Καλησπέρα και από εμένα...Αγόρασα την έκδοση sport τον περασμένο Αύγουστο και δηλώνω ενθουσιασμένος με το αυτοκίνητο. Όταν αποφάσισα να αγοράσω το CIVIC είχα και εγώ υπόψιν μου τα υπόλοιπα αυτοκίνητα που αναφέρεις, τα οποία είτε είδα, είτε οδήγησα, αλλά όλα απορρίφθηκαν με βάση τους δικούς μου προσωπικούς συλλογισμούς και αισθητικό κριτήριο.
Δυστυχώς όμως το πρόβλημα της εταιρείας στην Ελλάδα είναι ο κεντρικός αντιπρόσωπος και καλό θα ήταν να το σκεφτείς καλά πριν προβείς σε αγορά. Εγώ θα σου μεταφέρω την εμπειρία μου και κρίνεις αναλόγως.
Υπήρξα μάλλον ο πρώτος άτυχος στην Ελλάδα που χρειάστηκε εκτεταμένη αντικατάσταση μερών του αυτοκινήτου μιας και επιστρέφοντας από τη δουλειά μου πριν 2,5 μήνες ένας κύριος αποφάσισε ότι η πινακίδα του stop προφανώς έχει διακοσμητική χρήση και παραβιάζοντάς την μου έκανε αρκετά μεγάλη ζημιά. Το αμάξι χρειάστηκε αλλαγή του εμπρός προφυλακτήρα, όλων των φαναριών, σποτ, LED και ενός σωρού άλλων πλαστικών μηχανισμών που έχει πίσω από τον προφυλακτήρα με το συνολικό κόστος να ανέρχεται στα 5300 Ευρώ μαζί με την εργασία. Ευτυχώς το αμάξι δεν πειράχτηκε στατικά, δεν άνοιξαν αερόσακοι, δε χρειάστηκε αλλαγή μεταλλικών κομματιών πλην καπώ και ψυγείου air-condition καθώς όλα έμειναν ανέγγιχτα. Μπορείς να πεις πως ήμουν τυχερός μέσα στην ατυχία μου.
Το πρόβλημα εστιάζεται αλλού. Στο ότι ο Σαρακάκης δεν έχει ανταλλακτικά ούτε για δείγμα! Όταν έγινε η παραγγελία των ανταλλακτικών, ετοιμοπαράδοτα στην Αθήνα είχε μόνο τα δύο φανάρια και τις βάσεις τους. Χρειάστηκαν περίπου 25 ημέρες μέχρι να έρθουν από το Βέλγιο και να τα παράβει ο μάστορας μου ώστε να ξεκινήσει να εργάζεται. Επιπλέον για να γίνουν ακόμη χειρότερα τα πράγματα, ένα εκ των παραγγελθέντων ανταλλακτικών σύμφωνα με τα λεγόμενα του εν Χανίοις αντιπροσώπου του Σαρακάκη, έφτασε σπασμένο. Το ανταλλακτικό ήταν η εμπρός κουρτίνα του προφυλακτήρα με το μοτέρ της, μηχανισμός η οποίος ανοιγοκλείνει την εμπρός γρίλια στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα του αμαξιού. Για να μη μακρηγορώ, στην αρχή μου ειπώθηκε ότι έχει δοθεί εντολή από το Σαρακάκη να έρθει το ανταλλακτικό με COURIER από το Βέλγιο χωρίς όμως να μου δίνουν και συγκεκριμένη ημερομηνία παράδοσης. Έπειτα από μια εβδομάδα και αφού το αυτοκίνητο ήταν έτοιμο προς παράδοση και το μόνο που απέμενε ήταν το ανταλλακτικό αυτό, εν τέλει με ενημέρωσαν ότι δεν υπάρχει σε διαθεσιμότητα πουθενά στην Ευρώπη και ότι θα πρέπει να παραχθεί!!! Χρόνος παράδοσης; Περίπου 50 (!!!) ημέρες, οι οποίες όμως μπορεί να είναι και 20 μπορεί να είναι και 30, μπορεί να είναι και 60!!! Πραγματικός εμπαιγμός, αντί να πούνε πως το ανταλλακτικό θα έρθει μαζί τα ανταλλακτικά κάποιου άλλου άτυχου που θα έχει τρακάρει και θα έχει δώσει παραγγελία. Ευτυχώς το χτυπημένο μοτέρ λειτουργούσε, οπότε τοποθετήθηκε αυτό δίχως την κουρτίνα ώστε να μπορεί ο κινητήρας να λειτουργήσει και να πάρω το αυτοκίνητο. Το αμάξι έχει μείνει με μια τρύπα πίσω από το πλαστικό διχτυωτό πλέγμα και αναμένει το ανταλλακτικό ποιος ξέρει για πόσο ακόμη.
Από το αμάξι σου επαναλαμβάνω ότι είμαι απόλυτα ικανοποιημένος, το θέμα όμως είναι πως αν κάτσει στραβή δεν υπάρχει καμία υποστήριξη. Τουναντίον, πλήρης αδιαφορία και αδυναμία εύρεσης λύσης. Το πρόβλημα της έλλειψης ανταλλακτικών δεν είναι προφανώς μόνο της HONDA και του Σαρακάκη, αφορά όλες σχεδόν τις μάρκες λόγω της τρέχουσας οικονομικής κατάστασης και το αντιλαμβάνομαι, η κοροϊδία όμως και ο εμπαιγμός του συγκεκριμένου αντιπροσώπου δεν έχει προηγούμενο καθώς μόνο για χαχόλους μπορεί να περνάει τους πελάτες του για να τολμάει να τους λέει ότι σε ολόκληρη την Ευρώπη δεν υπάρχει ούτε ένα ανταλλακτικό.
Σου εύχομαι ό,τι και αν επιλέξεις να είναι καλοτάξιδο, να το χαρείς για πολλά χρόνια και αν τελικά αποφασίσεις για CIVIC το αμάξι είναι πραγματικά καλό και δε θα το μετανιώσεις...αρκεί να μην έχεις πάρε δώσε με το Σαρακάκη