-
Χαιρετώ την κοινότητα, ψάχνω αξιόπιστο αυτόματο μικρό για νέο οδηγό, και θα ήθελα το σημαντικό feedback των χρηστών, ώστε να καταλήξω σε αγορά.
Έχω δει το Aygo 2019 δεύτερης γενιάς - όχι το Χ, και το Ignis (2κίνητο) του 2019 επίσης.
Ποιό από τα δύο είναι πιό αξιόπιστο και οικονομικό για νέο οδηγό?
Αν υπάρχει και κάποιο άλλο μικρό αυτόματο που προτείνεται, θα το λάβω υπόψιν επίσης.
Η χρήση θα είναι εντός Αθήνας, και επαρχία 400-600 χλμ (πήγαινε/έλα) περίπου μια φορά το μήνα.
Ευχαριστώ.
-
@evolander said in Πρώτο μεταχειρισμένο μικρό αυτόματο για νέο οδηγό:
Η χρήση θα είναι εντός Αθήνας, και επαρχία 400-600 χλμ (πήγαινε/έλα) περίπου μια φορά το μήνα.
Πιστευω οτι θα πρεπει να πας σε παραπανω κατηγορια απο μικρο.
-
Nissan micra/hyundai i10/Kia picanto;
Νομίζω αυτά τα είναι γνωστά αποδεκτά. -
@evolander said in
Ποιο είναι το ποσό που μπορείς να διαθέσεις?
Σε ενδιαφέρει να έχει λίγα χλμ?
Να είναι όσο γίνεται πιο καινούργιο? -
Όχι παλαιότερο από 2019, και μέγιστο 14000.
-
-
Και όμως δεν θα το πρότεινα, διότι φοβάμαι τα cvt.
Αντιθέτως θα πρότεινα το Toyota Yaris hybrid για το ecvt
-
-
@lap said in Πρώτο μεταχειρισμένο μικρό αυτόματο για νέο οδηγό:
Και όμως δεν θα το πρότεινα, διότι φοβάμαι τα cvt.
Αντιθέτως θα πρότεινα το Toyota Yaris hybrid για το ecvt
Απο πότε εχουν ecvt τα γιαρις?
-
Από τότε που τριγυρίζουν στους δρόμους όμορφα Multipla.
-
@gtsartsal said in Πρώτο μεταχειρισμένο μικρό αυτόματο για νέο οδηγό:
@lap said in Πρώτο μεταχειρισμένο μικρό αυτόματο για νέο οδηγό:
Και όμως δεν θα το πρότεινα, διότι φοβάμαι τα cvt.
Αντιθέτως θα πρότεινα το Toyota Yaris hybrid για το ecvt
Απο πότε εχουν ecvt τα γιαρις?
υ.γ Σοβαρά ρωτάω....
-
Έχουν ρε συ. Το υβριδικό σύστημα τους λειτουργεί με το psd δηλαδή ecvt. Το οποίο δεν έχει καμία σχέση με τα κλασικά cvt ως προς την τυπολογία του.
-
@lap said in Πρώτο μεταχειρισμένο μικρό αυτόματο για νέο οδηγό:
Έχουν ρε συ. Το υβριδικό σύστημα τους λειτουργεί με το psd δηλαδή ecvt. Το οποίο δεν έχει καμία σχέση με τα κλασικά cvt ως προς την τυπολογία του.
Οντως. Καμια σχεση με το απλό cvt οπως στο Aygo που κάνει σαν μαχητικό αεροσκάφος οταν βυθίζεις το γκάζι στο πατωμα. Το γιάρις ειναι σχεδόν σαν ηλεκτρικό με νορμαλ οδηγηση. Μονο αν το ζορίσεις ακούγεται.
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παίδες.
Μεταξύ των δύο, ποιό είναι καλύτερο σφαιρικά?
Aygo 2019 δεύτερης γενιάς - όχι Χ, VS Ιgnis (2κίνητο) 2019
Στα περίπου 60000 χλμ και τα δύο.
-
@evolander said in Πρώτο μεταχειρισμένο μικρό αυτόματο για νέο οδηγό:
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παίδες.
Μεταξύ των δύο, ποιό είναι καλύτερο σφαιρικά?
Aygo 2019 δεύτερης γενιάς - όχι Χ, VS Ιgnis (2κίνητο) 2019
Στα περίπου 60000 χλμ και τα δύο.
Δεν υπαρχει συγκριση. Το Ignis είναι γενικά καλύτερο αυτοκίνητο, πιο ευρυχωρο, πιο πρακτικό και μπορεί να καλυψει και για εκτός πόλης χρήσεις.
-
Ignis
-
Τουότα πρίους 10ετίας με αλλαγμένη μπαταρία στα 10 καφετιά. Κάτι ίγκνις και γιάρις τα κατουράει.
-
Δε μπαίνει στην εξίσωση το prius λόγω μεγέθους...
Τελικά θα κινηθώ μεταξύ των δύο Aygo & Ignis μόνο, και το καλύτερο overall θα νικήσει
-
@evolander said in Πρώτο μεταχειρισμένο μικρό αυτόματο για νέο οδηγό:
Όχι παλαιότερο από 2019, και μέγιστο 14000.
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/344365262-honda-jazz
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/42634750-honda-jazz
-
@ektoras said in Πρώτο μεταχειρισμένο μικρό αυτόματο για νέο οδηγό:
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/344365262-honda-jazz
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/42634750-honda-jazz
Εχει παρει την αποφαση του μεταξυ των 2 συγκεκριμενων.
Πρώτο μεταχειρισμένο μικρό αυτόματο για νέο οδηγό