Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MG3 Hybrid+ 2024
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MG3 Hybrid+ 2024
    • 1
    • 2
    • 48
    • 49
    • 50
    • 51
    • 52
    • 62
    • 63
    • 50 / 63
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    76
    1246
    41874
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by lap

      Youtube Video – [38:18..]

      Εδώ κάνει κάτι βόλτες και πράγματι το βλέπεις να το πατάει και να μαζεύει πολύ γρήγορα τα χιλιόμετρα θυμίζοντας ηλεκτρικό.

      Έχει και αυτό το σύστημα με το περιφερειακό ραντάρ σαν τα Tesla !

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • babisstinson
        babisstinson last edited by

        Οποιαδήποτε σύγκριση με το Swift μόνο ως αστείο μπορεί να εκληφθεί. Lap πρέπει να ξεκολλήσεις λίγο. Τι να κάνουμε, η κατά τα άλλα συμπαθής Suzuki πάτωσε με το facelift, αισθητικά και μηχανικά. Από το φρενάρισμα και μόνο. Τώρα αν το μόνο που σε νοιάζει είναι η κατανάλωση υπάρχει και το Yaris, καλύτερο είναι στον τομέα αυτό.

        Το MG3 φαίνεται πολύ ενδιαφέρον, αν έχουν λυθεί και τα θέματα αδειάσματος της μπαταρίας με το update γίνεται ακόμα πιο ενδιαφέρον. Πρέπει να κλείσω ένα test drive να το οδηγήσω..

        2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
        2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

        ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • ataim
          ataim @babisstinson last edited by

          @babisstinson said in MG3 Hybrid+ 2024:

          Το MG3 φαίνεται πολύ ενδιαφέρον, αν έχουν λυθεί και τα θέματα αδειάσματος της μπαταρίας με το update γίνεται ακόμα πιο ενδιαφέρον. Πρέπει να κλείσω ένα test drive να το οδηγήσω..

          ή αυτό ή το zs, πρέπει κάποιος να μπορέσει να το πάρει για ημερήσια δοκιμή και να δει τι γίνεται σε μια ανάβαση

          S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            supergeorge @ataim last edited by

            @ataim said in MG3 Hybrid+ 2024:

            @babisstinson said in MG3 Hybrid+ 2024:

            Το MG3 φαίνεται πολύ ενδιαφέρον, αν έχουν λυθεί και τα θέματα αδειάσματος της μπαταρίας με το update γίνεται ακόμα πιο ενδιαφέρον. Πρέπει να κλείσω ένα test drive να το οδηγήσω..

            ή αυτό ή το zs, πρέπει κάποιος να μπορέσει να το πάρει για ημερήσια δοκιμή και να δει τι γίνεται σε μια ανάβαση

            Εδώ δε σε αφήνουν να κάνεις test drive μόνος σου, θα σου το δώσουν μια μέρα ολόκληρη;

            Εκτός είσαι γνωστός τους.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • cirus
              cirus @lap last edited by cirus

              @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

              @ataim said in MG3 Hybrid+ 2024:

              Το zperf λέει 3,3 για το 60-100
              Επίδοση κανονικού gti, έτσι έπρεπε να το λανσάρουν όχι hybrid.

              Gti με 4 λίτρα καταναλωσης σε ταξιδάκια!

              Όντως εάν το έβγαζαν ως "MG3 Grand GTi hot plus boost touring and hybrid " θα έπιανε!

              δεν νομίζω ότι στριβει τόσο καλά όπως επιταχύνει

              gti δεν είναι

              είναι ενα μικρο τιμιο αμαξάκι που το full hybrid το βοηθάει πολύ περισσότερο σε επιταχύνσεις από ότι άλλα που δινουν έμφαση περισσότερο στην οικονομία.

              Cirus the virus

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                panormus772 @ektoras last edited by panormus772

                @ektoras said in MG3 Hybrid+ 2024:

                Ολόφρεσκο:

                Youtube Video

                Έχει κι έναν πίνακα στο τέλος που λέει πόση αντίσταση στην κύλιση ως τα 130km/h ρολλάροντας έχει το κάθε όχημα. Δηλαδή πόσο θέλει να σταματήσει από τα 40-90-130km/h με βάση βάρος,αεροδυναμική και τριβή οδοστρώματος κ.λ.π. συντελεστές κύλισης.
                Καλύτερο το Clio (δηλ.είναι πιο αποδοτικό στην κατανάλωση όσον αφορά την χαμηλή αντίσταση κύλισης).

                cirus ataim 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                • cirus
                  cirus @panormus772 last edited by

                  @panormus772 said in MG3 Hybrid+ 2024:

                  @ektoras said in MG3 Hybrid+ 2024:

                  Ολόφρεσκο:

                  Youtube Video

                  Έχει κι έναν πίνακα στο τέλος που λέει πόση αντίσταση στην κύλιση ως τα 130km/h ρολλάροντας έχει το κάθε όχημα. Δηλαδή πόσο θέλει να σταματήσει από τα 40-90-130km/h με βάση βάρος,αεροδυναμική και τριβή οδοστρώματος κ.λ.π. συντελεστές κύλισης.
                  Καλύτερο το Clio (δηλ.είναι πιο αποδοτικό στην κατανάλωση όσον αφορά την χαμηλή αντίσταση κύλισης).

                  αυτο δεν το έλαβα υπόψιν μου πολύ γιατί παιζεί πάρα πολύ μεγάλο ρόλο και το τι ελαστικα φοράει το καθένα. Θα το λάμβανα υπόψιν αν όλα είχαν τα ίδια ελαστικά

                  Cirus the virus

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    lap last edited by

                    Βολεύει το swift 👍

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ataim
                      ataim @panormus772 last edited by

                      @panormus772 said in MG3 Hybrid+ 2024:

                      Έχει κι έναν πίνακα στο τέλος που λέει πόση αντίσταση στην κύλιση ως τα 130km/h ρολλάροντας έχει το κάθε όχημα. Δηλαδή πόσο θέλει να σταματήσει από τα 40-90-130km/h με βάση βάρος,αεροδυναμική και τριβή οδοστρώματος κ.λ.π. συντελεστές κύλισης.
                      Καλύτερο το Clio (δηλ.είναι πιο αποδοτικό στην κατανάλωση όσον αφορά την χαμηλή αντίσταση κύλισης).

                      Τα toyota οταν αφήσεις το γκάζι κάνουν regen, το ίδιο και το mg αλλά έχει ρύθμιση για ένταση του regen, δεν μπορούν στους υπολογισμούς να εξαιρέσουν το regen οπότε τα αποτελέσματα που δίνουν δεν λένε ουσιαστικά κάτι.

                      P 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • P
                        panormus772 @ataim last edited by

                        @ataim said in MG3 Hybrid+ 2024:

                        @panormus772 said in MG3 Hybrid+ 2024:

                        Έχει κι έναν πίνακα στο τέλος που λέει πόση αντίσταση στην κύλιση ως τα 130km/h ρολλάροντας έχει το κάθε όχημα. Δηλαδή πόσο θέλει να σταματήσει από τα 40-90-130km/h με βάση βάρος,αεροδυναμική και τριβή οδοστρώματος κ.λ.π. συντελεστές κύλισης.
                        Καλύτερο το Clio (δηλ.είναι πιο αποδοτικό στην κατανάλωση όσον αφορά την χαμηλή αντίσταση κύλισης).

                        Τα toyota οταν αφήσεις το γκάζι κάνουν regen, το ίδιο και το mg αλλά έχει ρύθμιση για ένταση του regen, δεν μπορούν στους υπολογισμούς να εξαιρέσουν το regen οπότε τα αποτελέσματα που δίνουν δεν λένε ουσιαστικά κάτι.

                        Δυστυχώς, παρ'όλα τα ιταλικά μου δεν μπόρεσα να καταλάβω (όσες φορές κι αν ξανάκουσα το βίντεο),αν η δοκιμή για αυτό το ζήτημα γίνεται με νεκρά Ν ή με απλό άφημα του γκαζιού έχοντας ταχύτητα μέσα (στο swift) ή με D (στα αυτόματα).
                        O ένας δημοσιογράφος λέει "in folle" που σημαίνει χωρίς ταχύτητα (in neutral αγγλιστί), απ'την άλλη ο τίτλος λέει "ρολλάροντας"...

                        ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • ataim
                          ataim @panormus772 last edited by ataim

                          @panormus772 said in MG3 Hybrid+ 2024:

                          @ataim said in MG3 Hybrid+ 2024:

                          @panormus772 said in MG3 Hybrid+ 2024:

                          Έχει κι έναν πίνακα στο τέλος που λέει πόση αντίσταση στην κύλιση ως τα 130km/h ρολλάροντας έχει το κάθε όχημα. Δηλαδή πόσο θέλει να σταματήσει από τα 40-90-130km/h με βάση βάρος,αεροδυναμική και τριβή οδοστρώματος κ.λ.π. συντελεστές κύλισης.
                          Καλύτερο το Clio (δηλ.είναι πιο αποδοτικό στην κατανάλωση όσον αφορά την χαμηλή αντίσταση κύλισης).

                          Τα toyota οταν αφήσεις το γκάζι κάνουν regen, το ίδιο και το mg αλλά έχει ρύθμιση για ένταση του regen, δεν μπορούν στους υπολογισμούς να εξαιρέσουν το regen οπότε τα αποτελέσματα που δίνουν δεν λένε ουσιαστικά κάτι.

                          Δυστυχώς, παρ'όλα τα ιταλικά μου δεν μπόρεσα να καταλάβω (όσες φορές κι αν ξανάκουσα το βίντεο),αν η δοκιμή για αυτό το ζήτημα γίνεται με νεκρά Ν ή με απλό άφημα του γκαζιού έχοντας ταχύτητα μέσα (στο swift) ή με D (στα αυτόματα).
                          O ένας δημοσιογράφος λέει "in folle" που σημαίνει χωρίς ταχύτητα (in neutral αγγλιστί), απ'την άλλη ο τίτλος λέει "ρολλάροντας"...

                          θεωρώ ότι σίγουρα δεν είναι με νεκρά, γιατί όταν βάζεις Ν σε όλα τα αυτοκίνητα η αντίσταση είναι ελάχιστη, προερχόμενη από την τριβή κύλισης και την αντίσταση του αέρα. Εδώ το αφήνουν στο D και δεν ξεχωρίζουν τις απώλειες, από την ανάκτηση, και δεν μπορούν να το κάνουν εύκολα αυτό.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • P
                            panormus772 last edited by panormus772

                            Σ'ένα ιταλικό βιντεάκι στο yt, είδα κάτω στα σχόλια πως ένας διάβασε ότι από τo 2025 θα έρθει στο στάνταρ εξοπλισμό η ρύθμιση του τιμονιού εκτός από καθ'ύψος και μέσα-έξω και το διαιρούμενο πίσω κάθισμα 60/40.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • L
                              lap last edited by lap

                              Πωωω αυτο το σχόλιο μόλις διέλυσε τις πωλήσεις του σημερινού!

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lap last edited by lap

                                Youtube Video

                                Με tuned body

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • L
                                  lap last edited by lap

                                  Crash test ancap

                                  3/5*

                                  Youtube Video

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • cirus
                                    cirus @lap last edited by

                                    @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                    Crash test ancap

                                    3/5*

                                    Youtube Video

                                    https://www.drive.com.au/news/new-2024-mg-3-hit-with-three-star-safety-rating/

                                    Δεν τα πήγε καλά στο crash avoidance.

                                    Αλλά και αυτό να μην ήταν θα έπαιρνε 4 αστέρια στο crash test όχι 5

                                    Μέτριο αποτέλεσμα γενικά .

                                    Cirus the virus

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lap last edited by lap

                                      5 αστέρια το Yaris
                                      Αλλα δεν γνωρίζω εάν τα πρότυπα έγιναν πιο αυστηρά από τότε. Στο ncap εγιναν από τα τεστ πριν 6-7 έτη. Το Yaris νομίζω δοκιμάστε με τα νεότερα

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • cirus
                                        cirus @lap last edited by

                                        @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                        5 αστέρια το Yaris
                                        Αλλα δεν γνωρίζω εάν τα πρότυπα έγιναν πιο αυστηρά από τότε. Στο ncap εγιναν από τα τεστ πριν 6-7 έτη.

                                        Μπορεί όπως και να έχει καινούργιο αμάξι το mg3 και πήρε 3 αστέρια . Όπως και να έχει δεν το λες καλό αποτέλεσμα. Είδα τα crash test γενικά δεν παραμορφωνοταν το αμάξωμα αν και είπαν ότι δεν τα πήγε τόσο καλά πίσω στα παιδιά και έχασε ένα αστέρι

                                        Και άλλο ένα έχασε στο crush avoidance

                                        Σε test πριν 5 χρόνια μπορεί να έπαιρνε 5 αστέρια. Τώρα όμως πήρε 3

                                        Και το puma μου ύστερο ήταν όταν το πήρα . Τώρα πιστεύω το ίδιο αμάξι αν δεν έπαιρνε 3 αστέρια το πολυ να έπαιρνε 4 σιγουρακι ότι θα έχανε τουλάχιστον 1

                                        Cirus the virus

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • katafractos17
                                          katafractos17 last edited by

                                          Θυμάμαι μια συζήτηση για τις προδιαγραφές.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lap last edited by lap

                                            Μη το κανεις! Διότι θα εξακολουθείς να λες πράγματα που δεν έχεις την παραμικρή ιδέα! Προφανώς οι προδιαγραφές πληρούνται για να έχει πάρει έγκριση τύπου!

                                            Το συγκεκριμένο τεστ είναι μια αξιολόγηση του αυτοκινήτου σε κάποια τεστ! Προφανώς και καλύπτει τα ελάχιστα απαιτούμενα για να θεωρηθεί ότι διαθέτει τις προδιαγραφές για να εισαχθεί!

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 62
                                            • 63
                                            • 50 / 63
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr