-
@xristoskor said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Γερμανία, Τσεχία, Ιταλία, Ισπανία κλπ έχουν μπαναρει euro 4 με αργους ρυθμούς όποτε στα euro 6 θα αργήσουν πολύ να φτάσουν
Μιας και βάλαμε πηγή πιο πάνω δες λίγο τι λέει. Από το 2020 στην Γερμανία ειδικότερα η μια πόλη μετα την άλλη banαρουν τα diesel euro5 από τις περιοχές με υψηλή ρύπανση. Δηλαδή το κέντρο και κάποιες άλλες περιοχές.
Δες την λίστα των πόλεων που έχουν δηλώσει πως θα προχωρησουν σε αντίστοιχη απαγόρευση.
Και εσείς μου λέτε ότι όταν θα σταματήσουν να παράγουν diesel θα έχουμε μπει στο euro7 θα πουλάνε μόνο υβριδικά και phev, δεν θα συνεχίσουν το μπαναρισμα και στα diesel euro6;
Εδώ μπαναρουν τα euro 5 ενώ πουλούσαν diesel
-
@xristoskor said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Τέλος ως προς τα ΝΟx που αποτελεί το νούμερο 1 τα euro 6 diesel έκαναν θεαματικό σκαλοπάτι σε σχέση με πριν ως προς τα όρια.
Ναι και όχι. Στην πράξη σύμφωνα με μετρήσεις μέσα στην πόλη είναι χαοτικά πιο πάνω από τα όρια. Και τα nox και τα μικροσωματίδια ακόμα και στα euro6. Μόλις ζεσταθούν οι καταλύτες τους όντως βελτιώνονται πολύ και είναι μέσα στα όρια τα οποία είναι πιο χαλαρά από αυτά τηε βενζίνης!!!! Όμως τους νομοθέτες προβλέπω να τους νοιάζει η περίοδος που κινούνται στην πόλη σε χαμηλές θερμοκρασίες.
Αντίστοιχα τα υβριδικά είναι πάντοτε μέσα στα όρια, βασικά πολύ πιο κάτω από αυτά.
Και σας ξαναρωτω. Θα έχουν επενδύσει στα υβριδικά, θα κατασκευάζοθν μονάχα υβριδικά για καμια 15 ρια και βλέπουμε χρόνια και θα αφήσουν τα diesel που έχουν εικονικά όρια απείραχτα, όταν μάλιστα έχουν κάνει το ίδιο και στο παρελθόν;
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@xristoskor said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Γερμανία, Τσεχία, Ιταλία, Ισπανία κλπ έχουν μπαναρει euro 4 με αργους ρυθμούς όποτε στα euro 6 θα αργήσουν πολύ να φτάσουν
Μιας και βάλαμε πηγή πιο πάνω δες λίγο τι λέει. Από το 2020 στην Γερμανία ειδικότερα η μια πόλη μετα την άλλη banαρουν τα diesel euro5 από τις περιοχές με υψηλή ρύπανση. Δηλαδή το κέντρο και κάποιες άλλες περιοχές.
Δες την λίστα των πόλεων που έχουν δηλώσει πως θα προχωρησουν σε αντίστοιχη απαγόρευση.
Και εσείς μου λέτε ότι όταν θα σταματήσουν να παράγουν diesel θα έχουμε μπει στο euro7 θα πουλάνε μόνο υβριδικά και phev, δεν θα συνεχίσουν το μπαναρισμα και στα diesel euro6;
Εδώ μπαναρουν τα euro 5 ενώ πουλούσαν diesek
Ο στόχος πάντως είναι να «μπαναρουν» γενικώς τα αμάξια από τα κέντρα των πόλεων. Δεν θα έπρεπε για την πλειοψηφία η επιλογή αυτοκινήτου να είχε να κάνει με την κίνηση στα κέντρα των πόλεων. Το αυτοκίνητο θα έπρεπε να είναι λύση ανάγκης και μόνο, για κίνηση εντός αυτών. Ήδη στην Ελλάδα εδώ και χρονια έχουν εκπονηθεί τα ΣΒΑΚ (σχεδια βιώσιμης αστικής κινητικότητας). Αυτά εστιάζουν σε ποδηλατοδρομους, πεζοδρομήσεις, δρόμους ήπιας κυκλοφορίας, ηλεκτρικά ΜΜΜ κλπ. Μέσω αυτών των εργαλείων πρακτικά δεν θα θες να μπεις με αμάξι. Αλλά με το χαλι που υπάρχει τώρα να ξεκινήσεις με απαγορεύσεις είναι παραλογο. Αν εμενα Αθηνα, είχα ένα μόνο αμάξι, κυκλοφορούσα 90% στη πόλη, έπρεπε να περνάω από κέντρο κλπ δεν θα επέλεγα ντιζελ. Σε κάθε άλλη περίπτωση όμως θα ήταν από τις πρώτες επιλογές μου.
-
ΚΑΠΟΙΕΣ πόλεις, ΘΑ προχωρήσουν στην απαγόρευση σε ΚΑΠΟΙΕΣ ζώνες, όταν τα Euro5 που ξεκίνησαν το 2009 θα είναι 15ετιας ή παλαιότερα.
Όποιος ζει σε αυτές τις πόλεις κι αγοράσει απ το 2023 και μετά euro5 ντήζελ με 300.000+ χλμ, είναι μαλάκας.Ρε συ Λαπ, τελικά τα mild hybrid είναι το μέλλον, ή τα ηλεχτρικά ;
-
Το θέμα δεν είναι απλά το σε κάποιες περιοχές και κάποιες πόλεις. Οι οποιες είναι ΟΛΕΣ οι μεγάλες.
Το θέμα είναι πως αμέσως χάνει μεγάλη αξία το όχημα διότι ως μεταχειρισμένο αμέσως είναι περιορισμένης χρήσης σε αντίθεση με ένα υβριδικό που θα μπαίνει κανονικά και με το νόμο σε μια σειρά πόλεων.
Λες είναι μα#€@ς οποίος αγοράσει euro5 το 2023.
Σκέψου κάποιον που αγόρασε το 2011 euro 5 diesel όταν είχαν απαγορεύσει το euro4 και το 2020 ξεκινησαν να απαγορεύουν και το euro 5. Πόση αξία έχασε το όχημα του μόλις ανακοινώθηκε ότι οι πόλεις ξεκινούν τις απαγορεύσεις;Το mild hybrid είναι το πρώτο σκαλοπάτι μέχρι την υβριδικοτητα. Στο βάθος η ηλεκτροκίνηση. Δεν γίνεται να πεταχτούν στο καλάθι τόσες επενδύσεις επειδή δεν μας αρέσει εμάς.
-
Ποια θα καταργηθούν πρώτα, τα mild hybrid ή τα ντίζελ;
Ή καλύτερα, θα απαγορευθεί πρώτα το Σουίφτ που αγόρασε κάποιος φέτος ή το C3 που αγόρασε κάποιος φέτος? -
Φοριέται πολύ η απαγόρευση, η ενοχή, η τιμωρία.
Ποια η γνώμη σας για την εξορία;
Tων άλλων βέβαια. Μαζί με τα οχήματά τους. -
Απο τις απαγορεύσεις ΠΑΝΤΑ εξαιρούνται οι μόνιμοι κάτοικοι
οπότε ως μόνιμος κάτοικος κέντρου Θεσσαλονίκης θα μπορώ να κυκλοφορώ το euro5 yaris ντίζελ μέχρι τα βαθιά γεράματα.ΑΛΛΑ είμαι σίγουρος οτι στα επόμενα λίγα χρόνια θα κάνουν πολύ πιο αυστηρούς τους ελέγχους στα ΚΤΕΟ
κάθε χρόνο κάρτα καυσαερίων κάθε χρόνο στην παραμικρή δυσλειτουργία, λίγο καπνό , λίγο τα μπεκ , λίγo η egr , λίγο το dpf οι βλακείες τα δοχεία adblue θα σε κόβουν και με τις υψηλές τιμές των ανταλλακτικών θα πεις ασιχτίρκάθε χρόνο κάτι θα θέλει να αλλάξεις , χωρίς να εχεις βλάβη, απλά γιατί το μηχάνημα βρήκε παραπάνω μικροσωματίδια , η κατοχή θα γίνει ασύμφορη
Εσείς γιατί νομίζεται οτι πήρα και ενα YC hybrid , το αλλο yaris σε κανα δυο χρόνια πρέπει να πουληθεί γιατί μετα μόνο αν συνδυάσουν την επιδότηση ηλεκτρικού με απόσυρση θα σωθούμε.
-
Χαχα, @manast εσύ τι γνώμη έχεις για το κάπνισμα σε κλειστούς κοινόχρηστους χώρους;
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
https://www.germanemissionssticker.com/the-german-diesel-ban/
Τι λέει αυτο; στηρίζει ή καταρρίπτει το μύθο σου;
Άστον τρελό στην τρέλα του ..
"At the moment of writing, Berlin, Darmstadt, Hamburg and Stuttgart have introduced a diesel ban. The term diesel ban is somewhat misleading, as not all vehicles with a diesel engine are banned. Usually only older and most polluting diesels are not allowed to enter the low-emission zone.
MISLEADING λέει ο ποιητής..
Hamburg: there are two streets in the city center where vehicles with older diesel engines are not allowed to drive. These are the Max-Brauer-Allee and the Stresemannstraße. In the Stresemannstraße, only large trucks and buses are banned.
The diesel ban of Hamburg is aimed at all vehicles that do not meet emission standard EURO 6 or higher. Most passenger cars from after September 2014 and most trucks and buses from after September 2015 meet these requirements.
2 δρόμοι και ο ένας μόνο για φορτηγά και λεωφορεία...
Stuttgart: euro5 and under για το κέντρο κέντρο
Κέντρο Στλθγγαρδης, ρεσπεκτ, έχω και συγγενείς εκεί, ευτυχώς μένουν παραεξω!
Darmstadt: As in Hamburg, there are two streets in the city center with heavy air pollution. These are the Hügelstraße and the Heinrichstraße. Older vehicles with a diesel engine are not allowed to drive here. If you visit Darmstadt as a tourist, these two streets can easily be avoided.
Euro5 or lower πάλι και εδώ...για 2 δρόμους (!)
Berlin:
there are eight streets within the city center of Berlin where older vehicles with a diesel engine are banned. ...Nevertheless, for most foreign visitors this diesel ban does not have a large impact. The ban is only for through traffic. If your destination, such as a restaurant or store, is on one of these streets, you are still allowed to drive there. ..
Δηλαδή αυτη η συζήτηση γίνεται για έναν δρόμο στο Αμβούργο, το ιστορικό κέντρο της Στουτγκάρδης και 2 δρόμους στο Darmstadt;?! Και για αυτοκίνητα Euro5 και κάτω;??!!!
Δηλαδή να μην πάω με το C3 Γερμανία, να πάρω το Peugeot καλύτερα που είναι Euro6 και μας χωράει και καλύτερα...θα το αντέξω πιστεύω..
Αντί για diesel ban, μήπως να μπαναρετε εκεί που πρέπει;;
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Χαχα, @manast εσύ τι γνώμη έχεις για το κάπνισμα σε κλειστούς κοινόχρηστους χώρους;
Με περισσή χαρά, έχω κοινοποιήσει διακοπή εδώ και 18 μέρες!
Προτείνω λοιπόν -εκ του ασφαλούς- σοδομισμό και δημόσιο ραβδισμό στους εναπομείναντες δημόσια καπνίζοντες.
Αμέσως μετά να τους υποχρεώσουν επί μια τουλάχιστον εβδομάδα να οδηγούν ένα από τα ερωτικά τουότα της αγοράς με (εδώ προσοχή) α-πε-νερ-γο-ποι-η-μέ-νη την ένδειξη κατανάλωσης! Με ορούς θα τους έχουμε μετά.
Στα σοβαρά όμως, το κάπνισμα σε χώρους συγχρωτισμού με μη καπνίζοντες, είναι απαράδεκτο.
Περισσότερο απαράδεκτο και φασιστικό είναι βέβαια να απαγορεύεις την εξ´ επιλογής δημιουργία χώρων συγχρωτισμού καπνιστών. Ακόμα και ιδιωτικές συγκεντρώσεις.Τιμωρητικά. -
Εδώ μπορείτε να δείτε τις περιοχές στις πόλεις που θεωρούνται emission zones και μπαναρουν ρυπογόνα οχήματα. Κάντε zoom και δείτε τις περιοχές σε κάθε πόλη.Το τι θεωρούν ρυπογόνο όχημα το αναφέραμε και από όσο φαίνεται όσο περνούν τα έτη εμπλουτίζεται η λίστα των οχημάτων αλλά και οι περιοχές.
Χρήσιμο για όποιον ταξιδεύει.https://www.environmentalbadge.com/validity-of-environmental-badges/
-
@manast said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Στα σοβαρά όμως, το κάπνισμα σε χώρους συγχρωτισμού με μη καπνίζοντες, είναι απαράδεκτο.
Λοιπόν, μένω σε αυτό γιατί και στα άλλα υπάρχει αντίλογος αλλά κάνω και δουλειές παράλληλα
Γιατί είναι απαραδεκτο;
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@manast said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Στα σοβαρά όμως, το κάπνισμα σε χώρους συγχρωτισμού με μη καπνίζοντες, είναι απαράδεκτο.
Λοιπόν, μένω σε αυτό γιατί και στα άλλα υπάρχει αντίλογος αλλά κάνω και δουλειές παράλληλα
Γιατί είναι απαραδεκτο;
Το κάπνισμα είναι τόσο ωραίο, όσο μόνο ένας καπνιστής με διάθεση φιλαλήθειας μπορεί να παραδεχτεί. Δυστυχώς βλάπτει.
Από τη στιγμή που ο παθητικός καπνιστής έχει βεβαιωμένα συνέπειες, είναι εγωιστικό για το κέφι μου και μόνο να τον υποχρεώνω να καπνίζει. Δεν εξυπηρετεί λειτουργικότητα για να το ανεχτείς. Το μόνο περισσότερο εγωιστικό είναι το αλκοόλ. Παραδόξως εκεί υπάρχει μεγάλη ανεκτικότητα, παρ´όλο που οι συνέπειες είναι βαρύτερες και πιο άμεσες. -
@manast said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Από τη στιγμή που ο παθητικός καπνιστής έχει βεβαιωμένα συνέπειες, είναι εγωιστικό για το κέφι μου και μόνο να τον υποχρεώνω να καπνίζει. Δεν εξυπηρετεί λειτουργικότητα για να το ανεχτείς
Άρα, θα συμφωνούσες να βγουν νόμοι που προστατεύουν τον παθητικό καπνιστή που επιβαρύνεται με το καπνό από το τσιγάρο σου; Θα ήταν λογικό για εσένα να μην καπνίζεις εκεί όπου βρίσκεται ο παθητικός καπνιστής;
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@manast said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Από τη στιγμή που ο παθητικός καπνιστής έχει βεβαιωμένα συνέπειες, είναι εγωιστικό για το κέφι μου και μόνο να τον υποχρεώνω να καπνίζει. Δεν εξυπηρετεί λειτουργικότητα για να το ανεχτείς
Άρα, θα συμφωνούσες να βγουν νόμοι που προστατεύουν τον παθητικό καπνιστή που επιβαρύνεται με το καπνό από το τσιγάρο σου; Θα ήταν λογικό για εσένα να μην καπνίζεις εκεί όπου βρίσκεται ο παθητικός καπνιστής;
Αυτά έχουνε γίνει βρε lap. Συνέντευξη μου κάνεις?
Μην προσπαθείς να συγκρίνεις την βλάβη που προκαλεί ένα νταμάρι για να κάνω σπίτι από τα υλικά του, το να οδηγήσω ένα αυτοκίνητο και να προκαλέσω μόλυνση από την εξάτμισή του, να σφάξω ένα αρνί για να τραφώ και πάει λέγοντας με το να κάνω κάτι που έχει βλαπτική δράση στους γύρω μου που μπορώ να το κάνω με τον ίδιο ευχάριστο τρόπο μακριά τους. -
Περιμενε, απάντησε αν θες....
Ωραία εφόσον συμφωνείς.
Λογικά θα διαφωνούσες αν ένας καπνιστής έλεγε πως αποφασίζουν για αυτόν χωρίς αυτόν όταν θα του απαγόρευαν να καπνίσει σε κλειστό χώρο ανάμεσα σε άλλους μη καπνιστές. Σωστά;
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Περιμενε, απάντησε αν θες....
Ωραία εφόσον συμφωνείς.
Λογικά θα διαφωνούσες αν ένας καπνιστής έλεγε πως αποφασίζουν για αυτόν χωρίς αυτόν όταν θα του απαγόρευαν να καπνίσει σε κλειστό χώρο ανάμεσα σε άλλους μη καπνιστές. Σωστά;
Καμία σχέση αυτό που λες. Στην ULEZ άμα πληρώσεις μπαίνεις. Τα λεφτά τους νοιάζουν. Οπότε άμα πληρώσω μπορεί να καπνίζω ελεύθερα σωστά. Τότε δεν θα έχεις πρόβλημα;
-
Αν με ρωτάς, αν είναι για ελάχιστες διελεύσεις μέσα σε μια χρονική περίοδο, δεν έχω πρόβλημα διότι ίσως έχεις μια έκτακτη ανάγκη και δεν θα ήθελα τόσο μεγάλη αυστηρότητα.
Εσύ συμφωνείς;
-
Να πω και εγώ.. εγώ είμαι ένας μη καπνιστής. Γίνεται διάκριση στο ελαφρύ ή στο βαρύ τσιγάρο; Στο πούρο; Γίνεται διάκριση στο ποσο βλάβης; Θέλω ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΒΛΑΒΗ. Να συνεχίσουμε με αυτή τη «συλλογιστική» τη συζήτηση; Ή το πάμε το θέμα όπως μας συμφέρει για να καταλήξουμε στη κλασική τοξική εμμονή μόνο με το ντίζελ; Για να ξέρουμε δηλαδή..
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά