-
Κάνει προσπάθειες για υβριδικά αλλά μάλλον είναι πλέον αργά, μέχρι να εξελίξει σοβαρό υβριδικό κινητήρα θα έχουν γίνει ηλεκτρικά..
-
Καταργεί το eat8 κιβώτιο και φέρνει το dct με mild hybrid. Καλό κακό δεν ξέρω. Μάλλον αυτό εννοεί ως υβριδικό. (εκτός αν έχει κάτι άλλο στα σκαριά που δεν ξέρω)
-
Ήρθε πλέον ολοκληρωτικά στην φιλοσοφία του VAG ως προς την σχεδιαστική εξέλιξη των νεών μοντέλων της η Peugeot.
Πολύ σωστά γιατί απο την μία η σχεδιαστική φιλοσοφία του 3008 είναι εξαιρετική και μπορεί ακόμη να τραβήξει πολλά χρόνια , και απο την άλλη οι μικρές αυτές αλλαγές απο γενιά σε γενιά εκτός απο την σχεδιαστική ταυτότητα που δημιουργούν αφήνουν και ικανοποιημένους τους κατόχους των προηγούμενων μοντέλων που δεν νιώθουν πλέον πως οδηγούν κάτι τελείως απαξιωμένο σε σχέση με τις πιο σύγχρονες εκδόσεις των αυτοκινήτων τους.
βλέπε Golf.
-
Εντάξει βρε παιδιά...
Ξέρουμε ότι έχετε τα άσχημα αυτοκίνητα σας, δεν χρωστάτε να πείτε καλό λόγο, αλλά τουλάχιστον διαβάστε το δελτίο τύπου..
Αρχίζοντας από το τέλος, σιγά μην μπαίνει στην βρωμοφιλοσοφία του βρωμοβάγκ η πεζώ.
Facelift έκανε. Δεν έβγαλε καινούργιο μοντέλο.
Και είχε ένα σχήμα που σχεδιαστικά ήταν άρτιο έτσι και αλλιώς...
Οπότε τι να αλλάξει ?
Κάτι στοιχεία εντυπωσιασμού, το νέο σήμα, πιο μεγάλες οθόνες και διάφορα τέτοια...
Στους κινητήρες ο ντίζελ παραμένει προς μεγάλη χαρά όσων θέλουν να γλυτώνουν λεφτά και κάνουν πολλά χιλιόμετρα αυτοκινούμενοι, όχι ακίνητοι σε αστικές λεωφόρους δίπλα σε αστικά και τρόλεϊ.
Επίσης θα είναι ΜΟΝΟ αυτόματος με το υπάρχον εξαιρετικό 8τάχυτο.
Βενζίνη σε πρώτη φάση μένουν τα ίδια, αλλά σε λίγο θα έλθει το μούφα υβριδικό με 6τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη, ενώ το ηλεκτρικό αποκτάει μεγαλύτερη ισχύ και αυτονομία...
Τι του λείπει σύμφωνα με τα σχόλια ?
Κάτι υβριδικό σαν τογιότα...Ε δεν θέλει να γίνει τογιότα, δεν έχει εμπειρία σε αυτό, εξελίσσει ήδη τα ηλεκτρικά, οπότε γιατί να ασχοληθεί ?
Θα κρατήσει τα ντίζελ όσο πάει στα υπάρχοντα μοντέλα και θα τα καταργεί στα καινούργια..
Τα μούφα υβριδικά, σύμφωνα με τα δικά τους δεδομένα θα είναι 15 % πιο οικονομικά δηλαδή κάπου 1 λίτρο στα 100 χλμ αν κάνεις πολλά μέσα στην πόλη...
-
Ακριβώς!! Καμία επένδυση, απλά κοσμιτκή αλλαγή και από μέσα τεχνολογία του 1980 ότα άλλοι σε FL βάζουν νέα μοτέρ. Αλλά καλά κάνει, αφού ο κόσμος είναι άσχετος και πουλάει σαν ζεστό ψωμάκι. Το έχω πει πολλές φορές, βγάζω το καπέλο στην PSA ως εταιρεία...είναι εκπληκτική (και πελάτες μας), σαν αυτοκίνητα είναι άλλη κουβέντα...χαχα!
-
@nmsm2 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Κάνει προσπάθειες για υβριδικά αλλά μάλλον είναι πλέον αργά, μέχρι να εξελίξει σοβαρό υβριδικό κινητήρα θα έχουν γίνει ηλεκτρικά..
χμμμμ
ειναι γνωστο οτι βλεπω τα γαλλικα ως #chrepia. και ειναι.
αλλα παμε στο θεμα υβριδικα, καταναλωση κλπ που μας εχει πρηξει τα ουμπαλα η ακατανομαστη των χάι λουξ
ειδα πραγματικη καταναλωση ψψ απο τον στεφαν που δεν οδηγαει με βαση ποσο καψαμε, κοντα στα 6. με χρηση 1/3 εο.
για αμαξι στα σχεδον 40k, κατασκευασμενο με πιγιοτιτα απο 'χαρτινο το φεγγαρακι'
εγω εχω μεση στο φεβ 7.2
με χρηση αναποδη, 1/3 πολη και 2/3 εο καθως η αποσταση που κανω συχνα ειναι μονο 10km αλε-ρετουρ, οχι καθημερινα (ο ερωτας μου ειναι το τζιβι και οταν μπορω με αυτο κατεβαινω) που εχει συμβαλει ελαχιστα στα 26k (σε 14 μηνες καθως του αποδελοιπους τους εχει περασει το γαλλοχρεπο στο συνεργειο) ενω τα σουκου σκιζομαι σε βουνα και ραχουλες
με μωτ συμφωνα με το αναξιοπιστο ειναι η αληθεια βρωμοπρογραμμα της πουγκ στα 47km,
γενικα κινουμενος με acc στα 155 για να μην περναω το οριο αφαιρεσης διπλωματος αλλα και πολυ συχνα 240ντισματα οταν νοιωσω ασφαλεια και τρυφεροτητα, σκισιμο σε επαρχιακους και καμποσο χωμα
ολα αυτα σε ενα πολυτελες, ειδικα σε σχεση με το τσιγγινο σωβρακο, οχημα με δυνατοτητες 300 ιππων, τετρακινησης και γενικοτερα καλου στησιματος στο δρομο, σχεδον πριμιο.
ναι, ακριβοτερο μεν κατα 10-12k στη δικη μου διαμορφωση ή μονο 5-8k σε 225hp
αμα δεν χαλαγε, θα το ελεγες τελικα και ευκαιρια μια που θα ζησει και σε εποχες ηλεκτρικωνε
καμμια αναγκη δεν υπαρχει να μπει καποιος στη τσιπικη φιλοσοφια των τσιγκων οταν εχει φεβια.
αρκει να δουλευουν... -
300αρι phev 3008 για να αποκτήσει εξοπλισμό ίδιο με ΨΨ lounge, ζητάει 16Κ παραπάνω. Είναι +40%. Αυτό έλειπε να είναι ίσα κι όμοια.
-
Μέσα στην πόλη το cc μπορεί να κινηθεί και σε ποσοστό 90% ηλεκτρικά, οπότε τα οφέλη του plug in δεν φαίνονται. Στην εθνική το plug in καίει τα ίδια και μπορεί περισσότερα λόγω βάρους από το full hybrid εν προκειμένω το cc, οπότε για να δεις όφελος πρέπει να είσαι αγκαλιά με τη πρίζα κάθε ημέρα για να έχεις την ημερήσια αυτονομία των 40 χλμ. του plug in, κούραση δηλαδή και για αυτό κατά κόρον είναι αφόρτιστα τα plug in. Οπότε τα 15 χιλ. παραπάνω στη τιμή δεν αξίζουν για 3008 =πεταμένα λεφτά
-
@nmsm2 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Μέσα στην πόλη το cc μπορεί να κινηθεί και σε ποσοστό 90% ηλεκτρικά, οπότε τα οφέλη του plug in δεν φαίνονται. Στην εθνική το plug in καίει τα ίδια και μπορεί περισσότερα λόγω βάρους από το full hybrid εν προκειμένω το cc, οπότε για να δεις όφελος πρέπει να είσαι αγκαλιά με τη πρίζα κάθε ημέρα για να έχεις την ημερήσια αυτονομία των 40 χλμ. του plug in, κούραση δηλαδή και για αυτό κατά κόρον είναι αφόρτιστα τα plug in. Οπότε τα 15 χιλ. παραπάνω στη τιμή δεν αξίζουν για 3008 =πεταμένα λεφτά
ειναι πολλα τα γιουρα του πλαγκιν
αλλα περισσοτερα οταν πλερω για ενα τουοτα οταν ξεπερνουν τα 3000 και αυτα για αγροτικο
και μιλαμε για αλλης κατηγοριας πραμα
επισης στα πλαγκιν δεν ειναι "μεχρι και" παπαριες, ειναι ακριβως και αντιστοιχα επισης επαναφορτιζουν μπαταριες και μαλιστα χωρις περιοριζμο -
στεφαν ποσο εχει ενα ψψ τετρακουνητο με τον εξοπλιΖμο του 300 gt? δηλαδη τα παντα?
51800 εχει το 300αρι -
Οπότε εάν δεν το φορτίζεις καθημερινά, στην πραγματικότητα αγοράζεις επαναφορτιζόμενο full hybrid στην βάρους σχεδόν 2 τόνων δίνοντας 55.000. Έχω την αίσθηση ότι σαν υλοποίηση τα plug in θα εκλείψουν πριν τα full hybrid, ελέω ηλεκτροκίνησης, ήδη οι τιμές των plug in ακούγονται αστείες σε σύγκριση με tesla κλπ., υπερβαίνουν την αξία των ηλεκτρικών κατά πολύ. Plug in μονο leasing εταιρικά κυκλοφορούν, κάτι λέει αυτό για την αναλογία τιμής και αυτού που προσφέρουν.
-
@nmsm2 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Οπότε εάν δεν το φορτίζεις καθημερινά, στην πραγματικότητα αγοράζεις επαναφορτιζόμενο full hybrid στην βάρους σχεδόν 2 τόνων δίνοντας 55.000. Έχω την αίσθηση ότι σαν υλοποίηση τα plug in θα εκλείψουν πριν τα full hybrid, ελέω ηλεκτροκίνησης, ήδη οι τιμές των plug in ακούγονται αστείες σε σύγκριση με tesla κλπ., υπερβαίνουν την αξία των ηλεκτρικών κατά πολύ. Plug in μονο leasing εταιρικά κυκλοφορούν, κάτι λέει αυτό για την αναλογία τιμής και αυτού που προσφέρουν.
51800 τιγκα εξοπλιστικα
300 αλογα
τετρακινητο
240 τελικη
5.7 0-100
αλλη κατηγοριαεπισης περι διαδικασιας φορτισης....
περισσοτερο κοστιζει σε χρονο και προσπαθεια να προσπαθεις να καψεις λιγοτερα με το χάιλουξ παρα τα ελαχιστα δευτερα κουμπωματος της πριζας -
Το plug in είναι ανωτερο του full hybrid αλλά η διαφορά τιμής δεν δικαιολογείται και δεν καταπίνεται. Μόνο εταιρικό leasing...
-
@nmsm2 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Το plug in είναι ανωτερο του full hybrid αλλά η διαφορά τιμής δεν δικαιολογείται και δεν καταπίνεται. Μόνο εταιρικό leasing...
οταν καποτες γινει η οποια συναντησις, θα ανακαλυψετε οτι ανετα καταπινεται και ειναι και τζαμπα στα οσα κοστιζει
...αρκει να δουλευει -
@gatoz said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
στεφαν ποσο εχει ενα ψψ τετρακουνητο με τον εξοπλιΖμο του 300 gt? δηλαδη τα παντα?
51800 εχει το 300αρι40000 το φουλ τουότα, 56000 για να γίνει το ίδιο φουλ (ηλιοροφές κτλ) ένα 300αρι 3008.
-
@stefan147 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@gatoz said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
στεφαν ποσο εχει ενα ψψ τετρακουνητο με τον εξοπλιΖμο του 300 gt? δηλαδη τα παντα?
51800 εχει το 300αρι40000 το φουλ τουότα, 56000 για να γίνει το ίδιο φουλ (ηλιοροφές κτλ) ένα 300αρι 3008.
οχι, στις 54800 που εχει το gt+ (σημερινοτατη τιμη - εκπληξη για λογους που ισως πω), εχει και μασαζ και ζαντες και φουλ δερμα και ενα σωρο αλλα μικρα.
εισαι ομως και εσυ ο ιδιος η αποδειξη οτι το χαιλουξ το παιρνεις και ριχνεις. κυριως κοπο. και χρημα.
και θα γινεις η αποδειξη οσο κοπο και να ριξεις, 2ο χρονο δεν θα βγαλει.
ελα τωρα....
τι σκεφτεσαι να παρεις? -
Μαζευτείτε που θα μιλήσετε για εξοπλισμό οι τογιοταιοι.
Άσε που στα 44 παίζει το 5 αιρκρος στην φουλ έκδοση με τα 225.Θα κοιτάξω εξοπλισμούς αργότερα που θα γυρίσω σπίτι
-
Εγώ ότι κάνω το κάνω για τη γκάβλα μου. Μόνο σε ταξίδι το οδηγώ και σε καμιά χαζομετακίνηση στο σουπερ μάρκετ ή για κάμια βόλτα το σκ. Λίγοι τρελοί θα ασχοληθούν μ' αυτά που κάνω και ακόμα λιγότεροι θα καταλάβουν την ύπαρξη τους.
Μια χαρά θα μακροημερεύσει το ΨΨ. Η σύζυγος πετάει τα βρακιά της για πάρτη του. Εγώ σε λίγο θα πάρω εταιρικό και έτσι θα πουλήσω το Σέατ και ή θα πάρω ένα S2000 ή φουλ γιόλο ένα Μ2.
-
@stefan147 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Εγώ ότι κάνω το κάνω για τη γκάβλα μου. Μόνο σε ταξίδι το οδηγώ και σε καμιά χαζομετακίνηση στο σουπερ μάρκετ ή για κάμια βόλτα το σκ. Λίγοι τρελοί θα ασχοληθούν μ' αυτά που κάνω και ακόμα λιγότεροι θα καταλάβουν την ύπαρξη τους.
Μια χαρά θα μακροημερεύσει το ΨΨ. Η σύζυγος πετάει τα βρακιά της για πάρτη του. Εγώ σε λίγο θα πάρω εταιρικό και έτσι θα πουλήσω το Σέατ και ή θα πάρω ένα S2000 ή φουλ γιόλο ένα Μ2.
ειναι πολλοι οι τροποι να πεις τον πονο σου
-
O πόνος μου είναι ότι δε μου φτάνανε για Τονάλε ή τέλος πάντων μου φτάνανε για αστεία έκδοση. Όλα τ αλλα βαινουν καλώς.
PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)