-
Έχω ένα fiat Punto 1.2 60hp και χθες το πήρα από Γενικό σέρβις. Αλλάχτηκαν τα μπροστά τακάκια και έγινε ρύθμιση των φρένων. Χρειάζονται στρώσιμο τα τακάκια και αν ναι πως τα στρώνω;
-
Χρειάζεται όντως ένα στρώσιμο στην αρχή. Πχ να μην πατάς απότομα και παρατεταμένα το φρένο αλλά να το κάνεις πιο ομαλά.
-
Κι επειδή πάντα τα καινούργια τακάκια πιάνουν λιγότερο μέχρι να πατήσουν λίγο, χαλαρά και απαλά.
-
Ωραία, οπότε φρενάρισμα όσο μπορώ με ταχύτητες και απαλά το φρένο. Στα φανάρια τραβάω χειρόφρενο. Χρειάζεται κάτι άλλο; Πχ διάβασα ότι θέλει φρενάρισματα 50-0χλμ αλλά νμζ ότι δεν θα κάνουν καλό
-
@george1703 said in Αλλαγή τακάκια και στρωσιμο:
Έχω ένα fiat Punto 1.2 60hp και χθες το πήρα από Γενικό σέρβις. Αλλάχτηκαν τα μπροστά τακάκια και έγινε ρύθμιση των φρένων. Χρειάζονται στρώσιμο τα τακάκια και αν ναι πως τα στρώνω;
Σιγά μη στρώνουμε και τα τακακια
-
Εμενα οσες φορες εχω αλλαξει μου εχουν πει για καμια 100οστη χιλιομετρα να οδηγω κανονικα και να φρεναρω το ιδιο, απλα οχι αποτομα ή να μην κατεβω κανα βουνο και χρειαζονται συνεχη φρεναρισματα.
Δηλαδη σχετικα ηπια χρηση για λιγο στην αρχη και μετα ειναι ενταξει. -
@george1703 said in Αλλαγή τακάκια και στρωσιμο:
Ωραία, οπότε φρενάρισμα όσο μπορώ με ταχύτητες και απαλά το φρένο. Στα φανάρια τραβάω χειρόφρενο. Χρειάζεται κάτι άλλο; Πχ διάβασα ότι θέλει φρενάρισματα 50-0χλμ αλλά νμζ ότι δεν θα κάνουν καλό
Οδηγα κανονικα . Ουτε κατεβασματα ταχυτητων , ουτε χειροφρενο . Απλα μην το τσαρουχωνεις για τα πρωτα 200-300 χλμ
-
Ε καλά 200-300 χλμ υπερβολή.
Ο κυριότερος λόγος είναι να φαγωθεί η πρώτη στρώση που έχουν τα τακάκια ομοιόμορφα. Και ακριβώς επειδή η πρώτη αυτή στρώση δεν φρενάρει το ίδιο καλά, γι'αυτό θέλει κρατημένη οδήγηση.Θυμάμαι την πρώτη φορά που άλλαξα τακάκια-δίσκους σε αμάξι μου και λίγο έλλειψε να φιλήσω τον μπροστινό.
-
Δεν ξερω πώς οδηγει ο καθενας και ποσο φρενο παταει . Πες 100 εσυ
-
@alexandros-k said in Αλλαγή τακάκια και στρωσιμο:
@george1703 said in Αλλαγή τακάκια και στρωσιμο:
@george1703 1717 angel number Ωραία, οπότε φρενάρισμα όσο μπορώ με ταχύτητες και απαλά το φρένο. Στα φανάρια τραβάω χειρόφρενο. Χρειάζεται κάτι άλλο; Πχ διάβασα ότι θέλει φρενάρισματα 50-0χλμ αλλά νμζ ότι δεν θα κάνουν καλό
Οδηγα κανονικα . Ουτε κατεβασματα ταχυτητων , ουτε χειροφρενο . Απλα μην το τσαρουχωνεις για τα πρωτα 200-300 χλμ
Γιατί 200-300 χλμ;
100 χλμ είναι αρκετά.. -
Αν θυμάμαναι καλά, 300χλμ μου είχαν πει όταν άλλαξα δίσκους «για να ψηθούν».
-
Τουλάχιστον 400-500 χλμ και όχι μέσα στην πόλη αποκλειστικά.καλο θα είναι να μη ζεσταθούν απότομα αλλά και να μη κρυώσουν και απότομα.οποτε για αυτά τα χλμ μαλακά το πόδι.
-
@otokomae said in Αλλαγή τακάκια και στρωσιμο:
@george1703 said in Αλλαγή τακάκια και στρωσιμο:
Έχω ένα fiat Punto 1.2 60hp και χθες το πήρα από Γενικό σέρβις. Αλλάχτηκαν τα μπροστά τακάκια και έγινε ρύθμιση των φρένων. Χρειάζονται στρώσιμο τα τακάκια και αν ναι πως τα στρώνω;
Σιγά μη στρώνουμε και τα τακακια
Κι ομως στρωνουν και αυτά. Οπως οτιδήποτε βασιζεται στους νομους της μηχανικης.
Αλλαγή τακάκια και στρωσιμο