-
Περιμένω απόψεις για Μ4 f82 τώρα
-
@alexzero1 said in Sport cars:
@w202-amg said in Sport cars:
@alexzero1 said in Sport cars:
Έτσι που το έψαξα λίγο τι παίρνεις από το i8 :
Θετικά :- Φουτουριστικό design το λες και "σουπερκαρισιο". Πολύ καλή ποιότητα σε υλικά και σχεδιαστικά έχουν δώσει έμφαση στην σπορ πλευρά του αυτοκινήτου με καρμπον monocoque πλαίσιο.
- Οικονομία στην κατανάλωση
- Μηδενικό τεκμήριο - τέλη κυκλοφορίας 30€ τον χρόνο
- Καλές επιδόσεις για σπορτς Καρ αλλά αν λογίζεται για σούπερ καρ είναι πάρα πολύ μέτριες. (4.4 το 0-100)
Αρνητικά :
- Μπαταρία όπως είναι γνωστό η αλλαγή της σε σχεδόν όλα τα ηλεκτρικά έχει σημαντικό κόστος 7-10.000€ ανάλογα.
- Φόρτιση ( για εμένα είναι αρνητικό να θες να περιμένεις τόσην ώρα.)
Εγώ πιστεύω ότι δεν κυκλοφόρησε τοσο πολύ στην Ελλάδα γιατί ήταν ακριβό ως καινούργιο, αυτοί που είχαν τα 100Κ + πήγαν σε κάτι άλλο και αυτοί είναι που δεν τους νοιάζει το τεκμήριο - τα τέλη κτλ που είναι και τα πιο ουσιαστικά θετικά του.
Και ως bmw έχει ανταγωνιστή του τα m2 και m4 που είναι στα ίδια λεφτά ως μεταχειρισμένα (μπορεί και πιο λίγο) και είναι πολύ καλύτερα σε επιδόσεις και με πολύ πιο σοβαρά περιθώρια για βελτίωση.Ουσιαστικά ότι γλιτώνεις σε τέλη και κατανάλωση θα τα δώσεις κάποια στιγμή για την μπαταρία και ότι άλλο προκύψει.
Πλάκα πλάκα κουβέντα να γίνεται @fanis75 πόσο τελωνείο λες να έχει ένα Μ4 f82;
10 σελίδες χρειάστηκαν για να ξεχάσεις το μήκος και να πας σε πολύ σοβαρή κατηγορία?
Χαχαχα δεν είχα ποτέ σοβαρό θέμα με το μήκος απλά προτιμώ να είναι μαζεμένα.
Στην 20η θα δούμε 911, amg gtr κοκ???
-
@w202-amg said in Sport cars:
@alexzero1 said in Sport cars:
@w202-amg said in Sport cars:
@alexzero1 said in Sport cars:
Έτσι που το έψαξα λίγο τι παίρνεις από το i8 :
Θετικά :- Φουτουριστικό design το λες και "σουπερκαρισιο". Πολύ καλή ποιότητα σε υλικά και σχεδιαστικά έχουν δώσει έμφαση στην σπορ πλευρά του αυτοκινήτου με καρμπον monocoque πλαίσιο.
- Οικονομία στην κατανάλωση
- Μηδενικό τεκμήριο - τέλη κυκλοφορίας 30€ τον χρόνο
- Καλές επιδόσεις για σπορτς Καρ αλλά αν λογίζεται για σούπερ καρ είναι πάρα πολύ μέτριες. (4.4 το 0-100)
Αρνητικά :
- Μπαταρία όπως είναι γνωστό η αλλαγή της σε σχεδόν όλα τα ηλεκτρικά έχει σημαντικό κόστος 7-10.000€ ανάλογα.
- Φόρτιση ( για εμένα είναι αρνητικό να θες να περιμένεις τόσην ώρα.)
Εγώ πιστεύω ότι δεν κυκλοφόρησε τοσο πολύ στην Ελλάδα γιατί ήταν ακριβό ως καινούργιο, αυτοί που είχαν τα 100Κ + πήγαν σε κάτι άλλο και αυτοί είναι που δεν τους νοιάζει το τεκμήριο - τα τέλη κτλ που είναι και τα πιο ουσιαστικά θετικά του.
Και ως bmw έχει ανταγωνιστή του τα m2 και m4 που είναι στα ίδια λεφτά ως μεταχειρισμένα (μπορεί και πιο λίγο) και είναι πολύ καλύτερα σε επιδόσεις και με πολύ πιο σοβαρά περιθώρια για βελτίωση.Ουσιαστικά ότι γλιτώνεις σε τέλη και κατανάλωση θα τα δώσεις κάποια στιγμή για την μπαταρία και ότι άλλο προκύψει.
Πλάκα πλάκα κουβέντα να γίνεται @fanis75 πόσο τελωνείο λες να έχει ένα Μ4 f82;
10 σελίδες χρειάστηκαν για να ξεχάσεις το μήκος και να πας σε πολύ σοβαρή κατηγορία?
Χαχαχα δεν είχα ποτέ σοβαρό θέμα με το μήκος απλά προτιμώ να είναι μαζεμένα.
Στην 20η θα δούμε 911, amg gtr κοκ???
Άποψη για Φεράρι sf90 θέλω
κάτσε ρε φίλε στο μπάτζετ μου είναι το Μ4 απλά δεν ήταν στην λίστα λόγο συντήρησης
-
Αφού ξέφυγες από τα μικρά και ευέλικτα και κοιτάς βαριά σεντάν, γιατί δεν πας καρφί στο μαγαζί του Ελονα να τσιμπήσεις ένα μοντελ 3 περφορμανς (το ασφαλέστερο αυτοκίνητο στο σύμπαν) να είσαι κούκλος τιμωρός και οικολόγος ;
-
@red_monster said in Sport cars:
Αφού ξέφυγες από τα μικρά και ευέλικτα και κοιτάς βαριά σεντάν, γιατί δεν πας καρφί στο μαγαζί του Ελονα να τσιμπήσεις ένα μοντελ 3 περφορμανς (το ασφαλέστερο αυτοκίνητο στο σύμπαν) να είσαι κούκλος τιμωρός και οικολόγος ;
Που κολλάει το Μ4 με τα Σεντάν και με το Τέσλα ;
-
Γιατί; Το υπόλοιπο ετερόκλητο μείγμα έχει κάποια συνοχή;
-
@alexzero1 said in Sport cars:
@w202-amg said in Sport cars:
@alexzero1 said in Sport cars:
@w202-amg said in Sport cars:
@alexzero1 said in Sport cars:
Έτσι που το έψαξα λίγο τι παίρνεις από το i8 :
Θετικά :- Φουτουριστικό design το λες και "σουπερκαρισιο". Πολύ καλή ποιότητα σε υλικά και σχεδιαστικά έχουν δώσει έμφαση στην σπορ πλευρά του αυτοκινήτου με καρμπον monocoque πλαίσιο.
- Οικονομία στην κατανάλωση
- Μηδενικό τεκμήριο - τέλη κυκλοφορίας 30€ τον χρόνο
- Καλές επιδόσεις για σπορτς Καρ αλλά αν λογίζεται για σούπερ καρ είναι πάρα πολύ μέτριες. (4.4 το 0-100)
Αρνητικά :
- Μπαταρία όπως είναι γνωστό η αλλαγή της σε σχεδόν όλα τα ηλεκτρικά έχει σημαντικό κόστος 7-10.000€ ανάλογα.
- Φόρτιση ( για εμένα είναι αρνητικό να θες να περιμένεις τόσην ώρα.)
Εγώ πιστεύω ότι δεν κυκλοφόρησε τοσο πολύ στην Ελλάδα γιατί ήταν ακριβό ως καινούργιο, αυτοί που είχαν τα 100Κ + πήγαν σε κάτι άλλο και αυτοί είναι που δεν τους νοιάζει το τεκμήριο - τα τέλη κτλ που είναι και τα πιο ουσιαστικά θετικά του.
Και ως bmw έχει ανταγωνιστή του τα m2 και m4 που είναι στα ίδια λεφτά ως μεταχειρισμένα (μπορεί και πιο λίγο) και είναι πολύ καλύτερα σε επιδόσεις και με πολύ πιο σοβαρά περιθώρια για βελτίωση.Ουσιαστικά ότι γλιτώνεις σε τέλη και κατανάλωση θα τα δώσεις κάποια στιγμή για την μπαταρία και ότι άλλο προκύψει.
Πλάκα πλάκα κουβέντα να γίνεται @fanis75 πόσο τελωνείο λες να έχει ένα Μ4 f82;
10 σελίδες χρειάστηκαν για να ξεχάσεις το μήκος και να πας σε πολύ σοβαρή κατηγορία?
Χαχαχα δεν είχα ποτέ σοβαρό θέμα με το μήκος απλά προτιμώ να είναι μαζεμένα.
Στην 20η θα δούμε 911, amg gtr κοκ???
Άποψη για Φεράρι sf90 θέλω
κάτσε ρε φίλε στο μπάτζετ μου είναι το Μ4 απλά δεν ήταν στην λίστα λόγο συντήρησης
Λυπάμαι δεν έχω!
Γιαννενα υπάρχει κάποιος που να ασχολείται σοβαρά με bmw με διαγνωστικό όπως στα μερκ?
Βασικά σημεία προσοχής για αξιοπιστία σε M4 F82 S55 (2015)️ Crank Hub (στροφαλοκόμπλερ – το “πιο γνωστό θέμα”)
Το S55 έχει τριπλή τροχαλία χωρίς keyway ή pin — μπορεί να γυρίσει (crank hub slip) και να σου βγάλει το μοτέρ εκτός χρονισμού → καταστροφή βαλβίδων.
Συμβαίνει κυρίως σε δυνατές χαμηλές στροφές με απότομο γκάζι, ειδικά σε τροποποιημένα μοτέρ.
Προτεινόμενη λύση:
Install capture plate ή keyed crank hub
Αποφυγή απότομου WOT κάτω από 3000 rpm
Έλεγχος χρονισμού με diagnostic ανά τακτά διαστήματα
Αντλία υψηλής πίεσης καυσίμου (HPFP)
Οι πρώτες S55 (2015–2016) είχαν περιστασιακές βλάβες στην αντλία καυσίμου υψηλής πίεσης.
Συμπτώματα: αρρυθμία στο ρελαντί, δύσκολο κρύο ξεκίνημα, MIL.
Αν υπάρχει θέμα, αντικαθίσταται με updated part number από BMW ή aftermarket.
Ψυκτικό & ψυγείο λαδιού
Σε σπορ χρήση (πίστα ή «καρφώματα»), ο S55 ανεβάζει θερμοκρασία λαδιού >120°C.
Το ψυγείο λαδιού είναι οριακό για ελληνικό καλοκαίρι.
Προτάσεις:
Αναβάθμιση ψυγείου λαδιού
Καθαρισμός intercoolers και radiators ανά 30.000 km
Μόνιμος έλεγχος θερμοκρασίας λαδιού (όχι μόνο ψυκτικού!)
️ Κατανάλωση λαδιού
Πολλά S55 καταναλώνουν έως και 0.5–1 λίτρο/1000 km, ειδικά αν έχουν φάει track days ή έχουν tuning.
Βεβαιώσου ότι:
Γίνεται χρήση LL-01 ή 5W-30/5W-40 ester-based λαδιού καλής ποιότητας.
Το service γίνεται κάθε 8–10.000 km, όχι 15.000 όπως προτείνει η BMW.
Ignition Coils / Μπουζί
Οι πηνία και τα μπουζί στα S55 (ιδίως αν είναι tuned) έχουν χαμηλή διάρκεια ζωής (~30–40.000 km).
Προληπτική αντικατάσταση:
Μπουζί: κάθε ~20–25.000 km
Πηνία: κάθε 40–50.000 km ή νωρίτερα αν έχεις misfires
- 🧰 Διαφορικό / Δίσκοι / DCT
DCT κιβώτιο: αξιοπιστο αλλά θέλει:
Αλλαγή λαδιών DCT κάθε 50.000 km
Ψύξη DCT σε track days ή βαριά χρήση
Διαφορικό: κάνει ήχο (whine) αν δεν αλλαχθούν έγκαιρα τα λάδια.
Αντικατάσταση με M Performance fluid ή Motul/Ravenol
Σωστή χρήση diagnostic & logging
Ο S55 έχει ευαίσθητο knock control και πλήρες logging μέσω OBD.
Είναι καλό να ελέγχεις περιοδικά:
IAT / oil temp / ignition timing / knock events
Ειδικά αν είναι tuned ή έχει JB4/MHD/Bootmod3
Συμπληρωματικά:
Κομμάτι Συμβουλή
Σασί (δομική αντοχή) Αντέχει πολύ, ειδικά αν δεν έχει track abuse
Τουρμπίνες Είναι ανθεκτικές ως 550 hp – αν δεν έχεις overboost ή tuning λάθος, κρατάνε
Καύσιμα Προτίμησε 98 RON πάντα – οι knock tables του S55 είναι επιθετικέςΤελικό συμπέρασμα:
Το M4 F82 με S55 είναι αξιόπιστο, αν έχεις γνώση και το παρακολουθείς.Χειρότερο σενάριο (χωρίς έλεγχο): crank hub slip → μοτέρ εκτός χρονισμού
Καλύτερο σενάριο (με φροντίδα): 300.000+ km με tuning χωρίς σημαντικά προβλήματα
αυτο με την τροχαλια στροφαλου ποσο κοστιζει?επισης ενα διαγνωστικο για bmw?Το ChatGPT είπε:
Πολύ καλή ερώτηση — ας δούμε αναλυτικά και με τιμές ρεαλιστικές:Τροχαλία Στροφάλου (Crank Hub) – Κόστος επισκευής/αναβάθμισης
Θέμα:
Ο S55 έχει μονή (single-piece) τροχαλία στροφάλου χωρίς keyway/pin, οπότε υπάρχει κίνδυνος να γυρίσει ("slip") κάτω από φορτίο → καταστροφή χρονισμού = ολική βλάβη κινητήρα.Λύσεις και κόστος:
Λύση Τι περιλαμβάνει Κόστος (μέρη + εργασία)
Capture Plate Ειδική φλάντζα που πιέζει την τροχαλία και αποτρέπει slip 150–250 € (μόνο υλικό) / ~400–600 € με εργασία
One-piece keyed crank hub kit (π.χ. Vargas, MMR) Ειδική τροχαλία με keyway/pin 500–900 € kit / ~800–1.200 € με εργασία
Crank Hub + ARP bolts + timing reset Πλήρης εργασία με νέο crank hub + bolt kit ~1.200–1.500 € σε ειδικό συνεργείο BMW tuning
Σε δυναμωμένο S55 ή εάν κάνεις σπορ χρήση, η αλλαγή crank hub θεωρείται «must» για μακροχρόνια αξιοπιστία.
Χρειάζεται κατέβασμα κάρτερ, κλείδωμα χρονισμού, νέα παρελκόμενα, νέος ιμάντας κ.λπ. → άρα όχι απλή επέμβαση.
🧰 Διαγνωστικό για BMW – Τι να πάρεις:
🟢 BimmerLink + BimmerCode + OBDII Adapter (για καθημερινή χρήση)
Συμβατότητα: iOS/AndroidΧρήσεις: ανάγνωση/σβήσιμο σφαλμάτων, θερμοκρασίες, λάδια, IAT, DCT, reset κ.λπ.
Adapter: OBDLink CX ή OBDLink MX+ (Bluetooth – αξιόπιστος, ταχύς)
Κόστος:
OBDLink CX: ~80–100 €
BimmerLink/BimmerCode apps: ~40 € η κάθε μία
Ιδανικό για απλό έλεγχο υγείας και live δεδομένα.
🟡 MHD ή Bootmod3 Tuning App (αν πας για tuning)
MHD ή BM3 υποστηρίζουν S55Μπορείς να δεις knock events, timing corrections, temperatures, logάρεις sessions
Υποστηρίζουν και custom maps
Κόστος:
Tune license: 200–300 €
Πλήρης σουίτα: ~500 € (λογισμικό + licence + map pack)
ISTA+ (OEM BMW Διαγνωστικό) – για επαγγελματίες/βαθιά διάγνωση
Το ίδιο software που χρησιμοποιεί η αντιπροσωπείαΘέλει Windows laptop + K+DCAN καλώδιο ή ENET adapter
Σου δείχνει όλα τα module (DME, DKG, IBS, κ.λπ.), κωδικοποίηση, προγραμματισμό
Κόστος:
ENET καλώδιο: ~20 €
ISTA+: δωρεάν από forums ή αγορά setup (~40–60 € έτοιμο)
Αν πιάνουν τα χέρια σου ή είσαι τεχνικά ψαγμένος, είναι ό,τι πιο πλήρες υπάρχει.
Τι να πάρεις τελικά;
Αν θες... Πάρε αυτό
Απλό έλεγχο + θερμοκρασίες + σβήσιμο βλαβών BimmerLink + OBDLink CX
Tuning / logging / knock control MHD ή Bootmod3
Βαθιά διάγνωση σαν αντιπροσωπεία ISTA+ με ENET -
Ακόμα ψάχνετε;;; Πάρε παιδι μου ένα TOYOTA GR Yaris, το αγωνιστικό. Συλλεκτικό αυτοκίνητο και όπως λένε οι ειδικοί ΑΜΑΞΑΡΑ
Έστω μεταχειρισμένο. Έχει και συνεργείο και κάθετη μονάδα στα μερη σου, να το συντηρείς!
-
@lap said in Sport cars:
Ακόμα ψάχνετε;;; Πάρε παιδι μου ένα TOYOTA GR Yaris, το αγωνιστικό. Συλλεκτικό αυτοκίνητο και όπως λένε οι ειδικοί ΑΜΑΞΑΡΑ
Έστω μεταχειρισμένο. Έχει και συνεργείο και κάθετη μονάδα στα μερη σου, να το συντηρείς!
Σταμάτα!!! Δεν βλέπεις? σε 10 σελίδες ακόμη θα πάρει μερκ
-
Ρε παιδιά επειδή bmw είχα και έχω και θα συνεχίσω να έχω επειδή μου αρέσουν ξέρω ότι τα σέρβις και οι επισκευές σε καλά εξειδικευμένα συνεργεία είναι τσιμπημενες στα Μ φαντάζομαι θα είναι ακόμα πιο τσιμπημενες στον ίδιο μηχανικά να πας αν δει Μ θα σε καπελωσει γιατί μπορεί(για αυτό έχω το 435 στην λίστα και όχι το Μ4). Για αυτό και είναι πάρα πολύ κάτω στην λίστα. Ερωτήσεις και μοντέλα που λέω, τα λέω και έτσι για την κουβέντα δεν σημαίνει ότι είναι ψηλά στην λίστα. Ξέρω ότι το σπορ θελει να βάζεις το χέρι στην τσέπη και είμαι εντάξει με αυτό απλά έχω βάλει και ένα όριο για να μπορω το αμάξι να το συντηρώ και σωστά. Και ναι είμαι αυτός ο τύπος που ανοίγει mobile de και χαζεύει για να περάσει η ώρα πριν κοιτούσα lotus evora
-
Δες και το μοντελ 3, στοιχίζει όσο τα άλλα μεταχειρισμένα
-
Μένει να μπει ενας ακομη να πει παρε βιταρα .
-
Εγώ ξέρω πως πραγματικά γρήγοροι οδηγοί πίνουν νερό στο yaris GR
Δηλαδή σαν να συ λέει ο Ρονάλντο ποιες ασκήσεις και προπονήσεις να κάνεις για να παίξεις καλή μπάλα και οι Έλληνες που παίζουν τοπικό στο δήμο τους, να σνομπαρουν ότι λέει ο Ρονάλντο -
@lap said in Sport cars:
Εγώ ξέρω πως πραγματικά γρήγοροι οδηγοί πίνουν νερό στο yaris GR
Δηλαδή σαν να συ λέει ο Ρονάλντο ποιες ασκήσεις και προπονήσεις να κάνεις για να παίξεις καλή μπάλα και οι Έλληνες που παίζουν τοπικό στο δήμο τους, να σνομπαρουν ότι λέει ο ΡονάλντοΑυτή είναι η ελληνική πραγματικότητα
-
@red_monster said in Sport cars:
Δες και το μοντελ 3, στοιχίζει όσο τα άλλα μεταχειρισμένα
Μοντελ 3 θα έπαιρνα για να του βάλω φωτιά και μετά να το ρίξω από τον γκρεμό.
-
@alexzero1 said in Sport cars:
@red_monster said in Sport cars:
Δες και το μοντελ 3, στοιχίζει όσο τα άλλα μεταχειρισμένα
Μοντελ 3 θα έπαιρνα για να του βάλω φωτιά και μετά να το ρίξω από τον γκρεμό.
Ετσι σε θέλω, τιμωρό της ηλεκτροκίνησης !!
-
@red_monster said in Sport cars:
@alexzero1 said in Sport cars:
@red_monster said in Sport cars:
Δες και το μοντελ 3, στοιχίζει όσο τα άλλα μεταχειρισμένα
Μοντελ 3 θα έπαιρνα για να του βάλω φωτιά και μετά να το ρίξω από τον γκρεμό.
Ετσι σε θέλω, τιμωρό της ηλεκτροκίνησης !!
Χαχαχαχα θα κόβω καλώδια από τις κολόνες για να μην φορτίζετε τα αυτοκίνητα σας
-
Χμμμμ, κάτι βρομάει εδώ πέρα!
-
-
Να αναφέρω πως ο ίδιος ο πρόεδρος της Toyota, ο Toyoda, οδηγεί ένα Yaris GR, ενώ είναι τύπος που μπαίνει σε πίστες και ασχολείται με την αυτοκίνηση
Sport cars