-
Το mild hybrid είναι περισσότερο μαρκετινιστικο τρικ παρά ουσία
Δεν ισχύει αυτό. Μειώνει έως και 20% την κατανάλωση στην πόλη
Ούτε καν.
Η Suzuki αναφέρει στην μπροσούρα της μια θεωρητική εξοικονόμηση 140 λίτρων ετησίως, αλλά δεν μπορώ να βρω με βάση ποιον αριθμό διανυθεντων χιλιομέτρων τα υπολογίζει.Σε αστικό κύκλο. Εκεί συμβάλει το σύστημα, εκεί και εξοικονομεί
-
-
Έχω βρει κείμενο σε ιαπωνικά άρθρα που αναφέρουν πως εξοικονομεί έως και 20% ΣΕ ΑΣΤΙΚΟ κύκλο.
Μάλιστα σε αλλες μελέτες κόστους οφέλους τα mild hybrid έχουν υψηλότερο δείκτη απόδοσης σχετικά με τα full hybrid
Αυτά που αναφέρεις προφανώς είναι θεωρητικά νούμερα.
Καμία σχέση με την πράξη.
Είναι σαν τις (θεωρητικές) εργοστασιακές καταναλώσεις που για να τις επιτυχείς θα πρέπει να έχεις ούριο άνεμο, να είσαι νηστικός τρεις μέρες και να αφήσεις σπίτι την ηλιοπροστασία λόγω περίσσειας βάρους.
Αυτοκίνητο που δεν μπορεί να κινηθεί έστω για λίγο πλήρως ηλεκτρικά δεν έχει νόημα, όταν μιλάμε για οικονομία και όφελος στην τσέπη του καταναλωτή.
Στην πράξη το όφελος είναι 0,5 λιτρο καυσίμου ανά 100 χιλιομετρα. Χοντρικά 50 λίτρα το χρόνο, για χρήση 10.000 χιλιομέτρων. 100€ με νούμερα. -
Το mild hybrid είναι περισσότερο μαρκετινιστικο τρικ παρά ουσία
Δεν ισχύει αυτό. Μειώνει έως και 20% την κατανάλωση στην πόλη
Ούτε καν.
Η Suzuki αναφέρει στην μπροσούρα της μια θεωρητική εξοικονόμηση 140 λίτρων ετησίως, αλλά δεν μπορώ να βρω με βάση ποιον αριθμό διανυθεντων χιλιομέτρων τα υπολογίζει.Σε αστικό κύκλο. Εκεί συμβάλει το σύστημα, εκεί και εξοικονομεί
Μπορεις να μας εξήγησεις πώς ακριβώς επιτυγχάνεται αυτό;
-
Μάλιστα σε αλλες μελέτες κόστους οφέλους τα mild hybrid έχουν υψηλότερο δείκτη απόδοσης σχετικά με τα full hybrid
Πώς μπορεί να γίνει αυτό;
Τα νούμερα κατά προσέγγιση....για χάρη του παραδείγματος.
Το κόστος κατασκευής τους είναι 1000-1200 ευρώ και εξοικονομούν γύρω στο 20% σε αστική κίνηση.
Αντίστοιχα στα full hybrid κοστίζει από 3.500-4000-5000 ευρώ και εξοικονομούν έως και 45-50% σε αστικό κύκλο.
Η απόδοση των mild hybrids είναι υψηλότερη όσον αφορά το κόστος τους
-
Το mild hybrid είναι περισσότερο μαρκετινιστικο τρικ παρά ουσία
Δεν ισχύει αυτό. Μειώνει έως και 20% την κατανάλωση στην πόλη
Ούτε καν.
Η Suzuki αναφέρει στην μπροσούρα της μια θεωρητική εξοικονόμηση 140 λίτρων ετησίως, αλλά δεν μπορώ να βρω με βάση ποιον αριθμό διανυθεντων χιλιομέτρων τα υπολογίζει.Σε αστικό κύκλο. Εκεί συμβάλει το σύστημα, εκεί και εξοικονομεί
Μπορεις να μας εξήγησεις πώς ακριβώς επιτυγχάνεται αυτό;
Σε αστικό κύκλο. Τι σε δυσκολευει σε αυτό που γράφω;
Δηλαδή σε κίνηση με χαμηλή ταχύτητα, χαμηλές Σαλ, και πολλές εκκινήσεις από στάση. Αυτό σημαίνει αστικός κύκλος κατανάλωσης.
Άλλο ο μικτός και άλλο ο αστικός.
-
Έχω βρει κείμενο σε ιαπωνικά άρθρα που αναφέρουν πως εξοικονομεί έως και 20% ΣΕ ΑΣΤΙΚΟ κύκλο.
Μάλιστα σε αλλες μελέτες κόστους οφέλους τα mild hybrid έχουν υψηλότερο δείκτη απόδοσης σχετικά με τα full hybrid
Αυτά που αναφέρεις προφανώς είναι θεωρητικά νούμερα.
Όχι γιατί τα βλέπω και στην πράξη. Το γράφει η ίδια η εταιρία, αλλά ακόμα και αν μελετήσεις τις καταναλώσεις στα sites καταγραφής της κατανάλωσης από ιδιώτες. Βλέπεις νούμερα 15-17-20%.απο το αντίστοιχο αυτοκίνητο χωρίς mild hybdrid σε κίνηση πόλης
Καμία σχέση με την πράξη
Διαφωνώ.
Είναι σαν τις (θεωρητικές) εργοστασιακές καταναλώσεις που για να τις επιτυχείς θα πρέπει να έχεις ούριο άνεμο, να είσαι νηστικός τρεις μέρες και να αφήσεις σπίτι την ηλιοπροστασία λόγω περίσσειας βάρους.
Είπαμε όχι
Αυτοκίνητο που δεν μπορεί να κινηθεί έστω για λίγο πλήρως ηλεκτρικά δεν έχει νόημα, όταν μιλάμε για οικονομία και όφελος στην τσέπη του καταναλωτή.
Το όφελος μετράται επί ποσοστό.
Άλλο το 20% άλλο το 45-50%.
Φυσικά το δεύτερο ειναι υψηλότερο αλλά το πρώτο δεν είναι μηδενικό.
Στην πράξη το όφελος είναι 0,5 λιτρο καυσίμου ανά 100 χιλιομετρα.
Μικτής κατανάλωσης. Γιατί δυσκολεύεσαι να καταλάβεις ότι μιλάω για αστικό κύκλο, όχι για μικτό κύκλο ο οποίος περιλαμβάνει και κινήση σε επαρχιακούς δρόμους και αυτοκινητόδρομους. Εκεί το σύστημα είναι σχεδόν κλειστό και προφανώς η μέση τιμή κατανάλωσης θα επηρεαστεί.
Εγώ μιλώ για αστική μετακίνηση. Δηλαδή για την πόλη
Χοντρικά 50 λίτρα το χρόνο, για χρήση 10.000 χιλιομέτρων. 100€ με νούμερα.
Ειπαμε μικτής κατανάλωσης. Εάν υπολογίσεις μονάχα αστική μετακίνηση είναι αρκετά παραπάνω.
-
Το mild hybrid είναι περισσότερο μαρκετινιστικο τρικ παρά ουσία
Δεν ισχύει αυτό. Μειώνει έως και 20% την κατανάλωση στην πόλη
Ούτε καν.
Η Suzuki αναφέρει στην μπροσούρα της μια θεωρητική εξοικονόμηση 140 λίτρων ετησίως, αλλά δεν μπορώ να βρω με βάση ποιον αριθμό διανυθεντων χιλιομέτρων τα υπολογίζει.Σε αστικό κύκλο. Εκεί συμβάλει το σύστημα, εκεί και εξοικονομεί
Μπορεις να μας εξήγησεις πώς ακριβώς επιτυγχάνεται αυτό;
Σε αστικό κύκλο. Τι σε δυσκολευει σε αυτό που γράφω;
Δηλαδή σε κίνηση με χαμηλή ταχύτητα, χαμηλές Σαλ, και πολλές εκκινήσεις από στάση. Αυτό σημαίνει αστικός κύκλος κατανάλωσης.
Άλλο ο μικτός και άλλο ο αστικός.
Μα δεν απαντάς σε αυτό που σε ρωτάω.
Γράφω πως ακριβώς επιτυγχανεται.
Πώς δηλαδή γίνεται αυτή η κατά 20% οικονομιΑ καυσίμου που γράφεις; Με ποιον τρόπο; -
Μάλιστα σε αλλες μελέτες κόστους οφέλους τα mild hybrid έχουν υψηλότερο δείκτη απόδοσης σχετικά με τα full hybrid
Πώς μπορεί να γίνει αυτό;
Τα νούμερα κατά προσέγγιση....για χάρη του παραδείγματος.
Το κόστος κατασκευής τους είναι 1000-1200 ευρώ και εξοικονομούν γύρω στο 20% σε αστική κίνηση.
Αντίστοιχα στα full hybrid κοστίζει από 3.500-4000-5000 ευρώ και εξοικονομούν έως και 45-50% σε αστικό κύκλο.
Η απόδοση των mild hybrids είναι υψηλότερη όσον αφορά το κόστος τους
Σόρι, δεν είχα καταλάβει ότι λάμβανες υπόψη και την τιμή αγοράς. Νόμιζα ότι σύγκρινες τις δύο τεχνολογίες ξέχωρα από το πόσο κοστίζουν.
-
Το mild hybrid είναι περισσότερο μαρκετινιστικο τρικ παρά ουσία
Δεν ισχύει αυτό. Μειώνει έως και 20% την κατανάλωση στην πόλη
Ούτε καν.
Η Suzuki αναφέρει στην μπροσούρα της μια θεωρητική εξοικονόμηση 140 λίτρων ετησίως, αλλά δεν μπορώ να βρω με βάση ποιον αριθμό διανυθεντων χιλιομέτρων τα υπολογίζει.Σε αστικό κύκλο. Εκεί συμβάλει το σύστημα, εκεί και εξοικονομεί
Μπορεις να μας εξήγησεις πώς ακριβώς επιτυγχάνεται αυτό;
Σε αστικό κύκλο. Τι σε δυσκολευει σε αυτό που γράφω;
Δηλαδή σε κίνηση με χαμηλή ταχύτητα, χαμηλές Σαλ, και πολλές εκκινήσεις από στάση. Αυτό σημαίνει αστικός κύκλος κατανάλωσης.
Άλλο ο μικτός και άλλο ο αστικός.
Μα δεν απαντάς σε αυτό που σε ρωτάω.
Γράφω πως ακριβώς επιτυγχανεται.
Πώς δηλαδή γίνεται αυτή η κατά 20% οικονομιΑ καυσίμου που γράφεις; Με ποιον τρόπο;Το ηλεκτρικό μοτέρ σε χαμηλές Σαλ βοηθά το θερμικό μοτέρ στις φάσεις που έχει υψηλό φορτίο. Σε αυτήν την φάση το θερμικό ζητά μεγάλη ποσότητα καύσιμο για να παράξει έργο. Εάν λοιπόν προσθέσεις κάποια κιλά ροπής σε αυτές τις χαμηλές Σαλ από ένα ηλεκτρικό μοτέρ τότε το φορτίο μοιράζεται σε δύο μοτέρ και το θερμικό μοτέρ ζητά λιγότερο καύσιμο για το ίδιο έργο.
Για παράδειγμα εγώ που το βλέπω στην πράξη. Βάζεις 1η σχέση στο κιβώτιο και ξεκινάς από στάση. Εκεί αν δεις την στιγμιαία κατανάλωση χτυπάει κάτι 20αρια σε λίτρα. Μόλις βάλεις δεύτερη σχέση και είσαι ας πούμε στις 1200-1500 Σαλ συνδράμει και το ηλεκτρικό μοτέρ, το βλέπεις και στα βελάκια του γραφήματος, και αμέσως βλέπεις τον δείκτη στιγμιαίας καταναλώσης να πέφτει απο το 20 στο 4-4,5λ/100 χλμ. Προφανώς το φορτίο του θερμικου μοτέρ ειναι μικρότερο και ζητά ελάχιστο καύσιμο
Το full hybrid ξεκινά με ηλεκτρισμό οπότε το μεγάλο φορτίο το αναλαμβάνει τελειως το ηλεκτρικό μοτέρ και δεν καταναλώνει ούτε αυτά τα στιγμιαία λίτρα με την πρώτη σχέση σε ένα mild hybdrid.
-
Για να μιλήσουμε με νούμερα, το Vitara σε αμιγώς αστικό περιβάλλον γράφει 7,5/100.
Εάν υποθέσουμε λοιπόν πως όντως υφίσταται 20% εξοικονόμηση καυσίμου, αυτό σημαίνει πως δίχως την μπαταρία θα έγραφε 9,4/100 περίπου. Υπερβολικό. -
Το mild hybrid είναι περισσότερο μαρκετινιστικο τρικ παρά ουσία
Δεν ισχύει αυτό. Μειώνει έως και 20% την κατανάλωση στην πόλη
Ούτε καν.
Η Suzuki αναφέρει στην μπροσούρα της μια θεωρητική εξοικονόμηση 140 λίτρων ετησίως, αλλά δεν μπορώ να βρω με βάση ποιον αριθμό διανυθεντων χιλιομέτρων τα υπολογίζει.Σε αστικό κύκλο. Εκεί συμβάλει το σύστημα, εκεί και εξοικονομεί
Μπορεις να μας εξήγησεις πώς ακριβώς επιτυγχάνεται αυτό;
Σε αστικό κύκλο. Τι σε δυσκολευει σε αυτό που γράφω;
Δηλαδή σε κίνηση με χαμηλή ταχύτητα, χαμηλές Σαλ, και πολλές εκκινήσεις από στάση. Αυτό σημαίνει αστικός κύκλος κατανάλωσης.
Άλλο ο μικτός και άλλο ο αστικός.
Μα δεν απαντάς σε αυτό που σε ρωτάω.
Γράφω πως ακριβώς επιτυγχανεται.
Πώς δηλαδή γίνεται αυτή η κατά 20% οικονομιΑ καυσίμου που γράφεις; Με ποιον τρόπο;Το ηλεκτρικό μοτέρ σε χαμηλές Σαλ βοηθά το θερμικό μοτέρ στις φάσεις που έχει υψηλό φορτίο. Σε αυτήν την φάση το θερμικό ζητά μεγάλη ποσότητα καύσιμο για να παράξει έργο. Εάν λοιπόν προσθέσεις κάποια κιλά ροπής σε αυτές τις χαμηλές Σαλ από ένα ηλεκτρικό μοτέρ τότε το φορτίο μοιράζεται σε δύο μοτέρ και το θερμικό μοτέρ ζητά λιγότερο καύσιμο για το ίδιο έργο.
Για παράδειγμα εγώ που το βλέπω στην πράξη. Βάζεις 1η σχέση στο κιβώτιο και ξεκινάς από στάση. Εκεί αν δεις την στιγμιαία κατανάλωση χτυπάει κάτι 20αρια σε λίτρα. Μόλις βάλεις δεύτερη σχέση και είσαι ας πούμε στις 1200-1500 Σαλ συνδράμει και το ηλεκτρικό μοτέρ, το βλέπεις και στα βελάκια του γραφήματος, και αμέσως βλέπεις τον δείκτη στιγμιαίας καταναλώσης να πέφτει απο το 20 στο 4-4,5λ/100 χλμ. Προφανώς το φορτίο του θερμικου μοτέρ ειναι μικρότερο και ζητά ελάχιστο καύσιμο
Το full hybrid ξεκινά με ηλεκτρισμό οπότε το μεγάλο φορτίο το αναλαμβάνει τελειως το ηλεκτρικό μοτέρ και δεν καταναλώνει ούτε αυτά τα στιγμιαία λίτρα με την πρώτη σχέση σε ένα mild hybdrid.
Επιβεβαιώνω με το Sportage 1.6 150hp mhev... Και τις περισσότερες φορές όταν πατάω πιο δυνατά το γκάζι στην 1η, φαίνεται στο καντράν στιγμιαία! Επίσης, αν ρολάρεις και πατάς το γκάζει ειδικά σε SPORT MODE, δεν νιώθεις ότι είναι 150 αλόγατα, αλλά περισσότερα, γιατί υποβοηθάει για πολύ λίγο το σύστημα.
-
Για να μιλήσουμε με νούμερα, το Vitara σε αμιγώς αστικό περιβάλλον γράφει 7,5/100.
Εάν υποθέσουμε λοιπόν πως όντως υφίσταται 20% εξοικονόμηση καυσίμου, αυτό σημαίνει πως δίχως την μπαταρία θα έγραφε 9,4/100 περίπου. Υπερβολικό.Σε πληροφορώ ότι στην Θεσσαλονίκη εντός πόλης γράφω maximum 9-9.5 με πολύ κίνηση. Ακόμα και στον περιφερειακό με το πλέον γνωστό πρόβλημα του FLYOVER, και φυσικά με την ταχύτητα που μπορείς να πας σε πλέον 1 με 2 λωρίδες, από 3-4 που είχαμε, είμαι στα 6-7 λίτρα/100
-
Κιου 3 μουφα υβριδικό τα 10 λίτρα στην πόλη τα έχει για πλάκα
-
Για να μιλήσουμε με νούμερα, το Vitara σε αμιγώς αστικό περιβάλλον γράφει 7,5/100.
Εάν υποθέσουμε λοιπόν πως όντως υφίσταται 20% εξοικονόμηση καυσίμου, αυτό σημαίνει πως δίχως την μπαταρία θα έγραφε 9,4/100 περίπου. Υπερβολικό.Τι υπερβολικό;
1,4 turbo τετρακυλινδρο βενζίνης σε suv 1300-1400 κιλών σε πόλη τόσο θα έγραφε7,5 σε πόλη γράφει το ατμοσφαιρικό τρικυλινδρο 208 1,2 με τα 82 άλογα και τα 950 κιλά
-
-
This post is deleted! -
-
Με αυτά τα πολύ ενδιαφέροντα και χρήσιμα που με προσοχή ακούω, σκέφτομαι να δω για vitara strong hybrid, αντι για mild hybrid,και να διαλέξω την GL αντι την GL+ έκδοση για να εξισορροπίσω μερικώς την τιμή, οδηγώ πολύ οικονομικά και ίσως να κάνω πολύ οικονομία στο καύσιμο.Απ'ότι είδα στο internet αν ειδα σωστά στο mild hybrid στο vitara, η μπαταρία φορτίζει όταν αφήνεις το γκάζι με την ταχύτητα μέσα (?), ενώ στο strong hybrid οταν φρενάρεις, γενικά δεν το πατάω πολύ και σκέφτομαι οτι μπορώ να εκμεταλευτώ πάρα πολύ το strong hybrid.Να ρωτήσω κάτι που δεν κατάφερα να βρώ μέχρι τώρα αν κάποιος γνωρίζει παρακαλώ πολύ, αν μέχρι 30-40 χλμ/ωρα ή σε χαμηλές στροφές δουλεύει μόνο ο ηλεκτρικός κινητήρας στο mild hybrid.Θα τα ρωτήσω όλα αυτά και στην αντιπροσωπεία γιατί θέλει πολύ μελέτη.Ευχαριστώ πάρα πολύ.
-
Και στο mild hybrid φορτίζει η μπαταρία με ρολαρισμα όχι μονάχα με φρενάρισμα.
Στο strong hybrid μπορεί να φορτίσει και εν κινήσει σε σταθερή ταχύτητα και σταθερό το γκάζι. Αυτό είναι μια έξτρα ικανότητα του strong hybrid που δεν την έχουν τα mild hybridsΤο strong hybrid της Suzuki είναι στην ουσία ένα πιο δυνατο mild hybrid με κάποιες έξτρα ικανότητες και αυτόματο κιβώτιο. Και αυτό διότι έχει αδύναμο ηλεκτρικό μοτέρ συγκριτικά με τα αλλά full hybrids. Πολλές φορές ξεκινά από στάση με τον θερμικό κινητήρα, σε αντίθεση με τα υπόλοιπα full hybrids.
Το strong hybrid έχει ένα κιβώτιο με συμπλέκτη κάτι που είναι διαφορετικό από τα ecvt της Toyota.
ΑΓΟΡΑ SUV