-
@manast said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ολική;;;
Λογικά λόγο leasing
-
@tgd said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Πάντως κατέβασα το PDF κατά WLTP από το site της BMW...
ΑΛΛΑΓΗ: Μάλλον επειδή δεν παράγεται το μοντέλο πια, έχουν κρατήσει τις παλιές προδιαγραφές και στο νέο PDF. Πάντως πόσο παραπάνω να είναι 10; 15;
Στο Scross που είχα το 2017 (1.4 βενζίνη 140hp) ήταν 127gr NEDC και από 1-1-21 με τον ίδιο κινητήρα -λίγους μήνες πριν έρθουν τα mild hybrid με 129hp-, ήταν αν θυμάμαι καλά 143-145gr. WLTP.
-
101€ τέλη έχει το ερκρος το "καλό" με τις μεγάλες ζάντες, δεν θυμάμαι γραμμάρια του 2020
Τέλος πάντων, οι φαντασιώσεις και το πείσμα του Λαπ ελάχιστη σημασία έχουν, σας έχουμε δώσει άπειρα στατιστικά κατανάλωσης με τεκμηρίωση.
Τα μικρότερα ή λιγότερο δυνατά ή χειροκίνητα ντίζελ έχουν ακόμη μικρότερη μέση κατανάλωση από το τυπικό 5.5λτ ενώ τα πιο παλιά ή μεγαλύτερα, έχουν λίγο παραπάνω.Μετά από 30 χρόνια περιμένουμε τον Λαπ παγκόσμια να μας βγάλει απ την πλάνη...
από πάντα αν ήθελες οικονομία είχες επιλογή ντίζελ ή 1.200-1.300 βενζίνη, σήμερα με τα τούρμπο έπεσαν κι άλλο οι κυβισμοί κι οι καταναλώσεις.
Ευχάριστη εξέλιξη (κι ας λέει ο γάτος ή ο Καβαθας ή όποιος άλλος enthusiast) είναι τα υβριδικά ΤΟΥΟΤΑ, πετυχαίνουν περίπου τις ίδιες καταναλώσεις και στη πόλη και καλύτερα, με μικρό συμβιβασμό στις επιταχύνσεις, είναι αξιοπιστα κι αυτόματα, φτιάξανε αναρτήσεις που ήταν από κακά έως αδιάφορα, σιγά σιγά βελτιώνουν επιδόσεις και δεν είναι τάφος στα λίγα κυβικά, μόλις φτιάξουν σχεδιασμό κι αμαξωματα και αυξήσουν γραμμές παραγωγής θα είναι μονόδρομος για τον φτωχό ή τον συνειδητοποιημενο καταναλωτή.Όταν πάρουμε σύνταξη, θα ασχολούμαστε μόνο με ηλεκτρικά, είτε αυτά είναι αυτοκίνητα, είτε αυτοκινουμενα για ανθρώπους με κινητικά προβλήματα...
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Τέλος πάντων, οι φαντασιώσεις και το πείσμα του Λαπ ελάχιστη σημασία έχουν, σας έχουμε δώσει άπειρα στατιστικά κατανάλωσης με τεκμηρίωση.
Μας δουλεύεις ρε Πηλίου. Σιγά τα στατιστικά τα φοβερά... Σου λέμε όσοι έχουμε στο περιβάλλον μας psa diesel suv συμφωνούμε πως δεν είναι τόσο οικονομικά όσο λες. Σου λέμε τις δικές μας καταναλώσεις με αντίστοιχα βενζίνης, σου βάζουμε τους επίσημους μέσους όρους από το πρότυπο wltp.
Τι άλλο θες;... Ξεκόλλα πια! Ένα ντίζελ πήρες, μια τεχνολογία που την εγκαταλείπουν όλοι οι κατασκευαστές. Αυτό κάτι λέει σε κάθε επίπεδο.
-
Το μόνο που λέει είναι ότι πρόλαβε να την χαρεί την τεχνολογία και την οικονομία...
Με 1,52 σήμερα έδωσα 30 ευρώ για 20 σχεδόν λίτρα, ήτοι 350 χλμ πόλη...
-
Πω πω, τι χαρά...... Ξέρεις τι είναι να οδηγείς τρακτέρ; Φοβερή χαρά.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Πω πω, τι χαρά...... Ξέρεις τι είναι να οδηγείς τρακτέρ; Φοβερή χαρά.
Ξέρεις ότι υπάρχει άδεια οδήγησης τρακτέρ ?
-
Όχι δεν το ήξερα.... Λογικό όμως.
-
https://www.carandmotor.gr/nea/oi-iapones-ftiahnoyn-diko-toys-kaysimo
οι Ιάπωνες κατασκευαστές ίδρυσαν τον Ιούλιο του 2022 την Ερευνητική Ένωση Καινοτομίας Βιομάζας για τα Επόμενης Γενιάς Καύσιμα Αυτοκινήτου (Research Association of Biomass Innovation for Next Generation Automobile Fuels).
Η εν λόγω Ένωση αποτελείται από τις Toyota, Suzuki, Subaru, Daihatsu και την ιαπωνική πετρελαϊκή εταιρεία Eneos, με την Mazda να ανακοινώνει με την σειρά της στην συμμετοχή της στη συμμαχία ως το νεότερο πλήρες μέλος της.
Η ερευνητική ιαπωνική ένωση θέλει να προωθήσει την έρευνα και την εξέλιξη νέου τύπου καυσίμων ουδέτερου ανθρακικού αποτυπώματος ή τουλάχιστον με σημαντικά χαμηλότερους ρύπους σε σχέση με τα ορυκτά καύσιμα, με τη χρήση βιομάζας.
Ένας από αυτούς τους τύπους καυσίμου είναι η βιοαιθανόλη η οποία παράγεται με την «ανακύκλωση» CO2 και τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές για την παραγωγή υδρογόνου.
-
Αγόρασα μεταχειρισμένο peugeot 406 diesel euro4 με 665.000 χλμ
Ήταν σε προσφορά, δεν φταίω εγώ. -
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αγόρασα μεταχειρισμένο peugeot 406 diesel euro4 με 665.000 χλμ
Ήταν σε προσφορά, δεν φταίω εγώ.Πρωταπριλία!!!
Ταξί αγοραίο ήταν???
-
Το οδηγώ και τραγουδώ:
Και τράκα τρουκ, το ντιζελακι, στου φτωχού το μονοπάτι
Και τράκα τρουκ, το ντιζελακι, να μουν πλούσιος μια μέρα να το κάνω και Τεσλακι...σουτιέν! -
This post is deleted! -
Πάντως είδα σήμερα στη Λάρισα ένα βάγκον 508 μπουκιά και συχώριο ήταν.
Καλύτερο κι απ το C5x που είδα στα ΤρίκαλαΣτα αλήθεια όχι όπως του Λαπ.
Και φαντάζομαι έχει τον κινητήρα του γάτου ίσως, γιατί όταν το πατούσε δεν πιανοταν... μετά είδα και τα Τέσλα που φορτιζαν έξω απ το Media Markt, σχεδιαση welcome to the '90s... -
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
σχεδιαση welcome to the '90s...
Αυτό το να είσαι πάντα λάθος....είναι έμφυτο ή το σπούδασες;
Συντηρητικό ναι όχι και 90s
Εδώ τα πράγματα 90s
-
Άντε καλά, του 2000 που ήταν και ορόσημο κάποτε, απαύγασμα αυτού που λέμε "Αμερικάνικου ντιζάιν" και γελάνε και οι Α.Ι.
-
Έλα @lap ο Μike ζητάει αξιόπιστο μοτέρ για τα επόμενα πειράματα , κατέβα Κρήτη με το swift και θα γυρίσεις με super mini camper/γεννήτρια/σπίτι ...θα το βάζεις στην μπρίζα και θα έχεις ρεύμα και στο σπίτι!
-
Γιατί χρησιμοποίησε citroen και οχι ΤΟΥΟΤΑ ως βάση για το πείραμα;;;;;
Τροφή για σκέψη. -
@georgemit said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Γιατί χρησιμοποίησε citroen και οχι ΤΟΥΟΤΑ ως βάση για το πείραμα;;;;;
Τροφή για σκέψη.Γιατί αυτό είχε για scrap
-
Κάνω πως δε το διάβασα, μη μου το χαλάς.
Μήπως είναι θέμα αξιοπιστίας; Επέλεξε δλδ την πλέον αξιόπιστη λύση;
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά