Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai Tucson NX4 (2020)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai Tucson NX4 (2020)
    • 1
    • 2
    • 145
    • 146
    • 147
    • 148
    • 149
    • 233
    • 234
    • 147 / 234
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    166
    4676
    254484
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • npapanik
      npapanik @ats last edited by

      @ats said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @ats said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @ats said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      (Ακολουθεί ανάρτηση ελαφριάς γκρίνιας)

      Πήγα σήμερα το πρωί στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Hyundai για τον έλεγχο των 1000χλμ που μου συνέστησαν να κάνω όταν παρέλαβα το αυτοκίνητο. Είχα τηλεφωνήσει από χθες, έγινα δεκτός χωρίς ραντεβού και η διαδικασία κράτησε περίπου 15 λεπτά. Όλα καλά, όμως δεν υπήρχε καμία αναγραφή της επίσκεψης στο βιβλιάριο service. Θα μου πείτε ότι "δεν ήταν κανονική, προγραμματισμένη συντήρηση 1 έτους / 15.000χλμ, δεν χρειάζεται να αναγραφεί." Θα σας πω ότι "αφού παρέχεις την υπηρεσία, κρίμα δεν είναι να μην σημειώνεις στο βιβλιάριο service ότι έγινε;" Κινδυνεύω να μου πείτε όμως ότι "εδώ καράβια χάνονται, βαρκούλες αρμενίζουν" οπότε λέω να το σταματήσω κάπου τώρα. 🙂

      Καλημέρα, αφού πήγες που πήγες δεν έκανες και μια αλλαγή λαδιών (ρονταρίσματος);

      Ρώτησα χθες τηλεφωνικά, μου είπαν ότι είναι πολύ νωρίς και καλύτερα να την κάνω στις 5.000χλμ, μετά τις διακοπές του καλοκαιριού. Προτείνεις κάτι άλλο;

      Εγώ τα άλλαξα στα 1.700 γιατί ροντάριζα και το DCT μέχρι τα 1.500 που ανέφερε το manual. Θεωρώ ότι από τη στιγμή που ο κατασκευαστής σου λέει "πάτα το όσο θες" ότι ρινίσματα και σιλικόνες συναρμολόγησης είναι να αποκολληθούν από τα τοιχώματα θα έχουν αποκολληθεί μέχρι τότε. Άρα καλό θα είναι να βγούν.

      Θα φροντίσω να το προγραμματίσω άμεσα, αν και έχω χειροκίνητο κιβώτιο. Υποτίθεται ότι πλέον δεν υπάρχουν θέματα με ρινίσματα σε σύγχρονους κινητήρες, αλλά προσέχουμε για να έχουμε. Ευχαριστώ πολύ!

      Εδώ απο RAV 4 '21, 1200km: https://www.rav4world.com/threads/break-in-oil-change-w-pics.317167/

      Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
      Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

      ats 1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • T
        tsofras @ats last edited by

        @ats said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

        (Ακολουθεί ανάρτηση ελαφριάς γκρίνιας)

        Πήγα σήμερα το πρωί στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Hyundai για τον έλεγχο των 1000χλμ που μου συνέστησαν να κάνω όταν παρέλαβα το αυτοκίνητο. Είχα τηλεφωνήσει από χθες, έγινα δεκτός χωρίς ραντεβού και η διαδικασία κράτησε περίπου 15 λεπτά. Όλα καλά, όμως δεν υπήρχε καμία αναγραφή της επίσκεψης στο βιβλιάριο service. Θα μου πείτε ότι "δεν ήταν κανονική, προγραμματισμένη συντήρηση 1 έτους / 15.000χλμ, δεν χρειάζεται να αναγραφεί." Θα σας πω ότι "αφού παρέχεις την υπηρεσία, κρίμα δεν είναι να μην σημειώνεις στο βιβλιάριο service ότι έγινε;" Κινδυνεύω να μου πείτε όμως ότι "εδώ καράβια χάνονται, βαρκούλες αρμενίζουν" οπότε λέω να το σταματήσω κάπου τώρα. 🙂

        Ε εντάξει μην σε απασχολεί αυτό , συνήθως γίνεται για να "γνωρίσεις" και να σε "γνωρίσουν" στο service όπως μου είχαν πει και εμένα στην Seat όταν πήγα το τελευταίο Leon στα 1000χλμ . Φαντάσου εμένα μου είπαν σε ξέρουμε και μας ξέρεις οπότε φύγε.
        Είναι περισσότερο για να σου φτιάξουν καρτέλα πελάτη στο service , να δείς εγκαταστάσεις κτλ (τουλάχιστον έτσι μου είπαν και εμένα)

        Μάλλον είναι τακτική των αντιπροσωπειών οπότε είναι φυσιολογικό

        ats 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • ats
          ats @npapanik last edited by

          @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

          @ats said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

          @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

          @ats said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

          @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

          @ats said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

          (Ακολουθεί ανάρτηση ελαφριάς γκρίνιας)

          Πήγα σήμερα το πρωί στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Hyundai για τον έλεγχο των 1000χλμ που μου συνέστησαν να κάνω όταν παρέλαβα το αυτοκίνητο. Είχα τηλεφωνήσει από χθες, έγινα δεκτός χωρίς ραντεβού και η διαδικασία κράτησε περίπου 15 λεπτά. Όλα καλά, όμως δεν υπήρχε καμία αναγραφή της επίσκεψης στο βιβλιάριο service. Θα μου πείτε ότι "δεν ήταν κανονική, προγραμματισμένη συντήρηση 1 έτους / 15.000χλμ, δεν χρειάζεται να αναγραφεί." Θα σας πω ότι "αφού παρέχεις την υπηρεσία, κρίμα δεν είναι να μην σημειώνεις στο βιβλιάριο service ότι έγινε;" Κινδυνεύω να μου πείτε όμως ότι "εδώ καράβια χάνονται, βαρκούλες αρμενίζουν" οπότε λέω να το σταματήσω κάπου τώρα. 🙂

          Καλημέρα, αφού πήγες που πήγες δεν έκανες και μια αλλαγή λαδιών (ρονταρίσματος);

          Ρώτησα χθες τηλεφωνικά, μου είπαν ότι είναι πολύ νωρίς και καλύτερα να την κάνω στις 5.000χλμ, μετά τις διακοπές του καλοκαιριού. Προτείνεις κάτι άλλο;

          Εγώ τα άλλαξα στα 1.700 γιατί ροντάριζα και το DCT μέχρι τα 1.500 που ανέφερε το manual. Θεωρώ ότι από τη στιγμή που ο κατασκευαστής σου λέει "πάτα το όσο θες" ότι ρινίσματα και σιλικόνες συναρμολόγησης είναι να αποκολληθούν από τα τοιχώματα θα έχουν αποκολληθεί μέχρι τότε. Άρα καλό θα είναι να βγούν.

          Θα φροντίσω να το προγραμματίσω άμεσα, αν και έχω χειροκίνητο κιβώτιο. Υποτίθεται ότι πλέον δεν υπάρχουν θέματα με ρινίσματα σε σύγχρονους κινητήρες, αλλά προσέχουμε για να έχουμε. Ευχαριστώ πολύ!

          Εδώ απο RAV 4 '21, 1200km: https://www.rav4world.com/threads/break-in-oil-change-w-pics.317167/

          Εντάξει, Toyota είναι, αναμενόμενο... 😆 🤣

          (Disclaimer: Προφανώς αστειεύομαι. Τα περισσότερα Toyota μπορεί να μην μου λένε κάτι, αλλά ακόμα και σήμερα θέτουν τον πήχυ της ποιότητας σε σημείο απρόσιτο για τους περισσότερους ανταγωνιστές τους.)

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • ats
            ats @tsofras last edited by ats

            @tsofras said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

            @ats said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

            (Ακολουθεί ανάρτηση ελαφριάς γκρίνιας)

            Πήγα σήμερα το πρωί στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Hyundai για τον έλεγχο των 1000χλμ που μου συνέστησαν να κάνω όταν παρέλαβα το αυτοκίνητο. Είχα τηλεφωνήσει από χθες, έγινα δεκτός χωρίς ραντεβού και η διαδικασία κράτησε περίπου 15 λεπτά. Όλα καλά, όμως δεν υπήρχε καμία αναγραφή της επίσκεψης στο βιβλιάριο service. Θα μου πείτε ότι "δεν ήταν κανονική, προγραμματισμένη συντήρηση 1 έτους / 15.000χλμ, δεν χρειάζεται να αναγραφεί." Θα σας πω ότι "αφού παρέχεις την υπηρεσία, κρίμα δεν είναι να μην σημειώνεις στο βιβλιάριο service ότι έγινε;" Κινδυνεύω να μου πείτε όμως ότι "εδώ καράβια χάνονται, βαρκούλες αρμενίζουν" οπότε λέω να το σταματήσω κάπου τώρα. 🙂

            Ε εντάξει μην σε απασχολεί αυτό , συνήθως γίνεται για να "γνωρίσεις" και να σε "γνωρίσουν" στο service όπως μου είχαν πει και εμένα στην Seat όταν πήγα το τελευταίο Leon στα 1000χλμ . Φαντάσου εμένα μου είπαν σε ξέρουμε και μας ξέρεις οπότε φύγε.
            Είναι περισσότερο για να σου φτιάξουν καρτέλα πελάτη στο service , να δείς εγκαταστάσεις κτλ (τουλάχιστον έτσι μου είπαν και εμένα)

            Μάλλον είναι τακτική των αντιπροσωπειών οπότε είναι φυσιολογικό

            Από περιέργεια, εσείς στο Leon πότε κάνατε την πρώτη αλλαγή λαδιών;

            T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              avg_tcs last edited by

              Καλησπέρα. Σου συνέστησαν έλεγχο στα πρώτα 1000χλμ; Εμένα πάλι από την αντιπροσωπεία εδώ Θεσσαλονίκη, όχι.
              Πάντως κάτι περίεργο λειτουργικά, δε μου παρουσίασε το αυτοκίνητο (φτου-φτου).

              Σκεφτόμουν να κάνω μια αλλαγή λαδιών στα 5000χλμ και εγώ. Αλλά τώρα που λέτε στα 1000 με 1500 με βάλατε σε σκέψεις
              (είδα και τα ρινίσματα στο RAV και σκιάχτηκα 😄 )

              Hyundai Tucson HEV 230ps 2WD (2023)

              ats 1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • ats
                ats @avg_tcs last edited by ats

                @avg_tcs said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                Καλησπέρα. Σου συνέστησαν έλεγχο στα πρώτα 1000χλμ; Εμένα πάλι από την αντιπροσωπεία εδώ Θεσσαλονίκη, όχι.
                Πάντως κάτι περίεργο λειτουργικά, δε μου παρουσίασε το αυτοκίνητο (φτου-φτου).

                Σκεφτόμουν να κάνω μια αλλαγή λαδιών στα 5000χλμ και εγώ. Αλλά τώρα που λέτε στα 1000 με 1500 με βάλατε σε σκέψεις
                (είδα και τα ρινίσματα στο RAV και σκιάχτηκα 😄 )

                Καλησπέρα @avg_tcs,

                Ναι, όταν παραλάβαμε το αυτοκίνητο (νομίζω ίδια μέρα με σένα) μας είπαν ότι συμπληρώνοντας 1000χλμ καλό είναι να περάσουμε από το εξουσιοδοτημένο service για έναν έλεγχο. Πιστεύω ότι είναι πιο πολύ "to know as better", όπως είπε και ο @tsofras νωρίτερα, αν και είχα οπτική επαφή και το είδα ότι ασχολήθηκαν με το αυτοκίνητο. Πέραν του γνωστού κύκλου συντήρησης 1 έτος / 15.000χλμ, υπάρχει μια άτυπη σύσταση για προαιρετική αλλαγή λαδιών στα 5000χλμ.

                Τίποτα περίεργο δεν έχει παρουσιάσει το αυτοκίνητο, ίσα-ίσα έχει αρχίσει να λύνεται ευχάριστα ο κινητήρας, κάτι που γίνεται αντιληπτό και στα τρία modes. Ωστόσο μπήκα κι εγώ σε σκέψεις, είδα και το link του @npapanik και θα προγραμματίσω μια αλλαγή λαδιών τις αμέσως επόμενες μέρες.

                npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • npapanik
                  npapanik @ats last edited by

                  @ats said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                  @avg_tcs said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                  Καλησπέρα. Σου συνέστησαν έλεγχο στα πρώτα 1000χλμ; Εμένα πάλι από την αντιπροσωπεία εδώ Θεσσαλονίκη, όχι.
                  Πάντως κάτι περίεργο λειτουργικά, δε μου παρουσίασε το αυτοκίνητο (φτου-φτου).

                  Σκεφτόμουν να κάνω μια αλλαγή λαδιών στα 5000χλμ και εγώ. Αλλά τώρα που λέτε στα 1000 με 1500 με βάλατε σε σκέψεις
                  (είδα και τα ρινίσματα στο RAV και σκιάχτηκα 😄 )

                  Καλησπέρα @avg_tcs,

                  Ναι, όταν παραλάβαμε το αυτοκίνητο (νομίζω ίδια μέρα με σένα) μας είπαν ότι συμπληρώνοντας 1000χλμ καλό είναι να περάσουμε από το εξουσιοδοτημένο service για έναν έλεγχο. Πιστεύω ότι είναι πιο πολύ "to know as better", όπως είπε και ο @tsofras νωρίτερα, αν και είχα οπτική επαφή και το είδα ότι ασχολήθηκαν με το αυτοκίνητο. Πέραν του γνωστού κύκλου συντήρησης 1 έτος / 15.000χλμ, υπάρχει μια άτυπη σύσταση για προαιρετική αλλαγή λαδιών στα 5000χλμ.

                  Τίποτα περίεργο δεν έχει παρουσιάσει το αυτοκίνητο, ίσα-ίσα έχει αρχίσει να λύνεται ευχάριστα ο κινητήρας, κάτι που γίνεται αντιληπτό και στα τρία modes. Ωστόσο μπήκα κι εγώ σε σκέψεις, είδα και το link του @npapanik και θα προγραμματίσω μια αλλαγή λαδιών τις αμέσως επόμενες μέρες.

                  Προσοχή ιδιαίτερη αν το αυτοκίνητο κινείται σε συνθήκες πόλης και με μικρές <8km διαδρομές: ούτε κατά διάνοια διαστήματα των 15.000km. Δείτε το "severe service" στο manual.

                  Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                  Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                  ats A 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                  • ats
                    ats @npapanik last edited by

                    @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                    @ats said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                    @avg_tcs said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                    Καλησπέρα. Σου συνέστησαν έλεγχο στα πρώτα 1000χλμ; Εμένα πάλι από την αντιπροσωπεία εδώ Θεσσαλονίκη, όχι.
                    Πάντως κάτι περίεργο λειτουργικά, δε μου παρουσίασε το αυτοκίνητο (φτου-φτου).

                    Σκεφτόμουν να κάνω μια αλλαγή λαδιών στα 5000χλμ και εγώ. Αλλά τώρα που λέτε στα 1000 με 1500 με βάλατε σε σκέψεις
                    (είδα και τα ρινίσματα στο RAV και σκιάχτηκα 😄 )

                    Καλησπέρα @avg_tcs,

                    Ναι, όταν παραλάβαμε το αυτοκίνητο (νομίζω ίδια μέρα με σένα) μας είπαν ότι συμπληρώνοντας 1000χλμ καλό είναι να περάσουμε από το εξουσιοδοτημένο service για έναν έλεγχο. Πιστεύω ότι είναι πιο πολύ "to know as better", όπως είπε και ο @tsofras νωρίτερα, αν και είχα οπτική επαφή και το είδα ότι ασχολήθηκαν με το αυτοκίνητο. Πέραν του γνωστού κύκλου συντήρησης 1 έτος / 15.000χλμ, υπάρχει μια άτυπη σύσταση για προαιρετική αλλαγή λαδιών στα 5000χλμ.

                    Τίποτα περίεργο δεν έχει παρουσιάσει το αυτοκίνητο, ίσα-ίσα έχει αρχίσει να λύνεται ευχάριστα ο κινητήρας, κάτι που γίνεται αντιληπτό και στα τρία modes. Ωστόσο μπήκα κι εγώ σε σκέψεις, είδα και το link του @npapanik και θα προγραμματίσω μια αλλαγή λαδιών τις αμέσως επόμενες μέρες.

                    Προσοχή ιδιαίτερη αν το αυτοκίνητο κινείται σε συνθήκες πόλης και με μικρές <8km διαδρομές: ούτε κατά διάνοια διαστήματα των 15.000km. Δείτε το "severe service" στο manual.

                    Noted, το έχω δει. Η χρήση του δικού μου θα είναι σε μεγαλύτερες διαδρομές, αλλά καθώς δεν ξέρεις πώς τα φέρνει η καθημερινότητα το έχω ήδη υπόψιν. 👍

                    npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • npapanik
                      npapanik @ats last edited by

                      @ats said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                      @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                      @ats said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                      @avg_tcs said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                      Καλησπέρα. Σου συνέστησαν έλεγχο στα πρώτα 1000χλμ; Εμένα πάλι από την αντιπροσωπεία εδώ Θεσσαλονίκη, όχι.
                      Πάντως κάτι περίεργο λειτουργικά, δε μου παρουσίασε το αυτοκίνητο (φτου-φτου).

                      Σκεφτόμουν να κάνω μια αλλαγή λαδιών στα 5000χλμ και εγώ. Αλλά τώρα που λέτε στα 1000 με 1500 με βάλατε σε σκέψεις
                      (είδα και τα ρινίσματα στο RAV και σκιάχτηκα 😄 )

                      Καλησπέρα @avg_tcs,

                      Ναι, όταν παραλάβαμε το αυτοκίνητο (νομίζω ίδια μέρα με σένα) μας είπαν ότι συμπληρώνοντας 1000χλμ καλό είναι να περάσουμε από το εξουσιοδοτημένο service για έναν έλεγχο. Πιστεύω ότι είναι πιο πολύ "to know as better", όπως είπε και ο @tsofras νωρίτερα, αν και είχα οπτική επαφή και το είδα ότι ασχολήθηκαν με το αυτοκίνητο. Πέραν του γνωστού κύκλου συντήρησης 1 έτος / 15.000χλμ, υπάρχει μια άτυπη σύσταση για προαιρετική αλλαγή λαδιών στα 5000χλμ.

                      Τίποτα περίεργο δεν έχει παρουσιάσει το αυτοκίνητο, ίσα-ίσα έχει αρχίσει να λύνεται ευχάριστα ο κινητήρας, κάτι που γίνεται αντιληπτό και στα τρία modes. Ωστόσο μπήκα κι εγώ σε σκέψεις, είδα και το link του @npapanik και θα προγραμματίσω μια αλλαγή λαδιών τις αμέσως επόμενες μέρες.

                      Προσοχή ιδιαίτερη αν το αυτοκίνητο κινείται σε συνθήκες πόλης και με μικρές <8km διαδρομές: ούτε κατά διάνοια διαστήματα των 15.000km. Δείτε το "severe service" στο manual.

                      Noted, το έχω δει. Η χρήση του δικού μου θα είναι σε μεγαλύτερες διαδρομές, αλλά καθώς δεν ξέρεις πώς τα φέρνει η καθημερινότητα το έχω ήδη υπόψιν. 👍

                      Επίσης να βάλουν το Eneos 0W-20 με την προδιαγραφή API SP. Έχω δει σε άλλους να βάζουν ENEOS 0W-20 με την (πολύ) παλιά προδιαγραφή API SN. Προφανώς τους είχε μείνει...

                      Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                      Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • A
                        avg_tcs @npapanik last edited by

                        @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                        @ats said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                        @avg_tcs said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                        Καλησπέρα. Σου συνέστησαν έλεγχο στα πρώτα 1000χλμ; Εμένα πάλι από την αντιπροσωπεία εδώ Θεσσαλονίκη, όχι.
                        Πάντως κάτι περίεργο λειτουργικά, δε μου παρουσίασε το αυτοκίνητο (φτου-φτου).

                        Σκεφτόμουν να κάνω μια αλλαγή λαδιών στα 5000χλμ και εγώ. Αλλά τώρα που λέτε στα 1000 με 1500 με βάλατε σε σκέψεις
                        (είδα και τα ρινίσματα στο RAV και σκιάχτηκα 😄 )

                        Καλησπέρα @avg_tcs,

                        Ναι, όταν παραλάβαμε το αυτοκίνητο (νομίζω ίδια μέρα με σένα) μας είπαν ότι συμπληρώνοντας 1000χλμ καλό είναι να περάσουμε από το εξουσιοδοτημένο service για έναν έλεγχο. Πιστεύω ότι είναι πιο πολύ "to know as better", όπως είπε και ο @tsofras νωρίτερα, αν και είχα οπτική επαφή και το είδα ότι ασχολήθηκαν με το αυτοκίνητο. Πέραν του γνωστού κύκλου συντήρησης 1 έτος / 15.000χλμ, υπάρχει μια άτυπη σύσταση για προαιρετική αλλαγή λαδιών στα 5000χλμ.

                        Τίποτα περίεργο δεν έχει παρουσιάσει το αυτοκίνητο, ίσα-ίσα έχει αρχίσει να λύνεται ευχάριστα ο κινητήρας, κάτι που γίνεται αντιληπτό και στα τρία modes. Ωστόσο μπήκα κι εγώ σε σκέψεις, είδα και το link του @npapanik και θα προγραμματίσω μια αλλαγή λαδιών τις αμέσως επόμενες μέρες.

                        Προσοχή ιδιαίτερη αν το αυτοκίνητο κινείται σε συνθήκες πόλης και με μικρές <8km διαδρομές: ούτε κατά διάνοια διαστήματα των 15.000km. Δείτε το "severe service" στο manual.

                        @ats κ @npapanik

                        Eυχαριστώ πολύ για τις διευκρινήσεις περί του Service

                        @ats ορμώμενος από εσένα θα μιλήσω και εγώ με την εδώ αντιπροσωπεία να δω τί θα μου πουν σχετικά με τον έλεγχο μια και μου λείπουν άλλα 50χιλ για τα 1000. Εν τω μεταξύ έγραψες 3 modes οδήγησης και σκάλωσα. Εμένα έχει δύο, γι αυτό 🐷

                        @npapanik τα μισά και παραπάνω χιλιόμετρα μέχρι τώρα τα έχω κάνει σε κοντινά ταξίδια (>70km απόστασης)
                        Δε ξέρω αν παίζει ρόλο, το γεγονός πως ως πλήρως υβριδικό , το αυτοκίνητο κινείται μέσα στην πόλη κατά το ήμισυ με την μπαταρία, διαφοροποιεί λίγο την επιβάρυνση του κινητήρα.

                        Hyundai Tucson HEV 230ps 2WD (2023)

                        npapanik ats 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                        • npapanik
                          npapanik @avg_tcs last edited by

                          @avg_tcs said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                          @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                          @ats said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                          @avg_tcs said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                          Καλησπέρα. Σου συνέστησαν έλεγχο στα πρώτα 1000χλμ; Εμένα πάλι από την αντιπροσωπεία εδώ Θεσσαλονίκη, όχι.
                          Πάντως κάτι περίεργο λειτουργικά, δε μου παρουσίασε το αυτοκίνητο (φτου-φτου).

                          Σκεφτόμουν να κάνω μια αλλαγή λαδιών στα 5000χλμ και εγώ. Αλλά τώρα που λέτε στα 1000 με 1500 με βάλατε σε σκέψεις
                          (είδα και τα ρινίσματα στο RAV και σκιάχτηκα 😄 )

                          Καλησπέρα @avg_tcs,

                          Ναι, όταν παραλάβαμε το αυτοκίνητο (νομίζω ίδια μέρα με σένα) μας είπαν ότι συμπληρώνοντας 1000χλμ καλό είναι να περάσουμε από το εξουσιοδοτημένο service για έναν έλεγχο. Πιστεύω ότι είναι πιο πολύ "to know as better", όπως είπε και ο @tsofras νωρίτερα, αν και είχα οπτική επαφή και το είδα ότι ασχολήθηκαν με το αυτοκίνητο. Πέραν του γνωστού κύκλου συντήρησης 1 έτος / 15.000χλμ, υπάρχει μια άτυπη σύσταση για προαιρετική αλλαγή λαδιών στα 5000χλμ.

                          Τίποτα περίεργο δεν έχει παρουσιάσει το αυτοκίνητο, ίσα-ίσα έχει αρχίσει να λύνεται ευχάριστα ο κινητήρας, κάτι που γίνεται αντιληπτό και στα τρία modes. Ωστόσο μπήκα κι εγώ σε σκέψεις, είδα και το link του @npapanik και θα προγραμματίσω μια αλλαγή λαδιών τις αμέσως επόμενες μέρες.

                          Προσοχή ιδιαίτερη αν το αυτοκίνητο κινείται σε συνθήκες πόλης και με μικρές <8km διαδρομές: ούτε κατά διάνοια διαστήματα των 15.000km. Δείτε το "severe service" στο manual.

                          @ats κ @npapanik

                          Eυχαριστώ πολύ για τις διευκρινήσεις περί του Service

                          @ats ορμώμενος από εσένα θα μιλήσω και εγώ με την εδώ αντιπροσωπεία να δω τί θα μου πουν σχετικά με τον έλεγχο μια και μου λείπουν άλλα 50χιλ για τα 1000. Εν τω μεταξύ έγραψες 3 modes οδήγησης και σκάλωσα. Εμένα έχει δύο, γι αυτό 🐷

                          @npapanik τα μισά και παραπάνω χιλιόμετρα μέχρι τώρα τα έχω κάνει σε κοντινά ταξίδια (>70km απόστασης)
                          Δε ξέρω αν παίζει ρόλο, το γεγονός πως ως πλήρως υβριδικό , το αυτοκίνητο κινείται μέσα στην πόλη κατά το ήμισυ με την μπαταρία, διαφοροποιεί λίγο την επιβάρυνση του κινητήρα.

                          @avg_tcs στην προκειμένη περίπτωση θα έκανα την πρώτη αλλαγή στα 2.000km.

                          Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                          Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • ats
                            ats @avg_tcs last edited by

                            Εν τω μεταξύ έγραψες 3 modes οδήγησης και σκάλωσα. Εμένα έχει δύο, γι αυτό 🐷

                            @avg_tcs

                            Όντως το χειροκίνητο 180άρι έχει 3 drive modes:

                            • eco, καλό για το WLTP
                            • normal, όπως το φαντάζεσαι
                            • sport, γνωστό και ως party mode!

                            Αξιοσημείωτο είναι ότι στην πόλη η κατανάλωση είναι καλύτερη με normal και sport παρά με eco. Στις εθνικές οδούς η κατανάλωση είναι οριακά καλύτερη με το eco (ίσως και λόγω sailing) αν πηγαίνεις σβηστός, αλλιώς με normal/sport. Εννοείται ότι προτιμώ το sport, γιατί εκτός των επιδόσεων (που δεν έχω ακόμα δοκιμάσει καθώς είμαι στα 1350χλμ) βελτιώνεται και η αίσθηση του τιμονιού.

                            Το δικό σου πρέπει να έχει eco και sport, σωστά;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • elteo
                              elteo last edited by

                              Μην στρωνετε μοτέρ σε ταξίδια. Δεν πρέπει να λειτουργεί σε σταθερές στροφές για ώρα. Το λέει η Hyundai στα i30 λογικά θα ισχύει και στα Tucson.

                              npapanik ats 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                              • npapanik
                                npapanik @elteo last edited by

                                @elteo said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                Μην στρωνετε μοτέρ σε ταξίδια. Δεν πρέπει να λειτουργεί σε σταθερές στροφές για ώρα. Το λέει η Hyundai στα i30 λογικά θα ισχύει και στα Tucson.

                                Εννοείται πως όχι! Πόλη ή επαρχιακούς.

                                Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                                Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • ats
                                  ats @elteo last edited by

                                  @elteo said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                  Μην στρωνετε μοτέρ σε ταξίδια. Δεν πρέπει να λειτουργεί σε σταθερές στροφές για ώρα. Το λέει η Hyundai στα i30 λογικά θα ισχύει και στα Tucson.

                                  Σωστά, το αναφέρει ξεκάθαρα στο user's manual.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • A
                                    avg_tcs last edited by

                                    Ναι αυτά τα δύο έχει @ats

                                    To eco, εντός πόλης μου δουλεύει οικονομικότερα, θαρρώ, λόγω του ότι είναι πιο ομαλό και μαλακό σαν mode. Έχω παρατηρήσει δηλαδή, πως πιο εύκολα γυρνάει στην μπαταρία με το eco. Και πάλι όμως, με λίγο παραπάνω πάτημα το αυτοκίνητο "ξυπνάει". Μετά τις 1800rpm στο περίπου. Για τους προαναφερόμενους λόγους, προτιμώ μέσα στην πόλη το eco λίγο περισσότερο.

                                    Το sport είναι όντως άλλη φάση. Πήγα πρόσφατα σε ένα χώρο μεγάλου πολυκαταστήματος και βρήκα την ευκαιρία να το ξεκινήσω με sport λίίίίίγο απότομα. Το αυτοκίνητο δε ξεκινάει με sport, χωρίς σπινιάρισμα (2wd). Και εγώ και η συνοδηγός (κυριολεκτικά) κολλήσαμε στο κάθισμα. Εντάξει δεν είμεθα και Lotus αλλά κάτι κάνουν τα 230ps.

                                    Παρεμπιπτόντως, δε θεωρείς ότι "έστρωσε" το αυτοκίνητο στα 1350km; ή απλώς εσύ θέλεις να το συνεχίσεις λίγο ακόμα ;

                                    @elteo Σαφώς και οι στροφές δε παραμένουν σταθερές πάνω από 1.5-2 λεπτά το πολύ, ακόμα και στο ταξίδι. Και μεταξύ 2000-4000rpm (λέει ο κατασκευαστής). Καταλαβαίνω πως το λες, όντως δεν είναι εύκολο να ανεβο-κατεβάζεις ταχύτητα σε εγνατίες κλπ, αλλά γίνεται. Κατά τ άλλα έπρεπε να πάω. Δεν ήταν ακριβώς τουριστική διαδικασία.

                                    Hyundai Tucson HEV 230ps 2WD (2023)

                                    D elteo ats 3 Replies Last reply Reply Quote 1
                                    • D
                                      dimsabas @avg_tcs last edited by

                                      Τι μέση κατανάλωση έχει το HEV;

                                      https://cartalk.gr/

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • elteo
                                        elteo @avg_tcs last edited by

                                        @avg_tcs said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                        @elteo Σαφώς και οι στροφές δε παραμένουν σταθερές πάνω από 1.5-2 λεπτά το πολύ, ακόμα και στο ταξίδι. Και μεταξύ 2000-4000rpm (λέει ο κατασκευαστής). Καταλαβαίνω πως το λες, όντως δεν είναι εύκολο να ανεβο-κατεβάζεις ταχύτητα σε εγνατίες κλπ, αλλά γίνεται. Κατά τ άλλα έπρεπε να πάω. Δεν ήταν ακριβώς τουριστική διαδικασία.

                                        μια χαρά έκανες!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • ats
                                          ats @avg_tcs last edited by

                                          @avg_tcs said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                          Το sport είναι όντως άλλη φάση. Πήγα πρόσφατα σε ένα χώρο μεγάλου πολυκαταστήματος και βρήκα την ευκαιρία να το ξεκινήσω με sport λίίίίίγο απότομα. Το αυτοκίνητο δε ξεκινάει με sport, χωρίς σπινιάρισμα (2wd). Και εγώ και η συνοδηγός (κυριολεκτικά) κολλήσαμε στο κάθισμα. Εντάξει δεν είμεθα και Lotus αλλά κάτι κάνουν τα 230ps.

                                          Παρεμπιπτόντως, δε θεωρείς ότι "έστρωσε" το αυτοκίνητο στα 1350km; ή απλώς εσύ θέλεις να το συνεχίσεις λίγο ακόμα ;

                                          Κοίτα, σκoπεύω να το συνεχίσω μέχρι τις 2000km. Όμως είμαι και λίγο ζαβολιάρης. Κάποια στιγμή προχθές σε μια "σβέλτη" εκκίνηση με sport mode έδειξε χαρακτήρα, χωρίς να περάσω (πολύ...) τις 4000rpm. Δεν ήταν καθόλου κακό! Αν ήταν έτσι οι 180 ίπποι, φαντάζομαι πώς νιώσατε με τη συνοδηγό σου με τους 230.

                                          Συμπέρασμα: πάμε για αλλαγή λαδιών και ό,τι στρώσαμε, στρώσαμε!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • A
                                            avg_tcs last edited by avg_tcs

                                            @dimbas στα πρώτα 1000xλμ με τα μισά και παραπάνω χιλιόμετρα σε κοντινούς προορισμούς εκτός θεσσαλονίκης, είμαι στα 5lt/100km (+-) μεικτά.

                                            Όταν κινούμε μέσα στην πόλη, στο μετρητή με τις μεμονωμένες διαδρομές (από την ώρα που ξεκινάς τη διαδρομή δηλαδή) συνήθως γράφει κάπου στο 4.2l/100km (+-)

                                            @ats ναι. καλά πάνε τα αμαξάκια μας, είτε με τους μεν, είτε με τους δε ίππους. Εντάξει, τί 1000 τί 2000 . Καλά είσαι για πρώτη αλλαγή και πάλι 😄

                                            Hyundai Tucson HEV 230ps 2WD (2023)

                                            npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 145
                                            • 146
                                            • 147
                                            • 148
                                            • 149
                                            • 233
                                            • 234
                                            • 147 / 234
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr