Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑΓΟΡΑ SUV
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΑΓΟΡΑ SUV
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 8
    • 9
    • 3 / 9
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    30
    161
    5251
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap @n-k-9 last edited by

      @n-k-9 said in ΑΓΟΡΑ SUV:

      @lap said in ΑΓΟΡΑ SUV:

      @n-k-9 said in ΑΓΟΡΑ SUV:

      Το mild hybrid είναι περισσότερο μαρκετινιστικο τρικ παρά ουσία

      Δεν ισχύει αυτό. Μειώνει έως και 20% την κατανάλωση στην πόλη

      Ούτε καν.
      Η Suzuki αναφέρει στην μπροσούρα της μια θεωρητική εξοικονόμηση 140 λίτρων ετησίως, αλλά δεν μπορώ να βρω με βάση ποιον αριθμό διανυθεντων χιλιομέτρων τα υπολογίζει.

      Σε αστικό κύκλο. Εκεί συμβάλει το σύστημα, εκεί και εξοικονομεί

      N 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dimsabas @lap last edited by

        @lap said in ΑΓΟΡΑ SUV:

        Μάλιστα σε αλλες μελέτες κόστους οφέλους τα mild hybrid έχουν υψηλότερο δείκτη απόδοσης σχετικά με τα full hybrid

        Πώς μπορεί να γίνει αυτό;

        https://cartalk.gr/

        L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          n-k-9 @lap last edited by n-k-9

          @lap said in ΑΓΟΡΑ SUV:

          Έχω βρει κείμενο σε ιαπωνικά άρθρα που αναφέρουν πως εξοικονομεί έως και 20% ΣΕ ΑΣΤΙΚΟ κύκλο.

          Μάλιστα σε αλλες μελέτες κόστους οφέλους τα mild hybrid έχουν υψηλότερο δείκτη απόδοσης σχετικά με τα full hybrid

          Αυτά που αναφέρεις προφανώς είναι θεωρητικά νούμερα.
          Καμία σχέση με την πράξη.
          Είναι σαν τις (θεωρητικές) εργοστασιακές καταναλώσεις που για να τις επιτυχείς θα πρέπει να έχεις ούριο άνεμο, να είσαι νηστικός τρεις μέρες και να αφήσεις σπίτι την ηλιοπροστασία λόγω περίσσειας βάρους.
          Αυτοκίνητο που δεν μπορεί να κινηθεί έστω για λίγο πλήρως ηλεκτρικά δεν έχει νόημα, όταν μιλάμε για οικονομία και όφελος στην τσέπη του καταναλωτή.
          Στην πράξη το όφελος είναι 0,5 λιτρο καυσίμου ανά 100 χιλιομετρα. Χοντρικά 50 λίτρα το χρόνο, για χρήση 10.000 χιλιομέτρων. 100€ με νούμερα.

          L 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • N
            n-k-9 @lap last edited by

            @lap said in ΑΓΟΡΑ SUV:

            @n-k-9 said in ΑΓΟΡΑ SUV:

            @lap said in ΑΓΟΡΑ SUV:

            @n-k-9 said in ΑΓΟΡΑ SUV:

            Το mild hybrid είναι περισσότερο μαρκετινιστικο τρικ παρά ουσία

            Δεν ισχύει αυτό. Μειώνει έως και 20% την κατανάλωση στην πόλη

            Ούτε καν.
            Η Suzuki αναφέρει στην μπροσούρα της μια θεωρητική εξοικονόμηση 140 λίτρων ετησίως, αλλά δεν μπορώ να βρω με βάση ποιον αριθμό διανυθεντων χιλιομέτρων τα υπολογίζει.

            Σε αστικό κύκλο. Εκεί συμβάλει το σύστημα, εκεί και εξοικονομεί

            Μπορεις να μας εξήγησεις πώς ακριβώς επιτυγχάνεται αυτό;

            L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lap @dimsabas last edited by lap

              @dimsabas said in ΑΓΟΡΑ SUV:

              @lap said in ΑΓΟΡΑ SUV:

              Μάλιστα σε αλλες μελέτες κόστους οφέλους τα mild hybrid έχουν υψηλότερο δείκτη απόδοσης σχετικά με τα full hybrid

              Πώς μπορεί να γίνει αυτό;

              Τα νούμερα κατά προσέγγιση....για χάρη του παραδείγματος.

