Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 464
    • 465
    • 466
    • 467
    • 468
    • 898
    • 899
    • 466 / 899
    Περί αυτοκίνησης
    162
    17963
    408577
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap @dettol last edited by lap

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Ειμαι δηλαδη 300-350kwh το μηνα

      Δηλαδή, με μια ανεμογεννήτρια η ένα μικρό σύστημα φωτοβολταϊκων θα είχες μονάχα το κόστος απόσβεσης της επένδυσης το οποίο θα το επιμερίζεις και με την οικιακή κατανάλωση

      Δηλαδή έχεις ένα αυτοκίνητο με δεν ξέρω γω πόσα άλογα, έχω χάσει το μέτρημα, που κοστίζει ανά 100χλμ όσο ένα εισιτήριο των ΜΜΜ;;;;

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dettol @lap last edited by

        @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        Ειμαι δηλαδη 300-350kwh το μηνα

        Δηλαδή, με μια ανεμογεννήτρια η ένα μικρό σύστημα φωτοβολταϊκων θα είχες μονάχα το κόστος απόσβεσης της επένδυσης το οποίο θα το επιμερίζεις και με την οικιακή κατανάλωση .

        Δηλαδή έχεις ένα αυτοκίνητο με δεν ξέρω γω πόσα άλογα, έχω χάσει το μέτρημα, που κοστίζει όσο ένα εισιτήριο των ΜΜΜ ανά 100 χλμ;;;;

        εχω δρομολογησει εως τελος του ετους φωτοβολταικο με μπαταρια στην ταρατσα. Ολες μου οι φορτισεις στο σπτι εχουν γινει με νυχτερινο ρευμα οποτε βλεπεις οτι μου εχει κοστισει (μεσο ορο) 330 Χ 0.3 = 100 ευρω το μηνα για τις μετακινησεις μου εντος της πολης. Στις εκδρομες μου, εχω πληρωσει κατιτις παραπανω διοτι εχω φορτισει και σε φορτιστες στο εθνικο δικτυο, με κοστος 0.5-0.55 ευρω/kwh

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • L
          lap last edited by

          Τι μπαταρία; εκεί είναι όλη η υπόθεση πλέον...

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dettol @lap last edited by

            @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            Τι μπαταρία; εκεί είναι όλη η υπόθεση πλέον...

            11kwh. Δεν επιδοτει μεγαλυτερη το κρατος με το προγραμμα φωτοβολταικα στη στεγη

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lap last edited by

              Μόνο;;;;;

              Με τι σύστημα φωτοβολταϊκων;

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dettol @lap last edited by

                @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                Μόνο;;;;;

                Με τι σύστημα φωτοβολταϊκων;

                11kw. Ειναι το μεγαλυτερο σετ που επιδοτειται

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lap last edited by lap

                  Πάνε καλά ;;;;;

                  11kwh συτσημα με 11kwh μπαταρίες;;;

                  Και το υπόλοιπο θα πάει χαμένο;;;;;;

                  Τι ΑΣΧΕΤΟΙ ειναι αυτοί;;;;;

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dettol @lap last edited by

                    @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    Πάνε καλά ;;;;;

                    11kwh συτσημα με 11kwh μπαταρίες;;;

                    Και το υπόλοιπο θα πάει χαμένο;;;;;;

                    Τι ΑΣΧΕΤΟΙ ειναι αυτοί;;;;;

                    δεν παει χαμενο ρε συ, το επιστρεφεις στο δικτυο και σου μειωνονται οι kwh που καταναλωσες

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lap last edited by lap

                      Πως το επιστρέφεις;

                      Αφού λένε δεν γίνεται. Πήγε απατο το πρόγραμμα net metering

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dettol @lap last edited by

                        @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        Πως το επιστρέφεις;

                        Αφού λένε δεν γίνεται. Πήγε απατο το πρόγραμμα net metering

                        Εγω ξερω τα εξης, σχετικα με το φωτοβολταικα στη στεγη.
                        Στηνεις panels, παραγουν ενεργεια. Το σπιτι καταναλωνει ενα κομματι της παραγωμενης ενεργειας. Οτι δεν καταναλωνεις, αποθηκευεται στην μπαταρια. Οταν η μπαταρια εχει γεμισει, η εξτρα ενεργεια που καταναλωνεις επιστρεφει στο δικτυο.
                        ΔΕΝ πληρωνεσαι για τις kwh που δινεις στο δικτυο, αλλα σου μειωνουν την (συνολικη) σου καταναλωση.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          lap last edited by lap

