-
Βάση για κινητό;;
Τόσο δύσκολο τους ήταν να βάλουν μια μικρή οθόνη;;
2025 ρε φίλε…
Χωρίς υποβραχιόνιο, χωρίς οθόνη και τάσια;
Πίσω στα 90’s η λοχίας… -
-
Οχι!!!!
Πραγματικά είναι ηλίθιοι!
-
@chrisk6 said in CITROËN FORUM:
Βάση για κινητό;;
Τόσο δύσκολο τους ήταν να βάλουν μια μικρή οθόνη;;
2025 ρε φίλε…
Χωρίς υποβραχιόνιο, χωρίς οθόνη και τάσια;
Πίσω στα 90’s η λοχίας…Αυτή η έκδοση βγαίνει μόνο σε θερμικό και σε ηλεκτρικό, όχι σε υβριδικό και κοστίζει 16800 και 17700 αντίστοιχα.
Προφανώς απευθύνεται σε ειδικό κοινό.
Οι επόμενες εκδόσεις έχουν αρκετά και είναι θέμα επιλογών.
Οσο για το στροφόμετρο και αυτό σαν επιλογή το έχει.
Μπορείς να πάρεις το Φροντέρα που έχει στροφόμετρο, δύο 10άρες οθόνες, θερμαινόμενα καθίσματα, τιμόνι και παρμπρίζ, αλλά δεν έχει διπλά αμορτισέρ και ενισχυμένα καθίσματα. Θα έρθει και το Μούλτιπλα ή όπως θα το λένε στην Φίατ και θα έχεις 3 επιλογές.
Η Σιτροέν σου λέει σου δίνω άνεση, όχι σπορ. Αν θέλεις σπορ πας σε άλλο αμάξι του ομίλου.
Είπαμε ότι τα αμάξια είναι φτηνά, αλλά τα επιχειρήματα σας είναι πάμπτωχα και αστεία...
-
@criuser said in CITROËN FORUM:
@chrisk6 said in CITROËN FORUM:
Βάση για κινητό;;
Τόσο δύσκολο τους ήταν να βάλουν μια μικρή οθόνη;;
2025 ρε φίλε…
Χωρίς υποβραχιόνιο, χωρίς οθόνη και τάσια;
Πίσω στα 90’s η λοχίας…Αυτή η έκδοση βγαίνει μόνο σε θερμικό και σε ηλεκτρικό, όχι σε υβριδικό και κοστίζει 16800 και 17700 αντίστοιχα.
Προφανώς απευθύνεται σε ειδικό κοινό.
Οι επόμενες εκδόσεις έχουν αρκετά και είναι θέμα επιλογών.
Οσο για το στροφόμετρο και αυτό σαν επιλογή το έχει.
Μπορείς να πάρεις το Φροντέρα που έχει στροφόμετρο, δύο 10άρες οθόνες, θερμαινόμενα καθίσματα, τιμόνι και παρμπρίζ, αλλά δεν έχει διπλά αμορτισέρ και ενισχυμένα καθίσματα. Θα έρθει και το Μούλτιπλα ή όπως θα το λένε στην Φίατ και θα έχεις 3 επιλογές.
Η Σιτροέν σου λέει σου δίνω άνεση, όχι σπορ. Αν θέλεις σπορ πας σε άλλο αμάξι του ομίλου.
Είπαμε ότι τα αμάξια είναι φτηνά, αλλά τα επιχειρήματα σας είναι πάμπτωχα και αστεία...
Ειδικό κοινό επειδή δεν έχει μια οθονουλα να μπορεί ο οδηγός να χειριστεί βασικά πράγματα;
Αστεία δικαιολογία… πες καλύτερα αυτό είναι μ@λακια τους να τελειώνουμε. Το άσπρο μαύρο δεν γίνεται.
Φαν Μπόις αφού… -
Να προσθέσω και κάτι ακόμα σχετικά με τη δοκιμή του Στέφου.
Τον παρακολουθώ και βλέπω όλα τα βίντεο που ανεβάζει από το 2020.
Σε κανένα αυτοκίνητο και καμία δοκιμή δεν έχει αναφέρει στα θετικά το εξής:Έχει αντικατασταθεί ο ιμάντας με καδένα και έχει αυξηθεί η αξιοπιστία!
Φαντάζομαι τι έχει ακούσει ο ίδιος, τι έχουν δει στον Γιαννίρη και τι έχουν πάθει οι ιδιοκτήτες. Γίνεται μεγάλη προσπάθεια να πείσουν ότι έχει διορθωθεί το πρόβλημα για να ψηθούν να αγοράσουν οι ενδιαφερόμενοι.....
-
@criuser said in CITROËN FORUM:
Οσο για το στροφόμετρο και αυτό σαν επιλογή το έχει.
Δηλαδή υπάρχει στις πιο ακριβές εκδόσεις;
-
Γιατί ρε παιδιά τόσος ντόρος για το στροφόμετρο? Τι να το κάνουμε το 2025, ποιος το κοιτάει στα ηλεκτρικά και στα αυτόματα κιβώτια?
@criuser said in CITROËN FORUM:
Το 3 είναι απέναντι στο γιαρις κρος και το αιρκρος απέναντι στο Κορολα κρος με βάση το μεταξόνιο και τους χώρους.
Και από αυτά είναι φτηνότερα και καλύτερα συνολικά αφού τα Τογιότα υποφέρουν στον ανοιχτό δρόμο.
Εσύ λες ότι σε βολεύει!! Το 3 ερκρος ειναι b suv, οπότε δεν είναι στην ΚΚ απέναντι (άσχετα με τους χώρους), αφού μετράει η πλατφόρμα και η τεχνολογία της. Όσο για το "υποφέρουν στον ανοιχτό δρόμο", αυθαίρετο συμπέρασμα που δεν συνάδει με την πραγματικότητα και το επιβεβαιώνει και ο κάτος εκρρος και ΚΚ που μπορεί να συγκρίνει άμεσα!
-
@criuser said in CITROËN FORUM:
@i-hasu said in CITROËN FORUM:
δεν είναι B suv αλλά supermini.
Β suv θα είναι το aircross.Ότι σας βολεύει λέτε.
Το 3 είναι απέναντι στο γιαρις κρος και το αιρκρος απέναντι στο Κορολα κρος με βάση το μεταξόνιο και τους χώρους.
Και από αυτά είναι φτηνότερα και καλύτερα συνολικά αφού τα Τογιότα υποφέρουν στον ανοιχτό δρόμο.
Το νέο Citroën C3 2025 ανήκει στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων (supermini), γνωστή και ως κατηγορία B. Ωστόσο, με τη νέα του σχεδίαση, παρουσιάζει χαρακτηριστικά που το τοποθετούν κοντά στα crossover, όπως η αυξημένη απόσταση από το έδαφος (16,5 εκατοστά) και η πιο επιβλητική εμφάνιση. Παρά τις αυξημένες διαστάσεις και την πιο επιβλητική εμφάνιση, η Citroën το κατατάσσει στην κατηγορία των supermini.
-
@criuser said in CITROËN FORUM:
@chrisk6 said in CITROËN FORUM:
Βάση για κινητό;;
Τόσο δύσκολο τους ήταν να βάλουν μια μικρή οθόνη;;
2025 ρε φίλε…
Χωρίς υποβραχιόνιο, χωρίς οθόνη και τάσια;
Πίσω στα 90’s η λοχίας…Αυτή η έκδοση βγαίνει μόνο σε θερμικό και σε ηλεκτρικό, όχι σε υβριδικό και κοστίζει 16800 και 17700 αντίστοιχα.
Προφανώς απευθύνεται σε ειδικό κοινό.
Οι επόμενες εκδόσεις έχουν αρκετά και είναι θέμα επιλογών.
Οσο για το στροφόμετρο και αυτό σαν επιλογή το έχει.
Μπορείς να πάρεις το Φροντέρα που έχει στροφόμετρο, δύο 10άρες οθόνες, θερμαινόμενα καθίσματα, τιμόνι και παρμπρίζ, αλλά δεν έχει διπλά αμορτισέρ και ενισχυμένα καθίσματα. Θα έρθει και το Μούλτιπλα ή όπως θα το λένε στην Φίατ και θα έχεις 3 επιλογές.
Η Σιτροέν σου λέει σου δίνω άνεση, όχι σπορ. Αν θέλεις σπορ πας σε άλλο αμάξι του ομίλου.
Είπαμε ότι τα αμάξια είναι φτηνά, αλλά τα επιχειρήματα σας είναι πάμπτωχα και αστεία...
Ποια επιλογή έχει το στροφόμετρο;
CITROËN FORUM