-
Δεύτερο γέμισμα, σε γνωστό απατεώνα βενζίνης (είχα ακούσει πυρακια παλαιότερα στη 1 φορά που είχα βάλει), ο οποίος υποτίθεται στο υγραέριο είναι πολύ καλός (σύσταση από εγκαταστάτη). Γέμισα 31,03 L με 0,757 €/l και έκανα 333 km. Κατανάλωση υγραερίου 9,32 l/100. Τελευταία μέτρηση βενζίνης στα 8,7.
-
@sette said in Τοποθέτηση LPG, αλλαγή με άλλο μτχ ή κάτι άλλο;:
Δεύτερο γέμισμα, σε γνωστό απατεώνα βενζίνης (είχα ακούσει πυρακια παλαιότερα στη 1 φορά που είχα βάλει), ο οποίος υποτίθεται στο υγραέριο είναι πολύ καλός (σύσταση από εγκαταστάτη). Γέμισα 31,03 L με 0,757 €/l και έκανα 333 km. Κατανάλωση υγραερίου 9,32 l/100. Τελευταία μέτρηση βενζίνης στα 8,7.
Τα περισσοτερα ''εταιρικα'' πρατηρια παιζουν >0.82ε/λτ.
Μηπως να βαζεις τουλαχιστον σε αυτα τα πρατηρια και ας χανεις 7-8 λεπτα?
Εγω παντα στο LPG εβαζα απο εταιρικα και οχι ιδιοκτητα.
Δεν λεω σονυ και ντε θα την παθεις...απλα να μειωσεις τις πιθανοτητες. -
@chrisk6 said in Τοποθέτηση LPG, αλλαγή με άλλο μτχ ή κάτι άλλο;:
@sette said in Τοποθέτηση LPG, αλλαγή με άλλο μτχ ή κάτι άλλο;:
Δεύτερο γέμισμα, σε γνωστό απατεώνα βενζίνης (είχα ακούσει πυρακια παλαιότερα στη 1 φορά που είχα βάλει), ο οποίος υποτίθεται στο υγραέριο είναι πολύ καλός (σύσταση από εγκαταστάτη). Γέμισα 31,03 L με 0,757 €/l και έκανα 333 km. Κατανάλωση υγραερίου 9,32 l/100. Τελευταία μέτρηση βενζίνης στα 8,7.
Τα περισσοτερα ''εταιρικα'' πρατηρια παιζουν >0.82ε/λτ.
Μηπως να βαζεις τουλαχιστον σε αυτα τα πρατηρια και ας χανεις 7-8 λεπτα?
Εγω παντα στο LPG εβαζα απο εταιρικα και οχι ιδιοκτητα.
Δεν λεω σονυ και ντε θα την παθεις...απλα να μειωσεις τις πιθανοτητες.Και ναι και όχι... Τα εταιρικά, έχουν πάντα 'καπέλο' στη τιμή (άσχετα από βενζίνη, πετρέλαιο ή υγραέριο), επειδή και καλά έχουν εγγυημένη ποιότητα. Τρίχες! Η ΕΚΟ πχ, δεν πρέπει να ελέγχει εξίσου όλα τα πρατήρια που φέρουν το σήμα της; Ανέφερα ΕΚΟ, μιας και σε τέτοια έβαλα το φωτιστικό στο πρώτο γέμισμα... Δεν επιδιώκω να βάζω στα φθηνότερα (στον απατεώνα που αναφέρθηκα, είχα βάλει επειδή είναι 24ωρο). Πχ βενζίνη σε αυτό που βάζω (revoil), είναι μεν οικονομικότερος του Μ.Ο. αλλά δεν είναι ο φθηνότερος και φυσικά δεν αξίζει το κόπο να διακινδυνεύσω για 2-5 πχ λεπτά. Θεωρώ αντίστοιχα κλεψιά το να χρεώνουν εταιρικά πρατήρια 1,93 την απλή αμόλυβδη και να βρίσκεις σχετικά εύκολα σωστή βενζίνη με 1,82... Μιλάμε για 11 λεπτά το λίτρο, ενώ φυσικά υπάρχουν ακόμη μεγαλύτερες διαφορές αν υπολογίσουμε τα αμφιβόλου ποιότητας ή πρακτικών (πειραγμένες αντλίες). Αναφέρομαι σε Δυτική Αττική κατά κύριο λόγο, μιας και για κάποιο περίεργο λόγο, υπάρχουν περιοχές με γενικότερα ακριβότερη βενζίνη εντός Αττικής. Στο υγραέριο, θεωρώ ότι τα πράγματα είναι ακόμη πιο παλαβά. Βρίσκω εξαιρετικά ύποπτες χρεώσεις εταιρικών 15 ή και 20 λεπτών το λίτρο παραπάνω... Όπως έγραψα, ο εγκαταστάτης μου σύστησε το συγκεκριμένο. Έχει δίπλα του πετρογκαζ που είναι 12-13 λεπτά ακριβότερη και μου ανέφερε ότι βγάζει συνήθως λιγότερα χιλιόμετρα (ή στη καλύτερη τα ίδια). Δεν νομίζω να ρισκαρε να μου συστήσει πρατήριο με προβληματικό καύσιμο... Θα φανεί πιστεύω σύντομα αν υπάρχει ζήτημα...
-
Δεύτερο γέμισμα. 31,15 l με 0,757 €/l. 23,58 €. Έκανα 334 km. Κατανάλωση 9,3 l/100km.
-
Είχα άλλα 2 γεμίσματα με 9,2 και 8,88 l/100km κατανάλωση. Μετά το τρίτο γέμισμα, άκουσα πιρακια κυρίως σε βενζίνη και λιγότερο σε υγραέριο, μετά από έντονη κίνηση. Έκανα τα 50km μόνο βενζίνη που μου είχαν πει και δεν άκουσα κάτι ξανά. Βενζίνη έβαλα εκεί που έβαζα (συμπλήρωσα 20€ στα 3 γεμίσματα υγραερίου). Υγραέριο συνεχίζω να βάζω στο ίδιο σημείο, με τη κατανάλωση να βαίνει μειούμενη. Ο ενδείκτης του υγραερίου όχι τόσο ακριβής (είχε ανάψει κόκκινο και παρόλα αυτά μου είχαν μείνει πάνω από 17 λίτρα).
-
Μιας και μπαίνω συχνά τελευταία για συμβουλές σχετικά με αλλαγή ελαστικών, σκέφτηκα να δώσω ένα update στη κατάσταση του αυτοκινήτου. Αυτή τη στιγμή, είμαι περίπου 6,5 μήνες και 11500 km μετά τη μετατροπή (από 47078 km στις 27/2 στα 58549 σήμερα 12/9). Είμαι σταθερά κάτω από τα 7 ευρώ/100 km (λαμβάνοντας υπόψιν και τη κατανάλωση βενζίνης). Προβλήματα πέραν των αρχικών, δεν έχω αντιμετωπίσει. Βάσει τιμών βενζίνης (στα σχετικά οικονομικά πρατήρια που έβαζα) και τιμών υγραερίου στο πρατήριο που βάζω (λαμβάνοντας υπόψη και τον αραιό ανεφοδιασμό με 100αρα), η εξοικονόμηση που έχω κάνει είναι άνω του 50%. Σε αυτό βοηθάει σαφέστατα η αρκετά χαμηλότερη τιμή υγραερίου στο πρατήριο που βάζω σε σχέση με το Μ.Ο. των πρατηρίων σε Δυτική Αττική (αυτή τη στιγμή βάζω με 0,695). Η τιμή απλής βενζίνης στα 2 πρατήρια που έβαζα, αυτή τη στιγμή είναι άνω του 1,649-1,687). Αν δεν έχω κάνει κάποιο σοβαρό λάθος στους υπολογισμούς, έχω βγάλει ήδη το κόστος της μετατροπής.
-
@sette said in Τοποθέτηση LPG, αλλαγή με άλλο μτχ ή κάτι άλλο;:
Μιας και μπαίνω συχνά τελευταία για συμβουλές σχετικά με αλλαγή ελαστικών, σκέφτηκα να δώσω ένα update στη κατάσταση του αυτοκινήτου. Αυτή τη στιγμή, είμαι περίπου 6,5 μήνες και 11500 km μετά τη μετατροπή (από 47078 km στις 27/2 στα 58549 σήμερα 12/9). Είμαι σταθερά κάτω από τα 7 ευρώ/100 km (λαμβάνοντας υπόψιν και τη κατανάλωση βενζίνης). Προβλήματα πέραν των αρχικών, δεν έχω αντιμετωπίσει. Βάσει τιμών βενζίνης (στα σχετικά οικονομικά πρατήρια που έβαζα) και τιμών υγραερίου στο πρατήριο που βάζω (λαμβάνοντας υπόψη και τον αραιό ανεφοδιασμό με 100αρα), η εξοικονόμηση που έχω κάνει είναι άνω του 50%. Σε αυτό βοηθάει σαφέστατα η αρκετά χαμηλότερη τιμή υγραερίου στο πρατήριο που βάζω σε σχέση με το Μ.Ο. των πρατηρίων σε Δυτική Αττική (αυτή τη στιγμή βάζω με 0,695). Η τιμή απλής βενζίνης στα 2 πρατήρια που έβαζα, αυτή τη στιγμή είναι άνω του 1,649-1,687). Αν δεν έχω κάνει κάποιο σοβαρό λάθος στους υπολογισμούς, έχω βγάλει ήδη το κόστος της μετατροπής.
τελεια τα αποτελεσματα. Απλα να ξερεις τα προβληματα αρχιζουν στα 100.000 χλμ. Μεχρι τοτε ειναι το μελι. Μετα μικροδυσταγμους θα κανει γιατι αρχιζει και καιει βαλβιδες και θα το καταλαβεις αν μετρησες συμπιεση που θα εχει πεσει
-
@antonn said in Τοποθέτηση LPG, αλλαγή με άλλο μτχ ή κάτι άλλο;:
@sette said in Τοποθέτηση LPG, αλλαγή με άλλο μτχ ή κάτι άλλο;:
Μιας και μπαίνω συχνά τελευταία για συμβουλές σχετικά με αλλαγή ελαστικών, σκέφτηκα να δώσω ένα update στη κατάσταση του αυτοκινήτου. Αυτή τη στιγμή, είμαι περίπου 6,5 μήνες και 11500 km μετά τη μετατροπή (από 47078 km στις 27/2 στα 58549 σήμερα 12/9). Είμαι σταθερά κάτω από τα 7 ευρώ/100 km (λαμβάνοντας υπόψιν και τη κατανάλωση βενζίνης). Προβλήματα πέραν των αρχικών, δεν έχω αντιμετωπίσει. Βάσει τιμών βενζίνης (στα σχετικά οικονομικά πρατήρια που έβαζα) και τιμών υγραερίου στο πρατήριο που βάζω (λαμβάνοντας υπόψη και τον αραιό ανεφοδιασμό με 100αρα), η εξοικονόμηση που έχω κάνει είναι άνω του 50%. Σε αυτό βοηθάει σαφέστατα η αρκετά χαμηλότερη τιμή υγραερίου στο πρατήριο που βάζω σε σχέση με το Μ.Ο. των πρατηρίων σε Δυτική Αττική (αυτή τη στιγμή βάζω με 0,695). Η τιμή απλής βενζίνης στα 2 πρατήρια που έβαζα, αυτή τη στιγμή είναι άνω του 1,649-1,687). Αν δεν έχω κάνει κάποιο σοβαρό λάθος στους υπολογισμούς, έχω βγάλει ήδη το κόστος της μετατροπής.
τελεια τα αποτελεσματα. Απλα να ξερεις τα προβληματα αρχιζουν στα 100.000 χλμ. Μεχρι τοτε ειναι το μελι. Μετα μικροδυσταγμους θα κανει γιατι αρχιζει και καιει βαλβιδες και θα το καταλαβεις αν μετρησες συμπιεση που θα εχει πεσει
Γιατί ειδικά 100k km; Να λέγαμε πχ X km μετά τη μετατροπή, θα ακουγόταν πιο φυσιολογικό στα πλαίσια σταδιακής φθοράς. Υπόψιν, δεν υπερβαίνω ποτέ τις 3-3,5k στροφές και η συντήρηση του αυτοκινήτου και προ και μετά μετατροπής, είναι αυτή που πρέπει. Αν γνωρίζω σωστά, θέμα με βαλβίδες θα το διαπιστώσω από ασταθές ρελαντί (όχι σταθερές σ.α.λ). Σωστά; Στα περίπου 3 χρόνια πάντως που μου απομένουν (σύμφωνα με τα λεγόμενα σου), αν διατηρηθεί η υπάρχουσα αναλογία σε τιμές βενζίνης/υγραερίου, θα έχω εξοικονομήσει 4000 ευρώ(έχοντας κάνει απόσβεση και το κόστος εγκατάστασης)...
Οικονομοτεχνικά, συμφέρει...
-
@antonn said in Τοποθέτηση LPG, αλλαγή με άλλο μτχ ή κάτι άλλο;:
@sette said in Τοποθέτηση LPG, αλλαγή με άλλο μτχ ή κάτι άλλο;:
Μιας και μπαίνω συχνά τελευταία για συμβουλές σχετικά με αλλαγή ελαστικών, σκέφτηκα να δώσω ένα update στη κατάσταση του αυτοκινήτου. Αυτή τη στιγμή, είμαι περίπου 6,5 μήνες και 11500 km μετά τη μετατροπή (από 47078 km στις 27/2 στα 58549 σήμερα 12/9). Είμαι σταθερά κάτω από τα 7 ευρώ/100 km (λαμβάνοντας υπόψιν και τη κατανάλωση βενζίνης). Προβλήματα πέραν των αρχικών, δεν έχω αντιμετωπίσει. Βάσει τιμών βενζίνης (στα σχετικά οικονομικά πρατήρια που έβαζα) και τιμών υγραερίου στο πρατήριο που βάζω (λαμβάνοντας υπόψη και τον αραιό ανεφοδιασμό με 100αρα), η εξοικονόμηση που έχω κάνει είναι άνω του 50%. Σε αυτό βοηθάει σαφέστατα η αρκετά χαμηλότερη τιμή υγραερίου στο πρατήριο που βάζω σε σχέση με το Μ.Ο. των πρατηρίων σε Δυτική Αττική (αυτή τη στιγμή βάζω με 0,695). Η τιμή απλής βενζίνης στα 2 πρατήρια που έβαζα, αυτή τη στιγμή είναι άνω του 1,649-1,687). Αν δεν έχω κάνει κάποιο σοβαρό λάθος στους υπολογισμούς, έχω βγάλει ήδη το κόστος της μετατροπής.
τελεια τα αποτελεσματα. Απλα να ξερεις τα προβληματα αρχιζουν στα 100.000 χλμ. Μεχρι τοτε ειναι το μελι. Μετα μικροδυσταγμους θα κανει γιατι αρχιζει και καιει βαλβιδες και θα το καταλαβεις αν μετρησες συμπιεση που θα εχει πεσει
Δεν ισχύει σε καμία περίπτωση, έκανα το fiesta αέριο στα 68.000 και το έδωσα στα 238.000 με κανένα απολύτως πρόβλημα. Απλά πρέπει να οδηγείς σαν άνθρωπος...
-
@georgemit said in Τοποθέτηση LPG, αλλαγή με άλλο μτχ ή κάτι άλλο;:
@antonn said in Τοποθέτηση LPG, αλλαγή με άλλο μτχ ή κάτι άλλο;:
@sette said in Τοποθέτηση LPG, αλλαγή με άλλο μτχ ή κάτι άλλο;:
Μιας και μπαίνω συχνά τελευταία για συμβουλές σχετικά με αλλαγή ελαστικών, σκέφτηκα να δώσω ένα update στη κατάσταση του αυτοκινήτου. Αυτή τη στιγμή, είμαι περίπου 6,5 μήνες και 11500 km μετά τη μετατροπή (από 47078 km στις 27/2 στα 58549 σήμερα 12/9). Είμαι σταθερά κάτω από τα 7 ευρώ/100 km (λαμβάνοντας υπόψιν και τη κατανάλωση βενζίνης). Προβλήματα πέραν των αρχικών, δεν έχω αντιμετωπίσει. Βάσει τιμών βενζίνης (στα σχετικά οικονομικά πρατήρια που έβαζα) και τιμών υγραερίου στο πρατήριο που βάζω (λαμβάνοντας υπόψη και τον αραιό ανεφοδιασμό με 100αρα), η εξοικονόμηση που έχω κάνει είναι άνω του 50%. Σε αυτό βοηθάει σαφέστατα η αρκετά χαμηλότερη τιμή υγραερίου στο πρατήριο που βάζω σε σχέση με το Μ.Ο. των πρατηρίων σε Δυτική Αττική (αυτή τη στιγμή βάζω με 0,695). Η τιμή απλής βενζίνης στα 2 πρατήρια που έβαζα, αυτή τη στιγμή είναι άνω του 1,649-1,687). Αν δεν έχω κάνει κάποιο σοβαρό λάθος στους υπολογισμούς, έχω βγάλει ήδη το κόστος της μετατροπής.
τελεια τα αποτελεσματα. Απλα να ξερεις τα προβληματα αρχιζουν στα 100.000 χλμ. Μεχρι τοτε ειναι το μελι. Μετα μικροδυσταγμους θα κανει γιατι αρχιζει και καιει βαλβιδες και θα το καταλαβεις αν μετρησες συμπιεση που θα εχει πεσει
Δεν ισχύει σε καμία περίπτωση, έκανα το fiesta αέριο στα 68.000 και το έδωσα στα 238.000 με κανένα απολύτως πρόβλημα. Απλά πρέπει να οδηγείς σαν άνθρωπος...
είχες duratec ή zetec μοτερ ; οι duratec είναι στην μαύρη λίστα
-
@monman2 said in Τοποθέτηση LPG, αλλαγή με άλλο μτχ ή κάτι άλλο;:
@georgemit said in Τοποθέτηση LPG, αλλαγή με άλλο μτχ ή κάτι άλλο;:
@antonn said in Τοποθέτηση LPG, αλλαγή με άλλο μτχ ή κάτι άλλο;:
@sette said in Τοποθέτηση LPG, αλλαγή με άλλο μτχ ή κάτι άλλο;:
Μιας και μπαίνω συχνά τελευταία για συμβουλές σχετικά με αλλαγή ελαστικών, σκέφτηκα να δώσω ένα update στη κατάσταση του αυτοκινήτου. Αυτή τη στιγμή, είμαι περίπου 6,5 μήνες και 11500 km μετά τη μετατροπή (από 47078 km στις 27/2 στα 58549 σήμερα 12/9). Είμαι σταθερά κάτω από τα 7 ευρώ/100 km (λαμβάνοντας υπόψιν και τη κατανάλωση βενζίνης). Προβλήματα πέραν των αρχικών, δεν έχω αντιμετωπίσει. Βάσει τιμών βενζίνης (στα σχετικά οικονομικά πρατήρια που έβαζα) και τιμών υγραερίου στο πρατήριο που βάζω (λαμβάνοντας υπόψη και τον αραιό ανεφοδιασμό με 100αρα), η εξοικονόμηση που έχω κάνει είναι άνω του 50%. Σε αυτό βοηθάει σαφέστατα η αρκετά χαμηλότερη τιμή υγραερίου στο πρατήριο που βάζω σε σχέση με το Μ.Ο. των πρατηρίων σε Δυτική Αττική (αυτή τη στιγμή βάζω με 0,695). Η τιμή απλής βενζίνης στα 2 πρατήρια που έβαζα, αυτή τη στιγμή είναι άνω του 1,649-1,687). Αν δεν έχω κάνει κάποιο σοβαρό λάθος στους υπολογισμούς, έχω βγάλει ήδη το κόστος της μετατροπής.
τελεια τα αποτελεσματα. Απλα να ξερεις τα προβληματα αρχιζουν στα 100.000 χλμ. Μεχρι τοτε ειναι το μελι. Μετα μικροδυσταγμους θα κανει γιατι αρχιζει και καιει βαλβιδες και θα το καταλαβεις αν μετρησες συμπιεση που θα εχει πεσει
Δεν ισχύει σε καμία περίπτωση, έκανα το fiesta αέριο στα 68.000 και το έδωσα στα 238.000 με κανένα απολύτως πρόβλημα. Απλά πρέπει να οδηγείς σαν άνθρωπος...
είχες duratec ή zetec μοτερ ; οι duratec είναι στην μαύρη λίστα
Fiesta mk7 2009 duratec σκυλίιιιιιιιιι
-
@georgemit said in Τοποθέτηση LPG, αλλαγή με άλλο μτχ ή κάτι άλλο;:
@monman2 said in Τοποθέτηση LPG, αλλαγή με άλλο μτχ ή κάτι άλλο;:
@georgemit said in Τοποθέτηση LPG, αλλαγή με άλλο μτχ ή κάτι άλλο;:
@antonn said in Τοποθέτηση LPG, αλλαγή με άλλο μτχ ή κάτι άλλο;:
@sette said in Τοποθέτηση LPG, αλλαγή με άλλο μτχ ή κάτι άλλο;:
Μιας και μπαίνω συχνά τελευταία για συμβουλές σχετικά με αλλαγή ελαστικών, σκέφτηκα να δώσω ένα update στη κατάσταση του αυτοκινήτου. Αυτή τη στιγμή, είμαι περίπου 6,5 μήνες και 11500 km μετά τη μετατροπή (από 47078 km στις 27/2 στα 58549 σήμερα 12/9). Είμαι σταθερά κάτω από τα 7 ευρώ/100 km (λαμβάνοντας υπόψιν και τη κατανάλωση βενζίνης). Προβλήματα πέραν των αρχικών, δεν έχω αντιμετωπίσει. Βάσει τιμών βενζίνης (στα σχετικά οικονομικά πρατήρια που έβαζα) και τιμών υγραερίου στο πρατήριο που βάζω (λαμβάνοντας υπόψη και τον αραιό ανεφοδιασμό με 100αρα), η εξοικονόμηση που έχω κάνει είναι άνω του 50%. Σε αυτό βοηθάει σαφέστατα η αρκετά χαμηλότερη τιμή υγραερίου στο πρατήριο που βάζω σε σχέση με το Μ.Ο. των πρατηρίων σε Δυτική Αττική (αυτή τη στιγμή βάζω με 0,695). Η τιμή απλής βενζίνης στα 2 πρατήρια που έβαζα, αυτή τη στιγμή είναι άνω του 1,649-1,687). Αν δεν έχω κάνει κάποιο σοβαρό λάθος στους υπολογισμούς, έχω βγάλει ήδη το κόστος της μετατροπής.
τελεια τα αποτελεσματα. Απλα να ξερεις τα προβληματα αρχιζουν στα 100.000 χλμ. Μεχρι τοτε ειναι το μελι. Μετα μικροδυσταγμους θα κανει γιατι αρχιζει και καιει βαλβιδες και θα το καταλαβεις αν μετρησες συμπιεση που θα εχει πεσει
Δεν ισχύει σε καμία περίπτωση, έκανα το fiesta αέριο στα 68.000 και το έδωσα στα 238.000 με κανένα απολύτως πρόβλημα. Απλά πρέπει να οδηγείς σαν άνθρωπος...
είχες duratec ή zetec μοτερ ; οι duratec είναι στην μαύρη λίστα
Fiesta mk7 2009 duratec σκυλίιιιιιιιιι
Ουσιαστικά, ο δικός σου κινητήρας δεν έχει ουδεμία σχέση με το δικό μου. Η Ford ονόμαζε όλους τους κινητήρες της duratec. Ο δικός σου πρέπει να είναι Sigma και ο δικός μου είναι ο L της Mazda. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι ο δικός μου όταν του βάζεις υγραέριο εκρήγνυται... Απλά είναι πιο ευαίσθητος.
Τοποθέτηση LPG, αλλαγή με άλλο μτχ ή κάτι άλλο;