-
Oχι Φάνη μου, ΔΕΝ είναι γιατί δεν έχουν όλοι τα ίδια κριτήρια με το τι χαρακτηρίζουν ένα αυτοκίνητο ως καλό ή καλύτερο. Οπότε για μένα με τα δικά μου είναι το i20N εφόσον είναι μικρό, στριφτερό, γρήγορο, θερμικό, χειροκίνητο και θορυβώδες. Το Τέσλα δε μπαίνει καν στη συζήτηση καθότι ηλεκτρικό, πανάσχημο, φτηνιάρικο μεσα με ένα πεταμένο τάμπλετ στη μέση. Κάνει καλύτερο 0-100; Ναι αν λένε αυτό οι αριθμοί, είναι καλύτερο συνολικά; Οχι, ειναι υποκειμενικό.
Αν δεν καταλαβαίνεις οτι δεν υπάρχει αντικειμενική "αλήθεια" τι το συζητάμε; -
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Έχεις διαβάσει έστω μια μελέτη για τα περιβαλλοντικά οφέλη της ηλεκτροκίνησης ακόμα και στο χειρότερο σενάριο παραγωγής της ενέργειας από λιγνίτη;
Δεν υπάρχει τέτοιο όφελος ΛΑΠ.
Είναι απάτη και μισή αλήθεια όποιος επικαλείται τέτοιο όφελος.
Το να αντικατασταθούν τα υπάρχοντα δισεκατμμύρια οχημάτων, να δημιουργηθούν εκατομμύρια νέοι πυλώνες, υποσταθμοί, καλώδια, σταθμοί φόρτισης κλπ. να οργωθούν οι βουνοκορφές και να δεκαπλασιαστούν τα ορυχεία και οι εγκαταστάσεις επεξεργασίας και ανακύκλωσης μπαταριών,σε όποιο βαθμό αυτή είναι εφικτή, αν το ρεύμα που καταναλώνεται δεν θα είναι 100% από ΑΠΕ.
Υπάρχει αμφιβολία αν αυτό το σενάριο είναι βιώσιμο, και δεν θα κάνει η θεραπεία μεγαλύτερη ζημιά απ την ασθένεια, ακόμη και με πλήρως ΑΠΕ. Που όπως φαίνεται ρεαλιστικά, το 100% ΑΠΕ θα επιτευχθεί μόνο στο μακρινό μέλλον, μέσω Πυρηνικής Σύντηξης.Σήμερα, ο μόνος τρόπος να γίνει βιώσιμη αυτή η προοπτική, είναι μέσω του σχεδιασμού Οικονομίας του Υδρογόνου... Δεν είναι δύσκολο να διαβλέπει κανείς την πολιτική απάτη, ή το γελοίο της υπόθεσης, όταν τα παρουσιάζουν ότι θα έχουμε 100% ηλεκτροκίνηση σε 10 χρόνια.
-
@piliourits said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Δεν υπάρχει τέτοιο όφελος ΛΑΠ
Υπάρχει...γαμωτο Διαβαστε επιτέλους. ΔΙΑΒΆΣΤΕ
Μου σπάτε τα νεύρα με την απόλυτη άποψη σας χωρίς ίχνος γνώσεων
Ελληναραδες.
-
Άντε πάλι τα ίδια Παντελάκη μου με τα "περιβαλλοντικά οφέλη" της ηλεκτροκίνησης. Παιδιά, αυτοκίνητα δεν αγοράζουμε για να σώσουμε το περιβάλλον αλλά για να εξυπηρετήσουμε τις ανάγκες και τα γούστα μας. Το καταλαβαίνει κανένας; Οπότε και με οικολογικές κλανιές λευκών μονόκερων να κινείται το αμάξι, αν δεν εξυπηρετεί ή για το Χ/Ψ λόγο δεν το γουστάρουμε, δε θα το πάρουμε και θα προτιμήσουμε ένα άλλο και ας "ρυπαίνει", που έλεος με τα ενοχικά σύνδρομα.
-
Ότι να ναι....
-
@piliourits said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Μην προσπαθείς να εξηγήσεις τα ανεξήγητα στον @lap σύντροφε, είναι μάταιο. Έχει τον φανατισμό νεοφώτιστου ζηλωτή με πολύ περισσότερο συναίσθημα και ορμή από ότι γνώση. Φαντάσου ότι στο τυπικό cradle-to-grave ενεργειακό/περιβαλλοντικό αποτύπωμα οι περισσότερες μελέτες (άπασες χορηγούμενες) δεν υπολογίζουν σκοπίμως τα ενεργειακά και περιβαλλοντικά κόστη δημιουργίας υποστηρικτικών υποδομών και αποξήλωσης των προϋπαρχόντων. Κανείς δεν πρόκειται ποτέ να πείσει κανένα. Μακάρι να είμαστε όλοι καλά σε 10 χρόνια από τώρα και κάπου να κάνουμε το σχετικό ντιμπρίφινγκ (ως άβαταρ, δια ζώσης, ή που ξέρεις ως μετακενωμένες ψυχές στο μάτριξ) -
Εγώ ένα πράγμα καταλαβαίνω πάντως. Η ηλεκτροκίνηση, είναι ο βηγκανισμός του αυτοκινητιστικού κόσμου. Δεν πρέπει απλά να ακολουθείς αυτή την τάση επειδή πιστεύεις οτι βοηθάς το περιβάλλον ή απλά γουστάρεις βρε αδερφέ τη λειτουργία των ηλεκτρικών. Πρέπει να κάνεις και κατήχηση στους "άπιστους". Πως τολμούν να αμφισβητούν το ρόλο του προφήτη Ήλωνα;
-
Ποιος το είπε ότι δεν υπάρχουν μελέτες που τα υπολογίζουν.... Γιατί υπολογίζεις εσύ τα περιβαλλοντικά κόστη υποστήριξης των θερμικών;;;;;
Τους πολέμους που έχουν γίνει στην ιστορία για τα υγρά καύσιμα και την εκμετάλλευση τους;;
Σας πειράζουν τα φαρδιά μονοπάτια σε κάτι λόφους που παίζουν και ρόλο στην πυρόσβεση πυρκαγιών;;;
Στα πάντα μιζέρια και γκρίνια αυτός ο λαός.....
-
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Εγώ ένα πράγμα καταλαβαίνω πάντως. Η ηλεκτροκίνηση, είναι ο βηγκανισμός του αυτοκινητιστικού κόσμου. Δεν πρέπει απλά να ακολουθείς αυτή την τάση επειδή πιστεύεις οτι βοηθάς το περιβάλλον ή απλά γουστάρεις βρε αδερφέ τη λειτουργία των ηλεκτρικών. Πρέπει να κάνεις και κατήχηση στους "άπιστους". Πως τολμούν να αμφισβητούν το ρόλο του προφήτη Ήλωνα;
Εσύ κάνεις κατήχηση και μάλιστα όταν όπως μας λες δεν έχεις οδηγήσει ούτε έχεις μπει ποτέ μέσα σε ηλεκτρικό ούτε ως συνεπιβάτης.
-
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Άντε πάλι τα ίδια Παντελάκη μου με τα "περιβαλλοντικά οφέλη" της ηλεκτροκίνησης. Παιδιά, αυτοκίνητα δεν αγοράζουμε για να σώσουμε το περιβάλλον αλλά για να εξυπηρετήσουμε τις ανάγκες και τα γούστα μας. Το καταλαβαίνει κανένας; Οπότε και με οικολογικές κλανιές λευκών μονόκερων να κινείται το αμάξι, αν δεν εξυπηρετεί ή για το Χ/Ψ λόγο δεν το γουστάρουμε, δε θα το πάρουμε και θα προτιμήσουμε ένα άλλο και ας "ρυπαίνει", που έλεος με τα ενοχικά σύνδρομα.
Δυστυχώς τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα σύντροφε. Το κατηγορίας φτερού πανάλαφρο και απολαυστικό στην οδήγηση μιάτα σου πληρώνει πολύ περισσότερο στο κράτος από το 3πλάσιου συνολικού όγκου και 2.5 τόνων βάρους επιδοτούμενο phev του "στελέχους", στερούμενο παντελώς οποιασδήποτε ευνοϊκής κρατικής ρύθμισης, ΠΑΡΟΛΟ που το κτήνος phev βάσει όλων των ερευνών κινείται μεσοσταθμικά με εκπομπές ρύπων και καταναλώσεις που αγγίζουν ακόμα και x10 φορές αυτές των ονομαστικών - το δε περιβαλλοντικό αποτύπωμα του cradle-to-grave είναι ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ του μιάτα. Και αυτά χωρίς να συνυπολογίσει κανείς περιφερειακές δευτερογενείς επιπτώσεις (πχ που μπορεί να παρκάρει και τι χώρο πιάνει όταν κινείται, τι φθορά προκαλεί στο οδόστρωμα κτλ κτλ το μιάτα σε σχέση με το κτήνος phev).
-
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Αν δεν καταλαβαίνεις οτι δεν υπάρχει αντικειμενική "αλήθεια" τι το συζητάμε;
Προφανώς και υπάρχει αντικειμενική αλήθεια, αλλά δεν θες να το καταλάβεις. Οι επιλογές και τα κριτήρια είναι υποκειμενικά. Εαν σκοτώσω έναν βιαστή είναι αντικειμενική αλήθεια, τον σκότωσα! Εαν έκανα σωστά ή όχι είναι υποκειμενικό. Μπερδεύεις το αντικειμενικό με το υποκειμενικό, βλέποντάς τα μόνο από την δική σου οπτική.
Ξαναλέω, ότι το Χ αμάξι είναι πιο γρήγορο από το Ψ αμάξι στην Υ πίστα είναι αντικειμενικό, όχι υποκειμενικό. Εαν σου αρέσει ή όχι είναι υποκειμενικό. Άλλο παράδειγμα, το ΜΧ-5 είναι πιο γρήγορο στην ανάβαση Πάρνηθας από την Κορόλλα μου, αυτό είναι αντικειμενικό δεν είναι υποκειμενικό. Υποκειμενικό είναι το ότι εμένα δεν μου λέει τίποτα αυτό και δεν με συγκινεί...αλλά αυτό δεν αλλάζει την πραγματικότητα!
-
Εγώ διαβάζω και συμφωνώ από λίγο με όλους.
Και με τον Λαπ που θέλει φιλική στο περιβάλλον αυτοκίνηση, γιατί δεν είναι αστείο, κρίνεται η μελλοντική μας επιβίωση και ποιότητα ζωής.
Απλά το πρόβλημα δεν λύνεται αν μπουν παράλογοι κανονισμοί στην ΕΕ, που πιο πολύ στοχεύουν στο μπίζνες ας γιούζουαλ παρά στην Οικολογία, χωρίς ολιστική αντιμετώπιση του υπαρκτού προβλήματος της μόλυνσης και κλιματικής αλλαγής.
Και με όσα γράφονται για τους ΑΡΔ συμφωνώ, που πέσαν με τα μούτρα στο ψητό και έχουν καταντήσει «πουτ@νες γνώμης» για όποιον πληρώνει.
Και τα θέλω όσων βρίσκουν χαρά της ζωής στα αυτοκίνητα σέβομαι, κακά τα ψέματα, οι άνθρωποι κι οι σκύλοι χωρίς αυτοκίνητα θα ήταν δυστυχείς, κι ας πεθαίνουν από αυτά κυρίως...
Αλλά δε νομίζω να πάει φυλακή όποιος κάνει μηχανοκίνητα σπορ και χαίρεται την οδήγηση. Δόξα τον Βούδα, ζουν ανάμεσά μας και όποιος θέλει μπορεί να συντηρεί το είδος αυτοκινήτου που γουστάρει και μπορεί και να το χαίρεται σε πίστα ή έναν άδειο δρόμο όπου βρει τέτοιο. Το να μην γίνεται ευκολότερη και πιο άνετη η αυτοκίνηση για τους πολλούς, δεν βλέπω το λόγο.Απέχθεια έχω μόνο για την προσπάθεια να γίνει το άσπρο μαύρο και να παρουσιαστεί μια εικονική πραγματικότητα, όπως γράφτηκε.
Για την ηλεκτροκίνηση δεν έχω απέχθεια.
έχω όμως πάααρα πολλές ενστάσεις! Πολλές.Ότι αν το μέσο ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο που καλύπτει τις ανάγκες των περισσότερων (πιο λέγαμε? το Μόντελ Υ είναι πρώτο σε πωλήσεις?) κοστίζει +60 χιλιάρικα αυτή τη στιγμή, χρειάζεται να έχει όλα τα άλλα μπλιμπλίκα, ΕΚΤΟΣ από ενεργή ανάρτηση!?
Χρειαζόμαστε όντως 40 διαφορετικά μοντέλα που κάθε 5ετία θα αλλάζουν, κι ο κάθε κατασκευαστής σε εμπορικό πόλεμο με όλους τους άλλους, κι όχι 3-4 μοντέλα που θα κρατάνε τουλάχιστον 20 χρόνια το καθένα και θα καλύπτουν όλες τις βασικές κατηγορίες αναγκων;
Γιατί ΚΑΝΕΝΑ από τα αρνητικά του υπερκατανωλισμού και της προσχεδιασμένης απαξίωσης δεν καταργείται, τώρα που επιχειρείται ολοκληρωτική στροφή στην αυτοκίνηση;
Γιατί δεν γίνεται modular σχεδιασμός, να μπορεί να αντικαθίσταται εύκολα, γρήγορα κι όσο φθηνότερα, μόνο όποιο τμήμα του οχήματος φθαρεί ή ξεπεραστεί τεχνολογικά;
Γιατί όλα τα επίκτητα αρνητικά που επέβαλε η βιομηχανία φορητών συσκευών, όπως τα χάλια με τις ενσωματωμένες μπαταρίες ως δομικά στοιχεία, να μεταφερθούν αυτούσια στην «επανάσταση» της ηλεκτροκίνησης;
Γιατί όλη αυτή η σπατάλη πόρων, υλικών και χρήματος και έρευνας, να ακολουθήσει το δρόμο της σταγόνα-σταγόνα βελτίωσης και συνεχούς αγοράς του επόμενου, και να μην είναι μια πραγματική Επανάσταση; -
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Το Τέσλα δε μπαίνει καν στη συζήτηση καθότι ηλεκτρικό, πανάσχημο, φτηνιάρικο μεσα με ένα πεταμένο τάμπλετ στη μέση.Στο "φτηνιαρικο" εισαι πολυ λαθος. Θα ελεγα οτι εχουν καλυτερη αισθηση ολα τα υλικα του που ακουμπαει ο οδηγος σε σχεση με ενα θερμικο αντιστοιχης τιμης (ειδικα εκει που εχουν φτασει τα θερμικα).
-
@piliourits said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Γιατί όλη αυτή η σπατάλη πόρων, υλικών και χρήματος και έρευνας, να ακολουθήσει το δρόμο της σταγόνα-σταγόνα βελτίωσης και συνεχούς αγοράς του επόμενου, και να μην είναι μια πραγματική Επανάσταση;
Την ξέρεις την απάντηση (και δεν τρολάρω) Διότι χωρίς αυτά ο παρασιτικός καπιταλισμός-καζίνο θα κατέρρεε σαν χάρτινος πύργος.
-
@argyn said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Δυστυχώς τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα σύντροφε. Το κατηγορίας φτερού πανάλαφρο και απολαυστικό στην οδήγηση μιάτα σου πληρώνει πολύ περισσότερο στο κράτος από το 3πλάσιου συνολικού όγκου και 2.5 τόνων βάρους επιδοτούμενο phev του "στελέχους", στερούμενο παντελώς οποιασδήποτε ευνοϊκής κρατικής ρύθμισης, ΠΑΡΟΛΟ που το κτήνος phev βάσει όλων των ερευνών κινείται μεσοσταθμικά με εκπομπές ρύπων και καταναλώσεις που αγγίζουν ακόμα και x10 φορές αυτές των ονομαστικών - το δε περιβαλλοντικό αποτύπωμα του cradle-to-grave είναι ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ του μιάτα. Και αυτά χωρίς να συνυπολογίσει κανείς περιφερειακές δευτερογενείς επιπτώσεις (πχ που μπορεί να παρκάρει και τι χώρο πιάνει όταν κινείται, τι φθορά προκαλεί στο οδόστρωμα κτλ κτλ το μιάτα σε σχέση με το κτήνος phev).
Συμφωνώ και να αναφέρω οτι από τα 29 και κάτι ψιλά της αγοράς, περίπου 9 χιλιάρικα ήταν οι φόροι (ΦΠΑ included). Μιλάμε για το 1/3 της αξίας του αυτοκινήτου, απλά παράνοια. Ναι ξέρω τι θα πεί κάποιος, στη Νορβηγία πληρώνουν πιο πολλά, βέβαια εκεί καθαρίζουν και 3-4Κ για πλάκα.
-
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Εγώ ένα πράγμα καταλαβαίνω πάντως. Η ηλεκτροκίνηση, είναι ο βηγκανισμός του αυτοκινητιστικού κόσμου. Δεν πρέπει απλά να ακολουθείς αυτή την τάση επειδή πιστεύεις οτι βοηθάς το περιβάλλον ή απλά γουστάρεις βρε αδερφέ τη λειτουργία των ηλεκτρικών. Πρέπει να κάνεις και κατήχηση στους "άπιστους". Πως τολμούν να αμφισβητούν το ρόλο του προφήτη Ήλωνα;
Πάντως θα σου προτείνω κάτι ως γκαζόκαβλος σε γκαζόκαβλο. Πήγαινε και νοίκιασε για ένα 3ημερο το Model 3 Performance, κάνε μια εκδρομή μαζί του και δοκίμασε το με ανοιχτό μυαλό ΜΟΝΟΣ. Θα είναι το καλύτερο και αποκαλυπτικότερο 3ημερο της ζωής σου οδηγικά. Και δεν κάνω πλάκα.
-
@piliourits said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Απλά το πρόβλημα δεν λύνεται αν μπουν παράλογοι κανονισμοί στην ΕΕ, που πιο πολύ στοχεύουν στο μπίζνες ας γιούζουαλ παρά στην Οικολογία, χωρίς ολιστική αντιμετώπιση του υπαρκτού προβλήματος της μόλυνσης και κλιματικής αλλαγής.
Η εε είναι πιο πίσω από τις υπόλοιπες μεγάλες δυνάμεις του πλανήτη στο πλάνο υιοθέτησης της ηλεκτροκίνησης, το αντίθετο συμβαίνει από αυτό που λες. Δεν ξέρω αν διαβάζεις τις ανακοινώσεις ης ευρωπαϊκή ένωσης για τις αποφάσεις της. Έχει καταρτίσει σχέδιο για τη μεταβάση σε μια πιο πρασινη οικονομία με κίνητρα και στήριξη για να αποφευχθεί η ενεργειακή φτώχια σε όποιον κάνει τη μετάβαση και σε μερίδα του πληθυσμού.
Ένα από τα πολλά μέτρα που ψήφισαν και θα γίνει οδηγία προς τα κράτη μέλη είναι η επιβάρυνση του diesel με έξτρα κόστος το οποίο θα πηγαίνει αυτούσιο ως κονδύλι στην επιδότηση πράσινων μορφών μετακίνησης και νοικοκυριών κατά τη μετάβαση σε πιο οικολογική ενέργεια....
Με λίγα λόγια σε λίγο καιρό τα diesel θα πληρώνουν τις εκπτώσεις στα tesla
Μουχαχαχαχα -
Λαπ θα πάρεις Τέσλα;
όχι, επειδή σε βλέπω και γελάς...
Όταν είναι φθηνότερο και μπορεί να αντικαταστήσει το ντίζελ, θα πάρω εγώ, να έρθεις για βόλτα
-
Αν είχα πάρκινγκ θα είχα ήδη Τέσλα.
Οπότε κάτσε να βρω σπίτι με πάρκινγκ και βλέπουμε θα έρθει και φθηνότερο με 25Κ και πιο νορμάλ διαστάσεις!!!
-
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Αν είχα πάρκινγκ θα είχα ήδη Τέσλα.
Οπότε κάτσε να βρω σπίτι με πάρκινγκ και βλέπουμε θα έρθει και φθηνότερο με 25Κ και πιο νορμάλ διαστάσεις!!!
Άρα τα 34Κ τα έχεις για πρωινό.
Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση