-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Σου απάντησαν τόσες φορές. Η BYD πουλάει σε πολύ περισσότερες κατηγορίες. Και πολύ φθηνότερες επίσης. Και δεν έχει και έναν CEO που διώχνει κόσμο.
και σου απάντησα ότι είναι επιλογή της Tesla το συγκεκριμένο, δεν στέκει ως επιχείρημα, αν θέλει ας βγάλει, δεν μου λέει τίποτα πραγματικά. μην λέμε εικασίες, με το ΑΝ βγάλει, δεν πορεύεται κανένας. Ας βγάλει και μιλάμε!!! μέχρι τότε, δεν είναι επιχείρημα. Τα θέματα του CEO είναι θέματα διαχείρισης, ας τα λύσει και αυτά, πάλι δνε στέκει, τι με ενδιαφέρει εμένα αν ο musk είναι αυτοκαταστροφικός?
Αφού δεν σε ενδιαφέρει αν ο μασκ είναι αυτοκαταστροφικός (που δεν είναι επ ουδενί), γιατί σε ενδιαφέρει πόσα τεμάχια πουλάει ο καθένας ?
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
Αφού δεν σε ενδιαφέρει αν ο μασκ είναι αυτοκαταστροφικός (που δεν είναι επ ουδενί), γιατί σε ενδιαφέρει πόσα τεμάχια πουλάει ο καθένας ?
προφανέστατα, και δεν με ενδιαφέρει καθόλου. Επίσης, δέχομαι και αυτό που αναφέρει ο συμφουρίτης, ότι η byd εχει πλεονέκτημα λόγω των πιο μικρών και φθηνών οχημάτων, αλλά ειναι κάτι φυσικά που θα μπορούσε να το κάνει και η Tesla, γιατί δεν το κάνει, δεν μπορώ να το γνωρίζω. Αυτό που κρίνω και με ενδιαφέρει, είναι οτι η tesla δεν ειναι πλέον το brand που πουλούσε (ως όνομα) πριν κάποια χρόνια, και φυσικά έχει ανταγωνισμό ο οποιός πλέον της τρώει σοβαρά μερίδια αγοράς. Αυτό κάτι δείχνει για το "προιόν" Tesla. Τέλος, ξαναλεώ, οτι θεωρώ τα Tesla μιια πολύ καλή αγορά ως value 4 money, και ενδεχομένως και να αγόραζα, αλλά οταν λέει η mercedes (αν ισχύσει βέβαια) οτι θα βγάλει cla με καλύτερη ή αντίστοιχη αυτονομία απο Tesla και η τιμή να ξεκινάει με το 4 μπροστά, το πρώτο που θα πάω να δω ειναι αυτό, ακόμα και αν ξέρω οτι με τα έξτρα θα φτάσει πολύ πάραπάνω.
-
Έχε υπόψιν σου ότι στις σημερινές ηλεκτρικές Μέρκες, αν ανοίξουν οι αερόσακοι (όποιοι), μετά πρέπει να αλλάξεις μπαταρία. Υποχρεωτικά.
-
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Έχε υπόψιν σου ότι στις σημερινές ηλεκτρικές Μέρκες, αν ανοίξουν οι αερόσακοι (όποιοι), μετά πρέπει να αλλάξεις μπαταρία. Υποχρεωτικά.
έστω, δεν το γνώριζα. Αυτό βέβαια δεν θα κάνει την cla (αν όντως έρθει με τα χαρακτηριστικά και την τιμή που λένε) χειρότερη απο ενα Tesla. Ας κριθεί συνολικά ως όχημα με τα καλά και τα κακά της, εδώ θα είμαστε να μιλάμε για αυτά.
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Αφού δεν σε ενδιαφέρει αν ο μασκ είναι αυτοκαταστροφικός (που δεν είναι επ ουδενί), γιατί σε ενδιαφέρει πόσα τεμάχια πουλάει ο καθένας ?
προφανέστατα, και δεν με ενδιαφέρει καθόλου. Επίσης, δέχομαι και αυτό που αναφέρει ο συμφουρίτης, ότι η byd εχει πλεονέκτημα λόγω των πιο μικρών και φθηνών οχημάτων, αλλά ειναι κάτι φυσικά που θα μπορούσε να το κάνει και η Tesla, γιατί δεν το κάνει, δεν μπορώ να το γνωρίζω. Αυτό που κρίνω και με ενδιαφέρει, είναι οτι η tesla δεν ειναι πλέον το brand που πουλούσε (ως όνομα) πριν κάποια χρόνια, και φυσικά έχει ανταγωνισμό ο οποιός πλέον της τρώει σοβαρά μερίδια αγοράς. Αυτό κάτι δείχνει για το "προιόν" Tesla. Τέλος, ξαναλεώ, οτι θεωρώ τα Tesla μιια πολύ καλή αγορά ως value 4 money, και ενδεχομένως και να αγόραζα, αλλά οταν λέει η mercedes (αν ισχύσει βέβαια) οτι θα βγάλει cla με καλύτερη ή αντίστοιχη αυτονομία απο Tesla και η τιμή να ξεκινάει με το 4 μπροστά, το πρώτο που θα πάω να δω ειναι αυτό, ακόμα και αν ξέρω οτι με τα έξτρα θα φτάσει πολύ πάραπάνω.
Λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τίποτα από αυτά που γράφεις. Δεν βγάζει μικρά γιατί προφανώς προς ώρας δεν μπορεί να κάνει scale up αυτό το επιχειρηματικό της μοντέλο. Από πότε έχει τέτοιο brand identity η Tesla για να πουλάει άμα τι εμφανίσει ?
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
Δεν βγάζει μικρά γιατί προφανώς προς ώρας δεν μπορεί να κάνει scale up αυτό το επιχειρηματικό της μοντέλο.
Τέλεια, άρα αυτό δεν ειναι επιτυχία της BYD που βρήκε ένα προσοδοφόρο επιχειρηματικό μοντέλο και σε μικρά οχήματα?>
@red_monster said in TESLA FORUM:
Από πότε έχει τέτοιο brand identity η Tesla για να πουλάει άμα τι εμφανίσει ?
η μάρκα Tesla τι αντιπροσωπεύει?
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Δεν βγάζει μικρά γιατί προφανώς προς ώρας δεν μπορεί να κάνει scale up αυτό το επιχειρηματικό της μοντέλο.
Τέλεια, άρα αυτό δεν ειναι επιτυχία της BYD που βρήκε ένα προσοδοφόρο επιχειρηματικό μοντέλο και σε μικρά οχήματα?>
@red_monster said in TESLA FORUM:
Από πότε έχει τέτοιο brand identity η Tesla για να πουλάει άμα τι εμφανίσει ?
η μάρκα Tesla τι αντιπροσωπεύει?
Αν και η BYD είναι ιδιωτική, λαμβάνει σημαντική υποστήριξη από την κινεζική κυβέρνηση. Η κυβέρνηση παρέχει επιδοτήσεις, δάνεια με ευνοϊκούς όρους και "φιλικές" πολιτικές για την προώθηση της βιομηχανίας ηλεκτρικών οχημάτων, με στόχο την ενίσχυση της τεχνολογικής υπεροχής της Κίνας.
η μάρκα Tesla τι αντιπροσωπεύει?
Ρωτάς γενικά ή για εμένα ? Γενικά δεν ξέρω, προσωπικά όταν ήταν να αγοράσω οικογενειακό ήταν από τα ελάχιστα σύγχρονα αυτοκίνητα που πραγματικα μου άρεσαν, πέραν τούτου, αδιάφορη -
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
Αυτό βέβαια δεν θα κάνει την cla (αν όντως έρθει με τα χαρακτηριστικά και την τιμή που λένε) χειρότερη απο ενα Tesla.
Χειρότερη από ένα Tesla; Βασικά χειρότερη από τα πάντα. Απλώς θα την προσπεράσεις όταν έρθει η ώρα να διαλέξεις αμάξι. Ή που τέλος πάντων, θα ψαχτείς πάρα πολύ ενδελεχώς με τον ασφαλιστή σου για το αν θα καλύπτεσαι στα 25 χιλιάρικα που θα σου σκάσουν κατακούτελα. Ακόμα και σε μικροτρακάρισμα, που χτυπάς ένα κολονάκι με ταχύτητα πόλης και ανοίγει ο αερόσακος, ουσιαστικά χωρίς λόγο.
-
@dimsabas said in TESLA FORUM:
@bekiaris said in TESLA FORUM:
Αυτό βέβαια δεν θα κάνει την cla (αν όντως έρθει με τα χαρακτηριστικά και την τιμή που λένε) χειρότερη απο ενα Tesla.
Χειρότερη από ένα Tesla; Βασικά χειρότερη από τα πάντα. Απλώς θα την προσπεράσεις όταν έρθει η ώρα να διαλέξεις αμάξι. Ή που τέλος πάντων, θα ψαχτείς πάρα πολύ ενδελεχώς με τον ασφαλιστή σου για το αν θα καλύπτεσαι στα 25 χιλιάρικα που θα σου σκάσουν κατακούτελα. Ακόμα και σε μικροτρακάρισμα, που χτυπάς ένα κολονάκι με ταχύτητα πόλης και ανοίγει ο αερόσακος, ουσιαστικά χωρίς λόγο.
εχω ακούσε και ιστορίες για tesla με παράλογες χρεώσεις, κάθε μάρκα έχει τα δικά της. εχω ακούσε και για ioniq στον καναδά που ήθελαν 60k για αντικατάσταση της μπαταρίας, ev6 που ήθελαν 10 χιλιάρικα για αλλαγή στα μπρσοτινά φώτα. Το Internet ειναι γεμάτο ιστορίες, πραγματικά δεν ξέρω τι να πιστέψω και τι να μην πιστέψω. Πως δικαιολόγησε η mercedes το συγκεκριμένο ποσό? θα ρωτήσω τον θείο μου που το έχει, αν και γενικά το gla δεν ειναι καλό ηλεκτρικό.
@red_monster said in TESLA FORUM:
Αν και η BYD είναι ιδιωτική, λαμβάνει σημαντική υποστήριξη από την κινεζική κυβέρνηση. Η κυβέρνηση παρέχει επιδοτήσεις, δάνεια με ευνοϊκούς όρους και "φιλικές" πολιτικές για την προώθηση της βιομηχανίας ηλεκτρικών οχημάτων, με στόχο την ενίσχυση της τεχνολογικής υπεροχής της Κίνας.
καλά το ίδιο ισχύει και για την Tesla και για δάνεια που δόθηκαν απο το Αμερικάνικό κράτος, και έμμεσες επιδοτήσεις, δεν βγάζει πουθενά αυτή η κουβέντα, και οι μεν και οι δε, έχουν βοηθηθεί.
η μάρκα Tesla τι αντιπροσωπεύει?
Ρωτάς γενικά ή για εμένα ? Γενικά δεν ξέρω, προσωπικά όταν ήταν να αγοράσω οικογενειακό ήταν από τα ελάχιστα σύγχρονα αυτοκίνητα που πραγματικα μου άρεσαν, πέραν τούτου, αδιάφορηναι δεν θα διαφωνήσω, αλλά ειναι υποκειμενικό. To brand Tesla δεν έχει εδραιωθεί ως η καινοτομία στην ηλεκτροκίνηση, ως κορυφαίο software, efficiency , ως cutting edge technology. Ειναι πλέον?
-
Τα carbon credits που δινουν δις στην Tesla επιδοτησεις ειναι. Η Τεσλα ειναι πρωταθλητρια των επιδοτησεων.
-
Σόρι, αυτό που σου γράφω εγώ δεν είναι μία περίπτωση στον Καναδά. Είναι γεγονός: αν βγαίνοντας από την αντιπροσωπεία, κοπανήσεις στο κράσπεδό της με 25 και ανοίξει ένας αερόσακος, το αμάξι θα κλειδώσει και δεν θα μπορεί να οδηγηθεί. Εκτός κι αν αντικαταστήσεις την μπαταρία.
Από εκεί και πέρα, κρίνε μόνος σου αν θα δώσεις τα λεφτά σου για να έχεις αυτόν τον κίνδυνο. Και αν θα ανέχεσαι αυτή την κοροϊδία κατάμουτρα από τον Γερμανό.
Δε σου φτάνει που ο ένας σου χρεώνει ακόμα και το τασάκι κι ο άλλος σου έχει δώσει τρελό εξοπλισμό και σου κάνει update κάθε δύο εβδομάδες, θες κάτι ακόμα πιο χειροπιαστό για να νιώσεις κορόιδο. Μαζί σου! -
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Σόρι, αυτό που σου γράφω εγώ δεν είναι μία περίπτωση στον Καναδά. Είναι γεγονός: αν βγαίνοντας από την αντιπροσωπεία, κοπανήσεις στο κράσπεδό της με 25 και ανοίξει ένας αερόσακος, το αμάξι θα κλειδώσει και δεν θα μπορεί να οδηγηθεί. Εκτός κι αν αντικαταστήσεις την μπαταρία.
Από εκεί και πέρα, κρίνε μόνος σου αν θα δώσεις τα λεφτά σου για να έχεις αυτόν τον κίνδυνο. Και αν θα ανέχεσαι αυτή την κοροϊδία κατάμουτρα από τον Γερμανό.
Δε σου φτάνει που ο ένας σου χρεώνει ακόμα και το τασάκι κι ο άλλος σου έχει δώσει τρελό εξοπλισμό και σου κάνει update κάθε δύο εβδομάδες, θες κάτι ακόμα πιο χειροπιαστό για να νιώσεις κορόιδο. Μαζί σου!Το δέχομαι αυτό που αναφέρεις, είχα Γερμανικό αυτοκίνητο και έχω κάποιες μικρές κακές εμπειρίες. Αρχικά, θα ψάξω να δω την περίπτωση που αναφέρεις, γιατί όπως είπα και πιο πάνω, αντίστοιχες ιστορίες υπάρχουν και για άλλα οχήματα, ακόμα και για Tesla, οπότε πραγματικά δεν ξέρω τι να πιστέψω. Πολλές φορές κάποια πράγματα ισχύουν υπό προϋποθέσεις, και μία κακή εμπειρία που μπορεί να είχε κάποιος ιδιοκτήτης, δεν σημαίνει ότι μπορεί να γενικευτεί, δεν το αποκλείω όμως, για να μην παρεξηγηθώ, έχω μέλος στην οικογένεια μου με mercedes ηλεκτρική και θα ρωτήσω. Από εκει και πέρα όμως, αυτή την στιγμή συζητάμε μία άλλη παράμετρο της αγοράς, οχι αν ένα Tesla 3 πχ ειναι καλύτερο οδηγικά ή τεχνολογικά (στα αμιγώς ηλεκτρικά χαρακτηριστικά του) απο μία ηλεκτρική cla, αλλά το ποσό που θα χρειαστεί σε ενδεχόμενο βλάβης. Δεδομένο είναι μία καθοριστική παράμετρος μακροπρόθεσμα. Ως προς τα τασάκια που αναφέρεις κτλ, μην συγκρίνουμε όμως την ποιότητα του εσωτερικού μίας mercedes με ένα Tesla, ειναι πράγματα τελείως διαφορετικά, δεν επιβραβεύω την πολιτική της καθε γερμανικής εταιρίας που χρεώνει τα πάντα, αλλά από την άλλη και αυτό το γυμνό της Tesla χωρίς κουμπιά, ενοχλεί πολύ κοσμο, ας δούμε και τις δύο απόψεις. Προφανέστατα, όλα ειανι θέμα κόστους, το δέχομαι, αλλά από εκει και πέρα, κάποιοι προτιμούν να πληρώσουν και να έχουν την επιλογή, όλα ειναι θέμα τι είσαι διατεθιμένος να πληρώσεις.
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Σόρι, αυτό που σου γράφω εγώ δεν είναι μία περίπτωση στον Καναδά. Είναι γεγονός: αν βγαίνοντας από την αντιπροσωπεία, κοπανήσεις στο κράσπεδό της με 25 και ανοίξει ένας αερόσακος, το αμάξι θα κλειδώσει και δεν θα μπορεί να οδηγηθεί. Εκτός κι αν αντικαταστήσεις την μπαταρία.
Από εκεί και πέρα, κρίνε μόνος σου αν θα δώσεις τα λεφτά σου για να έχεις αυτόν τον κίνδυνο. Και αν θα ανέχεσαι αυτή την κοροϊδία κατάμουτρα από τον Γερμανό.
Δε σου φτάνει που ο ένας σου χρεώνει ακόμα και το τασάκι κι ο άλλος σου έχει δώσει τρελό εξοπλισμό και σου κάνει update κάθε δύο εβδομάδες, θες κάτι ακόμα πιο χειροπιαστό για να νιώσεις κορόιδο. Μαζί σου!Το δέχομαι αυτό που αναφέρεις, είχα Γερμανικό αυτοκίνητο και έχω κάποιες μικρές κακές εμπειρίες. Αρχικά, θα ψάξω να δω την περίπτωση που αναφέρεις, γιατί όπως είπα και πιο πάνω, αντίστοιχες ιστορίες υπάρχουν και για άλλα οχήματα, ακόμα και για Tesla, οπότε πραγματικά δεν ξέρω τι να πιστέψω. Πολλές φορές κάποια πράγματα ισχύουν υπό προϋποθέσεις, και μία κακή εμπειρία που μπορεί να είχε κάποιος ιδιοκτήτης, δεν σημαίνει ότι μπορεί να γενικευτεί, δεν το αποκλείω όμως, για να μην παρεξηγηθώ, έχω μέλος στην οικογένεια μου με mercedes ηλεκτρική και θα ρωτήσω. Από εκει και πέρα όμως, αυτή την στιγμή συζητάμε μία άλλη παράμετρο της αγοράς, οχι αν ένα Tesla 3 πχ ειναι καλύτερο οδηγικά ή τεχνολογικά (στα αμιγώς ηλεκτρικά χαρακτηριστικά του) απο μία ηλεκτρική cla, αλλά το ποσό που θα χρειαστεί σε ενδεχόμενο βλάβης. Δεδομένο είναι μία καθοριστική παράμετρος μακροπρόθεσμα. Ως προς τα τασάκια που αναφέρεις κτλ, μην συγκρίνουμε όμως την ποιότητα του εσωτερικού μίας mercedes με ένα Tesla, ειναι πράγματα τελείως διαφορετικά, δεν επιβραβεύω την πολιτική της καθε γερμανικής εταιρίας που χρεώνει τα πάντα, αλλά από την άλλη και αυτό το γυμνό της Tesla χωρίς κουμπιά, ενοχλεί πολύ κοσμο, ας δούμε και τις δύο απόψεις. Προφανέστατα, όλα ειανι θέμα κόστους, το δέχομαι, αλλά από εκει και πέρα, κάποιοι προτιμούν να πληρώσουν και να έχουν την επιλογή, όλα ειναι θέμα τι είσαι διατεθιμένος να πληρώσεις.
α. τα τεσλα κυκλοφορουν, ξερεις τις τιμες τους, ξερεις τον εξοπλισμο τους και μπορεις να πας να τα οδηγησεις ωστε να τα δοκιμασεις και να εξαγεις τα συμπερασματα σου. Η ηλεκτρικη cla δεν εχει κυκλοφορησει, δεν μπορεις να την οδηγησεις και ΚΥΡΙΩΣ, δεν εχουμε ιδεα για την τιμη/εξοπλισμο της στην ελλαδα. H eqa ξεκιναει απο τα 52 χιλιαρικα, οταν η gla ξεκιναει απο τα 45. Η θερμικη e-class ξεκιναει απο τα 67 χιλιαρικα, ενω η eqe ξεκιναει απο τα 80.
Η θερμικη cla ξεκιναει απο τα 51. Πραγματικα, τι σε κανει να εχεις ελπιδες οτι η ηλεκτρικη cla θα ξεκιναει τιμολογιακα στην ελλαδα, ΚΑΤΩ απο την θερμικη;β.αυτο που ανεφερε ο δημητρης για την αντικατασταση μπαταριας στις μερκ μετα απο ανοιγμα αεροσακου και εμενα μου ειχε κουφανει πριν χρονια οταν το διαβασα, αλλα απο οτι φαινεται ειναι πραγματικοτητα. Δεν ξερω γιατι και μακαρι να αλλαξει, διοτι μοιαζει παρανοϊκο.
γ. κανεις το λαθος, μαζι με αρκετο κοσμο και επιστρεφουμε (παλι) σε κουβεντα που εχει γινει στο νημα αυτο προ καιρου, να μπερδευεις την ποιοτητα με την πολυπλοκοτητα και τα κουμπακια του εσωτερικου. Αν θελεις κουμπακια, πολλαπλα καντραν και φυσικους διακοπτες, δικαιωμα σου, αλλα δεν ειναι αυτο "ποιοτητα". Αυτο ειναι απλα σχεδιαστικη επιλογη στο interface.
Μιας και τωρα συζητας για την ηλεκτρικη cla, να σου πω την προβλεψη μου. Θα ειναι πανεμορφη, δεν θα ειναι ιδιαιτερα ισχυρη, θα ξεκιναει απο τα 50+ και επαρκως εξοπλισμενη θα χτυπαει το 60αρι. Δεν εχει δειξει καμμια διαθεση η μερκ να κατεβει τιμολογιακα μεχρι στιγμης και δεν εχει κανεναν λογο να το κανει. Αν περιμενεις γερμανικο, vfm μοντελο, προς μερια skoda θα πρεπει να κοιταξεις, αλλα αφου δεν το εχουν καταφερει ουτε αυτοι... don't hold your breath
-
Επίσης, προσωπικά δε θα ρωτούσα τον συγγενή με την EQA. Αλλά θα ζητούσα γραπτή απάντηση από αντιπροσωπεία.
-
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Έχε υπόψιν σου ότι στις σημερινές ηλεκτρικές Μέρκες, αν ανοίξουν οι αερόσακοι (όποιοι), μετά πρέπει να αλλάξεις μπαταρία. Υποχρεωτικά.
Εκπληκτικό, δεν το γνώριζα! Επειδή η εξωτερική επιθεώρηση του κελύφους τον μπαταριών και του πατώματος δεν είναι δύσκολη δουλειά, προφανώς ανησυχούν για πιθανές πλαστικές παραμορφώσεις ή για τις επιπτώσεις των ελαστικών παραμορφώσεων στο σώμα των μπαταριών λόγω ψηλών τιμών επιβράδυνσης/επιταχυνσης κατά τη σύγκρουση.
-
Φαντάζομαι πυροδοτείται κάποιο σύστημα απομόνωσης της μπαταρίας με την ενεργοποίηση του αερόσακου.
Νομίζω υπάρχει και σε άλλα αυτοκίνητα αντίστοιχο, απλά λύνεται με μικρότερες επεμβάσεις. -
Ναι αλλά τότε δεν θα χρειαζόταν η αντικατάσταση ολόκληρου του πακέτου των μπαταριών παρά μόνον αυτή του συστήματος απομόνωσης τους (και ακόμα και αυτό όχι απαραίτητα). Περίεργο πάντως, γιατί μόνο στα μερσεντικα? Θα το ψάξω.
-
Αυτή την αναφορά βρήκα
https://www.mbeqclub.com/threads/battery-change-after-crash.3959/
Κάποιος λέει ότι υπάρχει και software reset για τις ασφάλειες της μπαταρίας. Τέσπα.
-
Βρε για την κονόμα ανησυχούν πρωτίστως.
TESLA FORUM