-
Τι μου λέτε τώρα για τα αρχαία στενά πεζοδρόμια...
Στον Βόλο έφτιαξε ο δήμος καινούργια πεζοδρόμια στην Δημητριάδος, και μετά πήγε το ΚΤΕΛ και έβαλε τα στέγαστρα για τις στάσεις πάνω στις λωρίδες των τυφλών. Χρειάστηκαν δυο χρόνια για να περαστούν νέες λωρίδες τυφλών που να παρακάμπτουν τις στάσεις. -
Στις ανατολικές παρυφές του Ρεθύμνου υπάρχει μια περιοχή γεμάτη μικρά και μεσαία ξενοδοχεία…ο δρόμος που τα ενώνει με την πόλη ΔΕΝ έχει πεζοδρόμιο παρά μόνο αριστερά δεξιά υπάρχει χαντάκι για τα νερά. Μαζεύονται οι ξενοδόχοι, ενημερώνουν δήμο και περιφέρεια ότι θα το φτιάξουν μόνοι τους γιατί αρκετοί τουρίστες είχαν παρασυρθεί από διερχόμενα αυτοκίνητα. Ταυτόχρονα ενημερώνουν ΔΕΗ και ΟΤΕ. Μόλις το φτιάχνουν έρχεται και η ΔΕΗ και ο ΟΤΕ και αρχίζουν να τα ξηλώνουν για να περάσουν καλώδια….μόλις όμως βγήκαν οι ξενοδόχοι με τα Καλάσνικοφ λύθηκε το πρόβλημα….ακόμα τρέχουν οι τεχνικοί.
-
https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/small-sports-car-sc-01
Aυτό φαίνεται να προχωράει κανονικά, έχει μέγεθος alpine και μικρό βάρος αν και είναι dual motor. Pushrod με την μπαταρία στο κέντρο. Σχεδιαστικά θυμίζει stratos, ωραίο.
-
@kkostask said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Στις ανατολικές παρυφές του Ρεθύμνου υπάρχει μια περιοχή γεμάτη μικρά και μεσαία ξενοδοχεία…ο δρόμος που τα ενώνει με την πόλη ΔΕΝ έχει πεζοδρόμιο παρά μόνο αριστερά δεξιά υπάρχει χαντάκι για τα νερά. Μαζεύονται οι ξενοδόχοι, ενημερώνουν δήμο και περιφέρεια ότι θα το φτιάξουν μόνοι τους γιατί αρκετοί τουρίστες είχαν παρασυρθεί από διερχόμενα αυτοκίνητα. Ταυτόχρονα ενημερώνουν ΔΕΗ και ΟΤΕ. Μόλις το φτιάχνουν έρχεται και η ΔΕΗ και ο ΟΤΕ και αρχίζουν να τα ξηλώνουν για να περάσουν καλώδια….μόλις όμως βγήκαν οι ξενοδόχοι με τα Καλάσνικοφ λύθηκε το πρόβλημα….ακόμα τρέχουν οι τεχνικοί.
Σε δρόμο του δήμου Αθηναίων που έγινε το περασμένο καλοκαιρι ασφαλτόστρωση, μετα από μια βδομάδα ήρθε συνεργείο του φυσικού αερίου να βάλει καινούριους μεγαλύτερους αγωγούς (γιατί όταν τους είχαν βάλει αρχικά δεν είχαν προβλέψει τη ζήτηση! ). Μετά από τηλεφωνα ήρθε πάλι συνεργείο και ξανά ασφαλτοστρωσε (πάλι καλά γιατί ο δρόμος με τα μπαλώματα πίσσας ήταν σαν της Βαγδάτης).
Δε θέλουν να τα κάνουν οργανωμένα, θέλουν να σκάβει ο καθένας οπότε θέλει για να πληρώνεται ο αντίστοιχος εργολάβος και να πέφτει και καμία μίζα. Το μέσο αθηναϊκό πεζοδρόμιο έχει σκαφτεί καμία 50αρια φορές. -
Στην Καλλιθέα μετά από πολύ καιρό ασφαλτοστρώθηκε η Δαβάκη. Μεσα σε ένα έτος την έχουν κάνει σαν τα μούτρα τους, έπεσαν όλοι να περάσουν δίκτυα. Αυτή η χώρα δεν σώζεται.
-
Τέτοια μούτρα;
-
-
Χαζομάρες, δεν υπολογίζει τις εκπομπές ρυπων για τον εντοπισμό, εξόρυξη καυσίμων, διυλισης και μεταφορά τους με τάνκερς και φορτηγά με ταυτόχρονη τη χρήση του εργοστασίου άνθρακα, που και αυτό προϋποθέτει εξόρυξη, μεταφορά κτλ για την παραγωγή λιγότερης μεν ενέργειας για τα σπίτια.
Υπολογίζει μονάχα τη ρύπανση κατά την κατασκευή των οχημάτων και την παραγωγή ηλ ενέργειας για την παραγωγή της μπαταρίας τους. Λες και βρέχει ορυκτά καύσιμα και άνθρακα και είναι εύκολα στην εύρεση τους.
Η λύση είναι η επέκταση των ΑΠΕ. Όλα τα άλλα είναι προπαγάνδα συμφερόντων.Είχα βάλει μια αναφορά σε συνέδριο με παρουσιάσεις μελετών για τις ΑΠΕ από τα θαλάσσια ρεύματα και δη των ωκεανών. Μονάχα το 1% εκμετάλλευσης των ρευμάτων επαρκεί για την κάλυψη των ενεργειακών αναγκών της γης επι δεκαπλάσιες φορές!!!!
Παντού γύρω μας υπάρχει άπειρη και αέναη ενέργεια, θαλάσσια ρεύματα, υδρογόνο , ηλιακή και αιολική ενέργεια κτλ απλώς δεν θέλουν να επενδύσουν σε αυτες πριν ολοκληρώσουν την υπολογιζόμενη κερδοφορία τους στους παλαιούς τρόπους παραγωγής ενέργειας και ξεκινούν μέσω διαφόρων καναλιών μια προπαγάνδα για να σπείρουν αμφισβήτηση και αντίδραση στην κοινωνία.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Χαζομάρες, δεν υπολογίζει τις εκπομπές ρυπων για τον εντοπισμό, εξόρυξη καυσίμων, διυλισης και μεταφορά τους με τάνκερς και φορτηγά με ταυτόχρονη τη χρήση του εργοστασίου άνθρακα, που και αυτό προϋποθέτει εξόρυξη, μεταφορά κτλ για την παραγωγή λιγότερης μεν ενέργειας για τα σπίτια.
Υπολογίζει μονάχα τη ρύπανση κατά την κατασκευή των οχημάτων και την παραγωγή ηλ ενέργειας για την παραγωγή της μπαταρίας τους. Λες και βρέχει ορυκτά καύσιμα και άνθρακα και είναι εύκολα στην εύρεση τους.
Η λύση είναι η επέκταση των ΑΠΕ. Όλα τα άλλα είναι προπαγάνδα συμφερόντων.Είχα βάλει μια αναφορά σε συνέδριο με παρουσιάσεις μελετών για τις ΑΠΕ από τα θαλάσσια ρεύματα και δη των ωκεανών. Μονάχα το 1% εκμετάλλευσης των ρευμάτων επαρκεί για την κάλυψη των ενεργειακών αναγκών της γης επι δεκαπλάσιες φορές!!!!
Παντού γύρω μας υπάρχει άπειρη και αέναη ενέργεια, θαλάσσια ρεύματα, υδρογόνο , ηλιακή και αιολική ενέργεια κτλ απλώς δεν θέλουν να επενδύσουν σε αυτες πριν ολοκληρώσουν την υπολογιζόμενη κερδοφορία τους στους παλαιούς τρόπους παραγωγής ενέργειας και ξεκινούν μέσω διαφόρων καναλιών μια προπαγάνδα για να σπείρουν αμφισβήτηση και αντίδραση στην κοινωνία.
Όλα σωστά.
Το θέμα είναι πως με τις υπάρχουσες τεχνολογίες, οι ΑΠΕ και κυρίως η ηλεκτροκινηση την οποία συζητάμε, ΔΕΝ είναι δυνατόν να υπάρξουν χωρίς την παραπάνω καταραμένη αλυσίδα.
Την τελευταία δεκαετία, όσο εξαπλώνεται η χρήση ΑΠΕ, τόσο ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ η ζήτηση ορυκτών καυσίμων δεν μειώνεται.Ούτε είμαστε (είμαι τουλάχιστον) αντίπαλος της ενεργειακής μετάβασης.
Είμαι πολέμιος της παπατζας.
Γενικευμένη ηλεκτροκινηση σήμερα, δεν είναι εφικτή.Κάποια στιγμή στο μέλλον θα αλλάξουν τα πράγματα. Μακάρι να ζήσουμε να το δούμε.
-
Δεν είναι παπάτζες, είναι θέμα επιλογής, κάποιες(α) χώρες το έχουν κάνει πράξη, στη Νορβηγία τα επόμενα χρόνια θα έχουν πλήρως εξοβελίσει τα θερμικά οχήματα, γίνεται αλλά χρειάζεται πολιτική βούληση και στοιχειώδη νοημοσύνη, εμείς αδειάζουμε τις λίμνες για να καλλιεργήσουμε βαμβάκι και φωτοβολταϊκά και δεν λαμβάνουμε υπόψη ότι όταν θα βρέξει θα ξαναγεμίσουν. Φυσικά ούτε λόγος για την δημιουργία ταμιευτήρων που θα καλύπτουν ποτιστικές και ενεργειακές ανάγκες, αντί αυτών μιλάνε όλοι για αντιπλημμυρικά.
-
Νορβηγία Σουηδία πήγα οδικώς το Καλοκαίρι του 2021.
Στα της Νορβηγίας.- Έχουν φράγκα.
- Έχουν παρά πολλά φράγκα τα οποία δεν απέκτησαν από την πώληση υγραλατου μπακαλιάρου αλλά πετρελαίου και φυσικού αερίου ειδικά τον τελευταίο καιρό μετά τον πόλεμο στην Ουκρανία.
- Όταν έχεις φράγκα επιδοτεις τα πάντα.
- Έχουν επτά μήνες βαρύ Χειμώνα. Σπίτι δουλειά. Που να πας εκδρομή στον Β. Πόλο;
- Τους υπόλοιπους μήνες αν πας εκδρομή δεν μπορείς να βγεις από το αυτοκίνητο. Μιλάμε για απίστευτο κουνούπι.
- Η όλη κατάσταση είναι αφού τα πιάσαμε από το πετρέλαιο γίναμε ξαφνικά οικολόγοι. Πώς είναι κάτι τραγουδιστές που τα άρπαξαν με hot επιτυχίες και μετά το ρίξανε στην κουλτούρα. Άμα θέλουνε οικολογία ας ταπωσουνε τα πηγάδια.
- Έχω οδηγήσει βράδυ σε δρόμο με λίγη κίνηση στον οποίο δεν ήταν αναμμένα τα φώτα . Ανάβανε με φωτοκύτταρο την ώρα που περνούσα. Κοιτούσες στον καθρέφτη πίσω και έσβηναν. Αυτά θέλετε να συγκρίνουμε.
- Εχουν τεχνογνωσία και κάνουν μόνοι τους γεωτρήσεις. Δεν περιμένουν κανέναν. Όλα τα λεφτά μπαίνουν τσέπη.
-
Προ κρίσης Ελλάδα, Νορβηγία είχαν αντίστοιχα ΑΕΠ. Αυτοί βγάζουν crude, εμεις πουλάμε έτοιμο. Οι δύο χώρες είχαν στην θεωρία τουλάχιστον αντίστοιχη παραγωγή πλούτου, όμως οι Νορβηγοί επένδυσαν στην ενεργειακή αυτονομία, στις ΑΠΕ και επιδότησαν ev και αντλίες θερμότητας. Εμείς επενδύσαμε σε λιγνίτη, diesel, λεβητακια και ρωσικό φυσικό αέριο. Τώρα έχουμε ενεργειακή ακρίβεια που γονατίζει νοικοκυριά και επιχειρήσεις, συν τις μαζικές καταστροφές από φωτιές και πλημμυρικά φαινόμενα.
-
Ξανασυμφωνω. @ataim
Μα και η Νορβηγία, έφτιαξε όλα τα έργα ΑΠΕ, εξορύσσοντας και πουλώντας ορυκτά καύσιμα. Πολλά.
Και τώρα που υπερκαλυψε τις ενεργειακές της ανάγκες, σταμάτησε την εξόρυξη;
Όχι. Ίσως και να την αύξησε. Και αυτά που εξορύσσει καίγονται λίγα χιλιόμετρα παραπέρα.
Έχει καμιά διαφορά γι το περιβάλλον;
Δυστυχώς όχι γιατί η ατμόσφαιρα δεν έχει σύνορα.
Απλά στα Βαλκάνια θα πληρώνουν και περιβαλλοντικο φόρο, εκτός από υψηλές τιμές.
Έχει μειώσει την εξαγωγή υδρογονανθράκων η Νορβηγία από τότε που είναι φουλ ηλεκτροκίνητη, ή την έχει αυξήσει;
Το 2030-35 θα σταματήσει την εξόρυξη;Οπότε περιβαλλοντικα, μια τρύπα στο νερό έχει κάνει, κι ας έχουν κι αιωρούμενα Τέσλα 7 και μαγνητικά τρένα.
-
Τα βλέπει όλα μονοδιάστατα χωρίς προοπτική.
Έχει προχωρήσει ως χώρα στην επόμενη πίστα. Κάνει αποσβέσεις της νέας τεχνολογίας με τη χρήση της. Οι εξαγωγές αυξάνονται διότι προφανώς δεν ζητά από την παραγωγή της.
Δεν έχει τελειώσει η λεγόμενη πράσινη μετάβαση της ανθρώπινης δραστηριότητας. Ακόμα στην αρχή είναι. Προφανώς εαν κοιτάς ένα μικρό κομμάτι της όλης συνάρτησης γεγονότων θα βγάλεις λανθασμένα συμπεράσματα
-
Δηλαδή αν εγώ εξηλεκτριστω πλήρως στο σπίτι με φωτοβολταϊκά και τεσλα, και σκαβω το οικόπεδο και πουλάω κάρβουνο στους γείτονες, έκανα το καθήκον μου και σωζω το περιβάλλον.
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δηλαδή αν εγώ εξηλεκτριστω πλήρως στο σπίτι με φωτοβολταϊκά και τεσλα, και σκαβω το οικόπεδο και πουλάω κάρβουνο στους γείτονες, έκανα το καθήκον μου και σωζω το περιβάλλον.
Ναι διότι από τους 10 θα μείνουν 9. Από τους 9 θα μείνουν 8 και σταδιακά θα περάσει ένα όριο όπου και 1-2 να μείνουν το όφελος θα ναι μεγαλύτερο από το κόστος
Αυτό άλλωστε σημαίνει μεταβατική περίοδος. -
This post is deleted! -
https://www.norskpetroleum.no/en/production-and-exports/exports-of-oil-and-gas/
Λες κι έχει διαφορά για την ατμόσφαιρα του πλανήτη, που και ποιος θα εξάγει και καίει ολοένα και περισσότερα ορυκτά καύσιμα.
Τώρα ξέρεις, γιατί λέμε "παπάτζα".
Αν η Ελλάδα αντικαθιστά τόνους λιγνίτη με ανεμογενήτριες και υδροηλεκτρικα, ίσως συμβάλλει περισσότερο στο ...σώσιμο από αυτούς που αντί να καίνε οι ίδιοι ορυκτά, τα στέλνουν αλλού.
Αν η Ελλάδα χτίζει ανεμογενήτριες κι αυξάνει το εισαγόμενο LNG, απλά κομμάτι της παπάτζας.
Δεν αμφισβητώ την ανάγκη μας για σώσιμο.
Το σώσιμο αμφισβητώ. -
Καταρχήν εξεταζεις μια περίοδο μετά το άνοιγμα της οικονομίας μετά την πανδημία, όπου η παγκόσμια οικονομία προσπαθούσε να καλύψει στην παραγωγή το κενό από τα lockdowns. Κατά δεύτερον είπαμε η μεταβατική περίοδος είναι μια σωρευτική και σταδιακή διαδικασία. Όσο τα κράτη περνούν στο επόμενο στάδιο μίγματος της παραγωγής ενέργειας τους, τόσο τα ορυκτά καύσιμα θα πέφτουν ως ποσοστό εξαγωγής από τους παραγωγούς.
Όσο για την παπατζα, δεν ξέρω αν ισχύει αλλά λες να μοιάζει με μια άλλη που κράτησε επί δεκαετίες και έλεγε να κάνουν υπομονή οι άνθρωποι, για κάτι απροσδιόριστο στο μέλλον;
-
Για αυτό καμία ενοχή δεν πρέπει να έχει ο κάθε πολίτης όταν οι πολυεθνικές κάνουν ό,τι γουστάρουν, o πλανήτης είναι καταδικασμένος όσο έχουμε καπιταλισμό, κυνηγάμε τα υπερκέρδη, τρώμε τις παπάτζες περι "πράσινης ανάπτυξης" και κοροιδευόμαστε μεταξύ μας περι ενεργειακής μετάβασης. Οπότε βενζινούλα στο αμαξάκι, μπριζολίτσα, δερμάτινο τζάκετ και βολτάρες!
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης