Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MG ZS
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MG ZS
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 51
    • 52
    • 8 / 52
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    73
    1040
    52353
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      civil357 last edited by civil357

      Η ουσία είναι , όπως τα έγραψε και ο tkin, ότι έχεις 250+ άλογα ανά πάσα ώρα διαθέσιμα. Ένας κινητήρας με την αντίστοιχη ιπποδύναμη θα έκαιγε πολύ περισσότερα.
      Επίσης τόσοι χρήστες αναφέρουν για το 3008 για καταναλώσεις 7-8 με άδεια μπαταρία σε ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου. Τέτοια εντύπωση έχω. Το q3 π.χ. χωρίς κανένα σύστημα βλέπει 9αρια+ σε 160αρες, αν το 3008 έχει παραπλήσια ε , καμία σύγκριση δεν υπάρχει. Χάνει από το πετρέλαιο κανένα 2αρι λίτρα σίγουρα, αλλά έχει υπερδιπλάσια ιπποδύναμη.
      Προσωπικά αυτό που με κρατάει , για αγορά εκτός leasing , είναι η αξιοπιστία αυτών των συστημάτων , ανεξαρτήτως εταιρίας. Σε πετρέλαιο πρέπει να πας σε 2.000 κυβικά για να έχεις έστω και ελάχιστα παραπλήσιες ( που δεν ) επιδόσεις.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dettol @lap last edited by

        @lap said in MG ZS:

        Αυτό θα κάνει από 0 έως 2,5 για 250-300 χλμ.
        Τεράστια διαφορά.

        Δεν ισχυει lap αυτο. Δες τι εγραψα παραπανω και το εξηγει πολυ ωραια και κατοχος 3008 phev

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lap last edited by lap

          Το δεν ισχύει;

          Το αυτοκίνητο έχει διαφορα modes.

          Στο τελείως ev βγάζει 50-60 χλμ αυτονομιας.

          Στο hybrid με γεμάτη στο 100 % την μπαταρία βγάζει 250+++ αναλόγως και τον τρόπο οδήγησης και τον τόπο με καταναλώσεις περί τα 2,5λ/100χλμ

          Μετά από αυτά επειδή η στάθμη της μπαταρίας πέφτει αρκετά, κινείται και πάλι σαν υβριδικό αλλά με λιγοτερη συνδρομή του ηλεκτροκινητήρα και φυσικά αυξάνεται η κατανάλωση του θερμικού.

          Από όσο ξέρω έτσι λειτουργούν τα phev.

          Το κόλπο τους είναι το γεγονός ότι λίγοι κάνουν πάνω από 250-300 χλμ/ημέρα ώστε να σκεφτούν τις καταναλωσεις.

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dettol @lap last edited by dettol

            @lap said in MG ZS:

            Το δεν ισχύει;

            Το αυτοκίνητο έχει διαφορα modes.

            Στο τελείως ev βγάζει 50-60 χλμ αυτονομιας.

            Στο hybrid με φανερή στο 100 % την μπαταρία βγάζει 250+++ αναλόγως και τον τρόπο οδήγησης και τον τόπο.

            Μετά από αυτά επειδή η στάθμη της μπαταρίας πέφτει αρκετά, κινείται και πάλι σαν υβριδικό αλλά με λιγοτερη συνδρομή του ηλεκτροκινητήρα.

            Από όσο ξέρω έτσι λειτουργούν τα phev.

            τα νουμερα που αναφερεις για καταναλωση 0-2.5 l/100km ισχυουν για οσο διαστημα ειναι φορτισμενη πληρως η μπαταρια, αντε βαρια βαρια να φτασει μεχρι τα 100km. Θα καταναλωσει την μπαταρια στα πρωτα (κατα μεσο ορο σε συγκριση και με αλλα φεβ) 50km, απο εκει και περα θα εχει καταναλωση υβριδικου, πες πχ 6, οποτε σουμα για τα 100 χλμ θα βγει γυρω στο 2.5l/100km.
            Και αυτα ολα υπο ιδανικες συνθηκες και με αυγο στο γκαζι.

            Μην περιμενει κανεις να αγορασει φεβ (οποιοδηποτε, ανεξαρτητου κοστους) και να βλεπει καταναλωσεις 2,5 για 250-300χλμ.

            Σου φαινεται λογικο εσενα, ενα φουλ ηλεκτρικο να κανει 450χλμ (κυκλο πολης) εχοντας μπαταρια 60-80kwh και ενα φεβ να κανει 350χλμ εχοντας μπαταρια εως 25kwh;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tkin73 last edited by

              Ρε lap πως θα είναι γεμάτη η μπαταρία μετά τα 50 χλμ αφού θα έχει αδειάσει για να κάνεις αλλά 250 χλμ με 2.5λτ;
              Ή θα ψάχνεις να χωθεις σε μποτιλιαρισμα για να γεμίσεις;

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                lap last edited by lap

                Ρε παιδιά σε hybrid mode.... Όχι σε ev

                Άλλο το ένα άλλο το άλλο. Σε hybrid mode φορτίζει παράλληλα η μπαταρία αλλά σε μικρότερο ρυθμο από ότι ξοδευει.

                Έτσι τα 60 χλμ του ev τα κάνει 250+++ και προσθέτει λίγα λίτρα βενζίνης

                Μετά όταν φτάσει η μπαταρία σε ένα επίπεδο εξακολουθεί να λειτουργεί ως hybrid αλλά με 200 κιλα έξτρα

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tkin73 last edited by tkin73

                  Και τα 50km ev είναι σε 18 βαθμούς με το αυγό στο πόδι.
                  Αν έχει 5 ή 35 και βρεις ένα άνοιγμα στον περιφερειακό και πας με 120 για 5 χλμ πάνε περίπατο και αυτά...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    lap last edited by

                    Δεν το ξέρω αυτό.

                    Για αυτό μπορείς να ξεκινήσεις με 100% μπαταρία και hybrid mode οπότε θα έχεις δύναμη και οικονομία για πολλά χιλιόμετρα

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tkin73 @lap last edited by

                      @lap said in MG ZS:

                      Δεν το ξέρω αυτό.

                      Για αυτό μπορείς να ξεκινήσεις με 100% μπαταρία και hybrid mode οπότε θα έχεις δύναμη και οικονομία για πολλά χιλιόμετρα

                      καλα ρε lap εσυ ξερεις τα παντα και δεν ξερεις οτι τα υβριδικα επηρεαζονται απο την θερμοκρασια και το πως πας?
                      δλδ στην θεσσαλονικη σημερα που το πρωι ειχε 4 βαθμους πιστευεις οτι τα υβριδικα της πολης απλα εβαλαν μπροστα την μπαταρια και πηγαν αλλη μια μερα στην δουλεια? δεν συζητάμε για επαρχια το χειμωνα με 0 βαθμους και 100% υγρασια!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lap last edited by lap

                        Καλά δεν ξέρω όλα τα πάντα του κόσμου. Είναι και είδος υπο εξαφάνιση.

                        Γενικά βλέπω στο youtube τα σχόλια από κάτω σε δοκιμές και φαίνονται πάρα πολύ ευχαριστημένοι οι ιδιοκτήτες. Γράφουν κάτι τρελά νούμερα κατανάλωσης.

                        Γενικά το προφίλ που τα οδηγούν όπως κατάλαβα είναι νορμάλ μετακίνηση και απλά σε καμία προσπέραση full το γκάζι. Όλοι λένε πως είναι πολύ δυνατό συγκριτικα με ότι είχαν συνηθίσει.

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          criuser last edited by

                          Πάντως οι τιμές των φεβ σε σχέση με των θερμικών δεν είναι πολύ μακριά γιατί υπάρχει μεγάλη διαφορά στο τέλος ταξινόμησης.

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                          T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tkin73 @lap last edited by tkin73

                            @lap said in MG ZS:

                            Καλά δεν ξέρω όλα τα πάντα του κόσμου. Είναι και είδος υπο εξαφάνιση.

                            Γενικά βλέπω στο youtube τα σχόλια από κάτω σε δοκιμές και φαίνονται πάρα πολύ ευχαριστημένοι οι ιδιοκτήτες. Γράφουν κάτι τρελά νούμερα κατανάλωσης.

                            Γενικά το προφίλ που τα οδηγούν όπως κατάλαβα είναι νορμάλ μετακίνηση και απλά σε καμία προσπέραση full το γκάζι. Όλοι λένε πως είναι πολύ δυνατό συγκριτικα με ότι είχαν συνηθίσει.

                            Εντάξει ρε λαπ άμα είχα σκάσει και εγώ 50-60Κ για ένα plug-in μόνο τα καλα θα έλεγα... Μην την ψάχνεις ο κόσμος έχει φετίχ με τα αμάξια!
                            Καλύτερα να το βρίσεις την μάνα πάρα την επιλογή του....μονο απο τον γατο θα ακουσεις αληθειες...

                            L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tkin73 @criuser last edited by tkin73

                              @criuser said in MG ZS:

                              Πάντως οι τιμές των φεβ σε σχέση με των θερμικών δεν είναι πολύ μακριά γιατί υπάρχει μεγάλη διαφορά στο τέλος ταξινόμησης.

                              ενταξει η αληθεια ειναι οτι δεν μπορεί να γίνει αμεση συγκριση μεταξυ τους. Γιατι τα συνδυαστικα αλογα και ροπες που πετυχαινουν τα phev δεν τα βρισκεις σε αντιστιχο θερμικο.
                              Το θερμικο το τουσον πχ το 38Κ του 180 βενζινη 51 το 265. Δεν την λες και μικρη την διαφορα αυτή...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                civil357 last edited by

                                Σε επαρχιακό και πόλη θα δουλέψει και θα ανακτήσει όπως κάθε σύγχρονο υβριδικό , φαντάζομαι συμφωνούμε όλοι σε αυτό.

                                Το θέμα είναι αν μετά τα 130 που είναι το σύνηθες όριο της ταχύτητας με ρεύμα αποκλειστικά , δίνει και η μπαταρία συνδυαστικά ή τότε μένεις μόνο με τον θερμικό. Υποθέτω ότι σε κάθε άφημα γκαζιού και κατηφόρα , ανάκτηση θα κάνει κανονικά, το θέμα αν συνεισφέρει το ρεύμα σε τέτοιες ταχύτητες ( φαντάζομαι πιο πριν σίγουρα ναι), μένει να μας διαφωτίσει οι κάτοχοι. Σε τεστ που έκανα πήγα ελάχιστο αυτοκινητόδρομο και δεν πρόλαβα (μπόρεσα) να καταλάβω.

                                gatoz katafractos17 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                • gatoz
                                  gatoz @civil357 last edited by gatoz

                                  @civil357 said in MG ZS:

                                  Σε επαρχιακό και πόλη θα δουλέψει και θα ανακτήσει όπως κάθε σύγχρονο υβριδικό , φαντάζομαι συμφωνούμε όλοι σε αυτό.

                                  Το θέμα είναι αν μετά τα 130 που είναι το σύνηθες όριο της ταχύτητας με ρεύμα αποκλειστικά , δίνει και η μπαταρία συνδυαστικά ή τότε μένεις μόνο με τον θερμικό. Υποθέτω ότι σε κάθε άφημα γκαζιού και κατηφόρα , ανάκτηση θα κάνει κανονικά, το θέμα αν συνεισφέρει το ρεύμα σε τέτοιες ταχύτητες ( φαντάζομαι πιο πριν σίγουρα ναι), μένει να μας διαφωτίσει οι κάτοχοι. Σε τεστ που έκανα πήγα ελάχιστο αυτοκινητόδρομο και δεν πρόλαβα (μπόρεσα) να καταλάβω.

                                  μεχρι τα 140 βλεπω να λειτουργει ο πισω ηλεκτροκινητηρας, εχει αναλογη οθονη.
                                  μετα μονο ο θερμικος.
                                  σε καθε βεβαια κοψιμο, εχω μονιμα το λεβιε στο b μαλιστα, δινει ρευμα στις μπαταριες.
                                  το ξαναλεω, με ταχυτητες 'καλες' 9 λιτρα καιει περιπου. βασικα λογω αφθονου γκαζιου, πατηματος λογω βαρους και ησυχιας, πας διαρκως πανω απο 170 και απλα σηκωνεις ποδι οταν βρεθει καποιος αλλος μπροστα. εαν πας διαρκως βεβαια τερμα, φτανει και τα 12+ λιτρα, αλλα μιλαμε σανιδα και 230ρισματα συνεχεια.
                                  που σημαινει πως ειναι οικονομικος και ο θερμικος.
                                  αλλωστε τη τελικη των 240 - δειτε και τα βιντεο που ποσταρουν απο vbox μετρησεις, τη πιανει μονο με τον θερμικο. να εχει μονο 200 αλογατα?
                                  γενικα ειναι μια οικονομικοτατη λυση απο καταναλωση αλλα με τοσα γιουρα που εχουν δεν τα αγοραζεις για αυτο παρα για τα γκαζια και τη πιγιοτητα κινησης χωρις να αγχωνεσαι για πριζες. θα ελεγα η καλυτερη λυση για την επομενη πενταετια εαν κανεις αρκετα ζωντανα σουκου σε περιεργα μερη και αποστασεις.

                                  #milf-a-man

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • L
                                    lap @tkin73 last edited by lap

                                    @tkin73 said in MG ZS:

                                    @lap said in MG ZS:

                                    Καλά δεν ξέρω όλα τα πάντα του κόσμου. Είναι και είδος υπο εξαφάνιση.

                                    Γενικά βλέπω στο youtube τα σχόλια από κάτω σε δοκιμές και φαίνονται πάρα πολύ ευχαριστημένοι οι ιδιοκτήτες. Γράφουν κάτι τρελά νούμερα κατανάλωσης.

                                    Γενικά το προφίλ που τα οδηγούν όπως κατάλαβα είναι νορμάλ μετακίνηση και απλά σε καμία προσπέραση full το γκάζι. Όλοι λένε πως είναι πολύ δυνατό συγκριτικα με ότι είχαν συνηθίσει.

                                    Εντάξει ρε λαπ άμα είχα σκάσει και εγώ 50-60Κ για ένα plug-in μόνο τα καλα θα έλεγα... Μην την ψάχνεις ο κόσμος έχει φετίχ με τα αμάξια!
                                    Καλύτερα να το βρίσεις την μάνα πάρα την επιλογή του....μονο απο τον γατο θα ακουσεις αληθειες...

                                    Διαβάζω πως τον χειμώνα έχουν 7 λίτρα μέση κατανάλωση σε Βόρειες χώρες διότι ο κινητήρας του λειτουργεί συνεχώς σε hybrid mode. Ακόμα κια όταν ξεκινά από στάση. Όταν ανέβαινε η θερμοκρασία του περιβάλλοντος τότε κλείνει συχνά ο κινητήρας και γράφει αυτά τα 1,5 λίτρα. Πάντως όντως κάποιοι βλέπουν 1,5 λίτρο!

                                    Αρνητικά έχει ότι μεταξύ 70-90 χλμ/ώρα αλλάζει σχέση το κιβώτιο του ηλεκτροκινητήρα και καθυστερεί αρκετά. Υπάρχει ένα κενό περί του ενός δευτερολέπτου στην επιτάχυνση.

                                    Ενώ το θερμικό μοτέρ με καλό καιρό ξεκινά να δουλεύει από τα 40χλμ/ώρα ενώ στα ευρωπαϊκά phev από τα 70 χλμ/ώρα. Οπότε, εδώ βλέπουμε πως πρόκειται μάλλον για ένα σύστημα προηγούμενης γενιάς μεν αλλα αρκετά αποδοτικό μεν σε θερμοκρασίες Ελλάδας.

                                    Στα θετικά η μεγάλη δύναμη του και το πολύ καλό σύστημα αυτόνομης οδήγησης. Σε ποιότητα κύλισης δεν έχουν να αναφέρουν κάτι αρνητικό παρά μονάχα έναν κάπως έντονο ήχο από τον ηλεκτροκινητήρα, που θυμίζει διαστημόπλοιο από ταινίες.

                                    Γενικά όσοι το αγόρασαν άφησαν τα diesel τους και δεν το μετάνιωσαν.

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tkin73 last edited by

                                      συνεπως στην περιπτωση σου μετα τα 140 η ιπποδυναμη και η ροπη πεφτει σε αυτες του θερμικού ή το συστημα κρατα αυτό που πρεπει για να γίνει τα 300 αλογα? ενταξει κατανοητο οτι υπάρχει καμπύλη σε συνα΄ρτηση με τις στροφες. Αλλα μήπως οταν αδειαζει τελειως η μπαταρια τα πολλα αλογα που εχεις πληρώσει πανε περίπατο?

                                      gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • gatoz
                                        gatoz @tkin73 last edited by

                                        @tkin73 said in MG ZS:

                                        συνεπως στην περιπτωση σου μετα τα 140 η ιπποδυναμη και η ροπη πεφτει σε αυτες του θερμικού ή το συστημα κρατα αυτό που πρεπει για να γίνει τα 300 αλογα? ενταξει κατανοητο οτι υπάρχει καμπύλη σε συνα΄ρτηση με τις στροφες. Αλλα μήπως οταν αδειαζει τελειως η μπαταρια τα πολλα αλογα που εχεις πληρώσει πανε περίπατο?

                                        δεν μου εχει τυχει να πεσει η δυναμη
                                        μετα τα 220 νοιωθεις μειωση αισθητη σε τραβηγμα
                                        στα 180 ας πουμε, πεταει

                                        #milf-a-man

                                        T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • L
                                          lap last edited by lap

                                          Σε αυτό το ehs από όσο το ψάχνω και από ότι διαβάζω δεξια και αριστερά ναι μετά τα 150χλμ/ώρα λειτουργεί μονάχα ως θερμικο.

                                          Εκεί έχεις λογικά και υψηλή κατανάλωση.

                                          Γενικά πρέπει να ναι πιο απλό σύστημα από αυτό του @gatoz

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tkin73 @gatoz last edited by

                                            @gatoz said in MG ZS:

                                            @tkin73 said in MG ZS:

                                            συνεπως στην περιπτωση σου μετα τα 140 η ιπποδυναμη και η ροπη πεφτει σε αυτες του θερμικού ή το συστημα κρατα αυτό που πρεπει για να γίνει τα 300 αλογα? ενταξει κατανοητο οτι υπάρχει καμπύλη σε συνα΄ρτηση με τις στροφες. Αλλα μήπως οταν αδειαζει τελειως η μπαταρια τα πολλα αλογα που εχεις πληρώσει πανε περίπατο?

                                            δεν μου εχει τυχει να πεσει η δυναμη
                                            μετα τα 220 νοιωθεις μειωση αισθητη σε τραβηγμα
                                            στα 180 ας πουμε, πεταει

                                            Ωραία!
                                            Και για να σε φτιάξω ποιο είναι το φθηνότερο σουβ plug in της αγοράς ;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 8 / 52
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr