-
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
@gtsartsal said in Toyota Yaris Cross:
Πολύ σωστά κάνεις και γράφεις όσα σε ενοχλούν.
Δεν μπορώ να κρίνω αν έχεις δίκιο ή είσαι λίγο υπερβολικός καθώς δεν εχω το αυτοκίνητο για να κρίνω.Στο μόνο που διαφωνώ είναι η σύγκριση με τις παλιές τιμές.
Πλέον βλέπουμε τιμές που δεν θα φανταζόμασταν ποτέ.
DACIA από 25.000
C3 AIRCROSS από 25.000
Puma από 25.000
308 golf corolla σχεδον 30Τα θεματα υπαρχουν!
Δεν ειναι εκει η τυχόν υπερβολη που λες, αλλά στο πως τα αντιλαμβάνεσαι ή σε ενοχλουν! Δηλαδη δεν θα δει καποιος οτι τα πλαστικά ειναι ποιοτικά αλλά απλά θα πει δεν με νοιαζει!Οι τιμες μπορει να αυξηθηκαν αλλα τα χρηματά μας όχι!
Οποτε ακόμα ετσι γινεται η συγκριση αναγκαστικά!Αυτό που λέω είναι οτι και το 108 αν το αγόραζες τώρα 17-19 χιλ θα έκανε...
και σε σχέση με τα 23-26 του yc δεν θα υπήρχε αυτη η χαοτική διαφορά τιμής που αναφέρεις -
@gtsartsal said in Toyota Yaris Cross:
Πολύ σωστά κάνεις και γράφεις όσα σε ενοχλούν.
Δεν μπορώ να κρίνω αν έχεις δίκιο ή είσαι λίγο υπερβολικός καθώς δεν εχω το αυτοκίνητο για να κρίνω.Στο μόνο που διαφωνώ είναι η σύγκριση με τις παλιές τιμές.
Πλέον βλέπουμε τιμές που δεν θα φανταζόμασταν ποτέ.
DACIA από 25.000
C3 AIRCROSS από 25.000
Puma από 25.000
308 golf corolla σχεδον 30Ολα τα μοντέλα σε όλες τις μάρκες επρεπε να κανουν 8-10 χιλιαδες κάτω.
Το γεγονός οτι αυξήθηκαν οι τιμές δεν σημαίνει ότι θα προσφέρουν και καλύτερα αυτοκίνητα.
Σε αυτή τη κατηγορία πολύ τίμια τα xceed και vitara (mild).
Αλλά αναλόγως τι υποχωρήσεις μπορεί να κάνει ο αγοραστής όπως γράφει ο φίλος iceman. -
Έχοντας διαβάσει απ' την αρχή όλες τις σελίδες του νήματος (με εξαίρεση τις 60 τελευταίες) και κρατήσει σημειώσεις σε θέματα ενδιαφέροντος, θα καταθέσω τη δική μου εμπειρία μετά από ταξίδι 400Km οδήγησης σε ΕΟ ως επί το πλείστον (Αλεξανδρούπολη-πέριξ Καβάλας και πίσω), με τρόπο πλήρως... αντιυβριδικό και τονίζοντας κυρίως τα σημεία διαφωνίας μου με τους ...haters. Σημειώνω πως είναι το 1ο μου toyota (πρώην κάτοχος ford focus1) και η επιλογή έγινε με κριτήρια οτιδήποτε άλλο πλην του συναισθηματικού. Ταχύτητα ταξιδιού σχεδόν κολλημένη στα 150 (με εξαίρεση κάποια σημεία ορεινά με στροφές, όπου ήταν 20-40χλμ/ω παρακάτω), 4 ενήλικοι-full αποσκευές. Δεν ένιωσα να υπολείπεται του ford στην αίσθηση στιβαρότητας (με εξαίρεση εγκάρσιες ανωμαλίες του δρόμου σε στροφές με πολλά χλμ/ω, όπου το φορντ τις έπαιρνε με λιγότερη αναπήδηση του πίσω άξονα), έχει σαφώς κατώτερο σε αίσθηση τιμόνι, αλλά συνηθίζεται. Ως ηχομόνωση (αέρας 3bf) ήταν πιο ήσυχο απ' το focus (συνεννοούμουν με τη σύζυγο/συνοδηγό με σαφώς πιο χαμηλή ένταση φωνής), παραδόξως για το ύψος του, μένει να το τσεκάρω και σε πιο ισχυρούς ανέμους. Πραγματική κατανάλωση, στην αντλία, 6,8 λ/100χλμ, με AC στους 26 βαθμούς. Η αίσθηση δύναμης που είχα παντού ήταν πολύ καλή, σε βαθμό που να προβληματίζομαι ως και να αμφισβητώ τα σχόλια μερικών ότι έχει ανύπαρκτες ή έστω μέτριες για την κατηγορία του επιδόσεις. Γυρίζω σπίτι, βλέπω τα συγκριτικά τεστ και διαπιστώνω ότι στις επιδόσεις ΟΥΣΙΑΣ στην καθημερινή πράξη (ρεπρίζ και όχι επιτάχυνση από στάση ή τελική) είναι ανώτερο των θεωρούμενων ανώτερων puma (ακόμα και με τα 155ps) και 2008 https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Ford-Puma-10-EcoBoost-125-PS-mHEV-Vs-Peugeot-2008-12-PureTech-130-PS-Vs-Toyota-Yaris-Cross-Hybrid-116-PS_224521_51644.asp και https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Dokimh-Ford-Puma-1,0-Ecoboost-mHEV-155-PS_203052_45493.asp. Εργονομικά, μέχρι τώρα, μόνο η έλλειψη φωτός στο ντουλαπάκι του συνοδηγού με έχει ψιλοχαλάσει. Αυτά για αρχή, με το YC σε... κόντρα ρόλο!
-
Iceman μαζι σου ειμαι ,μην με παρεξηγεις δικο σου ειναι οτι θες το κανεις.Ισα ισα που εγω ευχαριστιεμαι να σε διαβαζω γιατι τα λες οπως τα βλεπεις και διαβαζω και μια διαφορετικη αποψη .
Κατι που οι περισσοτεροι δεν το κανουν.
Απλα ισως λογω δουλειας δεν θελω καποιος να χαλιεται γιαυτο σου εχω γραψει κανα 2 φορες δωστο. -
@speargunner said in Toyota Yaris Cross:
Έχοντας διαβάσει απ' την αρχή όλες τις σελίδες του νήματος (με εξαίρεση τις 60 τελευταίες) και κρατήσει σημειώσεις σε θέματα ενδιαφέροντος, θα καταθέσω τη δική μου εμπειρία μετά από ταξίδι 400Km οδήγησης σε ΕΟ ως επί το πλείστον (Αλεξανδρούπολη-πέριξ Καβάλας και πίσω), με τρόπο πλήρως... αντιυβριδικό και τονίζοντας κυρίως τα σημεία διαφωνίας μου με τους ...haters. Σημειώνω πως είναι το 1ο μου toyota (πρώην κάτοχος ford focus1) και η επιλογή έγινε με κριτήρια οτιδήποτε άλλο πλην του συναισθηματικού. Ταχύτητα ταξιδιού σχεδόν κολλημένη στα 150 (με εξαίρεση κάποια σημεία ορεινά με στροφές, όπου ήταν 20-40χλμ/ω παρακάτω), 4 ενήλικοι-full αποσκευές. Δεν ένιωσα να υπολείπεται του ford στην αίσθηση στιβαρότητας (με εξαίρεση εγκάρσιες ανωμαλίες του δρόμου σε στροφές με πολλά χλμ/ω, όπου το φορντ τις έπαιρνε με λιγότερη αναπήδηση του πίσω άξονα), έχει σαφώς κατώτερο σε αίσθηση τιμόνι, αλλά συνηθίζεται. Ως ηχομόνωση (αέρας 3bf) ήταν πιο ήσυχο απ' το focus (συνεννοούμουν με τη σύζυγο/συνοδηγό με σαφώς πιο χαμηλή ένταση φωνής), παραδόξως για το ύψος του, μένει να το τσεκάρω και σε πιο ισχυρούς ανέμους. Πραγματική κατανάλωση, στην αντλία, 6,8 λ/100χλμ, με AC στους 26 βαθμούς. Η αίσθηση δύναμης που είχα παντού ήταν πολύ καλή, σε βαθμό που να προβληματίζομαι ως και να αμφισβητώ τα σχόλια μερικών ότι έχει ανύπαρκτες ή έστω μέτριες για την κατηγορία του επιδόσεις. Γυρίζω σπίτι, βλέπω τα συγκριτικά τεστ και διαπιστώνω ότι στις επιδόσεις ΟΥΣΙΑΣ στην καθημερινή πράξη (ρεπρίζ και όχι επιτάχυνση από στάση ή τελική) είναι ανώτερο των θεωρούμενων ανώτερων puma (ακόμα και με τα 155ps) και 2008 https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Ford-Puma-10-EcoBoost-125-PS-mHEV-Vs-Peugeot-2008-12-PureTech-130-PS-Vs-Toyota-Yaris-Cross-Hybrid-116-PS_224521_51644.asp και https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Dokimh-Ford-Puma-1,0-Ecoboost-mHEV-155-PS_203052_45493.asp. Εργονομικά, μέχρι τώρα, μόνο η έλλειψη φωτός στο ντουλαπάκι του συνοδηγού με έχει ψιλοχαλάσει. Αυτά για αρχή, με το YC σε... κόντρα ρόλο!
Σχετικά με τις ρεμπριζ μόνο και επειδη μου έκανε εντύπωση.
Κλασσικό autotriti..... για τα 60-100 με 5 - 6 η ταχυτητα στα χειροκινητα.... λογικό το αποτέλεσμα. -
@speargunner said in Toyota Yaris Cross:
Έχοντας διαβάσει απ' την αρχή όλες τις σελίδες του νήματος (με εξαίρεση τις 60 τελευταίες) και κρατήσει σημειώσεις σε θέματα ενδιαφέροντος, θα καταθέσω τη δική μου εμπειρία μετά από ταξίδι 400Km οδήγησης σε ΕΟ ως επί το πλείστον (Αλεξανδρούπολη-πέριξ Καβάλας και πίσω), με τρόπο πλήρως... αντιυβριδικό και τονίζοντας κυρίως τα σημεία διαφωνίας μου με τους ...haters. Σημειώνω πως είναι το 1ο μου toyota (πρώην κάτοχος ford focus1) και η επιλογή έγινε με κριτήρια οτιδήποτε άλλο πλην του συναισθηματικού. Ταχύτητα ταξιδιού σχεδόν κολλημένη στα 150 (με εξαίρεση κάποια σημεία ορεινά με στροφές, όπου ήταν 20-40χλμ/ω παρακάτω), 4 ενήλικοι-full αποσκευές. Δεν ένιωσα να υπολείπεται του ford στην αίσθηση στιβαρότητας (με εξαίρεση εγκάρσιες ανωμαλίες του δρόμου σε στροφές με πολλά χλμ/ω, όπου το φορντ τις έπαιρνε με λιγότερη αναπήδηση του πίσω άξονα), έχει σαφώς κατώτερο σε αίσθηση τιμόνι, αλλά συνηθίζεται. Ως ηχομόνωση (αέρας 3bf) ήταν πιο ήσυχο απ' το focus (συνεννοούμουν με τη σύζυγο/συνοδηγό με σαφώς πιο χαμηλή ένταση φωνής), παραδόξως για το ύψος του, μένει να το τσεκάρω και σε πιο ισχυρούς ανέμους. Πραγματική κατανάλωση, στην αντλία, 6,8 λ/100χλμ, με AC στους 26 βαθμούς. Η αίσθηση δύναμης που είχα παντού ήταν πολύ καλή, σε βαθμό που να προβληματίζομαι ως και να αμφισβητώ τα σχόλια μερικών ότι έχει ανύπαρκτες ή έστω μέτριες για την κατηγορία του επιδόσεις. Γυρίζω σπίτι, βλέπω τα συγκριτικά τεστ και διαπιστώνω ότι στις επιδόσεις ΟΥΣΙΑΣ στην καθημερινή πράξη (ρεπρίζ και όχι επιτάχυνση από στάση ή τελική) είναι ανώτερο των θεωρούμενων ανώτερων puma (ακόμα και με τα 155ps) και 2008 https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Ford-Puma-10-EcoBoost-125-PS-mHEV-Vs-Peugeot-2008-12-PureTech-130-PS-Vs-Toyota-Yaris-Cross-Hybrid-116-PS_224521_51644.asp και https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Dokimh-Ford-Puma-1,0-Ecoboost-mHEV-155-PS_203052_45493.asp. Εργονομικά, μέχρι τώρα, μόνο η έλλειψη φωτός στο ντουλαπάκι του συνοδηγού με έχει ψιλοχαλάσει. Αυτά για αρχή, με το YC σε... κόντρα ρόλο!
Εάν το μόνο μέτρο σύγκρισης είναι ένα χατσμπακ 25ετίας τότε δε νομίζω ότι έχει και ιδιαίτερη αξία αυτή η κριτική. Το θέμα είναι τι κάνει το αμάξι σε σχέση με το σύγχρονο ανταγωνισμό του.
Επίσης και μόνο που γίνεται χρήση link από autotriti χάνεται κάθε αξιοπιστία. Χειροκίνητα vs αυτόματου. Ιδου η (αναμενόμενη) πραγματικότητα: https://zeperfs.com/en/match9669-9320-9298.htm
-
@speargunner said in Toyota Yaris Cross:
Έχοντας διαβάσει απ' την αρχή όλες τις σελίδες του νήματος (με εξαίρεση τις 60 τελευταίες) και κρατήσει σημειώσεις σε θέματα ενδιαφέροντος, θα καταθέσω τη δική μου εμπειρία μετά από ταξίδι 400Km οδήγησης σε ΕΟ ως επί το πλείστον (Αλεξανδρούπολη-πέριξ Καβάλας και πίσω), με τρόπο πλήρως... αντιυβριδικό και τονίζοντας κυρίως τα σημεία διαφωνίας μου με τους ...haters. Σημειώνω πως είναι το 1ο μου toyota (πρώην κάτοχος ford focus1) και η επιλογή έγινε με κριτήρια οτιδήποτε άλλο πλην του συναισθηματικού. Ταχύτητα ταξιδιού σχεδόν κολλημένη στα 150 (με εξαίρεση κάποια σημεία ορεινά με στροφές, όπου ήταν 20-40χλμ/ω παρακάτω), 4 ενήλικοι-full αποσκευές. Δεν ένιωσα να υπολείπεται του ford στην αίσθηση στιβαρότητας (με εξαίρεση εγκάρσιες ανωμαλίες του δρόμου σε στροφές με πολλά χλμ/ω, όπου το φορντ τις έπαιρνε με λιγότερη αναπήδηση του πίσω άξονα), έχει σαφώς κατώτερο σε αίσθηση τιμόνι, αλλά συνηθίζεται. Ως ηχομόνωση (αέρας 3bf) ήταν πιο ήσυχο απ' το focus (συνεννοούμουν με τη σύζυγο/συνοδηγό με σαφώς πιο χαμηλή ένταση φωνής), παραδόξως για το ύψος του, μένει να το τσεκάρω και σε πιο ισχυρούς ανέμους. Πραγματική κατανάλωση, στην αντλία, 6,8 λ/100χλμ, με AC στους 26 βαθμούς. Η αίσθηση δύναμης που είχα παντού ήταν πολύ καλή, σε βαθμό που να προβληματίζομαι ως και να αμφισβητώ τα σχόλια μερικών ότι έχει ανύπαρκτες ή έστω μέτριες για την κατηγορία του επιδόσεις. Γυρίζω σπίτι, βλέπω τα συγκριτικά τεστ και διαπιστώνω ότι στις επιδόσεις ΟΥΣΙΑΣ στην καθημερινή πράξη (ρεπρίζ και όχι επιτάχυνση από στάση ή τελική) είναι ανώτερο των θεωρούμενων ανώτερων puma (ακόμα και με τα 155ps) και 2008 https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Ford-Puma-10-EcoBoost-125-PS-mHEV-Vs-Peugeot-2008-12-PureTech-130-PS-Vs-Toyota-Yaris-Cross-Hybrid-116-PS_224521_51644.asp και https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Dokimh-Ford-Puma-1,0-Ecoboost-mHEV-155-PS_203052_45493.asp. Εργονομικά, μέχρι τώρα, μόνο η έλλειψη φωτός στο ντουλαπάκι του συνοδηγού με έχει ψιλοχαλάσει. Αυτά για αρχή, με το YC σε... κόντρα ρόλο!
Συμφωνώ με όλα όσα έγραψες.
Το όλο πακέτο του YC είναι εξαιρετικό για την κατηγορία του και όχι μόνο, γι'αυτό και πουλάει σαν ζεστό ψωμί, όπως και τα υπόλοιπα υβριδικά Toyota, κι ας λένε οι haters ό,τι θέλουν.
Υ.Γ. Προβλέπω να γίνεται χαμός από σχόλια για τις συγκρίσεις επιδόσεων του YC με τα Puma/2008 που αναφέρεις... -
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
Υ.Γ. Προβλέπω να γίνεται χαμός από σχόλια για τις συγκρίσεις επιδόσεων του YC με τα Puma/2008 που αναφέρεις...
Πατριδα και γω μολις το διαβασα αυτο ειπα
-
Δε μπορεί να γίνει σύγκριση μεταξύ υβριδικού και turbo, από τεχνικής άποψης, το υβριδικό έχει πλεονέκτημα χαμηλά γιατί το βοηθάει ο 80hp ηλεκτροκινητήρας στο YC, το turbo υπερέχει στις ψηλές στροφές και όλα τα άλλα είναι να έχουμε να λέμε.
-
@alex-mix said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
Υ.Γ. Προβλέπω να γίνεται χαμός από σχόλια για τις συγκρίσεις επιδόσεων του YC με τα Puma/2008 που αναφέρεις...
Πατριδα και γω μολις το διαβασα αυτο ειπα
στα 62.5 ετη με 40χρονια συνταξιμα, δωρο ενα τουοτα
αλλιως με τη γηρατος στα 67 -
@alex-mix said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
Υ.Γ. Προβλέπω να γίνεται χαμός από σχόλια για τις συγκρίσεις επιδόσεων του YC με τα Puma/2008 που αναφέρεις...
Πατριδα και γω μολις το διαβασα αυτο ειπα
Ποια σχόλια;
Δεν χρειάζεται σχόλια μια καταθεση αποψης (καθόλα σεβαστή μεν αλλά με μετρο συγκρισης αμαξι του 2000!!)
btw οταν πηρα το corolla h/b πίσω το 2003, υποψήφιο επίσης ήταν το πρώτο focus. Προτίμησα το toyota σκεπτόμενος σαν παραδοσιακός πελάτης της φίρμας και επειδή είχε περισσότερο εξοπλισμό!
Φυσικά τότε η αγορά γινόταν χωρις καν test drive.... -
Λοιπόν παιδιά θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε.
ποιο τούρμπο και ποιο υβριδικό και χαμηλά και ψηλά.....
Ρεμπιζ όταν μετράμε και μας ενδιαφέρει ο χρόνος,μας ενδιαφέρει για προσπέραση.
60-100 για προσπέραση οποιος χρησιμοποιεί 5 και 6 ταχύτητα να πάει να παραδώσει τώρα δίπλωμα και να διαγράψει το προφίλ του στο φόρουμ αυτό
Εγώ αν θέλω ρεμπιζ 60-100 με 2α θα είμαι...
-
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
@alex-mix said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
Υ.Γ. Προβλέπω να γίνεται χαμός από σχόλια για τις συγκρίσεις επιδόσεων του YC με τα Puma/2008 που αναφέρεις...
Πατριδα και γω μολις το διαβασα αυτο ειπα
Ποια σχόλια;
Δεν χρειάζεται σχόλια μια καταθεση αποψης (καθόλα σεβαστή μεν αλλά με μετρο συγκρισης αμαξι του 2000!!)
btw οταν πηρα το corolla h/b πίσω το 2003, υποψήφιο επίσης ήταν το πρώτο focus. Προτίμησα το toyota σκεπτόμενος σαν παραδοσιακός πελάτης της φίρμας και επειδή είχε περισσότερο εξοπλισμό!
Φυσικά τότε η αγορά γινόταν χωρις καν test drive....Το οποίο το έχω ακόμα σαν 2ο αυτοκίνητο...
Άψογο εκτός της οδηγικής απόλαυσης. -
@gtsartsal said in Toyota Yaris Cross:
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
@alex-mix said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
Υ.Γ. Προβλέπω να γίνεται χαμός από σχόλια για τις συγκρίσεις επιδόσεων του YC με τα Puma/2008 που αναφέρεις...
Πατριδα και γω μολις το διαβασα αυτο ειπα
Ποια σχόλια;
Δεν χρειάζεται σχόλια μια καταθεση αποψης (καθόλα σεβαστή μεν αλλά με μετρο συγκρισης αμαξι του 2000!!)
btw οταν πηρα το corolla h/b πίσω το 2003, υποψήφιο επίσης ήταν το πρώτο focus. Προτίμησα το toyota σκεπτόμενος σαν παραδοσιακός πελάτης της φίρμας και επειδή είχε περισσότερο εξοπλισμό!
Φυσικά τότε η αγορά γινόταν χωρις καν test drive....Το οποίο το έχω ακόμα σαν 2ο αυτοκίνητο...
Άψογο εκτός της οδηγικής απόλαυσης.Για το corolla λες;
To εδωσα στη γυναίκα το 2007 όταν πηρα το RAV4 και το δώσαμε το 2014 με 75000 χλμ οταν της πήρα το yaris diesel.
Ακόμα το μνημονεύει επειδή της αρεσε και ήταν μεγαλύτερο από αυτα που οδηγάει εφεξής (δεν έχουν αισθηση του χώρου γι αυτό ηθελε να της δίνω τη Χ1 κλπ). Το έδιωξα με ανακούφιση και μαλιστα με ανταλλαγή γιατι εκαιγε πολύ και γιατι το είχε παντου χτυπηματάκια ... στα δε τάσια είχα κανει συνδρομη στη Michelin με τόσα που αλλαζα ...... -
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
@gtsartsal said in Toyota Yaris Cross:
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
@alex-mix said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
Υ.Γ. Προβλέπω να γίνεται χαμός από σχόλια για τις συγκρίσεις επιδόσεων του YC με τα Puma/2008 που αναφέρεις...
Πατριδα και γω μολις το διαβασα αυτο ειπα
Ποια σχόλια;
Δεν χρειάζεται σχόλια μια καταθεση αποψης (καθόλα σεβαστή μεν αλλά με μετρο συγκρισης αμαξι του 2000!!)
btw οταν πηρα το corolla h/b πίσω το 2003, υποψήφιο επίσης ήταν το πρώτο focus. Προτίμησα το toyota σκεπτόμενος σαν παραδοσιακός πελάτης της φίρμας και επειδή είχε περισσότερο εξοπλισμό!
Φυσικά τότε η αγορά γινόταν χωρις καν test drive....Το οποίο το έχω ακόμα σαν 2ο αυτοκίνητο...
Άψογο εκτός της οδηγικής απόλαυσης.Για το corolla λες;
To εδωσα στη γυναίκα το 2007 όταν πηρα το RAV4 και το δώσαμε το 2014 με 75000 χλμ οταν της πήρα το yaris diesel.
Ακόμα το μνημονεύει επειδή της αρεσε και ήταν μεγαλύτερο από αυτα που οδηγάει εφεξής (δεν έχουν αισθηση του χώρου γι αυτό ηθελε να της δίνω τη Χ1 κλπ). Το έδιωξα με ανακούφιση και μαλιστα με ανταλλαγή γιατι εκαιγε πολύ και γιατι το είχε παντου χτυπματάκια ... στα δε τάσια είχα κανει συνδρομη στη Michelin με τόσα που αλλαζα ......Ναι για το κορολλα... 1.4 με τα 97αλογα
Εγώ μένω Ξάνθη και έχει γύρω στο 7 κατανάλωση....
Τα υλικά του ειναι πολύ ποιοτικά -
Iceman, να δημοσιεύσω την κριτική σου για το αμάξι;
-
@gtsartsal said in Toyota Yaris Cross:
60-100 για προσπέραση οποιος χρησιμοποιεί 5 και 6 ταχύτητα να πάει να παραδώσει τώρα δίπλωμα και να διαγράψει το προφίλ του στο φόρουμ αυτό
Εγώ αν θέλω ρεμπιζ 60-100 με 2α θα είμαι...
Συμφωνούμε, απλά έχουμε σταματήσει να ασχολούμαστε με μηχανικά κιβώτια εδώ και κάποια χρόνια.
-
@gatoz said in Toyota Yaris Cross:
@alex-mix said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
Υ.Γ. Προβλέπω να γίνεται χαμός από σχόλια για τις συγκρίσεις επιδόσεων του YC με τα Puma/2008 που αναφέρεις...
Πατριδα και γω μολις το διαβασα αυτο ειπα
στα 62.5 ετη με 40χρονια συνταξιμα, δωρο ενα τουοτα
αλλιως με τη γηρατος στα 67Toyota supra ή LFA?
-
@gtsartsal said in Toyota Yaris Cross:
Λοιπόν παιδιά θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε.
ποιο τούρμπο και ποιο υβριδικό και χαμηλά και ψηλά.....
Ρεμπιζ όταν μετράμε και μας ενδιαφέρει ο χρόνος,μας ενδιαφέρει για προσπέραση.
60-100 για προσπέραση οποιος χρησιμοποιεί 5 και 6 ταχύτητα να πάει να παραδώσει τώρα δίπλωμα και να διαγράψει το προφίλ του στο φόρουμ αυτό
Εγώ αν θέλω ρεμπιζ 60-100 με 2α θα είμαι...
Μάλλον δε κατάλαβες και αναφέρεσαι στο σχόλιο μου για χαμηλά και ψηλά, το ίδιο λέμε το turbo όσο πιο υψηλές στροφές έχει και καλύτερη απόδοση και φυσικά τα στοιχεία του autotriti είναι άκυρα.
Στο προηγούμενο τουρμπάτο που είχα στα 60 χλμ/ώρα ήμουνα με 3η αν είχα προλάβει. -
@dimsabas said in Toyota Yaris Cross:
Iceman, να δημοσιεύσω την κριτική σου για το αμάξι;
Ασε να γραψω κατι πιο ολοκληρωμένο!
Toyota Yaris Cross