              Το κόστος κατασκευής τους είναι 1000-1200 ευρώ και εξοικονομούν γύρω στο 20% σε αστική κίνηση.

              Αντίστοιχα στα full hybrid κοστίζει από 3.500-4000-5000 ευρώ και εξοικονομούν έως και 45-50% σε αστικό κύκλο.

              Η απόδοση των mild hybrids είναι υψηλότερη όσον αφορά το κόστος τους

              D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • L
                lap @n-k-9 last edited by lap

                @n-k-9 said in ΑΓΟΡΑ SUV:

                @lap said in ΑΓΟΡΑ SUV:

                @n-k-9 said in ΑΓΟΡΑ SUV:

                @lap said in ΑΓΟΡΑ SUV:

                @n-k-9 said in ΑΓΟΡΑ SUV:

                Το mild hybrid είναι περισσότερο μαρκετινιστικο τρικ παρά ουσία

                Δεν ισχύει αυτό. Μειώνει έως και 20% την κατανάλωση στην πόλη

                Ούτε καν.
                Η Suzuki αναφέρει στην μπροσούρα της μια θεωρητική εξοικονόμηση 140 λίτρων ετησίως, αλλά δεν μπορώ να βρω με βάση ποιον αριθμό διανυθεντων χιλιομέτρων τα υπολογίζει.

                Σε αστικό κύκλο. Εκεί συμβάλει το σύστημα, εκεί και εξοικονομεί

                Μπορεις να μας εξήγησεις πώς ακριβώς επιτυγχάνεται αυτό;

                Σε αστικό κύκλο. Τι σε δυσκολευει σε αυτό που γράφω;

                Δηλαδή σε κίνηση με χαμηλή ταχύτητα, χαμηλές Σαλ, και πολλές εκκινήσεις από στάση. Αυτό σημαίνει αστικός κύκλος κατανάλωσης.

                Άλλο ο μικτός και άλλο ο αστικός.

                N 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • L
                  lap @n-k-9 last edited by lap

                  @n-k-9 said in ΑΓΟΡΑ SUV:

                  @lap said in ΑΓΟΡΑ SUV:

                  Έχω βρει κείμενο σε ιαπωνικά άρθρα που αναφέρουν πως εξοικονομεί έως και 20% ΣΕ ΑΣΤΙΚΟ κύκλο.

                  Μάλιστα σε αλλες μελέτες κόστους οφέλους τα mild hybrid έχουν υψηλότερο δείκτη απόδοσης σχετικά με τα full hybrid

                  Αυτά που αναφέρεις προφανώς είναι θεωρητικά νούμερα.

                  Όχι γιατί τα βλέπω και στην πράξη. Το γράφει η ίδια η εταιρία, αλλά ακόμα και αν μελετήσεις τις καταναλώσεις στα sites καταγραφής της κατανάλωσης από ιδιώτες. Βλέπεις νούμερα 15-17-20%.απο το αντίστοιχο αυτοκίνητο χωρίς mild hybdrid σε κίνηση πόλης

                  Καμία σχέση με την πράξη

                  Διαφωνώ.

                  Είναι σαν τις (θεωρητικές) εργοστασιακές καταναλώσεις που για να τις επιτυχείς θα πρέπει να έχεις ούριο άνεμο, να είσαι νηστικός τρεις μέρες και να αφήσεις σπίτι την ηλιοπροστασία λόγω περίσσειας βάρους.

                  Είπαμε όχι

                  Αυτοκίνητο που δεν μπορεί να κινηθεί έστω για λίγο πλήρως ηλεκτρικά δεν έχει νόημα, όταν μιλάμε για οικονομία και όφελος στην τσέπη του καταναλωτή.

                  Το όφελος μετράται επί ποσοστό.

                  Άλλο το 20% άλλο το 45-50%.

                  Φυσικά το δεύτερο ειναι υψηλότερο αλλά το πρώτο δεν είναι μηδενικό.

                  Στην πράξη το όφελος είναι 0,5 λιτρο καυσίμου ανά 100 χιλιομετρα.

                  Μικτής κατανάλωσης. Γιατί δυσκολεύεσαι να καταλάβεις ότι μιλάω για αστικό κύκλο, όχι για μικτό κύκλο ο οποίος περιλαμβάνει και κινήση σε επαρχιακούς δρόμους και αυτοκινητόδρομους. Εκεί το σύστημα είναι σχεδόν κλειστό και προφανώς η μέση τιμή κατανάλωσης θα επηρεαστεί.

                  Εγώ μιλώ για αστική μετακίνηση. Δηλαδή για την πόλη

                  Χοντρικά 50 λίτρα το χρόνο, για χρήση 10.000 χιλιομέτρων. 100€ με νούμερα.

                  Ειπαμε μικτής κατανάλωσης. Εάν υπολογίσεις μονάχα αστική μετακίνηση είναι αρκετά παραπάνω.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • N
                    n-k-9 @lap last edited by

                    @lap said in ΑΓΟΡΑ SUV:

                    @n-k-9 said in ΑΓΟΡΑ SUV:

                    @lap said in ΑΓΟΡΑ SUV:

                    @n-k-9 said in ΑΓΟΡΑ SUV:

                    @lap said in ΑΓΟΡΑ SUV:

                    @n-k-9 said in ΑΓΟΡΑ SUV:

                    Το mild hybrid είναι περισσότερο μαρκετινιστικο τρικ παρά ουσία

                    Δεν ισχύει αυτό. Μειώνει έως και 20% την κατανάλωση στην πόλη

                    Ούτε καν.
                    Η Suzuki αναφέρει στην μπροσούρα της μια θεωρητική εξοικονόμηση 140 λίτρων ετησίως, αλλά δεν μπορώ να βρω με βάση ποιον αριθμό διανυθεντων χιλιομέτρων τα υπολογίζει.

                    Σε αστικό κύκλο. Εκεί συμβάλει το σύστημα, εκεί και εξοικονομεί

                    Μπορεις να μας εξήγησεις πώς ακριβώς επιτυγχάνεται αυτό;

                    Σε αστικό κύκλο. Τι σε δυσκολευει σε αυτό που γράφω;

                    Δηλαδή σε κίνηση με χαμηλή ταχύτητα, χαμηλές Σαλ, και πολλές εκκινήσεις από στάση. Αυτό σημαίνει αστικός κύκλος κατανάλωσης.

                    Άλλο ο μικτός και άλλο ο αστικός.

                    Μα δεν απαντάς σε αυτό που σε ρωτάω.
                    Γράφω πως ακριβώς επιτυγχανεται.
                    Πώς δηλαδή γίνεται αυτή η κατά 20% οικονομιΑ καυσίμου που γράφεις; Με ποιον τρόπο;

                    L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dimsabas @lap last edited by

                      @lap said in ΑΓΟΡΑ SUV:

                      @dimsabas said in ΑΓΟΡΑ SUV:

                      @lap said in ΑΓΟΡΑ SUV:

                      Μάλιστα σε αλλες μελέτες κόστους οφέλους τα mild hybrid έχουν υψηλότερο δείκτη απόδοσης σχετικά με τα full hybrid

                      Πώς μπορεί να γίνει αυτό;

                      Τα νούμερα κατά προσέγγιση....για χάρη του παραδείγματος.

                      Το κόστος κατασκευής τους είναι 1000-1200 ευρώ και εξοικονομούν γύρω στο 20% σε αστική κίνηση.

                      Αντίστοιχα στα full hybrid κοστίζει από 3.500-4000-5000 ευρώ και εξοικονομούν έως και 45-50% σε αστικό κύκλο.

                      Η απόδοση των mild hybrids είναι υψηλότερη όσον αφορά το κόστος τους

                      Σόρι, δεν είχα καταλάβει ότι λάμβανες υπόψη και την τιμή αγοράς. Νόμιζα ότι σύγκρινες τις δύο τεχνολογίες ξέχωρα από το πόσο κοστίζουν.

                      https://cartalk.gr/

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • L
                        lap @n-k-9 last edited by lap

                        @n-k-9 said in ΑΓΟΡΑ SUV:

                        @lap said in ΑΓΟΡΑ SUV:

                        @n-k-9 said in ΑΓΟΡΑ SUV:

                        @lap said in ΑΓΟΡΑ SUV:

                        @n-k-9 said in ΑΓΟΡΑ SUV:

                        @lap said in ΑΓΟΡΑ SUV:

                        @n-k-9 said in ΑΓΟΡΑ SUV:

                        Το mild hybrid είναι περισσότερο μαρκετινιστικο τρικ παρά ουσία

                        Δεν ισχύει αυτό. Μειώνει έως και 20% την κατανάλωση στην πόλη

                        Ούτε καν.
                        Η Suzuki αναφέρει στην μπροσούρα της μια θεωρητική εξοικονόμηση 140 λίτρων ετησίως, αλλά δεν μπορώ να βρω με βάση ποιον αριθμό διανυθεντων χιλιομέτρων τα υπολογίζει.

                        Σε αστικό κύκλο. Εκεί συμβάλει το σύστημα, εκεί και εξοικονομεί

                        Μπορεις να μας εξήγησεις πώς ακριβώς επιτυγχάνεται αυτό;

                        Σε αστικό κύκλο. Τι σε δυσκολευει σε αυτό που γράφω;

                        Δηλαδή σε κίνηση με χαμηλή ταχύτητα, χαμηλές Σαλ, και πολλές εκκινήσεις από στάση. Αυτό σημαίνει αστικός κύκλος κατανάλωσης.

                        Άλλο ο μικτός και άλλο ο αστικός.

                        Μα δεν απαντάς σε αυτό που σε ρωτάω.
                        Γράφω πως ακριβώς επιτυγχανεται.
                        Πώς δηλαδή γίνεται αυτή η κατά 20% οικονομιΑ καυσίμου που γράφεις; Με ποιον τρόπο;

                        Το ηλεκτρικό μοτέρ σε χαμηλές Σαλ βοηθά το θερμικό μοτέρ στις φάσεις που έχει υψηλό φορτίο. Σε αυτήν την φάση το θερμικό ζητά μεγάλη ποσότητα καύσιμο για να παράξει έργο. Εάν λοιπόν προσθέσεις κάποια κιλά ροπής σε αυτές τις χαμηλές Σαλ από ένα ηλεκτρικό μοτέρ τότε το φορτίο μοιράζεται σε δύο μοτέρ και το θερμικό μοτέρ ζητά λιγότερο καύσιμο για το ίδιο έργο.

                        Για παράδειγμα εγώ που το βλέπω στην πράξη. Βάζεις 1η σχέση στο κιβώτιο και ξεκινάς από στάση. Εκεί αν δεις την στιγμιαία κατανάλωση χτυπάει κάτι 20αρια σε λίτρα. Μόλις βάλεις δεύτερη σχέση και είσαι ας πούμε στις 1200-1500 Σαλ συνδράμει και το ηλεκτρικό μοτέρ, το βλέπεις και στα βελάκια του γραφήματος, και αμέσως βλέπεις τον δείκτη στιγμιαίας καταναλώσης να πέφτει απο το 20 στο 4-4,5λ/100 χλμ. Προφανώς το φορτίο του θερμικου μοτέρ ειναι μικρότερο και ζητά ελάχιστο καύσιμο

                        Το full hybrid ξεκινά με ηλεκτρισμό οπότε το μεγάλο φορτίο το αναλαμβάνει τελειως το ηλεκτρικό μοτέρ και δεν καταναλώνει ούτε αυτά τα στιγμιαία λίτρα με την πρώτη σχέση σε ένα mild hybdrid.

                        polioan 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • N
                          n-k-9 last edited by

                          Για να μιλήσουμε με νούμερα, το Vitara σε αμιγώς αστικό περιβάλλον γράφει 7,5/100.
                          Εάν υποθέσουμε λοιπόν πως όντως υφίσταται 20% εξοικονόμηση καυσίμου, αυτό σημαίνει πως δίχως την μπαταρία θα έγραφε 9,4/100 περίπου. Υπερβολικό.

                          polioan L 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                          • polioan
                            polioan @lap last edited by

                            @lap said in ΑΓΟΡΑ SUV:

                            @n-k-9 said in ΑΓΟΡΑ SUV:

                            @lap said in ΑΓΟΡΑ SUV:

                            @n-k-9 said in ΑΓΟΡΑ SUV:

                            @lap said in ΑΓΟΡΑ SUV:

                            @n-k-9 said in ΑΓΟΡΑ SUV:

                            @lap said in ΑΓΟΡΑ SUV:

                            @n-k-9 said in ΑΓΟΡΑ SUV:

                            Το mild hybrid είναι περισσότερο μαρκετινιστικο τρικ παρά ουσία

                            Δεν ισχύει αυτό. Μειώνει έως και 20% την κατανάλωση στην πόλη

                            Ούτε καν.
                            Η Suzuki αναφέρει στην μπροσούρα της μια θεωρητική εξοικονόμηση 140 λίτρων ετησίως, αλλά δεν μπορώ να βρω με βάση ποιον αριθμό διανυθεντων χιλιομέτρων τα υπολογίζει.

                            Σε αστικό κύκλο. Εκεί συμβάλει το σύστημα, εκεί και εξοικονομεί

                            Μπορεις να μας εξήγησεις πώς ακριβώς επιτυγχάνεται αυτό;

                            Σε αστικό κύκλο. Τι σε δυσκολευει σε αυτό που γράφω;

                            Δηλαδή σε κίνηση με χαμηλή ταχύτητα, χαμηλές Σαλ, και πολλές εκκινήσεις από στάση. Αυτό σημαίνει αστικός κύκλος κατανάλωσης.

                            Άλλο ο μικτός και άλλο ο αστικός.

                            Μα δεν απαντάς σε αυτό που σε ρωτάω.
                            Γράφω πως ακριβώς επιτυγχανεται.
                            Πώς δηλαδή γίνεται αυτή η κατά 20% οικονομιΑ καυσίμου που γράφεις; Με ποιον τρόπο;

                            Το ηλεκτρικό μοτέρ σε χαμηλές Σαλ βοηθά το θερμικό μοτέρ στις φάσεις που έχει υψηλό φορτίο. Σε αυτήν την φάση το θερμικό ζητά μεγάλη ποσότητα καύσιμο για να παράξει έργο. Εάν λοιπόν προσθέσεις κάποια κιλά ροπής σε αυτές τις χαμηλές Σαλ από ένα ηλεκτρικό μοτέρ τότε το φορτίο μοιράζεται σε δύο μοτέρ και το θερμικό μοτέρ ζητά λιγότερο καύσιμο για το ίδιο έργο.

                            Για παράδειγμα εγώ που το βλέπω στην πράξη. Βάζεις 1η σχέση στο κιβώτιο και ξεκινάς από στάση. Εκεί αν δεις την στιγμιαία κατανάλωση χτυπάει κάτι 20αρια σε λίτρα. Μόλις βάλεις δεύτερη σχέση και είσαι ας πούμε στις 1200-1500 Σαλ συνδράμει και το ηλεκτρικό μοτέρ, το βλέπεις και στα βελάκια του γραφήματος, και αμέσως βλέπεις τον δείκτη στιγμιαίας καταναλώσης να πέφτει απο το 20 στο 4-4,5λ/100 χλμ. Προφανώς το φορτίο του θερμικου μοτέρ ειναι μικρότερο και ζητά ελάχιστο καύσιμο

                            Το full hybrid ξεκινά με ηλεκτρισμό οπότε το μεγάλο φορτίο το αναλαμβάνει τελειως το ηλεκτρικό μοτέρ και δεν καταναλώνει ούτε αυτά τα στιγμιαία λίτρα με την πρώτη σχέση σε ένα mild hybdrid.

                            Επιβεβαιώνω με το Sportage 1.6 150hp mhev... Και τις περισσότερες φορές όταν πατάω πιο δυνατά το γκάζι στην 1η, φαίνεται στο καντράν στιγμιαία! Επίσης, αν ρολάρεις και πατάς το γκάζει ειδικά σε SPORT MODE, δεν νιώθεις ότι είναι 150 αλόγατα, αλλά περισσότερα, γιατί υποβοηθάει για πολύ λίγο το σύστημα.

                            CUPRA LEON 2025
                            1.5cc 150Hp MHV

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • polioan
                              polioan @n-k-9 last edited by

                              @n-k-9 said in ΑΓΟΡΑ SUV:

                              Για να μιλήσουμε με νούμερα, το Vitara σε αμιγώς αστικό περιβάλλον γράφει 7,5/100.
                              Εάν υποθέσουμε λοιπόν πως όντως υφίσταται 20% εξοικονόμηση καυσίμου, αυτό σημαίνει πως δίχως την μπαταρία θα έγραφε 9,4/100 περίπου. Υπερβολικό.

                              Σε πληροφορώ ότι στην Θεσσαλονίκη εντός πόλης γράφω maximum 9-9.5 με πολύ κίνηση. Ακόμα και στον περιφερειακό με το πλέον γνωστό πρόβλημα του FLYOVER, και φυσικά με την ταχύτητα που μπορείς να πας σε πλέον 1 με 2 λωρίδες, από 3-4 που είχαμε, είμαι στα 6-7 λίτρα/100

                              CUPRA LEON 2025
                              1.5cc 150Hp MHV

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • C
                                criuser last edited by

                                Κιου 3 μουφα υβριδικό τα 10 λίτρα στην πόλη τα έχει για πλάκα

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                L fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  lap @n-k-9 last edited by lap

                                  @n-k-9 said in ΑΓΟΡΑ SUV:

                                  Για να μιλήσουμε με νούμερα, το Vitara σε αμιγώς αστικό περιβάλλον γράφει 7,5/100.
                                  Εάν υποθέσουμε λοιπόν πως όντως υφίσταται 20% εξοικονόμηση καυσίμου, αυτό σημαίνει πως δίχως την μπαταρία θα έγραφε 9,4/100 περίπου. Υπερβολικό.

                                  Τι υπερβολικό;
                                  1,4 turbo τετρακυλινδρο βενζίνης σε suv 1300-1400 κιλών σε πόλη τόσο θα έγραφε

                                  7,5 σε πόλη γράφει το ατμοσφαιρικό τρικυλινδρο 208 1,2 με τα 82 άλογα και τα 950 κιλά

                                  L 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • L
                                    lap @criuser last edited by lap

                                    @criuser said in ΑΓΟΡΑ SUV:

                                    Κιου 3 μουφα υβριδικό τα 10 λίτρα στην πόλη τα έχει για πλάκα

                                    Δεν ξέρετε να οδηγείτε

                                    😊

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lap @lap last edited by

                                      This post is deleted!
                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • elteo
                                        elteo last edited by

                                        alt text

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          georouv last edited by georouv

                                          Με αυτά τα πολύ ενδιαφέροντα και χρήσιμα που με προσοχή ακούω, σκέφτομαι να δω για vitara strong hybrid, αντι για mild hybrid,και να διαλέξω την GL αντι την GL+ έκδοση για να εξισορροπίσω μερικώς την τιμή, οδηγώ πολύ οικονομικά και ίσως να κάνω πολύ οικονομία στο καύσιμο.Απ'ότι είδα στο internet αν ειδα σωστά στο mild hybrid στο vitara, η μπαταρία φορτίζει όταν αφήνεις το γκάζι με την ταχύτητα μέσα (?), ενώ στο strong hybrid οταν φρενάρεις, γενικά δεν το πατάω πολύ και σκέφτομαι οτι μπορώ να εκμεταλευτώ πάρα πολύ το strong hybrid.Να ρωτήσω κάτι που δεν κατάφερα να βρώ μέχρι τώρα αν κάποιος γνωρίζει παρακαλώ πολύ, αν μέχρι 30-40 χλμ/ωρα ή σε χαμηλές στροφές δουλεύει μόνο ο ηλεκτρικός κινητήρας στο mild hybrid.Θα τα ρωτήσω όλα αυτά και στην αντιπροσωπεία γιατί θέλει πολύ μελέτη.Ευχαριστώ πάρα πολύ.

                                          N 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lap last edited by lap

                                            Και στο mild hybrid φορτίζει η μπαταρία με ρολαρισμα όχι μονάχα με φρενάρισμα.
                                            Στο strong hybrid μπορεί να φορτίσει και εν κινήσει σε σταθερή ταχύτητα και σταθερό το γκάζι. Αυτό είναι μια έξτρα ικανότητα του strong hybrid που δεν την έχουν τα mild hybrids

                                            Το strong hybrid της Suzuki είναι στην ουσία ένα πιο δυνατο mild hybrid με κάποιες έξτρα ικανότητες και αυτόματο κιβώτιο. Και αυτό διότι έχει αδύναμο ηλεκτρικό μοτέρ συγκριτικά με τα αλλά full hybrids. Πολλές φορές ξεκινά από στάση με τον θερμικό κινητήρα, σε αντίθεση με τα υπόλοιπα full hybrids.

                                            Το strong hybrid έχει ένα κιβώτιο με συμπλέκτη κάτι που είναι διαφορετικό από τα ecvt της Toyota.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 3 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr