-
Δεν μίλησα για μηδενικές απώλειες, αλλά για όχι πια τόσο μεγάλες!
https://insideevs.com/news/712456/oak-ridge-national-lab-wireless-charging-breakthrough/
Μαλιστα κάποιες αλλες ιδιωτικές εταιρίες αναφέρουν ακόμα υψηλότερη απόδοση!!!!!
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Δεν μίλησα για μηδενικές απώλειες, αλλά για όχι πια τόσο μεγάλες!
https://insideevs.com/news/712456/oak-ridge-national-lab-wireless-charging-breakthrough/
Μαλιστα κάποιες αλλες ιδιωτικές εταιρίες αναφέρουν ακόμα υψηλότερη απόδοση!!!!!
96% είναι πραγματικά εντυπωσιακό νούμερο! Βλέπω όμως ότι μιλάμε για την δεύτερη περίπτωση ασύρματης φόρτισης που ανέφερε, δηλ σταθμευμένο όχημα σε πάρκινγκ.
-
Ε ναι!!! Και εγώ για αυτό μιλούσα! Για το άλλο δεν έχω διαβάσει κάτι σχετικό
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ε ναι!!! Και εγώ για αυτό μιλούσα! Για το άλλο δεν έχω διαβάσει κάτι σχετικό
"For the technology to make any real-world difference in the lives of EV owners, several things would have to fall into place. This seems like a capital-intensive affair, and the recent slow-than-expected EV sales curve might discourage OEMs from investing in something that’s still so experimental.
But with so many pilot projects underway, and real theoretical advantages, wireless charging seems like it's here to stay, unlike so many other innovations that just go dead on arrival."
Αλλά όποιος δεν βγήκε στο μπαλκόνι να πανηγυρίσει το επιτυχές πείραμα, είναι άσχετος και δεν ξέρει τι του γίνεται...
-
Ναι!!!
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ναι!!!
Χτυπάνε τα καμπαναριά "Τρέξτε χωριανοί, διαβασα οτι κάποιος κάπου φορτισε ασύρματα επιτυχώς μια μπαταρία σε πειραματική διάταξη" κατά το γνωστό:
-
Δεν με διαβάζεις! Υπάρχουν και ιδιωτικές εταιρίες.... τρέχα να επενδύσεις!
-
-
Το να φορτίζει ασύρματα παρκαρισμένο στην ειδική θέση είναι άχρηστο. Σιγά το πρόβλημα να κοτσάρεις το καλώδιο.
Να φορτίζει ασύρματα την ώρα που κινείσαι, μάλιστα, αυτό είναι τέλειο. -
@tgd said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Το να φορτίζει ασύρματα παρκαρισμένο στην ειδική θέση είναι άχρηστο. Σιγά το πρόβλημα να κοτσάρεις το καλώδιο.
Να φορτίζει ασύρματα την ώρα που κινείσαι, μάλιστα, αυτό είναι τέλειο.Σε 100 χρόνια οι καινούριοι δρόμοι θα το έχουν, δεν αμφιβάλει κανείς.
-
Σταματήστε βρε να σκάβετε το λάκκο συνέχεια ζητώντας καινούρια πράγματα που δεν χρειαζόμαστε.
Είδαμε και πάθαμε να γίνουν κάπως ανταγωνιστικοί οι φορτιστές και όλη η τεχνολογία, τώρα κατευθείαν να τους κάνουμε πάλι μη ανταγωνιστικούς με πρόσθετα κόστη και δυσκολίες.
Πέρα από την πλάκα, υπάρχουν κάποια πράγματα που απλά δεν θα συμφέρουν ποτέ: Όπως οι ηλιακές λεωφόροι και τόσες άλλες προτάσεις, έτσι θα πάνε άπατοι και οι ασύρματοι φορτιστές.
-
Ρε παιδιά ποιος μίλησε προς το παρόν για φορτίσεις καθώς κινείσαι;;;; Αν και υπάρχει το αντίστοιχο r&d
Για οικιακή και όχι μόνο ασύρματη φόρτιση έγραψα.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ρε παιδιά ποιος μίλησε προς το παρόν για φορτίσεις καθώς κινείσαι;;;; Αν και υπάρχει το αντίστοιχο r&d
Για οικιακή και όχι μόνο ασύρματη φόρτιση έγραψα.Ε, γιατί; Άμα το έχω παρκαρισμένο στο γκαράζ με πειράζει να κοτσάρω ένα καλώδιο; Με ελάχιστο κόστος σε σχέση με την υποδομή ασύρματης φόρτισης;
-
Και το μόνο που κάνει ο φίλος μου ο Λαπ, είναι να μας κουνάει τον δάχτυλο, μαρσάροντας το θερμικό του...
-
Πρέπει να έπεσες σε χύτρα λαϊκισμού όταν ήσουν μικρός!
Στις συζητήσεις μας προωθώ την ηλεκτροκίνηση, φωτοβολταϊκά, θερμομόνωση, ανεμογεννήτριες, net zero κτήρια κτλ σε όσους είναι σε φάση αγοράς και καλύπτουν τις προϋποθέσεις απόκτησης αυτών! Περα του γεγονότος πως αποκτούν ενεργειακή αυτονομία και κέρδος στην τσέπη τους!
Το να τα προωθώ ev σε κάποιον που δεν μπορεί να καλύψει τις προϋποθέσεις απόκτησης και χρήσης του είναι άτοπο!
Τέλος, υπάρχουν και τα καλόπαιδα που βλέπουν συνωμοσίες πίσω από την κλιματική κρίση, όντας οι ίδιοι άσχετοι περί των θεμάτων αυτών, και προκλητικά θέλουν να καταστραφούν όλα ως μια κάποια αντίδραση λόγω κάποιου κόμπλεξ ή ψυχικό τραύμα που έχουν αποκτήσει!
Κοινως βλαμμενοι!!!
Δεν θα έχουμε να φάμε! Δείτε το λάδι ποσο πήγε! Δείτε το μέλι!!! Η παραγωγή αυτών έχει πολλά προβλήματα! Η μεσόγειος θα ζήσει σχεδόν 100 έτη νωρίτερα αυτά που θα συμβούν στον υπόλοιπο πλανήτη!
Το θέμα είναι πως αν δεν το κατανοήσουμε νωρίς τότε, πολύ απλά, θα επέλθουν ακραία μέτρα! Κοινή λογική χρειάζεται!
Από απαγόρευση χρήσης θερμικού αυτοκινήτου μέχρι και περιορισμό θέρμανσης! Κανεις δεν ξέρει πως θα εξελιχθεί το φαινόμενο!
-
Λαπ ελπίζω να ξεχωρίζεις ένα φιλικό πείραγμα από μια σκληρή κόντρα.
Το ποστ μου δεν απευθυνόταν μόνο σε σένα.Απλά ας συνειδητοποιήσουμε ότι χάθηκε η ευκαιρία για ήπια προσαρμογή και "πράσινη ανάπτυξη" που θα επιτευχθεί μέσα από μάρκετινγκ και πωλήσεις πανακριβων προϊόντων...
Κι ότι όσο επιμένουμε στο ίδιο πολιτικό-οικονομικό σύστημα διεθνώς, πάμε ντουγρού προς τη δυστοπια που περιγραφεις. -
Τα έχουμε πει είναι δίκοπο μαχαίρι!
Δρν υπάρχει οικονομία χωρις παραγωγή! Σε κανένα σύστημα! Διάβασε έστω κάποια οικονομικά άρθρα σχετικά με το θέμα αυτό!
Είναι μια παραφιλολογία όλο αυτό που συζητείται μεταξύ συνομιλητών που τους λείπουν βασικές γνώσεις και παραδοχές! Αν συζητάς ή διαβάζεις τέτοια αφηγήματα, είσαι πολύ μακριά από την πραγματικότητα!
Ολα τα συστήματα μετά την πρώτη βιομηχανική επανάσταση στηρίζονται στην υπερπαραγωγή!
Και στο σύστημα που υποννοεις έχτιζαν εργοστάσια και παρήγαγαν σε τελείως εκτός πραγματικότητας οριακά κόστη διότι δεν υπήρχε αλλος τρόπος διαφυγή σπο την πτώχευση και κάλυψη ενός έστω βασικού επιπέδου διαβίωσης των πολιτών! Πολλές απο τις πρώτες ύλες παραγωγής ήταν σε άφθονη ποσότητα, και παρόλα αυτά παρουσίαζαν μικρότερη απόδοση στην παραγωγή.
Μαλιστα λόγω του ότι δεν είχαν τον όρο του κέρδους στις εισροές δεν μπορούσαν να υπολογίσουν τις καμπύλες κόστους και να πάρουν τις σωστές αποφάσεις ως προς την παραγωγή. Για αυτό η οικονομία κατέρρεε, όπως αναφερουν οι γκουρού του είδους! Κάτι που τελικά το κατάλαβαν και μετρίασαν ως έναν βαθμο με την εφαρμογή μιας έννοιας του κέρδους σε μια διαφορετική μορφή και σε κάποια δοκιμαστικά είδη τη δεκαετία του 60 και σε κάποια εργοστάσια όπου οντως κατάφεραν να εμφανίσουν πολύ υψηλά νούμερα απόδοσης σε πολλούς δείκτες, σχετικά με την τότε τάση της οικονομίας, έστω και για λίγο μέχρι την εκ νέου καταργηση του
Το ίδιο και στο καπιταλιστικό σύστημα το οποίο κατά μια έννοια ακολουθει την ίδια αρχή αλλά από άλλον δρόμο και στηρίζεται στην κατανάλωση ως έναν άλλον δείκτη αξιολόγησης του κόστους!
Η λυση δεν βρίσκεται στην υπερβολική μείωση της παραγωγής! Αυτό θα αυξήσει τις τιμες υλών και κατεργασίας σε απίστευτα ύψη! Θα επέλθει ακραία φτώχεια! Η φτώχεια θα φέρει πολέμους και αυτοκαταστροφή της ανθρωπότητας!Πρέπει να βρουνε άλλον τρίτο δρόμο! Της κυκλικής οικονομίας στον υψηλότερο δυνατό βαθμό! αυτόν έχουμε ως λύση προς το παρόν!
-
Ένα πολύ απλοποιημένο παράδειγμα για να δείτε ότι όλα γίνονται:
Αν πούμε όλοι αύριο ότι περικόπτουμε κατά 30% τις δαπάνες μας και σταματάμε κάθετι που δεν μας χρειάζεται.
Θα ρθει ο άλλος και θα σου πει "ναι αλλά ανεργία".
Πηγαίνουμε στον βιομήχανο εμείς οι 100 εργαζόμενοί του και του λέμε "θα μας μειώσεις τους μισθούς 30% αλλά θα μας κρατήσεις όλους". Εσείς τι νομίζετε ότι θα πει αυτός; Τον ενδιαφέρει μόνο το συνολικό κόστος εργασίας και το κέρδος, όχι οι ίδιοι οι μισθοί και ο τζίρος.
Έτσι πέφτει η παραγωγή και η κατανάλωση 30%, η εργασία και τα κέρδη του κεφαλαίου μένουν ίδια με πριν.
-
Στην μικροοικονομία, στην κοστολόγηση κτλ τα πάντα κινούνται με τους λεγόμενους οριακους λόγους. Δηλαδή, ναι μπορεί κάτι να λειτουργήσει ως ιδέα , εν προκειμένω η μείωση ως ένα σημείο όπου μετά από αυτό δημιουργεί αρνητικό σπιράλ και αυτοκαταστροφή.
Με απλά λόγια όταν στην συνάρτηση υπάρχουν "πεπερασμένα στοιχεία" που λένε και οι μηχανικοί, μια περαιτέρω μείωση της παραγωγης θα επιφέρει αύξηση του μέσου και οριακού κόστους όπου με την ταυτόχρονη μείωση των μισθών από την πρότερη μείωση αυτών στην πρώτη φάση της αλλαγής εν τέλη θα επιφέρει χάος, πληθωρισμό, μετά στάσιμο πληθωρισμό, ανομία, παραοικονομία και οικονομική κατάρρευση.
Και όταν υπάρχει οικονομική κατάρρευση οι άνθρωποι δεν συμπεριφέρονται με μια μέση κοινή λογική, οδηγούνται σε ακραία μονοπάτια και μετά ακολουθεί ότι μας έχει διδάξει η ιστορία.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Πρέπει να έπεσες σε χύτρα λαϊκισμού όταν ήσουν μικρός!
Στις συζητήσεις μας προωθώ την ηλεκτροκίνηση, φωτοβολταϊκά, θερμομόνωση, ανεμογεννήτριες, net zero κτήρια κτλ σε όσους είναι σε φάση αγοράς και καλύπτουν τις προϋποθέσεις απόκτησης αυτών! Περα του γεγονότος πως αποκτούν ενεργειακή αυτονομία και κέρδος στην τσέπη τους!
Το να τα προωθώ ev σε κάποιον που δεν μπορεί να καλύψει τις προϋποθέσεις απόκτησης και χρήσης του είναι άτοπο!
Τέλος, υπάρχουν και τα καλόπαιδα που βλέπουν συνωμοσίες πίσω από την κλιματική κρίση, όντας οι ίδιοι άσχετοι περί των θεμάτων αυτών, και προκλητικά θέλουν να καταστραφούν όλα ως μια κάποια αντίδραση λόγω κάποιου κόμπλεξ ή ψυχικό τραύμα που έχουν αποκτήσει!
Κοινως βλαμμενοι!!!
Δεν θα έχουμε να φάμε! Δείτε το λάδι ποσο πήγε! Δείτε το μέλι!!! Η παραγωγή αυτών έχει πολλά προβλήματα! Η μεσόγειος θα ζήσει σχεδόν 100 έτη νωρίτερα αυτά που θα συμβούν στον υπόλοιπο πλανήτη!
Το θέμα είναι πως αν δεν το κατανοήσουμε νωρίς τότε, πολύ απλά, θα επέλθουν ακραία μέτρα! Κοινή λογική χρειάζεται!
Από απαγόρευση χρήσης θερμικού αυτοκινήτου μέχρι και περιορισμό θέρμανσης! Κανεις δεν ξέρει πως θα εξελιχθεί το φαινόμενο!
Διαβαζα αυτο.
https://gr.euronews.com/green/2024/04/07/austria-eksafanizontai-oi-pagetonesΣε 45 χρονια λεει θα εχουν εξαφανιστει οι παγετωνες της Αυστριας και τιποτα δεν μπορει να γινει να αναστραφει αυτο.
Η Αυστρια μπορει να μην ειναι μια φτωχη χωρα οπως η Ελλαδα αλλα το κλιμα ειναι παγκοσμιο οπως κι η κλιματικη αλλαγη.
Θα σου προτεινα να χαλαρωσεις λιγο, δεν προκειται να αλλαξει κατι επειδη αγορασαν 200-500 ανθρωποι ηλεκτρικο ή επειδη καποιοι βαλανε φωτοβολταικα ή θερμομονωσαν το σπιτι τους.
Το συστημα ειναι πολυ πιο μεγαλο και πολυεπιπεδο για να αλλαξει απο ατομικες συμπεριφορες και επηρεαζεται απο παρα πολλους παραγοντες που δεν ελεγχουμε γιατι δεν μπορουμε. Φετος πχ ειχαμε ηπιο χειμωνα λογω του Ελ Νινιο στο νοτιο ημισφαιριο!
Θα πρεπει να γινουν κοσμογονικες αλλαγες στον τροπο ζωης μας σε πολυ λιγο χρονο για να σωσουμε ο,τι σωζεται οι οποιες θα απαιτησουν τεραστια κομματια του παγκοσμιου ΑΕΠ ή θα πρεπει να ανασταλει η αναπτυξη.
Και τα δυο θα φερουν φτωχια, πεινα και δυστυχια σε εκατομμυρια κοσμο, οπως και αν δεν κανουμε τιποτα. Θα υπαρξουν πολεμοι, προσφυγες , κλιματικοι μεταναστες, ο,τι απο αυτα δυο αποφασισουμε να κανουμε.
Αλλα ακομα κι αν δεν κανουμε τιποτα παιζει να αποφασισει η φυση για εμας, με μια νεα παγετωνικη περιοδο ή μια ερημοποιηση τεραστιων περιοχων που θα μειωσει τον πληθυσμο τοσο που θα ισορροπησει το πραγμα.
Τοσο απλα ειναι τα πραγματα και τοσο δυσοιωνα
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά