Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    LEXUS LBX
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. LEXUS LBX
    • 1
    • 2
    • 29
    • 30
    • 31
    • 32
    • 33
    • 79
    • 80
    • 31 / 80
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    99
    1589
    71984
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      iceman7 last edited by fanis75

      Τα αναλύετε καπως λάθος.
      Αθήνα Θεσσαλονίκη θα πας με κάθε μεσο ηλεκτρικό. Δεν θες μεγάλη μπαταρία.
      Στάση / στασεις θα κανεις αναγκαστικά σε 504 χλμ.
      Το κριτήριο επιλογής ηλεκτρικού δεν είναι το range στο εθνικό δίκτυο. Ένα model 3 rwd με 32 χιλιάρικα είναι αρκετό. 32 χιλ με τα οποία ούτε ανεκτά εξοπλισμένο Chr δεν παιρνεις.
      Στο εθνικό δίκτυο υπάρχουν παντού φορτιστές.
      Προβληματισμό προκαλούν οι μετακινήσεις στην επαρχία αν θες να πας αρκετές μερες.

      K cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 1
      • fanis75
        fanis75 moderator @cirus last edited by

        @cirus said in LEXUS LBX:

        Αν θελετε κατι πρεμιουμ σε υλικα και σε αθορυβο και μεγιστη οικονομία και έχετε κάπου να φορτίζετε μην πάτε σε κανένα υβριδικο πηγαιντε κατευθειαν σε ενα καλό ηλεκτρικο. Κανει ότι κάνουν καλά και τα ξενερωτα/παππουδίστικα toyota/lexus απλά 100 φορές καλύτερα.

        Προφανώς!! Το πρόβλημα είναι σε αυτόν που δεν έχει να φορτίζει. Αλλιώς, οτιδήποτε πάνω από €30.000 για αμάξι = Τέσλα μόνο. Δεν έχει νόημα αγορά άλλου αμαξιού σε αυτά τα λεφτά, εφόσον υπάρχει δυνατότητα φόρτισης στο σπίτι.

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • K
          kkostask last edited by

          Αν είναι να πάω 100-110 στην εθνική θα πέσω στα υπογλώσσια, είτε με υβριδικό είτε με ηλεκτρικό….130-140 πηγαίνω συνήθως προσωπικά…

          fanis75 cirus I 3 Replies Last reply Reply Quote 2
          • K
            kkostask @iceman7 last edited by

            @iceman7 said in LEXUS LBX:

            Τα αναλύετε καπως λάθος.
            Αθήνα Θεσσαλονίκη θα πας με κάθε μεσο ηλεκτρικό. Δεν θες μεγάλη μπαταρία.
            Στάση / στασεις θα κανεις αναγκαστικά σε 504 χλμ.
            Το κριτήριο επιλογής ηλεκτρικού δεν είναι το range στο εθνικό δίκτυο. Ένα model 3 rwd με 32 χιλιάρικα είναι αρκετό. 32 χιλ με τα οποία ούτε ανεκτά εξοπλισμένο Chr δεν παιρνεις.
            Στο εθνικό δίκτυο υπάρχουν παντού φορτιστές.
            Προβληματισμό προκαλούν οι μετακινήσεις στην επαρχία αν θες να πας αρκετές μερες.

            Και όταν έχεις καλομάθει να έχεις αυτοκίνητο με 1200 χλμ αυτονομία, δεν σου κακοφαίνεται που πρέπει κάθε 400 χλμ να κάνεις στάση?

            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • fanis75
              fanis75 moderator @kkostask last edited by fanis75

              @kkostask said in LEXUS LBX:

              Αν είναι να πάω 100-110 στην εθνική θα πέσω στα υπογλώσσια, είτε με υβριδικό είτε με ηλεκτρικό….130-140 πηγαίνω συνήθως προσωπικά…

              Μια χαρά ειναι τα 140, τόσο με το υβρίδιο όσο και με το ηλεκτρικό. Τα άλλα, ειναι απλά τρομολαγνείες και μπούρδες για να βγαίνει το αφήγημα.

              ΥΓ: το ότι κάποιο ιδιοκτήτες ηλεκτρικών και υβριδικών πάνε με 100χαω, δείχνει απλά την απύθμενη βλακεία των πολιτών αυτής της χώρας (θα μου πεις το μόνο ειναι? φαίνεται από 100 πράγματα η βλακεία των Ελλήνων).

              @kkostask said in LEXUS LBX:

              Και όταν έχεις καλομάθει να έχεις αυτοκίνητο με 1200 χλμ αυτονομία, δεν σου κακοφαίνεται που πρέπει κάθε 400 χλμ να κάνεις στάση?

              Εμένα όχι (αν και δεν είμαι ο παγωμένος), αφού κάνω στάση έτσι και αλλιώς λόγω παιδιού.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • cirus
                cirus @kkostask last edited by

                @kkostask said in LEXUS LBX:

                Αν είναι να πάω 100-110 στην εθνική θα πέσω στα υπογλώσσια, είτε με υβριδικό είτε με ηλεκτρικό….130-140 πηγαίνω συνήθως προσωπικά…

                μα δεν λέω για σενα. Το εξήγησα οτι αναφέρομαι στους περισσότερους οδηγους toyota που με τοσο πάνε

                Cirus the virus

                K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • cirus
                  cirus @kkostask last edited by

                  @kkostask said in LEXUS LBX:

                  @iceman7 said in LEXUS LBX:

                  Τα αναλύετε καπως λάθος.
                  Αθήνα Θεσσαλονίκη θα πας με κάθε μεσο ηλεκτρικό. Δεν θες μεγάλη μπαταρία.
                  Στάση / στασεις θα κανεις αναγκαστικά σε 504 χλμ.
                  Το κριτήριο επιλογής ηλεκτρικού δεν είναι το range στο εθνικό δίκτυο. Ένα model 3 rwd με 32 χιλιάρικα είναι αρκετό. 32 χιλ με τα οποία ούτε ανεκτά εξοπλισμένο Chr δεν παιρνεις.
                  Στο εθνικό δίκτυο υπάρχουν παντού φορτιστές.
                  Προβληματισμό προκαλούν οι μετακινήσεις στην επαρχία αν θες να πας αρκετές μερες.

                  Και όταν έχεις καλομάθει να έχεις αυτοκίνητο με 1200 χλμ αυτονομία, δεν σου κακοφαίνεται που πρέπει κάθε 400 χλμ να κάνεις στάση?

                  οχι αν είναι να είναι για 10 λεπτά

                  Cirus the virus

                  K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kkostask @fanis75 last edited by

                    @fanis75 said in LEXUS LBX:

                    @kkostask said in LEXUS LBX:

                    Αν είναι να πάω 100-110 στην εθνική θα πέσω στα υπογλώσσια, είτε με υβριδικό είτε με ηλεκτρικό….130-140 πηγαίνω συνήθως προσωπικά…

                    Μια χαρά ειναι τα 140, τόσο με το υβρίδιο όσο και με το ηλεκτρικό. Τα άλλα, ειναι απλά τρομολαγνείες και μπούρδες για να βγαίνει το αφήγημα.

                    ΥΓ: το ότι κάποιο ιδιοκτήτες ηλεκτρικών και υβριδικών πάνε με 100χαω, δείχνει απλά την απύθμενη βλακεία των πολιτών αυτής της χώρας (θα μου πεις το μόνο ειναι? φαίνεται από 100 πράγματα η βλακεία των Ελλήνων).

                    Πας με 140 με το ηλεκτρικό, με τι όμως αντίκρυσμα στην αυτονομία?

                    fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kkostask @cirus last edited by

                      @cirus said in LEXUS LBX:

                      @kkostask said in LEXUS LBX:

                      @iceman7 said in LEXUS LBX:

                      Τα αναλύετε καπως λάθος.
                      Αθήνα Θεσσαλονίκη θα πας με κάθε μεσο ηλεκτρικό. Δεν θες μεγάλη μπαταρία.
                      Στάση / στασεις θα κανεις αναγκαστικά σε 504 χλμ.
                      Το κριτήριο επιλογής ηλεκτρικού δεν είναι το range στο εθνικό δίκτυο. Ένα model 3 rwd με 32 χιλιάρικα είναι αρκετό. 32 χιλ με τα οποία ούτε ανεκτά εξοπλισμένο Chr δεν παιρνεις.
                      Στο εθνικό δίκτυο υπάρχουν παντού φορτιστές.
                      Προβληματισμό προκαλούν οι μετακινήσεις στην επαρχία αν θες να πας αρκετές μερες.

                      Και όταν έχεις καλομάθει να έχεις αυτοκίνητο με 1200 χλμ αυτονομία, δεν σου κακοφαίνεται που πρέπει κάθε 400 χλμ να κάνεις στάση?

