-
Καλησπέρα σε όλους!
Θα ήθελα να ζητήσω τα φώτα σας...
Είμαι μεσήλικας, με τα παιδιά μου πλέον μεγάλα (σπάνια ταξιδεύουμε όλοι μαζί), και λόγω ύψους (2.07m) – αν και όχι εύσωμος – πολλά μοντέλα αποκλείονται εξαρχής. Προϋπολογισμός έως 23-24.000 ευρώ.
Έχω δει τα Hyundai Bayon, Kia Stonic και Skoda Kamiq, στα οποία χωράω στη θέση του οδηγού. Είδα επίσης και το Suzuki Vitara, το οποίο όμως αποκλείστηκε λόγω βασικού εξοπλισμού (χειροκίνητα πίσω παράθυρα και απλό A/C). Μου πρότειναν και το Suzuki S-Cross, αλλά ξεφεύγει σε μέγεθος και τιμή (περίπου 25.000€).
Απορίες:
Για Hyundai και Suzuki έχω ακούσει γενικά θετικά σχόλια. Για Kia και Skoda όμως οι γνώμες διίστανται. Έχετε εσείς κάποια εμπειρία ή άποψη;
Στις προτάσεις που έλαβα, Hyundai, Skoda και Kia ήταν όλες απλά βενζινοκίνητες (όχι mild hybrid). Από όσο γνωρίζω, τα ήπια υβριδικά δεν προσφέρουν μεγάλες διαφορές, αλλά αναρωτιέμαι αν είναι "σωστό" το 2025 να αγοράσει κανείς καθαρά βενζινοκίνητο.
Οποιαδήποτε συμβουλή ή εναλλακτική πρόταση είναι ευπρόσδεκτη!
-
με ύψος 2,07 πρωταρχικό είναι σε ποιο αισθάνεσαι πιο άνετα ΕΣΥ, όλα τα υπόλοιπα είναι δευτερεύοντα
.
διάβασε τα τεστ του @dimsabas στο carTalk.gr, ο οποίος όμως είναι 10 πόντους πιο κοντός, να πάρεις μια ιδέα.Όλα πάντως είναι σχετικά, ο κουμπάρος μου είναι 2,02 και εύσωμος, αλλά βολεύεται μια χαρά στο 207 του (φυσικά η θέση πίσω από αυτόν καταργείται.
από αυτά που αναφέρεις πρώτη επιλογή το vitara λόγω κινητήρα και μετά το kamiq λόγω χώρων....είναι το πιο άνετο b suv, αλλά και αυτό θέλει πάνω από 23-24K για αυτόματο κλιματισμό.
η βασική έκδοση essense ξεκινάει από 22000 με την προσφορά. -
με 24000 παιρνεις πολυ εξοπλισμενο βιταρα! βασικα με 22500
κια και χάιουνται ειναι πρακτικα το ιδιο πραγμα
πηγαινε σε βιταρα... αν μπορεσεις να κανεις την υπερβαση για 4κινητο θα εισαι παραπανω απο καλα (στα υπολοιπα δεν υπαρχει καν 4κινητο) -
Θα ομολογήσω πως εδω ο γατος έχει δικιο. Τα άλλα μοιαζουν με suv. Το βιταρα είναι suv.
-
Δυστυχώς τo Vitara είναι διαθέσιμο μόνο στην βασική έκδοση. Από Δεκέμβρη και βλέπουμε για άλλες εκδόσεις μου είπαν.. Για αυτό έγραψα για SCross...
-
Δεν πας να δεις αν χωράς και στο MG ZS Hybrid+;
-
Τότε το across με κλειστα τα ματια . Χρειαζεσαι αυτοκινητο. Οχι κατι που μοιαζει με αυτοκινητο. Η Κια και η Χιουνται δεν εχουν εξελιξει καθόλου τους θερμικους κινητηρες τους. Οι οποιοι δεν έφτασαν ποτέ σε κάποιο απόγειο. Η σουζουκι αν μη τι αλλο φτιάχνει κινητηρες διαμάντια. Να τα λεμε κι αυτα. Σε σαιτ αυτοκινησης γράφουμε.
-
@btriad said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
Δυστυχώς τo Vitara είναι διαθέσιμο μόνο στην βασική έκδοση. Από Δεκέμβρη και βλέπουμε για άλλες εκδόσεις μου είπαν.. Για αυτό έγραψα για SCross...
Το scross, αν το βρεις ελαφρώς μεταχειρισμένο, ή από test drive και καινούργιο δεν είναι τόσο ακριβό.
-
Οι χώροι του scross παραπεμπουν σε c suv. Οι χωροι των κορεατικων σε τουριστες με 1 σακιδιο εκαστος. Το καμικ εχει τεχνογνωσια vw με οτι αυτό συνεπαγεται.
-
Με το ήπιο υβριδικό σε σχέση με το απλό βενζινοκίνητο τι παίζει;
-
@btriad said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
Με το ήπιο υβριδικό σε σχέση με το απλό βενζινοκίνητο τι παίζει;
Για ποιο αυτοκίνητο, ρωτάς;
-
@groover1972 said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
@btriad said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
Με το ήπιο υβριδικό σε σχέση με το απλό βενζινοκίνητο τι παίζει;
Για ποιο αυτοκίνητο, ρωτάς;
Γενικότερα αν αξίζει το ήπιο υβριδικό. Για απόδοση ξέρω ότι δεν κάνει κάποια διαφορά, αλλά διάβασα και στο cartalk ότι χωρίς θα είναι πρόβλημα σε τυχόν μεταπώληση..
Bayon & Stonic που έχουν επιλογές με κατευθύνανε προς το βενζινοκίνητο... Suzuki έχει μόνο υβριδικά, Kamiq μόνο βενζίνη... -
@btriad said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
@groover1972 said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
@btriad said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
Με το ήπιο υβριδικό σε σχέση με το απλό βενζινοκίνητο τι παίζει;
Για ποιο αυτοκίνητο, ρωτάς;
Γενικότερα αν αξίζει το ήπιο υβριδικό. Για απόδοση ξέρω ότι δεν κάνει κάποια διαφορά, αλλά διάβασα και στο cartalk ότι χωρίς θα είναι πρόβλημα σε τυχόν μεταπώληση..
Bayon & Stonic που έχουν επιλογές με κατευθύνανε προς το βενζινοκίνητο... Suzuki έχει μόνο υβριδικά, Kamiq μόνο βενζίνη...Μάλλον, θα πρέπει να τα ξαναδείς. Η Suzuki, έχει μόνο ήπια υβριδικό set up. Το οποίο, δουλεύει διαφορετικά, από π. χ, τα κορεάτικα. Θα πρέπει να το ψάξεις λίγο, παραπάνω. Επίσης, θα μπορούσες να δεις και τα MG, μόνο και μόνο για τους χώρους και την τιμή, είναι τίμια.
Ήπια υβριδικα πλέον προσφέρουν όλες οι εταιρίες, με διαφορετικές δυνατότητες η καθε μια.
Μπες, και δες.
-
@groover1972 said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
@btriad said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
@groover1972 said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
@btriad said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
Με το ήπιο υβριδικό σε σχέση με το απλό βενζινοκίνητο τι παίζει;
Για ποιο αυτοκίνητο, ρωτάς;
Γενικότερα αν αξίζει το ήπιο υβριδικό. Για απόδοση ξέρω ότι δεν κάνει κάποια διαφορά, αλλά διάβασα και στο cartalk ότι χωρίς θα είναι πρόβλημα σε τυχόν μεταπώληση..
Bayon & Stonic που έχουν επιλογές με κατευθύνανε προς το βενζινοκίνητο... Suzuki έχει μόνο υβριδικά, Kamiq μόνο βενζίνη...Μάλλον, θα πρέπει να τα ξαναδείς. Η Suzuki, έχει μόνο ήπια υβριδικό set up. Το οποίο, δουλεύει διαφορετικά, από π. χ, τα κορεάτικα. Θα πρέπει να το ψάξεις λίγο, παραπάνω. Επίσης, θα μπορούσες να δεις και τα MG, μόνο και μόνο για τους χώρους και την τιμή, είναι τίμια.
Ήπια υβριδικα πλέον προσφέρουν όλες οι εταιρίες, με διαφορετικές δυνατότητες η καθε μια.
Μπες, και δες.
@dimsabas said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
Δεν πας να δεις αν χωράς και στο MG ZS Hybrid+;
Ευχαριστώ για την συμβουλή. Θα πάω να δω και το MG... Το κινέζικο το φοβάμαι αλλά γενικά λένε καλά λόγια...
Για το υβριδικό ψάχνωνα καταλάβω αν το ήπιο αξίζει ή όχι..Προγραμματίζω test drive σε αυτά τα μοντέλα...
-
@groover1972 said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
@btriad said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
@groover1972 said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
@btriad said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
Με το ήπιο υβριδικό σε σχέση με το απλό βενζινοκίνητο τι παίζει;
Για ποιο αυτοκίνητο, ρωτάς;
Γενικότερα αν αξίζει το ήπιο υβριδικό. Για απόδοση ξέρω ότι δεν κάνει κάποια διαφορά, αλλά διάβασα και στο cartalk ότι χωρίς θα είναι πρόβλημα σε τυχόν μεταπώληση..
Bayon & Stonic που έχουν επιλογές με κατευθύνανε προς το βενζινοκίνητο... Suzuki έχει μόνο υβριδικά, Kamiq μόνο βενζίνη...Μάλλον, θα πρέπει να τα ξαναδείς. Η Suzuki, έχει μόνο ήπια υβριδικό set up. Το οποίο, δουλεύει διαφορετικά, από π. χ, τα κορεάτικα. Θα πρέπει να το ψάξεις λίγο, παραπάνω. Επίσης, θα μπορούσες να δεις και τα MG, μόνο και μόνο για τους χώρους και την τιμή, είναι τίμια.
Ήπια υβριδικα πλέον προσφέρουν όλες οι εταιρίες, με διαφορετικές δυνατότητες η καθε μια.
Μπες, και δες.
Η Suzuki δεν έχει μονο ήπια υβριδικά.
Σε τι διαφέρει η λειτουργία των ήπιων υβριδικών Suzuki από τα κορεάτικα; δε νομίζω ότι υπάρχει διαφορά. -
Tα ήπια υβριδικά Suzuki σιγοντάρουν στις χαμηλές στροφές και δίνουν ένα πολύ ευχάριστο οδηγικό αποτέλεσμα. Συν τη χαμηλή κατανάλωση. Κοίτα πόσο λίγο είχε κάψει το Vitara.
-
@georgemit said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
@groover1972 said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
@btriad said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
@groover1972 said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
@btriad said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
Με το ήπιο υβριδικό σε σχέση με το απλό βενζινοκίνητο τι παίζει;
Για ποιο αυτοκίνητο, ρωτάς;
Γενικότερα αν αξίζει το ήπιο υβριδικό. Για απόδοση ξέρω ότι δεν κάνει κάποια διαφορά, αλλά διάβασα και στο cartalk ότι χωρίς θα είναι πρόβλημα σε τυχόν μεταπώληση..
Bayon & Stonic που έχουν επιλογές με κατευθύνανε προς το βενζινοκίνητο... Suzuki έχει μόνο υβριδικά, Kamiq μόνο βενζίνη...Μάλλον, θα πρέπει να τα ξαναδείς. Η Suzuki, έχει μόνο ήπια υβριδικό set up. Το οποίο, δουλεύει διαφορετικά, από π. χ, τα κορεάτικα. Θα πρέπει να το ψάξεις λίγο, παραπάνω. Επίσης, θα μπορούσες να δεις και τα MG, μόνο και μόνο για τους χώρους και την τιμή, είναι τίμια.
Ήπια υβριδικα πλέον προσφέρουν όλες οι εταιρίες, με διαφορετικές δυνατότητες η καθε μια.
Μπες, και δες.
Η Suzuki δεν έχει μονο ήπια υβριδικά.
Σε τι διαφέρει η λειτουργία των ήπιων υβριδικών Suzuki από τα κορεάτικα; δε νομίζω ότι υπάρχει διαφορά.Ήθελες να του προτείνω δηλαδή, το full υβριδικό της Suzuki? Τι μου φταίει ο άνθρωπος για να τον κάψω;
-
Άλλο το ότι δεν έχει full υβριδικά κι άλλο ότι δεν αξίζουν.
Επίσης αν δε κάνω λάθος όλα τα ήπια υβριδικά χαμηλά σιγοντάρουν. -
@georgemit said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
Άλλο το ότι δεν έχει full υβριδικά κι άλλο ότι δεν αξίζουν.
Επίσης αν δε κάνω λάθος όλα τα ήπια υβριδικά χαμηλά σιγοντάρουν.Δεν είμαι πωλητής, της Suzuki, προσπαθώ να κατατοπίσω έναν χριστιανό που θέλει να κάνει αγορά, κάποτε.
Όταν θέλεις να βοηθήσεις τον άλλο και να μην τον ταλαιπωρισεις, δεν του το αναφέρεις καν σαν επιλογή διότι είναι κακή.
Άλλο να θες να βοηθήσεις και άλλο να τον μπερδέψεις χειρότερα.
Δεν σιγοντάρει, μόνο, ψάξε το, κάνει πολλές λειτουργίες.
-
Το χω ψάξει, αν εξαιρέσεις τα stelantis που κινούν το αυτοκίνητο ελάχιστα αμιγώς ηλεκτρικά όλα τα υπόλοιπα με τον ίδιο τρόπο δουλεύουν.
Επίσης στα κορεάτικα υπάρχει και εκτεταμένο start stop που δεν υπάρχει στο vitara, αλλά υπάρχει στο golf ας πούμε.
Πέρα από τις μικροδιαφορές η αρχή λειτουργίας τους είναι η ίδια, σιγοντάρουν χαμηλά και μετά ψοφάνε γιατί αδειάζει η μπαταρία.
Θα με ενδιέφερε να διαβάσω και τη δική σου γνώμη περί διαφορών.
Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;)