-
-
Η Βρετανίδα Φαμπιατου να υποθέσω;
-
από το παλιό καλό Fifth Gear.
https://www.imdb.com/title/tt0324679/ -
@a-d-p said in BMW 1 Series F70 (2024):
Η Βρετανίδα Φαμπιατου να υποθέσω;
Με πολύ περισσότερη εμπειρία (πρέπει να της ρίχνει καμιά 15άρια χρόνια )
-
@panormus772 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@a-d-p said in BMW 1 Series F70 (2024):
Η Βρετανίδα Φαμπιατου να υποθέσω;
Με πολύ περισσότερη εμπειρία (πρέπει να της ρίχνει καμιά 15άρια χρόνια )
Αυτό είναι το ηλικιακό ταργκετ γκρουπ μου πια
-
@pstroug said in BMW 1 Series F70 (2024):
Κυριοι, μπορειτε σας παρακαλω να σταματησετε να σχολιαζετε ασχετα πραγματα με το θεμα του παροντος thread?
Σαν υποψηφιος αγοραστης θα παρακαλουσα όλους οσους κατεχουν μεχρις στιγμης την νεα BMW 120 να μας δωσουν τα σχολια τους σχετικα με το αυτοκινητο απο την μεχρι τωρα εμπειρια τους (οδηγικη συμπεριφορα, ανεση ,καταναλωση κλπ κλπ)
Ευχαριστω!!Μήπως έβγαλες άκρη με τα φρένα?
Δίνει ένα πακέτο που περιλαμβάνει αεροτομή οροφής, ζώνες με ραφές και φρένα με κόκκινες δαγκάνες..... δεν μου εξήγησαν όμως αν είναι διαφορετικά τα φρένα ή απλά βαμμένα κόκκινα ... -
@argonautis said in BMW 1 Series F70 (2024):
@pstroug said in BMW 1 Series F70 (2024):
Κυριοι, μπορειτε σας παρακαλω να σταματησετε να σχολιαζετε ασχετα πραγματα με το θεμα του παροντος thread?
Σαν υποψηφιος αγοραστης θα παρακαλουσα όλους οσους κατεχουν μεχρις στιγμης την νεα BMW 120 να μας δωσουν τα σχολια τους σχετικα με το αυτοκινητο απο την μεχρι τωρα εμπειρια τους (οδηγικη συμπεριφορα, ανεση ,καταναλωση κλπ κλπ)
Ευχαριστω!!120 m sport.Θετικά.Τιμόνι ποίημα... πολύ καλά φρένα,σφιχτή ανάρτηση,μικρές κλίσεις,κορυφαία πρόσφυση,πολύ στιβαρό, ακλόνητο σε υψηλές ταχύτητες.Γενικά σου εμπνέει εμπιστοσύνη.Συν τα κορυφαία καθίσματα,οδηγώντας έχεις και μια αίσθηση σπορ, αλλά και premium Πολύ καλό εσωτερικό με ωραία οθόνη, γραφικά και ποιοτικό εσωτερκό. Καλή ποιότητα κύλισης παρά τους 18'' τροχούς και πολυ καλή ηχομόνωση για την κατηγορία. Σε υψηλή ταχύτητα ένας μικρός αεροδυναμικός θόρυβος από τους μεγάλους καθρέφτες ,χωρίς να ενοχλεί ιδιαίτερα.Κινητήρας με αρκετή ροπή,αθόρυβος και χωρίς lag. Κιβώτιο γρήγορο και smooth.Γενικά κινείσαι με οικονομία,στο eco που σβήνει συχνά τον κινητήρα και στην πορεία. Σε πόλη είσαι γύρω στο 7-8 ανάλογα την κίνηση. εθνική και επαρχιακό, βλέπεις και 5,5 με νορμαλ οδήγηση.Αρητικά.Ο μικρότερος χώρος αποσκευών λόγω μπαταρίας αν και έχει διατηρηθεί από κάτω ένας μικρότερος χώρος για μικροαντικείμενα. Η έλειψη της ροδέλας με κάποια φυσικά κουμπιά και το τίμημα της πιο σπρτιφ ανάρτησης που σε συνδιασμο με τους 18΄΄τροχούς αφαιρεί κάτι από άνεση,αν και δεν κοπναει εύκολα. Το αισθάνεσαι ένα σώμα. Εν κατκλείδι κορυφαίο για την τιμή του εδώ στην Ελλάδα. Αν σου αρέσει η σπορ προσέγγηση και κινείσαι περισσότερο εκτός πόλης το αγοράζεις και χαμογελάς. Το απλό 120 είναι πιο μαλακό με ακόμα καλύτερη ποιότητα κύλισης και πιο προσιτό στον αστικό κύκλο.
Ακριβώς όπως τα λες είναι, το μόνο που πρόσεξα εγώ είναι ότι το τιμόνι του είναι ένα τακ πιο ελαφρύ στην κίνηση από το Α38Υ που έχω.
Το βασικό μείον του για μένα είναι το Πορτ μπαγκαζ του. Είναι μικρό δυστυχώς.
BMW 1 Series F70 (2024)