-
Ας επιβεβαιώσει κάποιος ότι το nline αυτοματο 4χ4 έχει πάρει 10.000 ευρώ πάνω!!Σοκ!
-
@antonmone said in Hyundai Kona 2023:
Ας επιβεβαιώσει κάποιος ότι το nline αυτοματο 4χ4 έχει πάρει 10.000 ευρώ πάνω!!Σοκ!
είναι πλέον C-SUV σε διαστάσεις το KONA μην συγκρίνεις με το προηγούμενο που ήταν αρκετά μικρότερο και άλλη κατηγορία (BSUV)
στα B θα μείνει με το Bayon
η Distinctive mild hybrid με τον 1000ρη 120HP στα 28Κ manual είναι αυτή που θα πουλήσει περισσότερο θεωρώ
ξαναλέω δεν ανταγωνίζεται Bsuv είναι αρκετά πιο μεγάλο με πολύ μεγάλους χώρους αντιστοιχα σε σχεση με πριν
-
@cirus said in Hyundai Kona 2023:
@antonmone said in Hyundai Kona 2023:
Ας επιβεβαιώσει κάποιος ότι το nline αυτοματο 4χ4 έχει πάρει 10.000 ευρώ πάνω!!Σοκ!
είναι πλέον C-SUV σε διαστάσεις το KONA μην συγκρίνεις με το προηγούμενο που ήταν αρκετά μικρότερο και άλλη κατηγορία (BSUV)
στα B θα μείνει με το Bayon
η Distinctive mild hybrid με τον 1000ρη 120HP στα 28Κ manual είναι αυτή που θα πουλήσει περισσότερο θεωρώ
ξαναλέω δεν ανταγωνίζεται Bsuv είναι αρκετά πιο μεγάλο με πολύ μεγάλους χώρους αντιστοιχα σε σχεση με πριν
Σωστά αλλά ίδιος κινητήρας ,κιβώτιο και 10500 πάνω;Παραπαει νομίζω.
-
@antonmone said in Hyundai Kona 2023:
@cirus said in Hyundai Kona 2023:
@antonmone said in Hyundai Kona 2023:
Ας επιβεβαιώσει κάποιος ότι το nline αυτοματο 4χ4 έχει πάρει 10.000 ευρώ πάνω!!Σοκ!
είναι πλέον C-SUV σε διαστάσεις το KONA μην συγκρίνεις με το προηγούμενο που ήταν αρκετά μικρότερο και άλλη κατηγορία (BSUV)
στα B θα μείνει με το Bayon
η Distinctive mild hybrid με τον 1000ρη 120HP στα 28Κ manual είναι αυτή που θα πουλήσει περισσότερο θεωρώ
ξαναλέω δεν ανταγωνίζεται Bsuv είναι αρκετά πιο μεγάλο με πολύ μεγάλους χώρους αντιστοιχα σε σχεση με πριν
Σωστά αλλά ίδιος κινητήρας ,κιβώτιο και 10500 πάνω;Παραπαει νομίζω.
10500 δεν είναι η διαφορά σε αυτή την έκδοση που γράφω ότι θα πουλήσει περισσότερο, λιγότερο είναι
φτηνό δεν είναι. ομως από την άλλη δεν μεγάλωσαν μόνο οι χώροι, αναβαθμίστηκαν και αρκετά τα υλικά από όσο βλέπω τουλάχιστον είναι αναβαθμισμένο μέσα σε πλαστικά και υλικά
-
Το full hybrid σε σχέση με το "oμόσταβλο" Kia Niro έχει στις 3 εκδόσεις του περίπου -3000€ διαφορά. Σημαντικό για κάποιον που ενδιαφέρεται για τον ίδιο κινητήρα...
-
@v_a said in Hyundai Kona 2023:
Βενζίνη στα 24-25 και το παίρνω χτες. Υβριδικό στα 36, θα σκάνε στα γέλια οι Τεσλαιοι. Σοβαρά τώρα, φαίνεται αμαξαρα, όλα θα κριθούν από τη τιμή της premium.
Έπεσα 2 χιλ έξω. Ας ελπίσουμε σε κάποια προωθητική ενέργεια
-
Μόλις πήρα email από την αντιπροσωπεία:
ΑΠΟ 26.290€ + ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ ΧΡΩΜΑ + ΕΞΟΔΑ ΠΙΝΑΚΙΔΩΝKONA 1.0T 120ps 48V Hybrid PREMIUM 26.290€
KONA 1.0T 120ps 48V Hybrid DISTINCTIVE 27.990€
KONA 1.0T 120ps 48V Hybrid N LINE 29.790€
KONA 1.0T 120ps 7DCT PREMIUM 28.990€
KONA 1.0T 120ps 7DCT DISTINCTIVE 30.990€
KONA 1.0T 120ps 7DCT N LINE 32.990€
KONA 1.6T 198ps 6MT DISTINCTIVE 31.290€
KONA 1.6T 198ps 6MT N LINE 33.090€
KONA 1.6T 198ps 7DCT DISTINCTIVE 34.290€
KONA 1.6T 198ps 7DCT N LINE 36.090€
KONA 1.6T 198ps 7DCT 4X4 DISTINCTIVE 37.490€
KONA 1.6T 198ps 7DCT 4X4 N LINE 39.490€
KONA HYBRID
H53001
KONA 1.6 141ps 6-DCT Hybrid PREMIUM 31.890€
H53000
KONA 1.6 141ps 6-DCT Hybrid DISTINCTIVE 33.590€
H53020
KONA 1.6 141ps 6-DCT Hybrid N LINE 35.590€
-
@cirus said in Hyundai Kona 2023:
@antonmone said in Hyundai Kona 2023:
@cirus said in Hyundai Kona 2023:
@antonmone said in Hyundai Kona 2023:
Ας επιβεβαιώσει κάποιος ότι το nline αυτοματο 4χ4 έχει πάρει 10.000 ευρώ πάνω!!Σοκ!
είναι πλέον C-SUV σε διαστάσεις το KONA μην συγκρίνεις με το προηγούμενο που ήταν αρκετά μικρότερο και άλλη κατηγορία (BSUV)
στα B θα μείνει με το Bayon
η Distinctive mild hybrid με τον 1000ρη 120HP στα 28Κ manual είναι αυτή που θα πουλήσει περισσότερο θεωρώ
ξαναλέω δεν ανταγωνίζεται Bsuv είναι αρκετά πιο μεγάλο με πολύ μεγάλους χώρους αντιστοιχα σε σχεση με πριν
Σωστά αλλά ίδιος κινητήρας ,κιβώτιο και 10500 πάνω;Παραπαει νομίζω.
10500 δεν είναι η διαφορά σε αυτή την έκδοση που γράφω ότι θα πουλήσει περισσότερο, λιγότερο είναι
φτηνό δεν είναι. ομως από την άλλη δεν μεγάλωσαν μόνο οι χώροι, αναβαθμίστηκαν και αρκετά τα υλικά από όσο βλέπω τουλάχιστον είναι αναβαθμισμένο μέσα σε πλαστικά και υλικά
Ναι αναφέρθηκα μόνο στην συγκεκριμένη έκδοση που είχε πάρει προσφορά και έχει πάρει όντως 10.500 αύξηση.Αυτή που αναφέρεις θα πουλήσει προφανώς απλά είναι εξωφρενική αύξηση .Το 1.6 πλησίασε την τιμή που είχε η έκδοση Ν του ακόμα που ήταν ένα ποκυ πιο ισχυρό και ειδικό αυτοκίνητο.Σημεία των καιρών!
-
Αν θυμάμαι καλά, στο προηγ. μοντέλο ο 1.6Τ 198hp έβγαινε μόνο με αυτόματο, ενώ τώρα τον βγάζει και σε manual.
-
1900-2900-4100 πιο φθηνό από το υβριδικό Νίρο αντίστοιχα και χωρίς έξτρα χρέωση μεταλλικού δεν έχω τσεκάρει το Νίρο αν χρεώνει.
Όποτε είναι αισθητά φθηνότερο.
Στα πολύ θετικά είναι ότι δίνει όλη την ομπρέλα ασφαλείας βασική τα πάντα όλα χωρίς να κάνει παιχνίδια με τις εκδόσεις.
Γενικά εξοπλιστικά είναι τούμπανο.
Υπόσχεται και αυτό τις χαμηλότερες καταναλώσεις υβριδικού όπως το Νίρο με ένσταση χοντρή βέβαια τα 165 τελική, που σημαίνει ότι ήδη από τα 140 θα πηγαίνει ασθμαινοντας πιο πολύ θα καίει πάρα θα τραβά.
Και με επίσης σοβαρή ένσταση την λειτουργία του υβριδικού σχετικά με την συμπεριφορά και αν αδειάζουν οι μπαταρίες.Έχει τιμές επιπέδου κκ αλλά με πολύ πιο αδύνατο κινητήρα. Που σημαίνει ότι πρέπει να υπερέχει αισθητά σε ποιότητα μέσα σε ηχομόνωση και αλλού.
Σίγουρα θα το κάνω τεστ όταν έρθει θέλω κυρίως να δω επάρκεια κινητηρα -
Τον 1.5 με τα 160 άλογα περίμενα να βάλει ως ενδιάμεσο μοτέρ ανάμεσα στα 1.0 120 ίππων και 1.6 198 ίππων... κρίμα... ίσως στο μέλλον.
-
@antonmone said in Hyundai Kona 2023:
@cirus said in Hyundai Kona 2023:
@antonmone said in Hyundai Kona 2023:
@cirus said in Hyundai Kona 2023:
@antonmone said in Hyundai Kona 2023:
Ας επιβεβαιώσει κάποιος ότι το nline αυτοματο 4χ4 έχει πάρει 10.000 ευρώ πάνω!!Σοκ!
είναι πλέον C-SUV σε διαστάσεις το KONA μην συγκρίνεις με το προηγούμενο που ήταν αρκετά μικρότερο και άλλη κατηγορία (BSUV)
στα B θα μείνει με το Bayon
η Distinctive mild hybrid με τον 1000ρη 120HP στα 28Κ manual είναι αυτή που θα πουλήσει περισσότερο θεωρώ
ξαναλέω δεν ανταγωνίζεται Bsuv είναι αρκετά πιο μεγάλο με πολύ μεγάλους χώρους αντιστοιχα σε σχεση με πριν
Σωστά αλλά ίδιος κινητήρας ,κιβώτιο και 10500 πάνω;Παραπαει νομίζω.
10500 δεν είναι η διαφορά σε αυτή την έκδοση που γράφω ότι θα πουλήσει περισσότερο, λιγότερο είναι
φτηνό δεν είναι. ομως από την άλλη δεν μεγάλωσαν μόνο οι χώροι, αναβαθμίστηκαν και αρκετά τα υλικά από όσο βλέπω τουλάχιστον είναι αναβαθμισμένο μέσα σε πλαστικά και υλικά
Ναι αναφέρθηκα μόνο στην συγκεκριμένη έκδοση που είχε πάρει προσφορά και έχει πάρει όντως 10.500 αύξηση.Αυτή που αναφέρεις θα πουλήσει προφανώς απλά είναι εξωφρενική αύξηση .Το 1.6 πλησίασε την τιμή που είχε η έκδοση Ν του ακόμα που ήταν ένα ποκυ πιο ισχυρό και ειδικό αυτοκίνητο.Σημεία των καιρών!
ναι εντάξει αλλά αν το συγκρίνεις με το αδερφακι NIRO είναι πιο φτηνό.
ειναι από τις περιπτώσεις που μιλάμε για εντελώς αλλο μοντέλο, δεν κρατήθηκε βιδα από το προηγούμενο kona
-
https://www.4troxoi.gr/dokimes/hyundai-kona-hybrid/
διαβαζω για σκληρά πλαστικά και την έλλειψη αεραγωγών στις πίσω θέσεις, επισης δεν αλλαζει ο χωρος αποσκευων στο υβριδικο ουτε απο τις μπαταριες ουτε απο την αναρτηση πολλαπλων πισω , το ντεποζιτο ομως απο 47 στα απλα παει 38 στο υβριδικο πεφτει δλδ η αυτονομια αισθητα.
Αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των έξι σχέσεων με λεβιε στο τιμονι.
Φαουλ οτι για csuv του 2023 δεν εχει αεραγωγους πισω.
Βλεπω τις φωτογραφιες το γιαλυστερο πανελ του κλιματιστικου με τα τετραγωνα κουμπια παρότι προφανως εργονομικο δειχνει πολυ παλιομοδιτικο δεν βρισκετε?για τις συγκρισεις που κάνουμε με το νιρο να θυμίσουμε οτι το νιρο λιγο μαρκύτερο και με 5.5 εκ μακρυτερο μεταξονιο που σιγουρα θα αντανακλα στα ποδια των πισω.
-
Το πιο σπαστικό είναι ότι στην αρχική έκδοση δεν έχουν την 2η οθόνη των 12 ιντσών στον πίνακα οργάνων... Κάτι που στις άλλες χώρες το δίνουν από ο,τι θυμάμαι....
-
η δευτερη εκδοση ειναι η σωστη, και η τριτη αχρειαστο κοστος...
-
@tkin73 said in Hyundai Kona 2023:
η δευτερη εκδοση ειναι η σωστη, και η τριτη αχρειαστο κοστος...
δεν υπάρχει σωστό και λάθος ούτε αχρειαστο κόστος. όχι στο κονα σε κανενα αμάξι
η δευτερη απλά είναι η συμφέρον και το καλύτερο για αυτα που δίνεις
οι full εκδόσεις είναι πάντα το κάτι παραπάνω και το "αχρειαστο"
αλλά σε κάποιους αρέσει αυτό το λίγο παραπάνω, οπότε γιατί όχι
-
@cirus said in Hyundai Kona 2023:
@tkin73 said in Hyundai Kona 2023:
η δευτερη εκδοση ειναι η σωστη, και η τριτη αχρειαστο κοστος...
δεν υπάρχει σωστό και λάθος ούτε αχρειαστο κόστος. όχι στο κονα σε κανενα αμάξι
η δευτερη απλά είναι η συμφέρον και το καλύτερο για αυτα που δίνεις
οι full εκδόσεις είναι πάντα το κάτι παραπάνω και το "αχρειαστο"
αλλά σε κάποιους αρέσει αυτό το λίγο παραπάνω, οπότε γιατί όχι
Εντάξει εννοείται αλλά και 2 χιλιάδες για δύο διακοσμητικά και λίγο κρυφό φωτισμό είναι υπερβολή. Για εμένα τουλάχιστον.
Το 7αρι διπλού συμπλέκτη του συμβατικού σε σχέση με το 6αρι επίσης διπλού του υβριδικού είναι της ίδιας λογικής και αξιοπιστίας άραγε; -
Και εγώ σήμερα έλαβα τη μπροσούρα με τις τιμές και τις εκδόσεις. Πραγματικά μετά από αυτές τις τιμές στο hybrid, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιος θα πάει στο Niro που είναι 4000 ευρώ πάνω. Πλέον το δίλημμα μου πηγαίνει σε Nissan Qashqai Mild Hybrid ή Hyundai Kona Hybrid. Αλλά παιδιά πραγματικά, είναι δυνατόν το 2023 σε καινούριο αμάξι που πλασάρεις, να μην έχεις Adaptive Cruise Control!? Από όταν το δοκίμασα σε αμάξι σε Test Drive πλέον το θεωρώ πολύ μεγάλο selling point.
-
@fotonios said in Hyundai Kona 2023:
Και εγώ σήμερα έλαβα τη μπροσούρα με τις τιμές και τις εκδόσεις. Πραγματικά μετά από αυτές τις τιμές στο hybrid, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιος θα πάει στο Niro που είναι 4000 ευρώ πάνω. Πλέον το δίλημμα μου πηγαίνει σε Nissan Qashqai Mild Hybrid ή Hyundai Kona Hybrid. Αλλά παιδιά πραγματικά, είναι δυνατόν το 2023 σε καινούριο αμάξι που πλασάρεις, να μην έχεις Adaptive Cruise Control!? Από όταν το δοκίμασα σε αμάξι σε Test Drive πλέον το θεωρώ πολύ μεγάλο selling point.
μου κάνει εντύπωση που δεν το έχει σε καμία έκδοση!!!!!
τυράκι για να πας σε NIRO ή TUCSON φαντάζομαι
κάπως πρέπει να διαχωριστούν για να μην αλληλοσπαραχθούν
-
Στο έντυπο που ποστάριστηκε παραπάνω το SCC ή το ΗDA μήπως είναι ACC που το λέει έτσι η Hyundai?
Αυτό που είναι πάντα extra στα hyundai/kia είναι το blind spot (τυφλής γωνίας)
Hyundai Kona 2023