-
Στις εταιρείες και με 35 % μπορεί να είσαι μεγαλομέτοχος.
-
Άρα έχουμε δύο μεγαλομέτοχους στη Στελάντις, το γκρουπ Φίατ με 50 και κάτι και τη ΠΣΑ με 50 παρά κάτι.
-
Μεγαλομέτοχος σημαίνει το μεγαλύτερο ποσοστό ιδιοκτησίας (μπορεί να είσαι μεγαλομέτοχος και με 1%, αν όλοι οι άλλοι έχουν 0,1%), αλλά κυρίως μεγαλύτερο ποσοστό ψήφων στο ΔΣ, που η FIAT/Exor/Agnelli είχαν και έχουν, και για αυτό ο Εκτελεστικός Πρόεδρος του Ομίλου είναι ο Elkann, ο οποίος και εκπαραθύρωσε τον Tavares. Η διαφορά είναι ότι ο Elkann είναι συνιδιοκτήτης (άρα την πονάει), ενώ ο Tavares ήταν μεγαλο-υπάλληλος, από αυτούς που σιχαίνεται ο criuser επειδή δεν βάζουν τα δικά τους λεφτά.
Από εκεί και πέρα η FCA ήταν σε καλύτερη οικονομική κατάσταση από την PSA, με μεγαλύτερο ενεργητικό και κερδοφορία. Με λάθος εταίρο έμπλεξαν οι Ιταλοί, η Renault είναι σαφώς πιο ενδιαφέρουσα περίπτωση αυτοκινητιστικά. Όμως η Renault έχει μεγαλομέτοχο το Γαλλικό Δημόσιο, οπότε είναι δύσκολη περίπτωση.
-
Αυτό που γράφεις είναι ο μέτοχος πλειοψηφίας, είναι άλλο πράγμα. Εκ του γκουγκλ:
Ο πλειοψηφικός μέτοχος είναι αυτός που κατέχει ένα ποσοστό των μετοχών της εταιρείας που του επιτρέπει να έχει τον έλεγχο της διοίκησης και των αποφάσεων της εταιρείας, συνήθως πάνω από το 50%. Αυτό σημαίνει ότι έχει το δικαίωμα να επιβάλει τις αποφάσεις του και να καθορίζει την πορεία της εταιρείας.
Μεγαλομέτοχος σημαίνει αυτό (εκ του γκούγκλ):
Μεγαλομέτοχος είναι το άτομο που έχει στην κατοχή του - στο χαρτοφυλάκιό του πολλές μετοχές μία εταιρείας. Για να θεωρείται κάποιος επενδυτής μεγαλομέτοχος, θα πρέπει αυτές οι πολλές μετοχές που έχει, να αποτελούν ένα μεγάλο ποσοστό των συνολικών μετοχών της εταιρείας.
-
Εμπλεξαν τα Γαλλικα χρέπια με τα Ιταλικά χρέπια και συνεχιζουν να βγαζουν χρεποαυτοκινητα. Μονο που σε αυτο το τουρλουμπούκι κατεστραψαν και την Τζιπ.
Απλα πραγματα. Εαν μολαμε για αυτοκινητα, μονο Γερμανικα και Ιαπωνικα. Δεν ειναι τυχαιο οτι η χωρα με την μεγαλυτερη καταναλωτικη συνειδηση δεν ειχε ποτε Γαλλικα και Ιταλικα αμαξια - ξερουν!
-
Κοίτα, διαφωνώ, και μάλιστα σε πολλά επίπεδα.
Καταρχήν τα ορίτζιναλ ευρωπαικά Φίατ, δεν είναι πλέον χρέπια εδώ και 15-20 χρόνια τουλάχιστον, έχουν μαζευτεί αρκετά. Δεν έγιναν σαμουράιδες βέβαια, αλλά η βελτίωσή τους σε συνδυασμό με τις παραδοσιακά καλές τιμές ανταλλακτικών και σέρβις σώζουν σε μεγάλο βαθμό την παρτίδα. Αμαξίδια σαν το 500, το 500Λ, το Πούντο, το Τίπο, και τα τοιαύτα, δεν είναι άσχημα για το ρόλο που επιτελούν και το προφίλ που έχουν, αυτό δηλαδή του φθηνού και σχετικά αξιόπιστου, καθημερινού χαμάλη, που στο φινάλε άμα πάθει κάτι το μαζεύεις με λίγα φράγκα, και π.χ. στα 20-25 χρόνια το πετάς.
Από εκεί και πέρα, για μαγκιές, για ράλλυ, για να κάνεις το γαμπρό, ή τον απαιτητικό επαγγελματία, τα κλασσικά Φίατ δεν κάνουν. Και δύο μεγάλα θέματα που πρέπει να διαχειριστούν είναι η ενδοομιλική διαφοροποίηση και η ηλεκτροκίνηση.
Πάμε στα Άλφα τώρα. Χρειάζονται επενδύσεις δις σε βάθος δεκαετιών. Επενδύσεις που δεν έγιναν ποτέ στα 40 χρόνια που την έχει η Φίατ, και ιδιαίτερα τώρα, λόγω ηλεκτροκίνησης, είναι περισσότερο επιτακτικό να γίνουν. Θα το θεωρήσω τεράστια έκπληξη αν π.χ. το 2035 η Άλφα έχει γκάμα, μούρη και πωλήσεις που να απειλούν τους υπόλοιπους πριμιάρηδες.
Για Λάντσια δεν θα μιλήσω, δεν θέλω να πιάνω στο πληκτρολόγιό μου τους νεκρούς.
Για Μαζεράτι τώρα. Το αυτό (σχεδόν) με την Άλφα, αλλά σε λούξουρυ λέβελ.Η ΠΣΑ τώρα. Τα πάει αυτή τη στιγμή σχετικά καλά, και είναι γεγονός ότι έχει περάσει την αντζέντα της στη Στελλάντις (σε μικρομεσαίο επίπεδο), αλλά έχει πολλά θέματα. Η DS δεν τραβάει, η Σιτροέν έχει χάσει πλέον σε μεγάλο βαθμό τον ιδιαίτερο χαρακτήρα της, η εικόνα αξιοπιστίας που έχει είναι διαχρονικά αδύναμη, και τέλος και εδώ ο κίνδυνος των φθηνών κινέζων και των τεράστιων απαιτούμενων επενδύσεων είναι ορατός, όπως και σε όλη την κλασσική αυτοκινητοβιομηχανία. Χάουεβερ, και αυτά έχουν το κοινό τους, ιδαίτερα σε συγκεκριμένες αγορές (Μεσόγειος, κεντρική Ευρώπη, Βόρεια Αφρική, κ.ο.κ.)
Η Όπελ είναι σε παρακμή, Τζιέμ θα λένε και θα κλαίνε, η ριμπατζιά πάει σύΓνεφο.
Με Άμπαρθ δεν ασχολούμαι, ΙΜΟ, μέχρι το 2030 θα έχει γίνει τριμ λέβελ από υπομάρκα.
Ο κλάδος Αμερικής, είναι πολύ μακρυά μας, δεν θα μιλήσω.+_ -
@dstou said in PEUGEOT FORUM:
Αυτό που γράφεις είναι ο μέτοχος πλειοψηφίας, είναι άλλο πράγμα. Εκ του γκουγκλ:
Ο πλειοψηφικός μέτοχος είναι αυτός που κατέχει ένα ποσοστό των μετοχών της εταιρείας που του επιτρέπει να έχει τον έλεγχο της διοίκησης και των αποφάσεων της εταιρείας, συνήθως πάνω από το 50%. Αυτό σημαίνει ότι έχει το δικαίωμα να επιβάλει τις αποφάσεις του και να καθορίζει την πορεία της εταιρείας.
Μεγαλομέτοχος σημαίνει αυτό (εκ του γκούγκλ):
Μεγαλομέτοχος είναι το άτομο που έχει στην κατοχή του - στο χαρτοφυλάκιό του πολλές μετοχές μία εταιρείας. Για να θεωρείται κάποιος επενδυτής μεγαλομέτοχος, θα πρέπει αυτές οι πολλές μετοχές που έχει, να αποτελούν ένα μεγάλο ποσοστό των συνολικών μετοχών της εταιρείας.
O μεγαλομέτοχος, ή μέτοχος πλειοψηφίας είναι ο μέτοχος που κατέχει τις περισσότερες μετοχές. Αν πεις απλά «ένας μεγαλομέτοχος», αναφέρεσαι σε έναν από τους μεγάλους μετόχους. Σε κάθε περίπτωση η Exor-Agnelli-Elkann είναι ο πιο μεγάλος μέτοχος.
-
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
Εμπλεξαν τα Γαλλικα χρέπια με τα Ιταλικά χρέπια και συνεχιζουν να βγαζουν χρεποαυτοκινητα. Μονο που σε αυτο το τουρλουμπούκι κατεστραψαν και την Τζιπ.
Απλα πραγματα. Εαν μολαμε για αυτοκινητα, μονο Γερμανικα και Ιαπωνικα. Δεν ειναι τυχαιο οτι η χωρα με την μεγαλυτερη καταναλωτικη συνειδηση δεν ειχε ποτε Γαλλικα και Ιταλικα αμαξια - ξερουν!
Ακόμα μια φορά, άσχετος ο φίλος Φάνης. Αν έχεις λεφτά παίρνεις μόνο Ιταλικά (Alfa και πάνω) και Αγγλικά (Jag-Land Rover και πάνω) αυτοκίνητα.
-
@dstou said in PEUGEOT FORUM:
Κοίτα, διαφωνώ, και μάλιστα σε πολλά επίπεδα.
Μαζί σου, περισσότερο περιπαικτικό ειναι το σχόλιό μου...χαχα!!
Αλλά η Φιατ έχει να βγάλει καλό αμάξι άπειρα χρόνια, εκτός του Panda και άντε και οι διάφορες εκδόσεις του 500. Δεν έχει σε καμία εμπορική κατηγορία αμάξι. Το ίδιο και για την Άλφα που δεν πουλάει τίποτα, αρα εμπορικά ειναι πεθαμένη. Γενικά δεν έχει σοβαρά αμάξια στις εμπορικές κατηγορίες, οπότε σαν εταιρία δεν είχε και πολλές ελπίδες - τους έσωζαν οι ΗΠΑ. Οι Γάλλοι ήταν σε καλύτερη μοίρα, λόγω σωβινισμού, αλλά στις ΗΠΑ δεν πούλαγαν ούτε ποδήλατο. Οπότε εμπορικά αμφότερες ήταν λίγο προς το ναυάγιο.
-
@realzeus said in PEUGEOT FORUM:
Ακόμα μια φορά, άσχετος ο φίλος Φάνης. Αν έχεις λεφτά παίρνεις μόνο Ιταλικά (Alfa και πάνω) και Αγγλικά (Jag-Land Rover και πάνω) αυτοκίνητα.
Μόνο εαν είσαι κολλημένος με την μπάλα. Εαν έχεις λεφτά παίρνεις Γερμανικό και μόνο. Αγγλικά δεν υπάρχουν, έγιναν Ινδικά και κινέζικα εκτός του flaghsip που ειναι έιναι Γερμανικό. Τα Ιταλικά αμάξια ειναι για γέλια, μόνο για να λες στο μπαρ ότι έχει αλογάκι, αλλιώς άχρηστα, ούτε τα ψώνια από τον ΑΒ δεν χωράνε!
-
Πω μισος για τους Γαλλοι και τους Ιταλοι
Εγω παλι εχω για τους Γερμανους (αντιπαθεια, οχι μισος )
Σωβινιστες οι Γαλλοι , ενω οι Γερμανοι δεν ειναι -
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
Πω μισος για τους Γαλλοι και τους Ιταλοι
Εγω παλι εχω για τους Γερμανους (αντιπαθεια, οχι μισος )
Σωβινιστες οι Γαλλοι , ενω οι Γερμανοι δεν ειναιΦυσικά και είναι και οι Γερμανοί! Αλλά το σωβινιστές το είπα για τις πωλήσεις: Οι Γάλλοι αγοράζουν μόνο Γαλλικά και οι Γερμανοί μόνο Γερμανικά. Το θέμα είναι οτι Γαλλικά δεν αγοράζουν οι υπόλοιποι ενω Γερμανικά αγοράζουν. Δεν κρίνω εαν ειναι καλά ή όχι αμάξια, μιλάω καθαρά εταιρικά, άρα πωλήσεις και κέρδη. Οι Γάλλοι και οι Ιταλοί ήταν εκτός αγοράς ΗΠΑ για πάρα πολλές δεκαετίες και στην Ευρώπη δυσκολεύονταν εκτος χώρα, ειδικά οι Ιταλοί που οι πωλήσεις της Αλφα π.χ. ήταν στα τάρταρα.
ΥΓ: Καθόλου δεν τους μισώ, δεν έχω λόγο άλλωστε! Απλά έκαστος στο είδος του. Λατρέυω Γαλλική και Ιταλική κουζίνα και επίσης φτιάχνουν και καλά σκάφη και οι Γάλλοι και αεροπλάνα. Ρούχα, τι να λέμε τώρα, κορυφή! Αλλά από αμάξια δεν....
-
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
Πω μισος για τους Γαλλοι και τους Ιταλοι
Εγω παλι εχω για τους Γερμανους (αντιπαθεια, οχι μισος )
Σωβινιστες οι Γαλλοι , ενω οι Γερμανοι δεν ειναιΦυσικά και είναι και οι Γερμανοί! Αλλά το σωβινιστές το είπα για τις πωλήσεις: Οι Γάλλοι αγοράζουν μόνο Γαλλικά και οι Γερμανοί μόνο Γερμανικά. Το θέμα είναι οτι Γαλλικά δεν αγοράζουν οι υπόλοιποι ενω Γερμανικά αγοράζουν. Δεν κρίνω εαν ειναι καλά ή όχι αμάξια, μιλάω καθαρά εταιρικά, άρα πωλήσεις και κέρδη. Οι Γάλλοι και οι Ιταλοί ήταν εκτός αγοράς ΗΠΑ για πάρα πολλές δεκαετίες και στην Ευρώπη δυσκολεύονταν εκτος χώρα, ειδικά οι Ιταλοί που οι πωλήσεις της Αλφα π.χ. ήταν στα τάρταρα.
ΥΓ: Καθόλου δεν τους μισώ, δεν έχω λόγο άλλωστε! Απλά έκαστος στο είδος του. Λατρέυω Γαλλική και Ιταλική κουζίνα και επίσης φτιάχνουν και καλά σκάφη και οι Γάλλοι και αεροπλάνα. Ρούχα, τι να λέμε τώρα, κορυφή! Αλλά από αμάξια δεν....
Και οι Γερμανοι επειδη δεν μπορουσαν να φτασουν την Lambo , πηγαν και την αγορασαν , Οπως και την Bugatti και καποιες αλλες . Ηθελαν και την Φερραρι και την Πεζω , αλλά εφαγαν ακυρο
-
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
Και οι Γερμανοι επειδη δεν μπορουσαν να φτασουν την Lambo , πηγαν και την αγορασαν ,
Ακριβώς - άρα βλέπουμε ποιοι είχαν ισχυρά οικονομικές εταιρίες. Αυτό λέω. Είπα δεν κρίνω αμάξαι εδώ αλλά εταιρίες και οι Γερμανοί ήταν πολύ πιο ισχυροί σε πωλήσεις και κέρδη και έτσι μπορούσαν να αγοράσουν ό,τι ήθελαν (Λάμπ, Ρολς, Μπέντλευ κλπ.) Την κατέστρεψαν βέβαια την Λάμπο οι φρίτσηδες, φαου βε με άλλο σήμα, glorified audi αλλά τι να κάνουμε!?!?!
-
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
Και οι Γερμανοι επειδη δεν μπορουσαν να φτασουν την Lambo , πηγαν και την αγορασαν ,
Ακριβώς - άρα βλέπουμε ποιοι είχαν ισχυρά οικονομικές εταιρίες. Αυτό λέω. Είπα δεν κρίνω αμάξαι εδώ αλλά εταιρίες και οι Γερμανοί ήταν πολύ πιο ισχυροί σε πωλήσεις και κέρδη και έτσι μπορούσαν να αγοράσουν ό,τι ήθελαν (Λάμπ, Ρολς, Μπέντλευ κλπ.) Την κατέστρεψαν βέβαια την Λάμπο οι φρίτσηδες, φαου βε με άλλο σήμα, glorified audi αλλά τι να κάνουμε!?!?!
Ισχυροί οικονομικα ειναι γιατι εχουν την πουστια στο αιμα τους . Να καταστρεψουν τους αλλους και να βγουν αυτοι πρωτοι. Και το καταφερνουν
-
Οι Γερμανοί είναι καλοί μόνο στο κλέψιμο, ντίζελγκειτ, ντιεστζι, μικρές εγγυήσεις και αν δεν είχαν υποχρεωτικές αγορές από τις εταιρείες τους, που είναι πολλές, στα λήζινγκ δεν θα πούλαγαν τίποτα.
Εκαναν κουμάντο και στην ΕΕ και έφτιαχναν τις νομοθεσίες όπως τους βόλευε.
Τους άφηναν και οι Αμερικάνοι και οι άλλοι, γιατί φοβόντουσαν μην κάνουν κανένα πόλεμο ακόμα, αν και τώρα έστειλαν στρατό στις χώρες της Βαλτικής στα σύνορα με την Ρωσία, δεν μάθαμε τίποτα οι Ευρωπαίοι.
Για τους Ταβάρες αυτού του κόσμου έχω την χειρότερη άποψη, όπως ξέρει και ο Δίας.
Ηλίθιος εντελώς ήθελε να κλείσει την Σιτροέν, ενώ σε πιστό κόσμο και σε φόρουμ, Σιτροέν και Αλφα έχουν το πιστό τους κοινό, που δεν θα το έχουν ποτέ η Οπελ ακόμα και η Πεζώ.
Τώρα βλέπουμε στις ανακοινώσεις πόσο βοηθάει η Σιτροέν με τα νέα μοντέλα της στις αυξήσεις των πωλήσεων.
https://en.passionnement-citroen.com/post/stellantis-solid-orders-boost-european-sales
Παρότι υφίσταται είναι ιδιότυπο μπούλινγκ
-
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
Ισχυροί οικονομικα ειναι γιατι εχουν την πουστια στο αιμα τους . Να καταστρεψουν τους αλλους και να βγουν αυτοι πρωτοι. Και το καταφερνουν
Πάλι δεν διαφωνώ. Αλλά η συζήτηση ξεκίνησε από τα οικονομικά των εταιριών. Τώρα το πως το καταφέρνουν, ειναι άλλη συζήτηση.
-
Τώρα που θα τους γμσ ο πορτοκαλής να πληρώνουν το 3 % του ΑΕΠ τους για αμερικάνικα όπλα, θα τα φτιάξουν όλα όπως πρέπει.
Και χωρίς φτηνό φυσικό αέριο από την Ρωσία.
-
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
Αλλά η Φιατ έχει να βγάλει καλό αμάξι άπειρα χρόνια, εκτός του Panda και άντε και οι διάφορες εκδόσεις του 500.
Μα αυτά βγάζει μόνο, τα οποία είναι μια χαρά αμαξάκια. Παλαιότερα είχε παρουσία και στις κατηγορέις του Uno-Punto και παραπάνω, όπου επίσης ήτνα πρωτοποριακά σε πολλές περιπτώσεις. Έχει περιοριστεί στα μικρά, δεν είναι κακό αυτό. Κακά αυτοκίνητα σε καμία περίπτωση δεν τα λες όμως.
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
Το ίδιο και για την Άλφα που δεν πουλάει τίποτα, αρα εμπορικά ειναι πεθαμένη.
Η Alfa έχει κερδοφορία τα τελευταία χρόνια. Το ότι δεν πουλάει πολύ δεν σημαίνει τίποτα για την αξία των αυτοκινήτων, που είναι εξαιρετική (τουλάχιστον οι πραγματικές Alfa, δηλαδή από Giulia kai πάνω).
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
Μόνο εαν είσαι κολλημένος με την μπάλα. Εαν έχεις λεφτά παίρνεις Γερμανικό και μόνο. Αγγλικά δεν υπάρχουν, έγιναν Ινδικά και κινέζικα εκτός του flaghsip που ειναι έιναι Γερμανικό. Τα Ιταλικά αμάξια ειναι για γέλια, μόνο για να λες στο μπαρ ότι έχει αλογάκι, αλλιώς άχρηστα, ούτε τα ψώνια από τον ΑΒ δεν χωράνε!
Καταλαβαίνω ότι κάνεις χιούμορ (προσπαθείς τουλάχιστον, εκεί με τα ψώνια από τον ΑΒ...), αλλά είναι αστείο από μόνο του να λες ότι τα καλύτερα supercars του κόσμου ότι είναι μόνο για να λες ότι έχεις αλογάκι. Επίσης το ποιος έχει την ιδιοκτησία είναι άσχετο με το ίδιο το προϊόν. Ούτε οι RR είναι γερμανικές (μόνο τα μοτέρ, αλλά εκεί ποτέ δεν είχαν παράδοση), ούτε τα LR ινδικά (δεν έχουν ούτε βίδα από την Ινδία). Αδιάφορο ποιος είναι ο ιδιοκτήτης, αυτό που μετράει είναι που σχεδιάζονται και κατασκευάζονται.
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
Την κατέστρεψαν βέβαια την Λάμπο οι φρίτσηδες, φαου βε με άλλο σήμα, glorified audi αλλά τι να κάνουμε!?!?!
Όπως έγραψα και στο τοπικό για τα λάστιχα, αυτό ΔΕΝ ισχύει! Οι σημερινές Lambo είναι πολύ καλύτερες από τις παλιές και είναι ιταλικότατες.
-
@realzeus said in PEUGEOT FORUM:
Καταλαβαίνω ότι κάνεις χιούμορ (προσπαθείς τουλάχιστον, εκεί με τα ψώνια από τον ΑΒ...), αλλά είναι αστείο από μόνο του να λες ότι τα καλύτερα supercars του κόσμου ότι είναι μόνο για να λες ότι έχεις αλογάκι.
Γιατί γιατί άλλο είναι? Το 99% των αγοραστών είναι πλούσιοι που δεν έχουν ιδέα από οδήγηση και είτε τα έχουν για να κάνουν το κομμάτι τους στο Μονακό ή για κάποιο κλειστό γκαράζ περιμένοντας να πάρουν αξία. Πόσοι τα οδηγούν πραγματικά και για το πως έχουν φτιαχτεί να οδηγούνται?
@realzeus said in PEUGEOT FORUM:
Όπως έγραψα και στο τοπικό για τα λάστιχα, αυτό ΔΕΝ ισχύει! Οι σημερινές Lambo είναι πολύ καλύτερες από τις παλιές και είναι ιταλικότατες.
Σαφώς και είναι πολύ καλύτερες (δεν είναι δύσκολο, χρέπια ήταν οι παλιές), γιατί έχουν γερμανικό engineering!!
Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!