-
Πάντως είναι εντυπωσιακό το θράσος των στελανταιων μανατζεριων να δουλεύουν ψιλο γαζί τον κοσμο με τις απατεωνιές τους, το επόμενο βήμα θα είναι να αυξήσουν πχ τις διαστάσεις η το μεταξόνιο στα χαρτια και να λένε πόσο ευρύχωρα είναι σε δελτια τυπου...
Απατεώνες και κλέφτες που πουλάνε χρεπια για αμάξια. -
Και σου είπα μην πιεις πολύ γιατί θα κάνεις μέρες να ξεμεθυσεις...
-
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Αυτό το ξεκίνησαν στην Λεξους εδώ και 25 χρόνια με την συνδυαστική ισχύ.
Καμία σχέση!! Ποτέ δεν ήταν συνδυαστική ισχύς σε Λέξους και τογιότα, γιατί δουλέυει τελείως διαφορετικά το σύστημα. Να στο πω απλά, το δικό μου δηλώνεται ώς 122 άλογα, όταν οι συνδυαστική ισχύς ειναι κόντα στα 200 άλογα! Αλλά οι Ιάπωνες είναι τίμιοι - Σαμουράι γαρ!
-
Το λέξους 450 Η που είχε ο φίλος μου εδώ και πολλά χρόνια, θεωρητικά είχε 500+ ίππους και συνδυαστικά κάπου 345.
Δεν έβαζε όμως μόνο τον θερμικό κινητήρα.
Ο θερμικός της Κορόλα πόσα άλογα είναι ?
Είδα 98 ο θερμικός και 72 ο ηλεκτρικός και έλεγε 122 συνδυαστικά.
https://www.auto-data.net/gr/toyota-corolla-xii-e210-1.8i-122hp-hybrid-e-cvt-37775
Μέχρι τώρα λοιπόν η Στελλάντις είχε 136 ο θερμικός και 28 ο ηλεκτρικός και έλεγε μόνο τα 136 του θερμικού.
Τώρα λέει 145 συνδυαστικά, άρα κάνει ότι έκαναν εδώ και χρόνια οι Ασιάτες...
-
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Το λέξους 450 Η που είχε ο φίλος μου εδώ και πολλά χρόνια, θεωρητικά είχε 500+ ίππους και συνδυαστικά κάπου 345.
Δεν έβαζε όμως μόνο τον θερμικό κινητήρα.
Ο θερμικός της Κορόλα πόσα άλογα είναι ?
Είδα 98 ο θερμικός και 72 ο ηλεκτρικός και έλεγε 122 συνδυαστικά.
Ακριβώς!! Ειναι 170 συνδυαστικά (και δεν υπολογίζεις τον 2ο ηλεκτροκινητήρα!!) αλλά 122 δηλώνει η εταιρία, όχι 170!
Όσο για το υβριδικό Λέξους, ποτε δεν δήλωνε 500 άλογα, αυτά ειναι της φαντασίας σου, πάντα 350 δήλωνε.
-
@fanis75 said in Peugeot 3008 (2024):
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Το λέξους 450 Η που είχε ο φίλος μου εδώ και πολλά χρόνια, θεωρητικά είχε 500+ ίππους και συνδυαστικά κάπου 345.
Δεν έβαζε όμως μόνο τον θερμικό κινητήρα.
Ο θερμικός της Κορόλα πόσα άλογα είναι ?
Είδα 98 ο θερμικός και 72 ο ηλεκτρικός και έλεγε 122 συνδυαστικά.
Ακριβώς!! Ειναι 170 συνδυαστικά (και δεν υπολογίζεις τον 2ο ηλεκτροκινητήρα!!) αλλά 122 δηλώνει η εταιρία, όχι 170!
Όσο για το υβριδικό Λέξους, ποτε δεν δήλωνε 500 άλογα, αυτά ειναι της φαντασίας σου, πάντα 350 δήλωνε.
Νομίζω τα έχεις μπερδέψει, συνδυαστικά ειναι 122….. όταν δίνουν ισχύ, θερμικός και ηλεκτρικός, συνδυαστικά. Τα 170 είναι το άθροισμα των δύο κινητήρων.
Δεν πειράζει, κρίμα είναι δωστους τα +9 άλογα


-
Μην μπερδεύουμε την αθροιστική ιπποδύναμη (βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα), που είναι ένα θεωρητικό νούμερο που ποτέ δεν επαληθεύεται εμπειρικά, με τη συνδυαστική ιπποδύναμη, που είναι και η πραγματική και λογικά επαληθεύεται σε δυναμομέτρηση.
Πάντως, η αίσθηση επιτάχυνσης στα υβριδικά 1.8 Toyota (με το 4ης γενιάς υβριδικό και τα 122 άλογα ανακοινούμενης συνδυαστικής ιπποδύναμης) και με τον τροπο που η μπαταρία συμπληρώνει τον θερμικό (το παρακολουθώ μέσω Hybrid Assistant) παραπέμπει σε μεγαλύτερη από 122 άλογα ιπποδύναμη.
Επίσης, για να είμαι αντικειμενικός, πρόσφατα μπήκα σε 208 Hybrid 136 (μάλλον νυν 145) και άνοιγε πολύ καλά. Ωραίο αμαξάκι, αλλά δεν θα το αγόραζα για λόγους που δεν είναι του παρόντος.
Συνεπώς θεωρώ ότι, εφόσον τα μεχρι πρότινος 136 άλογα των υβριδικών Peugeot αφορούσαν μόνο την ιπποδύναμη του βενζινοκινητήρα, ορθά η συνδυαστική ιπποδύναμη "διορθώθηκε" σε 145 άλογα (ούτως ή άλλως μικρή η διαφορά απο τσ 136 άλογα, προφανώς λόγω της μικρής μπαταριάς δύναμης 29 ίππων), αρκεί αυτή να προκύπτει από κάποια δυναμομετρηση. Πάντως η όλη αίσθηση ήταν κάπου εκεί. -
@bill_hsd said in Peugeot 3008 (2024):
Μην μπερδεύουμε την αθροιστική ιπποδύναμη (βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα), που είναι ένα θεωρητικό νούμερο που ποτέ δεν επαληθεύεται εμπειρικά, με τη συνδυαστική ιπποδύναμη, που είναι και η πραγματική και λογικά επαληθεύεται σε δυναμομέτρηση.
Πάντως, η αίσθηση επιτάχυνσης στα υβριδικά 1.8 Toyota (με το 4ης γενιάς υβριδικό και τα 122 άλογα ανακοινούμενης συνδυαστικής ιπποδύναμης) και με τον τροπο που η μπαταρία συμπληρώνει τον θερμικό (το παρακολουθώ μέσω Hybrid Assistant) παραπέμπει σε μεγαλύτερη από 122 άλογα ιπποδύναμη.
Επίσης, για να είμαι αντικειμενικός, πρόσφατα μπήκα σε 208 Hybrid 136 (μάλλον νυν 145) και άνοιγε πολύ καλά. Ωραίο αμαξάκι, αλλά δεν θα το αγόραζα για λόγους που δεν είναι του παρόντος.
Συνεπώς θεωρώ ότι, εφόσον τα μεχρι πρότινος 136 άλογα των υβριδικών Peugeot αφορούσαν μόνο την ιπποδύναμη του βενζινοκινητήρα, ορθά η συνδυαστική ιπποδύναμη "διορθώθηκε" σε 145 άλογα (ούτως ή άλλως μικρή η διαφορά απο τσ 136 άλογα, προφανώς λόγω της μικρής μπαταριάς δύναμης 29 ίππων), αρκεί αυτή να προκύπτει από κάποια δυναμομετρηση. Πάντως η όλη αίσθηση ήταν κάπου εκεί.Εν τω μεταξύ, αν υπολογίσουμε ότι η Toyota προσθέτει μόνο τους 24 από τους 72 ίππους του ηλεκτρικού στους 98 του θερμικού, αναλογικά η στελαντις πρέπει να προσθέσει περίπου 9,6 από τους 29 του ηλεκτρικού

….
Τυχαίο;
Δεν νομίζω


-
@a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):
@bill_hsd said in Peugeot 3008 (2024):
Μην μπερδεύουμε την αθροιστική ιπποδύναμη (βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα), που είναι ένα θεωρητικό νούμερο που ποτέ δεν επαληθεύεται εμπειρικά, με τη συνδυαστική ιπποδύναμη, που είναι και η πραγματική και λογικά επαληθεύεται σε δυναμομέτρηση.
Πάντως, η αίσθηση επιτάχυνσης στα υβριδικά 1.8 Toyota (με το 4ης γενιάς υβριδικό και τα 122 άλογα ανακοινούμενης συνδυαστικής ιπποδύναμης) και με τον τροπο που η μπαταρία συμπληρώνει τον θερμικό (το παρακολουθώ μέσω Hybrid Assistant) παραπέμπει σε μεγαλύτερη από 122 άλογα ιπποδύναμη.
Επίσης, για να είμαι αντικειμενικός, πρόσφατα μπήκα σε 208 Hybrid 136 (μάλλον νυν 145) και άνοιγε πολύ καλά. Ωραίο αμαξάκι, αλλά δεν θα το αγόραζα για λόγους που δεν είναι του παρόντος.
Συνεπώς θεωρώ ότι, εφόσον τα μεχρι πρότινος 136 άλογα των υβριδικών Peugeot αφορούσαν μόνο την ιπποδύναμη του βενζινοκινητήρα, ορθά η συνδυαστική ιπποδύναμη "διορθώθηκε" σε 145 άλογα (ούτως ή άλλως μικρή η διαφορά απο τσ 136 άλογα, προφανώς λόγω της μικρής μπαταριάς δύναμης 29 ίππων), αρκεί αυτή να προκύπτει από κάποια δυναμομετρηση. Πάντως η όλη αίσθηση ήταν κάπου εκεί.Εν τω μεταξύ, αν υπολογίσουμε ότι η Toyota προσθέτει μόνο τους 24 από τους 72 ίππους του ηλεκτρικού στους 98 του θερμικού, αναλογικά η στελαντις πρέπει να προσθέσει 9 από τους 29 του ηλεκτρικού ….
Τυχαίο;
Δεν νομίζω


Λες στη συνδυαστική ιπποδύναμη να προσμετράται η αναλογία του 1/3 της ιπποδύναμης του ηλεκτροκινητήρα;Μπορεί...
Βέβαια, από την άλλη, στη συνδυαστική ιπποδύναμη μπορεί να μην προσμετράται ολόκληρη η ιπποδύναμη του βενζινοκινητήρα...
Θέλω κάποια στιγμή να δυναμομετρησω από περιέργεια το δικό μου, αλλά δεν ξέρω αν γίνεται σε κλασικό δυναμόμετρο λόγω eCVT. -
@bill_hsd said in Peugeot 3008 (2024):
@a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):
@bill_hsd said in Peugeot 3008 (2024):
Μην μπερδεύουμε την αθροιστική ιπποδύναμη (βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα), που είναι ένα θεωρητικό νούμερο που ποτέ δεν επαληθεύεται εμπειρικά, με τη συνδυαστική ιπποδύναμη, που είναι και η πραγματική και λογικά επαληθεύεται σε δυναμομέτρηση.
Πάντως, η αίσθηση επιτάχυνσης στα υβριδικά 1.8 Toyota (με το 4ης γενιάς υβριδικό και τα 122 άλογα ανακοινούμενης συνδυαστικής ιπποδύναμης) και με τον τροπο που η μπαταρία συμπληρώνει τον θερμικό (το παρακολουθώ μέσω Hybrid Assistant) παραπέμπει σε μεγαλύτερη από 122 άλογα ιπποδύναμη.
Επίσης, για να είμαι αντικειμενικός, πρόσφατα μπήκα σε 208 Hybrid 136 (μάλλον νυν 145) και άνοιγε πολύ καλά. Ωραίο αμαξάκι, αλλά δεν θα το αγόραζα για λόγους που δεν είναι του παρόντος.
Συνεπώς θεωρώ ότι, εφόσον τα μεχρι πρότινος 136 άλογα των υβριδικών Peugeot αφορούσαν μόνο την ιπποδύναμη του βενζινοκινητήρα, ορθά η συνδυαστική ιπποδύναμη "διορθώθηκε" σε 145 άλογα (ούτως ή άλλως μικρή η διαφορά απο τσ 136 άλογα, προφανώς λόγω της μικρής μπαταριάς δύναμης 29 ίππων), αρκεί αυτή να προκύπτει από κάποια δυναμομετρηση. Πάντως η όλη αίσθηση ήταν κάπου εκεί.Εν τω μεταξύ, αν υπολογίσουμε ότι η Toyota προσθέτει μόνο τους 24 από τους 72 ίππους του ηλεκτρικού στους 98 του θερμικού, αναλογικά η στελαντις πρέπει να προσθέσει 9 από τους 29 του ηλεκτρικού ….
Τυχαίο;
Δεν νομίζω


Λες στη συνδυαστική ιπποδύναμη να προσμετράται η αναλογία του 1/3 της ιπποδύναμης του ηλεκτροκινητήρα;Μπορεί...
Βέβαια, από την άλλη, στη συνδυαστική ιπποδύναμη μπορεί να μην προσμετράται ολόκληρη η ιπποδύναμη του βενζινοκινητήρα...
Θέλω κάποια στιγμή να δυναμομετρησω από περιέργεια το δικό μου, αλλά δεν ξέρω αν γίνεται σε κλασικό δυναμόμετρο λόγω eCVT.Δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιος κανόνας, όμως μια που μιλάμε για Στελαντις δεν θα είχα υψηλές προσδοκίες


Μάλλον το στρογγυλέψαν στα 145 και τέλος.Στα σοβαρά τώρα, με τις επιδόσεις που ανακοινώνουν για 0-100 κτλ λογικά μου φαίνονται τα 145.
-
@fanis75 said in Peugeot 3008 (2024):
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Το λέξους 450 Η που είχε ο φίλος μου εδώ και πολλά χρόνια, θεωρητικά είχε 500+ ίππους και συνδυαστικά κάπου 345.
Δεν έβαζε όμως μόνο τον θερμικό κινητήρα.
Ο θερμικός της Κορόλα πόσα άλογα είναι ?
Είδα 98 ο θερμικός και 72 ο ηλεκτρικός και έλεγε 122 συνδυαστικά.
Ακριβώς!! Ειναι 170 συνδυαστικά (και δεν υπολογίζεις τον 2ο ηλεκτροκινητήρα!!) αλλά 122 δηλώνει η εταιρία, όχι 170!
Όσο για το υβριδικό Λέξους, ποτε δεν δήλωνε 500 άλογα, αυτά ειναι της φαντασίας σου, πάντα 350 δήλωνε.
Αθροισμα θερμικού και 2 ηλεκτροκινητήρων τόσα έλεγαν τότε.
-
@a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):
@bill_hsd said in Peugeot 3008 (2024):
@a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):
@bill_hsd said in Peugeot 3008 (2024):
Μην μπερδεύουμε την αθροιστική ιπποδύναμη (βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα), που είναι ένα θεωρητικό νούμερο που ποτέ δεν επαληθεύεται εμπειρικά, με τη συνδυαστική ιπποδύναμη, που είναι και η πραγματική και λογικά επαληθεύεται σε δυναμομέτρηση.
Πάντως, η αίσθηση επιτάχυνσης στα υβριδικά 1.8 Toyota (με το 4ης γενιάς υβριδικό και τα 122 άλογα ανακοινούμενης συνδυαστικής ιπποδύναμης) και με τον τροπο που η μπαταρία συμπληρώνει τον θερμικό (το παρακολουθώ μέσω Hybrid Assistant) παραπέμπει σε μεγαλύτερη από 122 άλογα ιπποδύναμη.
Επίσης, για να είμαι αντικειμενικός, πρόσφατα μπήκα σε 208 Hybrid 136 (μάλλον νυν 145) και άνοιγε πολύ καλά. Ωραίο αμαξάκι, αλλά δεν θα το αγόραζα για λόγους που δεν είναι του παρόντος.
Συνεπώς θεωρώ ότι, εφόσον τα μεχρι πρότινος 136 άλογα των υβριδικών Peugeot αφορούσαν μόνο την ιπποδύναμη του βενζινοκινητήρα, ορθά η συνδυαστική ιπποδύναμη "διορθώθηκε" σε 145 άλογα (ούτως ή άλλως μικρή η διαφορά απο τσ 136 άλογα, προφανώς λόγω της μικρής μπαταριάς δύναμης 29 ίππων), αρκεί αυτή να προκύπτει από κάποια δυναμομετρηση. Πάντως η όλη αίσθηση ήταν κάπου εκεί.Εν τω μεταξύ, αν υπολογίσουμε ότι η Toyota προσθέτει μόνο τους 24 από τους 72 ίππους του ηλεκτρικού στους 98 του θερμικού, αναλογικά η στελαντις πρέπει να προσθέσει 9 από τους 29 του ηλεκτρικού ….
Τυχαίο;
Δεν νομίζω


Λες στη συνδυαστική ιπποδύναμη να προσμετράται η αναλογία του 1/3 της ιπποδύναμης του ηλεκτροκινητήρα;Μπορεί...
Βέβαια, από την άλλη, στη συνδυαστική ιπποδύναμη μπορεί να μην προσμετράται ολόκληρη η ιπποδύναμη του βενζινοκινητήρα...
Θέλω κάποια στιγμή να δυναμομετρησω από περιέργεια το δικό μου, αλλά δεν ξέρω αν γίνεται σε κλασικό δυναμόμετρο λόγω eCVT.Δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιος κανόνας, όμως μια που μιλάμε για Στελαντις δεν θα είχα υψηλές προσδοκίες


Μάλλον το στρογγυλέψαν στα 145 και τέλος.Στα σοβαρά τώρα, με τις επιδόσεις που ανακοινώνουν για 0-100 κτλ λογικά μου φαίνονται τα 145.
Είπαμε τα άλλαξαν γιατί από 1ης Μαρτίου έγιναν υποχρεωτικοί κάποιοι κοινοί κανόνες στην ΕΕ.
Τα είχα γράψει τότε.
-
Έχω αρχίσει και βλέπω μπόλικα στους δρόμους.
Επίτηδες παρατηρώ τις πινακίδες και τα περισσότερα δεν είναι leasing αλλά ιδιωτικά. -
Τα υβριδικά ουσιαστικά είναι φτηνότερα από τις αντίστοιχες τιμές των αυτόματων βενζίνης, οπότε γιατί να μην τα αγοράζουν...
34900 η παλαιά μεσαία έκδοση έχει, όταν πριν 2 χρόνια είχε 32900 η άκτιβ και 36900 η μεσαία.
-
-
Τα γράψαμε στο θέμα της Πεζώ.
Αν δεν βάλεις όλη την σουίτα της ADAS στην βασική έκδοση δεν παίρνεις 5 αστέρια.
Την Στελλάντις δεν την ενδιαφέρει αυτό, γιατί προτιμάει να έχει φτηνότερες βασικές εκδόσεις, αφού οι πελάτες της δεν ενδιαφέρονται να πληρώσουν παραπάνω για όλα αυτά, τα οποία μάλιστα όπως διαβάζουμε εδώ και στα τέστ, όλοι θέλουν να τα απενεργοποιήσουν και τσαντίζονται άμα δεν μπορεί να γίνει αυτό ή να γίνει εύκολα.
-
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Την Στελλάντις δεν την ενδιαφέρει αυτό, γιατί προτιμάει να έχει φτηνότερες βασικές εκδόσεις,
Να το πείς σωστά: Την Στελάντις ΔΕΝ την ενδιαφέρει γιατί πολά απλά τα αυτοκίνητα΄της ΔΕΝ κινούνται!! Οπότε τι να κάνεις τα ADAS και την ασφάλεια στο συνεργείο?? Σημασία έχει να έχει ζουληχτά πλαστικά και μεγάλες οθόνες, ώστε να ειναι άνετα ο οδηγός όσο περιμενει την οδική!

-
Μια χαρά κινούνται, απλά εσείς οι τογιοταίοι δεν προλαβαίνετε να τα δείτε, αφού το μάτι είναι κολλημένο στην κατανάλωση, οπότε μια χαρά σας χρειάζεται το acc για να ακολουθείτε τους άλλους.

-
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Μια χαρά κινούνται, απλά εσείς οι τογιοταίοι δεν προλαβαίνετε να τα δείτε, αφού το μάτι είναι κολλημένο στην κατανάλωση, οπότε μια χαρά σας χρειάζεται το acc για να ακολουθείτε τους άλλους.

Τα βλέπω κάθε μέρα που περνάω από τον Γκάλο...είτε μέσα στο συνεργείο είτε πάνω στην οδική.

Εμενα πάντως που δεν με νοιάζει η κατανάλωση, μόνο κάνα βαρβάτο Γερμανικό με περνάει στον δρόμο. όλοι οι άλλοι κότα πάνε μην και κάψει ή διαλύσει.
-
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Την Στελλάντις δεν την ενδιαφέρει αυτό, γιατί προτιμάει να έχει φτηνότερες βασικές εκδόσεις, αφού οι πελάτες της δεν ενδιαφέρονται να πληρώσουν παραπάνω για όλα αυτά
Δηλαδή βάζουν την ασφάλεια σε δεύτερη μοίρα για το ντιζάιν και μια μαλακή επένδυση; Απαράδεκτο σε αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας από μάρκα που θέλει να λανσάρεται σαν ένα σκαλί κάτω από premium να μην παίρνει 5αστέρια από τη βασική.
Και δεν βλέπω και καμιά φτηνή έκδοση από 37000 ξεκινάει όταν το Tiguan στη βασική κάνει 35000 αλλά είναι 5αστερο.
Peugeot 3008 (2024)