Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    volvo XC40 / V40 / CMA platform
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. volvo XC40 / V40 / CMA platform
    • 1
    • 2
    • 35
    • 36
    • 37
    • 38
    • 39
    • 39 / 39
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    25
    767
    10304
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • nickthetrib
      nickthetrib @dettol last edited by

      @dettol said in Volvo XC40:

      @nickthetrib said in Volvo XC40:

      @dettol said in Volvo XC40:

      @stefan147 said in Volvo XC40:

      Σε κάθε περίπτωση αναμένουμε στοιχεία κατανάλωσης ειδικά εάν προκύψουν συνθήκες αυτοκινητόδρομου με 130-140χαω για μεγάλη διάρκεια. Εκεί φαίνεται να καίει πάνω από 30kwh που σημαίνει ότι Αθήνα-Καρδίτσα πχ δε βγάζει χωρίς φόρτιση.

      θα σε βγαλει, διοτι δεν θα πηγαινεις με 140 ακατεβατα για ολα τα 290 χλμ. Στην χειροτερη θα σταματησεις για 5' στους σοφαδες και θα σε βγαλει. Ναι, με αλλο ηλεκτρικο θα πηγαινες ανετος χωρις καθολου φορτιση.

      Υπάρχουν μεγάλες ευθείες σε αυτή την διαδρομή!!!
      Και τα 150-160 είναι απόλυτα εφικτά και ασφαλή!
      Οπότε πχ το 10λεπτο με 150 στην ευθεία της Θήβας, θα φέρει πολύ μεγάλη κατανάλωση.
      Δεν εξετάζω το αν θα τον βγάλει το συγκεκριμένο όχημα, δεν με νοιάζει!
      Αλλά προσωπικά θεωρώ μεγάλο πισωγύρισμα στην αυτοκίνηση τέτοια πτώση της αυτονομίας!!!
      Ακόμα και αυτοκίνητα 30 χρονών που καίνε τα άντερά τους έχουν πολύ άνετα αυτονομίες της τάξης των 600χλμ (Θεσσαλονίκη δλδ) με ταχύτητες ταξιδιού τουλάχιστον 110-120.

      καλα το ειπα οτι επιστρεψαμε στα greatest hits

      Τι να κάνουμε, αυτά είναι τα προβλήματα της ηλεκτροκίνησης!!! Και είναι βασικά!
      Αυτονομία, τοποθεσίες φόρτισης, χρόνοι φόρτισης
      Αν αυτά φτάσουν στο επίπεδο που ήταν η αυτοκίνηση με ΜΕΚ πριν 30 χρόνια, θα επικρατήσει άμεσα!

      And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

      D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • D
        dettol @nickthetrib last edited by

        @nickthetrib said in Volvo XC40:

        @dettol said in Volvo XC40:

        @nickthetrib said in Volvo XC40:

        @dettol said in Volvo XC40:

        @stefan147 said in Volvo XC40:

        Σε κάθε περίπτωση αναμένουμε στοιχεία κατανάλωσης ειδικά εάν προκύψουν συνθήκες αυτοκινητόδρομου με 130-140χαω για μεγάλη διάρκεια. Εκεί φαίνεται να καίει πάνω από 30kwh που σημαίνει ότι Αθήνα-Καρδίτσα πχ δε βγάζει χωρίς φόρτιση.

        θα σε βγαλει, διοτι δεν θα πηγαινεις με 140 ακατεβατα για ολα τα 290 χλμ. Στην χειροτερη θα σταματησεις για 5' στους σοφαδες και θα σε βγαλει. Ναι, με αλλο ηλεκτρικο θα πηγαινες ανετος χωρις καθολου φορτιση.

        Υπάρχουν μεγάλες ευθείες σε αυτή την διαδρομή!!!
        Και τα 150-160 είναι απόλυτα εφικτά και ασφαλή!
        Οπότε πχ το 10λεπτο με 150 στην ευθεία της Θήβας, θα φέρει πολύ μεγάλη κατανάλωση.
        Δεν εξετάζω το αν θα τον βγάλει το συγκεκριμένο όχημα, δεν με νοιάζει!
        Αλλά προσωπικά θεωρώ μεγάλο πισωγύρισμα στην αυτοκίνηση τέτοια πτώση της αυτονομίας!!!
        Ακόμα και αυτοκίνητα 30 χρονών που καίνε τα άντερά τους έχουν πολύ άνετα αυτονομίες της τάξης των 600χλμ (Θεσσαλονίκη δλδ) με ταχύτητες ταξιδιού τουλάχιστον 110-120.

        καλα το ειπα οτι επιστρεψαμε στα greatest hits

        Τι να κάνουμε, αυτά είναι τα προβλήματα της ηλεκτροκίνησης!!! Και είναι βασικά!
        Αυτονομία, τοποθεσίες φόρτισης, χρόνοι φόρτισης
        Αν αυτά φτάσουν στο επίπεδο που ήταν η αυτοκίνηση με ΜΕΚ πριν 30 χρόνια, θα επικρατήσει άμεσα!

        ναι βρε, αλλα τα εχουμε ξαναπει αυτα πολλες φορες, οπως επισης και τον αντιλογο τους.
        Η αληθεια ειναι οτι στην ευθεια της θηβας το "παταω" και εγω οποτε βρεθω. Ομως, αν ειμαι σε πορεια εξοδου εχω την αταλαντη μπροστα μου, οποτε το "πατημα" απλα θα μου κοστισει εξτρα 2-3 λεπτα. Αν ειμαι σε φαση επιστροφης, ξερω οτι φτανω σπιτι μου, οποτε παλι δεν υπαρχει προβλημα.

        A 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • A
          antonmone @dettol last edited by

          @dettol said in Volvo XC40:

          @nickthetrib said in Volvo XC40:

          @dettol said in Volvo XC40:

          @nickthetrib said in Volvo XC40:

          @dettol said in Volvo XC40:

          @stefan147 said in Volvo XC40:

          Σε κάθε περίπτωση αναμένουμε στοιχεία κατανάλωσης ειδικά εάν προκύψουν συνθήκες αυτοκινητόδρομου με 130-140χαω για μεγάλη διάρκεια. Εκεί φαίνεται να καίει πάνω από 30kwh που σημαίνει ότι Αθήνα-Καρδίτσα πχ δε βγάζει χωρίς φόρτιση.

          θα σε βγαλει, διοτι δεν θα πηγαινεις με 140 ακατεβατα για ολα τα 290 χλμ. Στην χειροτερη θα σταματησεις για 5' στους σοφαδες και θα σε βγαλει. Ναι, με αλλο ηλεκτρικο θα πηγαινες ανετος χωρις καθολου φορτιση.

          Υπάρχουν μεγάλες ευθείες σε αυτή την διαδρομή!!!
          Και τα 150-160 είναι απόλυτα εφικτά και ασφαλή!
          Οπότε πχ το 10λεπτο με 150 στην ευθεία της Θήβας, θα φέρει πολύ μεγάλη κατανάλωση.
          Δεν εξετάζω το αν θα τον βγάλει το συγκεκριμένο όχημα, δεν με νοιάζει!
          Αλλά προσωπικά θεωρώ μεγάλο πισωγύρισμα στην αυτοκίνηση τέτοια πτώση της αυτονομίας!!!
          Ακόμα και αυτοκίνητα 30 χρονών που καίνε τα άντερά τους έχουν πολύ άνετα αυτονομίες της τάξης των 600χλμ (Θεσσαλονίκη δλδ) με ταχύτητες ταξιδιού τουλάχιστον 110-120.

          καλα το ειπα οτι επιστρεψαμε στα greatest hits

          Τι να κάνουμε, αυτά είναι τα προβλήματα της ηλεκτροκίνησης!!! Και είναι βασικά!
          Αυτονομία, τοποθεσίες φόρτισης, χρόνοι φόρτισης
          Αν αυτά φτάσουν στο επίπεδο που ήταν η αυτοκίνηση με ΜΕΚ πριν 30 χρόνια, θα επικρατήσει άμεσα!

          ναι βρε, αλλα τα εχουμε ξαναπει αυτα πολλες φορες, οπως επισης και τον αντιλογο τους.
          Η αληθεια ειναι οτι στην ευθεια της θηβας το "παταω" και εγω οποτε βρεθω. Ομως, αν ειμαι σε πορεια εξοδου εχω την αταλαντη μπροστα μου, οποτε το "πατημα" απλα θα μου κοστισει εξτρα 2-3 λεπτα. Αν ειμαι σε φαση επιστροφης, ξερω οτι φτανω σπιτι μου, οποτε παλι δεν υπαρχει προβλημα.

          Για Αλιβέρι παίζει τίποτα φιλαράκι;

          D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • D
            dettol @antonmone last edited by dettol

            @antonmone said in Volvo XC40:

            @dettol said in Volvo XC40:

            @nickthetrib said in Volvo XC40:

            @dettol said in Volvo XC40:

            @nickthetrib said in Volvo XC40:

            @dettol said in Volvo XC40:

            @stefan147 said in Volvo XC40:

            Σε κάθε περίπτωση αναμένουμε στοιχεία κατανάλωσης ειδικά εάν προκύψουν συνθήκες αυτοκινητόδρομου με 130-140χαω για μεγάλη διάρκεια. Εκεί φαίνεται να καίει πάνω από 30kwh που σημαίνει ότι Αθήνα-Καρδίτσα πχ δε βγάζει χωρίς φόρτιση.

            θα σε βγαλει, διοτι δεν θα πηγαινεις με 140 ακατεβατα για ολα τα 290 χλμ. Στην χειροτερη θα σταματησεις για 5' στους σοφαδες και θα σε βγαλει. Ναι, με αλλο ηλεκτρικο θα πηγαινες ανετος χωρις καθολου φορτιση.

            Υπάρχουν μεγάλες ευθείες σε αυτή την διαδρομή!!!
            Και τα 150-160 είναι απόλυτα εφικτά και ασφαλή!
            Οπότε πχ το 10λεπτο με 150 στην ευθεία της Θήβας, θα φέρει πολύ μεγάλη κατανάλωση.
            Δεν εξετάζω το αν θα τον βγάλει το συγκεκριμένο όχημα, δεν με νοιάζει!
            Αλλά προσωπικά θεωρώ μεγάλο πισωγύρισμα στην αυτοκίνηση τέτοια πτώση της αυτονομίας!!!
            Ακόμα και αυτοκίνητα 30 χρονών που καίνε τα άντερά τους έχουν πολύ άνετα αυτονομίες της τάξης των 600χλμ (Θεσσαλονίκη δλδ) με ταχύτητες ταξιδιού τουλάχιστον 110-120.

            καλα το ειπα οτι επιστρεψαμε στα greatest hits

            Τι να κάνουμε, αυτά είναι τα προβλήματα της ηλεκτροκίνησης!!! Και είναι βασικά!
            Αυτονομία, τοποθεσίες φόρτισης, χρόνοι φόρτισης
            Αν αυτά φτάσουν στο επίπεδο που ήταν η αυτοκίνηση με ΜΕΚ πριν 30 χρόνια, θα επικρατήσει άμεσα!

            ναι βρε, αλλα τα εχουμε ξαναπει αυτα πολλες φορες, οπως επισης και τον αντιλογο τους.
            Η αληθεια ειναι οτι στην ευθεια της θηβας το "παταω" και εγω οποτε βρεθω. Ομως, αν ειμαι σε πορεια εξοδου εχω την αταλαντη μπροστα μου, οποτε το "πατημα" απλα θα μου κοστισει εξτρα 2-3 λεπτα. Αν ειμαι σε φαση επιστροφης, ξερω οτι φτανω σπιτι μου, οποτε παλι δεν υπαρχει προβλημα.

            Για Αλιβέρι παίζει τίποτα φιλαράκι;

            αλιβερι ειναι τοσο κοντα που φτανεις και με ami 😄
            και μετα την χαλκιδα δεν μπορεις να αναπτυξεις μεγαλες ταχυτητες ετσι και αλλιως (εκτος αν εισαι 1.95 γιγαντας και οδηγας γαλλιδες 🙂 )
            Οποτε πας και γυρνας ανετα. Αν ζοριζεσαι φοβερα σταματας για τσιγαρο σε dc στην χαλκιδα (εχει μπολικους απο οτι βλπεω) ή στο σχηματαρι.

            ΥΓ: μάλλον έχασα το αστείο γιατί είχα μπει σε αρνητικό mood 🥲

            A 1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • A
              antonmone @dettol last edited by

              @dettol said in Volvo XC40:

              @antonmone said in Volvo XC40:

              @dettol said in Volvo XC40:

              @nickthetrib said in Volvo XC40:

              @dettol said in Volvo XC40:

              @nickthetrib said in Volvo XC40:

              @dettol said in Volvo XC40:

              @stefan147 said in Volvo XC40:

              Σε κάθε περίπτωση αναμένουμε στοιχεία κατανάλωσης ειδικά εάν προκύψουν συνθήκες αυτοκινητόδρομου με 130-140χαω για μεγάλη διάρκεια. Εκεί φαίνεται να καίει πάνω από 30kwh που σημαίνει ότι Αθήνα-Καρδίτσα πχ δε βγάζει χωρίς φόρτιση.

              θα σε βγαλει, διοτι δεν θα πηγαινεις με 140 ακατεβατα για ολα τα 290 χλμ. Στην χειροτερη θα σταματησεις για 5' στους σοφαδες και θα σε βγαλει. Ναι, με αλλο ηλεκτρικο θα πηγαινες ανετος χωρις καθολου φορτιση.

              Υπάρχουν μεγάλες ευθείες σε αυτή την διαδρομή!!!
              Και τα 150-160 είναι απόλυτα εφικτά και ασφαλή!
              Οπότε πχ το 10λεπτο με 150 στην ευθεία της Θήβας, θα φέρει πολύ μεγάλη κατανάλωση.
              Δεν εξετάζω το αν θα τον βγάλει το συγκεκριμένο όχημα, δεν με νοιάζει!
              Αλλά προσωπικά θεωρώ μεγάλο πισωγύρισμα στην αυτοκίνηση τέτοια πτώση της αυτονομίας!!!
              Ακόμα και αυτοκίνητα 30 χρονών που καίνε τα άντερά τους έχουν πολύ άνετα αυτονομίες της τάξης των 600χλμ (Θεσσαλονίκη δλδ) με ταχύτητες ταξιδιού τουλάχιστον 110-120.

              καλα το ειπα οτι επιστρεψαμε στα greatest hits

              Τι να κάνουμε, αυτά είναι τα προβλήματα της ηλεκτροκίνησης!!! Και είναι βασικά!
              Αυτονομία, τοποθεσίες φόρτισης, χρόνοι φόρτισης
              Αν αυτά φτάσουν στο επίπεδο που ήταν η αυτοκίνηση με ΜΕΚ πριν 30 χρόνια, θα επικρατήσει άμεσα!

              ναι βρε, αλλα τα εχουμε ξαναπει αυτα πολλες φορες, οπως επισης και τον αντιλογο τους.
              Η αληθεια ειναι οτι στην ευθεια της θηβας το "παταω" και εγω οποτε βρεθω. Ομως, αν ειμαι σε πορεια εξοδου εχω την αταλαντη μπροστα μου, οποτε το "πατημα" απλα θα μου κοστισει εξτρα 2-3 λεπτα. Αν ειμαι σε φαση επιστροφης, ξερω οτι φτανω σπιτι μου, οποτε παλι δεν υπαρχει προβλημα.

              Για Αλιβέρι παίζει τίποτα φιλαράκι;

              αλιβερι ειναι τοσο κοντα που φτανεις και με ami 😄
              και μετα την χαλκιδα δεν μπορεις να αναπτυξεις μεγαλες ταχυτητες ετσι και αλλιως (εκτος αν εισαι 1.95 γιγαντας και οδηγας γαλλιδες 🙂 )
              Οποτε πας και γυρνας ανετα. Αν ζοριζεσαι φοβερα σταματας για τσιγαρο σε dc στην χαλκιδα (εχει μπολικους απο οτι βλπεω) ή στο σχηματαρι.

              ΥΓ: μάλλον έχασα το αστείο γιατί είχα μπει σε αρνητικό mood 🥲

              Χαχαχαχ ξέχασες τα προχθεσινά με την οδική και τον γίγαντα;

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • limited_one
                limited_one moderator last edited by

                @stefan147 image.jpg

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  stefan147 last edited by stefan147

                  Θα μπορούσε και χειρότερα. Τιμές Τεσλα Υ πρέπει να είναι αυτές.

                  Τι χρονολογίας είναι? Γιατί αν είναι μετά το 2023 εχει βελτιώσεις σε σχέση με αυτά που κοιτάω εγώ.

                  limited_one 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • limited_one
                    limited_one moderator @stefan147 last edited by

                    @stefan147 said in Volvo XC40:

                    Θα μπορούσε και χειρότερα. Τιμές Τεσλα Υ πρέπει να είναι αυτές.

                    Τι χρονολογίας είναι? Γιατί αν είναι μετά το 2023 εχει βελτιώσεις σε σχέση με αυτά που κοιτάω εγώ.

                    12ος του 23 έγραφε η άδεια.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • First post
                      Last post
                    • 1
                    • 2
                    • 35
                    • 36
                    • 37
                    • 38
                    • 39
                    • 39 / 39
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr