-
Ακροκεντρώος με αηφον που του φταίνε τα ντίζελ και λέει και κάνα σοσιαλιστικό για ξεκάρφωμα, η αποκαθήλωση του Λαπ ολοκληρώνεται, κελ ντομαζ!
-
Πηλιου, πάνε αγόρι μου να δεις αν τελείωσε ο εμφύλιος. Μάθε και λίγο οικονομία, λίγο ιστορία κτλ και μετά πάνε πιες κάνα ουζακι να μεθύσεις.
Τα ντίζελ, ιδιαιτέρως τα μη euro6D προκαλούν στους ανθρώπους σοβαρές ασθένειες με τους ρύπους τους στα αστικά κέντρα.
Για αυτό και οι κατασκευαστές τα σταματούν σταδιακά.
Εμένα με ενδιαφέρει η δημόσια υγεία, εσένα σε ενδιαφέρει η τσέπη του κάθε μπαγλαμά με παλαιά diesel.Υ.γ Τα δούλεψα τα λεφτά για το ipad μου. Τα μάζεψα και το αγόρασα. Μου το επιτρέπεις;;;
Υ.γ Ρώτησε επίσης κάποια κομματική επιτροπή για το αν δικαιούνται οι Έλληνες να υπάρχουν και στο μέλλον ή αν πρέπει να τιμωρηθούν ως παραδειγματισμό για τις κυβερνητικές τους επιλογές ;
-
@gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
ρε συ απολυμαντικε, ναι ειναι γαματα τα τεσλα γενικα - οχι για τα οφροαντ γουστα μου βεβαια που θα σκορπισουν
αλλα ειναι ψυχοβγαλτικο να ζεις με τους περιορισμους του φτανω-δεν-φτανω
αμα θελησω μπουγατσα θελω να μπορω να παω να τη φαω σαλονικα και να γυρισω
χωρις σταση. ειδικα τωρα που εκλεισε ο λεβεντης χρονια.οποτε για γατο θα αργησουνε πολυ τα μονορευματα
και για οποιον εχει λιγο ταξιδι στο σκρινσέιβερ, ακομη και αν δεν παει ποτεςσε αυτο δεν εχω κανεναν αντιλογο. Ειναι τα πραγματα οπως τα λες. Δεν μπορεις να παρεις την γατα, να ανεμισεις την μπουκλα σου και να φυγεις ανεμελος. Θελει λιγο προγραμματισμο και να κανεις και καποιες στασεις. Εμενα αυτα ολα δεν με ενοχλουν. Στασεις παντα εκανα ανα 2-3 ωρες ταξιδιου και το προγραμμα το ειχα παντα ως ανθρωπος, οποτε μου ταιριαζουν ταμαμ.
Απο την αλλη ομως, δεν εχω στερηθει μεχρι στιγμης κατι. Εχω κανει μονοημερες των 250 χλμ (πηγαινε και αλλα τοσα ελα), εχω κανει διημερο των 600χλμ (και αλλα τοσα ελα). Δηλαδη, προσωπικα εχω κερδισει μονο χωρις να εχω στερηθει κατι. Αλλος που κανει διαφορετικες διαδρομες και εχει συνηθισει πχ να ανεβοκατεβαινει πλαγιες και ρυακια, ναι θα ειναι ζορικη μεταβαση και το καταλαβαινω απολυτα.
Για αυτον το λογο σε οσους μου λενε οτι ενδιαφερονται, τους λεω "νοικιαστε το ενα ΣΚ και μετα αποφασιζετε". Το test drive απο μονο του δεν λεει τιποτα. -
@gatoz να ρωτήσεις τον @piliourits πριν πας για μπουγάτσα. Πρέπει να εγκριθεί πρώτα.
Μη κάνεις καμιά χαζομάρα.....
-
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Γυρε, εσενα μπορει να σ'αρεσει κι ενος ζασταβα πιο πολυ το εσωτερικο απ'του δικου μου, τι να κανουμε τωρα. Ακομα και μια 15ετιας bmw σαν τη δικη μου παντως ειναι ετη φωτος μπροστα και σε ποιοτητα και σε αισθηση και σε design εσωτερικα σε σχεση μ'ενα τεσλα. Και η Ε46 ακομα ανωτερη ειναι που κοντευει τα 25 χρονια. Για τις τωρινες bmw παλι (που μ'αυτες θα επρεπε να τα συγκρινεις αν δεν ησουν εμμονικος) δεν υπαρχει καν μετρο συγκρισης.
