-
@fanis75 said in Peugeot 3008 (2024):
@vigor-0 said in Peugeot 3008 (2024):
Να πω την αλήθεια, πιο πολύ φοβάμαι την αντοχή στο χρόνο, τη μακροπρόθεσμη δηλ. επιβάρυνση ως τούρμπο κινητήρας, παρά το αν θα ανταποκριθεί στην καθημερινότητα.
Δεν τα αγοράζεις αυτά τα αμάξια για μακροπρόθεσμα....είτε ληζινγκ είτε τα πουλάς πριν λήξει η εγγύηση. Οπότε, ό,τι βλάβη και να βγάλει (που θα βγάλει 100%) δεν σε νοιάζει, αφού δεν την πληρώνεις.
Καλά κοιτάξτε να πουλήσετε κανένα ετοιμοπαραδοτο Τογιότα με έκπτωση και αφήστε τα άλλα.
-
@vigor-0 said in Peugeot 3008 (2024):
Ναι, το 408 είναι 200 κιλά ελαφρύτερο.
Να πω την αλήθεια, πιο πολύ φοβάμαι την αντοχή στο χρόνο, τη μακροπρόθεσμη δηλ. επιβάρυνση ως τούρμπο κινητήρας, παρά το αν θα ανταποκριθεί στην καθημερινότητα.
Σαν αυτοκίνητα, με καλύπτουν και τα 2 στις ανάγκες μου.
1648 κιλά και 136 άλογα.
12,11 κιλά ανά ίππο.
Κάνε το ένα test drive να δεις αν σε ικανοπιοιεί η απόδοση. Αν και θα είναι ξεφόρτωτο βέβαια στο test drive αλλά βάλε κλιματισμό και πάτα το σε εθνική να δεις και μετά προσπάθησε να φανταστείς πως θα πηγαίνει όταν θα είναι φορτωμένο. -
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Καλά κοιτάξτε να πουλήσετε κανένα ετοιμοπαραδοτο Τογιότα με έκπτωση και αφήστε τα άλλα.
Εδώ μιλάμε για Πεζώ, μην μπερδέυεις άλλες μάρκες. Ο άνθρωπος θέλει να αγοράσει αμάξι όχι μετοχές!
-
Εσείς έρχεστε και μαγαριζετε το θέμα.
-
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Εσείς έρχεστε και μαγαριζετε το θέμα.
Κανείς δεν μαγάρισε τίποτα, δεν αναφέραμε άλλες μάρκες, μόνο την αλήθεια για το συγκεκριμένο αμάξι. Εαν θέλει παίρνει το ρίσκο, απλό ειναι. Δεν έγραψε κανείς κάτι λάθος ή αναληθές.
-
Ψέματα λέτε.
Όλοι έχουν θέματα αλλά αφορούν ελάχιστα.
-
@fanis75 said in Peugeot 3008 (2024):
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Εσείς έρχεστε και μαγαριζετε το θέμα.
Κανείς δεν μαγάρισε τίποτα, δεν αναφέραμε άλλες μάρκες, μόνο την αλήθεια για το συγκεκριμένο αμάξι. Εαν θέλει παίρνει το ρίσκο, απλό ειναι. Δεν έγραψε κανείς κάτι λάθος ή αναληθές.
λαθος
εγραψε ο μετοχος
οτι εχουν λεει αλλους κινητηρες
και οτι δεν εχουν προβληματα
αυτα ειναι αιτια ακομη και για ριπορτ για διασπορα ψευδων -
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Ψέματα λέτε.
Όλοι έχουν θέματα αλλά αφορούν ελάχιστα.
αχαχαχα
πες το στους χιλιαδες με τις αγωγες εναντια στους απατεωνες -
Πάτε να μου χαλάσετε τον καφέ μου φαίνεται..
-
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Ψέματα λέτε.
Όλοι έχουν θέματα αλλά αφορούν ελάχιστα.
Κανένα ψέμα, πάρτα με την σειρά:
- Το κινητήριο σύνολο ειναι οριακό και το αμάξι δεν έχει φτιαχτεί για αυτό το μοτέρ.
- Ο 1.2 έχει προβλήματα και ειναι γνωστά
- Στα γνωστά προβλήματα προστέθηκε η άγνωστη αξιοπιστία του eDCS6
-
@vigor-0 said in Peugeot 3008 (2024):
Ετοιμάζομαι για αγορά αυτοκινήτου. Μου αρέσει πολύ και σκέφτομαι σοβαρά το Peugeot 3008 (όπως επίσης και το 408).
Ο προβληματισμός μου είναι ο κινητήρας του (e-DCS6). 1.200 κυβικά - 3 κύλινδροι - 136 HP και όλα αυτά σε αυτοκίνητο 1.600 κιλών! Τι γνώμη έχουν οι γνώστες του forum;
Σίγουρα θα έκανα ένα τεστ ντραιβ να δω αν επαρκει το γκαζι σε ρεπριζ.
-
οκ, ξερετε ποση αγαπη εχω στους γαλλοι
να ξεκαθαρισουμε ομως οτι το νεο 3008 136 ειναι γρηγοροτερο σε ρεπριζ και 0-100 απο το παλιο, και το 1.2 και το ντηζελ. που ηταν αργα αλλα οχι επικινδυνα.
το θεμα ειναι οτι ηδη απο το ελαφρυτερο παλιο αποδειχτηκε η ανεπαρκεια των κινητηρων στον χρονο και εγινε της κακομοιρας απο βλαβες. οταν μπαινει στην εξισωση και γαλλικο διπλοσυμπλεκτο αρχιζει και μυριζει οπως οταν μπαινεις στα μεθανα.... -
@fanis75 said in Peugeot 3008 (2024):
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Ψέματα λέτε.
Όλοι έχουν θέματα αλλά αφορούν ελάχιστα.
Κανένα ψέμα, πάρτα με την σειρά:
- Το κινητήριο σύνολο ειναι οριακό και το αμάξι δεν έχει φτιαχτεί για αυτό το μοτέρ.
- Ο 1.2 έχει προβλήματα και ειναι γνωστά
- Στα γνωστά προβλήματα προστέθηκε η άγνωστη αξιοπιστία του eDCS6
Για το 1 τα έχω πει και εγώ.
Για το 2 ο 1.2 είναι αλλαγμένος κατά 40 % με καδένα και πλέον και για το 3 ξεκίνησε στις μεγάλες χώρες πρίν λίγες μέρες 8 χρόνια η 160000 χλμ εγγύηση.
Για να την δίνει προφανώς αισθάνεται σίγουρη η εταιρεία.
-
@gatoz said in Peugeot 3008 (2024):
οκ, ξερετε ποση αγαπη εχω στους γαλλοι
να ξεκαθαρισουμε ομως οτι το νεο 3008 136 ειναι γρηγοροτερο σε ρεπριζ και 0-100 απο το παλιο, και το 1.2 και το ντηζελ. που ηταν αργα αλλα οχι επικινδυνα.
το θεμα ειναι οτι ηδη απο το ελαφρυτερο παλιο αποδειχτηκε η ανεπαρκεια των κινητηρων στον χρονο και εγινε της κακομοιρας απο βλαβες. οταν μπαινει στην εξισωση και γαλλικο διπλοσυμπλεκτο αρχιζει και μυριζει οπως οταν μπαινεις στα μεθανα....Ψευδείς πληροφορίες και ανούσιες υπερβολές.
-
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
8 χρόνια η 160000 χλμ εγγύηση.
Για αυτό και είπα ότι το κρατάει όσο ειναι σε εγγύηση, δεν είπα κατι διαφορετικό. Εαν ειναι 8 χρόνια, το κρατάει 7 π.χ. Δεν πρέπει δηλαδή να τον ανησυχεί μακροπρόθεσμα (όπως έγραψε) αφού είτε θα είναι εντός εγγύησης είτε θα το έχει πουλήσει. Για εκτός εγγύησης, επ' ουδενί δεν το κρατάς (όπως και κανένα σχεδόν αμάξι).
-
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
@fanis75 said in Peugeot 3008 (2024):
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Ψέματα λέτε.
Όλοι έχουν θέματα αλλά αφορούν ελάχιστα.
Κανένα ψέμα, πάρτα με την σειρά:
- Το κινητήριο σύνολο ειναι οριακό και το αμάξι δεν έχει φτιαχτεί για αυτό το μοτέρ.
- Ο 1.2 έχει προβλήματα και ειναι γνωστά
- Στα γνωστά προβλήματα προστέθηκε η άγνωστη αξιοπιστία του eDCS6
Για το 1 τα έχω πει και εγώ.
Για το 2 ο 1.2 είναι αλλαγμένος κατά 40 % με καδένα και πλέον και για το 3 ξεκίνησε στις μεγάλες χώρες πρίν λίγες μέρες 8 χρόνια η 160000 χλμ εγγύηση.
Για να την δίνει προφανώς αισθάνεται σίγουρη η εταιρεία.
ψεμματα
καποιος θα σε πετυχει στο δρομο, να κοιτας πισω σου
8 χρονια μονο τα ηλεκτρικα φουλ εγγυηση
οχι?
αν λες για την εγγυηση των πιουρ κραπ που αναγκαστηκαν να δωσουν ισχυει για μοντελα απο 1/1/22 μεχρι 18/3/25 και οχι για τα νεα πεζώ ντε ριμαδί -
Προς το παρόν πάντως η εγγύηση είναι στα 5 χρόνια.
Μέχρι τώρα δεν είχα συνηθίσει να αλλάζω αυτοκίνητο τόσο συχνά (4 χρόνια). Βλέπω όμως ότι όπως εξελίσσεται η αυτοκινητοβιομηχανία προς τα εκεί πάμε...
-
@vigor-0 said in Peugeot 3008 (2024):
Προς το παρόν πάντως η εγγύηση είναι στα 5 χρόνια.
Μέχρι τώρα δεν είχα συνηθίσει να αλλάζω αυτοκίνητο τόσο συχνά (4 χρόνια). Βλέπω όμως ότι όπως εξελίσσεται η αυτοκινητοβιομηχανία προς τα εκεί πάμε...
Στην Γαλλία και άλλες μεγάλες χώρες της Ευρώπης εδώ και λίγες εβδομάδες ισχύει 8ετης εγγύηση για νέες παραγγελίες.
Η εδώ αντιπροσωπεία δεν έχει πει ακόμα κάτι.
Έχω ανεβάσει και το λινκ στο φόρουμ.
-
Οποιος δεν ενδιαφερεται για διαρκει εγγυησης παει σε Ιαπωνα...
Ακομα 8ετια περαν των ηλεκτρικων δεν εχει ακουστει Ελλαδα.
-
@chrisk6 said in Peugeot 3008 (2024):
Οποιος δεν ενδιαφερεται για διαρκει εγγυησης παει σε Ιαπωνα...
Ακομα 8ετια περαν των ηλεκτρικων δεν εχει ακουστει Ελλαδα.
δεν υπαρχει, πως να ακουστει, ειπε ο μετοχος μια πατατα...
Peugeot 3008 (2024)