-
Άλλος ένας κατασκευαστής ξεπήδησε από τα βάθη της Κίνας, η ZEEKR. Βρίσκεται κάτω από την ομπρέλλα της Geely και αυτοπροσδιορίζεται ως premium electric brand.
Το πρώτο της μοντέλο που θα δούμε στην Ευρώπη εντός του 2023 είναι το 001, το οποίο και λανσάρεται ως ...Luxury Safari Coupe, και υπόσχεται αυτονομία έως και 1000 χλμ., ανάλογα την μπαταρία. Σούβλα είναι, μην ψαρώνετε.http://zgh.com/our-brands/zeekr/?lang=en
https://www.newsauto.gr/news/to-zeekr-001-spai-to-fragma-ton-1-000-chlm/
-
Από θα κινέζων χορτάσαμε.
Ότι έρχεται κατευθύνεται σε αγορές που απορροφούν ηλεκτρικά εύκολα. -
O Σπύρος Φωτεινός, επικεφαλής της φίρμας στην Ευρώπη, μετά από 25 χρόνια στο τιμόνι της Τουότα και της Λέξους.
Εντός του 2023 σε Ευρώπη και από το 2024 σε Αμερική, 650.000 πωλήσεις μέχρι το 2025, ένα μοντέλο κάθε 6 μήνες οι άμεσοι στόχοι.
Το κράξιμο στα σχόλια, όλα τα λεφτά :*ya can't just call yourself premium. Even Audi and BMW had to earn that right.
You cant just anounce that you are a premium brand, you have to earn it, and it needs the end users to consider you a 'premium product'
The badge would never carry the price point...and as in this case, neither would the name.*
https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/zeekr-confirms-europe-launch-2024-led-ex-lexus-boss
-
Πολυ εντυπωσιακή σχεδίαση μέσα, έξω, ας δουν οι υπόλοιποι κατασκευαστές πως πρέπει να σχεδιάζεις ένα αυτοκίνητο, δεν έχει να κάνει με την ποιότητα των υλικών αλλά με τις σχεδιαστικές λύσεις, τις χρωματικές προτάσεις, κλπ. Πολυτελές, φουτουριστικό, minimal, τέλειο.
-
Εμετικό σχέδιο, απλά απαράδεκτο. Ποιός να παραδειγματιστεί από αυτό το έκτρωμα; Παράδειγμα προς αποφυγή πρέπει να είναι όχι προς μίμηση! Ειδικά μπροστά μιλάμε για φρίκη όχι αστεία, από τα πιο άσχημα αυτοκίνητα που έχω δεί και μέσα κλασικά, ένα τάμπλετ με ρόδες. Φτηνιάρικο εσωτερικό όσο δεν πάει, στη γραμμή της Τέσλα. Πετάξτε εκει πέρα ένα τάμπλετ και καθαρίσατε.
edit: Πω...τώρα είδα το πίσω μέρος, ίσως είναι ακόμα χειρότερο από το μπροστινό! Καμία σύνδεση των γραμμών, λες και είχε διαφορετικά σχεδιαστικά τμήματα που ήταν τσακωμένα μεταξύ τους. Πονάνε τα μάτια μας. 🤮
-
Είναι ιδιαίτερο μέσα έξω, συμφωνούμε ότι διαφωνούμε, ειδικά το τιμόνι με τα χρυσά λεβιεδακια σου κάνουν χλιδή!
-
@ataim said in ZEEKR forum:
Πολυ εντυπωσιακή σχεδίαση μέσα, έξω, ας δουν οι υπόλοιποι κατασκευαστές πως πρέπει να σχεδιάζεις ένα αυτοκίνητο, δεν έχει να κάνει με την ποιότητα των υλικών αλλά με τις σχεδιαστικές λύσεις, τις χρωματικές προτάσεις, κλπ. Πολυτελές, φουτουριστικό, minimal, τέλειο.
οντως φοβερο είναι και εμφανισιακά μαρέσει αρκετα (δεν είναι EV6 της KIA αλλά είναι πολύ ομορφο)
-
Τα εμπρός φανάρια τους, θυμίζουν κάτι από Fiat Coupe.
Εμφανισιακά ωραία φαίνονται τα αυτοκίνητα τους και η ποιότητα στο εσωτερικό δείχνει να είναι αρκετά καλή.
Τώρα αξιοπιστία δεν ξέρουμε.
Οδική συμπεριφορά απ' ότι κατάλαβα από το βίντεο του Τόμας, είναι οκ. Ιδίως για τον μέσο οδηγό.
Φαντάζομαι ότι η τιμολόγηση τους θα παίξει τον ρόλο της όσον αφορά την εμπορική τους επιτυχία στην Ευρώπη.
Απ' ότι άκουσα στο βίντεο 45-50Κ με τον υπερ πλήρη εξοπλισμό. -
Έχουμε παρουσίαση του Zeekr 007 το οποίο είναι ένα σεντάν ανταγωνιστικό του Τέζλα 3 σε πολύ καλή τιμή. Θα έχει μπαταρίες 75 ή 100kwh με τη δεύτερη να είναι ικανή να αποκτά 610 χλμ. αυτονομία σε 15 λεπτά όταν συνδεθεί στον φορτιστή ισχύος 800kw (!) που φτιάχνει η ίδια η εταιρεία.
Για να καταλάβετε τώρα τι σημαίνει ισχύς 800kw , αρκεί να πούμε ότι η ΔΕΗ δίνει μέχρι 250 kva, πείτε τα απλοϊκά και 250 kw με κάποια προσέγγιση. Για περισσότερη ισχύ θέλει υποσταθμό μέσης τάσης.
Εσείς κάντε υπολογισμούς φόρτισης με απλή μπρίζα σούκο για να είστε μέσα. -
The ZEEKR 007, a Smart Electric Sedan, Is Officially Launched
ZEEKR received over 51,569 orders for the new ZEEKR 007 after debut at Auto Guangzhou 40 days ago
The ZEEKR 007 is the first model to carry ZEEKR’s in-house ADAS system
Is the first model to have in-house-developed ZEEKR Sound audio system
The long-range variant, powered by CATL Qilin batteries, can support 870km (CLTC) of range
The standard range version with ZEEKR’s in-house batteries can drive 688km (CLTC) between charges
0-100km/h in 2.84 seconds in a rolling start scenario
Enhanced 800V electrical system brings rapid power delivery and charging speeds -
-
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
Εμένα με αρέσει...
να το πω και στην ΒορειοΕλλαδίτικη μου διάλεκτο! -
@polioan said in ZEEKR forum:
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
Εμένα με αρέσει...
να το πω και στην ΒορειοΕλλαδίτικη μου διάλεκτο!Έχει μικρή απόσταση από το έδαφος ή είναι ιδέα μου;
-
@a-d-p said in ZEEKR forum:
@polioan said in ZEEKR forum:
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
Εμένα με αρέσει...
να το πω και στην ΒορειοΕλλαδίτικη μου διάλεκτο!Έχει μικρή απόσταση από το έδαφος ή είναι ιδέα μου;
Ε Concept είναι ακόμα, θα φανεί αργότερα!!!
-
@polioan said in ZEEKR forum:
@a-d-p said in ZEEKR forum:
@polioan said in ZEEKR forum:
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
Εμένα με αρέσει...
να το πω και στην ΒορειοΕλλαδίτικη μου διάλεκτο!Έχει μικρή απόσταση από το έδαφος ή είναι ιδέα μου;
Ε Concept είναι ακόμα, θα φανεί αργότερα!!!
Μπα... έχει βγει παραγωγή.
-
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
@polioan said in ZEEKR forum:
@a-d-p said in ZEEKR forum:
@polioan said in ZEEKR forum:
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
Εμένα με αρέσει...
να το πω και στην ΒορειοΕλλαδίτικη μου διάλεκτο!Έχει μικρή απόσταση από το έδαφος ή είναι ιδέα μου;
Ε Concept είναι ακόμα, θα φανεί αργότερα!!!
Μπα... έχει βγει παραγωγή.
Δεν το είχα ψάξει. Σωστός...
ZEEKR forum