                          Ναι αυτό είναι το θεωρητικό κομμάτι αλλά έλεγαν ότι τελικά στην πράξη δεν συμβαίνει σε πολλές περιπτώσεις διότι το δίκτυο δεν μπορεί να δεχτεί τόση παραγωγή και κάτι παίζει με το δίκτυο

                          Κάποιος πιο ειδικός να μας πει.....;;;;

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • fanis75
                            fanis75 moderator @criuser last edited by

                            @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            Το 4 κάνει λίγες αστικές διαδρομές με την σύζυγο, περίπου 100 χλμ την εβδομάδα και ο συνδυασμός αυτός σε συνάρτηση με το νέο ηλεκτρικό 3, αρχίζει και με ενδιαφέρει, για να αντικαταστήσω τα δύο αυτά οχήματα.

                            Να μιλήσουμε για ηλεκτρικά είπες. Εαν είναι να βάζεις στην συζήτηση πάλι σιτροέν και μάλιστα ηελκτρικό, άστο καλύτερα...με το Ερκρος ή το ΚΤΕΛ. Με το ηλεκτρικό σιτροέν δεν πάς πουθενά, τόσο απλά!!

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            D C 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                            • D
                              dettol @fanis75 last edited by

                              @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              Το 4 κάνει λίγες αστικές διαδρομές με την σύζυγο, περίπου 100 χλμ την εβδομάδα και ο συνδυασμός αυτός σε συνάρτηση με το νέο ηλεκτρικό 3, αρχίζει και με ενδιαφέρει, για να αντικαταστήσω τα δύο αυτά οχήματα.

                              Να μιλήσουμε για ηλεκτρικά είπες. Εαν είναι να βάζεις στην συζήτηση πάλι σιτροέν και μάλιστα ηελκτρικό, άστο καλύτερα...με το Ερκρος ή το ΚΤΕΛ. Με το ηλεκτρικό σιτροέν δεν πάς πουθενά, τόσο απλά!!

                              Λολ τσάμπα τα εγραφα, νόμιζα ότι μιλούσε για model 3 ή κάτι αντίστοιχο 🤣
                              Προφανώς με το e-c3 κινείσαι μόνο εντός της πόλης.

                              L fanis75 T 3 Replies Last reply Reply Quote 4
                              • L
                                lap @dettol last edited by

                                @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                Το 4 κάνει λίγες αστικές διαδρομές με την σύζυγο, περίπου 100 χλμ την εβδομάδα και ο συνδυασμός αυτός σε συνάρτηση με το νέο ηλεκτρικό 3, αρχίζει και με ενδιαφέρει, για να αντικαταστήσω τα δύο αυτά οχήματα.

                                Να μιλήσουμε για ηλεκτρικά είπες. Εαν είναι να βάζεις στην συζήτηση πάλι σιτροέν και μάλιστα ηελκτρικό, άστο καλύτερα...με το Ερκρος ή το ΚΤΕΛ. Με το ηλεκτρικό σιτροέν δεν πάς πουθενά, τόσο απλά!!

                                Λολ τσάμπα τα εγραφα, νόμιζα ότι μιλούσε για model 3 ή κάτι αντίστοιχο 🤣
                                Προφανώς με το e-c3 κινείσαι μόνο εντός της πόλης.

                                Χαχαχαχα

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @dettol last edited by

                                  @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  Προφανώς με το e-c3 κινείσαι μόνο εντός της πόλης.

                                  Βασικά πουθενά δεν θα κινείσαι, αφού θα είναι μόνιμα στο συνεργείο. Γελάνε και οι πέτρες με Γαλλικά και ηλεκτρισμό. Άπειρα τα προβλήματα, είδαμε και από το Αβέντζερ.

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • C
                                    criuser @fanis75 last edited by criuser

                                    @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    Το 4 κάνει λίγες αστικές διαδρομές με την σύζυγο, περίπου 100 χλμ την εβδομάδα και ο συνδυασμός αυτός σε συνάρτηση με το νέο ηλεκτρικό 3, αρχίζει και με ενδιαφέρει, για να αντικαταστήσω τα δύο αυτά οχήματα.

                                    Να μιλήσουμε για ηλεκτρικά είπες. Εαν είναι να βάζεις στην συζήτηση πάλι σιτροέν και μάλιστα ηελκτρικό, άστο καλύτερα...με το Ερκρος ή το ΚΤΕΛ. Με το ηλεκτρικό σιτροέν δεν πάς πουθενά, τόσο απλά!!

                                    Με το αιρκρος χαλάρωνα τόσο που χτύπαγα 160-170 χωρίς να το καταλαβαίνω και τελικά είπα να μαζευτώ στα 130-140 και να κάνω πλακίτσες μόνο σε κάποιους στις ανηφόρες της επιστροφής στον Σείριο και μετά τα διόδια, που η ροπάρα ξεφτιλίζει πολλούς...

                                    Εννοείται τα τογιότα σε τέτοιες διαδρομές πάνε από τους εισπράκτορες στα δεξιά δεξιά...😊

                                    @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    Το 4 κάνει λίγες αστικές διαδρομές με την σύζυγο, περίπου 100 χλμ την εβδομάδα και ο συνδυασμός αυτός σε συνάρτηση με το νέο ηλεκτρικό 3, αρχίζει και με ενδιαφέρει, για να αντικαταστήσω τα δύο αυτά οχήματα.

                                    Να μιλήσουμε για ηλεκτρικά είπες. Εαν είναι να βάζεις στην συζήτηση πάλι σιτροέν και μάλιστα ηελκτρικό, άστο καλύτερα...με το Ερκρος ή το ΚΤΕΛ. Με το ηλεκτρικό σιτροέν δεν πάς πουθενά, τόσο απλά!!

                                    Λολ τσάμπα τα εγραφα, νόμιζα ότι μιλούσε για model 3 ή κάτι αντίστοιχο 🤣
                                    Προφανώς με το e-c3 κινείσαι μόνο εντός της πόλης.

                                    Εννοείται ότι μόνο για εντός πόλης το κοιτάω και μάλιστα αυτό το φτηνό στα 13000. Μόνο τα τέλη των 2 αυτοκινήτων 280 +265 και την μία ασφάλεια κάπου 200 μιλάμε για 740 τον χρόνο συν την διαφορά κατανάλωσης για 5000 χλμ τον χρόνο, σε 4 χρόνια θα αποσβέσω την διαφορά της αγοράς...

                                    Μεγάλο αμάξι ηλεκτρικό θα αργήσω αρκετά. Οταν φτάσουν τα 1000 χλμ αυτονομία και βλέπουμε.

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • T
                                      taxidiwtis @dettol last edited by

                                      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      Το 4 κάνει λίγες αστικές διαδρομές με την σύζυγο, περίπου 100 χλμ την εβδομάδα και ο συνδυασμός αυτός σε συνάρτηση με το νέο ηλεκτρικό 3, αρχίζει και με ενδιαφέρει, για να αντικαταστήσω τα δύο αυτά οχήματα.

                                      Να μιλήσουμε για ηλεκτρικά είπες. Εαν είναι να βάζεις στην συζήτηση πάλι σιτροέν και μάλιστα ηελκτρικό, άστο καλύτερα...με το Ερκρος ή το ΚΤΕΛ. Με το ηλεκτρικό σιτροέν δεν πάς πουθενά, τόσο απλά!!

                                      Λολ τσάμπα τα εγραφα, νόμιζα ότι μιλούσε για model 3 ή κάτι αντίστοιχο 🤣
                                      Προφανώς με το e-c3 κινείσαι μόνο εντός της πόλης.

                                      αν μου ελεγες για honda e και leaf πρωτης γενιας με τις 24 KWh ...θα συμφωνουσα

                                      Ομως ειχα βρεθει ως επιβατης σε εκδρομη με φιλικο ζευγαρι με μικρο συγχρονο ev με καλουτσικη μπαταρια .

                                      Χαιδαρι-Χαλκιδα-Ορος Παγωνδα (πεζοπορια) -Λιμνη - Αιδιψος ->>>Αρκιτσα - Αταλαντη- Χαιδαρι

                                      περσι την ανοιξη , οχημα fiat 500e με τη 42 μπαταρια , 4 ατομα , θερμοκρασια 17-23 C. Ξεκινησαμε με 100% απο το γκαραζ , συμπληρωσαμε στο γυρισμο το βραδυ στα σεα Αταλαντης soc :29%-80% ( 28 λεπτα διαρκεια) ΑΒΒ 50αρης (ειχαμε σεταρει πριν να ξεκινησουμε λογαριασμο στην NRG και δε καθυστερησαμε καθολου στο handshake) και φτασαμε παλι στο γκαραζ με 14 %...
                                      Στην εθνικη cruise control 110 χλμ/ωρα, και στον επαρχιακο με την κινηση

                                      https://abetterrouteplanner.com/?plan_uuid=5859f929-4071-4049-b392-687d5a788ca5

                                      Το καλοκαιρι οι ιδιοι πηγαν με αυτο διακοπες στη Λευκαδα ....

                                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • D
                                        dettol @taxidiwtis last edited by

                                        @taxidiwtis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        Το 4 κάνει λίγες αστικές διαδρομές με την σύζυγο, περίπου 100 χλμ την εβδομάδα και ο συνδυασμός αυτός σε συνάρτηση με το νέο ηλεκτρικό 3, αρχίζει και με ενδιαφέρει, για να αντικαταστήσω τα δύο αυτά οχήματα.

                                        Να μιλήσουμε για ηλεκτρικά είπες. Εαν είναι να βάζεις στην συζήτηση πάλι σιτροέν και μάλιστα ηελκτρικό, άστο καλύτερα...με το Ερκρος ή το ΚΤΕΛ. Με το ηλεκτρικό σιτροέν δεν πάς πουθενά, τόσο απλά!!

                                        Λολ τσάμπα τα εγραφα, νόμιζα ότι μιλούσε για model 3 ή κάτι αντίστοιχο 🤣
                                        Προφανώς με το e-c3 κινείσαι μόνο εντός της πόλης.

                                        αν μου ελεγες για honda e και leaf πρωτης γενιας με τις 24 KWh ...θα συμφωνουσα

                                        Ομως ειχα βρεθει ως επιβατης σε εκδρομη με φιλικο ζευγαρι με μικρο συγχρονο ev με καλουτσικη μπαταρια .

                                        Χαιδαρι-Χαλκιδα-Ορος Παγωνδα (πεζοπορια) -Λιμνη - Αιδιψος ->>>Αρκιτσα - Αταλαντη- Χαιδαρι

                                        περσι την ανοιξη , οχημα fiat 500e με τη 42 μπαταρια , 4 ατομα , θερμοκρασια 17-23 C. Ξεκινησαμε με 100% απο το γκαραζ , συμπληρωσαμε στο γυρισμο το βραδυ στα σεα Αταλαντης soc :29%-80% ( 28 λεπτα διαρκεια) ΑΒΒ 50αρης (ειχαμε σεταρει πριν να ξεκινησουμε λογαριασμο στην NRG και δε καθυστερησαμε καθολου στο handshake) και φτασαμε παλι στο γκαραζ με 14 %...
                                        Στην εθνικη cruise control 110 χλμ/ωρα, και στον επαρχιακο με την κινηση

                                        https://abetterrouteplanner.com/?plan_uuid=5859f929-4071-4049-b392-687d5a788ca5

                                        Το καλοκαιρι οι ιδιοι πηγαν με αυτο διακοπες στη Λευκαδα ....

                                        ημουν υπερβολικος. Ναι ολα γινονται, ειδικα αν κινεισαι με (σχετικα) χαμηλη ταχυτητα, αλλα οπως καταλαβαινεις δεν ειναι ιδανικο. Εδω μου γκρινιαζουν για χαμηλες ταχυτητες, ταμπλετ με ροδες και στασεις ανεφοδιασμου των 15' για αυτοκινητα με μπαταριες 75-80kwh . Φανταζεσαι να αρχισω να τους λεω για ταξιδια με με αυτοκινητα οπως το φιατ; Θα φτασει το νημα 800 σελιδες μεσα σε δυο μερες 🙂

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • C
                                          criuser last edited by

                                          Εντάξει με 3 άτομα το φίατ 500, ήταν από μόνο του επίτευγμα.

                                          Πόσο μάλλον και ηλεκτρικό.

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @criuser last edited by

                                            @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            Με το αιρκρος χαλάρωνα τόσο που χτύπαγα 160-170 χωρίς να το καταλαβαίνω και τελικά είπα να μαζευτώ στα 130-140

                                            Tι σχέση έχει το Ερκροσ στην συζήτηση!?!? νόμιζα μιλάμε για ηλεκτρικό σιτροέν.....δλδ Ρεμούνδος κάθε μέρα, άρα ταξίδι γιοκ.

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 464
                                            • 465
                                            • 466
                                            • 467
                                            • 468
                                            • 898
                                            • 899
                                            • 466 / 899
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr