέρω ακριβώς, στην αγορά τους στις big ετιαριες τους. Για Χ,ψ, λόγους ήρθε εδώ, μάλλον οικογενειακους και δίδασκε σε ένα τέτοιο ίδρυμα.
Ποιες απορίες θα έλυναν οι μαθητές του στο μάθημα τραπεζικών προϊόντων και χρηματαγορων στα μεγάλα πανεπιστήμια του κέντρου που δεν θα το γνώριζε αυτός;;;
Δηλαδή μετά ένα σημείο αρχίζουμε και θεωρούμε και τους φοιτητές με καλό βαθμό κάτι το ιδιαίτερο.
Δεν είναι έτσι, υπάρχουν εξαιρέσεις όπως παντού αλλά κάπου ξεκινά η παραφιλολογία πιστεύω.
Πολύ απλά, αν αυτά τα είχε κάνει 15 έτη πριν, θα διδασκε στους φοιτητές του με γνώσεις 15 ετών μπαγιατικες. Αλλά οκ, πες ότι κάποια θεμελιώδη μαθήματα δεν έχουν τόσες αλλαγές μέσα στον χρόνο. Και πάλι όμως μιλάς για κατηγορία Β, πόσο εύκολο θεωρείς πχ στην Κοζάνη ένας καθηγητής που διδασκε περί τραπεζικών να είναι αυτός που λες και όχι ενας απλός απόφοιτος με πτυχιο;
Να σου θυμησω ότι όλα αυτά έγιναν επί του συριζα αει και με τις μεταβατικές διατάξεις κάποιοι από τους καθηγητές τους (πρώην ΤΕΙ χωρίς διδακτορικο) συνέχισαν μέχρι να συνταξιοδοτηθουν. Επίσης σε πλείστα από αυτά τα περιφερειακα "αει" όπως ανέφερα, πολλοί καθηγητές επι σειρα ετων ήταν απλοί απόφοιτοι με πτυχίο (και δεν αναφέρομαι σε εργαστήρια μόνο αλλά και σε κανονικά μαθηματα).Τα προγράμματα σπουδών και η ύλη κάθε μαθήματος ενημερώνονται με βάση την αγορά. Δεν γνωρίζω εάν υπάρχει και επιτροπή του υπουργείου όπου αξιολογείται κιόλας για να χαρακτηριστει τριτοβάθμιου επιπέδου. Δεν νομίζω να διδάσκει κάποιος ότι του κατεβει. Υπάρχει ύλη που δηλώνεται και παίρνει έγκριση για κάθε τμήμα και κάθε σχολή.
Προφανώς ένας που σπούδασε κάτι πριν 15 έτη πρέπει να ενημερωθεί για τα νέα δεδομένα της επιστήμης του. Προφανώς, και αυτοί στην περιφέρεια παράγουν ένα μικρό ερευνητικό έργο, κυρίως για να παίρνουν επιδοτήσεις, καθώς είναι απαραίτητο από το νόμο. Δεν λέω πως θα ταράξουν τα νερά της επιστήμης αν και μερικές φορές συμβαίνει, αλλά και πάλι όταν διδάσκεις το αλφάβητο μιας επιστήμης σε προπτυχιακό επίπεδο δεν βρίσκω τόσο μεγάλη διαφορά από τα σούπερ διάσημα ερευνητικά κέντρα.
-
Εγώ τώρα μαθαίνω python. Δεν ξέρω εάν είναι σύγχρονη ή όχι. Νομίζω δεν είναι. Εγώ την μαθαίνω. Είμαι τελείως άσχετος.
Στον δικό σου κλάδο οι εξελίξεις είναι ραγδαίες. Σε ένα έτος αλλάζουν πάρα πολλά. Στις ανθρωπιστικές επιστήμες χμμμ όχι και τόσο
-
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Εγώ τώρα μαθαίνω python. Δεν ξέρω εάν είναι σύγχρονη ή όχι. Νομίζω δεν είναι. Εγώ την μαθαίνω.
Στον δικό σου κλάδο οι εξελίξεις είναι ραγδαίες. Σε ένα έτος αλλάζουν πάρα πολλά. Στις ανθρωπιστικές επιστήμες χμμμ όχι και τόσο
Καλή είναι η python :-). Για AI?
Προσωπική μου άποψη, για μαθήματα μετά το 3ο έτος που ξεκινάνε μαθήματα εξειδίκευσης (πες τραπεζικη για εσας) αν δεν θέλεις να κοροϊδεύεις τους φοιτητές σου, χρειάζεσαι να διδάσκει κόσμος ενημερωμένος και καταρτισμενος με βαση τις τελευταιες εξελιξεις στον κλαδο.
Σκέψου πχ μάθημα περί μπαταριών η ανεμογεννητριων σε ηλεκτρολόγους βασισμένου σε διδακτορικό 15ετιας. Εγώ δεν μπορώ να βρω άλλο τρόπο να το κάνεις αυτο αν δεν είσαι ερευνητικά ενεργός (ναι, οχι απαραιτητα να ταραξεις το συμπαν αλλα να εχεις επαφη εστω και με μικρες εργασιες), δεν θα γραψεις δυο παπατζες στο 4tforum που τις διαβασες απο καποιο site, θα διδαξεις, αρα χρειαζεσαι επιστημονικη αποψη και τεκμηριωση. Τώρα πόσο καλά το κάνουν αυτό μεγαλύτερα η μικρότερα ελληνικά αει σε κάθε μάθημα, οκ, προφανώς κάθε περίπτωση διαφέρει.
-
τι σημαίνει ερευνητικά ενεργός; Δηλαδή η ενημέρωση της ύλης και αντιστοίχως του καθηγητή δεν παίζει ρόλο;
Δηλαδή οι γιατροί που ενημερώνονται στην επιστήμη τους και υιοθετούν τις νέες εφαρμογές που αυτή προτάσει, είναι άχρηστοι διότι δεν κάνουν έρευνα οι ίδιοι;
Και αν κάποιος κάνει έρευνα για τις μπαταρίες αλουμινίου και όχι νατρίου αλλά καλείται να διδάξει και τα δύο στους φοιτητές του;;;
Περί γλώσσα προγραμματισμού
Ναι, στο βάθος κήπο είναι κάτι τέτοιο στο πρόγραμμα. Αλλά εδώ έχουμε κολλήσει στα μπετά. Είναι δύσκολη. -
@fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Έχεις διαβάσει τι λένε οι χημικοί μηχανικοί των οικογενειών; Και καθηγητές χημικοι μηχανικοί με ερευνητικό έργο.
αν λένε αυτό που γράφω σημαίνει ότι έχω δίκιο και ότι υπάρχουν ευρήματα...
Κατά τα άλλα, ο άλλος ακομμάτιστος συμφορουμίτης που είδε ότι εγώ είμαι φαντάρος που φυλάει γερμανικό νούμερο (ναι ξέρω, μάλλον δεν γνωρίζεις από πρώτο χέρι τι είναι), δεν αναγνωρίζει τις Ειδικές Δυνάμεις εν δράσει...
-
Γερμανικό νούμερο με χιόνι ως το γόνατο μέχρι να πας στην σκοπιά
Ωραία χρόνια.
-
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Έχεις διαβάσει τι λένε οι χημικοί μηχανικοί των οικογενειών; Και καθηγητές χημικοι μηχανικοί με ερευνητικό έργο.
αν λένε αυτό που γράφω σημαίνει ότι έχω δίκιο και ότι υπάρχουν ευρήματα...
Κατά τα άλλα, ο άλλος ακομμάτιστος συμφορουμίτης που είδε ότι εγώ είμαι φαντάρος που φυλάει γερμανικό νούμερο (ναι ξέρω, μάλλον δεν γνωρίζεις από πρώτο χέρι τι είναι), δεν αναγνωρίζει τις Ειδικές Δυνάμεις εν δράσει...
Ωραία είσαι πεπεισμένος ότι έχεις δίκιο γιατί έχεις μακρά γνώση για το τι συμβαίνει όταν δυό τρένα συγκρούονται μετωπικά. Όλοι ξέρουμε εδώ για τρένα γιατί όταν εμείς κάναμε τρένα στο Μάντσεστερ έτρωγαν βελανίδια.
-
Ενώ εσύ έχεις καλύτερη γνώση από τους χημικούς μηχανικούς και τους καθηγητές χημικούς μηχανικούς οπότε ξέρεις ότι κάνουν λάθος.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3