-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τα κινητά φορτίζουν παντού, τα ev δεν μπορούν να έχουν λταχυφορτιστες των 250-500 kwh παντού.
Εγώ πιστεύω ότι τα 1000+++ χλμ αυτονομίας θα ναι το δισκοπότηρο της ηλεκτροκίνησης. Θα ναι το τελευταίο κάστρο για την αποδοχή μεγάλου μέρους των οδηγων
Μην βλεπεις την κατασταση που επικρατει με τους φορτιστες στην ελλαδα και βγαζεις συμπερασματα για ολον τον κοσμο ή τουλαχιστον για τη δυτικη ευρωπη και την αμερικη.
και, προσωπικα, δεν πιστευω οτι θα φτασουμε ποτε σε αυτονομιες 800χλμ (σε ταχυτητες αυτοκινητοδρομου). Θα αυξανεται η πυκνοτητα/μειωνεται το μεγεθος των μπαταριων και θα μειωνονται οι τιμες των αυτοκινητων/μειωνεται το βαρος τους -
Και πάλι αν δεκαπλασιαστουν τα ev θα υπάρξει θέμα και σε αυτούς
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
δεν πιστευω οτι θα φτασουμε ποτε σε αυτονομιες 800χλμ (σε ταχυτητες αυτοκινητοδρομου). Θα αυξανεται η πυκνοτητα/μειωνεται το μεγεθος των μπαταριων και θα μειωνονται οι τιμες των αυτοκινητων/μειωνεται το βαρος τους
Φτάσαμε ήδη. Πολλές start up πουλάνε τεχνολογίες για αυτό το θέμα στις μεγάλες εταιρείες, η Τογιότα ανακοίνωσε μπαταρία με 1150 χλμ αυτονομιας, η Nio πρόσφερει σήμερα που μιλάμε όπως και άλλες. Τώρα όλοι οι κατασκευαστές παλεύουν να μειώσουν το κόστος τους. Η Τογιότα ανακοίνωσε πως βρήκε τρόπο να μείωσει το κόστος μια μπαταρίας στερεού τύπου χαμηλότερα από αυτό μιας ιόντων λιθίου. Έχει σκοπό να μπει δυναμικά στα ev με 1100+ χλμ αυτονομιας
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
δεν πιστευω οτι θα φτασουμε ποτε σε αυτονομιες 800χλμ (σε ταχυτητες αυτοκινητοδρομου). Θα αυξανεται η πυκνοτητα/μειωνεται το μεγεθος των μπαταριων και θα μειωνονται οι τιμες των αυτοκινητων/μειωνεται το βαρος τους
Φτάσαμε ήδη. Πολλές start up πουλάνε τεχνολογίες για αυτό το θέμα στις μεγάλες εταιρείες, η Τογιότα ανακοίνωσε μπαταρία με 1150 χλμ αυτονομιας, η Nio πρόσφερει σήμερα που μιλάμε όπως και άλλες. Τώρα όλοι οι κατασκευαστές παλεύουν να μειώσουν το κόστος τους. Η Τογιότα ανακοίνωσε πως βρήκε τρόπο να μείωσει το κόστος μια μπαταρίας στερεού τύπου χαμηλότερα από αυτό μιας ιόντων λιθίου. Έχει σκοπό να μπει δυναμικά στα ev με 1100+ χλμ αυτονομιας
σορρυ, αλλα την τογιοτα δεν την λαμβανω υποψιν μου. Πολυ λαδι και απο τηγανήτα τιποτα. Πιο πολλα "θα" απο τον ανδρεα παπανδρεου εχει πει επειδη βλεπει το τρενο να φευγει και παλευει να κρατησει την αξια της μετοχης της.
Η νιο οντως βγαζει οντως τωρα 150αρι pack και τα ηλεκτρικα hummer εχουν 200αρι.
Αλλα μην περιμενετε αμεσα και 100+ μπαταριες και <300000 τιμη -
Εγώ την θεωρώ τον μεγαλύτερο μπλοφατζη.
Παίζει με τους αντιπάλους της ενώ παράλληλα ετοιμάζεται να κάνει την μεγάλη είσοδο στα ev.
Οι δηλώσεις της μοιάζουν σαν να θέλουν να καθησυχάσουν τους αντιπάλους της ενώ αυτή πιθανότατα να δουλεύει πυρετωδώς πάνω στα ev.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εγώ την θεωρώ τον μεγαλύτερο μπλοφατζη.
Παίζει με τους αντιπάλους της ενώ παράλληλα ετοιμάζεται να κάνει την μεγάλη είσοδο στα ev.
Οι δηλώσεις της μοιάζουν σαν να θέλουν να καθησυχάσουν τους αντιπάλους της ενώ αυτή πιθανότατα να δουλεύει πυρετωδώς πάνω στα ev.
θα ηταν μπλοφατζης αν δουλευε σιωπηρα χωρις ανακοινωσεις και ξαφνικα εμφανιζοταν με ΤΗΝ ανακοινωση και ΤΟ τεχνολογικο επιτευμα. Ομως δεν κανει αυτο, καθε 3 και λιγο βγαζει ανακοινωσεις για τις φοβερες μπαταριες και τα φοβερα ηλεκτρικα που θα βγαλει.... σε λιγο...
Προφανως και δεν την θεωρω καμμενο χαρτι, αλλα αντικειμενικα, εχει μεινει πισω σε σχεση με τον ανταγωνισμο
-
Θεωρώ ότι οι ανακοινώσεις είναι στον στρατηγικό της σχεδιασμό για την δημιουργία σύγχυσης στους μετόχους και στις αντίπαλες εταιρίες.
Όταν λέει πως βρήκε τρόπο να ναι πιο φθηνή μια μπαταρία στερεού τύπου από μια κλασική ιοντων λιθίου και όταν έχει ένα ιστορικό με χιλιάδες πατέντες και λύσεις προκαλεί σύγχυση στην αγορά....και μάλλον αυτό θέλει.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Θεωρώ ότι οι ανακοινώσεις είναι στον στρατηγικό της σχεδιασμό για την δημιουργία σύγχυσης στους μετόχους και στις αντίπαλες εταιρίες.
Όταν λέει πως βρήκε τρόπο να ναι πιο φθηνή μια μπαταρία στερεού τύπου από μια κλασική ιοντων λιθίου και όταν έχει ένα ιστορικό με χιλιάδες πατέντες και λύσεις προκαλεί σύγχυση στην αγορά....και μάλλον αυτό θέλει.
θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω. Ειδικα στους μετοχους, ποτε δεν θελει να δημιουργει κανενας συγχυση.
-
Όχι τους δικούς της μετόχους.... Όταν ανακοινώνει η Τογιότα, όχι μια start up αλλά ο μεγαλύτερος κατασκευαστής στον πλανήτη κάτι αμέσως οι αντίπαλοι πρέπει να ηρεμήσουν και να καθησυχάσουν τους μετόχους τους. Αυτό επιφέρει πιέσεις, δεύτερες σκέψεις και προκαλεί μια σύγχυση
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η νιο οντως βγαζει οντως τωρα 150αρι pack και τα ηλεκτρικα hummer εχουν 200αρι.
Μα τα EV δεν χρειάζονται μεγαλύτερη μπαταρία, περισσότερους φορτιστές χρειάζονται. Βολικό είναι να έχω 62 λίτρα ντεπόζιτο, μα και με το μικρό δεν σκάω που έχει 45. Ακόμα κι όταν το πέρνω σε ταξίδι, θα πληρώσω κι ένα γέμισμα σε τιμές εθνικής. Σιγά το θέμα.
-
@tgd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η νιο οντως βγαζει οντως τωρα 150αρι pack και τα ηλεκτρικα hummer εχουν 200αρι.
Μα τα EV δεν χρειάζονται μεγαλύτερη μπαταρία, περισσότερους φορτιστές χρειάζονται. Βολικό είναι να έχω 62 λίτρα ντεπόζιτο, μα και με το μικρό δεν σκάω που έχει 45. Ακόμα κι όταν το πέρνω σε ταξίδι, θα πληρώσω κι ένα γέμισμα σε τιμές εθνικής. Σιγά το θέμα.
σε βαθος χρονου (για την ελλαδα μιλαω παντα) οταν βελτιωθει ακομα περισσοτερο η κατασταση με την υποδομη φορτισης, οντως ετσι θα ειναι τα πραγματα οπως τα λες. Στην παρουσα φαση ομως, καταλαβαινω το αγχος που εκφραζουν καποιοι και το δισταγμο. πχ η εγνατια δεν εχει φορτιστες, πρεπει να κανεις παρακαμψη και να ελπιζεις να δουλευουν ή (αυτοι που ειναι μεσα σε σουπερμαρκετ) να μην εχουν καταληφθει οι θεσεις απο θερμικα.
Κακα τα ψεματα, για ταξιδι υπαρχουν θεματακια ακομα. Θελει προγραμματισμο και πιθανοτατα να εχεις εναλλακτικες λυσεις. Αθηνα - θεσσαλονικη, αθηνα - πατρα, πατρα - ιωαννινα το κανεις χωρις τον παραμικρο δισταγμο. Σηκωνεσαι και φευγεις.
Σε αλλες διαδρομες και ειδικα οταν υπαρχει πολυ επαρχιακο δικτυο στη διαδρομη, δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα -
-
1.000 φορές καλύτερα 400χμ αυτονομία σε καλή τιμή παρά μεγαλύτερη και πανάκριβα.
Σύντομα έρχεται επανάσταση στο συγκεκριμένο θέμα με την κυκλοφορία Renault 5, Citroen e-c3, Fiat Panda EV και μετά ID.2. Θα κοστίζουν κάτω απο 25.000 δηλαδή με την επιδότηση 19.000 και από ότι λέγεται θα έχουν κοντά στα 400χμ αυτονομία. Σε εκείνο το σημείο για όποιον έχει πάρκινγκ σπίτι και το θέλει μόνο για την πόλη τελείωσαν τα συμβατικά. Πόσο μάλλον με τη βενζίνη στα 2 ευρώ.
Προσωπικά προσπαθώ να είμαι από τους πρώτους που θα πάρουν ένα από αυτά τα μοντέλα γιατί δεν πιστεύω ότι θα κρατήσει η επιδότηση πολύ έπειτα. Δεν θα υπάρχει λόγος.
-
Ίσως η αγορά κινηθεί σε δύο μέρη.
Κλασικά ev με 400-500 χλμ και χιλιόμετροφαγους με leasing και 1100-1500 χλμ.
Εάν συμβεί αυτό, προβλέπω τα ευρωπαϊκά να εξειδικεύονται στις μικρές αυτονομίες και τα ασιατικά στις μεγάλες.
-
Εκτός από την σκανδαλώδη επιδότηση στα ev, θα πρέπει να δώσουν στους κατόχους, και επιδότηση ρεύματος!
Και όποιος έχει και δεύτερο ev στην οικογένεια, δώρο το ΦΠΑ. -
@jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
1.000 φορές καλύτερα 400χμ αυτονομία σε καλή τιμή παρά μεγαλύτερη και πανάκριβα.
Σύντομα έρχεται επανάσταση στο συγκεκριμένο θέμα με την κυκλοφορία Renault 5, Citroen e-c3, Fiat Panda EV και μετά ID.2. Θα κοστίζουν κάτω απο 25.000 δηλαδή με την επιδότηση 19.000 και από ότι λέγεται θα έχουν κοντά στα 400χμ αυτονομία. Σε εκείνο το σημείο για όποιον έχει πάρκινγκ σπίτι και το θέλει μόνο για την πόλη τελείωσαν τα συμβατικά. Πόσο μάλλον με τη βενζίνη στα 2 ευρώ.
Προσωπικά προσπαθώ να είμαι από τους πρώτους που θα πάρουν ένα από αυτά τα μοντέλα γιατί δεν πιστεύω ότι θα κρατήσει η επιδότηση πολύ έπειτα. Δεν θα υπάρχει λόγος.
θα ελπιζεις σε κινουμε ηλεκτρικα 3, γιατι το 2 ισχυει (χρονικα) μεχρι 31/12/23 και σε καποιες κατηγοριες του εχουν ηδη τελειωσει τα χρηματα και δεν δεχεται νεες αιτησεις
-
Αχ κρίμα δεν το ξερα ότι λήγει τώρα. Άκουσα ότι Σεπτέμβριο-Οκτώβριο παρουσιάζεται το Renault 5 που θέλω εγώ και στα τέλη 2023-αρχές 2024 θα γίνονται παραγγελίες με πρώτες παραδόσεις α' τρίμηνο 2024. Λογικά Ελλάδα θα αργήσει λίγο οπότε κρατάω μικρό καλάθι.
Έχει σημαντική διαφορά ρε γμτ να πάρεις κάτι τέτοιο στα 19.000.
-
@jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Έχει σημαντική διαφορά ρε γμτ να πάρεις κάτι τέτοιο στα 19.000.
Μικρό καλάθι για την τιμή.
Πάντως το 24 έρχονται και άλλα ηλεκτρικά, οπότε δεν ξέρεις. -
Μικρό καλάθι όντως. Πάντως, σκίζουν τα ιμάτιά τους οι παραπάνω εταιρείες ότι θα στοιχίζουν εως 25.000 χωρίς επιδότηση.
Νομίζω ότι θέλουν να πολεμήσουν τους Κινέζους και την Τέσλα οπότε θα πουλάνε κοντά στο κόστος τους τα συγκεκριμένα μοντέλα.
-
Τους έφαγε το diesel. Τα στελέχη που πωλούσαν τα diesel πήραν τις αποζημιώσεις τους, τα εκατομμύρια τους πήγαν σε άλλες εταιρίες και σε άλλους κλάδους και τώρα τα νέα στελέχη πρέπει να βρουν τρόπο να μην κλείσουν από τον ανταγωνισμό.
Το ότι λέμε η τάδε εταιρία δεν σημαίνει τίποτα
Η διοίκηση της τάδε εταιρίας πρέπει να λέμε.Για αυτό και μάλωνα και έλεγα πως όποιος αγαπά πραγματικά μια εταιρία όταν βλέπει να έρχεται η υβριδική τεχνολογία και έπειτα ηλεκτροκίνηση θα πρέπει να φωνάζει προς αυτήν την κατεύθυνση και όχι προς το diesel. Διότι μετά θα έρθει η μέρα που θα ξεπουληθεί για ένα κομμάτι ψωμί.
Σήμερα οι ευρωπαϊοι κατασκευαστές νιώθουν την απειλή της εξαγοράς από τους αντιπάλους και της πτώχευσης καθώς δεν μπορούν να πιάσουν τα ευρωπαϊκά χρονικά όρια προσφέροντας ανταγωνιστικά προϊόντα, ενώ οι κατασκευαστές εκτός Ευρώπης μπορούν!
Ξεκάθαρα θέμα κακού management.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης