Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Stellantis ελλαδα=κλεψια?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Stellantis ελλαδα=κλεψια?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 13
    • 14
    • 5 / 14
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    50
    275
    17317
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      clockwork82 last edited by clockwork82

      Κάπου το παρεξηγήσατε

      Δεν είπαμε ότι τα ηλεκτρικά είναι για ΟΛΟΥΣ.
      Προφανώς και δεν έχουν όλοι 40 χιλιάρικα να κάθονται.
      Η φόρτιση στο σπίτι κλπ ειναι το κερασάκι στην τούρτα όπως είπε και ο Φάνης. Μια χαρά φορτίζεις και έξω, όλοι αυτοί που έχουν ηλεκτρικό δεν ζουν σε μεζονέτα στα ΒΠ.

      Λέμε ότι αυτός που θέλει ΤΩΡΑ να δώσει 35+ για θερμικό 100-150 ίππων (όπως ο νηματοθέτης) δεν το έχει σκεφτεί καλά. Είναι επικό πέταμα χρημάτων στον κάδο. Μαζί με τεκμήρια, πόθεν εσχες, καύσιμα και σερβις το πληρώνει χρυσάφι. Και αυτοί που αγοράζουν τώρα στα 35-40 χιλιάρικα θερμικά είναι ΠΟΛΛΟΙ και δυστυχώς έχουν άγνοια ή είναι παραπληροφορημενοι για τα ωφέλη ενός ηλεκτρικού.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • C
        criuser last edited by criuser

        Μπορείς να μας πεις τα οφέλη ενός ηλεκτρικού, για έναν ΕΕ που πρέπει να κάνει 50-150 χλμ την ημέρα και δεν έχει φορτιστή σπίτι του ?

        Που επίσης μπορεί να χρειαστεί να πάει το πρωί στις δουλειές του και να κάνει ένα ταξίδι μέχρι την Αμφιλοχία ή την Κυπαρισσία, ή την κεντρική Εύβοια και βέβαια να γυρίσει το απόγευμα στο γραφείο του να δουλέψει.

        Αυτός έχει ένα ντίζελ των 25-35000 ανάλογα με το μέγεθος και ξοδεύει 5 λίτρα στα 100 χλμ ήτοι 8 ευρώ.

        Στα 20000 χλμ που κάνει τον χρόνο δίνει 1600 ευρώ.

        Εχει τεκμήριο αγοράς και χρήσης και δεν τον βολεύει το λήζινγκ.

        Ο αντίλογος είναι να πάρει ένα ηλεκτρικό των 50000, γιατί τόσο κάνει το φτηνότερο Τέσλα, αγορά, επιδότηση και φορτιστής, να περιμένει να του δώσει πίσω το κράτος που έκανε 6 χρόνια να δώσει σύνταξη χηρείας στην πεθερά μου, να κάνει μία διαίρεση δηλαδή, να πάρει την επιδότηση, να έχει το νου του να είναι πάντα φορτισμένος και βέβαια να έχει και χρόνο, να πηγαίνει να φορτίζει...

        Μόνο για συνταξιούχους και κατόχους 3-4 αυτοκινήτων είναι τα ηλεκτρικά, όπως και για υπαλλήλους που κάθονται σε ένα γραφείο με δικό τους πάρκινγκ και φορτιστή.

        Και κάτι τελευταίο.

        Θα πρέπει να ξέρουμε κάποτε και το κόστος φόρτισης...

        Σε πραγματική κατάσταση, όχι τα δωρεάν σε 5 σημεία της Αθήνας και άλλα 5 στους Α/Δ.

        Διόρθωση

        https://www.tesla.com/el_gr/findus?v=2&bounds=42.209285596195755%2C30.60382547246179%2C36.063632178420114%2C13.728825472461791&zoom=7&filters=supercharger

        1 στην Αθήνα και 3 στην υπόλοιπη Ελλάδα...

        Γελάνε και οι μπαταρίες οι μη αλκαλικές...

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
        Εμαθα...

        C fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 5
        • C
          clockwork82 @criuser last edited by

          @criuser said in Stellantis ελλαδα=κλεψια?:

          Μπορείς να μας πεις τα οφέλη ενός ηλεκτρικού, για έναν ΕΕ που πρέπει να κάνει 50-150 χλμ την ημέρα και δεν έχει φορτιστή σπίτι του ?

          Που επίσης μπορεί να χρειαστεί να πάει το πρωί στις δουλειές του και να κάνει ένα ταξίδι μέχρι την Αμφιλοχία ή την Κυπαρισσία, ή την κεντρική Εύβοια και βέβαια να γυρίσει το απόγευμα στο γραφείο του να δουλέψει.

          Αυτός έχει ένα ντίζελ των 25-35000 ανάλογα με το μέγεθος και ξοδεύει 5 λίτρα στα 100 χλμ ήτοι 8 ευρώ.

          Στα 20000 χλμ που κάνει τον χρόνο δίνει 1600 ευρώ.

          Εχει τεκμήριο αγοράς και χρήσης και δεν τον βολεύει το λήζινγκ.

          Ο αντίλογος είναι να πάρει ένα ηλεκτρικό των 50000, γιατί τόσο κάνει το φτηνότερο Τέσλα, αγορά, επιδότηση και φορτιστής, να περιμένει να του δώσει πίσω το κράτος που έκανε 6 χρόνια να δώσει σύνταξη χηρείας στην πεθερά μου, να κάνει μία διαίρεση δηλαδή, να πάρει την επιδότηση, να έχει το νου του να είναι πάντα φορτισμένος και βέβαια να έχει και χρόνο, να πηγαίνει να φορτίζει...

          Μόνο για συνταξιούχους και κατόχους 3-4 αυτοκινήτων είναι τα ηλεκτρικά, όπως και για υπαλλήλους που κάθονται σε ένα γραφείο με δικό τους πάρκινγκ και φορτιστή.

          Και κάτι τελευταίο.

          Θα πρέπει να ξέρουμε κάποτε και το κόστος φόρτισης...

          Σε πραγματική κατάσταση, όχι τα δωρεάν σε 5 σημεία της Αθήνας και άλλα 5 στους Α/Δ.

          Διόρθωση

          https://www.tesla.com/el_gr/findus?v=2&bounds=42.209285596195755%2C30.60382547246179%2C36.063632178420114%2C13.728825472461791&zoom=7&filters=supercharger

          1 στην Αθήνα και 3 στην υπόλοιπη Ελλάδα...

          Γελάνε και οι μπαταρίες οι μη αλκαλικές...

          Εγώ ζω σε πόλη της βόρειας Ελλάδας ΧΩΡΙΣ superchargers, αλλά δεν αντιμετωπίζω κανένα θέμα με φόρτιση στο σπίτι ή με ταξίδια.

          Εσείς ζείτε στην Αθήνα και βρίσκετε όλο προβλήματα. Λογικό, δεν λέω.

          Επόμενος

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • C
            criuser last edited by

            Λογικό γιατί τα χλμ που κάνεις είναι λιγότερα, ενώ μπορείς να φορτίσεις στο σπίτι σου.

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
            Εμαθα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • D
              dstou last edited by

              κλοκγουόρκ82 για πες το προφίλ χρήσης του ηλεκτρικού σου ιχ.

              C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                teo-mak last edited by

                Το ηλεκτρικό δεν κάνει για όλα τα προφίλ οδηγών.
                Προσωπικά το σκέφτομαι σοβαρά να" πατήσω την σκανδάλη " για ev . Αυτό έχει να κάνει με τα μέρη που κινούμαστε σαν οικογένεια σε σχέση με τους υφιστάμενους φορτιστές.
                Για την περίπτωση του cruiser και όχι μόνο, το diesel είναι μονόδρομος.
                Βέβαια αυτό θα αλλάξει στο μέλλον με την εγκατάσταση περισσότερων ταχυφορτιστων.

                elteo 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • elteo
                  elteo @teo-mak last edited by

                  @teo-mak said in Stellantis ελλαδα=κλεψια?:

                  Βέβαια αυτό θα αλλάξει στο μέλλον με την εγκατάσταση περισσότερων ταχυφορτιστων.

                  To ρεύμα που θα βρεθεί να δω.....Θυμάστε τα καλοκαίρια τι γίνεται με τις καταναλώσεις. Οι ανανεώσιμες πηγές αν επαρκούσαν δεν θα μας έπρηζαν να κάνουμε οικονομία.

                  C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • C
                    clockwork82 @dstou last edited by

                    @dstou said in Stellantis ελλαδα=κλεψια?:

                    κλοκγουόρκ82 για πες το προφίλ χρήσης του ηλεκτρικού σου ιχ.

                    50χλμ την ημέρα σε αστικό και περιαστικό ιστό (εργασία μου και δραστηριότητες παιδιού)

                    150χλμ ένα σύνηθες ΣΚ, πάνω από 300-400 σε εκδρομές (μια φορά τον μήνα).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      clockwork82 @elteo last edited by

                      @elteo said in Stellantis ελλαδα=κλεψια?:

                      @teo-mak said in Stellantis ελλαδα=κλεψια?:

                      Βέβαια αυτό θα αλλάξει στο μέλλον με την εγκατάσταση περισσότερων ταχυφορτιστων.

                      To ρεύμα που θα βρεθεί να δω.....Θυμάστε τα καλοκαίρια τι γίνεται με τις καταναλώσεις. Οι ανανεώσιμες πηγές αν επαρκούσαν δεν θα μας έπρηζαν να κάνουμε οικονομία.

                      Η «οικονομία» ήταν κυρίως όσο εξαρτιόσουν από τα καπρίτσια του Ρώσου. Και λόγω αντοχών του συστήματος διανομής.
                      Το πρώτο θέμα με τον Ρώσο «λύθηκε» με αμερικανικό LNG, το δεύτερο βελτιώνεται καθημερινά με αναβαθμίσεις υποσταθμών ανά τη χώρα. Πάντως οι τιμές στο ρεύμα υποχώρησαν και υποχωρούν κι άλλο.

                      elteo 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        criuser last edited by

                        Και το πετρέλαιο στο 1,45 περίπου το βλέπω τώρα...
                        Δηλαδή σε ταξίδι 7 ευρώ, στην πόλη 8.

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                        Εμαθα...

                        C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          clockwork82 @criuser last edited by

                          @criuser said in Stellantis ελλαδα=κλεψια?:

                          Και το πετρέλαιο στο 1,45 περίπου το βλέπω τώρα...
                          Δηλαδή σε ταξίδι 7 ευρώ, στην πόλη 8.

                          Σύμφωνοι.
                          Συν τέλη και φόρος τεκμηρίου (πόθεν ας πούμε πως το καλύπτεις).
                          Για ποσα άλογα; 100-130 στο τσακίρ κεφι; (Ωφέλιμο φάσμα λειτουργίας 1000 στροφές)
                          Πλατφόρμα δεκαετίας με ημιάκαμπτο, εμπρος κίνηση κλπ;

                          Ξέρω από PSA diesel, δυο έχουμε στην ευρεία οικογένεια.

                          C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • C
                            criuser @clockwork82 last edited by

                            @clockwork82 said in Stellantis ελλαδα=κλεψια?:

                            @criuser said in Stellantis ελλαδα=κλεψια?:

                            Και το πετρέλαιο στο 1,45 περίπου το βλέπω τώρα...
                            Δηλαδή σε ταξίδι 7 ευρώ, στην πόλη 8.

                            Σύμφωνοι.
                            Συν τέλη και φόρος τεκμηρίου (πόθεν ας πούμε πως το καλύπτεις).
                            Για ποσα άλογα; 100-130 στο τσακίρ κεφι; (Ωφέλιμο φάσμα λειτουργίας 1000 στροφές)
                            Πλατφόρμα δεκαετίας με ημιάκαμπτο, εμπρος κίνηση κλπ;

                            Ξέρω από PSA diesel, δυο έχουμε στην ευρεία οικογένεια.

                            120 το αιρκρος, 130 το 3008, αυτόματα και τα δύο και δεν είναι ωφέλιμο 1000. Ειδικά το ελαφρύτερο 3 έχει δώσει τσαγάκια σε πολλούς..

                            Το 3008 είναι του γιού μου και δεν το οδηγώ, παρά ελάχιστα και είναι καινούργιο.

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                            Εμαθα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dstou last edited by dstou

                              ***50χλμ την ημέρα σε αστικό και περιαστικό ιστό (εργασία μου και δραστηριότητες παιδιού)

                              150χλμ ένα σύνηθες ΣΚ, πάνω από 300-400 σε εκδρομές (μια φορά τον μήνα).***

                              Ναι, αλλά για τα υπόλοιπα? Που παρκάρεις? Έχεις φορτιστή εκεί? Που φορτίζεις στα ταξίδια?

                              C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • C
                                clockwork82 @dstou last edited by

                                @dstou said in Stellantis ελλαδα=κλεψια?:

                                ***50χλμ την ημέρα σε αστικό και περιαστικό ιστό (εργασία μου και δραστηριότητες παιδιού)

                                150χλμ ένα σύνηθες ΣΚ, πάνω από 300-400 σε εκδρομές (μια φορά τον μήνα).***

                                Ναι, αλλά για τα υπόλοιπα? Που παρκάρεις? Έχεις φορτιστή εκεί? Που φορτίζεις στα ταξίδια?

                                Σπίτι με ΦΒ και wallbox
                                Στα ταξίδια, αν είμαι στο κεντρικό άξονα Αθήνας-Θεσσαλονίκης σε supercharger, αλλιώς στον προορισμό μου ή σε οποιονδήποτε DC που θα βρω (δεν έχει τύχει ακόμα)

                                elteo 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • elteo
                                  elteo @clockwork82 last edited by

                                  @clockwork82 said in Stellantis ελλαδα=κλεψια?:

                                  @elteo said in Stellantis ελλαδα=κλεψια?:

                                  @teo-mak said in Stellantis ελλαδα=κλεψια?:

                                  Βέβαια αυτό θα αλλάξει στο μέλλον με την εγκατάσταση περισσότερων ταχυφορτιστων.

                                  To ρεύμα που θα βρεθεί να δω.....Θυμάστε τα καλοκαίρια τι γίνεται με τις καταναλώσεις. Οι ανανεώσιμες πηγές αν επαρκούσαν δεν θα μας έπρηζαν να κάνουμε οικονομία.

                                  Η «οικονομία» ήταν κυρίως όσο εξαρτιόσουν από τα καπρίτσια του Ρώσου. Και λόγω αντοχών του συστήματος διανομής.
                                  Το πρώτο θέμα με τον Ρώσο «λύθηκε» με αμερικανικό LNG, το δεύτερο βελτιώνεται καθημερινά με αναβαθμίσεις υποσταθμών ανά τη χώρα. Πάντως οι τιμές στο ρεύμα υποχώρησαν και υποχωρούν κι άλλο.

                                  Δηλ είμαστε σε ενεργειακή επάρκεια αν βγουν στην αγορά 2 εκ. ηλεκτρικά? Εδώ όσο θυμάμαι τον εαυτό μου το καλοκαίρι στέναζε η ΔΕΗ από την κατανάλωση των A/C.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • elteo
                                    elteo @clockwork82 last edited by elteo

                                    @clockwork82 said in Stellantis ελλαδα=κλεψια?:

                                    @dstou said in Stellantis ελλαδα=κλεψια?:

                                    ***50χλμ την ημέρα σε αστικό και περιαστικό ιστό (εργασία μου και δραστηριότητες παιδιού)

                                    150χλμ ένα σύνηθες ΣΚ, πάνω από 300-400 σε εκδρομές (μια φορά τον μήνα).***

                                    Ναι, αλλά για τα υπόλοιπα? Που παρκάρεις? Έχεις φορτιστή εκεί? Που φορτίζεις στα ταξίδια?

                                    Σπίτι με ΦΒ και wallbox

                                    Εμ βλέπεις τα πράγματα από την δική σου κατάσταση. Το 99% δεν είναι έτσι.

                                    C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • D
                                      dstou last edited by dstou

                                      Είναι σε ένα μικρό ποσοστό του πληθυσμού που μένουν σε μονοκατοικίες, ή οικογενειακές πολυκατοικίες, που έχουν δυνατότητα στάθμευσης και που έχουν και δυνατότητα φόρτισης μέσω φ/β. Καλά έκανε και πήρε ηλεκτρικό, και όσο συνεχίζει σε αυτό το προφίλ χρήσης δεν υπάρχει λόγος να ξαναγυρίσει σε συμβατικό.
                                      Φυσικά το ποσοστό στην πράξη είναι ακόμη μικρότερο, γιατί από όλους αυτούς που ζουν σε μονοκατοικίες δεν έχουν όλοι τη δυνατότητα να αγοράσουν καινούργιο ιχ, και μάλιστα σχετικά ακριβό. Και λόγω σκίασης ή άλλων παραγόντων, μπορεί να μην έχουν καν δυνατότητα για φ/β.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        clockwork82 @elteo last edited by clockwork82

                                        @elteo said in Stellantis ελλαδα=κλεψια?:

                                        @clockwork82 said in Stellantis ελλαδα=κλεψια?:

                                        @dstou said in Stellantis ελλαδα=κλεψια?:

                                        ***50χλμ την ημέρα σε αστικό και περιαστικό ιστό (εργασία μου και δραστηριότητες παιδιού)

                                        150χλμ ένα σύνηθες ΣΚ, πάνω από 300-400 σε εκδρομές (μια φορά τον μήνα).***

                                        Ναι, αλλά για τα υπόλοιπα? Που παρκάρεις? Έχεις φορτιστή εκεί? Που φορτίζεις στα ταξίδια?

                                        Σπίτι με ΦΒ και wallbox

                                        Εμ βλέπεις τα πράγματα από την δική σου κατάσταση. Το 99% δεν είναι έτσι.

                                        @elteo said in Stellantis ελλαδα=κλεψια?:

                                        @clockwork82 said in Stellantis ελλαδα=κλεψια?:

                                        @dstou said in Stellantis ελλαδα=κλεψια?:

                                        ***50χλμ την ημέρα σε αστικό και περιαστικό ιστό (εργασία μου και δραστηριότητες παιδιού)

                                        150χλμ ένα σύνηθες ΣΚ, πάνω από 300-400 σε εκδρομές (μια φορά τον μήνα).***

                                        Ναι, αλλά για τα υπόλοιπα? Που παρκάρεις? Έχεις φορτιστή εκεί? Που φορτίζεις στα ταξίδια?

                                        Σπίτι με ΦΒ και wallbox

                                        Εμ βλέπεις τα πράγματα από την δική σου κατάσταση. Το 99% δεν είναι έτσι.

                                        Είναι κι άλλοι που δεν ζουν σε μεζονέτες αλλά σε πολυκατοικίες και έχουν εγκαταστήσει νόμιμους φορτιστές στα πάρκινγκ τους. Φυσικά και το θέμα δεν βολευει το 100% ακόμα, αλλά ούτε και το 1% που ισχυρίζεσαι.
                                        Εγώ θα έλεγα πως το 20% του πληθυσμού μπορεί να εγκαταστήσει σχετικά ευκολα έναν φορτιστή. Και θα το δούμε να γίνεται πραγματικότητα σε 2 έτη το πολύ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator @criuser last edited by

                                          @criuser said in Stellantis ελλαδα=κλεψια?:

                                          Μπορείς να μας πεις τα οφέλη ενός ηλεκτρικού, για έναν ΕΕ που πρέπει να κάνει 50-150 χλμ την ημέρα και δεν έχει φορτιστή σπίτι του ?

                                          Εαν ειναι Τέσλα το όφελος ειναι οτι μπορει να τα κάνει δωρεάν. Εαν ειναι αλλο ηλεκτρικό δεν ασχολούμαστε γιατι με τις τιμες των Τεσλα εκει που εχουν πεσει είναι βλακεια να παρεις αλλο ηλεκτρικό, ξεκάθαρα και απλά!

                                          Και φυσικά εκτος αυτου του ακραιου παραδειγματος, για την πλειοψηφια που κανει 300-400χλμ την εβδομαδα σε σχολεια, δουλεια, βολτες κλπ ειναι ταμάμ! Με μια δωρεαν φορτιση βγάζεις ολη την εβδομάδα.

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • diego1960
                                            diego1960 last edited by diego1960

                                            Σίγουρα αλλά υπάρχουν και κάποιοι από εμάς που δε θα ήθελαν Τέσλα ούτε χάρισμα. Προσωπικά δε θα με χάλαγε μια ηλεκτρική 4ρα (αν και σαφώς καλύτερο αυτοκίνητο η θερμική φυσικά σε εντελώς άλλη τιμή πολύ πιο πάνω), αλλά Τέσλα ούτε με σφαίρες παρά το πλεονέκτημα της τιμής και του δικτύου ταχυφορτιστών.
                                            Είναι λογική επιλογή σίγουρα, αλλά καθόλου συναισθηματική, δε μπορώ να φανταστώ για την ακρίβεια κανέναν να ξυπνάει με ενθουσιασμό το πρωί για να κατέβει στο γκαράζ να δει αυτό το πράγμα παρκαρισμένο. Μια Taycan, μια 4ρα το βγάζουν αυτό.
                                            Αν μιλάμε για πιο συμβατικά ηλεκτρικά βράσε ρύζι, κάτι κουβάδες ID3, κάτι ηλεκτρικά Mini με αυτονομία ως το περίπτερο κτλ δεν πάνε πουθενά.

                                            Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 5 / 14
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr