-
Για αυτό είπα ότι αρέσει στον καθένα.
-
Ετσι ειναι οι Αστοί. Ξεχειλίζουν από γνώσεις και ευπρέπεια
-
Τέλειωσε η δίκη για το Μάτι...
Στην φυλακή μόνο οι πυροσβέστες, ο αρχηγός και κάποιοι ανώτατοι μόνο.
Πολιτικά πρόσωπα, κανένα, ούτε Πρωθυπουργοί, ούτε Υπουργοί, ούτε Περιφερειάρχες, ούτε Δήμαρχοι...
Αυτοί όλοι αθώοι είπε το δικαστήριο...
Για 104 νεκρούς και πόσους με εγκαύματα...
Λέτε να είναι πρόκριμα για τα Τέμπη ?
Από την άλλη η Καρυστινού, θέλει να πάει για εσχάτη προδοσία τον Κούλη και άλλα κακουργήματα...
Για να δούμε τι θα δούμε...
-
Είναι δυο διαφορετικές συνθήκες. Χωρίς να εξετάζω τα ζητούμενα των κάθε πλευρών.
Στη μια είναι μια φυσική καταστροφή που είχε τραγικά αποτελέσματα λόγω κακής διαχείρισης, ανικανότητας και κάκιστου συντονισμού των υπευθύνων.
Στην άλλη περίπτωση είναι ένα δυστύχημα που είχε τραγική κατάληξη λόγω προβλήματος (βασικά δεν λειτουργούσε) στο σύστημα τηλεδιοίκησης το οποίο και ανέφεραν πολλάκις και διαχείρισης των σιδηροδρομικών γραμμών καθώς και κάκιστου χειρισμού των υπευθύνων.
Δεν είμαι νομικός, αλλά δεν ξέρω εάν μπορούν να συγκριθούν οι δύο τραγωδίες/εγκλήματα.
-
Δεν είναι ότι δεν λειτουργούσε το σύστημα τηλεδιοικησης.
Δεν υπήρχε. Δεν είχε εγκατασταθεί ακόμα.
-
Ότι είχαν τέλος πάντων. Εδώ σου λέει στον παλιό πίνακα για την τοπική διοίκηση, νομίζω της Λάρισας, που έδειχνε το εαν ένα τρένο κινείται σε λάθος γραμμή αντίθετα σε αλλο, είχαν καμμένο το συγκεκριμένο λαμπάκι και δεν το είχαν επισκευάσει επί μήνες ή χρόνια. Ενώ ένα κάπως πιο σύγχρονο σύστημα τοπικής διοίκησης που υπήρχε, κάηκε και αυτό σε μια φωτιά και το παράτησαν στην τύχη του.
Πήγαιναν οι άνθρωποι κυριολεκτικά στην τύχη χωρίς κανένα μηχανικό σύστημα να βοηθά στη περίπτωση του λάθους.
Για αυτό και οι συνδικαλιστές έγραφαν επιστολές προς τους υπεύθυνους διότι φοβόταν οι άνθρωποι με αυτήν την κατάσταση που επικρατούσε.
-
Όλοι ξέρουμε τι μπορντέλο είναι η ελληνική "Δικαιοσύνη" η φτιαγμένη απ τους "νομοθετες" για τη πάρτη τους και την κλίκα τους και στελεχωμένη με τσιράκια τους.
Κανείς από μας δεν περίμενε τιμωρία και δικαιοσύνη, ούτε για το Μάτι που ο Τσιπρας πούλαγε τρέλα, ούτε για τα Τέμπη, ειδικά στα Τέμπη που βγήκε ο Κούλης κι άρχισε τη συγκάλυψη απ το πρώτο λεπτό.Αυτό που θα είχε νόημα να γίνει "για το κοινό καλό" θα ήταν να γκρεμιστουν οι μάντρες και να πλατύνουν, μονοδρομηθουν, σημανθουν οι δρόμοι, στους οποίους κάηκαν άνθρωποι.
Και τελικά τι έγινε;
Έδωσαν σε κολλητό τους εργολαβία ονλαην πλατφόρμα να δηλώνουν ποιος δεν έκοψε τα ξερά χόρτα...Ομοίως, συνεχίζουν να βάζουν κόσμο σε ένα ηλεκτροκινητο τρένο χωρίς να τηρείται καμιά ουσιαστική συνθήκη ασφάλειας διαφορετική από πριν.
Γιδοτοπος που κατοικείται από γίδια, που θα ζούμε τα ίδια αδιανόητα εγκλήματα χωρίς ένοχο, ξανά και ξανά.
-
-
Υπενθυμίζεται ότι οι Σωτήρης Τερζούδης, Βασίλης Ματθαιόπουλος, Ιωάννης Φωστιέρης και Ιωάννης Καπάκης καταδικάστηκαν σε ποινή φυλάκισης 340 έτη, ενώ οι Χρ.Γκολφίνος, Φιλ.Παντελεάκος, Δαν.Παπαδόπουλος, Νικ.Παναγιωτόπουλος και Χαρ.Χιώνης, σε ποινή φυλάκισης 238 έτη.
Και στις δύο περιπτώσεις εκτιτέα είναι τα πέντε χρόνια.
Υπάρχει άλλο τέτοιο μπορντέλο στην ιστορία του πλανήτη;
Αυτοί που πήραν προαγωγές απ τον Κούλη, είναι άλλοι;
Θα αποζημιωθούν οι συγγενείς;
-
Το σήμα της ΑΕΚ στο γραφείο του υπουργού.
Τα υπόλοιπα που γράφτηκαν είναι γεμάτα ανακρίβειες αλλά όσοι θέλουν μπορούν να δουν τι έγινε.
-
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Το σήμα της ΑΕΚ στο γραφείο του υπουργού.
Τα υπόλοιπα που γράφτηκαν είναι γεμάτα ανακρίβειες αλλά όσοι θέλουν μπορούν να δουν τι έγινε.
Ήταν και του ΜΠΑΟΚ, κρίου.
Νομίζω ήταν προσπάθεια να μην φανεί στημένη η συνάντηση. -
@sette said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Είπαμε η κρίση διέλυσε τα πάντα.
Γι'αυτό πολύ δύσκολα θα (ξανά)εργαστώ στο αντικείμενο μου (μιας και οι αμοιβές συνεχίζουν να είναι γελοίες). Αν κάνω κάτι δικό μου (όπως αυτά που έχω αναφέρει παλαιότερα), είναι άλλο μανίκι... Ποιος χάνει; Μάλλον η χώρα που με εκπαίδευσε δωρεάν (σχεδόν).
ΑΚΡΙΒΏΣ
-
-
-
Θα ήταν δύσκολο βέβαια, αλλά θα προσπαθήσουμε να κάνουμε μια συζήτηση για τα δύο μεγάλα εγκλήματα που έγιναν σε αυτήν την χώρα τα τελευταία χρόνια και είναι το Μάτι και τα Τέμπη.
Δυστυχώς αντί ως οφείλαμε στην μνήμη των νεκρών και σε πλήρη συμπαράσταση των τραυματιών των εγκλημάτων, να σταθούμε στα πραγματικά αίτια, η συζήτηση πήρε πολιτική χροιά αμέσως και καλά τα κόμματα και τα κομματόσκυλα που ζουν από τα κόμματα να το κάνουν, οι άλλοι στα φόρουμ, που δεν ανήκουν σε αυτά γιατί πρέπει να μπαίνουν σε τέτοιες συζητήσεις, φοβούμενοι μήπως αναγκαστούν να απολογηθούν για την όποια ψήφο τους.
Πάμε χρονολογικά στο Μάτι.
Τι ήταν το Μάτι ? Μια καταπράσινη περιοχή, γεμάτη πεύκα, με άναρχη δόμηση, με στενούς αγροτικούς δρόμους, στα όρια των οποίων οι κάτοικοι είχαν χτίσει πανάκριβες μάντρες, με μόνο στόχο να μην διαπλατυνθεί ο δρόμος.
Η περιοχή είχε δύο επιπλέον σοβαρά προβλήματα. Δεν είχε ομαλή έξοδο στην θάλασσα, δηλαδή δεν είχε μεγάλες παραλίες, αλλά η παραλιακή οδός ήταν συχνά σε μεγάλο ύψος από την θάλασσα, οπότε η πρόσβαση σε αυτή ήταν αδύνατη σε μεγάλο μέρος του παραλιακού μετώπου.
Το δεύτερο πρόβλημα, ήταν ότι η εγγύτητα προς την Αθήνα, έφερνε το καλοκαίρι στην περιοχή 5ψήφιο αριθμό παραθεριστών.Το Μάτι ανήκε σε διάφορους δήμους, με τις ενοποιήσεις Ραφήνα και Μαραθώνας, ήταν οι αρμόδιοι και πάνω από αυτούς η περιφέρεια.
Τα τόσα πολλά σπίτια στην περιοχή, σήμαινε και πολλά λεφτά ως δημοτικά τέλη και ως δημοτικό φόρο, ενώ οι Δήμοι είναι μεγάλοι.
Ως μεγάλοι Δήμοι έχουν υπηρεσίες και βέβαια Αντιδημάρχους, Τεχνικών Υπηρεσιών, Πρασίνου και Πολιτικής προστασίας και τους αντίστοιχους διευθυντές, υποδιευθυντές και υπαλλήλους.
Αυτοί οι υπάλληλοι τι έκαναν όλα αυτά τα χρόνια ?
Δεν ήξεραν ότι η Πεντέλη καίγεται αρκετά συχνά, ότι οι άνεμοι στην περιοχή είναι πολύ ισχυροί, ειδικά τα καλοκαιρινά μελτέμια ?
Ολα τα ήξεραν.
Και βέβαια οι αντίστοιχοι προιστάμενοι τους στην περιφέρεια.
Εκαναν τίποτα ? Οχι βέβαια, γιατί είναι ξύστες διαχρονικοί και γιατί ποτέ δεν τιμωρήθηκε κανείς τους.
Και τι απόφαση πάρθηκε.
Αθώοι οι πολιτικοί σε περιφέρεια και οι δήμαρχοι.
Ακόμα και αν η περιφέρεια που έχει όλη την Αττική έχει ελαφρυντικά, οι δήμαρχοι δεν έχουν.
Και ποιοί πάνε φυλακή ?
4 άτομα, Σωτήρης Τερζούδης (τότε αρχηγός της Πυροσβεστικής),
Βασίλης Ματθαιόπουλος (τότε υπαρχηγός),
Ιωάννης Φωστιέρης (τότε επικεφαλής του ΕΣΚΕ)
και Ιωάννης Καπάκης (τότε γενικός γραμματέας Πολιτικής Προστασίας).Και άλλοι καταδικάστηκαν αλλά φυλακή δεν πάνε.
Ο αρχηγός και ο υπαρχηγός της πυροσβεστικής θα πάνε, αλλά οι τοπικοί διοικητές όχι.
Δηλαδή κατά τους εξυπνότατους δικαστές, όλοι οι τοπικοί που ήξεραν πρόσωπα, πράγματα και καταστάσεις, από αθώοι έως να δώσουν κάτι στο κράτος και 4 που ήταν στα γραφεία της Αθήνας, ένοχοι για τα πάντα και για φυλάκιση.
Στα Τέμπη μέχρι τώρα έχουμε αυτόν που έβαλε με τον χειρισμό του στο τοπικό σύστημα τηλεδιοίκησης κλειδιών το ΙΣ στην γραμμή καθόδου, δεν ασχολούνται με τους άλλους δύο που εγκατέλειψαν την βάρδια τους, ενώ γνώριζαν ότι άφηναν ένα "μλκα" όπως είπε επίσημα ο ένας στον ασύρματο, να είναι μόνος του στον τρίτο μεγαλύτερο σταθμό της χώρας και ότι το ΙΣ ανέβαινε με 40 λεπτά καθυστέρηση και θα έπρεπε να εξυπηρετηθεί άμεσα.
Ο προιστάμενος που πήρε την αναρρωτική με προγενέστερη ημερομηνία, από τον φίλο του γιατρό του Βόλου και ο οποίος έφερε από τον τερματικό και μηδενικής κίνησης σταθμό της Καλαμπάκας τον σταθμάρχη στην Λάρισα, θα πει ότι είχα βάλει και άλλους δύο που έφυγαν και μετά θα θυμηθούμε όλα τα άλλα.
Διαβάζουμε άσχετα και γραφικά πράγματα.
Οπως ότι επειδή δεν λειτουργούσε η τηλεδιοίκηση, λάθος ηλίθιοι, δεν υπήρξε ποτέ τηλεδιοίκηση, αφού το έργο έπαιρνε συνέχεια παρατάσεις, μέχρι τότε 12 τον αριθμό, θα έπρεπε να ήταν χαμηλότερη η ταχύτητα των τρένων στα 120 και 80 χλμ αντίστοιχα.
Δηλαδή ρε πανηλίθια κομματόσκυλα θα ήταν τόσο διαφορετικό αντί να τρακάρουν μετωπικά με 260, να τρακάρανε με 200 ?
Η να μην τρακάρανε αφού υπήρχαν δύο γραμμές.
Για την ιστορία λοιπόν, οι γραμμές που έχουν μπει εδώ και δεκαετίες έχουν μέγιστη ταχύτητα τα 280 χαω και εδώ και 30 χρόνια τα 160 χαω ήταν η μέγιστη ταχύτητα στις ευθείες, με προοπτική όταν ήταν ηλεκτρικό το δίκτυο και τελειώσουν και τα έργα στα βουνά, τελείωσαν πριν λίγα χρόνια, να πάμε στα 200 χαω.
Δεν θα πηγαίναμε ποτέ παραπάνω. Δεν υπήρχε και λόγος.
Εδώ και 30 χρόνια, είχαμε τα λεγόμενα ιντερσίτι εξπρές, που έκαναν την διαδρομή Α-Θ σε 4.15 ώρες, στην πράξη είχα ταξιδέψει σε 4.05, ενώ ακόμα υπήρχαν τα ορεινά τμήματα Τιθορέα - Δομοκός και όχι η καινούργια γραμμή, που θα κατέβαζε την διαδρομή σε 3.30 ώρες.
Εννοείται ότι τότε ούτε διπλή γραμμή υπήρχε στο 1/3 της διαδρομής, ούτε ηλεκτροκίνηση υπήρχε, ούτε τηλεδιοίκηση, μόνο τηλέγραφος, αλλά και επανδρωμένοι όλοι οι σταθμοί με σταθμάρχες, κλειδούχους κλπ προσωπικό και βέβαια αυστηρή τήρηση του Γενικού Κανονισμού Κυκλοφορίας.
Μετά το 2010 και το ΔΝΤ, το τρένο διαλύθηκε, οι υπάλληλοι είτε έγιναν αρχειοφύλακες, είτε πρόωροι συνταξιούχοι, είτε μπήκαν στην χαλάρωση του δημοσίου, όπως ο με 40 χρόνια εμπειρία, μακαρίτης μηχανοδηγός του ΙΣ, που ρώτησε τον άπειρο Σταθμάρχη : Βασίλη είμαι καλά εδώ ? Και ο άλλος του απάντησε προχωράς μέχρι το φανάρι Νέων Πόρων.
Λίγη ώρα νωρίτερα, προφανώς παρουσία των άλλων δύο κοπανατζήδων, ο σταθμάρχης είχε στείλει τον Προαστιακό στην λάθος γραμμή. Εκεί ο μηχανοδηγός μαζί με τον προιστάμενο, έκαναν την σωστή ερώτηση και γύρισαν πίσω το τρένο και μπήκαν στην σωστή γραμμή.
Ολα τα παραπάνω μας δείχνουν ξεκάθαρα ποιοί είναι οι υπεύθυνοι.
Προφανώς για το μπάχαλο αυτό υπάρχουν και κυβερνητικές ευθύνες.
Για κάποιους κομματικούς δεν φταίνε οι φυσικοί αυτουργοί, αλλά μόνο οι υπουργοί και ο πρωθυπουργός..
Για το Μάτι είχαν την ακριβώς αντίθετη άποψη...
Κανονικά έπρεπε να έχουν ένα μενού, από φάσκελα, σφαλιάρες, πίσσα και πούπουλα, μέχρι ψυχιατρικό έλεγχο, αλλά δυστυχώς τους ακούμε να κρώζουν κακόηχα.
-
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Θα ήταν δύσκολο βέβαια, αλλά θα προσπαθήσουμε να κάνουμε μια συζήτηση για τα δύο μεγάλα εγκλήματα που έγιναν σε αυτήν την χώρα τα τελευταία χρόνια και είναι το Μάτι και τα Τέμπη.
Δυστυχώς αντί ως οφείλαμε στην μνήμη των νεκρών και σε πλήρη συμπαράσταση των τραυματιών των εγκλημάτων, να σταθούμε στα πραγματικά αίτια, η συζήτηση πήρε πολιτική χροιά αμέσως και καλά τα κόμματα και τα κομματόσκυλα που ζουν από τα κόμματα να το κάνουν, οι άλλοι στα φόρουμ, που δεν ανήκουν σε αυτά γιατί πρέπει να μπαίνουν σε τέτοιες συζητήσεις, φοβούμενοι μήπως αναγκαστούν να απολογηθούν για την όποια ψήφο τους.
Πάμε χρονολογικά στο Μάτι.
Τι ήταν το Μάτι ? Μια καταπράσινη περιοχή, γεμάτη πεύκα, με άναρχη δόμηση, με στενούς αγροτικούς δρόμους, στα όρια των οποίων οι κάτοικοι είχαν χτίσει πανάκριβες μάντρες, με μόνο στόχο να μην διαπλατυνθεί ο δρόμος.
Η περιοχή είχε δύο επιπλέον σοβαρά προβλήματα. Δεν είχε ομαλή έξοδο στην θάλασσα, δηλαδή δεν είχε μεγάλες παραλίες, αλλά η παραλιακή οδός ήταν συχνά σε μεγάλο ύψος από την θάλασσα, οπότε η πρόσβαση σε αυτή ήταν αδύνατη σε μεγάλο μέρος του παραλιακού μετώπου.
Το δεύτερο πρόβλημα, ήταν ότι η εγγύτητα προς την Αθήνα, έφερνε το καλοκαίρι στην περιοχή 5ψήφιο αριθμό παραθεριστών.Το Μάτι ανήκε σε διάφορους δήμους, με τις ενοποιήσεις Ραφήνα και Μαραθώνας, ήταν οι αρμόδιοι και πάνω από αυτούς η περιφέρεια.
Τα τόσα πολλά σπίτια στην περιοχή, σήμαινε και πολλά λεφτά ως δημοτικά τέλη και ως δημοτικό φόρο, ενώ οι Δήμοι είναι μεγάλοι.
Ως μεγάλοι Δήμοι έχουν υπηρεσίες και βέβαια Αντιδημάρχους, Τεχνικών Υπηρεσιών, Πρασίνου και Πολιτικής προστασίας και τους αντίστοιχους διευθυντές, υποδιευθυντές και υπαλλήλους.
Αυτοί οι υπάλληλοι τι έκαναν όλα αυτά τα χρόνια ?
Δεν ήξεραν ότι η Πεντέλη καίγεται αρκετά συχνά, ότι οι άνεμοι στην περιοχή είναι πολύ ισχυροί, ειδικά τα καλοκαιρινά μελτέμια ?
Ολα τα ήξεραν.
Και βέβαια οι αντίστοιχοι προιστάμενοι τους στην περιφέρεια.
Εκαναν τίποτα ? Οχι βέβαια, γιατί είναι ξύστες διαχρονικοί και γιατί ποτέ δεν τιμωρήθηκε κανείς τους.
Και τι απόφαση πάρθηκε.
Αθώοι οι πολιτικοί σε περιφέρεια και οι δήμαρχοι.
Ακόμα και αν η περιφέρεια που έχει όλη την Αττική έχει ελαφρυντικά, οι δήμαρχοι δεν έχουν.
Και ποιοί πάνε φυλακή ?
4 άτομα, Σωτήρης Τερζούδης (τότε αρχηγός της Πυροσβεστικής),
Βασίλης Ματθαιόπουλος (τότε υπαρχηγός),
Ιωάννης Φωστιέρης (τότε επικεφαλής του ΕΣΚΕ)
και Ιωάννης Καπάκης (τότε γενικός γραμματέας Πολιτικής Προστασίας).Και άλλοι καταδικάστηκαν αλλά φυλακή δεν πάνε.
Ο αρχηγός και ο υπαρχηγός της πυροσβεστικής θα πάνε, αλλά οι τοπικοί διοικητές όχι.
Δηλαδή κατά τους εξυπνότατους δικαστές, όλοι οι τοπικοί που ήξεραν πρόσωπα, πράγματα και καταστάσεις, από αθώοι έως να δώσουν κάτι στο κράτος και 4 που ήταν στα γραφεία της Αθήνας, ένοχοι για τα πάντα και για φυλάκιση.
Στα Τέμπη μέχρι τώρα έχουμε αυτόν που έβαλε με τον χειρισμό του στο τοπικό σύστημα τηλεδιοίκησης κλειδιών το ΙΣ στην γραμμή καθόδου, δεν ασχολούνται με τους άλλους δύο που εγκατέλειψαν την βάρδια τους, ενώ γνώριζαν ότι άφηναν ένα "μλκα" όπως είπε επίσημα ο ένας στον ασύρματο, να είναι μόνος του στον τρίτο μεγαλύτερο σταθμό της χώρας και ότι το ΙΣ ανέβαινε με 40 λεπτά καθυστέρηση και θα έπρεπε να εξυπηρετηθεί άμεσα.
Ο προιστάμενος που πήρε την αναρρωτική με προγενέστερη ημερομηνία, από τον φίλο του γιατρό του Βόλου και ο οποίος έφερε από τον τερματικό και μηδενικής κίνησης σταθμό της Καλαμπάκας τον σταθμάρχη στην Λάρισα, θα πει ότι είχα βάλει και άλλους δύο που έφυγαν και μετά θα θυμηθούμε όλα τα άλλα.
Διαβάζουμε άσχετα και γραφικά πράγματα.
Οπως ότι επειδή δεν λειτουργούσε η τηλεδιοίκηση, λάθος ηλίθιοι, δεν υπήρξε ποτέ τηλεδιοίκηση, αφού το έργο έπαιρνε συνέχεια παρατάσεις, μέχρι τότε 12 τον αριθμό, θα έπρεπε να ήταν χαμηλότερη η ταχύτητα των τρένων στα 120 και 80 χλμ αντίστοιχα.
Δηλαδή ρε πανηλίθια κομματόσκυλα θα ήταν τόσο διαφορετικό αντί να τρακάρουν μετωπικά με 260, να τρακάρανε με 200 ?
Η να μην τρακάρανε αφού υπήρχαν δύο γραμμές.
Για την ιστορία λοιπόν, οι γραμμές που έχουν μπει εδώ και δεκαετίες έχουν μέγιστη ταχύτητα τα 280 χαω και εδώ και 30 χρόνια τα 160 χαω ήταν η μέγιστη ταχύτητα στις ευθείες, με προοπτική όταν ήταν ηλεκτρικό το δίκτυο και τελειώσουν και τα έργα στα βουνά, τελείωσαν πριν λίγα χρόνια, να πάμε στα 200 χαω.
Δεν θα πηγαίναμε ποτέ παραπάνω. Δεν υπήρχε και λόγος.
Εδώ και 30 χρόνια, είχαμε τα λεγόμενα ιντερσίτι εξπρές, που έκαναν την διαδρομή Α-Θ σε 4.15 ώρες, στην πράξη είχα ταξιδέψει σε 4.05, ενώ ακόμα υπήρχαν τα ορεινά τμήματα Τιθορέα - Δομοκός και όχι η καινούργια γραμμή, που θα κατέβαζε την διαδρομή σε 3.30 ώρες.
Εννοείται ότι τότε ούτε διπλή γραμμή υπήρχε στο 1/3 της διαδρομής, ούτε ηλεκτροκίνηση υπήρχε, ούτε τηλεδιοίκηση, μόνο τηλέγραφος, αλλά και επανδρωμένοι όλοι οι σταθμοί με σταθμάρχες, κλειδούχους κλπ προσωπικό και βέβαια αυστηρή τήρηση του Γενικού Κανονισμού Κυκλοφορίας.
Μετά το 2010 και το ΔΝΤ, το τρένο διαλύθηκε, οι υπάλληλοι είτε έγιναν αρχειοφύλακες, είτε πρόωροι συνταξιούχοι, είτε μπήκαν στην χαλάρωση του δημοσίου, όπως ο με 40 χρόνια εμπειρία, μακαρίτης μηχανοδηγός του ΙΣ, που ρώτησε τον άπειρο Σταθμάρχη : Βασίλη είμαι καλά εδώ ? Και ο άλλος του απάντησε προχωράς μέχρι το φανάρι Νέων Πόρων.
Λίγη ώρα νωρίτερα, προφανώς παρουσία των άλλων δύο κοπανατζήδων, ο σταθμάρχης είχε στείλει τον Προαστιακό στην λάθος γραμμή. Εκεί ο μηχανοδηγός μαζί με τον προιστάμενο, έκαναν την σωστή ερώτηση και γύρισαν πίσω το τρένο και μπήκαν στην σωστή γραμμή.
Ολα τα παραπάνω μας δείχνουν ξεκάθαρα ποιοί είναι οι υπεύθυνοι.
Προφανώς για το μπάχαλο αυτό υπάρχουν και κυβερνητικές ευθύνες.
Για κάποιους κομματικούς δεν φταίνε οι φυσικοί αυτουργοί, αλλά μόνο οι υπουργοί και ο πρωθυπουργός..
Για το Μάτι είχαν την ακριβώς αντίθετη άποψη...
Κανονικά έπρεπε να έχουν ένα μενού, από φάσκελα, σφαλιάρες, πίσσα και πούπουλα, μέχρι ψυχιατρικό έλεγχο, αλλά δυστυχώς τους ακούμε να κρώζουν κακόηχα.
Ανεβάζεις ολόκληρο σεντόνι και Μετά θα κάνεις παράπονα για τα βίντεο που ανεβάζει ο @piliourits
.
-
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Διαβάζουμε άσχετα και γραφικά πράγματα.
Οπως ότι επειδή δεν λειτουργούσε η τηλεδιοίκηση, λάθος ηλίθιοι, δεν υπήρξε ποτέ τηλεδιοίκηση, αφού το έργο έπαιρνε συνέχεια παρατάσεις, μέχρι τότε 12 τον αριθμό, θα έπρεπε να ήταν χαμηλότερη η ταχύτητα των τρένων στα 120 και 80 χλμ αντίστοιχα.
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Δηλαδή ρε πανηλίθια κομματόσκυλα θα ήταν τόσο διαφορετικό αντί να τρακάρουν μετωπικά με 260, να τρακάρανε με 200 ?
Η να μην τρακάρανε αφού υπήρχαν δύο γραμμές.**
Δεν υπήρχε κεντρική τηλεδιοίκηση στο σύνολο του δικτύου. Ανά περιοχές ευθύνης ομως υπήρχε χειρισμός των γραμμών όπου μπορούσαν να δουν εάν κινείται ένα τρένο στην άνοδο ή κάθοδο.
Η κυβέρνηση θέλησε να παρουσιάσει με τον όρο τηλεδιοίκηση την τοπική διοίκηση.
Ακόμα όμως και σε αυτην την τοπική ‘’τηλεδιοίκηση’’ που υπήρχε, και που παρουσίασαν την απαρχαιωμένη κονσολα της μπροστα στις κάμερες ήταν εκείνη που μιλούσε ένας τεχνικός και ένας άλλος του έκανε την χειρονομία να σταματήσει ….’’τέλος’’ όταν τον ρωτούσαν οι δημοσιογράφοι εάν αυτό είναι τηλεδιοίκηση όλου του δικτύου. Και αυτός έλεγε…όχι μονάχα τοπικά για κάποια χιλιόμετρα. Το έδειχναν σε ζωντανή σύνδεση στα δελτία ειδήσεων.
Εσύ αυτό το αμφισβητείς ;
Αμφισβητείς το γεγονός πως ένα καπως πιο σύγχρονο σύστημα ‘’τηλεδιοίκησης’’ με τερματικά υπολογιστών κτλ, έστω τοπικής, κάηκε σε μια πυρκαγιά και αφέθηκε στην τύχη του χωρίς καν να μαζέψουν τα αποκαΐδια από τον χώρο που βρισκόταν;
Αυτά τα δύο τα αμφισβητείς;
Νομικά ο ενδεχόμενος δόλος γνωρίζεις τι σημαίνει και ποια η ερμηνεία του;
-
Καλά λέει ο Κρουζερ, είστε/είμαστε ηλίθιοι όσοι λέτε πως σκοτώθηκαν τα παιδιά επειδή δεν λειτουργούσε η Τελεδιοίκηση, αφού Τελεδιοίκηση δεν υπήρχε καν!
Ομοίως, τα όπλα δεν σκοτώνουν, οι σφαίρες σκοτώνουν ρε ηλίθιοι.
Είστε ηλίθιοι όλοι, μόνο ο Κρουζερ, ο Μπογδάνος, η Λατινοπούλου και κάνα δυο άλλοι είναι τετραπέρατοι στην Ελλάδα, α ξέχασα και τον Καραμαν-Αλή που διασφάλιζε την ασφάλεια χωρίς να υπάρχει Τελεδιοίκηση.
-
@a-d-p said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Ανεβάζεις ολόκληρο σεντόνι και Μετά θα κάνεις παράπονα για τα βίντεο που ανεβάζει ο @piliourits
.
Το σεντόνι το διαβάζεις σε 2-3 λεπτά...
Τα βίντεο είναι 20-60 λεπτά που ανεβάζει...
-
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@a-d-p said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Ανεβάζεις ολόκληρο σεντόνι και Μετά θα κάνεις παράπονα για τα βίντεο που ανεβάζει ο @piliourits
.
Το σεντόνι το διαβάζεις σε 2-3 λεπτά...
Τα βίντεο είναι 20-60 λεπτά που ανεβάζει...
Έχω δυσλεξία, θέλω τουλάχιστον 10 λεπτά
Τα βίντεο τα βάζω στο x4
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3