-
@bill_hsd said in Mazda CX-30:
Αν φοράει Turanza T005, θα πρότεινα να τα κρατήσεις.
Στο C-HR μου, με διάσταση 225/45/19, άλλαξα τα εργοστασιακής τοποθέτησης Conti Premium Contact 6 γυρω στις 40.000 km και ενω ειχαν αρκετό ψωμί ακομα (συνήθως τα αλλάζω προληπτικά πριν ξεραθούν) με τα Bridgestone Turanza 6 (διάδοχος του Τ005) και είμαι πολύ ευχαριστημένος.
Αντίστοιχα άνετο με το Conti ελαστικό (δεν το περιμενα), με πολύ καλή πρόσφυση και η προστασία ζάντας (FR), που δεν είχαν τα Conti, με έχει σώσει 2-3 φορές σε οριακά παρκαρίσματα.
Επίσης, στα 15.000 km που έχω κάνει μαζί τους, δεν έχουν εμφανή σημάδια φθοράς, παρότι συχνά πυκνά σε στροφοδιαδρομές το κυνηγάω.
Καμία σχέση με Bridgestone Potenza (πιο σπορ σειρά από τα Turanza), που είχα στο παρελθόν στα BMW μου σε 19ρες, τα οποία ήταν πράγματι αρκετά σκληρά και αργούσαν να ζεσταθούν.
Τα Pirelli ποτέ δεν τα συμπάθησα.Ευχαριστώ, ακριβώς την ίδια εμπειρία έχω, Potenza σε BMW. Απαράδεκτα. :lol
Το "προστασία ζάντες (FR)" τι είναι ακριβώς?@kostis20 said in Mazda CX-30:
Έχω βάλει εγώ τη προηγούμενη γενιά all season της pirelli.Πολυ ευχαριστημένος.Κανενα πρόβλημα, ούτε υποστροφη ούτε θόρυβος.Εχω το ΑWD .
Ευχαριστώ για το feedback, Από κρατήματα πώς είναι; Από φθορά μετά από Χ χιλιόμετρα; Από εντυπώσεις σε στροφιλίκια ή και περισσότερες λεπτομέρειες σε βρεγμένο;
-
Όχι κανένα πρόβλημα γενικά.Να μη σου πω ότι τα βρίσκω και καλύτερα από τα Toyo.Τα δοκίμασα και σε πολύ νερό γιατί μερικά all season όπως το crossclimate δε τα πηγαιναν καλά στις δοκιμές αλλά μια χαρά και εκεί.Επισης τα έχω πάει και σε αρκετό χωματόδρομο.Εχω κάνει 12.000 km πλέον χωρίς αισθητή φθορά.
Πολύ ικανοποιημένος. -
@kostis20 said in Mazda CX-30:
Όχι κανένα πρόβλημα γενικά.Να μη σου πω ότι τα βρίσκω και καλύτερα από τα Toyo.Τα δοκίμασα και σε πολύ νερό γιατί μερικά all season όπως το crossclimate δε τα πηγαιναν καλά στις δοκιμές αλλά μια χαρά και εκεί.Επισης τα έχω πάει και σε αρκετό χωματόδρομο.Εχω κάνει 12.000 km πλέον χωρίς αισθητή φθορά.
Πολύ ικανοποιημένος.Τα δοκιμασες και σε χιονι? Να δεις πως ανταποκρινονται?
-
Όχι χιόνι δε βρήκα φετος,αλλά αν κρίνω από τα περασμένα χρόνια που ήδη ήταν πολύ καλά τα πράγματα με τα θερινά Τoyo με τα pirelli που είναι και 3peak νομίζω ότι τα αποτελέσματα θα είναι πολύ ικανοποιητικα.
-
Με κάλυψες Κωστή, ευχαριστώ! Θα περιμένω να δω αν θα έρθει με Toyo ή Turanza, θα έχω πάρει και προσφορά από τον λάστιχα μου και θα πράξω αναλόγως. 595 βλέπω έχει την τετράδα τώρα.
-
και εγώ ακόμα στην σκέψη είμαι.
Τα asymmetric που έλεγα να δοκιμάσω δεν υπάρχουν στην μαμήσια διάσταση. Να αλλάξω διάσταση ψιλοκολλώνω, Pirelli δεν είχα ποτέ μου. Πάντα σε Micelin άλλαζα.Κοιτάω μόνο θερινά με πρώτη προτεραιότητα το κράτημα (θόρυβο και κατανάλωση βάζω σε β προτεραιότητα). Έχετε κάποια συμβουλή; -
@babisstinson said in Mazda CX-30:
Το "προστασία ζάντας (FR)" τι είναι ακριβώς?
Το FR προέρχεται από τη γερμανική φράση "Felgenrippe".
Ουσιαστικά, πρόκειται για ένα υπερυψωμένο λαστιχένιο χείλος περιμετρικά του προφίλ του ελαστικού, στο σημείο που εφάπτεται το ελαστικό με τη ζάντα, ώστε σε περίπτωση επαφής του προφίλ του ελαστικού με εμπόδιο (π.χ. πεζοδρόμιο), να μη γδέρνεται το χείλος της ζάντας. Συνήθως, το έχουν τα ελαστικά με χαμηλό προφίλ.
Διαπιστωμένα, σε μικροεπαφές κάνει δουλειά.
Κι ένα σχετικό γερμανικό άρθρο:
https://www.oponeo.de/blog/felgenrippe -
@spiros75 said in Mazda CX-30:
και εγώ ακόμα στην σκέψη είμαι.
Τα asymmetric που έλεγα να δοκιμάσω δεν υπάρχουν στην μαμήσια διάσταση. Να αλλάξω διάσταση ψιλοκολλώνω, Pirelli δεν είχα ποτέ μου. Πάντα σε Micelin άλλαζα.Κοιτάω μόνο θερινά με πρώτη προτεραιότητα το κράτημα (θόρυβο και κατανάλωση βάζω σε β προτεραιότητα). Έχετε κάποια συμβουλή;Μπορείς να πας σε 235/50/18.
Είναι η καλύτερη δυνατή αλλαγή ώστε να μείνεις θεωρητικά στο ίδιο βήμα. Είναι απειροελάχιστη η διαφορά τους αν δεις. Στην ουσία δεν θα το δεις.
Απλά έχεις επιλογές σε αυτή τη διάσταση.Και εγώ διαβάζω καλά λόγια για το SF3.
Είμαι ανάμεσα σε αυτά τα 3 για όταν έρθει η ώρα να βγάλω τα 005 (Cross climate 2/Turanza 6 all season/SF3). -
Σε άλλα περί κατανάλωσης, Αθήνα Κύμη κινούμενος σύννομα με πλήρες φορτίο, 5,5 l/100km
Σύννομα στο Αθήνα - Κύμη, σημαίνει 2.40 ώρες χαλαρά, αφού το μέγιστο όριο ταχύτητας είναι 50 χαω στις ευθείες και εκεί που επιτρέπεται η προσπέραση...
120’
-
Έχουμε update στους χάρτες
2023 Q4 24CW13 (May 2024) - June 2024 -
Βλέπω Map of Europe 2023 Q4 24CW13 (May 2024) June 2024.
Τι μου θύμησες τώρα, όταν ήμουν στο testing team της Navigon εκεί το 2010, μου είχε κάνει πολλή εντύπωση ότι οι χάρτες ήταν με δεδομένα τουλάχιστον 6 μηνών πίσω. Η επεξεργασία που χρειάζονταν για να μπούν στους χάρτες της πλοήγησης έπαιρνε αρκετό χρόνο, όπως εδώ: Τα data είναι μέχρι Δεκέμβρη 2023 το πολύ (πιθανότερο τέλη Νοέμβρη) και ο χάρτης είναι έτοιμος για χρήση τέλης Μάη 2024, δλδ 5 μήνες μετά και διαθέσιμος για κατέβασμα από Ιούνιο. -
Πλεον με το AA και τους χαρτες λογικα η αναγκη του εργοστασιακου navi μειωνεται.
Η live κινηση ειναι μεγαλη δουλεια αν δεν κανεις μεγαλο ταξιδι που δεν θα βρεις κανα χαμο (θεωρητικα).
Εγω εξωτερικο χρησιμοποιησα και το εργοστασιακο navi και ηταν πολυ βοηθητικο. Ειδικα οταν εχεις τις οδηγιες στο HUD. Να δω αν θα δεησουν να βγαλουν και τους χαρτες (GMAPS) στο HUD οπως συμβαινει πλεον στα καινουρια μοντελα. -
Μπορεί η εργοστασιακή πλοήγηση να μην υποστηρίζει live κίνηση, αλλά έχει πολύ καλή χαρτογράφηση και ενημέρωση με τις κάμερες. Στην Ουγγαρία, όπου υπήρχε μια κάμερα στο σημείο Α και μια άλλη στο σημείο Β για να μετρήσουν την μέση ταχύτητα, το αυτοκίνητο την υπολόγιζε κι σε προέτρεπε να μειώσεις ρυθμό. Να σημειώσουμε ότι αν κι εδώ όπως σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες το κέντρο διαχείρισης κυκλοφορίας εξέπεμπε τα δεδομένα σε tmc μέσω rds ή dab, θα είχαμε ενημέρωση κυκλοφορίας
-
Εμενα αυτο που μου αρεσε στο εργοστασιακο navi ηταν οτι οι οδηγιες και οι ενδειξεις ηταν πολυ ξεκαθαρες. Δεν με προβληματισε ουτε μια φορα. Ενω στο Gmaps πολλες φορες αργει να διαχωρισει που θα πας αν εχει πολλες λωριδες και δεν ειναι τοσο ξεκαθαρο.
Σε αλλα νεα, γεμισα 100αρα και ετοιμαζεται για τις διακοπες το CX.
Με το που γυρισω λογικα θα ειμαι στα 20Κ (18100 τωρα) οποτε παει για 2η αλλαγη λαδιων. Ασχετα αν προτεινει το συστημα στα επομενα 12Κ.
Αφηνουμε το smart cargo σπιτι και τo λαστιχενιο πατακι κατω για τα πραγματα της παραλιας. -
Ακριβώς το ίδιο κάνω κι εγώ στις διακοπές.
Βγάζω το διπλό και αφήνω το λαστιχένιο.Σχετικά με το σερβις
Έχω επιλέξει μη αυτόματα, έχω βάλει 20.000 και συγκεκριμένη ημερομηνία.
πώς μειώνονται τα χλμ δεν έχω καταλάβει... -
@gtsartsal said in Mazda CX-30:
Ακριβώς το ίδιο κάνω κι εγώ στις διακοπές.
Βγάζω το διπλό και αφήνω το λαστιχένιο.Σχετικά με το σερβις
Έχω επιλέξει μη αυτόματα, έχω βάλει 20.000 και συγκεκριμένη ημερομηνία.
πώς μειώνονται τα χλμ δεν έχω καταλάβει...Τι εννοεις οτι σου βγαζει ενδειξη χλμ στο Distance Until Oil Change ενω εχεις βαλει χειροκινητα τα δεδομενα?
Για ριξε μια ματια εδω...εισαι σωστα ''ρυθμισμενος''? -
Έχω επιλέξει μη αυτόματα. Στις 20 Μαρτίου 2024.
Επιλέγω 20.000χλμ και ημερομηνία 20 Δεκεμβρίου 2024 . Το επιλέγω έτσι γιατί κάπου το Δεκέμβριο θα φτάσω 10.000.
Μέχρι πριν ένα μήνα, τέλος Ιουνίου είχα κάνει 3.500 χλμ από το σέρβις και τα αμάξι έλεγε
14.000 ακόμη 🧐 -
50.000χλμ. Αλλαγή βαλβίδας υψηλής πίεσης εντός εγγύησης.
-
@spiros75 said in Mazda CX-30:
50.000χλμ. Αλλαγή βαλβίδας υψηλής πίεσης εντός εγγύησης.
Πώς το κατάλαβες;
Τι σύμπτωμα είχε; -
@gtsartsal said in Mazda CX-30:
Έχω επιλέξει μη αυτόματα. Στις 20 Μαρτίου 2024.
Επιλέγω 20.000χλμ και ημερομηνία 20 Δεκεμβρίου 2024 . Το επιλέγω έτσι γιατί κάπου το Δεκέμβριο θα φτάσω 10.000.
Μέχρι πριν ένα μήνα, τέλος Ιουνίου είχα κάνει 3.500 χλμ από το σέρβις και τα αμάξι έλεγε
14.000 ακόμη 🧐Μειωνονται τα χλμ γιατι περνανε και οι μηνες
Ετσι νομιζω.....
Δλδ και 500χλμ να εκανες , δεν θα σου εδειχνει οτι εμειναν 19,500. Και οσο πλησαιζει ο Δεκεμβριος θα σε πηγαινει προς το 0, ασχετως αν εκανες τα χλμ ή οχι
Mazda CX-30