Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βελτίωση κινητήρα diesel
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Βελτίωση κινητήρα diesel
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 8 / 11
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    30
    201
    28232
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      otokomae @alexandros-k last edited by

      @alexandros-k said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

      @otokomae said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

      @alexandros-k said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

      @otokomae said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

      Έτσι για να θυμόμαστε. Οι κατασκευαστες δηλώνουν ιπποδύναμη μετρημένη σε δυναμομετρο πάγκου από τον στρόφαλο. Η ιπποδύναμη στον τροχό μπορεί να έχει απώλειες ανάλογα με το σύστημα μετάδοσης έως και 20%. Άρα από τροχό θα είχαμε π.χ απώλεια από τους 120 ίππους στους 100 περίπου ανάλογα με τα ανωτέρω. Πώς μέτρησε λοιπόν 120 ο tuner του συμφορουμιτη;

      Τα δυναμομετρα τροχου μετρανε αλογα και ροπη στους τροχους, αλλά μετα μετρανε και τις απωλειες της μεταδοσης. Ετσι μετα βγαζουν συνολικα την αποδοση στον στροφαλο

      Μήπως ξέρεις πως μετράνε τις απωλειες;

      Κατι ξερω .

      Ε τότε δώσε τα φώτα σου!!!!

      alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tkin73 last edited by tkin73

        Έκανα σήμερα μια μικρή βόλτα προσπαθώντας να πατήσω το αμάξι όσο μου το επέτρεψε η κίνηση από γέφυρα Βούλγαρη ως σχολαρι και πίσω για τους Θεσσαλονίκεις.
        Κατέβηκα με ένα ωραίο χαμόγελο από το αμάξι!
        Τα βάζω με τον εαυτό μου που δεν είχα βάλει πρόγραμμα τόσα χρόνια!
        Το αμάξι τώρα πάει όπως θα έπρεπε να πήγαινε από τον κατασκευαστή...
        Κινήθηκα αρχικά κέντρο με φουλ κίνηση λόγω έκθεσης.
        Ευχάριστη έκπληξη!
        Ο κινητήρας που πρώτα κατέβαζα 2α και κρεμουσε όπως όλα τα ντίζελ στις 1200-1300 τώρα διαπίστωσα ότι πήγαινα σταθερά χωρίς να κρεμάει με 3η παρακαλώ!
        Έπεσε στις 1000-1100 που πρώτα με ζόρι κρατούσε την 2α και τώρα είχα μέσα 3η!
        Ηταν κάτι που δεν το περίμενα και δεν το υπολόγιζα όταν πήγα να βάλω πρόγραμμα!
        Του το είπα του μηχανικού αφού είχε κάνει τον αρχικό προγραμματισμό και έκανε την πρώτη δυναμομετρηση μετά το πρόγραμμα ότι το αμάξι κρεμάει κλασικά σαν ντίζελ χαμηλά μου είπε δεν θέλω να το πειράξω πολυ σε αυτή την περιοχή του είπα γαργαλισε το εντός ορίων το έκανε παρουσία μου στον υπολογιστή και όντως στην επόμενη μέτρηση εκτός από τα 2 άλογα και μισο κιλό ροπής φούσκωσε η καμπύλη από τις 1000-1500!
        Το αποτέλεσμα το είδα σήμερα μέσα στην κίνηση!
        Σαν να είχα διλιτρο μοσχάρι με 3η στις 1100 και το χέρι στο παράθυρο!
        Όταν το άνοιξα στην διαδρομή που αναφέρω το αμάξι έγινε αισθητά πιο ρομαλαιο, έμαθα λόγω της δυναμομετρησης που είναι το οφελειμο εύρος στροφών και το εκμεταλευομουν!
        Ανέβηκα την ανηφόρα της καρδιάς και επέστρεψα Καλαμαριά με το χαμηλότερο μο κατανάλωσης και τον υψηλότερο μο ταχύτητας που έχω κάνει ποτέ είτε στο δικό μου είτε σε καμια 15αρια τεστ ντράιβ που έχω κάνει σε ντίζελ, ήπια υβριδικά, φουλ υβριδικά!
        4.4 λτ με 94 χλμ μο.
        Πχ με το κκ είχα κάνει 6.2 με ~90χλμ και με το δικό μου 5.8 με 90 χλμ!
        Κοιτούσα το 4.4 γνωρίζοντας το πάτημα που προσπάθησα να κάνω όσο επέτρεπε η κίνηση και δεν το πιστευα.
        Δεν άφησα πουθενά το αμάξι να ρολαρει. Ακόμα και στην κατηφόρα της καρδιάς που είχε ανοίξει ο δρόμος και με το κκ πχ ραλαρα για να κλείνει ο κινητήρας σήμερα πάταγα γκάζι με 130 κατέβηκα και ο δείκτης 4.4!

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • alexandros-k
          alexandros-k @otokomae last edited by

          @otokomae said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

          @alexandros-k said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

          @otokomae said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

          @alexandros-k said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

          @otokomae said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

          Έτσι για να θυμόμαστε. Οι κατασκευαστες δηλώνουν ιπποδύναμη μετρημένη σε δυναμομετρο πάγκου από τον στρόφαλο. Η ιπποδύναμη στον τροχό μπορεί να έχει απώλειες ανάλογα με το σύστημα μετάδοσης έως και 20%. Άρα από τροχό θα είχαμε π.χ απώλεια από τους 120 ίππους στους 100 περίπου ανάλογα με τα ανωτέρω. Πώς μέτρησε λοιπόν 120 ο tuner του συμφορουμιτη;

          Τα δυναμομετρα τροχου μετρανε αλογα και ροπη στους τροχους, αλλά μετα μετρανε και τις απωλειες της μεταδοσης. Ετσι μετα βγαζουν συνολικα την αποδοση στον στροφαλο

          Μήπως ξέρεις πως μετράνε τις απωλειες;

          Κατι ξερω .

          Ε τότε δώσε τα φώτα σου!!!!

          Βαριεσαι να ψαξεις στο ιντερνετ ?

          O bassstarlet 2 Replies Last reply Reply Quote 0
          • T
            tkin73 last edited by

            Οπότε στην ερώτηση του φίλου τι γίνεται με την κατανάλωση μπορώ να πω, σε συνδυασμό και με τα νέα ελαστικά που είχα δει ήδη 0.3λτ πτώση το αμάξι δείχνει να κατεβάζει άλλο ένα 0.5-0.6 λτ κάτω.
            Θεωρώ ότι μεγάλο ρόλο παίζει το ότι δεν κρεμάει πια στις χαμηλές.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • O
              otokomae @alexandros-k last edited by

              @alexandros-k said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

              @otokomae said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

              @alexandros-k said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

              @otokomae said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

              @alexandros-k said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

              @otokomae said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

              Έτσι για να θυμόμαστε. Οι κατασκευαστες δηλώνουν ιπποδύναμη μετρημένη σε δυναμομετρο πάγκου από τον στρόφαλο. Η ιπποδύναμη στον τροχό μπορεί να έχει απώλειες ανάλογα με το σύστημα μετάδοσης έως και 20%. Άρα από τροχό θα είχαμε π.χ απώλεια από τους 120 ίππους στους 100 περίπου ανάλογα με τα ανωτέρω. Πώς μέτρησε λοιπόν 120 ο tuner του συμφορουμιτη;

              Τα δυναμομετρα τροχου μετρανε αλογα και ροπη στους τροχους, αλλά μετα μετρανε και τις απωλειες της μεταδοσης. Ετσι μετα βγαζουν συνολικα την αποδοση στον στροφαλο

              Μήπως ξέρεις πως μετράνε τις απωλειες;

              Κατι ξερω .

              Ε τότε δώσε τα φώτα σου!!!!

              Βαριεσαι να ψαξεις στο ιντερνετ ?

              Όταν κάποιος λέει ότι γνωρίζει, φωτίζει το θεμα αλλιώς παραπεμπει στο ίντερνετ.

              alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • alexandros-k
                alexandros-k @otokomae last edited by alexandros-k

                @otokomae said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

                @alexandros-k said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

                @otokomae said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

                @alexandros-k said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

                @otokomae said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

                @alexandros-k said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

                @otokomae said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

                Έτσι για να θυμόμαστε. Οι κατασκευαστες δηλώνουν ιπποδύναμη μετρημένη σε δυναμομετρο πάγκου από τον στρόφαλο. Η ιπποδύναμη στον τροχό μπορεί να έχει απώλειες ανάλογα με το σύστημα μετάδοσης έως και 20%. Άρα από τροχό θα είχαμε π.χ απώλεια από τους 120 ίππους στους 100 περίπου ανάλογα με τα ανωτέρω. Πώς μέτρησε λοιπόν 120 ο tuner του συμφορουμιτη;

                Τα δυναμομετρα τροχου μετρανε αλογα και ροπη στους τροχους, αλλά μετα μετρανε και τις απωλειες της μεταδοσης. Ετσι μετα βγαζουν συνολικα την αποδοση στον στροφαλο

                Μήπως ξέρεις πως μετράνε τις απωλειες;

                Κατι ξερω .

                Ε τότε δώσε τα φώτα σου!!!!

                Βαριεσαι να ψαξεις στο ιντερνετ ?

                Όταν κάποιος λέει ότι γνωρίζει, φωτίζει το θεμα αλλιώς παραπεμπει στο ίντερνετ.

                Με ρωτησες αν ξερω και σου απαντησα. Δεν ειμαι υποχρεωμενος να σου αναλυσω και πως δουλευουν τα δυναμομετρα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • bassstarlet
                  bassstarlet last edited by

                  Άντε, τσακωθείτε και για τα δυναμόμετρα ντίζελ!

                  «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    Gol last edited by

                    Focus 1.5 120hp diesel.
                    Επαναπρογραμματισμενο.
                    Θα αλλαχθει φιλτρο αερος.
                    Στην εξατμιση ποια αλλαγη γινεται για αυξηση αποδοσεως;

                    A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      accentwizard @Gol last edited by

                      @gol said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

                      Focus 1.5 120hp diesel.
                      Επαναπρογραμματισμενο.
                      Θα αλλαχθει φιλτρο αερος.
                      Στην εξατμιση ποια αλλαγη γινεται για αυξηση αποδοσεως;

                      Θεωρητικα παντα,η αυξηση της διατομης,θα σου δωσει καλυτερο σπουλαρισμα,και πιο ελευθερο στροφαρισμα του τουρμπο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • G
                        Gol last edited by

                        Ευχαριστω.
                        Υποθετικως με αφαιρεση egr αυξανεται η αποδοση;

                        A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          accentwizard @Gol last edited by

                          @gol said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

                          Ευχαριστω.
                          Υποθετικως με αφαιρεση egr αυξανεται η αποδοση;

                          H egr δεν ειναι τοσο περιοριστικη,ανακυκλοφορια καυσαεριων κανει για να ριχνει τις θερμοκρασιες στον θαλαμο καυσης.Το dpf που καταργουνε ειναι πολυ περιοριστικο,αλλα μην το κανεις.Καλυτερα να εχεις μειον 5-10 αλογα παρα να σκορπας καρκινο.

                          G 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • G
                            Gol @accentwizard last edited by

                            @accentwizard said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

                            @gol said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

                            Ευχαριστω.
                            Υποθετικως με αφαιρεση egr αυξανεται η αποδοση;

                            H egr δεν ειναι τοσο περιοριστικη,ανακυκλοφορια καυσαεριων κανει για να ριχνει τις θερμοκρασιες στον θαλαμο καυσης.Το dpf που καταργουνε ειναι πολυ περιοριστικο,αλλα μην το κανεις.Καλυτερα να εχεις μειον 5-10 αλογα παρα να σκορπας καρκινο.

                            Γι αυτο εγραψα υποθετικως.
                            Το αμαξι ειναι φιλου.
                            Και εγω δεν ειμαι υπερ αφαιρεσεως dpf.

                            Τοσο πολυ ρυπαινει ανευ dpf; δηλαδη τοσο περιοριστικο ειναι;

                            mastoras78 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              Gol last edited by

                              Ποσο θα αυξανοταν η αποδοση;

                              Αρα το μονο που γινεται ειναι φαρδυτερη σωληνα και ελευθερας τελικο;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                accentwizard last edited by

                                Αναλογα το ποσο "φιμωμενη" ειναι η εργοστασιακη εξατμιση,βασικα δεν ξερω αν εχει νοημα να ψαχνεται τοσο ο φιλος σου,με ενα αμαξι σαν και αυτο...
                                Πραγματικο οφελος θα δει μονο με αλλη τουρμπινα παντως...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • mastoras78
                                  mastoras78 @Gol last edited by mastoras78

                                  @gol said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

                                  @accentwizard said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

                                  @gol said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

                                  Ευχαριστω.
                                  Υποθετικως με αφαιρεση egr αυξανεται η αποδοση;

                                  H egr δεν ειναι τοσο περιοριστικη,ανακυκλοφορια καυσαεριων κανει για να ριχνει τις θερμοκρασιες στον θαλαμο καυσης.Το dpf που καταργουνε ειναι πολυ περιοριστικο,αλλα μην το κανεις.Καλυτερα να εχεις μειον 5-10 αλογα παρα να σκορπας καρκινο.

                                  Γι αυτο εγραψα υποθετικως.
                                  Το αμαξι ειναι φιλου.
                                  Και εγω δεν ειμαι υπερ αφαιρεσεως dpf.

                                  Τοσο πολυ ρυπαινει ανευ dpf; δηλαδη τοσο περιοριστικο ειναι;

                                  Τον ψήνουν για αφαίρεση dpf γιατί στα ψιλά γράμματα δε λένε ότι όσο ανεβαίνουν τα καυσαέρια αυτό γεμίζει και μπουκώνει πιο εύκολα με αποτέλεσμα να χρειαστεί αντικατάσταση . Και ναι με την αφαίρεση του ρυπαίνεις άπειρες φορές παραπάνω και τα επιβαρύνεσαι και εσύ και οι υπόλοιποι

                                  "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                  #tsekourato_ksevrakoma

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                  • G
                                    Gol last edited by Gol

                                    Δεν εχω diesel γι αυτο ρωτησα.
                                    Αρα καλυτερα να μεινει η εργοστασιακη εξατμιση.
                                    Μονο τελικο ελευθερας ροης αν ηθελε να τοποθετηθει το πολυ πολυ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      Gol last edited by

                                      Και θα γινοταν και φαρδυτερη διαμετρος ομοια με του downpipe.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        super-t last edited by

                                        Όλα αυτά για Focus με 120 άλογα; Πόσα θέλει να φτάσει δηλαδή;

                                        G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          Gol @super-t last edited by

                                          @super-t said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

                                          Όλα αυτά για Focus με 120 άλογα; Πόσα θέλει να φτάσει δηλαδή;

                                          Ειναι περιπου 150 με επαναπρογραμματισμο.
                                          Οσο δυνατον.

                                          T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            accentwizard last edited by

                                            Οσα και να το φτασει,θα τα συνηθισει αργα η γρηγορα.Δεν τελειωνει ποτε αυτο.
                                            Μετα πρεπει να βαλει βαθεια το χερι στη τσεπη,και δεν ξερω αν εχει νοημα,μιλωντας για ενα καθημερινο αυτοκινητο,και οχι κοντραδικο...

                                            G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 8 / 11
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr