Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 471
    • 472
    • 473
    • 474
    • 475
    • 488
    • 489
    • 473 / 489
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    81
    9775
    219763
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • panos2171
      panos2171 last edited by

      Αξίζει, όπως και ο αεροσυμπιεστής.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • bassstarlet
        bassstarlet last edited by

        Ρε παιδιά συγγνώμη, δεν είναι τεχνικό θέμα (ή μήπως είναι;) αλλά για πιο λόγο η Μερσεντέ έχει μοτέρ Ρενώ;

        «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

        fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • fanis75
          fanis75 moderator @bassstarlet last edited by

          @bassstarlet said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

          Ρε παιδιά συγγνώμη, δεν είναι τεχνικό θέμα (ή μήπως είναι;) αλλά για πιο λόγο η Μερσεντέ έχει μοτέρ Ρενώ;

          Γιατί της κοστίζει πολύ λιγότερο από να εξελίξει μόνη της από το μηδέν ενα κινητήρα χαμηλού κυβισμού. Η ΜΒ παραδοσιακά ειδικεύεται σε πολυκίλινδρα μοτέρ με πολλά κυβικά.

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • W
            w202-amg last edited by

            Μπουζί σε κουτί ηλικίας 20+ χρόνων έχουν θέμα? Βρήκα σταματημένο κωδικό που έψαχνα πολύ φθηνά

            N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • bassstarlet
              bassstarlet last edited by

              Kαλά, δεν είχε χαμηλού κυβισμού μοτέρ η Μερσεντές σε παλαιότερα μοντέλα;
              Και 'κείνα άλλης εταιρίας ήταν;

              «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

              W fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 0
              • W
                w202-amg @bassstarlet last edited by

                @bassstarlet said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                Kαλά, δεν είχε χαμηλού κυβισμού μοτέρ η Μερσεντές σε παλαιότερα μοντέλα;
                Και 'κείνα άλλης εταιρίας ήταν;

                Μέχρι 2143 κκ έφτανε τώρα δεν έχω άποψη

                bassstarlet 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nolimit14 @w202-amg last edited by

                  @w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                  Μπουζί σε κουτί ηλικίας 20+ χρόνων έχουν θέμα? Βρήκα σταματημένο κωδικό που έψαχνα πολύ φθηνά

                  Εννοείς ότι είναι μέσα σε κουτί 20 χρόνια?Πολλά δεν είναι?Δεν ξέρω κι όλας...Εξαρτάται που ήταν αποθηκευμένα κλπ...
                  Έχω και εγώ ένα παρόμοιο πρόβλημα..
                  Πέρυσι τον Απρίλιο είχα αγοράσει ένα φίλτρο λαδιού και 4 μπουζί.Έμενα Αθήνα τότε.Τα είχα σε μια ντουλάπα που βάζουμε ρούχα(υπνοδωμάτιο έξτρα που δεν το χρησιμοποιούσαμε και το είχαμε σαν αποθήκη).Επειδή όμως τον Αύγουστο έφυγα από Αθήνα,στο καινούριο σπίτι εκτός Αθηνών τα έβαλα σε μια ντουλάπα σε εξωτερικό χώρο...με περισσότερη υγρασία από Αθήνα εννοείται...το φίλτρο λαδιού έμεινε εκεί μέχρι τον Νοέμβρη οπότε το ξανάβαλα μέσα στο σπίτι και τα μπουζί μείναν μέχρι τα τέλη Φλεβάρη οπότε τα ξαναέβαλα και αυτά μέσα στο σπίτι.Το φίλτρο λαδιού το πέταξα,για 5 ευρώ δεν το ρίσκαρα καν.Τα μπουζί όμως τα έχω ακόμα.Είναι καλό ότι έμειναν σε ντουλάπα εξωτερικού χώρου για ένα 6μηνο ή όχι?Άμα είναι να τα πετάξω και αυτά...Στο αμάξι που θα μπουν αλλάζονται κάθε 30000 χιλιόμετρα και έχει κάνει 14000 με τα τωρινά μπουζί...υπολογίζω ότι τις 30000 θα τις φτάσει του χρόνου τον Αύγουστο-Σεπτέμβρη.Να τα κρατήσω και να τα βάλω τότε ή να τα πετάξω και να βάλω καινούρια του χρόνου?Υπόψιν όλο τον καιρό είναι μέσα στα κουτιά τους,δεν τα άνοιξα.Και το φίλτρο λαδιού το είχα κλεισμένο στο κουτί του(και όλα μαζί,4 μπουζί και φίλτρο τα ειχα σε ένα μεγάλο κουτί)αλλά για καλό και για κακό το πέταξα...

                  W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • bassstarlet
                    bassstarlet @w202-amg last edited by

                    @w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                    @bassstarlet said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                    Kαλά, δεν είχε χαμηλού κυβισμού μοτέρ η Μερσεντές σε παλαιότερα μοντέλα;
                    Και 'κείνα άλλης εταιρίας ήταν;

                    Μέχρι 2143 κκ έφτανε τώρα δεν έχω άποψη

                    Και η σειρά Α που έβγαζε και στα 1.4, πραγματοποιώντας το όνειρο του Έλληνα «Μερσεντέ νάναι και ας είναι και 1300» ούτε αυτά τα μοτέρ ήταν δικά της;

                    «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • W
                      w202-amg @nolimit14 last edited by

                      @nolimit14 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                      @w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                      Μπουζί σε κουτί ηλικίας 20+ χρόνων έχουν θέμα? Βρήκα σταματημένο κωδικό που έψαχνα πολύ φθηνά

                      Εννοείς ότι είναι μέσα σε κουτί 20 χρόνια?Πολλά δεν είναι?Δεν ξέρω κι όλας...Εξαρτάται που ήταν αποθηκευμένα κλπ...
                      Έχω και εγώ ένα παρόμοιο πρόβλημα..
                      Πέρυσι τον Απρίλιο είχα αγοράσει ένα φίλτρο λαδιού και 4 μπουζί.Έμενα Αθήνα τότε.Τα είχα σε μια ντουλάπα που βάζουμε ρούχα(υπνοδωμάτιο έξτρα που δεν το χρησιμοποιούσαμε και το είχαμε σαν αποθήκη).Επειδή όμως τον Αύγουστο έφυγα από Αθήνα,στο καινούριο σπίτι εκτός Αθηνών τα έβαλα σε μια ντουλάπα σε εξωτερικό χώρο...με περισσότερη υγρασία από Αθήνα εννοείται...το φίλτρο λαδιού έμεινε εκεί μέχρι τον Νοέμβρη οπότε το ξανάβαλα μέσα στο σπίτι και τα μπουζί μείναν μέχρι τα τέλη Φλεβάρη οπότε τα ξαναέβαλα και αυτά μέσα στο σπίτι.Το φίλτρο λαδιού το πέταξα,για 5 ευρώ δεν το ρίσκαρα καν.Τα μπουζί όμως τα έχω ακόμα.Είναι καλό ότι έμειναν σε ντουλάπα εξωτερικού χώρου για ένα 6μηνο ή όχι?Άμα είναι να τα πετάξω και αυτά...Στο αμάξι που θα μπουν αλλάζονται κάθε 30000 χιλιόμετρα και έχει κάνει 14000 με τα τωρινά μπουζί...υπολογίζω ότι τις 30000 θα τις φτάσει του χρόνου τον Αύγουστο-Σεπτέμβρη.Να τα κρατήσω και να τα βάλω τότε ή να τα πετάξω και να βάλω καινούρια του χρόνου?Υπόψιν όλο τον καιρό είναι μέσα στα κουτιά τους,δεν τα άνοιξα.Και το φίλτρο λαδιού το είχα κλεισμένο στο κουτί του(και όλα μαζί,4 μπουζί και φίλτρο τα ειχα σε ένα μεγάλο κουτί)αλλά για καλό και για κακό το πέταξα...

                      Λοιπόν τα αγόρασα,αγόρασα..... 120 μπουζί , ή μεγάλη εξυπνάδα έκανα ή μεγάλη μλκια.,εδώ θα είμαστε να γράψω.
                      @bassstarlet προσωπικά και τον 2143( ντίζελ) τον θεωρώ σκουπίδι της μερκ, μονή καδένα και τοποθετημένη προς το firewall για να μην ακούγεται λέει.... Δυστυχώς η μερκ συχνά πυκνά άκουγε την κριτική του τύπου και πελατών λες και δεν ήταν σίγουρη που βάδιζε.
                      Από την άλλη τα μικρά κυβικά ανέκαθεν μερκ bmw τα είχαν για χώρες με καθυστερημένο φορολογικό σύστημα οπότε δεν νοιάζονται.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nolimit14 last edited by

                        Άλλη απορία(μία-μία τις σκέφτομαι)
                        Όταν έχει πρόβλημα ένα ρουλεμάν τροχού πχ το εμπρός αριστερό,πρέπει να αλλαχτεί μόνο αυτό ή και το άλλο που βρίσκεται στον ίδιο άξονα(στην εν λόγω περίπτωση και το εμπρός δεξι)άσχετα αν εκείνο δεν έχει πρόβλημα?

                        W O 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                        • W
                          w202-amg @nolimit14 last edited by

                          @nolimit14 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                          Άλλη απορία(μία-μία τις σκέφτομαι)
                          Όταν έχει πρόβλημα ένα ρουλεμάν τροχού πχ το εμπρός αριστερό,πρέπει να αλλαχτεί μόνο αυτό ή και το άλλο που βρίσκεται στον ίδιο άξονα(στην εν λόγω περίπτωση και το εμπρός δεξι)άσχετα αν εκείνο δεν έχει πρόβλημα?

                          Σε πρόσθιο κινητό ? Έχει διαφορά αν είναι κωνικό ή φιξ

                          N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nolimit14 @w202-amg last edited by

                            @w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                            @nolimit14 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                            Άλλη απορία(μία-μία τις σκέφτομαι)
                            Όταν έχει πρόβλημα ένα ρουλεμάν τροχού πχ το εμπρός αριστερό,πρέπει να αλλαχτεί μόνο αυτό ή και το άλλο που βρίσκεται στον ίδιο άξονα(στην εν λόγω περίπτωση και το εμπρός δεξι)άσχετα αν εκείνο δεν έχει πρόβλημα?

                            Σε πρόσθιο κινητό ? Έχει διαφορά αν είναι κωνικό ή φιξ

                            Σε προσθιοκίνητο,ναι...δηλαδή ανάλογα την περίπτωση είτε θέλει άλλαγμα μόνο το προβληματικό ή αναγκαστικά και τα δύο...σωστά?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • O
                              otokomae @nolimit14 last edited by

                              @nolimit14 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                              Άλλη απορία(μία-μία τις σκέφτομαι)
                              Όταν έχει πρόβλημα ένα ρουλεμάν τροχού πχ το εμπρός αριστερό,πρέπει να αλλαχτεί μόνο αυτό ή και το άλλο που βρίσκεται στον ίδιο άξονα(στην εν λόγω περίπτωση και το εμπρός δεξι)άσχετα αν εκείνο δεν έχει πρόβλημα?

                              Μόνο το προβληματικό αλλάζεις!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • fanis75
                                fanis75 moderator @bassstarlet last edited by

                                @bassstarlet said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                                Kαλά, δεν είχε χαμηλού κυβισμού μοτέρ η Μερσεντές σε παλαιότερα μοντέλα;
                                Και 'κείνα άλλης εταιρίας ήταν;

                                Που είχε? Εννοείς τα 1.500 στην Α/Β κλας? Δεν ξέρω τι μοτέρ ήταν, νομίζω όχι δικά της. Το πιο μικρό δικό της ήταν ο 1.8. Επίσης δεν είχε μικρά τούρμπο, μεγάλο το κόστος εξέλιξης.

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  driver-m last edited by

                                  Για δισκο πλατο μαρκας exedy για suzuki splash εχει καποια αποψη σε σχεση με τις καθιερωμενες luk και sachs?
                                  Eιναι εφαμιλλο ή της κακιας ωρας ?

                                  T A 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                  • bassstarlet
                                    bassstarlet last edited by

                                    H πρώτη γενιά Α καλά θυμόμουν πως είχε και 1.4, αλλά δεν βρήκα αν τα μοτέρ ήταν δικά της.
                                    Τέλος πάντων, πολύ ασχοληθήκαμε!

                                    «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      thodoris91 @driver-m last edited by

                                      @driver-m said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                                      Για δισκο πλατο μαρκας exedy για suzuki splash εχει καποια αποψη σε σχεση με τις καθιερωμενες luk και sachs?
                                      Eιναι εφαμιλλο ή της κακιας ωρας ?

                                      Παίζει να είναι και καλύτερο

                                      panos2171 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • A
                                        accentwizard @driver-m last edited by

                                        @driver-m said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                                        Για δισκο πλατο μαρκας exedy για suzuki splash εχει καποια αποψη σε σχεση με τις καθιερωμενες luk και sachs?
                                        Eιναι εφαμιλλο ή της κακιας ωρας ?

                                        Πολυ μετριο σετ,δεν ειχα μεινει καθολου ευχαριστημενος.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • bassstarlet
                                          bassstarlet last edited by

                                          Yπάρχει κάποια μάρκα, που να έχει τη φήμη του «ελαφρού» συμπλέκτη;

                                          «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • panos2171
                                            panos2171 @thodoris91 last edited by

                                            @thodoris91 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                                            @driver-m said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                                            Για δισκο πλατο μαρκας exedy για suzuki splash εχει καποια αποψη σε σχεση με τις καθιερωμενες luk και sachs?
                                            Eιναι εφαμιλλο ή της κακιας ωρας ?

                                            Παίζει να είναι και καλύτερο

                                            Σίγουρα όχι της κακιάς αλλά εξαρτάται και το αυτοκίνητο. Περισσότερο ασχολούνται με γιαπωνέζικα, η Mazda τα χρησιμοποιούσε ως πρώτης τοποθέτησης. Επίσης υπάρχει και η aisin που τη χρησιμοποιούσε (και) η Toyota.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 471
                                            • 472
                                            • 473
                                            • 474
                                            • 475
                                            • 488
                                            • 489
                                            • 473 / 489
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr