-
Καλησπέρα σας. Πρώτη φορά γράφω στο φόρουμ, αν και το παρακολουθώ εδώ και καιρό. Αυτό που θέλω να ρωτήσω, να πάρω γνώμες είναι ότι είμαι μεταξύ 2 μοντέλον. Το πρώτο είναι το VW TAIGO και το άλλο είναι το HYUNDAI BAYON.Τα προτιμώ σε αυτόματο. Το πρώτο έχει άμεση παράδοση και καλη χρηματοδότηση (τύπου balloon) . Το δεύτερο δεν είναι σαφές ποτέ έχει παράδοση,και απλη χρηματοδότηση. Το θέμα μου είναι ότι αρέσουν στην σύζυγο και τα 2,αν ήταν στο χέρι μου θα ξεπερνά την 118 αλλά..... Οπότε ότι συμβουλές είναι καλοδεχουμενες. Υγ(αυτό το BAYON δεν μου κάθεται καθόλου καλά αν και υπερεξοπλησμενο) αλλά αρέσει στην σύζυγο. Σας ευχαριστώ πολύ
-
Πάρε όποιο σου αρέσει! Προσωπικά για εμένα δεν υπάρχει δίλλημα αφού το Μπαιγκόν απλά ΔΕΝ βλέπεται. Το Taigo δεν είναι ό,τι καλύτερο σχεδιαστικά αλλά σαφώς πιο όμορφο από το Μπαιγκόν και ίσως και καλύτερο αυτοκίνητο. Από την άλλη το Μπαϊγκόν θα είναι λογικά πιο αξιόπιστο. Προσωπικα΄ανάμεσα σε αυτά τα 2, VW θα έπαιρνα χωρίς 2η σκέψη.
-
Η απάντηση σε αυτά είναι....Skoda Kamiq! Αλλιώς και εγώ το Taigo θα έλεγα αλλά με βαριά καρδιά.
-
Το Taigo δεν το έχω οδηγήσει προσωπικά. Μου έχουν μεταφέρει όμως ότι έπαθαν πλάκα, πατάει απίστευτα στο δρόμο. Έφτασαν να το χαρακτηρίσουν καλύτερο κι απ' το T-Roc. Κατά τ' άλλα κλασσικό γερμανικό vw.
Τώρα για το κατσαριδοκτόνο τι να πω. Αλήθεια σας αρέσει? Οκ, τα γούστα είναι προσωπικά. -
παρε t-roc/t-cross
και φυσικα
#mono_vitara
-
@diego1960 said in Δύσκολη επιλογή (Αγορά καινούργιου):
Η απάντηση σε αυτά είναι....Skoda Kamiq! Αλλιώς και εγώ το Taigo θα έλεγα αλλά με βαριά καρδιά.
Σωστός για το Kamiq, αλλά μας τα χαλάει ο χρόνος παράδοσης
-
@andya3 said in Δύσκολη επιλογή (Αγορά καινούργιου):
Το Taigo δεν το έχω οδηγήσει προσωπικά. Μου έχουν μεταφέρει όμως ότι έπαθαν πλάκα, πατάει απίστευτα στο δρόμο. Έφτασαν να το χαρακτηρίσουν καλύτερο κι απ' το T-Roc. Κατά τ' άλλα κλασσικό γερμανικό vw.
Τώρα για το κατσαριδοκτόνο τι να πω. Αλήθεια σας αρέσει? Οκ, τα γούστα είναι προσωπικά.Όντως πατάει απίστευτα. Εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου, αλλά η σύζυγος το βρίσκει συμπαθητικό και πολύ άνετο
-
O συνδυασμός τιμής των αυτοκινήτων μετά από τόσο πληθωρισμό σε συνδυασμό με τα υψηλα επιτόκια έχουν κάνει την αγορά αυτοκινήτου με χρηματοδότηση βόμβα.
-
@kapelis said in Δύσκολη επιλογή (Αγορά καινούργιου):
O συνδυασμός τιμής των αυτοκινήτων μετά από τόσο πληθωρισμό σε συνδυασμό με τα υψηλα επιτόκια έχουν κάνει την αγορά αυτοκινήτου με χρηματοδότηση βόμβα.
Αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Από την άλλη για αυτό το λόγο μάλλον θα προτιμησω το πρόγραμμα balloon της VW λόγω χαμηλής σταθερής δόσης για 4 χρόνια. Μετά μάλλον θα το δώσω πίσω και θα πάρω άλλο
-
Καλό θα είναι να το υπολογίσεις αν σε συμφέρει το balloon. Παλιότερα που το είχα υπολογίσει έχανες κάμποσα χρήματα.
Επιπλέον οι τιμές των αυτοκινήτων λογικά θα συνεχίσουν να ανεβαίνουν, είναι ψηλά ο πληθωρισμός στη Γερμανία. Αν θες να αλλάξεις αυτοκίνητο μετά από 4 χρόνια, το πιθανότερο είναι να πάρεις το καινούργιο με τις νέες ακριβές τιμές και να δώσεις το παλιό πιο φθηνά, με τις σημερινές τιμές.
Μπορεί να έχουν ρίξει το επιτόκιο του ballon στο 3.9, αλλά και στην αγορά έχουν ρίξει το επιτόκιο στο 5.9 (από 8.5 που ήταν αν θυμάμαι καλά) πάλι με σταθερές δόσεις.
-
@boudas-77 said in Δύσκολη επιλογή (Αγορά καινούργιου):
@kapelis said in Δύσκολη επιλογή (Αγορά καινούργιου):
O συνδυασμός τιμής των αυτοκινήτων μετά από τόσο πληθωρισμό σε συνδυασμό με τα υψηλα επιτόκια έχουν κάνει την αγορά αυτοκινήτου με χρηματοδότηση βόμβα.
Αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Από την άλλη για αυτό το λόγο μάλλον θα προτιμησω το πρόγραμμα balloon της VW λόγω χαμηλής σταθερής δόσης για 4 χρόνια. Μετά μάλλον θα το δώσω πίσω και θα πάρω άλλο
Μιλάς για 1,000αρι dsg 25,100 στον τιμοκατάλογο?
-
@kapelis said in Δύσκολη επιλογή (Αγορά καινούργιου):
@boudas-77 said in Δύσκολη επιλογή (Αγορά καινούργιου):
@kapelis said in Δύσκολη επιλογή (Αγορά καινούργιου):
O συνδυασμός τιμής των αυτοκινήτων μετά από τόσο πληθωρισμό σε συνδυασμό με τα υψηλα επιτόκια έχουν κάνει την αγορά αυτοκινήτου με χρηματοδότηση βόμβα.
Αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Από την άλλη για αυτό το λόγο μάλλον θα προτιμησω το πρόγραμμα balloon της VW λόγω χαμηλής σταθερής δόσης για 4 χρόνια. Μετά μάλλον θα το δώσω πίσω και θα πάρω άλλο
Μιλάς για 1,000αρι dsg 25,100 στον τιμοκατάλογο?
Το πιο πλούσια εξοπλισμένο έχει 27200 και μάλλον για αυτό θα πάω
-
@andya3 said in Δύσκολη επιλογή (Αγορά καινούργιου):
Καλό θα είναι να το υπολογίσεις αν σε συμφέρει το balloon. Παλιότερα που το είχα υπολογίσει έχανες κάμποσα χρήματα.
Επιπλέον οι τιμές των αυτοκινήτων λογικά θα συνεχίσουν να ανεβαίνουν, είναι ψηλά ο πληθωρισμός στη Γερμανία. Αν θες να αλλάξεις αυτοκίνητο μετά από 4 χρόνια, το πιθανότερο είναι να πάρεις το καινούργιο με τις νέες ακριβές τιμές και να δώσεις το παλιό πιο φθηνά, με τις σημερινές τιμές.
Μπορεί να έχουν ρίξει το επιτόκιο του ballon στο 3.9, αλλά και στην αγορά έχουν ρίξει το επιτόκιο στο 5.9 (από 8.5 που ήταν αν θυμάμαι καλά) πάλι με σταθερές δόσεις.
Απο μια μια μικρή έρευνα στα επιτόκια BMW είναι στο 8.65 και Η Hyundai 7.90 Για άλλες εταιρείες δεν γνωρίζω γιατί δεν έχω βρει κάτι να με ενδιαφέρει
-
@boudas-77 said in Δύσκολη επιλογή (Αγορά καινούργιου):
@andya3 said in Δύσκολη επιλογή (Αγορά καινούργιου):
Καλό θα είναι να το υπολογίσεις αν σε συμφέρει το balloon. Παλιότερα που το είχα υπολογίσει έχανες κάμποσα χρήματα.
Επιπλέον οι τιμές των αυτοκινήτων λογικά θα συνεχίσουν να ανεβαίνουν, είναι ψηλά ο πληθωρισμός στη Γερμανία. Αν θες να αλλάξεις αυτοκίνητο μετά από 4 χρόνια, το πιθανότερο είναι να πάρεις το καινούργιο με τις νέες ακριβές τιμές και να δώσεις το παλιό πιο φθηνά, με τις σημερινές τιμές.
Μπορεί να έχουν ρίξει το επιτόκιο του ballon στο 3.9, αλλά και στην αγορά έχουν ρίξει το επιτόκιο στο 5.9 (από 8.5 που ήταν αν θυμάμαι καλά) πάλι με σταθερές δόσεις.
Απο μια μια μικρή έρευνα στα επιτόκια BMW είναι στο 8.65 και Η Hyundai 7.90 Για άλλες εταιρείες δεν γνωρίζω γιατί δεν έχω βρει κάτι να με ενδιαφέρει
Ε αυτό σου λέω, η vw αυτή τη στιγμή είναι στο 5.9 από 8.5 που ήταν. Θα έλεγα ευκαιρία, αλλά με τέτοιες τιμές που έχουν φτάσει τα αυτοκίνητα έχει χαθεί αυτή η λέξη πια
-
@andya3 said in Δύσκολη επιλογή (Αγορά καινούργιου):
@boudas-77 said in Δύσκολη επιλογή (Αγορά καινούργιου):
@andya3 said in Δύσκολη επιλογή (Αγορά καινούργιου):
Καλό θα είναι να το υπολογίσεις αν σε συμφέρει το balloon. Παλιότερα που το είχα υπολογίσει έχανες κάμποσα χρήματα.
Επιπλέον οι τιμές των αυτοκινήτων λογικά θα συνεχίσουν να ανεβαίνουν, είναι ψηλά ο πληθωρισμός στη Γερμανία. Αν θες να αλλάξεις αυτοκίνητο μετά από 4 χρόνια, το πιθανότερο είναι να πάρεις το καινούργιο με τις νέες ακριβές τιμές και να δώσεις το παλιό πιο φθηνά, με τις σημερινές τιμές.
Μπορεί να έχουν ρίξει το επιτόκιο του ballon στο 3.9, αλλά και στην αγορά έχουν ρίξει το επιτόκιο στο 5.9 (από 8.5 που ήταν αν θυμάμαι καλά) πάλι με σταθερές δόσεις.
Απο μια μια μικρή έρευνα στα επιτόκια BMW είναι στο 8.65 και Η Hyundai 7.90 Για άλλες εταιρείες δεν γνωρίζω γιατί δεν έχω βρει κάτι να με ενδιαφέρει
Ε αυτό σου λέω, η vw αυτή τη στιγμή είναι στο 5.9 από 8.5 που ήταν. Θα έλεγα ευκαιρία, αλλά με τέτοιες τιμές που έχουν φτάσει τα αυτοκίνητα έχει χαθεί αυτή η λέξη πια
5.9 έχει την κλασική χρηματοδότηση 0 προκαταβολή 60 μήνες . 3.9 με το πρόγραμμα balloon με 10% ελάχιστη
-
@boudas-77 said in Δύσκολη επιλογή (Αγορά καινούργιου):
@andya3 said in Δύσκολη επιλογή (Αγορά καινούργιου):
@boudas-77 said in Δύσκολη επιλογή (Αγορά καινούργιου):
@andya3 said in Δύσκολη επιλογή (Αγορά καινούργιου):
Καλό θα είναι να το υπολογίσεις αν σε συμφέρει το balloon. Παλιότερα που το είχα υπολογίσει έχανες κάμποσα χρήματα.
Επιπλέον οι τιμές των αυτοκινήτων λογικά θα συνεχίσουν να ανεβαίνουν, είναι ψηλά ο πληθωρισμός στη Γερμανία. Αν θες να αλλάξεις αυτοκίνητο μετά από 4 χρόνια, το πιθανότερο είναι να πάρεις το καινούργιο με τις νέες ακριβές τιμές και να δώσεις το παλιό πιο φθηνά, με τις σημερινές τιμές.
Μπορεί να έχουν ρίξει το επιτόκιο του ballon στο 3.9, αλλά και στην αγορά έχουν ρίξει το επιτόκιο στο 5.9 (από 8.5 που ήταν αν θυμάμαι καλά) πάλι με σταθερές δόσεις.
Απο μια μια μικρή έρευνα στα επιτόκια BMW είναι στο 8.65 και Η Hyundai 7.90 Για άλλες εταιρείες δεν γνωρίζω γιατί δεν έχω βρει κάτι να με ενδιαφέρει
Ε αυτό σου λέω, η vw αυτή τη στιγμή είναι στο 5.9 από 8.5 που ήταν. Θα έλεγα ευκαιρία, αλλά με τέτοιες τιμές που έχουν φτάσει τα αυτοκίνητα έχει χαθεί αυτή η λέξη πια
5.9 έχει την κλασική χρηματοδότηση 0 προκαταβολή 60 μήνες . 3.9 με το πρόγραμμα balloon με 10% ελάχιστη
Σύμφωνοι, αλλά σου ανέλυσα παραπάνω γιατί κατά τη γνώμη μου δε συμφέρει το ballon, αλλά είναι καλύτερο να αγοράσει κάποιος το αυτοκίνητο "αρπάζοντας" το 5.9 για όσο υπάρχει ακόμα. Δε νομίζω να το κρατήσουν για πολύ, μάλλον θέλουν να ξεφορτώσουν αυτοκίνητα.
-
@boudas-77 said in Δύσκολη επιλογή (Αγορά καινούργιου):
@kapelis said in Δύσκολη επιλογή (Αγορά καινούργιου):
@boudas-77 said in Δύσκολη επιλογή (Αγορά καινούργιου):
@kapelis said in Δύσκολη επιλογή (Αγορά καινούργιου):
O συνδυασμός τιμής των αυτοκινήτων μετά από τόσο πληθωρισμό σε συνδυασμό με τα υψηλα επιτόκια έχουν κάνει την αγορά αυτοκινήτου με χρηματοδότηση βόμβα.
Αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Από την άλλη για αυτό το λόγο μάλλον θα προτιμησω το πρόγραμμα balloon της VW λόγω χαμηλής σταθερής δόσης για 4 χρόνια. Μετά μάλλον θα το δώσω πίσω και θα πάρω άλλο
Μιλάς για 1,000αρι dsg 25,100 στον τιμοκατάλογο?
Το πιο πλούσια εξοπλισμένο έχει 27200 και μάλλον για αυτό θα πάω
Στα 27Κ εγώ θα έπαιρνα skoda kamiq 1.5 DSG ή T Roc 1.5 manual. Θεωρώ υπερβολικά για 1,000αρι αυτόματο 27 + τόκους.
-
Στα 27κ παίζει όλη η Bsuv κατηγορία ακόμα και τα μεγάλα B με καλό εξοπλισμό.
Από Diesel /LPG ακόμα και τα υβριδικά της Toyota, δεν ξέρω γιατί θες να πας στα μικρά bayon και taigo.
Και τα δύο ωραία, ίσως πήγαινα στο VW αλλά θα κολλαγα στο ότι αρχικά φτιάχτηκε για την αγορά της Βραζιλίας και μετά ήρθε Ευρώπη. -
@kapelis said in Δύσκολη επιλογή (Αγορά καινούργιου):
@boudas-77 said in Δύσκολη επιλογή (Αγορά καινούργιου):
@kapelis said in Δύσκολη επιλογή (Αγορά καινούργιου):
@boudas-77 said in Δύσκολη επιλογή (Αγορά καινούργιου):
@kapelis said in Δύσκολη επιλογή (Αγορά καινούργιου):
O συνδυασμός τιμής των αυτοκινήτων μετά από τόσο πληθωρισμό σε συνδυασμό με τα υψηλα επιτόκια έχουν κάνει την αγορά αυτοκινήτου με χρηματοδότηση βόμβα.
Αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Από την άλλη για αυτό το λόγο μάλλον θα προτιμησω το πρόγραμμα balloon της VW λόγω χαμηλής σταθερής δόσης για 4 χρόνια. Μετά μάλλον θα το δώσω πίσω και θα πάρω άλλο
Μιλάς για 1,000αρι dsg 25,100 στον τιμοκατάλογο?
Το πιο πλούσια εξοπλισμένο έχει 27200 και μάλλον για αυτό θα πάω
Στα 27Κ εγώ θα έπαιρνα skoda kamiq 1.5 DSG ή T Roc 1.5 manual. Θεωρώ υπερβολικά για 1,000αρι αυτόματο 27 + τόκους.
Κάτσε γιατί μου έβαλες μεγάλη πρίζα με το 1.5 Kamiq που αρέσει και στην σύζυγο!!! Αλλά με την διαθεσιμότητα του τι γίνεται; Ίσ
-
@yem said in Δύσκολη επιλογή (Αγορά καινούργιου):
Στα 27κ παίζει όλη η Bsuv κατηγορία ακόμα και τα μεγάλα B με καλό εξοπλισμό.
Από Diesel /LPG ακόμα και τα υβριδικά της Toyota, δεν ξέρω γιατί θες να πας στα μικρά bayon και taigo.
Και τα δύο ωραία, ίσως πήγαινα στο VW αλλά θα κολλαγα στο ότι αρχικά φτιάχτηκε για την αγορά της Βραζιλίας και μετά ήρθε Ευρώπη.Και το YC και CC για την Ασία φτιαχτηκαν εξου και οι ελλειψεις και η ποιότητα Βιετναμ αλλά μια χαρα ήρθαν και ξεπουλάνε!
Πεινάει ο κόσμος για αυτοκίνητα!
Δύσκολη επιλογή (Αγορά καινούργιου)