Συγχωρα με άλλα η αφεντιά σου είναι εμμονικη. Έχεις φαγωθεί να βγάλεις σκάρτο το Τέσλα διότι προέρχεται από μια χώρα που δεν συμπαθείς. Αυτή είναι η εμμονή σου. Νομίζεις είμαστε ηλίθιοι;
Τη σύγκριση μόνος σου την κάνεις. Ισχυρίζεσαι ότι μια bmw σαν την δική σου έχει πιο όμορφο εσωτερικό από ένα tesla.
Δεν είναι χάλια η bmw, απλοϊκή είναι και αυτή, αλλά τι να κάνουμε βρίσκω πιο σύγχρονο και ωραιο το εσωτερικό του Τέσλα. Ιδιαίτερα τα ανοίγματα που έχει γύρω από τον οδηγό του είναι πολύ σημαντικά για εμένα.
Όσο για το yugo, ναι θα αγόραζα και θα μου άρεσε, διότι θα το αγόραζα με τα λεφτά μου.
-
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@cirus said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Οσο για τα τεσλα, ναι μεσα ειναι τραγικα εναντι ακομα και πολυ φτηνοτερου ανταγωνισμου, τι να κανουμε τωρα. Ωστοσο αν καποιος θελει ηλεκτρικο ντε και καλα, με την τιμη που εχει το 3αρι εναντι του ανταγωνισμου το παραβλεπει και λογικο ειναι. Αυτο δε σημαινει ομως οτι το εσωτερικο αυτο δεν ειναι αστειο για αμαξι 40 χιλιαδων ευρω.
προσπαθω γενικα να κραταω ανοιχτους οριζοντες, αλλα ποιο αμαξι των 40 χιλιαδων μπορεις να μου βρεις το οποιο εχει χοντρικα τις διαστασεις των τεσλα, τους εσωτερικους χωρους τους, τον εξοπλισμο τους και πολυ καλυτερο εσωτερικο χωρο; Προσεξε, καλυτερος εσωτερικος χωρος δεν ειναι να εχει μπλιμπλικια, οθονες και βελονες. Αυτο ειναι θεμα design και αν σου αρεσει ή οχι ο λιτος σχεδιασμος του εσωτερικου των τεσλα.
Για να σε διευκολυνω ας παμε στα 4.60+μ και οχι στα 4.70-4.75. Βλεπεις οτι δεν βαζω καν στον "λογαριασμο" τις επιδοσεις, διοτι εκει δεν υπαρχει κανενα.
Για τον εξωτερικο σχεδιασμο, δεν εχω να πω τιποτα, διοτι εκει απλα περι ορεξεως κολοκυθοπιτα, ειναι τα πραγματα πολυ υποκειμενικα. Στους χωρους, διαστασεις, εξοπλισμο ομως, μπορει να γινει ευκολα συγκριση.
Αυτα δεν τα γραφω για να σε πεισω για το αν ειναι φοβερα και τρομερα τα συγκεκριμενα αυτοκινητα, αλλα για να σου εξηγησω τους λογους για τους οποιους πουλανε τοσο πολυ στη κατηγορια τους.Kαλυτερο εσωτερικο ειπα, οχι χωρους. Κυριολεκτικα οποιοδηποτε αλλο αυτοκινητο στα χρηματα αυτα εχει καλυτερο εσωτερικο απο ενα ρημαδοτιμονι κι ενα tablet. Ειναι ο,τι πιο απλοικο και φθηνο θα μπορουσε να υπαρξει. Δεν εχει εστω μια ακομα οθονη σαν ταχυμετρο μπροστα απ'το τιμονι, μιλαμε για τον ορισμο της φθηνιας αλλα και της κακης εργονομιας.
Ξαναγραφω οτι για τις τιμες τους εναντι του τωρινου ηλεκτροκινητου ανταγωνισμου ενταξει ειναι τα τεσλα. Αλλα μην κανουμε και τη νυχτα μερα.Βλεπεις ομως οτι εχεις μπερδεψει διαφορετικες εννοιες μεταξυ τους; Αλλο πραγμα το "δεν μου αρεσει η σχεδιαστικη φιλοσοφια που το εσωτερικο εχει μονο τιμονι και ενα ταμπλετ" και αλλο πραγμα "το εσωτερικο αυτο δεν ειναι ποιοτικο".
Δεν ειναι ποιοτικο το εσωτερικο σημαινει δεν ειναι καλη η συναρμολογηση, κουνιουνται τα παντα και δεν ειναι ωραια τα υλικα που εχουν επιλεγει.
Επισης, για να συγκρινεις δυο αυτοκινητα σε σχεση με την τιμη/ποιοτητα πρεπει να συγκρινεις αντιστοιχα μεγεθη, στα ιδια χρηματα. Για αυτο και εβαλα απο την αρχη τον παραγοντα μεγεθος/χωροι.
Σε εσενα τελικα απο οτι καταλαβα, απλα δεν σου αρεσει το "ταμπλετ πανω σε ροδες", κατι το οποιο ειναι απολυτα δεκτο μιας και ειναι υποκειμενικη αποψη, αλλα δεν εχει σχεση με την ποιοτητα του εσωτερικου.Δεν είναι ότι δεν συμφωνώ με αυτά που γράφεις. Συμφωνώ
αλλά.....
Τα Tesla ΔΕΝ εχουν ποιοτικό εσωτερικό και συναρμογή αντικειμενικά
Με ενοχλει αυτό για την τιμή που έχουν? ΟΧΙ δεν με ενοχλεί και το βρίσκω μια χαρά αλλα δεν σημαίνει αυτο ότι είναι ποιοτικά. Μου αρέσει μονο ένα τιμόνι και ένα tablet και τίποτα άλλο? OXI ΔΕΝ μου αρέσει.
Ειναι ΑΠΟΔΕΚΤΑ όμως για την τιμή. Αλλά οχι ποιοτικά. VFM αμαξια είναι οχι premium
Παλευω να καταλαβω οσα χρονια ειμαι σε αυτο το φορουμ τι σημαινει "premium", ακομα δεν τα εχω καταφερει
Εγω σταθηκα απο την αρχη σε ενα σημειο, στο "υπαρχουν αυτοκινητα και με 40000 που εχουν ΠΟΙΟΤΙΚΟΤΕΡΟ εσωτερικο". Δεν θεωρω οτι ισχυει. Ή τουλαχιστον δεν υπαρχουν σε αυτην την τιμη αυτοκινητα με ποιοτικοτερο εσωτερικο που να ανηκουν στην ιδια κατηγορια (μεγεθους).
Φυσικά και υπάρχουν, τα Τέσλα έχουν τα χειρότερα σαλόνια της αγοράς, πετάξανε ένα τάμπλετ στο κέντρο, τάισαν και καλά μια "μινιμαλιά" τους πρόθυμους να πιστέψουν αυτή τη φτήνια και that's it.
Καλύτερο σαλόνι έχουν και τα Octavia, για την ακρίβεια κλάσεις ανώτερο. Δεν είναι θέμα "σχεδιαστικής γραμμής", είναι απλά φτήνια να έχεις μια οθόνη και τίποτα άλλο, είναι μιζέρια. Για μένα προσωπικά είναι χυδαιότητα να πουλάνε κάτι τέτοιο αλλά για όλα υπάρχει αγοραστικό κοινό. Εδώ υπήρξε για το Mutlipla, το Picasso, το PT Cruiser κτλ.
-
@diego1960 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@cirus said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Οσο για τα τεσλα, ναι μεσα ειναι τραγικα εναντι ακομα και πολυ φτηνοτερου ανταγωνισμου, τι να κανουμε τωρα. Ωστοσο αν καποιος θελει ηλεκτρικο ντε και καλα, με την τιμη που εχει το 3αρι εναντι του ανταγωνισμου το παραβλεπει και λογικο ειναι. Αυτο δε σημαινει ομως οτι το εσωτερικο αυτο δεν ειναι αστειο για αμαξι 40 χιλιαδων ευρω.
προσπαθω γενικα να κραταω ανοιχτους οριζοντες, αλλα ποιο αμαξι των 40 χιλιαδων μπορεις να μου βρεις το οποιο εχει χοντρικα τις διαστασεις των τεσλα, τους εσωτερικους χωρους τους, τον εξοπλισμο τους και πολυ καλυτερο εσωτερικο χωρο; Προσεξε, καλυτερος εσωτερικος χωρος δεν ειναι να εχει μπλιμπλικια, οθονες και βελονες. Αυτο ειναι θεμα design και αν σου αρεσει ή οχι ο λιτος σχεδιασμος του εσωτερικου των τεσλα.
Για να σε διευκολυνω ας παμε στα 4.60+μ και οχι στα 4.70-4.75. Βλεπεις οτι δεν βαζω καν στον "λογαριασμο" τις επιδοσεις, διοτι εκει δεν υπαρχει κανενα.
Για τον εξωτερικο σχεδιασμο, δεν εχω να πω τιποτα, διοτι εκει απλα περι ορεξεως κολοκυθοπιτα, ειναι τα πραγματα πολυ υποκειμενικα. Στους χωρους, διαστασεις, εξοπλισμο ομως, μπορει να γινει ευκολα συγκριση.
Αυτα δεν τα γραφω για να σε πεισω για το αν ειναι φοβερα και τρομερα τα συγκεκριμενα αυτοκινητα, αλλα για να σου εξηγησω τους λογους για τους οποιους πουλανε τοσο πολυ στη κατηγορια τους.Kαλυτερο εσωτερικο ειπα, οχι χωρους. Κυριολεκτικα οποιοδηποτε αλλο αυτοκινητο στα χρηματα αυτα εχει καλυτερο εσωτερικο απο ενα ρημαδοτιμονι κι ενα tablet. Ειναι ο,τι πιο απλοικο και φθηνο θα μπορουσε να υπαρξει. Δεν εχει εστω μια ακομα οθονη σαν ταχυμετρο μπροστα απ'το τιμονι, μιλαμε για τον ορισμο της φθηνιας αλλα και της κακης εργονομιας.
Ξαναγραφω οτι για τις τιμες τους εναντι του τωρινου ηλεκτροκινητου ανταγωνισμου ενταξει ειναι τα τεσλα. Αλλα μην κανουμε και τη νυχτα μερα.Βλεπεις ομως οτι εχεις μπερδεψει διαφορετικες εννοιες μεταξυ τους; Αλλο πραγμα το "δεν μου αρεσει η σχεδιαστικη φιλοσοφια που το εσωτερικο εχει μονο τιμονι και ενα ταμπλετ" και αλλο πραγμα "το εσωτερικο αυτο δεν ειναι ποιοτικο".
Δεν ειναι ποιοτικο το εσωτερικο σημαινει δεν ειναι καλη η συναρμολογηση, κουνιουνται τα παντα και δεν ειναι ωραια τα υλικα που εχουν επιλεγει.
Επισης, για να συγκρινεις δυο αυτοκινητα σε σχεση με την τιμη/ποιοτητα πρεπει να συγκρινεις αντιστοιχα μεγεθη, στα ιδια χρηματα. Για αυτο και εβαλα απο την αρχη τον παραγοντα μεγεθος/χωροι.
Σε εσενα τελικα απο οτι καταλαβα, απλα δεν σου αρεσει το "ταμπλετ πανω σε ροδες", κατι το οποιο ειναι απολυτα δεκτο μιας και ειναι υποκειμενικη αποψη, αλλα δεν εχει σχεση με την ποιοτητα του εσωτερικου.Δεν είναι ότι δεν συμφωνώ με αυτά που γράφεις. Συμφωνώ
αλλά.....
Τα Tesla ΔΕΝ εχουν ποιοτικό εσωτερικό και συναρμογή αντικειμενικά
Με ενοχλει αυτό για την τιμή που έχουν? ΟΧΙ δεν με ενοχλεί και το βρίσκω μια χαρά αλλα δεν σημαίνει αυτο ότι είναι ποιοτικά. Μου αρέσει μονο ένα τιμόνι και ένα tablet και τίποτα άλλο? OXI ΔΕΝ μου αρέσει.
Ειναι ΑΠΟΔΕΚΤΑ όμως για την τιμή. Αλλά οχι ποιοτικά. VFM αμαξια είναι οχι premium
Παλευω να καταλαβω οσα χρονια ειμαι σε αυτο το φορουμ τι σημαινει "premium", ακομα δεν τα εχω καταφερει
Εγω σταθηκα απο την αρχη σε ενα σημειο, στο "υπαρχουν αυτοκινητα και με 40000 που εχουν ΠΟΙΟΤΙΚΟΤΕΡΟ εσωτερικο". Δεν θεωρω οτι ισχυει. Ή τουλαχιστον δεν υπαρχουν σε αυτην την τιμη αυτοκινητα με ποιοτικοτερο εσωτερικο που να ανηκουν στην ιδια κατηγορια (μεγεθους).
Φυσικά και υπάρχουν, τα Τέσλα έχουν τα χειρότερα σαλόνια της αγοράς, πετάξανε ένα τάμπλετ στο κέντρο, τάισαν και καλά μια "μινιμαλιά" τους πρόθυμους να πιστέψουν αυτή τη φτήνια και that's it.
Καλύτερο σαλόνι έχουν και τα Octavia, για την ακρίβεια κλάσεις ανώτερο. Δεν είναι θέμα "σχεδιαστικής γραμμής", είναι απλά φτήνια να έχεις μια οθόνη και τίποτα άλλο, είναι μιζέρια.
καλως τον και ας αργησε!
-
Eμ! πείτε οτι θέλετε επιδόσεις, δεκτό! Πείτε οτι σας αρέσει να φορτίζετε σπίτι, δεκτό! Πείτε οτι σας έκαναν κλικ τα δίκτυα φόρτισης, δεκτό! Δέχομαι την τιμή, δέχομαι το pioneering κομμάτι που πουλάει με μαεστρία η Tesla, δέχομαι αρκετά. Μην κάνετε το κρέας ψάρι για το φτηνιάρικο σαλόνι μόνο!
-
@gatoz said
Εμένα πάντως με μπερδεψες.
Αυτοκίνητο για ποιον ψάχνεις;
Για εσένα ή τη γάτα; -
@gtsartsal said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@gatoz said
Εμένα πάντως με μπερδεψες.
Αυτοκίνητο για ποιον ψάχνεις;
Για εσένα ή τη γάτα;μποθ
-
-
@gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@gtsartsal said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@gatoz said
Εμένα πάντως με μπερδεψες.
Αυτοκίνητο για ποιον ψάχνεις;
Για εσένα ή τη γάτα;μποθ
Τα κριτήρια για την γάτα τα έχεις αναφέρει...
Για αντικατάσταση του κλιο, κάντε μια δοκιμή το Χόντα jazz.
Τα δικά σου κριτήρια ποια είναι ;
-
@gtsartsal said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@gtsartsal said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@gatoz said
Εμένα πάντως με μπερδεψες.
Αυτοκίνητο για ποιον ψάχνεις;
Για εσένα ή τη γάτα;μποθ
Τα κριτήρια για την γάτα τα έχεις αναφέρει...
Για αντικατάσταση του κλιο, κάντε μια δοκιμή το Χόντα jazz.
Τα δικά σου κριτήρια ποια είναι ;
ελα ντε?
-
@gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@gtsartsal said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@gtsartsal said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@gatoz said
Εμένα πάντως με μπερδεψες.
Αυτοκίνητο για ποιον ψάχνεις;
Για εσένα ή τη γάτα;μποθ
Τα κριτήρια για την γάτα τα έχεις αναφέρει...
Για αντικατάσταση του κλιο, κάντε μια δοκιμή το Χόντα jazz.
Τα δικά σου κριτήρια ποια είναι ;
ελα ντε?
Μετά το γκεικο το χάος
-
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Οσο για τα τεσλα, ναι μεσα ειναι τραγικα εναντι ακομα και πολυ φτηνοτερου ανταγωνισμου, τι να κανουμε τωρα. Ωστοσο αν καποιος θελει ηλεκτρικο ντε και καλα, με την τιμη που εχει το 3αρι εναντι του ανταγωνισμου το παραβλεπει και λογικο ειναι. Αυτο δε σημαινει ομως οτι το εσωτερικο αυτο δεν ειναι αστειο για αμαξι 40 χιλιαδων ευρω.
προσπαθω γενικα να κραταω ανοιχτους οριζοντες, αλλα ποιο αμαξι των 40 χιλιαδων μπορεις να μου βρεις το οποιο εχει χοντρικα τις διαστασεις των τεσλα, τους εσωτερικους χωρους τους, τον εξοπλισμο τους και πολυ καλυτερο εσωτερικο χωρο; Προσεξε, καλυτερος εσωτερικος χωρος δεν ειναι να εχει μπλιμπλικια, οθονες και βελονες. Αυτο ειναι θεμα design και αν σου αρεσει ή οχι ο λιτος σχεδιασμος του εσωτερικου των τεσλα.
Για να σε διευκολυνω ας παμε στα 4.60+μ και οχι στα 4.70-4.75. Βλεπεις οτι δεν βαζω καν στον "λογαριασμο" τις επιδοσεις, διοτι εκει δεν υπαρχει κανενα.
Για τον εξωτερικο σχεδιασμο, δεν εχω να πω τιποτα, διοτι εκει απλα περι ορεξεως κολοκυθοπιτα, ειναι τα πραγματα πολυ υποκειμενικα. Στους χωρους, διαστασεις, εξοπλισμο ομως, μπορει να γινει ευκολα συγκριση.
Αυτα δεν τα γραφω για να σε πεισω για το αν ειναι φοβερα και τρομερα τα συγκεκριμενα αυτοκινητα, αλλα για να σου εξηγησω τους λογους για τους οποιους πουλανε τοσο πολυ στη κατηγορια τους.Kαλυτερο εσωτερικο ειπα, οχι χωρους. Κυριολεκτικα οποιοδηποτε αλλο αυτοκινητο στα χρηματα αυτα εχει καλυτερο εσωτερικο απο ενα ρημαδοτιμονι κι ενα tablet. Ειναι ο,τι πιο απλοικο και φθηνο θα μπορουσε να υπαρξει. Δεν εχει εστω μια ακομα οθονη σαν ταχυμετρο μπροστα απ'το τιμονι, μιλαμε για τον ορισμο της φθηνιας αλλα και της κακης εργονομιας.
Ξαναγραφω οτι για τις τιμες τους εναντι του τωρινου ηλεκτροκινητου ανταγωνισμου ενταξει ειναι τα τεσλα. Αλλα μην κανουμε και τη νυχτα μερα.Βλεπεις ομως οτι εχεις μπερδεψει διαφορετικες εννοιες μεταξυ τους; Αλλο πραγμα το "δεν μου αρεσει η σχεδιαστικη φιλοσοφια που το εσωτερικο εχει μονο τιμονι και ενα ταμπλετ" και αλλο πραγμα "το εσωτερικο αυτο δεν ειναι ποιοτικο".
Δεν ειναι ποιοτικο το εσωτερικο σημαινει δεν ειναι καλη η συναρμολογηση, κουνιουνται τα παντα και δεν ειναι ωραια τα υλικα που εχουν επιλεγει.
Επισης, για να συγκρινεις δυο αυτοκινητα σε σχεση με την τιμη/ποιοτητα πρεπει να συγκρινεις αντιστοιχα μεγεθη, στα ιδια χρηματα. Για αυτο και εβαλα απο την αρχη τον παραγοντα μεγεθος/χωροι.
Σε εσενα τελικα απο οτι καταλαβα, απλα δεν σου αρεσει το "ταμπλετ πανω σε ροδες", κατι το οποιο ειναι απολυτα δεκτο μιας και ειναι υποκειμενικη αποψη, αλλα δεν εχει σχεση με την ποιοτητα του εσωτερικου.Ουτε καλη συναρμογη εχει για αυτοκινητο 40 χιλιαδων ουτε καλαισθησια ουτε ποιοτητα ουτε τιποτα. Ειναι ο,τι πιο βασικο μπορει να υπαρξει για εξοικονομηση κοστους. Επειδη ομως απο αποψη τιμης ειναι αποδεκτα, τουλαχιστον δεν κοροιδευουν τον καταναλωτη. Αλλα οχι να συγκρινουμε το εσωτερικο των τεσλα με των bmw (δεν λεω για'σενα εννοειται) γιατι ειναι αστειο εντελως.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Γυρε, εσενα μπορει να σ'αρεσει κι ενος ζασταβα πιο πολυ το εσωτερικο απ'του δικου μου, τι να κανουμε τωρα. Ακομα και μια 15ετιας bmw σαν τη δικη μου παντως ειναι ετη φωτος μπροστα και σε ποιοτητα και σε αισθηση και σε design εσωτερικα σε σχεση μ'ενα τεσλα. Και η Ε46 ακομα ανωτερη ειναι που κοντευει τα 25 χρονια. Για τις τωρινες bmw παλι (που μ'αυτες θα επρεπε να τα συγκρινεις αν δεν ησουν εμμονικος) δεν υπαρχει καν μετρο συγκρισης.
Συγχωρα με άλλα η αφεντιά σου είναι εμμονικη. Έχεις φαγωθεί να βγάλεις σκάρτο το Τέσλα διότι προέρχεται από μια χώρα που δεν συμπαθείς. Αυτή είναι η εμμονή σου. Νομίζεις είμαστε ηλίθιοι;
Τη σύγκριση μόνος σου την κάνεις. Ισχυρίζεσαι ότι μια bmw σαν την δική σου έχει πιο όμορφο εσωτερικό από ένα tesla.
Δεν είναι χάλια η bmw, απλοϊκή είναι και αυτή, αλλά τι να κάνουμε βρίσκω πιο σύγχρονο και ωραιο το εσωτερικό του Τέσλα. Ιδιαίτερα τα ανοίγματα που έχει γύρω από τον οδηγό του είναι πολύ σημαντικά για εμένα.
Όσο για το yugo, ναι θα αγόραζα και θα μου άρεσε, διότι θα το αγόραζα με τα λεφτά μου.
Eχεις βαλει το πιο basic εσωτερικο 3αρας που μπορουσες (χωρις εστω το σπορ τιμονι) που αν το εβαζες με οθονη, τιμονι και λεβιε Μ θα ηταν τελειως διαφορετικο (οπως εδω πχ https://images.app.goo.gl/PXe7fKxQxthqAL45A . )
Και παλι παντως ακομα κι αυτο που εβαλες πιο ομορφο ειναι απ'το εκτρωματιμο ταμπλο του τεσλα. -
Εσύ ποια έκδοση έχεις;
Πόσο κοστιζε η έκδοση που έβαλες και πόσα άλογα είχε σε μια μέση τιμή;
Εννοείται ότι του Τέσλα είναι πιο μοντέρνο από της bmw.
Στην φωτογραφία πάνω έβαλα το basic Τέσλα
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εσύ ποια έκδοση έχεις;
Πόσο κοστιζε η έκδοση που έβαλες και πόσα άλογα είχε σε μια μέση τιμή;
Εννοείται ότι του Τέσλα είναι πιο μοντέρνο από της bmw.
Στην φωτογραφία πάνω έβαλα το basic Τέσλα
Nαι λες και υπαρχει και λιγοτερο basic στο τεσλα. Ρε συ πλακα μας κανεις? Ειναι πιο μοντερνο λεει του τεσλα που ειναι τωρινο μοντελο απο ενα αμαξι που κυκλοφορησε το 2006! Και το ακομα πιο αστειο ειναι πως του τεσλα ειναι ενα χαλι μαυρο το εσωτερικο μπροστα στης Ε9Χ! Αλλα αμα εισαι εμμονικος αυτα παθαινεις, βλεπεις ενα τιμονι μ'ενα ταμπλετ μια χαρα ενω δε συγκρινεται ουτε με lada του 80 λαμβανοντας υποψιν την εποχη που κυκλοφορησε το καθενα.
Εγω την εκδοση sport package εχω με σπορ καθισματα με ηλεκτρονικη πλαινη στηριξη και το σπορ τιμονι (καμια σχεση με αυτα της pic που παρεθεσες) και Μ αναρτηση. Τα υπολοιπα ειναι εξτρα που ειχα βαλει εγω.
Η Ε90 320i ξεκινουσε απο 35κ με 150 αλογα και οχι ιδιαιτερα καλο βασικο εξοπλισμο. Απ'την αλλη ηταν το μονο πισωκινητο σενταν στα χρηματα αυτα μαζι με την c180 και το καλυτερο με διαφορα οδηγικα. -
Δηλαδή με αποκαλείς εμμονικό επειδή βρίσκω την bmw σου παρωχημένη πια;
Ας κάνουμε λοιπόν ένα γκάλοπ να δούμε. Είναι έκτρωμα το εσωτερικό του model 3;
Μεταξύ των δύο αυτοκινήτων ποιο έχει το καλύτερο εσωτερικό;
-
Που να γίνει και σύγκριση της τωρινής ή της προηγούμενης μπέμπας στο σαλόνι με το ροδάτο τάμπλετ, εκεί θα γελάσουν και τα μπουλόνια! Εδώ τρώει ξύλο από το Octavia το Countryman και το Audi A3. Και το χαρτί της "μινιμαλιάς" είναι αστείο, minimal είναι το εσωτερικό των Volvo (τα οποία σιχαίνομαι), δεν είναι όμως φτηνιάρικα.
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά