-
Η αλήθεια μου είναι πως με δαύτο δε μου λειπει τπτ. Η αληθεια μου (δύο ) είναι πως ξέρω ποιας μαρκας θα ειναι το επομενο μου αμαξι. Αν θα εχει και το 330 μεσα στην ονομασια, τοτε θα είμαι απολυτα ευχαριστημενος.
-
Επεσα χαμηλά και δε σκοπεύω να ανέβω παλι.
-
@spi_duster said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Επεσα χαμηλά και δε σκοπεύω να ανέβω παλι.
Εγω δεν ξαναγοραζω 3κυλινδρο 1500. Η αποδοση ειναι απογοητευση. Μονο 6κυλινδρο η τιποτα.
-
@wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@spi_duster said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Επεσα χαμηλά και δε σκοπεύω να ανέβω παλι.
Εγω δεν ξαναγοραζω 3κυλινδρο 1500. Η αποδοση ειναι απογοητευση. Μονο 6κυλινδρο η τιποτα.
Δεν αναφέρομαι στον κυβισμό ή τον αριθμό των κυλίνδρων όταν λέω πως έπεσα χαμηλά αλλά στην απόσταση από το έδαφος...
-
@spi_duster said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@spi_duster said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Επεσα χαμηλά και δε σκοπεύω να ανέβω παλι.
Εγω δεν ξαναγοραζω 3κυλινδρο 1500. Η αποδοση ειναι απογοητευση. Μονο 6κυλινδρο η τιποτα.
Δεν αναφέρομαι στον κυβισμό ή τον αριθμό των κυλίνδρων όταν λέω πως έπεσα χαμηλά αλλά στην απόσταση από το έδαφος...
εγω θελω να ανεβω ψηλα απο τα χαμηλα. φαση περνας.
-
Φυσικά και όλοι περνούμε τις φάσεις μας . Την αίσθηση του φορτηγού την έζησα και την ζωή ακόμη λόγω των άλλων οχημάτων του σπιτιού. Το χαμηλό είναι αλλιώς. Σε δρόμους με πολλές στροφές αλλά και εκεί που η άσφαλτος είναι καλή, το χαμηλό πατά με απόλυτα υποδειγματικό τρόπο που μου είχε λείψει πολύ. Μόλις χθες για μια επίσκεψη στο χωριό στην Εύβοια και έχοντας ερώτημα ποιο να επιλέξω, ο άσσος βγήκε για υπηρεσία. Σιγά μη του τη χάριζα. Ο τρόπος που μπαίνει στις στροφές είναι αναφοράς. Μόνο με την Αλφα Ρομέο που είχα κάποτε , το είχα ζήσει αυτό το συναίσθημα. Καλά δε μιλάω για το πόσο ακλόνητος είναι ο άσσος στις ευθείες της ΕΟ με υψηλές ταχύτητες...Ας μη πω για άλλες φίρμες . Ας πω για τη σύγκριση με την Χ1 που την έχω οδηγήσει σε δύο διαφορετικές γενιές. Ξεκάθαρα πολύ καλύτερος . Καλά λοιπόν τα αψηλά μα υπάρχει λόγος που συνεχίζουν και υφίσταται τα χαμηλά αυτοκίνητα.
-
@wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@spi_duster said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@spi_duster said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Επεσα χαμηλά και δε σκοπεύω να ανέβω παλι.
Εγω δεν ξαναγοραζω 3κυλινδρο 1500. Η αποδοση ειναι απογοητευση. Μονο 6κυλινδρο η τιποτα.
Δεν αναφέρομαι στον κυβισμό ή τον αριθμό των κυλίνδρων όταν λέω πως έπεσα χαμηλά αλλά στην απόσταση από το έδαφος...
εγω θελω να ανεβω ψηλα απο τα χαμηλα. φαση περνας.
Δεν πιστεύω ότι περνάει φάση. Έχω και ψηλό (πραγματικά ψηλό, 2 μέτρα και κάτι είναι, όχι ψευτο-SUV) και χαμηλά, και για οδήγηση σαφώς προτιμώ τα χαμηλά. Το ψηλό είναι προφανώς ιδανικό για εκτός δρόμου και βοηθάει και στις διασταυρώσεις γιατί βλέπεις πάνω από τα παρκαρισμένα. Αλλά σαν αίσθηση οδήγησης είναι χάλια, εκτός αν μιλάμε για καμιά Cayenne...
Κάποτε, που υπηρετούσα ακόμα και έκανα το Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα κάθε ΣΚ (εκτός αν είχα υπηρεσία), πήγαινα σταθερά με 160+ στις ευθείες κι έρχεται μια μέρα από πίσω ένα καινούριο τότε (μιλάμε πριν περίπου 20 χρόνια) Range Rover και με κολλάει και μου παίζει φώτα. Με το που ολοκλήρωσα την προσπέραση που έκανα εκείνη την στιγμή, κάνω αμέσως δεξιά και με περνάει και τον παίρνω από πίσω, γιατί είχε πιο αργούς στην μεσαία λωρίδα. Με το που πιάνουμε τις ανηφορικές στροφές της Υλίκης, βλέπω το Range να γέρνει σαν καράβι και να κόβει ταχύτητα. Του έπαιξα φώτα από πίσω, και προς τιμήν του, έκανε δεξιά και τον πέρασα. Αυτός πρέπει να είχε 150-200 άλογα παραπάνω από τα δικά μου 100 ψοφίμια, αλλά διπλάσιο βάρος και κέντρο βάρους σε ύψος πτήσης ελικοπτέρου... Άντε γεια Rangie!!!
-
@realzeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Δεν πιστεύω ότι περνάει φάση. Έχω και ψηλό (πραγματικά ψηλό, 2 μέτρα και κάτι είναι, όχι ψευτο-SUV) και χαμηλά, και για οδήγηση σαφώς προτιμώ τα χαμηλά. Το ψηλό είναι προφανώς ιδανικό για εκτός δρόμου και βοηθάει και στις διασταυρώσεις γιατί βλέπεις πάνω από τα παρκαρισμένα. Αλλά σαν αίσθηση οδήγησης είναι χάλια, εκτός αν μιλάμε για καμιά Cayenne...
Κάποτε, που υπηρετούσα ακόμα και έκανα το Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα κάθε ΣΚ (εκτός αν είχα υπηρεσία), πήγαινα σταθερά με 160+ στις ευθείες κι έρχεται μια μέρα από πίσω ένα καινούριο τότε (μιλάμε πριν περίπου 20 χρόνια) Range Rover και με κολλάει και μου παίζει φώτα. Με το που ολοκλήρωσα την προσπέραση που έκανα εκείνη την στιγμή, κάνω αμέσως δεξιά και με περνάει και τον παίρνω από πίσω, γιατί είχε πιο αργούς στην μεσαία λωρίδα. Με το που πιάνουμε τις ανηφορικές στροφές της Υλίκης, βλέπω το Range να γέρνει σαν καράβι και να κόβει ταχύτητα. Του έπαιξα φώτα από πίσω, και προς τιμήν του, έκανε δεξιά και τον πέρασα. Αυτός πρέπει να είχε 150-200 άλογα παραπάνω από τα δικά μου 100 ψοφίμια, αλλά διπλάσιο βάρος και κέντρο βάρους σε ύψος πτήσης ελικοπτέρου!!! Άντε γεια Rangie...
Οι στροφες της Υλικης θελουν χερια, ψυχη και ηλικια αντε μεχρι 45, ειναι το κομματι που "υποδεεστερα" αυτοκινητα μπορουν να κανουν πλακιτσα σε πολυ ακριβοτερα με σνομπ οδηγους.
-
@ilias-a said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@realzeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Δεν πιστεύω ότι περνάει φάση. Έχω και ψηλό (πραγματικά ψηλό, 2 μέτρα και κάτι είναι, όχι ψευτο-SUV) και χαμηλά, και για οδήγηση σαφώς προτιμώ τα χαμηλά. Το ψηλό είναι προφανώς ιδανικό για εκτός δρόμου και βοηθάει και στις διασταυρώσεις γιατί βλέπεις πάνω από τα παρκαρισμένα. Αλλά σαν αίσθηση οδήγησης είναι χάλια, εκτός αν μιλάμε για καμιά Cayenne...
Κάποτε, που υπηρετούσα ακόμα και έκανα το Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα κάθε ΣΚ (εκτός αν είχα υπηρεσία), πήγαινα σταθερά με 160+ στις ευθείες κι έρχεται μια μέρα από πίσω ένα καινούριο τότε (μιλάμε πριν περίπου 20 χρόνια) Range Rover και με κολλάει και μου παίζει φώτα. Με το που ολοκλήρωσα την προσπέραση που έκανα εκείνη την στιγμή, κάνω αμέσως δεξιά και με περνάει και τον παίρνω από πίσω, γιατί είχε πιο αργούς στην μεσαία λωρίδα. Με το που πιάνουμε τις ανηφορικές στροφές της Υλίκης, βλέπω το Range να γέρνει σαν καράβι και να κόβει ταχύτητα. Του έπαιξα φώτα από πίσω, και προς τιμήν του, έκανε δεξιά και τον πέρασα. Αυτός πρέπει να είχε 150-200 άλογα παραπάνω από τα δικά μου 100 ψοφίμια, αλλά διπλάσιο βάρος και κέντρο βάρους σε ύψος πτήσης ελικοπτέρου!!! Άντε γεια Rangie...
Οι στροφες της Υλικης θελουν χερια, ψυχη και ηλικια αντε μεχρι 45, ειναι το κομματι που "υποδεεστερα" αυτοκινητα μπορουν να κανουν πλακιτσα σε πολυ ακριβοτερα με σνομπ οδηγους.
Οι στροφές της Υλίκης και αυτές πριν τις Σέρρες, από Θεσσαλονίκη. Των Σερρών είναι ακόμα πιο κλειστές και με πιο μεγάλες ανηφορικές και κατηφορικές κλίσεις, οπότε πιο αργές, αλλά όπως το είπες φίλε, μπορείς να κάνεις πλάκα σε πιο δυνατά αυτοκίνητα, ειδικά στην κατηφόρα - η ανηφόρα θέλει πολλή δύναμη εκεί. Με την 330 είχα πιάσει 170 στο ανηφορικό με 4η «σκασμένη» και με είχε από πίσω μια 911. Ωραίες εποχές...
-
Στις στροφές της Υλικής μπορείς με ένα δυνατό ηλεκτρικό να γουστάρεις σφόδρα
Στο μοναδικό μίνι ταξίδι που έχω πάει με το τεσλα ειδικά στην επιστροφή (κατηφόρα) πήγαινα από 140 και πάνω!!
Γούστα !! -
@iceman7 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Στις στροφές της Υλικής μπορείς με ένα δυνατό ηλεκτρικό να γουστάρεις σφόδρα
Στο μοναδικό μίνι ταξίδι που έχω πάει με το τεσλα ειδικά στην επιστροφή (κατηφόρα) πήγαινα από 140 και πάνω!!
Γούστα !!Η ανηφόρα είναι ωραία εκεί, αν έχεις άλογα. Η κατηφόρα είναι αν δεν έχεις. Εγώ εκτιμώ όσους δίνουν πόνο στην κατηφόρα, αλλά εκεί θες φρένα...
-
Απο φρένα η bmw εξαιρετικη. Τα δισκοφρενα μπρος πίσω κάνουν εξαιρετική δουλειά.
-
@spi_duster said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Απο φρένα η bmw εξαιρετικη. Τα δισκοφρενα μπρος πίσω κάνουν εξαιρετική δουλειά.
Ίσως είμαι «φρενόβος», αλλά γενικά δεν θυμάμαι να έχω «μείνει» πολλές φορές από φρένα, ίσως 1-2 φορές. Ακόμα και σε πίστες δεν τρώω φρένο. Βγήκα μετά από 10 γύρους στις Σέρρες και τα φρένα μου δεν κάπνιζαν.
-
@spi_duster said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Απο φρένα η bmw εξαιρετικη. Τα δισκοφρενα μπρος πίσω κάνουν εξαιρετική δουλειά.
Formentor να δοκιμασεις.
-
@realzeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@spi_duster said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Απο φρένα η bmw εξαιρετικη. Τα δισκοφρενα μπρος πίσω κάνουν εξαιρετική δουλειά.
Ίσως είμαι «φρενόβος», αλλά γενικά δεν θυμάμαι να έχω «μείνει» πολλές φορές από φρένα, ίσως 1-2 φορές. Ακόμα και σε πίστες δεν τρώω φρένο. Βγήκα μετά από 10 γύρους στις Σέρρες και τα φρένα μου δεν κάπνιζαν.
Εγω εμεινα απο φρενα στην Βουλιαγμενης επιστρεφοντας απο την παραλια. Υποψιν εχω τα μεγαλα φρενα με 360 δισκους και 4πιστονα. Αναψαν τα υγρα για καποιον λογο. Και αυτο οδηγωντας κανονικα.
-
@realzeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@spi_duster said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@spi_duster said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Επεσα χαμηλά και δε σκοπεύω να ανέβω παλι.
Εγω δεν ξαναγοραζω 3κυλινδρο 1500. Η αποδοση ειναι απογοητευση. Μονο 6κυλινδρο η τιποτα.
Δεν αναφέρομαι στον κυβισμό ή τον αριθμό των κυλίνδρων όταν λέω πως έπεσα χαμηλά αλλά στην απόσταση από το έδαφος...
εγω θελω να ανεβω ψηλα απο τα χαμηλα. φαση περνας.
Δεν πιστεύω ότι περνάει φάση. Έχω και ψηλό (πραγματικά ψηλό, 2 μέτρα και κάτι είναι, όχι ψευτο-SUV) και χαμηλά, και για οδήγηση σαφώς προτιμώ τα χαμηλά. Το ψηλό είναι προφανώς ιδανικό για εκτός δρόμου και βοηθάει και στις διασταυρώσεις γιατί βλέπεις πάνω από τα παρκαρισμένα. Αλλά σαν αίσθηση οδήγησης είναι χάλια, εκτός αν μιλάμε για καμιά Cayenne...
Κάποτε, που υπηρετούσα ακόμα και έκανα το Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα κάθε ΣΚ (εκτός αν είχα υπηρεσία), πήγαινα σταθερά με 160+ στις ευθείες κι έρχεται μια μέρα από πίσω ένα καινούριο τότε (μιλάμε πριν περίπου 20 χρόνια) Range Rover και με κολλάει και μου παίζει φώτα. Με το που ολοκλήρωσα την προσπέραση που έκανα εκείνη την στιγμή, κάνω αμέσως δεξιά και με περνάει και τον παίρνω από πίσω, γιατί είχε πιο αργούς στην μεσαία λωρίδα. Με το που πιάνουμε τις ανηφορικές στροφές της Υλίκης, βλέπω το Range να γέρνει σαν καράβι και να κόβει ταχύτητα. Του έπαιξα φώτα από πίσω, και προς τιμήν του, έκανε δεξιά και τον πέρασα. Αυτός πρέπει να είχε 150-200 άλογα παραπάνω από τα δικά μου 100 ψοφίμια, αλλά διπλάσιο βάρος και κέντρο βάρους σε ύψος πτήσης ελικοπτέρου... Άντε γεια Rangie!!!
Παρεμπιπτοντως μου συνεβη κατι παρομοιο με ενα ολοκαινουργιο και γαμάτο ντισκοβερυ . Αμαξαρα βέβαια μα αν και γρήγορο δε μπορεί να δώσει στα στροφυλικια τη χαρα ενος σπορ οχηματος.
-
@spi_duster said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@realzeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@spi_duster said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@spi_duster said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Επεσα χαμηλά και δε σκοπεύω να ανέβω παλι.
Εγω δεν ξαναγοραζω 3κυλινδρο 1500. Η αποδοση ειναι απογοητευση. Μονο 6κυλινδρο η τιποτα.
Δεν αναφέρομαι στον κυβισμό ή τον αριθμό των κυλίνδρων όταν λέω πως έπεσα χαμηλά αλλά στην απόσταση από το έδαφος...
εγω θελω να ανεβω ψηλα απο τα χαμηλα. φαση περνας.
Δεν πιστεύω ότι περνάει φάση. Έχω και ψηλό (πραγματικά ψηλό, 2 μέτρα και κάτι είναι, όχι ψευτο-SUV) και χαμηλά, και για οδήγηση σαφώς προτιμώ τα χαμηλά. Το ψηλό είναι προφανώς ιδανικό για εκτός δρόμου και βοηθάει και στις διασταυρώσεις γιατί βλέπεις πάνω από τα παρκαρισμένα. Αλλά σαν αίσθηση οδήγησης είναι χάλια, εκτός αν μιλάμε για καμιά Cayenne...
Κάποτε, που υπηρετούσα ακόμα και έκανα το Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα κάθε ΣΚ (εκτός αν είχα υπηρεσία), πήγαινα σταθερά με 160+ στις ευθείες κι έρχεται μια μέρα από πίσω ένα καινούριο τότε (μιλάμε πριν περίπου 20 χρόνια) Range Rover και με κολλάει και μου παίζει φώτα. Με το που ολοκλήρωσα την προσπέραση που έκανα εκείνη την στιγμή, κάνω αμέσως δεξιά και με περνάει και τον παίρνω από πίσω, γιατί είχε πιο αργούς στην μεσαία λωρίδα. Με το που πιάνουμε τις ανηφορικές στροφές της Υλίκης, βλέπω το Range να γέρνει σαν καράβι και να κόβει ταχύτητα. Του έπαιξα φώτα από πίσω, και προς τιμήν του, έκανε δεξιά και τον πέρασα. Αυτός πρέπει να είχε 150-200 άλογα παραπάνω από τα δικά μου 100 ψοφίμια, αλλά διπλάσιο βάρος και κέντρο βάρους σε ύψος πτήσης ελικοπτέρου... Άντε γεια Rangie!!!
Παρεμπιπτοντως μου συνεβη κατι παρομοιο με ενα ολοκαινουργιο και γαμάτο ντισκοβερυ . Αμαξαρα βέβαια μα αν και γρήγορο δε μπορεί να δώσει στα στροφυλικια τη χαρα ενος σπορ οχηματος.
Εγω ελεγα για κανενα Μακαν Φορμεντορ εσεις το πηγατε στα φορτηγα τυπου Ντισκο
-
@wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@realzeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@spi_duster said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Απο φρένα η bmw εξαιρετικη. Τα δισκοφρενα μπρος πίσω κάνουν εξαιρετική δουλειά.
Ίσως είμαι «φρενόβος», αλλά γενικά δεν θυμάμαι να έχω «μείνει» πολλές φορές από φρένα, ίσως 1-2 φορές. Ακόμα και σε πίστες δεν τρώω φρένο. Βγήκα μετά από 10 γύρους στις Σέρρες και τα φρένα μου δεν κάπνιζαν.
Εγω εμεινα απο φρενα στην Βουλιαγμενης επιστρεφοντας απο την παραλια. Υποψιν εχω τα μεγαλα φρενα με 360 δισκους και 4πιστονα. Αναψαν τα υγρα για καποιον λογο. Και αυτο οδηγωντας κανονικα.
Περίεργο μου φαίνεται. Μάλλον πρέπει να δεις αν έχεις υγρασία στο κύκλωμα.
-
@spi_duster said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@realzeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@spi_duster said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@spi_duster said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Επεσα χαμηλά και δε σκοπεύω να ανέβω παλι.
Εγω δεν ξαναγοραζω 3κυλινδρο 1500. Η αποδοση ειναι απογοητευση. Μονο 6κυλινδρο η τιποτα.
Δεν αναφέρομαι στον κυβισμό ή τον αριθμό των κυλίνδρων όταν λέω πως έπεσα χαμηλά αλλά στην απόσταση από το έδαφος...
εγω θελω να ανεβω ψηλα απο τα χαμηλα. φαση περνας.
Δεν πιστεύω ότι περνάει φάση. Έχω και ψηλό (πραγματικά ψηλό, 2 μέτρα και κάτι είναι, όχι ψευτο-SUV) και χαμηλά, και για οδήγηση σαφώς προτιμώ τα χαμηλά. Το ψηλό είναι προφανώς ιδανικό για εκτός δρόμου και βοηθάει και στις διασταυρώσεις γιατί βλέπεις πάνω από τα παρκαρισμένα. Αλλά σαν αίσθηση οδήγησης είναι χάλια, εκτός αν μιλάμε για καμιά Cayenne...
Κάποτε, που υπηρετούσα ακόμα και έκανα το Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα κάθε ΣΚ (εκτός αν είχα υπηρεσία), πήγαινα σταθερά με 160+ στις ευθείες κι έρχεται μια μέρα από πίσω ένα καινούριο τότε (μιλάμε πριν περίπου 20 χρόνια) Range Rover και με κολλάει και μου παίζει φώτα. Με το που ολοκλήρωσα την προσπέραση που έκανα εκείνη την στιγμή, κάνω αμέσως δεξιά και με περνάει και τον παίρνω από πίσω, γιατί είχε πιο αργούς στην μεσαία λωρίδα. Με το που πιάνουμε τις ανηφορικές στροφές της Υλίκης, βλέπω το Range να γέρνει σαν καράβι και να κόβει ταχύτητα. Του έπαιξα φώτα από πίσω, και προς τιμήν του, έκανε δεξιά και τον πέρασα. Αυτός πρέπει να είχε 150-200 άλογα παραπάνω από τα δικά μου 100 ψοφίμια, αλλά διπλάσιο βάρος και κέντρο βάρους σε ύψος πτήσης ελικοπτέρου... Άντε γεια Rangie!!!
Παρεμπιπτοντως μου συνεβη κατι παρομοιο με ενα ολοκαινουργιο και γαμάτο ντισκοβερυ . Αμαξαρα βέβαια μα αν και γρήγορο δε μπορεί να δώσει στα στροφυλικια τη χαρα ενος σπορ οχηματος.
Τα Discovery και γενικά τα Land Rover είναι μεγάλη μου αγάπη, αλλά δεν κάνουν για άσφαλτο. Εκτός δρόμου είναι ασταμάτητα, με τα κατάλληλα λάστιχα.
-
@realzeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@realzeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@spi_duster said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Απο φρένα η bmw εξαιρετικη. Τα δισκοφρενα μπρος πίσω κάνουν εξαιρετική δουλειά.
Ίσως είμαι «φρενόβος», αλλά γενικά δεν θυμάμαι να έχω «μείνει» πολλές φορές από φρένα, ίσως 1-2 φορές. Ακόμα και σε πίστες δεν τρώω φρένο. Βγήκα μετά από 10 γύρους στις Σέρρες και τα φρένα μου δεν κάπνιζαν.
Εγω εμεινα απο φρενα στην Βουλιαγμενης επιστρεφοντας απο την παραλια. Υποψιν εχω τα μεγαλα φρενα με 360 δισκους και 4πιστονα. Αναψαν τα υγρα για καποιον λογο. Και αυτο οδηγωντας κανονικα.
Περίεργο μου φαίνεται. Μάλλον πρέπει να δεις αν έχεις υγρασία στο κύκλωμα.
χρονια πισω, τα εχω αλλαξει απο τοτε 2-3 φορες. απλα αναψαν νομιζω ηταν καλοκαιρι αλλα βραδυ.
Νέα BMW 1 Series 2019