-
@diego1960 said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Καλά αν και λάτρης της Merc, αν είχα τα λεφτά του μάλλον θα έπαιρνα Cayman GT4 RS. Ωραία και η Merc αλλά το άλλο πρέπει να είναι ανώτερο, πιο στριφτερό.
Γενικά επιλογές υπάρχουν, κρίμα που δεν έχουμε τα χρήματα!
Μπα.. προβλήματα φέρνουν τα πολλά λεφτά.. καλύτερα φτωχαδακια.. άντε τώρα να διαλέγεις 700.000€ αυτοκίνητο, εδώ με 25 και έκανε ενάμιση χρόνο να επιλέξω, με τα πολλά θα ήθελα καμία 30αρια!
-
Σήμερα γνώρισα κάποιους φοιτητές Μηχανολόγους από το Μετσόβειο. Μου έδειχναν φωτογραφίες από ένα μονοθέσιο που ανέπτυξαν. Θα κατέβουν σε αγώνες, με άλλα πολυτεχνεία απ' ότι κατάλαβα.
Το σχεδίασαν όλο μόνοι τους. Μοτέρ, σασί, αναρτήσεις. Και με κύριο χορηγό τη Bosch, κατασκευάστηκαν όλα κομμάτι-κομμάτι από Ελληνικές εταιρείες και μηχανουργεία.
Η επίσημη παρουσίαση θα γίνει τον Απρίλιο. Ένα μεγάλο μπράβο στα παιδιά και στην άλλη Ελλάδα που μας δείχνουν.
Δύο απόφοιτοι που δούλευαν στο ίδιο project εργάζονται ήδη στη Wiliams απ' ότι μου είπαν.
Μπράβο πάλι σε όλους. Και εύχομαι παρά τα προβλήματα της χώρας, η νέα γενιά να βρει το δρόμο της μέσα από την προσπάθεια και την αριστεία. Κι ας είναι και στο εξωτερικό. -
Δεν είναι οι μόνοι. Οι Βολιώτες ξεκίνησαν το 2009:
https://centaurusracing.gr/ -
Έχει μεγάλη ιστορία η σχολή των μηχανολόγων σε μονοθέσια.
-
Εχω την εντύπωση ότι η ART του Αριστοτελείου ήταν η πρώτη που ξεκίνησε την κατασκευή μονοθεσίων.
-
Περί αύξησης τιμών ΙΧ νέων και μεταχειρισμένων, ένα ενδιαφέρον άρθρο στο cnn
https://edition.cnn.com/2023/04/02/cars/worst-time-to-buy-car-prices-inflation-dg -
Ότι συζητούσαμε για την πτώση των τιμών των μεταχειρισμένων bev. Λόγω της μεγάλης διαφοράς της τιμής τους (από εποχές πανδημίας με ελλείψεις πρώτων υλών) από τα καινούργια και στην προσαρμογή της δευτερογενούς αγοράς των μεταχειρισμένων στα νέα δεδομένα.
Οι τιμές σταδιακά θα πέφτουν και θα βρεθεί ένα νέο σημείο ισορροπίας αναλόγως του πληθωρισμού και των εισοδημάτων που προσαρμόζονται σε αυτόν. Έχουμε ακόμα, αλλά σταδιακά προς τα εκεί πάμε, αν δεν υπάρξει κάτι έκτακτο σε παγκόσμιο επίπεδο.
Που είναι οι αναλυτές αγοράς του forum;
Χαχαχα
-
Εδώ πάμε για ρεκόρ στην Ελλάδα πωλήσεων... έρχονται και εκλογές.
-
Υπήρξαν στην Ευρώπη μεγάλες πτώσεις στις τιμές των μεταχειρισμένων bev, και το γεγονός αυτό χρησιμοποιήθηκε ως επιχείρημα για την απαξίωση της τεχνολογίας τους.
Δηλαδή χρησιμοποιείται από συμforumιτες λανθασμένα ένα γεγονός για να εκφράσουν τις εμμονές τους.
Εάν δεις και στην πηγή θα δεις γενικότερα πως και σε άλλα μέρη του κόσμου αυτού ο ρυθμός μείωσης της τιμής των μεταχειρισμένων είναι μεγάλος. Αυτό συμβαίνει διότι καθώς υπήρχε έλλειψη πρώτων υλών και στάσιμοπληθωρισμός στην εποχή της πανδημίας οι τιμές των μεταχειρισμένων κινήθηαν ανορθολογικα, ή ορθολογικά για τον στάσιμοπληθωρισμό. Αναλόγως την οπτική.
Σήμερα που σταδιακά η παραγωγή ομαλοποιείται, οι τιμές των μεταχειρισμένων κάνουν την απαραίτητη και προβλεπόμενη βουτιά στις τιμές τους για να πέσουν σε χαμηλότερο βαθμό αύξησης από αυτό των καινούργιων.
Γενικότερα όμως παρατηρείται μια έστω οριακή μείωση των τιμών της αγοράς. Αυτό θα αργήσει να φανεί σε εμάς τους αγοραστές αλλά γενικότερα σταδιακά και αργά η αγορά ομαλοποιείται
-
Καλά οκ!
-
@pgp737ng said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
@lap said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Ότι συζητούσαμε για την πτώση των τιμών των μεταχειρισμένων bev. Λόγω της μεγάλης διαφοράς της τιμής τους (από εποχές πανδημίας με ελλείψεις πρώτων υλών) από τα καινούργια και στην προσαρμογή της δευτερογενούς αγοράς των μεταχειρισμένων στα νέα δεδομένα.
Οι τιμές σταδιακά θα πέφτουν και θα βρεθεί ένα νέο σημείο ισορροπίας αναλόγως του πληθωρισμού και των εισοδημάτων που προσαρμόζονται σε αυτόν. Έχουμε ακόμα, αλλά σταδιακά προς τα εκεί πάμε, αν δεν υπάρξει κάτι έκτακτο σε παγκόσμιο επίπεδο.
Που είναι οι αναλυτές αγοράς του forum;
Χαχαχα
Τι λες ρε λαπη? Που τις είδες τις μειώσεις? Σε άλλη χώρα ζεις?
Οι αναλυτές αγοράς του φόρουμ σε έχουν κάνει ban! Αλλά αφού το είδα, ξαναγράφω τα προφανή..
Τα BEV πέφτουν γιατί έχουν γίνει σχεδόν ήδη obsolete.. αυτοκίνητα που έρχονται τώρα, έχουν χάσει ήδη μεγάλο μέρος της αξίας τους γιατί έρχονται ίδια πολύ καλύτερα (π.χ VW), ή γίνονται σιωπηλές αναβαθμίσεις και συνταρακτικές μειώσεις τιμών αφού κάνουν οικονομία κλίμακας ακόμη και σε κουμπιά (π.χ Tesla), ή φανερές αναβαθμίσεις (Stellantis/Koreans) μέσα στον ίδιο αυτόν χρόνο..
-
Βρε αναλυτή της αγοράς.....
Τα ηλεκτρικά που παρέθεσες ήταν δύο-τριών ετών, δηλαδή κατασκευάστηκαν στην πανδημία, όταν η παραγωγή τους ήταν προβληματική και το κόστος των αντίστοιχων μεταχειρισμένων αλλά και νέων ήταν ψηλα.
Τώρα με την σταδιακή εξομάλυνση της παράδοσης οχημάτων γίνεται αναπροσαρμογή των τιμών των μεταχειρισμένων και εμφανίζει μεγαλύτερη μεταβολή η τιμή τους συγκριτικά με πριν 2-3 έτη. Αυτό προφανώς μεταφράζεται ως πτώση των τιμών τους. Αλλά δεν εξετάζεις το πλαίσιο που αυτό γίνεται.Η τεχνολογία τους δεν είναι ακόμα out of dated, τρομάρα σου, χαχαχα αφού μιλάς ελληνικά γιατί σου ξεφεύγουν τα αγγλικά; Για να πείσεις;
Είναι ακριβώς τα ίδια μοντέλα στην αγορά με την ίδια τεχνολγια πάνω τους.
ΘΑ έρθει η νέα τεχνολογία μπαταριών στα επόμενα έτη όπου όντως θα υπάρξει μεγάλη απαξίωση στα σημερινά. Δεν είμαστε ακόμα σε αυτό το στάδιο.
Κάπου το διάβασες εσύ αυτό πως όντως θα επέλθει απαξίωση της παλαιάς τεχνολογίας, θέλησες να υπερασπιστείς τα diesel σαν οικολόγος που είσαι κατά δήλωση σου, είδες και τις τιμές των μεταχειρισμένων και εβγαλες και πόρισμα κατά των ηλεκτρικών και υπέρ των diesel.
Όσο για την stellantis είναι δείγμα του κακού σχεδιασμού της. Στα υπόλοιπα ηλεκτρικά οι εταιρίες σέβονται τους πελάτες τους μιας και σε όλη την καριέρα ενός μοντέλο ( έστω στα πρώτα που υπάρχουν στην αγορά, άλλωστε είναι νέα αγορά) στα βασικά τους είναι σταθερα. Δεν αλλάζουν μπαταρίες και κινητήρες ανά δύο έτη. Επιτέλους το παραδέχτηκες. Όλοι στο λέμε τόσο καιρό.
Υ.γ Για πολλοστή φορά, για άνθρωπος της τεχνολογίας και με γνώση της αγγλικής.... Δεν είμαι banned αλλά blocked από τους δύο σημαντικούς αναλυτές της αγοράς στο forum.
-
Και εγώ πάντως πιστεύω πως δεν θα υπάρξει κάποια σοβαρή μείωση τιμών.
Τα BEV όπως φαίνεται κάνουν μια μικρή διόρθωση που είναι δικαιολογημενη καθώς υπάρχει πρόσκαιρη μεγάλη προσφορά αυτοκινήτων.Οι υπόλοιποι έχουν βρει την κότα με τα χρυσά αυγά και δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να αλλάξουν τώρα στρατηγική, ειδικά αν θεωρήσουμε πως θα υπάρξει και διόρθωση μισθών προς τα πάνω με σταθεροποιηση του πληθωρισμού σε πολλές χώρες.
Οι τιμές των θερμικών σήμερα θα είναι απλά το κατώφλι των ηλεκτρικών αύριο, αυτή την μετάβαση ετοιμάζουν οι αυτοκίνητοβιομηχανίες.
Τώρα αν υπάρξει κάποια εξαίρεση όπως με τo μικρό golf ή το μικρό tesla μένει να το δούμε, κατά την άποψή μου είναι πυροτεχνηματα marketing.
-
-
Συνεχίστε κυρίζια βάζελοι να πηγαίνετε στο γήπεδο και να πληρώνετε διαρκείας.
-
@bassstarlet said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Συνεχίστε κυρίζια βάζελοι να πηγαίνετε στο γήπεδο και να πληρώνετε διαρκείας.
Τι έγινε;;;;;
-
-
Τι σπρέι είναι αυτό που τα σβήνει;;;;
-
Έλα ντε;
-
Έχει περάσει με κάτι την επιφάνεια πριν και μετά ψεκάζει με κάποιο διαλυτικό.
Στο μαρσπιε έχουν μείνει όλες οι μπογιές.
Τα βίντεο αυτά είναι για να δημιουργούν εντυπώσεις και να μαζεύουν θεάσεις.
Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!