                      οχι αν είναι να είναι για 10 λεπτά

                      Πες το στη γυναίκα μου που έχει καλομάθει με ένα ρεζερβουάρ να πηγαινοέρχεται δυο φορές Θεσσαλονίκη-Βόλο. Όταν της είπα ότι θα πρέπει να σταματάει στα Τέμπη για 15 λεπτά έφυγε το τηγάνι με warp 9…😂

                      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • cirus
                        cirus @iceman7 last edited by cirus

                        @iceman7 said in LEXUS LBX:

                        Τα αναλύετε καπως λάθος.
                        Αθήνα Θεσσαλονίκη θα πας με κάθε μεσο ηλεκτρικό. Δεν θες μεγάλη μπαταρία.
                        Στάση / στασεις θα κανεις αναγκαστικά σε 504 χλμ.
                        Το κριτήριο επιλογής ηλεκτρικού δεν είναι το range στο εθνικό δίκτυο. Ένα model 3 rwd με 32 χιλιάρικα είναι αρκετό. 32 χιλ με τα οποία ούτε ανεκτά εξοπλισμένο Chr δεν παιρνεις.
                        Στο εθνικό δίκτυο υπάρχουν παντού φορτιστές.
                        Προβληματισμό προκαλούν οι μετακινήσεις στην επαρχία αν θες να πας αρκετές μερες.

                        ε οχι βρε παγωμένε μου δεν πας με όλα

                        τα περισσότερα ηλεκτρικα που κυκλοφορούν αυτή την στιγμη εχουν γύρω στα 250-300 πραγματική αυτονομια σε ταξίδι και εχουν και 40-50KW ανώτατη φορτιση σε DC και όχι 100-150 που σου επιτρέπει σε 10 λεπτα να πάρεις πολλά χλμ με μια μικρή σταση

                        Για αυτό αναφέρομαι σε μεγαλύτερα ηλεκτρικα

                        κατι i3-Yudo-Kona-2008-Moka-Avenger κτλ κτλ δεν έχουν αυτονομίες της προκοπής και είναι μονο για κοντά ή να ταλαιπωρηθεις

                        Στην επαρχεια παίρνεις μπαλαντεζίτσα μαζί σου και τον φορητο φορτιστή και το βάζεις το βράδυ να φορτίζει. Το έχεις κανονίσει να μένεις κάπου να μπορείς να το κάνεις βεβαια

                        Cirus the virus

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • cirus
                          cirus @kkostask last edited by cirus

                          @kkostask said in LEXUS LBX:

                          @cirus said in LEXUS LBX:

                          @kkostask said in LEXUS LBX:

                          @iceman7 said in LEXUS LBX:

                          Τα αναλύετε καπως λάθος.
                          Αθήνα Θεσσαλονίκη θα πας με κάθε μεσο ηλεκτρικό. Δεν θες μεγάλη μπαταρία.
                          Στάση / στασεις θα κανεις αναγκαστικά σε 504 χλμ.
                          Το κριτήριο επιλογής ηλεκτρικού δεν είναι το range στο εθνικό δίκτυο. Ένα model 3 rwd με 32 χιλιάρικα είναι αρκετό. 32 χιλ με τα οποία ούτε ανεκτά εξοπλισμένο Chr δεν παιρνεις.
                          Στο εθνικό δίκτυο υπάρχουν παντού φορτιστές.
                          Προβληματισμό προκαλούν οι μετακινήσεις στην επαρχία αν θες να πας αρκετές μερες.

                          Και όταν έχεις καλομάθει να έχεις αυτοκίνητο με 1200 χλμ αυτονομία, δεν σου κακοφαίνεται που πρέπει κάθε 400 χλμ να κάνεις στάση?

                          οχι αν είναι να είναι για 10 λεπτά

                          Πες το στη γυναίκα μου που έχει καλομάθει με ένα ρεζερβουάρ να πηγαινοέρχεται δυο φορές Θεσσαλονίκη-Βόλο. Όταν της είπα ότι θα πρέπει να σταματάει στα Τέμπη για 15 λεπτά έφυγε το τηγάνι με warp 9…😂

                          Δεν ξέρω πόσο χρονών είσαι . Εμένα ο προστάτης μου και η μέση μου θέλουν 5λεπτα διαλείματα ανα 300-400 χλμ έτσι και αλλιώς. Ε αν κάνω ένα αντι για 5λεπτο 15λεπτο ε δεν τρέχει και τίποτα . 1 μόνο σταμάτημα για θεσσαλονίκη 15 λεπτων. ε σιγα τα αυγα. Που εγώ κάνω τουλάχιστον 2 με το Puma για κατούρημα, που στο ένα παίρνω και καφεδάκι αρα 10 λεπτά. Να μου πεις για 40λεπτα και 1 ωρα που θέλουν τα μικρα ηλεκτρικά (YUDO) να σου πω οχι ρε φίλε αυτό θα είναι οδυσεια και ταλαιπωρία που να πας ταξίδι έτσι

                          Cirus the virus

                          K 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • K
                            kkostask @cirus last edited by

                            @cirus said in LEXUS LBX:

                            @kkostask said in LEXUS LBX:

                            Αν είναι να πάω 100-110 στην εθνική θα πέσω στα υπογλώσσια, είτε με υβριδικό είτε με ηλεκτρικό….130-140 πηγαίνω συνήθως προσωπικά…

                            μα δεν λέω για σενα. Το εξήγησα οτι αναφέρομαι στους περισσότερους οδηγους toyota που με τοσο πάνε

                            Γενικά το είπα και εγώ…πάντως δεν είμαι φαν των στάσεων…έχω χτυπήσει μέχρι 1900 χλμ χωρίς πραγματική στάση, μόνο 2 για φουλάρισμα…

                            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • cirus
                              cirus @kkostask last edited by

                              @kkostask said in LEXUS LBX:

                              @cirus said in LEXUS LBX:

                              @kkostask said in LEXUS LBX:

                              Αν είναι να πάω 100-110 στην εθνική θα πέσω στα υπογλώσσια, είτε με υβριδικό είτε με ηλεκτρικό….130-140 πηγαίνω συνήθως προσωπικά…

                              μα δεν λέω για σενα. Το εξήγησα οτι αναφέρομαι στους περισσότερους οδηγους toyota που με τοσο πάνε

                              Γενικά το είπα και εγώ…πάντως δεν είμαι φαν των στάσεων…έχω χτυπήσει μέχρι 1900 χλμ χωρίς πραγματική στάση, μόνο 2 για φουλάρισμα…

                              χρειάζομαι τρύπα στο πάτωμα και σωληνάκι στο πουλί για να κάνω τέτοιο πράγμα.

                              απαπα με τίποτα ομως 🤣 🤣 🤣

                              Cirus the virus

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • K
                                kkostask @cirus last edited by

                                @cirus said in LEXUS LBX:

                                @kkostask said in LEXUS LBX:

                                @cirus said in LEXUS LBX:

                                @kkostask said in LEXUS LBX:

                                @iceman7 said in LEXUS LBX:

                                Τα αναλύετε καπως λάθος.
                                Αθήνα Θεσσαλονίκη θα πας με κάθε μεσο ηλεκτρικό. Δεν θες μεγάλη μπαταρία.
                                Στάση / στασεις θα κανεις αναγκαστικά σε 504 χλμ.
                                Το κριτήριο επιλογής ηλεκτρικού δεν είναι το range στο εθνικό δίκτυο. Ένα model 3 rwd με 32 χιλιάρικα είναι αρκετό. 32 χιλ με τα οποία ούτε ανεκτά εξοπλισμένο Chr δεν παιρνεις.
                                Στο εθνικό δίκτυο υπάρχουν παντού φορτιστές.
                                Προβληματισμό προκαλούν οι μετακινήσεις στην επαρχία αν θες να πας αρκετές μερες.

                                Και όταν έχεις καλομάθει να έχεις αυτοκίνητο με 1200 χλμ αυτονομία, δεν σου κακοφαίνεται που πρέπει κάθε 400 χλμ να κάνεις στάση?

                                οχι αν είναι να είναι για 10 λεπτά

                                Πες το στη γυναίκα μου που έχει καλομάθει με ένα ρεζερβουάρ να πηγαινοέρχεται δυο φορές Θεσσαλονίκη-Βόλο. Όταν της είπα ότι θα πρέπει να σταματάει στα Τέμπη για 15 λεπτά έφυγε το τηγάνι με warp 9…😂

                                Δεν ξέρω πόσο χρονών είσαι . Εμένα ο προστάτης μου και η μέση μου θέλουν 5λεπτα διαλείματα ανα 300-400 χλμ έτσι και αλλιώς. Ε αν κάνω ένα αντι για 5λεπτο 15λεπτο ε δεν τρέχει και τίποτα . 1 μόνο σταμάτημα για θεσσαλονίκη 15 λεπτων. ε σιγα τα αυγα. Που εγώ κάνω τουλάχιστον 2 με το Puma για κατούρημα, που στο ένα παίρνω και καφεδάκι αρα 10 λεπτά. Να μου πεις για 40λεπτα και 1 ωρα που θέλουν τα μικρα ηλεκτρικά (YUDO) να σου πω οχι ρε φίλε αυτό θα είναι οδυσεια

                                56 είμαι, απλά έχω μεγάλη κύστη…συγκινείται μετά από 2 μπύρες…😊
                                Για να κανείς στάση 10 λεπτών για φόρτιση προϋποθέτει ότι έχεις κάποιο μεγάλο και ακριβό ηλεκτρικό με μεγάλη μπαταρία. Αν είναι να δώσω 35 πχ για ένα Τέσλα και να έχω την ταλαιπωρία να βρω φορτιστή καλύτερα να μου λείπει. Τουλάχιστον στην παρούσα φάση όπως έχει η τεχνολογία.

                                cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • cirus
                                  cirus @kkostask last edited by

                                  @kkostask said in LEXUS LBX:

                                  @cirus said in LEXUS LBX:

                                  @kkostask said in LEXUS LBX:

                                  @cirus said in LEXUS LBX:

                                  @kkostask said in LEXUS LBX:

                                  @iceman7 said in LEXUS LBX:

                                  Τα αναλύετε καπως λάθος.
                                  Αθήνα Θεσσαλονίκη θα πας με κάθε μεσο ηλεκτρικό. Δεν θες μεγάλη μπαταρία.
                                  Στάση / στασεις θα κανεις αναγκαστικά σε 504 χλμ.
                                  Το κριτήριο επιλογής ηλεκτρικού δεν είναι το range στο εθνικό δίκτυο. Ένα model 3 rwd με 32 χιλιάρικα είναι αρκετό. 32 χιλ με τα οποία ούτε ανεκτά εξοπλισμένο Chr δεν παιρνεις.
                                  Στο εθνικό δίκτυο υπάρχουν παντού φορτιστές.
                                  Προβληματισμό προκαλούν οι μετακινήσεις στην επαρχία αν θες να πας αρκετές μερες.

                                  Και όταν έχεις καλομάθει να έχεις αυτοκίνητο με 1200 χλμ αυτονομία, δεν σου κακοφαίνεται που πρέπει κάθε 400 χλμ να κάνεις στάση?

                                  οχι αν είναι να είναι για 10 λεπτά

                                  Πες το στη γυναίκα μου που έχει καλομάθει με ένα ρεζερβουάρ να πηγαινοέρχεται δυο φορές Θεσσαλονίκη-Βόλο. Όταν της είπα ότι θα πρέπει να σταματάει στα Τέμπη για 15 λεπτά έφυγε το τηγάνι με warp 9…😂

                                  Δεν ξέρω πόσο χρονών είσαι . Εμένα ο προστάτης μου και η μέση μου θέλουν 5λεπτα διαλείματα ανα 300-400 χλμ έτσι και αλλιώς. Ε αν κάνω ένα αντι για 5λεπτο 15λεπτο ε δεν τρέχει και τίποτα . 1 μόνο σταμάτημα για θεσσαλονίκη 15 λεπτων. ε σιγα τα αυγα. Που εγώ κάνω τουλάχιστον 2 με το Puma για κατούρημα, που στο ένα παίρνω και καφεδάκι αρα 10 λεπτά. Να μου πεις για 40λεπτα και 1 ωρα που θέλουν τα μικρα ηλεκτρικά (YUDO) να σου πω οχι ρε φίλε αυτό θα είναι οδυσεια

                                  56 είμαι, απλά έχω μεγάλη κύστη…συγκινείται μετά από 2 μπύρες…😊
                                  Για να κανείς στάση 10 λεπτών για φόρτιση προϋποθέτει ότι έχεις κάποιο μεγάλο και ακριβό ηλεκτρικό με μεγάλη μπαταρία. Αν είναι να δώσω 35 πχ για ένα Τέσλα και να έχω την ταλαιπωρία να βρω φορτιστή καλύτερα να μου λείπει. Τουλάχιστον στην παρούσα φάση όπως έχει η τεχνολογία.

                                  τεσπα το ερώτημα δεν ήταν για μας , τίθεται για αυτούς που έτσι και αλλιώς πάνε με αργο ρυθμό και ένα τεσλα LR έχει 40-43Κ όσο έχει και το LBX !!!!!!

                                  Cirus the virus

                                  gtsartsal bathan 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                  • alex-mix
                                    alex-mix last edited by

                                    Εγω θα θεσω τα εξης ερωτηματα-αποριες.
                                    Αντε παιρνεις ηλεκτρικο παιρνεις τεσλα(αμαξαρα στην κατηγορια του)
                                    Πας ταξιδι χρειαζεται φορτιση πας σε ταχυφορτιστη φορτιζεις σε 10 λεπτα αν εισαι 1ος και δεν υπαρχουν και αλλοι.Επισης η φορτιση νομιζω ειναι ασυμφορη σε εθνικη οδο(διορθωστε με αν κανω λαθος).
                                    Για να πας διακοπες θα πρεπει να βρεις ξενοδοχεια που εχουν φορτιστη και οχι σε ενοικιαζομενα .Οποτε σιγουρα ανεβαινει και η τιμη δωματιου.
                                    Αλλα και να βρεις θα πρεπει να παρακαλας να μην υπαρχει και αλλος με ηλεκτρικο γιατι θα πρεπει να σχεδιαζεις τις διακοπες και τις μερες σου για το ποτε θα παρεις σειρα.
                                    Εκτος απο Αθηνα και Θεσσαλονικη
                                    δεν υπαρχουν συνεργεια στην υπολοιπη ηπειρωτικη Ελλαδα οποτε αν σου αναψει ενα λαμπακι δε λεω να μη παιρνει καθολου μπρος τι κανεις?Σκεψου να εισαι σε νησι..
                                    Αντιπροσωπεια θερμικων αυτοκινητων και ειδικα Toyota θα βρεις παντου.

                                    Οποτε για μενα ηλεκτρικο στην πολη μικρο =οτι καλυτερο ,ηλεκτρικο για ταξιδια διακοπες κλπ κλπ = αγχος και γω στις διακοπες θελω σαγιοναρα ,φρεντο,θαλασσα και ποτο και οχι να στηνω καραουλι στον φορτιστη του ξενοδοχειου για να φορτισω.
                                    Προσωπικη αποψη παντα.

                                    cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                    • gtsartsal
                                      gtsartsal @cirus last edited by

                                      @cirus said in LEXUS LBX:

                                      @kkostask said in LEXUS LBX:

                                      @cirus said in LEXUS LBX:

                                      @kkostask said in LEXUS LBX:

                                      @cirus said in LEXUS LBX:

                                      @kkostask said in LEXUS LBX:

                                      @iceman7 said in LEXUS LBX:

                                      Τα αναλύετε καπως λάθος.
                                      Αθήνα Θεσσαλονίκη θα πας με κάθε μεσο ηλεκτρικό. Δεν θες μεγάλη μπαταρία.
                                      Στάση / στασεις θα κανεις αναγκαστικά σε 504 χλμ.
                                      Το κριτήριο επιλογής ηλεκτρικού δεν είναι το range στο εθνικό δίκτυο. Ένα model 3 rwd με 32 χιλιάρικα είναι αρκετό. 32 χιλ με τα οποία ούτε ανεκτά εξοπλισμένο Chr δεν παιρνεις.
                                      Στο εθνικό δίκτυο υπάρχουν παντού φορτιστές.
                                      Προβληματισμό προκαλούν οι μετακινήσεις στην επαρχία αν θες να πας αρκετές μερες.

                                      Και όταν έχεις καλομάθει να έχεις αυτοκίνητο με 1200 χλμ αυτονομία, δεν σου κακοφαίνεται που πρέπει κάθε 400 χλμ να κάνεις στάση?

                                      οχι αν είναι να είναι για 10 λεπτά

                                      Πες το στη γυναίκα μου που έχει καλομάθει με ένα ρεζερβουάρ να πηγαινοέρχεται δυο φορές Θεσσαλονίκη-Βόλο. Όταν της είπα ότι θα πρέπει να σταματάει στα Τέμπη για 15 λεπτά έφυγε το τηγάνι με warp 9…😂

                                      Δεν ξέρω πόσο χρονών είσαι . Εμένα ο προστάτης μου και η μέση μου θέλουν 5λεπτα διαλείματα ανα 300-400 χλμ έτσι και αλλιώς. Ε αν κάνω ένα αντι για 5λεπτο 15λεπτο ε δεν τρέχει και τίποτα . 1 μόνο σταμάτημα για θεσσαλονίκη 15 λεπτων. ε σιγα τα αυγα. Που εγώ κάνω τουλάχιστον 2 με το Puma για κατούρημα, που στο ένα παίρνω και καφεδάκι αρα 10 λεπτά. Να μου πεις για 40λεπτα και 1 ωρα που θέλουν τα μικρα ηλεκτρικά (YUDO) να σου πω οχι ρε φίλε αυτό θα είναι οδυσεια

                                      56 είμαι, απλά έχω μεγάλη κύστη…συγκινείται μετά από 2 μπύρες…😊
                                      Για να κανείς στάση 10 λεπτών για φόρτιση προϋποθέτει ότι έχεις κάποιο μεγάλο και ακριβό ηλεκτρικό με μεγάλη μπαταρία. Αν είναι να δώσω 35 πχ για ένα Τέσλα και να έχω την ταλαιπωρία να βρω φορτιστή καλύτερα να μου λείπει. Τουλάχιστον στην παρούσα φάση όπως έχει η τεχνολογία.

                                      τεσπα το ερώτημα δεν ήταν για μας , τίθεται για αυτούς που έτσι και αλλιώς πάνε με αργο ρυθμό και ένα τεσλα LR έχει 40-43Κ όσο έχει και το LBX !!!!!!

                                      Και για αυτούς που μπορούν να φορτίζουν σπίτι τους.
                                      Γιατί το αυτοκίνητο θα το χρησιμοποιούν και καθημερινά όχι μόνο στα ταξίδια.

                                      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • cirus
                                        cirus @gtsartsal last edited by

                                        @gtsartsal said in LEXUS LBX:

                                        @cirus said in LEXUS LBX:

                                        @kkostask said in LEXUS LBX:

                                        @cirus said in LEXUS LBX:

                                        @kkostask said in LEXUS LBX:

                                        @cirus said in LEXUS LBX:

                                        @kkostask said in LEXUS LBX:

                                        @iceman7 said in LEXUS LBX:

                                        Τα αναλύετε καπως λάθος.
                                        Αθήνα Θεσσαλονίκη θα πας με κάθε μεσο ηλεκτρικό. Δεν θες μεγάλη μπαταρία.
                                        Στάση / στασεις θα κανεις αναγκαστικά σε 504 χλμ.
                                        Το κριτήριο επιλογής ηλεκτρικού δεν είναι το range στο εθνικό δίκτυο. Ένα model 3 rwd με 32 χιλιάρικα είναι αρκετό. 32 χιλ με τα οποία ούτε ανεκτά εξοπλισμένο Chr δεν παιρνεις.
                                        Στο εθνικό δίκτυο υπάρχουν παντού φορτιστές.
                                        Προβληματισμό προκαλούν οι μετακινήσεις στην επαρχία αν θες να πας αρκετές μερες.

                                        Και όταν έχεις καλομάθει να έχεις αυτοκίνητο με 1200 χλμ αυτονομία, δεν σου κακοφαίνεται που πρέπει κάθε 400 χλμ να κάνεις στάση?

                                        οχι αν είναι να είναι για 10 λεπτά

                                        Πες το στη γυναίκα μου που έχει καλομάθει με ένα ρεζερβουάρ να πηγαινοέρχεται δυο φορές Θεσσαλονίκη-Βόλο. Όταν της είπα ότι θα πρέπει να σταματάει στα Τέμπη για 15 λεπτά έφυγε το τηγάνι με warp 9…😂

                                        Δεν ξέρω πόσο χρονών είσαι . Εμένα ο προστάτης μου και η μέση μου θέλουν 5λεπτα διαλείματα ανα 300-400 χλμ έτσι και αλλιώς. Ε αν κάνω ένα αντι για 5λεπτο 15λεπτο ε δεν τρέχει και τίποτα . 1 μόνο σταμάτημα για θεσσαλονίκη 15 λεπτων. ε σιγα τα αυγα. Που εγώ κάνω τουλάχιστον 2 με το Puma για κατούρημα, που στο ένα παίρνω και καφεδάκι αρα 10 λεπτά. Να μου πεις για 40λεπτα και 1 ωρα που θέλουν τα μικρα ηλεκτρικά (YUDO) να σου πω οχι ρε φίλε αυτό θα είναι οδυσεια

                                        56 είμαι, απλά έχω μεγάλη κύστη…συγκινείται μετά από 2 μπύρες…😊
                                        Για να κανείς στάση 10 λεπτών για φόρτιση προϋποθέτει ότι έχεις κάποιο μεγάλο και ακριβό ηλεκτρικό με μεγάλη μπαταρία. Αν είναι να δώσω 35 πχ για ένα Τέσλα και να έχω την ταλαιπωρία να βρω φορτιστή καλύτερα να μου λείπει. Τουλάχιστον στην παρούσα φάση όπως έχει η τεχνολογία.

                                        τεσπα το ερώτημα δεν ήταν για μας , τίθεται για αυτούς που έτσι και αλλιώς πάνε με αργο ρυθμό και ένα τεσλα LR έχει 40-43Κ όσο έχει και το LBX !!!!!!

                                        Και για αυτούς που μπορούν να φορτίζουν σπίτι τους.
                                        Γιατί το αυτοκίνητο θα το χρησιμοποιούν και καθημερινά όχι μόνο στα ταξίδια.

                                        ναι και αυτό, αν δεν μπορείς να φορτίζεις καπουτ ηλεκτρικο

                                        Cirus the virus

                                        alex-mix 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • alex-mix
                                          alex-mix @cirus last edited by

                                          @cirus said in LEXUS LBX:

                                          ναι και αυτό, αν δεν μπορείς να φορτίζεις καπουτ ηλεκτρικο

                                          Εγω αν παρω ποτε ηλεκτρικο τον φορτιστη θα τον βαλω στο χωραφι που εχω το μοτερ που ποτιζω και θα τραβηξω μπαλαντεζα για να φορτιζω με αγροτικο ρευμα🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                                          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • cirus
                                            cirus @alex-mix last edited by cirus

                                            @alex-mix said in LEXUS LBX:

                                            η οδο(διορθωστε με αν κανω λαθος).
                                            Για να πας διακοπες θα πρεπει να βρεις ξενοδοχεια που εχουν φορτιστη και οχι σε ενοικιαζομενα .Οποτε σιγουρα ανεβαινει και η τιμη δωματιου.
                                            Αλλα και να βρεις θα πρεπει να παρακαλας να μην υπαρχει και αλλος με ηλεκτρικο γιατι θα πρεπει να σχεδιαζεις τις διακοπες και τις μερες σου για το ποτε θα παρεις σειρα.
                                            Εκτος απο Αθηνα και Θεσσαλονικη
                                            δεν υπαρχουν συνεργεια στην υπολοιπη ηπειρωτικη Ελλαδα οποτε αν σου αναψει ενα λαμπακι δε λεω να μη παιρνει καθολου μπρος τι κανεις?Σκεψου να εισαι σε νησι..
                                            Αντιπροσωπεια θερμικων αυτοκινητων και ειδικα Toyota θα βρεις παντου.
                                            Οποτε για μενα ηλεκτρικο στην πολη μικρο =οτι καλυτερο ,ηλεκτρικο για ταξιδια δ

                                            οσο και ακριβο να είναι το ρεύμα στις διακοπες σε ενα ταξίδι ολο τον υπολοιπο χρόνο σου κοστίζει τοσο απειροελάχιστα που και πάλι είναι συμφέρον σε σχέση με ενα full hybrid

                                            Δεν έχει λαμπακια να σου ανάψουν🤣 μονο στην κεντρικη οθόνη αν σου βγάλει κάτι

                                            ναι για χοντρα προβλήματα θα πρέπει να πας αθηνα

                                            ομως πες μου την αλήθεια για χοντρα προβήματα και σε ενα θερμικο πανω κάτω αυτό δεν γίνεται γιατι συνήθως οι τοπικοι ξυνουν κεφάλα με το κλειδί και δεν ξέρουν τι συμβαίνει

                                            Δηλαδη δικιο έχεις μεν αλλα στην πραγματικότητα στα δύσκολα και σε ενα αλλο αμάξι δεν θα έρθει κάπου κεντρικά γιατι δεν θα ξέρουν??

                                            Συνηθως οι ταχυφορτιστές DC είναι διπλοι σε ΣΕΑ και ακόμα και να περιμένεις. κανα 10λεπτο ο καθένας κάνει το πολύ ο καθενας. Που αν δεν είναι και παρα πολύ μακρια ο προορισμός δεν θα το έχεις ούτε αυτό. Σε μια χώρα μικρή οπως η Ελλαδα είναι ταμαμ γιατι οι αποστάσεις είναι ετσι και αλλιώς μικρές και βγαινουν κατα 80-90% χωρίς καν φορτισή αν πας ξαναλέω με 110 δεν θα φορτισεις παρα μόνο στον προορισμό οταν φτάσεις

                                            Cirus the virus

                                            alex-mix 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 79
                                            • 80
                                            • 31 / 80
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr