-
Όχι τόσο κοντά στα 3-5 εκ!
-
Σε συνάρτηση με την ισχύ, δεν είναι τόσο μακριά όσο νομίζεις.
-
Δηλαδή 1.8 kWh με 305V σε απόσταση 5-10εκ από το σώμα δεν είναι δυνατό;
-
Χωρίς να είμαι ο πλέον ειδικός - ούτε φυσικός βέβαια- είχα 13,3 KW ισχύ στα 6 μέτρα πάνω από το κεφάλι μου για χρόνια…μαζί με συχνότητα εκπομπής 6,5-8,8 GHz…..δεύτερο ζευγάρι αυτιά δεν έχει φυτρώσει ακόμα…
Εν κατακλείδι, δεν νομίζω ότι τέτοια ισχύς μπορεί να δημιουργήσει θέματα….μετα από τόσα χρόνια χρήσης της τεχνολογίας αυτής όλο και κάτι θα είχε βγει. -
Το ρεύμα στα υβριδικά στις μπαταρίες είναι συνήθως DC! Αυτό είναι κάπως θετικό!
Οι συχνότητες είναι elf, δηλαδή πολύ χαμηλες
Το θέμα όλου του σκεπτικισμού μου είναι η απόσταση στο πίσω κάθισμα από τα καλώδια και εξοδο της μπαταρια! Σε κάποια σημεία είναι 5-10 εκ το πολύ!
Τιποτα αλλο δεν με απασχολεί για τα υβριδικά παρα αυτό!
-
@lap said in MG (SAIC) forum:
Και εδώ έρχεται η συζήτηση για το ηλεκτρομαγνητικό πεδίο..... που εξέφρασα την απορία μου σε άλλο τοπικό...
Κάποιος φυσικός ρε παιδιά;;;
Θα φύγεις από άλλους λόγους πριν σε επηρεάσει η ακτινοβολία.
-
Τι εννοείς;
-
@kkostask said in MG (SAIC) forum:
Χωρίς να είμαι ο πλέον ειδικός - ούτε φυσικός βέβαια- είχα 13,3 KW ισχύ στα 6 μέτρα πάνω από το κεφάλι μου για χρόνια…μαζί με συχνότητα εκπομπής 6,5-8,8 GHz…..δεύτερο ζευγάρι αυτιά δεν έχει φυτρώσει ακόμα…
Εν κατακλείδι, δεν νομίζω ότι τέτοια ισχύς μπορεί να δημιουργήσει θέματα….μετα από τόσα χρόνια χρήσης της τεχνολογίας αυτής όλο και κάτι θα είχε βγει.χμμμμμ
αχαχαχα -
@lap said in MG (SAIC) forum:
@ataim said in MG (SAIC) forum:
@lap said in MG (SAIC) forum:
Μα η γεννήτρια δεν τροφοδοτεί απευθείας το traction motor σε συνθήκες kick down. Εφόσον υπάρχει απόθεμα στην μπαταρία από προηγούμενη φόρτιση το γυρίζει και η γεννήτρια και τα δυο μοτέρ παίρνουν από την μπαταρία.
Δεν γίνεται η μπαταρία των 1,8kwh να τροφοδοτήσει ταυτόχρονα δύο μοτέρ 136+60 ίππων.
Έχω την αίσθηση χωρίς να είμαι ειδικός, ότι σε αυτό παίζει ρόλο η τάση.
Το Yaris έχει 177V τάση κατά την εξαγωγή της μπαταρίας ενώ το MG3 305V
Συγκριτικά το MG4 EV έχει 400V τάση μπαταρίας.
Το 1,8 kWh μας λεει πόση χωρητικότητα έχει η μπαταρία σε ενέργεια όχι το τι μπορεί να τροφοδοτήσει!
Δεν υπολογίζω την συνδρομή του PCU
Αν όντως έχουν φτιάξει μικρή μπαταρία που δίνει 90 άλογα, μπράβο τους, να δω πως θα βρεις και τα 425nm που δηλώνουν! Εμένα μου φαίνεται ότι οι τύποι είναι γειασου. Δεν καταλαβαινουν καν τι σημαίνει τέτοια ροπή σε τόσο μικρούς μπροστινούς τροχους.
-
@lap said in MG (SAIC) forum:
Το ρεύμα στα υβριδικά στις μπαταρίες είναι συνήθως DC! Αυτό είναι κάπως θετικό!
Οι συχνότητες είναι elf, δηλαδή πολύ χαμηλες
Το θέμα όλου του σκεπτικισμού μου είναι η απόσταση στο πίσω κάθισμα από τα καλώδια και εξοδο της μπαταρια! Σε κάποια σημεία είναι 5-10 εκ το πολύ!
Τιποτα αλλο δεν με απασχολεί για τα υβριδικά παρα αυτό!
Eπειδή το έχουμε συζητήσει ξανά, στο εγχειρίδιο χρήσης του cc αναγράφει ρητά ότι η μπαταρία είναι μονωμένη και ότι η ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία που εκπέμπει είναι η ίδια με ενός θερμικού. Το λέει ρητά ότι είναι ίδια με ενός θερμικού, οπότε έχουν κάνει μετρήσεις. Τώρα εάν μας δουλεύει ευθέως η toyota.. Μην ξεχνάς ότι εάν μένεις σε πολυκατοικία λαμβάνεις σήμα από 30 δίκτυα ταυτόχρονα.
Εάν ήμουν επαγγελματίας οδηγός και περνούσα 10 ώρες καθήμενος στο αυτοκίνητο, μπορεί και να έκανα δεύτερες σκέψεις. Αντιθέτως, τα 30 λεπτά ημερησίως που περνούν τα παιδιά μέσα στο αυτοκίνητο και οι 2 ώρες που περνώ εγώ θεωρώ ότι δεν αξίζει να ασχοληθεί κάποιος. Η ενασχόληση με την ακτινοβολία γίνεται εύκολα εμμονή και πλέον βρίσκεται παντού (wifi κουδούνι σπιτιού, κινητό, φούρνος μικροκυμάτων, wifi αυτοκινήτου, wifi μετρητή ΔΕΗ, καλώδια υψηλής τάσης που περνούν μπροστά από τα μπαλκόνια, υποσταθμοί υψηλής τάσης που βρίσκονται σε κατοικημένες περιοχές, κεραίες κλπ ) -
@lap said in MG (SAIC) forum:
Τι εννοείς;
Μεταλλαγμένα τρόφιμα, ατμοσφαιρική μόλυνση κλπ θα σε φάνε πριν την ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία από το οτιδήποτε.
-
Το θέμα ΔΕΝ είναι η μπαταρία που βρίσκεται μέσα σε κλωβό φαραντευ, αυτό το σημείο προφανώς δεν εκπέμπει. Το θέμα είναι η έξοδος του καλωδίου και το ίδιο το καλωδιο!
Σε πολλές μελέτες που βλέπω όντως στο μπροστινό κάθισμα του οδηγού δεν εκπέμπει περισσότερο από ένα απλό βενζινοκίνητο, στο πίσω κάθισμα όμως....πολλες φορές πολλαπλάσια υψηλότερης έντασης πεδία σπο ότι ένα βενζινοκίνητο. Ακριβώς εκεί όπου είναι η εξαγωγή των καλωδίων! Κυρίως στο έδρανο και στα πόδια! Και μιλάμε για αποστάσεις λίγων εκατοστών! Στα πεδία αυτά λίγα εξτρα εκατοστά μηδενίζουν σχεδόν την ένταση
Η ένταση εινσι της τάξης ενός κινητήρα ψυγείου στα 2 εκ απόστασης ή ενός λαπτοπ που το έχεις πάνω σου και στα πόδια σου αλλά ο συνδυασμός της συχνότητας είναι κάτι που με απασχολεί, διότι δεν το έχω κατανόησει εάν είναι σοβαρό ή όχι!
Τα WiFi κτλ αν δεν κάνω λάθος, είναι σε συχνότητες RF όχι ELF
-
Η rf είναι που σε «καίει»….
-
@lap said in MG (SAIC) forum:
Η ένταση εινσι της τάξης ενός κινητήρα ψυγείου στα 2 εκ σποστασης ή ενός λαπτοπ που το έχεις πάνω σου κσι στα πόδια σου αλλά ο συνδυασμός της συχνότητας είναι κάτι που με απασχολεί, διότι δεν το έχω κατανόησει εάν είναι σοβαρό ή όχι!
-
Αυτό θα τραβά τα αρνητικά φορτισμένα ιόντα πάνω σου!!!!
-
Πάντως λέγεται πως το λαπτοπ δεν πρέπει να αγγίζει την κοιλιά και το σώμα σου! Αν δεν πρέπει, τότε γιατί να κάθεσαι πάνω από καλώδιο επιτρέπεται!
-
@lap said in MG (SAIC) forum:
Πάντως λέγεται πως το λαπτοπ δεν πρέπει να αγγίζει την κοιλιά και το σώμα σου!
Λόγω θερμοκρασίας, διότι η συχνή και πολύωρη έκθεση στη θερμότητα βλάπτει τη γονιμότητα...Αυτός είναι ο λόγος, όχι η ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία. Σκέψου την καλωδίωση του σπιτιού και το ότι κοιμάσαι δίπλα σε πρίζες. Εάν το πάρεις στα σοβαρά προβλέπω να γίνεσαι παλαιοχριστιανός και να τη βγάζεις σε λαγούμι μακριά από τις ενοχλητικές ηλεκτρομαγνητικές εκπομπές.
Ο μεγαλύτερος κίνδυνος αυτή τη στιγμή είναι η μόλυνση και ο αέρας που αναπνέουμε στις πόλεις, από εκεί πηγάζει το μεγαλύτερο μέρος των σύγχρονων ασθενειών. Να είναι καλά τα σαπάκια που κυκλοφορούν στους δρόμους + βαρέα οχήματα απολύτως ρυπαντικής τεχνολογίας και diesel ασυντήρητα ή χωρίς φίλτρα (όλα σχεδόν) -
@nmsm2 said in MG (SAIC) forum:
@lap said in MG (SAIC) forum:
Πάντως λέγεται πως το λαπτοπ δεν πρέπει να αγγίζει την κοιλιά και το σώμα σου!
Λόγω θερμοκρασίας,
Το αυτό. Άλλωστε τα περισσότερα component τους έχουν emf shield ( για να μην επηρεάζονται από εξωτερικούς παράγοντες).
-
@nmsm2 said in MG (SAIC) forum:
@lap said in MG (SAIC) forum:
Πάντως λέγεται πως το λαπτοπ δεν πρέπει να αγγίζει την κοιλιά και το σώμα σου!
Λόγω θερμοκρασίας, διότι η συχνή και πολύωρη έκθεση στη θερμότητα βλάπτει τη γονιμότητα...Αυτός είναι ο λόγος, όχι η ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία. Σκέψου την καλωδίωση του σπιτιού και το ότι κοιμάσαι δίπλα σε πρίζες. Εάν το πάρεις στα σοβαρά προβλέπω να γίνεσαι παλαιοχριστιανός και να τη βγάζεις σε λαγούμι μακριά από τις ενοχλητικές ηλεκτρομαγνητικές εκπομπές.
Ο μεγαλύτερος κίνδυνος αυτή τη στιγμή είναι η μόλυνση και ο αέρας που αναπνέουμε στις πόλεις, από εκεί πηγάζει το μεγαλύτερο μέρος των σύγχρονων ασθενειών. Να είναι καλά τα σαπάκια που κυκλοφορούν στους δρόμους + βαρέα οχήματα απολύτως ρυπαντικής τεχνολογίας και diesel ασυντήρητα ή χωρίς φίλτρα (όλα σχεδόν)Μην είσαι απολύτως σίγουρος για οσα λες! Αν διάβαζες από μελέτες ινστιτούτων και επιστημονικών περιοδικών αυτά που έχω ψάξει για το θέμα, θα είχες πολλές αμφιβολίες!
Το θέμα δεν είναι ότι τα υβριδικά είναι κακά, το αντίθετο! Είναι δεκάδες φορές προτιμότερα για την υγεία μας!
Το γνωρίζω! Δηλαδή έλα παππού να σου δείξω τα χωράφια σου!Το θέμα που θίγω είναι η σκατοτσιγγουνια των κατασκευαστών που ενώ τα μετράνε και το βλέπουν, (στηρίζονται σε αμφίβολες αποδείξεις παρα του ότι η επιστημονική κοινότητα δεν είναι απολύτως σιγουρη έχοντας κάποιες ενδείξεις που αναγνωρίζει και ο ΠΟΥ,) δεν βάζουν μια εξτρα emf shield των 100 ευρώ να τελειώνει το θέμα!
-
@lap said in MG (SAIC) forum:
Το θέμα που θίγω είναι η σκατοτσιγγουνια των κατασκευαστών που ενώ τα μετράνε και το βλέπουν, στηρίζονται σε αμφίβολες αποδείξεις έχοντας κάποιες ενδείξεις που αναγνωρίζει και ο ΠΟΥ, δεν βάζουν μια εξτρα emf shield των 100 ευρώ να τελειώνει το θέμα!
Γενικά το επίπεδο ακτινοβολίας μπορεί να μετρηθεί πολύ εύκολα ... οπότε δεν μπορεί να κρύψει κάτι ένας κατασκευαστής.
MG (SAIC) forum