-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ειμαι δηλαδη 300-350kwh το μηνα
Δηλαδή, με μια ανεμογεννήτρια η ένα μικρό σύστημα φωτοβολταϊκων θα είχες μονάχα το κόστος απόσβεσης της επένδυσης το οποίο θα το επιμερίζεις και με την οικιακή κατανάλωση
Δηλαδή έχεις ένα αυτοκίνητο με δεν ξέρω γω πόσα άλογα, έχω χάσει το μέτρημα, που κοστίζει ανά 100χλμ όσο ένα εισιτήριο των ΜΜΜ;;;;
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ειμαι δηλαδη 300-350kwh το μηνα
Δηλαδή, με μια ανεμογεννήτρια η ένα μικρό σύστημα φωτοβολταϊκων θα είχες μονάχα το κόστος απόσβεσης της επένδυσης το οποίο θα το επιμερίζεις και με την οικιακή κατανάλωση .
Δηλαδή έχεις ένα αυτοκίνητο με δεν ξέρω γω πόσα άλογα, έχω χάσει το μέτρημα, που κοστίζει όσο ένα εισιτήριο των ΜΜΜ ανά 100 χλμ;;;;
εχω δρομολογησει εως τελος του ετους φωτοβολταικο με μπαταρια στην ταρατσα. Ολες μου οι φορτισεις στο σπτι εχουν γινει με νυχτερινο ρευμα οποτε βλεπεις οτι μου εχει κοστισει (μεσο ορο) 330 Χ 0.3 = 100 ευρω το μηνα για τις μετακινησεις μου εντος της πολης. Στις εκδρομες μου, εχω πληρωσει κατιτις παραπανω διοτι εχω φορτισει και σε φορτιστες στο εθνικο δικτυο, με κοστος 0.5-0.55 ευρω/kwh
-
Τι μπαταρία; εκεί είναι όλη η υπόθεση πλέον...
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τι μπαταρία; εκεί είναι όλη η υπόθεση πλέον...
11kwh. Δεν επιδοτει μεγαλυτερη το κρατος με το προγραμμα φωτοβολταικα στη στεγη
-
Μόνο;;;;;
Με τι σύστημα φωτοβολταϊκων;
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μόνο;;;;;
Με τι σύστημα φωτοβολταϊκων;
11kw. Ειναι το μεγαλυτερο σετ που επιδοτειται
-
Πάνε καλά ;;;;;
11kwh συτσημα με 11kwh μπαταρίες;;;
Και το υπόλοιπο θα πάει χαμένο;;;;;;
Τι ΑΣΧΕΤΟΙ ειναι αυτοί;;;;;
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πάνε καλά ;;;;;
11kwh συτσημα με 11kwh μπαταρίες;;;
Και το υπόλοιπο θα πάει χαμένο;;;;;;
Τι ΑΣΧΕΤΟΙ ειναι αυτοί;;;;;
δεν παει χαμενο ρε συ, το επιστρεφεις στο δικτυο και σου μειωνονται οι kwh που καταναλωσες
-
Πως το επιστρέφεις;
Αφού λένε δεν γίνεται. Πήγε απατο το πρόγραμμα net metering
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πως το επιστρέφεις;
Αφού λένε δεν γίνεται. Πήγε απατο το πρόγραμμα net metering
Εγω ξερω τα εξης, σχετικα με το φωτοβολταικα στη στεγη.
Στηνεις panels, παραγουν ενεργεια. Το σπιτι καταναλωνει ενα κομματι της παραγωμενης ενεργειας. Οτι δεν καταναλωνεις, αποθηκευεται στην μπαταρια. Οταν η μπαταρια εχει γεμισει, η εξτρα ενεργεια που καταναλωνεις επιστρεφει στο δικτυο.
ΔΕΝ πληρωνεσαι για τις kwh που δινεις στο δικτυο, αλλα σου μειωνουν την (συνολικη) σου καταναλωση. -
Ναι αυτό είναι το θεωρητικό κομμάτι αλλά έλεγαν ότι τελικά στην πράξη δεν συμβαίνει σε πολλές περιπτώσεις διότι το δίκτυο δεν μπορεί να δεχτεί τόση παραγωγή και κάτι παίζει με το δίκτυο
Κάποιος πιο ειδικός να μας πει.....;;;;
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το 4 κάνει λίγες αστικές διαδρομές με την σύζυγο, περίπου 100 χλμ την εβδομάδα και ο συνδυασμός αυτός σε συνάρτηση με το νέο ηλεκτρικό 3, αρχίζει και με ενδιαφέρει, για να αντικαταστήσω τα δύο αυτά οχήματα.
Να μιλήσουμε για ηλεκτρικά είπες. Εαν είναι να βάζεις στην συζήτηση πάλι σιτροέν και μάλιστα ηελκτρικό, άστο καλύτερα...με το Ερκρος ή το ΚΤΕΛ. Με το ηλεκτρικό σιτροέν δεν πάς πουθενά, τόσο απλά!!
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το 4 κάνει λίγες αστικές διαδρομές με την σύζυγο, περίπου 100 χλμ την εβδομάδα και ο συνδυασμός αυτός σε συνάρτηση με το νέο ηλεκτρικό 3, αρχίζει και με ενδιαφέρει, για να αντικαταστήσω τα δύο αυτά οχήματα.
Να μιλήσουμε για ηλεκτρικά είπες. Εαν είναι να βάζεις στην συζήτηση πάλι σιτροέν και μάλιστα ηελκτρικό, άστο καλύτερα...με το Ερκρος ή το ΚΤΕΛ. Με το ηλεκτρικό σιτροέν δεν πάς πουθενά, τόσο απλά!!
Λολ τσάμπα τα εγραφα, νόμιζα ότι μιλούσε για model 3 ή κάτι αντίστοιχο
Προφανώς με το e-c3 κινείσαι μόνο εντός της πόλης. -
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το 4 κάνει λίγες αστικές διαδρομές με την σύζυγο, περίπου 100 χλμ την εβδομάδα και ο συνδυασμός αυτός σε συνάρτηση με το νέο ηλεκτρικό 3, αρχίζει και με ενδιαφέρει, για να αντικαταστήσω τα δύο αυτά οχήματα.
Να μιλήσουμε για ηλεκτρικά είπες. Εαν είναι να βάζεις στην συζήτηση πάλι σιτροέν και μάλιστα ηελκτρικό, άστο καλύτερα...με το Ερκρος ή το ΚΤΕΛ. Με το ηλεκτρικό σιτροέν δεν πάς πουθενά, τόσο απλά!!
Λολ τσάμπα τα εγραφα, νόμιζα ότι μιλούσε για model 3 ή κάτι αντίστοιχο
Προφανώς με το e-c3 κινείσαι μόνο εντός της πόλης.Χαχαχαχα
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Προφανώς με το e-c3 κινείσαι μόνο εντός της πόλης.
Βασικά πουθενά δεν θα κινείσαι, αφού θα είναι μόνιμα στο συνεργείο. Γελάνε και οι πέτρες με Γαλλικά και ηλεκτρισμό. Άπειρα τα προβλήματα, είδαμε και από το Αβέντζερ.
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το 4 κάνει λίγες αστικές διαδρομές με την σύζυγο, περίπου 100 χλμ την εβδομάδα και ο συνδυασμός αυτός σε συνάρτηση με το νέο ηλεκτρικό 3, αρχίζει και με ενδιαφέρει, για να αντικαταστήσω τα δύο αυτά οχήματα.
Να μιλήσουμε για ηλεκτρικά είπες. Εαν είναι να βάζεις στην συζήτηση πάλι σιτροέν και μάλιστα ηελκτρικό, άστο καλύτερα...με το Ερκρος ή το ΚΤΕΛ. Με το ηλεκτρικό σιτροέν δεν πάς πουθενά, τόσο απλά!!
Με το αιρκρος χαλάρωνα τόσο που χτύπαγα 160-170 χωρίς να το καταλαβαίνω και τελικά είπα να μαζευτώ στα 130-140 και να κάνω πλακίτσες μόνο σε κάποιους στις ανηφόρες της επιστροφής στον Σείριο και μετά τα διόδια, που η ροπάρα ξεφτιλίζει πολλούς...
Εννοείται τα τογιότα σε τέτοιες διαδρομές πάνε από τους εισπράκτορες στα δεξιά δεξιά...
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το 4 κάνει λίγες αστικές διαδρομές με την σύζυγο, περίπου 100 χλμ την εβδομάδα και ο συνδυασμός αυτός σε συνάρτηση με το νέο ηλεκτρικό 3, αρχίζει και με ενδιαφέρει, για να αντικαταστήσω τα δύο αυτά οχήματα.
Να μιλήσουμε για ηλεκτρικά είπες. Εαν είναι να βάζεις στην συζήτηση πάλι σιτροέν και μάλιστα ηελκτρικό, άστο καλύτερα...με το Ερκρος ή το ΚΤΕΛ. Με το ηλεκτρικό σιτροέν δεν πάς πουθενά, τόσο απλά!!
Λολ τσάμπα τα εγραφα, νόμιζα ότι μιλούσε για model 3 ή κάτι αντίστοιχο
Προφανώς με το e-c3 κινείσαι μόνο εντός της πόλης.Εννοείται ότι μόνο για εντός πόλης το κοιτάω και μάλιστα αυτό το φτηνό στα 13000. Μόνο τα τέλη των 2 αυτοκινήτων 280 +265 και την μία ασφάλεια κάπου 200 μιλάμε για 740 τον χρόνο συν την διαφορά κατανάλωσης για 5000 χλμ τον χρόνο, σε 4 χρόνια θα αποσβέσω την διαφορά της αγοράς...
Μεγάλο αμάξι ηλεκτρικό θα αργήσω αρκετά. Οταν φτάσουν τα 1000 χλμ αυτονομία και βλέπουμε.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το 4 κάνει λίγες αστικές διαδρομές με την σύζυγο, περίπου 100 χλμ την εβδομάδα και ο συνδυασμός αυτός σε συνάρτηση με το νέο ηλεκτρικό 3, αρχίζει και με ενδιαφέρει, για να αντικαταστήσω τα δύο αυτά οχήματα.
Να μιλήσουμε για ηλεκτρικά είπες. Εαν είναι να βάζεις στην συζήτηση πάλι σιτροέν και μάλιστα ηελκτρικό, άστο καλύτερα...με το Ερκρος ή το ΚΤΕΛ. Με το ηλεκτρικό σιτροέν δεν πάς πουθενά, τόσο απλά!!
Λολ τσάμπα τα εγραφα, νόμιζα ότι μιλούσε για model 3 ή κάτι αντίστοιχο
Προφανώς με το e-c3 κινείσαι μόνο εντός της πόλης.αν μου ελεγες για honda e και leaf πρωτης γενιας με τις 24 KWh ...θα συμφωνουσα
Ομως ειχα βρεθει ως επιβατης σε εκδρομη με φιλικο ζευγαρι με μικρο συγχρονο ev με καλουτσικη μπαταρια .
Χαιδαρι-Χαλκιδα-Ορος Παγωνδα (πεζοπορια) -Λιμνη - Αιδιψος ->>>Αρκιτσα - Αταλαντη- Χαιδαρι
περσι την ανοιξη , οχημα fiat 500e με τη 42 μπαταρια , 4 ατομα , θερμοκρασια 17-23 C. Ξεκινησαμε με 100% απο το γκαραζ , συμπληρωσαμε στο γυρισμο το βραδυ στα σεα Αταλαντης soc :29%-80% ( 28 λεπτα διαρκεια) ΑΒΒ 50αρης (ειχαμε σεταρει πριν να ξεκινησουμε λογαριασμο στην NRG και δε καθυστερησαμε καθολου στο handshake) και φτασαμε παλι στο γκαραζ με 14 %...
Στην εθνικη cruise control 110 χλμ/ωρα, και στον επαρχιακο με την κινησηhttps://abetterrouteplanner.com/?plan_uuid=5859f929-4071-4049-b392-687d5a788ca5
Το καλοκαιρι οι ιδιοι πηγαν με αυτο διακοπες στη Λευκαδα ....
-
@taxidiwtis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το 4 κάνει λίγες αστικές διαδρομές με την σύζυγο, περίπου 100 χλμ την εβδομάδα και ο συνδυασμός αυτός σε συνάρτηση με το νέο ηλεκτρικό 3, αρχίζει και με ενδιαφέρει, για να αντικαταστήσω τα δύο αυτά οχήματα.
Να μιλήσουμε για ηλεκτρικά είπες. Εαν είναι να βάζεις στην συζήτηση πάλι σιτροέν και μάλιστα ηελκτρικό, άστο καλύτερα...με το Ερκρος ή το ΚΤΕΛ. Με το ηλεκτρικό σιτροέν δεν πάς πουθενά, τόσο απλά!!
Λολ τσάμπα τα εγραφα, νόμιζα ότι μιλούσε για model 3 ή κάτι αντίστοιχο
Προφανώς με το e-c3 κινείσαι μόνο εντός της πόλης.αν μου ελεγες για honda e και leaf πρωτης γενιας με τις 24 KWh ...θα συμφωνουσα
Ομως ειχα βρεθει ως επιβατης σε εκδρομη με φιλικο ζευγαρι με μικρο συγχρονο ev με καλουτσικη μπαταρια .
Χαιδαρι-Χαλκιδα-Ορος Παγωνδα (πεζοπορια) -Λιμνη - Αιδιψος ->>>Αρκιτσα - Αταλαντη- Χαιδαρι
περσι την ανοιξη , οχημα fiat 500e με τη 42 μπαταρια , 4 ατομα , θερμοκρασια 17-23 C. Ξεκινησαμε με 100% απο το γκαραζ , συμπληρωσαμε στο γυρισμο το βραδυ στα σεα Αταλαντης soc :29%-80% ( 28 λεπτα διαρκεια) ΑΒΒ 50αρης (ειχαμε σεταρει πριν να ξεκινησουμε λογαριασμο στην NRG και δε καθυστερησαμε καθολου στο handshake) και φτασαμε παλι στο γκαραζ με 14 %...
Στην εθνικη cruise control 110 χλμ/ωρα, και στον επαρχιακο με την κινησηhttps://abetterrouteplanner.com/?plan_uuid=5859f929-4071-4049-b392-687d5a788ca5
Το καλοκαιρι οι ιδιοι πηγαν με αυτο διακοπες στη Λευκαδα ....
ημουν υπερβολικος. Ναι ολα γινονται, ειδικα αν κινεισαι με (σχετικα) χαμηλη ταχυτητα, αλλα οπως καταλαβαινεις δεν ειναι ιδανικο. Εδω μου γκρινιαζουν για χαμηλες ταχυτητες, ταμπλετ με ροδες και στασεις ανεφοδιασμου των 15' για αυτοκινητα με μπαταριες 75-80kwh . Φανταζεσαι να αρχισω να τους λεω για ταξιδια με με αυτοκινητα οπως το φιατ; Θα φτασει το νημα 800 σελιδες μεσα σε δυο μερες
-
Εντάξει με 3 άτομα το φίατ 500, ήταν από μόνο του επίτευγμα.
Πόσο μάλλον και ηλεκτρικό.
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Με το αιρκρος χαλάρωνα τόσο που χτύπαγα 160-170 χωρίς να το καταλαβαίνω και τελικά είπα να μαζευτώ στα 130-140
Tι σχέση έχει το Ερκροσ στην συζήτηση!?!? νόμιζα μιλάμε για ηλεκτρικό σιτροέν.....δλδ Ρεμούνδος κάθε μέρα, άρα ταξίδι γιοκ.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης