Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 3008 2016
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 3008 2016
    • 1
    • 2
    • 425
    • 426
    • 427
    • 428
    • 429
    • 430
    • 431
    • 427 / 431
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    117
    8609
    139463
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kkostask last edited by

      Δεν άνοιγαν, έσπαγαν.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • gatoz
        gatoz @panos2171 last edited by gatoz

        @panos2171 said in Peugeot 3008 2016:

        @gatoz said in Peugeot 3008 2016:

        @katafractos17 said in Peugeot 3008 2016:

        @panos2171 said in Peugeot 3008 2016:

        Αν κάνεις αναζήτηση Power steering failure θα σου βγάλει πολλά προβλήματα σε διάφορους κατασκευαστές και πιο πολύ ford.

        Αυτό ακριβώς.
        Όλες οι εταιρείες έχουν τα θέματα τους.
        Δεν είναι μόνο η Peugeot.

        καμμια αλλη εταιρεια ΔΕΝ εχει τοσα πολλα θεματα
        και τα ψεμματα που λεει ο κριου να τα πει σε οποιον την πατησει και παρει κανενα και μετα τον πετυχει στο δρομο....

        Όλα μέλι γάλα σε bmw, mini, Audi δηλαδή; Γιατί εγώ θυμάμαι κάτι q5 που άνοιγαν μοτέρ.

        εαν ειχαν γιατι να μην πεσει κραξιμο? δεν επαθα απο κατι τετοιο, εαν παθαινα επισης κραξιμο θα εριχνα, δεν θα σκασω για να πεισω οτι αγορασα αμαξαρα. αλλωστε σε μονιμη βαση διαχειριζομαι ενα πληρωμενο απο εμενα στολο 25+αυτοκινητων ωστε να εχω μια αρκετα σφαιρικη αποψη αλλα και την ευκολια να κραξω.
        οπως ας πουμε στα τσι και στα ντιεςτζι που φαγανε δικαιως οσο κραξιμο επρεπε και απο εμενα πριν πολλα χρονια που η ταλαιπωρια με ντιεςτζι πραγματι ηταν μεγαλη αν και οχι τοσο συχνη-καθημερινη οσο ειναι τα φέιλ των γαλλων, ενα σασμαν καθε 40-50k και οχι καθε μηνα 10 μερες συνεργειο.
        αναλογο ή και χειροτερο ειναι το θεμα με τους πιουρ κραπ και τους ντηζελ της στελαντι.
        αν ειναι δυνατον να εχουν λαθος ιμαντες και λαθος καδενες ολα, να βγαζουν προβλημα αντμπλου καθε λιγο τα πετρελαια, να εχουν φέιλ τα ηλεκτρονικα, τα ημιαξονια τα αλλαζονται συνεχεια και ουκ εστι αριθμος παγιων θεματων
        ημουν παλια μαθημενος απο μαζντα (μακαρι να ειχε γκαμα που θα μου επετρεπε να εχω αποκλειστικα τετοια) - ποτε θεμα ή τουλαχιστον ποτε σοβαρο θεμα
        ουτε καν σε λαντσια που επισης ειχα οπως και σε αλλα ιταλικα που υποτιθεται φημιζοντουσαν για προβληματα, ολα μια χαρα, μικροαστοχιες τις δεχεσαι
        εκανα καποια στιγμη το λαθος και πηρα 508 με τον πρινς. νομιζω ειναι γνωστο το μεγεθος πρινς, τοσο σε πεζω οσο και σε πεμβε, ειπα διορθωθηκαν και δεν θα κουβαλαω παλι κουβερτα για υπνο σε παρκιν εο και μετα απο ενα υπεροχο τουρμπατο σουζ ξαναπηρα το τοπ πεζω. 58000 παρακαλω. για να μενει απο καθε ειδους λογο ενω το χρησιμοποιω με την μεγιστη προσοχη. αυτα τα εκτος δρομου ειναι βλακειες καθως με μονο 14cm απο το εδαφος (απατη των γαλλων που ανακοινωνουν 21cm και στο service manual γραφουν τα 14 αν και φαινεται ακομη χαμηλοτερο) δεν περνας ουτε απο απλωμενο καλωδιο. απλα το κοιτας και χαλαει. οπως και το πετρελαιο 3008 που εχω στην εταιρεια. ειπα, ακομη δεν ηξερα, στην αδελφη μου και πηρε c3 110. μου εχει κοψει την καλημερα απο τα προβληματα, εχει μεινει απο καθε πιθανο και απιθανο λογο στα ουτε 15k!!! οταν γραφτηκα στην ομαδα των 3008 ειχα την απορια αν αλλος εχει θεματα... να ελεγα οτι εχω μαντει καρ. τελικα καθε μερα υπαρχουν καμποσες αναρτησεις απο ανθρωπους με προβληματα, απο σοβαρα μεχρι, ποιο συχνα, σπασμενους κινητηρες.

        τωρα οι κουταμαρες καποιων που τα ξενα λεφτα, την ξενη περιουσια, δεν τα σεβονται, ε, ειναι κατι που ο καθενας το μετραει αναλογα, εγω οτι εχω καταφερει οικονομικα ειναι με σκληρη εργασια, με πελατες στον ιδιωτικο τομέα κατα 98.2% , εντιμα, απολυτως φορολογημενα και ξεκινωντας απο το μηδεν. οποτε σεβομαι την προσπαθεια ολων και την επενδυση τους και στο αυτοκινητο, δεν αξιζει σε κανενα να παθαινει οτι συμβαινει στα συγχρονα τουλαχιστον στελλαντι.
        τωρα στα τρομερα επιχειρηματα, ουτε καν γνωριζουν οτι το 3008 το εχω απο εταιρεια ληζινγκ που ΔΕΝ εχω παρα μονο δυο αυτοκινητα απο τα 31 που εχω συνολικα στην εταιρεια. και οτι εχω προεξοφλησει την μεγαλυτερη απο την αξια του για να το εξαγορασω, ειπαμε πιστευα οτι δεν θα ειναι τριμπουρδελο, πλεον προτιμω να πεταξω τα ευρω που εχω δωσει.

        #milf-a-man

        Caro 0 1 Reply Last reply Reply Quote 8
        • Caro 0
          Caro 0 @gatoz last edited by

          @gatoz said in Peugeot 3008 2016:

          @panos2171 said in Peugeot 3008 2016:

          @gatoz said in Peugeot 3008 2016:

          @katafractos17 said in Peugeot 3008 2016:

          @panos2171 said in Peugeot 3008 2016:

          Αν κάνεις αναζήτηση Power steering failure θα σου βγάλει πολλά προβλήματα σε διάφορους κατασκευαστές και πιο πολύ ford.

          Αυτό ακριβώς.
          Όλες οι εταιρείες έχουν τα θέματα τους.
          Δεν είναι μόνο η Peugeot.

          καμμια αλλη εταιρεια ΔΕΝ εχει τοσα πολλα θεματα
          και τα ψεμματα που λεει ο κριου να τα πει σε οποιον την πατησει και παρει κανενα και μετα τον πετυχει στο δρομο....

          Όλα μέλι γάλα σε bmw, mini, Audi δηλαδή; Γιατί εγώ θυμάμαι κάτι q5 που άνοιγαν μοτέρ.

          εαν ειχαν γιατι να μην πεσει κραξιμο? δεν επαθα απο κατι τετοιο, εαν παθαινα επισης κραξιμο θα εριχνα, δεν θα σκασω για να πεισω οτι αγορασα αμαξαρα. αλλωστε σε μονιμη βαση διαχειριζομαι ενα πληρωμενο απο εμενα στολο 25+αυτοκινητων ωστε να εχω μια αρκετα σφαιρικη αποψη αλλα και την ευκολια να κραξω.
          οπως ας πουμε στα τσι και στα ντιεςτζι που φαγανε δικαιως οσο κραξιμο επρεπε και απο εμενα πριν πολλα χρονια που η ταλαιπωρια με ντιεςτζι πραγματι ηταν μεγαλη αν και οχι τοσο συχνη-καθημερινη οσο ειναι τα φέιλ των γαλλων, ενα σασμαν καθε 40-50k και οχι καθε μηνα 10 μερες συνεργειο.
          αναλογο ή και χειροτερο ειναι το θεμα με τους πιουρ κραπ και τους ντηζελ της στελαντι.
          αν ειναι δυνατον να εχουν λαθος ιμαντες και λαθος καδενες ολα, να βγαζουν προβλημα αντμπλου καθε λιγο τα πετρελαια, να εχουν φέιλ τα ηλεκτρονικα, τα ημιαξονια τα αλλαζονται συνεχεια και ουκ εστι αριθμος παγιων θεματων
          ημουν παλια μαθημενος απο μαζντα (μακαρι να ειχε γκαμα που θα μου επετρεπε να εχω αποκλειστικα τετοια) - ποτε θεμα ή τουλαχιστον ποτε σοβαρο θεμα
          ουτε καν σε λαντσια που επισης ειχα οπως και σε αλλα ιταλικα που υποτιθεται φημιζοντουσαν για προβληματα, ολα μια χαρα, μικροαστοχιες τις δεχεσαι
          εκανα καποια στιγμη το λαθος και πηρα 508 με τον πρινς. νομιζω ειναι γνωστο το μεγεθος πρινς, τοσο σε πεζω οσο και σε πεμβε, ειπα διορθωθηκαν και δεν θα κουβαλαω παλι κουβερτα για υπνο σε παρκιν εο και μετα απο ενα υπεροχο τουρμπατο σουζ ξαναπηρα το τοπ πεζω. 58000 παρακαλω. για να μενει απο καθε ειδους λογο ενω το χρησιμοποιω με την μεγιστη προσοχη. αυτα τα εκτος δρομου ειναι βλακειες καθως με μονο 14cm απο το εδαφος (απατη των γαλλων που ανακοινωνουν 21cm και στο service manual γραφουν τα 14 αν και φαινεται ακομη χαμηλοτερο) δεν περνας ουτε απο απλωμενο καλωδιο. απλα το κοιτας και χαλαει. οπως και το πετρελαιο 3008 που εχω στην εταιρεια. ειπα, ακομη δεν ηξερα, στην αδελφη μου και πηρε c3 110. μου εχει κοψει την καλημερα απο τα προβληματα, εχει μεινει απο καθε πιθανο και απιθανο λογο στα ουτε 15k!!! οταν γραφτηκα στην ομαδα των 3008 ειχα την απορια αν αλλος εχει θεματα... να ελεγα οτι εχω μαντει καρ. τελικα καθε μερα υπαρχουν καμποσες αναρτησεις απο ανθρωπους με προβληματα, απο σοβαρα μεχρι, ποιο συχνα, σπασμενους κινητηρες.

          τωρα οι κουταμαρες καποιων που τα ξενα λεφτα, την ξενη περιουσια, δεν τα σεβονται, ε, ειναι κατι που ο καθενας το μετραει αναλογα, εγω οτι εχω καταφερει οικονομικα ειναι με σκληρη εργασια, με πελατες στον ιδιωτικο τομέα κατα 98.2% , εντιμα, απολυτως φορολογημενα και ξεκινωντας απο το μηδεν. οποτε σεβομαι την προσπαθεια ολων και την επενδυση τους και στο αυτοκινητο, δεν αξιζει σε κανενα να παθαινει οτι συμβαινει στα συγχρονα τουλαχιστον στελλαντι.
          τωρα στα τρομερα επιχειρηματα, ουτε καν γνωριζουν οτι το 3008 το εχω απο εταιρεια ληζινγκ που ΔΕΝ εχω παρα μονο δυο αυτοκινητα απο τα 31 που εχω συνολικα στην εταιρεια. και οτι εχω προεξοφλησει την μεγαλυτερη απο την αξια του για να το εξαγορασω, ειπαμε πιστευα οτι δεν θα ειναι τριμπουρδελο, πλεον προτιμω να πεταξω τα ευρω που εχω δωσει.

          @gatoz για πες μας για το c3 της αδερφής, με ενδιαφέρει ως κάτοχος.

          Είναι για popcorn η ιστορία μάλλον

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • panos2171
            panos2171 last edited by

            C3 1.5 με 165000χλμ και 5 διαφορετικούς οδηγούς. Πριν 5000χλμ αλλάχτηκε ο δίσκος γιατί αν πατούσες απότομα το γκάζι χτυπούσε. Λόγω leasing στο συνεργείο τους κάνανε τσαπατσοδουλεια. Με το που ξεκινάς τραντάζει όλο το αυτοκίνητο, τώρα τους ζητήσαμε να αλλάξουν και κιβώτιο, άντε να δούμε.
            Δεν ξέρω γιατί εμφάνισε αυτο το πρόβλημα αλλά στα χέρια μου έκανε 20000χλμ περίπου, συνέχεια το πήγαινα 160-180 και μετά αυτό.

            Λόγω leasing και επειδή δε θα το κρατήσουμε μετά επειδή έχει μαλακή ανάρτηση όσο μπορώ το κάνω άλματα σε χωματόδρομους.

            Το κιβώτιο γενικά είναι για τον π..... Κακό και ασαφές κούμπωμα και αναθεμα το κούμπωμα, μπορείς να βγάλεις και να βάλεις ταχύτητα χωρίς συμπλέκτη. Το είπα σε ένα συνάδελφο και αυτός τις κάρφωνε. Μετά του είπα ότι πατάς μαλακά το γκάζι και σπρώχνεις απαλά το λεβιέ μέχρι να κουμπώσει, δεν ξέρω αν το δοκίμασε ακόμα.

            Adblue γέμισμα πάντα όταν φτάσει στην τελευταία ειδοποίηση που απομένουν τα ελάχιστα χιλιόμετρα μέχρι να σβήσει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • gatoz
              gatoz last edited by

              περι adblue, σημερα ειναι πανω-πανω στην ομαδα

              10fd74c0-9f32-4e29-a52b-2590b56f5f98-image.png

              #milf-a-man

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • C
                criuser last edited by

                Μόνο όσοι ΘΈΛΟΥΝ να πεισθούν πείθονται από τον γάτο.

                Είπαμε το αμάξι πούλησε πολύ και τα προβλήματα σαν ποσοστό ελάχιστα.

                Επίσημα κάτω από 5 %.

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                gatoz K 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                • gatoz
                  gatoz @criuser last edited by

                  @criuser said in Peugeot 3008 2016:

                  Μόνο όσοι ΘΈΛΟΥΝ να πεισθούν πείθονται από τον γάτο.

                  Είπαμε το αμάξι πούλησε πολύ και τα προβλήματα σαν ποσοστό ελάχιστα.

                  Επίσημα κάτω από 5 %.

                  βρες μου αποδειξη για αυτο το 5%
                  Που ειναι φυσικα πολυ ψηλο ουτως ή αλλως

                  #milf-a-man

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    criuser last edited by

                    Δεν έχω να αποδείξω κάτι σε γκαντεμηδες.

                    Μακριά και αγαπημένοι.

                    Απορώ γιατί δεν ψηφίζεις Κούλη.

                    Η μάλλον έπρεπε να είσαι υπουργός στο Μαξίμου

                    Δύο γκαντεμηδες μπορεί να είχατε αλληλοεξουδετερωθει...

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • katafractos17
                      katafractos17 @gatoz last edited by

                      @gatoz said in Peugeot 3008 2016:

                      @katafractos17 said in Peugeot 3008 2016:

                      @panos2171 said in Peugeot 3008 2016:

                      Αν κάνεις αναζήτηση Power steering failure θα σου βγάλει πολλά προβλήματα σε διάφορους κατασκευαστές και πιο πολύ ford.

                      Αυτό ακριβώς.
                      Όλες οι εταιρείες έχουν τα θέματα τους.
                      Δεν είναι μόνο η Peugeot.

                      καμμια αλλη εταιρεια ΔΕΝ εχει τοσα πολλα θεματα
                      και τα ψεμματα που λεει ο κριου να τα πει σε οποιον την πατησει και παρει κανενα και μετα τον πετυχει στο δρομο....

                      Καλά, ποσοστά δεν έχω να σου πω.
                      Αλλά κατά καιρούς να δεις τι έχω ακούσει / διαβάσει για VW (καλά είχα κιόλας), για Nissan, για Fiat, για Rover, για BMW, ακόμη και για Mercedes, αλλά και τόσες άλλες.
                      Τεσπά, κάποια πράγματα δεν αμφισβητούνται και σίγουρα όταν κάποιος έχει τόσα θέματα με ένα αυτοκίνητο είναι λογικό να έχει απηυδήσει.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • polioan
                        polioan last edited by

                        Πρέπει να παρακολουθείτε τον Τρακατελη στο Tik tok να λέει για το κάθε αμάξι...
                        Σπάει το Audi?
                        Σπάει το Mercedes?
                        Σπάει το ένα?
                        Σπάει το άλλο?
                        Όλα τα έχει μαζέψει ο συγκεκριμένος και όλα τα κάνει βουκινο!

                        CUPRA LEON 2025
                        1.5cc 150Hp MHV

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          panormus772 last edited by panormus772

                          Θεωρώ ότι τα σοβαρά θέματα είναι όταν ακινητοποιούν το αμάξι ή θέτουν σε κίνδυνο την ενεργητική του ασφάλεια κατά την κίνησή του π.χ. φρένα,κρεμαγιέρα.
                          Τα υπόλοιπα (π.χ. τριξίματα καθισμάτων-ταμπλό,info που μια δουλεύουν μία σβήνουν,υγρασίες σε φώτα κ.λ.π.), είναι εκνευριστικά -ιδίως αν είναι και σε αμάξια πρώτης 5ετίας-, αλλά τουλάχιστον δεν θες οδική.

                          Τέλος σχετικά με το προηγ. C3 110hp manual, έχει ένα τέτοιο η αδερφή μου από το 2017 και το έχω οδηγήσει κι εγώ 4-5 φορές σε διαδρομές κι εκτός Αθηνών. Περίπου 35.000χλμ. 90% αστικά και δεν έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα (ούτε ηλεκτρικό-ηλεκτρονικό).Μάλιστα άργησε να αλλάξει τον ιμάντα (κι ενώ της το είχα πει),αλλά ευτυχώς χωρίς θέμα.Φυσικά,ετήσιο service πάντα κι ας είχε λίγα χλμ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • katafractos17
                            katafractos17 last edited by katafractos17

                            Σήμερα το πήγα για Service.
                            Τους έδειξα και τη φώτο με το alarm που έβγαζε για τη βλάβη του ηλεκτρικού συστήματος και τους περιέγραψα ότι όταν αναβόσβηνα το αυτοκίνητο εξαλειφόταν.
                            Άλλαξαν τη μία από τις δύο 12βολτες μπαταρίες. Αυτή που βρίσκεται πίσω στο χώρο αποσκευών.
                            Μου είπαν ότι τη βρήκαν πεσμένη.

                            Περιμένω να δω αν θα το ξανακάνει, αν και είχε σταματήσει να πετάει το alarm αρκετές ημέρες πριν, από τότε που είχα δουλέψει τον βενζινοκινητήρα λίγο παραπάνω. Ίσως να της είχε δώσει λίγο.
                            Μακάρι να ήταν αυτό το πρόβλημα όπως το είχαμε αναφέρει και μεταξύ μας εδώ στο forum και όλα καλά.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 7
                            • katafractos17
                              katafractos17 last edited by katafractos17

                              Τώρα το απόγευμα που γυρνούσα από τη δουλειά, βλέπω στη Λ.Ε.Α. στην Εθνική ένα 3008 (ήταν ή το 1,2 ή το diesel, δεν πρόλαβα να δω) με alarm και τον ιδιοκτήτη του να βάζει το τρίγωνο λίγο πιο πίσω.
                              Όχι ρε φίλε λέω, τι να έπαθε ο άνθρωπος μέσα στη βροχή κιόλας.
                              Κοίταξα για λάστιχο αλλά ήταν όλα φουσκωμένα.

                              Πω πω... αν το γράψω, σκέφτηκα, θα αρχίσει ο Γάτος για τα Γαλλόχρεπα κτλ... Χαχαχα... 😀

                              Βέβαια δεν ξέρω από τι μπορεί να είχε μείνει, τι να έφταιγε, κτλ, οπότε μην αρχίσετε όλοι να κράζετε τα εργαλεία. 😁
                              Το έγραψα απλά γιατί είναι άσχημο να βλέπεις ένα αυτοκίνητο, ιδίως νέας γενιάς, να μένει στο δρόμο και ένιωσα και μια έκπληξη 🙂 καθότι ήταν 3008.
                              Άλλωστε θα μπορούσε να συμβεί το οτιδήποτε σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο.

                              Ελπίζω να τελείωσε η ταλαιπωρία του σύντομα. Έβρεχε κιόλας.

                              Chrisk6 gatoz 2 Replies Last reply Reply Quote 5
                              • Chrisk6
                                Chrisk6 @katafractos17 last edited by

                                @katafractos17 said in Peugeot 3008 2016:

                                Τώρα το απόγευμα που γυρνούσα από τη δουλειά, βλέπω στη Λ.Ε.Α. στην Εθνική ένα 3008 (ήταν ή το 1,2 ή το diesel, δεν πρόλαβα να δω) με alarm και τον ιδιοκτήτη του να βάζει το τρίγωνο λίγο πιο πίσω.
                                Όχι ρε φίλε λέω, τι να έπαθε ο άνθρωπος μέσα στη βροχή κιόλας.
                                Κοίταξα για λάστιχο αλλά ήταν όλα φουσκωμένα.

                                Πω πω... αν το γράψω, σκέφτηκα, θα αρχίσει ο Γάτος για τα Γαλλόχρεπα κτλ... Χαχαχα... 😀

                                Βέβαια δεν ξέρω από τι μπορεί να είχε μείνει, τι να έφταιγε, κτλ, οπότε μην αρχίσετε όλοι να κράζετε τα εργαλεία. 😁
                                Το έγραψα απλά γιατί είναι άσχημο να βλέπεις ένα αυτοκίνητο, ιδίως νέας γενιάς, να μένει στο δρόμο και ένιωσα και μια έκπληξη 🙂 καθότι ήταν 3008.
                                Άλλωστε θα μπορούσε να συμβεί το οτιδήποτε σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο.

                                Ελπίζω να τελείωσε η ταλαιπωρία του σύντομα. Έβρεχε κιόλας.

                                Από καύσιμο θα έμεινε λογικά…😂

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • gatoz
                                  gatoz @katafractos17 last edited by

                                  @katafractos17 said in Peugeot 3008 2016:

                                  Τώρα το απόγευμα που γυρνούσα από τη δουλειά, βλέπω στη Λ.Ε.Α. στην Εθνική ένα 3008 (ήταν ή το 1,2 ή το diesel, δεν πρόλαβα να δω) με alarm και τον ιδιοκτήτη του να βάζει το τρίγωνο λίγο πιο πίσω.
                                  Όχι ρε φίλε λέω, τι να έπαθε ο άνθρωπος μέσα στη βροχή κιόλας.
                                  Κοίταξα για λάστιχο αλλά ήταν όλα φουσκωμένα.

                                  Πω πω... αν το γράψω, σκέφτηκα, θα αρχίσει ο Γάτος για τα Γαλλόχρεπα κτλ... Χαχαχα... 😀

                                  Βέβαια δεν ξέρω από τι μπορεί να είχε μείνει, τι να έφταιγε, κτλ, οπότε μην αρχίσετε όλοι να κράζετε τα εργαλεία. 😁
                                  Το έγραψα απλά γιατί είναι άσχημο να βλέπεις ένα αυτοκίνητο, ιδίως νέας γενιάς, να μένει στο δρόμο και ένιωσα και μια έκπληξη 🙂 καθότι ήταν 3008.
                                  Άλλωστε θα μπορούσε να συμβεί το οτιδήποτε σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο.

                                  Ελπίζω να τελείωσε η ταλαιπωρία του σύντομα. Έβρεχε κιόλας.

                                  δηλαδη θες να πεις οτι ειναι το πρωτο 3008 που βλεπεις σε καροτσα?
                                  ε?
                                  αχαχαχαχαχα

                                  #milf-a-man

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • C
                                    criuser last edited by

                                    Δεν ήταν ακόμα σε καρότσα...

                                    Μπορεί να ήθελε να μιλήσει στο τηλέφωνο με ησυχία λόγω της βροχής.

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • gatoz
                                      gatoz @criuser last edited by

                                      @criuser said in Peugeot 3008 2016:

                                      Δεν ήταν ακόμα σε καρότσα...

                                      Μπορεί να ήθελε να μιλήσει στο τηλέφωνο με ησυχία λόγω της βροχής.

                                      δεν χωραγε στην καροτσα, ηταν ηδη γεματη απο γαλλοχρεπα...

                                      #milf-a-man

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        criuser last edited by

                                        Φτωχά επιχειρήματα...

                                        Πάντως το σέρβις του 3008 που είναι ακριβότερο από το πανάσχημο εσιξ 4 ήταν φτηνότερο στα 270, έναντι 290 που έδωσες χωρίς τα τακάκια...

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                        gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • gatoz
                                          gatoz @criuser last edited by

                                          @criuser said in Peugeot 3008 2016:

                                          Φτωχά επιχειρήματα...

                                          Πάντως το σέρβις του 3008 που είναι ακριβότερο από το πανάσχημο εσιξ 4 ήταν φτηνότερο στα 270, έναντι 290 που έδωσες χωρίς τα τακάκια...

                                          επειδης ειδες τις εργασιες και την απυ, υποθετω, θα ειδες οτι στην εργασια ηταν και για τα τακακια.
                                          οχι σε εμενα αυτα, στα θυματα να τα λες....
                                          40+φπα = 50 η εργασια για τακακια
                                          και τα τακακια με το φπα ειναι 133
                                          που σημαινει το σερβις χωρις τακακια ηταν 217 κομπλε με φπα
                                          οχι?

                                          #milf-a-man

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kozani76 @criuser last edited by fanis75

                                            @criuser said in Peugeot 3008 2016:

                                            Μόνο όσοι ΘΈΛΟΥΝ να πεισθούν πείθονται από τον γάτο.

                                            Είπαμε το αμάξι πούλησε πολύ και τα προβλήματα σαν ποσοστό ελάχιστα.

                                            Επίσημα κάτω από 5 %.

                                            Το 5%, αν ισχύει, είναι μεγάλο ποσοστό.

                                            panos2171 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 425
                                            • 426
                                            • 427
                                            • 428
                                            • 429
                                            • 430
                                            • 431
                                            • 427 / 431
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr