Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 478
    • 479
    • 480
    • 481
    • 482
    • 488
    • 489
    • 480 / 489
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    82
    9779
    220511
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vasil @bassstarlet last edited by

      @bassstarlet said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      Και στο πρωϊνό ξεκίνημα έχει τόσο χαμηλές στροφές.
      Μέχρι να ανέβει η θερμοκρασία είναι κοντά στι 1000.
      Μιλάμε για injection, ε;

      Injection ναι. Στο πρωϊνό ξεκίνημα έχει τόσο χαμηλές στροφές, μετά στρώνει (δηλ. μόλις ζεσταθεί). Είναι φυσιολογικό; Ευχαριστώ!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vasil @xenos last edited by

        @xenos said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

        @vasil said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

        Καλησπέρα! Στο Toyota Starlet που οδηγώ αυτό το διάστημα κατά την εκκίνηση οι στροφές στο ρελαντί είναι 500-600 το πολύ, ίσα που κρατάει τον κινητήρα σε λειτουργία. Υπάρχει πρόβλημα; Ενώ αργότερα πχ σε κάποιο φανάρι είναι γύρω στις 900.

        Ρωτάω γιατί σε άλλα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει το ρελαντί είτε κατά την εκκίνηση είτε μετά από ώρα λειτουργίας ήταν στις ίδιες περίπου στροφές.

        Ευχαριστώ!

        500 φαίνονται λίγες. 700-800 είναι συνήθως. Ίσως θέλει καθάρισμα η πεταλούδα ή κάτι τέτοιο ψιλό.

        Kι εμένα εκεί πήγε το μυαλό μου, αν και δεν το κάνει στην πορεία. Λογικά αν ήταν πεταλούδα δεν θα είχα πρόβλημα και μετά (πχ. ρελαντί σε φανάρια) ;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vasil @otokomae last edited by

          @otokomae said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

          @vasil said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

          Καλησπέρα! Στο Toyota Starlet που οδηγώ αυτό το διάστημα κατά την εκκίνηση οι στροφές στο ρελαντί είναι 500-600 το πολύ, ίσα που κρατάει τον κινητήρα σε λειτουργία. Υπάρχει πρόβλημα; Ενώ αργότερα πχ σε κάποιο φανάρι είναι γύρω στις 900.

          Ρωτάω γιατί σε άλλα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει το ρελαντί είτε κατά την εκκίνηση είτε μετά από ώρα λειτουργίας ήταν στις ίδιες περίπου στροφές.

          Ευχαριστώ!

          Βαλβίδα ηλεκτρικού ρελαντί.

          Γνωρίζεις περίπου κόστος αλλαγής;

          O 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • O
            otokomae @vasil last edited by otokomae

            @vasil said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

            @otokomae said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

            @vasil said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

            Καλησπέρα! Στο Toyota Starlet που οδηγώ αυτό το διάστημα κατά την εκκίνηση οι στροφές στο ρελαντί είναι 500-600 το πολύ, ίσα που κρατάει τον κινητήρα σε λειτουργία. Υπάρχει πρόβλημα; Ενώ αργότερα πχ σε κάποιο φανάρι είναι γύρω στις 900.

            Ρωτάω γιατί σε άλλα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει το ρελαντί είτε κατά την εκκίνηση είτε μετά από ώρα λειτουργίας ήταν στις ίδιες περίπου στροφές.

            Ευχαριστώ!

            Βαλβίδα ηλεκτρικού ρελαντί.

            Γνωρίζεις περίπου κόστος αλλαγής;

            Δεν είναι ακριβό. Δες στο autodoc.
            Είσαι μήπως Θεσσαλονίκη;

            I 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • I
              ilias-a @otokomae last edited by

              @otokomae said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

              @vasil said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

              @otokomae said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

              @vasil said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

              Καλησπέρα! Στο Toyota Starlet που οδηγώ αυτό το διάστημα κατά την εκκίνηση οι στροφές στο ρελαντί είναι 500-600 το πολύ, ίσα που κρατάει τον κινητήρα σε λειτουργία. Υπάρχει πρόβλημα; Ενώ αργότερα πχ σε κάποιο φανάρι είναι γύρω στις 900.

              Ρωτάω γιατί σε άλλα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει το ρελαντί είτε κατά την εκκίνηση είτε μετά από ώρα λειτουργίας ήταν στις ίδιες περίπου στροφές.

              Ευχαριστώ!

              Βαλβίδα ηλεκτρικού ρελαντί.

              Γνωρίζεις περίπου κόστος αλλαγής;

              Δεν είναι ακριβό. Δες στο autodoc.
              Είσαι μήπως Θεσσαλονίκη;

              Το Starlet δεν εχει ηλεκτρικη βαλβιδα για το ρελαντι οταν ειναι κρυο, εχει θερμικο τσοκ που διεγειρετε απο το ψυκτικο υγρο, ειναι μετα την πεταλουδα, δεν θυμαμαι αν ειναι πισω ή κατω απο την πολλαπλη εισαγωγης, εχει πανω του 2 σωληνακια νερου 10 χιλιοστων και ενα σωληνακι αερα παλι 10 χιλιοστων και πιανει με 3 κατσαβιδοβιδες.

              O 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • O
                otokomae @ilias-a last edited by

                @ilias-a said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                @otokomae said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                @vasil said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                @otokomae said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                @vasil said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                Καλησπέρα! Στο Toyota Starlet που οδηγώ αυτό το διάστημα κατά την εκκίνηση οι στροφές στο ρελαντί είναι 500-600 το πολύ, ίσα που κρατάει τον κινητήρα σε λειτουργία. Υπάρχει πρόβλημα; Ενώ αργότερα πχ σε κάποιο φανάρι είναι γύρω στις 900.

                Ρωτάω γιατί σε άλλα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει το ρελαντί είτε κατά την εκκίνηση είτε μετά από ώρα λειτουργίας ήταν στις ίδιες περίπου στροφές.

                Ευχαριστώ!

                Βαλβίδα ηλεκτρικού ρελαντί.

                Γνωρίζεις περίπου κόστος αλλαγής;

                Δεν είναι ακριβό. Δες στο autodoc.
                Είσαι μήπως Θεσσαλονίκη;

                Το Starlet δεν εχει ηλεκτρικη βαλβιδα για το ρελαντι οταν ειναι κρυο, εχει θερμικο τσοκ που διεγειρετε απο το ψυκτικο υγρο, ειναι μετα την πεταλουδα, δεν θυμαμαι αν ειναι πισω ή κατω απο την πολλαπλη εισαγωγης, εχει πανω του 2 σωληνακια νερου 10 χιλιοστων και ενα σωληνακι αερα παλι 10 χιλιοστων και πιανει με 3 κατσαβιδοβιδες.

                Στο starlet μου είχα αλλάξει βαλβίδα τότε της Metzger

                I 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • I
                  ilias-a @otokomae last edited by

                  @otokomae said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                  @ilias-a said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                  @otokomae said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                  @vasil said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                  @otokomae said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                  @vasil said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                  Καλησπέρα! Στο Toyota Starlet που οδηγώ αυτό το διάστημα κατά την εκκίνηση οι στροφές στο ρελαντί είναι 500-600 το πολύ, ίσα που κρατάει τον κινητήρα σε λειτουργία. Υπάρχει πρόβλημα; Ενώ αργότερα πχ σε κάποιο φανάρι είναι γύρω στις 900.

                  Ρωτάω γιατί σε άλλα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει το ρελαντί είτε κατά την εκκίνηση είτε μετά από ώρα λειτουργίας ήταν στις ίδιες περίπου στροφές.

                  Ευχαριστώ!

                  Βαλβίδα ηλεκτρικού ρελαντί.

                  Γνωρίζεις περίπου κόστος αλλαγής;

                  Δεν είναι ακριβό. Δες στο autodoc.
                  Είσαι μήπως Θεσσαλονίκη;

                  Το Starlet δεν εχει ηλεκτρικη βαλβιδα για το ρελαντι οταν ειναι κρυο, εχει θερμικο τσοκ που διεγειρετε απο το ψυκτικο υγρο, ειναι μετα την πεταλουδα, δεν θυμαμαι αν ειναι πισω ή κατω απο την πολλαπλη εισαγωγης, εχει πανω του 2 σωληνακια νερου 10 χιλιοστων και ενα σωληνακι αερα παλι 10 χιλιοστων και πιανει με 3 κατσαβιδοβιδες.

                  Στο starlet μου είχα αλλάξει βαλβίδα τότε της Metzger

                  fc6a7301-6707-4083-9a99-d989e54b85c8-image.png
                  το εξαρτημα στην αριστερη πλευρα ειναι το τσοκ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • V
                    vasil last edited by

                    Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις @otokomae και @ilias-a ! Περιέργως αφού συμπλήρωσα αντιψυκτικό υγρό στο ψυγείο (ήταν στο χαμηλό όριο) και λάδια μηχανής (ήταν κάτω από τη μέση του δείκτη) παρατηρώ ότι κατά την 1η εκκίνηση του κινητήρα έχω πιο πολλές στροφές, γύρω στις 800-900. Δε ξέρω αν έτυχε, αλλά πρώτη φορά είδα αυτές τις στροφές. Θα το παρακολουθώ και θα σας ενημέρωσω.

                    miata_4ever 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • miata_4ever
                      miata_4ever @vasil last edited by

                      @vasil said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                      Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις @otokomae και @ilias-a ! Περιέργως αφού συμπλήρωσα αντιψυκτικό υγρό στο ψυγείο (ήταν στο χαμηλό όριο) και λάδια μηχανής (ήταν κάτω από τη μέση του δείκτη) παρατηρώ ότι κατά την 1η εκκίνηση του κινητήρα έχω πιο πολλές στροφές, γύρω στις 800-900. Δε ξέρω αν έτυχε, αλλά πρώτη φορά είδα αυτές τις στροφές. Θα το παρακολουθώ και θα σας ενημέρωσω.

                      Λόγω χαμηλης στάθμης υγρού ίσως δεν είχες παρΦΛΟΥ στο σωληνάκι που πάει στη πεταλούδα για το ζεστό,κρύο παρακολούθησε το.
                      σταρλεταρα αθανατη!!!

                      The answer to everything is a Miata..

                      PRIUS GEN 3 SOLAR PACK
                      MIATA NB 1.6 LSD

                      W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • W
                        w202-amg @miata_4ever last edited by

                        @miata_4ever said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                        @vasil said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                        Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις @otokomae και @ilias-a ! Περιέργως αφού συμπλήρωσα αντιψυκτικό υγρό στο ψυγείο (ήταν στο χαμηλό όριο) και λάδια μηχανής (ήταν κάτω από τη μέση του δείκτη) παρατηρώ ότι κατά την 1η εκκίνηση του κινητήρα έχω πιο πολλές στροφές, γύρω στις 800-900. Δε ξέρω αν έτυχε, αλλά πρώτη φορά είδα αυτές τις στροφές. Θα το παρακολουθώ και θα σας ενημέρωσω.

                        Λόγω χαμηλης στάθμης υγρού ίσως δεν είχες παρΦΛΟΥ στο σωληνάκι που πάει στη πεταλούδα για το ζεστό,κρύο παρακολούθησε το.
                        σταρλεταρα αθανατη!!!

                        Τι μου θύμησες...

                        miata_4ever 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • miata_4ever
                          miata_4ever @w202-amg last edited by

                          @w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                          @miata_4ever said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                          @vasil said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                          Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις @otokomae και @ilias-a ! Περιέργως αφού συμπλήρωσα αντιψυκτικό υγρό στο ψυγείο (ήταν στο χαμηλό όριο) και λάδια μηχανής (ήταν κάτω από τη μέση του δείκτη) παρατηρώ ότι κατά την 1η εκκίνηση του κινητήρα έχω πιο πολλές στροφές, γύρω στις 800-900. Δε ξέρω αν έτυχε, αλλά πρώτη φορά είδα αυτές τις στροφές. Θα το παρακολουθώ και θα σας ενημέρωσω.

                          Λόγω χαμηλης στάθμης υγρού ίσως δεν είχες παρΦΛΟΥ στο σωληνάκι που πάει στη πεταλούδα για το ζεστό,κρύο παρακολούθησε το.
                          σταρλεταρα αθανατη!!!

                          Τι μου θύμησες...

                          Αυτά τα χρόνια δε θα έρθουν ξανά...έτσι όμως αγαπήσαμε τα αυτοκίνητα

                          The answer to everything is a Miata..

                          PRIUS GEN 3 SOLAR PACK
                          MIATA NB 1.6 LSD

                          W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • W
                            w202-amg @miata_4ever last edited by

                            @miata_4ever said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                            @w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                            @miata_4ever said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                            @vasil said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                            Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις @otokomae και @ilias-a ! Περιέργως αφού συμπλήρωσα αντιψυκτικό υγρό στο ψυγείο (ήταν στο χαμηλό όριο) και λάδια μηχανής (ήταν κάτω από τη μέση του δείκτη) παρατηρώ ότι κατά την 1η εκκίνηση του κινητήρα έχω πιο πολλές στροφές, γύρω στις 800-900. Δε ξέρω αν έτυχε, αλλά πρώτη φορά είδα αυτές τις στροφές. Θα το παρακολουθώ και θα σας ενημέρωσω.

                            Λόγω χαμηλης στάθμης υγρού ίσως δεν είχες παρΦΛΟΥ στο σωληνάκι που πάει στη πεταλούδα για το ζεστό,κρύο παρακολούθησε το.
                            σταρλεταρα αθανατη!!!

                            Τι μου θύμησες...

                            Αυτά τα χρόνια δε θα έρθουν ξανά...έτσι όμως αγαπήσαμε τα αυτοκίνητα

                            Εντάξει εγώ δεν είχα και τι καλύτερες αναμνήσεις..... Λόγω αυτού που περιγράφεις σε καρμπυρατέρ,δεν έσβηνε ο κινητήρας γυρνούσε μόνος του.....

                            bassstarlet 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • W
                              w202-amg last edited by

                              Σήμερα κινήθηκα περί τα 400km, με ενδιάμεσες στάσεις για μπάνιο και φαγητό και στάθμευση στον ήλιο. Φτάνοντας τώρα στο γκαράζ μύριζε ελαφρώς βενζίνη, φυσικά όλο το αμάξι έκαιγε ( τα τελευταία χιλιόμετρα είναι κατά βάση ανηφόρα).
                              Ανοίγω τη τάπα της βενζίνης όπως παλιά, εκτονώνει έντονα αλλά συνεχίζει να βγάζει αναθυμιάσεις έντονα και αντίστοιχα το ρεζερβουάρ μέσα να ακούγεται να 'βραζει' . Επανάληψη άλλη μια το ίδιο με την τάπα κλειστή σταματούσε μετά από λίγο ο βρασμός.
                              Η εξήγηση μεν είναι πως ανέβασε έντονα θερμοκρασία η βενζίνη είναι πτητική κτλ κτλ ωστόσο η λειτουργία του ρεζερβουάρ,των βαλβίδων και των λοιπών κυκλωμάτων του είναι η προβλεπόμενη με αυτά τα συμπτώματα? Παλιά από ότι θυμάμαι μια φορά γινόταν εκτόνωση και τέλος.

                              miata_4ever G 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                              • bassstarlet
                                bassstarlet @w202-amg last edited by

                                @w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                                Εντάξει εγώ δεν είχα και τι καλύτερες αναμνήσεις..... Λόγω αυτού που περιγράφεις σε καρμπυρατέρ,δεν έσβηνε ο κινητήρας γυρνούσε μόνος του.....

                                Τον 1.3 είχες;

                                «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • miata_4ever
                                  miata_4ever @w202-amg last edited by

                                  @w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                                  Σήμερα κινήθηκα περί τα 400km, με ενδιάμεσες στάσεις για μπάνιο και φαγητό και στάθμευση στον ήλιο. Φτάνοντας τώρα στο γκαράζ μύριζε ελαφρώς βενζίνη, φυσικά όλο το αμάξι έκαιγε ( τα τελευταία χιλιόμετρα είναι κατά βάση ανηφόρα).
                                  Ανοίγω τη τάπα της βενζίνης όπως παλιά, εκτονώνει έντονα αλλά συνεχίζει να βγάζει αναθυμιάσεις έντονα και αντίστοιχα το ρεζερβουάρ μέσα να ακούγεται να 'βραζει' . Επανάληψη άλλη μια το ίδιο με την τάπα κλειστή σταματούσε μετά από λίγο ο βρασμός.
                                  Η εξήγηση μεν είναι πως ανέβασε έντονα θερμοκρασία η βενζίνη είναι πτητική κτλ κτλ ωστόσο η λειτουργία του ρεζερβουάρ,των βαλβίδων και των λοιπών κυκλωμάτων του είναι η προβλεπόμενη με αυτά τα συμπτώματα? Παλιά από ότι θυμάμαι μια φορά γινόταν εκτόνωση και τέλος.

                                  Σωστά θυμασαι.ησουν γεμάτος ;θεωρώ ότι είναι από τη ζέστη αλλά η μυρωδιά π είχες με προβληματίζει
                                  Ότι και να είναι όσο ζέστη και να υπάρχει μυρωδιά δεν πρέπει να έχεις .

                                  The answer to everything is a Miata..

                                  PRIUS GEN 3 SOLAR PACK
                                  MIATA NB 1.6 LSD

                                  W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • W
                                    w202-amg @bassstarlet last edited by

                                    @bassstarlet said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                                    @w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                                    Εντάξει εγώ δεν είχα και τι καλύτερες αναμνήσεις..... Λόγω αυτού που περιγράφεις σε καρμπυρατέρ,δεν έσβηνε ο κινητήρας γυρνούσε μόνος του.....

                                    Τον 1.3 είχες;

                                    1,5 δίπλα καρμπυρατέρ 103 honda eg4

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • W
                                      w202-amg @miata_4ever last edited by

                                      @miata_4ever said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                                      @w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                                      Σήμερα κινήθηκα περί τα 400km, με ενδιάμεσες στάσεις για μπάνιο και φαγητό και στάθμευση στον ήλιο. Φτάνοντας τώρα στο γκαράζ μύριζε ελαφρώς βενζίνη, φυσικά όλο το αμάξι έκαιγε ( τα τελευταία χιλιόμετρα είναι κατά βάση ανηφόρα).
                                      Ανοίγω τη τάπα της βενζίνης όπως παλιά, εκτονώνει έντονα αλλά συνεχίζει να βγάζει αναθυμιάσεις έντονα και αντίστοιχα το ρεζερβουάρ μέσα να ακούγεται να 'βραζει' . Επανάληψη άλλη μια το ίδιο με την τάπα κλειστή σταματούσε μετά από λίγο ο βρασμός.
                                      Η εξήγηση μεν είναι πως ανέβασε έντονα θερμοκρασία η βενζίνη είναι πτητική κτλ κτλ ωστόσο η λειτουργία του ρεζερβουάρ,των βαλβίδων και των λοιπών κυκλωμάτων του είναι η προβλεπόμενη με αυτά τα συμπτώματα? Παλιά από ότι θυμάμαι μια φορά γινόταν εκτόνωση και τέλος.

                                      Σωστά θυμασαι.ησουν γεμάτος ;θεωρώ ότι είναι από τη ζέστη αλλά η μυρωδιά π είχες με προβληματίζει
                                      Ότι και να είναι όσο ζέστη και να υπάρχει μυρωδιά δεν πρέπει να έχεις .

                                      Σχεδόν γεμάτο ναι . Η μυρωδιά ήταν πιο πολύ προς ασετον οπότε υποθέτω ότι ήταν από το κύκλωμα διαχείρισης των αναθυμιάσεων. Τσεκαρα για διαρροή όλα οκ,η οσμή είναι από την περιοχή του φίλτρου ενεργού άνθρακα.( Μιλάμε για 29-30 χρονών αμάξι) .

                                      miata_4ever 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • miata_4ever
                                        miata_4ever @w202-amg last edited by

                                        @w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                                        @miata_4ever said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                                        @w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                                        Σήμερα κινήθηκα περί τα 400km, με ενδιάμεσες στάσεις για μπάνιο και φαγητό και στάθμευση στον ήλιο. Φτάνοντας τώρα στο γκαράζ μύριζε ελαφρώς βενζίνη, φυσικά όλο το αμάξι έκαιγε ( τα τελευταία χιλιόμετρα είναι κατά βάση ανηφόρα).
                                        Ανοίγω τη τάπα της βενζίνης όπως παλιά, εκτονώνει έντονα αλλά συνεχίζει να βγάζει αναθυμιάσεις έντονα και αντίστοιχα το ρεζερβουάρ μέσα να ακούγεται να 'βραζει' . Επανάληψη άλλη μια το ίδιο με την τάπα κλειστή σταματούσε μετά από λίγο ο βρασμός.
                                        Η εξήγηση μεν είναι πως ανέβασε έντονα θερμοκρασία η βενζίνη είναι πτητική κτλ κτλ ωστόσο η λειτουργία του ρεζερβουάρ,των βαλβίδων και των λοιπών κυκλωμάτων του είναι η προβλεπόμενη με αυτά τα συμπτώματα? Παλιά από ότι θυμάμαι μια φορά γινόταν εκτόνωση και τέλος.

                                        Σωστά θυμασαι.ησουν γεμάτος ;θεωρώ ότι είναι από τη ζέστη αλλά η μυρωδιά π είχες με προβληματίζει
                                        Ότι και να είναι όσο ζέστη και να υπάρχει μυρωδιά δεν πρέπει να έχεις .

                                        Σχεδόν γεμάτο ναι . Η μυρωδιά ήταν πιο πολύ προς ασετον οπότε υποθέτω ότι ήταν από το κύκλωμα διαχείρισης των αναθυμιάσεων. Τσεκαρα για διαρροή όλα οκ,η οσμή είναι από την περιοχή του φίλτρου ενεργού άνθρακα.( Μιλάμε για 29-30 χρονών αμάξι) .

                                        Μάλιστα.εφοσον ευτυχώς δεν έχεις διαρροές τότε να το αποδώσουμε στις εξαιρετικά υψηλές θερμοκρασίες.τσεκαρε το με πιο χαμηλή θερμοκρασία.

                                        The answer to everything is a Miata..

                                        PRIUS GEN 3 SOLAR PACK
                                        MIATA NB 1.6 LSD

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          Gol @w202-amg last edited by

                                          @w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                                          Σήμερα κινήθηκα περί τα 400km, με ενδιάμεσες στάσεις για μπάνιο και φαγητό και στάθμευση στον ήλιο. Φτάνοντας τώρα στο γκαράζ μύριζε ελαφρώς βενζίνη, φυσικά όλο το αμάξι έκαιγε ( τα τελευταία χιλιόμετρα είναι κατά βάση ανηφόρα).
                                          Ανοίγω τη τάπα της βενζίνης όπως παλιά, εκτονώνει έντονα αλλά συνεχίζει να βγάζει αναθυμιάσεις έντονα και αντίστοιχα το ρεζερβουάρ μέσα να ακούγεται να 'βραζει' . Επανάληψη άλλη μια το ίδιο με την τάπα κλειστή σταματούσε μετά από λίγο ο βρασμός.
                                          Η εξήγηση μεν είναι πως ανέβασε έντονα θερμοκρασία η βενζίνη είναι πτητική κτλ κτλ ωστόσο η λειτουργία του ρεζερβουάρ,των βαλβίδων και των λοιπών κυκλωμάτων του είναι η προβλεπόμενη με αυτά τα συμπτώματα? Παλιά από ότι θυμάμαι μια φορά γινόταν εκτόνωση και τέλος.

                                          Ελεγχος και στο δοχειο αναθυμιασεων.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vasil last edited by

                                            Καλημέρα! Ερώτηση: ένα ρεζερβουάρ που έχει πιάσει σκουπίδια ή/και σκουριές κλπ, μπορεί να προκαλέσει σβήσιμο κινητήρα εν κινήσει ή ακόμα και να δυσκολεύει την εκκίνηση του αυτοκινήτου μετά;

                                            Πόσο κοστίζει ο καθαρισμός του ρεζερβουάρ και πως γίνεται η διαδικασία; Κατεβαίνει όλο το το ρεζερβουάρ και γίνεται πλύση με ειδικό υγρό; Το έχει κάνει κανείς;

                                            miata_4ever 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 478
                                            • 479
                                            • 480
                                            • 481
                                            • 482
                                            • 488
                                            • 489
                                            • 480 / 489
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr