-
@lap said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
@billy84 said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
@lap said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
Ναι αλλα κάπου δεν μου κάθετε καλά. Εξετάζοντας το ίδιο μοντέλο όπως για παράδειγμα όταν θα ψάχνεις για μεταχειρισμένο duster θα βλέπεις 3 γενιές με 3 αστέρια. Τι νόημα έχει αυτό; Η πρόσκρουση είναι πρόσκρουση, δεν εξετάζει γενιές μοντέλων.
Εκτός εάν οι άνθρωποι γίνονται περισσότερο άτρωτοι ανα γενιές μοντέλων και έτσι παραμένει το ίδιο επίπεδο ασφάλειας.Γενικά η πρώτη γενιά δεν έχει καμία σχέση με τη τελευταία και όμως διαφημίζουν ως αυτοκίνητα την ίδια ασφάλεια.
Μπούρδα μέτρηση. Πρέπει ο αγοραστής να κατεβάζει το πρότυπο μετρήσεων και να εντοπίζει ανάμεσα στις δεκάδες σελίδες τις αλλαγές των προτύπων και να φαντάζεται τι σημαίνει το καθένα.
Υ.γ σκεφτείτε το κλασικό φαινόμενο να είσαι σε δίλημμα του να αγοράσεις ένα dacia ή ένα παλιότερο premium μεταχειρισμένο ας πούμε δέκα ετών. Θα δεις το dacia με 3 αστέρια και το άλλο με 5. Ποιο είναι όμως στην πράξη πιο ασφαλές;;;; οεο;;;;
Ακριβώς αυτό. Βάζουν 2 ηλεκτρονικά συστήματα σε 5 χρόνια και το σημερινό αυτοκίνητο που έχει 5 αστέρια θα πάρει 3 αστέρια αν συμμετάσχει στο crash test. Είναι όμως τόσο τραγικά τα πράγματα? Παίζονται λεφτά με όλο αυτό το παιχνίδι.
Χμμμ κάπου στη μέση είναι η πραγματικότητα. Διότι, όπως παρατηρώ τα πρότυπα αξιολόγησης ως προς την επιβάρυνση των ανδρείκελων αλλαζουν ανά 3-5 έτη. Οπότε ναι μεν ένα αυτοκίνητο με 5 αστέρια πριν 10 έτη χάνει στην σημερινή σύγκριση λόγω της έλλειψης κάποιων ADAS αλλά επίσης χάνει και λόγω του ότι αξιολογήθηκε με πιο χαλαρά πρότυπα αξιολόγησης ως προς τις δυνάμεις που ασκούνται στα ανδρείκελα.
Το πρόβλημα όμως είναι αυτό. Το ένα εμφανίζεται με 5 αστέρια και το άλλο με 3 και παραπλανά τον αγοραστή.
Νομίζω ότι το κοινό που απευθύνεται το Duster γνωρίζει τι παίρνει. Ήδη βλέπω αρκετά καινούργια στο δρόμο αλλά και πάρα πολλά παλιά, κάτι που δείχνει ότι δεν πολυεπηρεάζεται από τις βαθμολογίες όταν η τιμή είναι γενικώς χαμηλή και δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο με 4χ4. Βέβαια συγκριτικά με το ντήζελ του 2017 έχει ακριβύνει πολύ αλλά όλα πήραν πάνω γενικώς και από ότι φαίνεται θα πάει καλά και το καινούργιο.
-
@lap said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
Υ.γ σκεφτείτε το κλασικό φαινόμενο να είσαι σε δίλημμα του να αγοράσεις ένα dacia ή ένα παλιότερο premium μεταχειρισμένο ας πούμε δέκα ετών. Θα δεις το dacia με 3 αστέρια και το άλλο με 5. Ποιο είναι όμως στην πράξη πιο ασφαλές;;;; οεο;;;;
Προφανώς και δεν γνωρίζω. Και προφανώς υπάρχουν τέτοιες δυσκολίες όταν π.χ. σκέφτεσαι το "τωρινό" vitara (που δομικά όμως είναι του '15) και του upcoming duster. Τα "5" αστέρια του 2015 Vitara μπορεί όντως να είναι "υποδεέστερα" από τα "3" του νέου Duster.
Όταν όμως βλέπεις π.χ. την corolla cross ή το kia sportage (2022 αμφότερα) καταλαβαίνεις πχ ότι πέρα από μπλιμπλίκια και ADAS έχουν προστασία επιβατών (adults) 85% ενώ το duster 70%. Εκεί καταλαβαίνεις ότι (πάλι) οι Ρουμάνοι έκαναν εκπτώσεις (στο ίδιο σημείο) για να κρατήσουν μια χαμηλότερη τιμή. Πόσο να έχουν αλλάξει τα κριτήρια μέσα σε δυο χρόνια;
-
Για την ίδια γενιά αυτοκινήτων δεν τίθεται θέμα. Ναι είναι υποδεέστερα. Μα το λέει και ο CEO τους με καμάρι.
Το θέμα είναι πως ο οργανισμός αξιολόγησης θεωρεί λανθασμένα ότι τα αυτοκίνητα πωλούνται μονάχα στην πρωτογενή αγορά. Έλα όμως που υπάρχει και η δευτερογενής. Έτσι μπερδεύεται ένας υποψήφιος αγοραστής.
Το καλύτερο το είχε σκεφτεί ο @dstou
Να βάλουν βαθμολογίες ασφαλείας επιβατών με αριθμό ως το άπειρο. Έτσι θα βλέπαμε ας πούμε duster MK1 50 πόντους και duster MK3 80 πόντους. Mercedes ML MK1 65 πόντους. Κτλ κτλ
Και φυσικά μετά μια ξεχωριστή βαθμολογία για την ενεργητική ασφάλεια
Και με έναν αλγόριθμο εάν μελετούν νέα τεστ όπως τον μεσαίο αερόσακο, αμέσως να επηρεάζονται ΟΛΑ τα αποτελέσματα πριν από αυτό ή ακόμα καλύτερα να αυξάνεται αρκετά παραπάνω ο αριθμός της βαθμολογίας εμφανιζοντας μεγάλη διαφορά από τα παλιότερα μοντέλα.
Για παράδειγμα yaris cross με μεσαίο αερόσακο υποθετικά θα αποσπούσε 120 πόντους έναντι τους 80 του νέου duster ή τους 65 της ML MK1Έτσι τα 5 αστέρια της Μερσεντές πριν 20 έτη δεν θα ήταν ισάξια με τα 5 αστέρια του yaris cross. Δεν θα υπήρχε μπέρδεμα.
Τώρα με ορίζοντα το 5/5 και όχι το άπειρο μπερδεύονται τα αποτελέσματα καθώς υποδηλώνουν διαφορετικής ποιότητας αποτελέσματα
-
Γενικά οι Ευρωπαίοι έχουν την τάση να κάνουν τα εύκολα δύσκολα. Σε πολλά θέματα.
-
Το μάρκετινγκ πάντως λέει ότι ελάχιστοι ενδιαφέρονται για τα αστέρια, όταν αυτό σημαίνει ότι πρέπει να πληρώσουν παραπάνω για καθημερινά αμάξια.
-
Από τον απλό κόσμο που δεν πολυψάχνεται, πόσοι νομίζετε γνωρίζουν/αξιολογούν τα αστέρια αυτά; Εμένα οι περισσότεροι γνωστοί μου δεν τα έχουν καν ακούσει ποτέ.
Το προηγούμενο duster ήταν άπιαστο στα χρήματα γι αυτό που έπαιρνες (θυμίζω 1.5d 4x4 = 20.500e). Τώρα πλέον πάει να ανταγωνιστεί την 1η κλάση. Θα δούμε πως θα τα πάει εκεί. -
Θυμίζω suzuki με 13500 σήμερα με 18500
-
Αυτό το κανάλι κάνει σωστές λήψεις από την θέση οδήγησης και έτσι είναι πιο ρεαλιστικό το πλάνο. Κάπως έτσι είναι η θέση οδήγησης του.
Από τη θέση οδήγησης φαίνονται τα φουσκώματα του καπό. Κάθεσε ψηλά και έχεις αίσθηση κλασικού suv
-
Σημερα ειχα για λιγη ωρα ελευθερο χρονο και πεταχτηκα να το δω απο κοντα..εμενα μου αρεσε πολυ ,αν εξαιρεσω τα σκληρα πλαστικα στο ταμπλο ολα τα υπολοιπα ηταν οκ,διπλα ειχε το arkana (που δεν μου αρεσει καθολου) αν εξαιρεσω το ταμπλο και τα pianoblack του arkana θα πω πως καλυτερη σχεδιαση και πρακτικοτητα εχει το duster μεσα.Δυστηχως δεν ειχα τοσο χρονο να κανω τεστ drive το lpg να δω πως παει.Γιατι για hybrid και τετοια οκ πας αλλου.
-
Είδες;;; Ωραίο είναι το άτιμο
-
@alex-mix said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
Σημερα ειχα για λιγη ωρα ελευθερο χρονο και πεταχτηκα να το δω απο κοντα..εμενα μου αρεσε πολυ ,αν εξαιρεσω τα σκληρα πλαστικα στο ταμπλο ολα τα υπολοιπα ηταν οκ,διπλα ειχε το arkana (που δεν μου αρεσει καθολου) αν εξαιρεσω το ταμπλο και τα pianoblack του arkana θα πω πως καλυτερη σχεδιαση και πρακτικοτητα εχει το duster μεσα.Δυστηχως δεν ειχα τοσο χρονο να κανω τεστ drive το lpg να δω πως παει.Γιατι για hybrid και τετοια οκ πας αλλου.
Ε, ναι, #lpgMono
Αλλά χωρίς αεραγωγούς στους πίσω επιβάτες δεν μάμησε κανείς . Πίσω υποβρύχιο έχει τουλάχιστον; -
@lap said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
Είδες;;; Ωραίο είναι το άτιμο
Φιλε εμενα μου αρεσει γιατι βγαζει αυτο το γνησιο suv σε συνδιασμο με καινουργια σχεδιαση,vitara πχ(σορρυ gatoz) ειναι το καλυτερο suv αλλα τι να παρεις ενα πριν 10 χρονια τι το καινουργιο το ιδιο και το αυτο απο εμφανιση
-
Νομίζω στην πλούσια έκδοση έχει αερογωγους κάτω από τα καθίσματα. Όχι ρε τι υποβραχιονιο....DACIA είναι.
-
Ναι δεν εχει υποβραχιονιο πισω
-
Η σύζυγος έχει θέσει κάποια standard
- Πίσω υποβραχιονιο για τον καφέ της
- Αεραγωγούς στην κονσόλα πίσω
- Ρύθμιση θερμοκρασίας πίσω επιβατών (τριζωνικός)
- Φώτα led matrix που κάνουν την νύχτα μέρα
- Spoilers πχ. R- S- N- M- ST- OPC- κτλ line
- Suv κτλ ψηλά
-
Δεν το γλυτώνετε.....
-
@a-d-p said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
Η σύζυγος έχει θέσει κάποια standard
- Πίσω υποβραχιονιο για τον καφέ της
- Αεραγωγούς στην κονσόλα πίσω
- Ρύθμιση θερμοκρασίας πίσω επιβατών (τριζωνικός)
- Φώτα led matrix που κάνουν την νύχτα μέρα
- Spoilers πχ. R- S- N- M- ST- OPC- κτλ line
- Suv κτλ ψηλά
Ααα φιλε εσενα ειναι διαβασμενη πολυ.
Εεε με ολα αυτα δε το γλυτωνεις το tiguan μου φαινεται -
@alex-mix said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
@a-d-p said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
Η σύζυγος έχει θέσει κάποια standard
- Πίσω υποβραχιονιο για τον καφέ της
- Αεραγωγούς στην κονσόλα πίσω
- Ρύθμιση θερμοκρασίας πίσω επιβατών (τριζωνικός)
- Φώτα led matrix που κάνουν την νύχτα μέρα
- Spoilers πχ. R- S- N- M- ST- OPC- κτλ line
- Suv κτλ ψηλά
Ααα φιλε εσενα ειναι διαβασμενη πολυ.
Εεε με ολα αυτα δε το γλυτωνεις το tiguan μου φαινεταιΕκτός από trizone τα υπόλοιπα τα έχει κ το T-ROC που πήραμε, υποχώρησε γιατί της άρεσε περισσότερο από το Tiguan.
Το επόμενο θα είναι το T-ROC 2ης γενιάς, μου ανακοίνωσε τις προάλλες
-
@lap said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
Δεν το γλυτώνετε.....
-
Dacia Duster 3rd gen (2024)