-
Μιλάμε για το κέντρο των πόλεων στην Γερμανία. Το τι θα γίνει τα επόμενα 7-8 έτη κανείς δεν το ξέρει. Η αγορά και χρήση όμως ενός ιχ μπορεί να φτάσει και να περάσει αυτά τα 7-8 ετη. Παρατηρούμε απλά μια τάση συνυπολογίζοντας την λογική των περιορισμών έως σήμερα. Για το άμεσο μέλλον των 1-2-3 ετών, ναι δεν υπάρχει θέμα με τα euro6
-
Στη Γερμανία και γενικά βόρεια ένας πολύ μεγάλος τζίρος είναι τα τροχόσπιτα. Αυτοκινούμενα η όχι. Αυτοί με τι θα τα σέρνουν με tesla η με corsa e. Έχω τύχει σε τριήμερο στη Γερμανία και μιλάμε γίνεται ο Κάκος χαμός από τροχόσπιτα στην autobahn. Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα.
-
Αυτοί λογικά θα περιμένουν τις νέες μπαταρίες. Εννοείται δεν θα μπαίνουν στο κέντρο των πόλεων .
Πάντως τα ηλ μοτέρ είναι εξαιρετικά στο να σέρνουν τροχόσπιτα και γενικότερα βάρη. Σαφώς δεκάδες φορές καλυτερα από τα θερμικά. Το θέμα είναι η μπαταρία. Αυτή χαλάει όλη τη σούπα σήμερα που μιλάμε
-
Με σημερινη τεχνολογία φωτοβολταϊκων. Παράλληλα κάποιες εταιρείες εξελίσσουν νέες γενιές φωτοβολταϊκών με φθηνότερο κόστος, πολλές φορές ελαφρύτερα και εύκαμπτα και με μεγαλύτερο φάσμα του φωτός να παράγει ενέργεια. Από το 20% στο σήμερα στο 70-80%!!!!
-
Λαπ, μπορεί να διαφωνουσαμε κι άλλες φορές στο παρελθόν, αλλά πάντα διάβαζα τι γράφεις κι είχες πολλές φορές δίκιο και πάντα ήταν ωφέλιμο ακόμη και να διαφωνούμε, μάθαινα.
Με συγχωρείς αλλά πλέον "έχεις κόψει καπίστρι" και έχασες το μέτρο, κρίμα αν δεν το συνειδητοποιεις.
4-5 πόλεις στη Γερμανία που έχουν μεγάλη ρύπανση (γιατί άραγε, βιομηχανικές πόλεις σε ένα μεγάλο κάμπο), πειραματικά, όρισαν κάποιες ζώνες της πόλης ως "χαμηλών ρύπων" και σε αυτές απαγόρευσαν τα euro 4 και αλλού, 2-3 πόλεις, σε κάποιες ζώνες, και τα euro 5.
Όλα τα ντίζελ euro 6, δηλαδη 8 ετών και νεότερα, επιτρέπονται παντού.
Είναι προϋπόθεση το euro6 για να μπεις σε κάποιες πόλεις.
Στο 98% της χώρας επιτρέπονται και τα euro 5.Και πως το παρουσίασες όλο αυτό;
Έτσι:"οι μεγάλες πόλεις στην Γερμανία στο κέντρο τους, αναφέρουν άρθρα, πως έχουν banαρει τα diesel."
-
Μιλάω για το κέντρο των πόλεων. Πριν δύο τρία έτη ήταν μονάχα μια πόλη αν θυμάμαι καλά. Πλέον είναι κάποιες. Απαγορεύουν στο κέντρο τους ΟΛΑ τα diesel euro5.
Να μου πεις πως με τα euro 6 είναι αλλιώς λόγω scr συσυηματων. Λογική ένσταση. Αλλά, τα όρια των ρυπων στα diesel σήμερα που μιλάμε είναι πιο χαλαρά από τις βενζίνη και πλέον θα τα μετρούν στην πράξη. Δηαλδη θα μετρούν τα πραγματικά NOx όπου και πάλι πολλά diesel μέχρι να ζεσταθούν οι καταλύτες τους σπάνε τα ρεκόρ των ορίων. Μετά όταν ζεσταθούν όντως είναι μέσα στα (πιο χαλαρά από την βενζίνης) όρια. Στις πόλεις όμως δεν μπορούν να ζεσταθούν! Πλέον θα μετράται και η εκπεμπόμενη ουρία. Άρα θα χρειαστούν και πάλι νέο καταλύτη και πάλι να λειτουργεί σωστά σε μικρές αστικές διαδρομές. Είναι αδύνατον τα diesel να τα καταφέρουν σε ένα τόσο αυστηρό πλαίσιο για την κίνηση σε στενό αστικό ιστό.Δηλαδή ακόμα και μέχρι σήμερα το banαρισμα σε κάποιες πόλεις ήταν στην βάση των επισήμων καταγραφών των ρύπων που δήλωναν τα εργοστάσια. Πλέον στο μέλλον θα γίνεται στην πράξη για κάθε όχημα. Οπότε μόλις ψηλιαστηκαν οι κατασκευαστές που πάει η δουλειά, την κάνουν με ελαφρά από τα diesel. Σαν να μας λένε πως τόσο καιρό οι ρύποι που δήλωναν για τις πόλεις ήταν στο περίπου και τους βόλευε αφού πουλούσαν diesel με χαμηλό κόστος εξέλιξης.
Βάλτα όλα κατω, δες την πορεία των απαγορεύσεων, πάντα στο κέντρο των πόλεων και κάποιων περιοχών, και κάνε μια τίμια υπόθεση του τι θα συμβεί σε μεσοπροθεσμο ορίζοντα. Όταν μάλιστα επενδύονται τόσα πολλά δις στα υβριδικά σε πρώτη φάση και στα ev σε δεύτερη.
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Λαπ, μπορεί να διαφωνουσαμε κι άλλες φορές στο παρελθόν, αλλά πάντα διάβαζα τι γράφεις κι είχες πολλές φορές δίκιο και πάντα ήταν ωφέλιμο ακόμη και να διαφωνούμε, μάθαινα.
Με συγχωρείς αλλά πλέον "έχεις κόψει καπίστρι" και έχασες το μέτρο, κρίμα αν δεν το συνειδητοποιεις.
4-5 πόλεις στη Γερμανία που έχουν μεγάλη ρύπανση (γιατί άραγε, βιομηχανικές πόλεις σε ένα μεγάλο κάμπο), πειραματικά, όρισαν κάποιες ζώνες της πόλης ως "χαμηλών ρύπων" και σε αυτές απαγόρευσαν τα euro 4 και αλλού, 2-3 πόλεις, σε κάποιες ζώνες, και τα euro 5.
Όλα τα ντίζελ euro 6, δηλαδη 8 ετών και νεότερα, επιτρέπονται παντού.
Είναι προϋπόθεση το euro6 για να μπεις σε κάποιες πόλεις.
Στο 98% της χώρας επιτρέπονται και τα euro 5.Και πως το παρουσίασες όλο αυτό;
Έτσι:"οι μεγάλες πόλεις στην Γερμανία στο κέντρο τους, αναφέρουν άρθρα, πως έχουν banαρει τα diesel."
Είχα διαβάσει και εγώ κάτι τίτλους τέτοιους! Και έμπαινες μέσα και έλεγαν ΚΑΙ για βενζίνες και κάτι Euro4! Μάλιστα τουλάχιστον 4-5 χρόνια πίσω..
Ελλάδα 2023!
"Στις επιλογές των καυσίμων την πρώτη θέση στις προτιμήσεις των αγοραστών καταλαμβάνει η βενζίνη με ποσοστό 44,1%, με τα υβριδικά σύνολα να βρίσκονται στο 24,8%, ενώ οι κινητήρες diesel κατέχουν για το σύνολο του διμήνου μερίδιο 19,5%."
-
Δεν υπάρχει κανένας λόγος να κατέβεις κέντρο με αυτοκίνητο σε καμμία πόλη. Έχουνε λεωφορεία, μέτρο,τραμ.
-
-
@racefun1971 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Στη Γερμανία και γενικά βόρεια ένας πολύ μεγάλος τζίρος είναι τα τροχόσπιτα. Αυτοκινούμενα η όχι. Αυτοί με τι θα τα σέρνουν με tesla η με corsa e. Έχω τύχει σε τριήμερο στη Γερμανία και μιλάμε γίνεται ο Κάκος χαμός από τροχόσπιτα στην autobahn. Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα.
Υπάρχει βίντεο στο ίντερνετ με ρυμούλκηση τρέιλερ με iX. Η κατανάλωση ήταν σχεδόν διπλάσια. Και είναι πρακτικά αδύνατο να φορτίσεις χωρίς μανούβρες (δηλαδή να πάς να αφήσεις το τροχόσπιτο, να μείνει ένας να το φυλάει, μετά να πας στον φορτιστή, να περιμένεις να φορτίσεις και να πας να κανακοτσάρεις το τροχόσπιτο).
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
https://www.germanemissionssticker.com/the-german-diesel-ban/
Τι λέει αυτο; στηρίζει ή καταρρίπτει το μύθο σου;
-
Δεν είναι μύθος. Στηρίζει όσα έγραψα.
Εκτως των πολεων που ισχύει σήμερα η απαγόρευση, δες κάτω την λίστα των πόλεων που πρόκειται να μπαναρουν όλα τα diesel από euro 5 και κάτω. -
@tgd said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@racefun1971 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Στη Γερμανία και γενικά βόρεια ένας πολύ μεγάλος τζίρος είναι τα τροχόσπιτα. Αυτοκινούμενα η όχι. Αυτοί με τι θα τα σέρνουν με tesla η με corsa e. Έχω τύχει σε τριήμερο στη Γερμανία και μιλάμε γίνεται ο Κάκος χαμός από τροχόσπιτα στην autobahn. Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα.
Υπάρχει βίντεο στο ίντερνετ με ρυμούλκηση τρέιλερ με iX. Η κατανάλωση ήταν σχεδόν διπλάσια. Και είναι πρακτικά αδύνατο να φορτίσεις χωρίς μανούβρες (δηλαδή να πάς να αφήσεις το τροχόσπιτο, να μείνει ένας να το φυλάει, μετά να πας στον φορτιστή, να περιμένεις να φορτίσεις και να πας να κανακοτσάρεις το τροχόσπιτο).
Όπως διπλάσια είναι και στα θερμικά.
Το πρόβλημα της φόρτισης είναι το σημαντικό θέμα το οποίο όπως λένε έχουν επενδυθεί δισεκατομμύρια ίσα με τον προϋπολογισμό πολλών μεγάλων χωρων. -
Η σειρά "το κακό diesel φταίει για όλα μπουχου χου" έχει παιχτεί πιο πολλές φορές εδώ μέσα από το "Κωνσταντίνου και Ελένης" στην ελληνική TV. Δε βαρεθήκατε;
-
Ότι θέλουν ας κάνουν. Diesel είχα diesel ξαναπήρα. Πέρυσι έκανα το ταξιδακι μου Ιβηρική, τα Χριστούγεννα πήγα Λονδίνο για δουλειά το Πάσχα θα ανέβω Ελβετία στην ανιψιά μου. Αν θέλουν να βάλω και αστέρι όπως οι Εβραίοι στο μανίκι για να με ξεχωρίζουν δεν έχω θέμα. Ο κόσμος κοιτάζει την καθημερινότητά του νομίζετε ασχολείται με την αγορά ηλεκτρικού. Ακόμη και στην Ευρώπη τα πράγματα δυσκολεύουν , δεν έχουν χρήματα για πειράματα. Στο Λονδίνο θέλεις 1500 λίρες για ένα μικρό πανάρχαιο βικτωριανό αχουρι. Αν θέλουν να τα απαγορεύσουν αύριο δεν έχω πρόβλημα. Ας πάνε στους εργάτες που δουλεύουν στην Ευρώπη στην αυτοκινητοβιομηχανία να τους πούνε ότι θα μείνουν άνεργοι. Οι πωλήσεις κάθε χρόνο πέφτουν. Εγώ αντέχω να μην αγοράσω αυτοί αντέχουν να μην πουλάνε; Τα τελευταία χρόνια γύρω στα 4,000,000 λιγότερες πωλήσεις. Όπως και να έχει στην χώρα θα μείνω μέχρι να τελειώσει η μικρή το Λύκειο. Δυόμιση χρόνια ακόμη. Έχω την τύχη η εταιρεία να έχει γραφεία και εκτός τρελοκομείου της ΕΕ. Δουλειά δημιουργία εκτός. Εδώ θα ερχόμαστε να βλέπουμε τους γονείς μας όσο ζούνε και λίγους φίλους. Φαντάζομαι όσοι κοπτεστε τόσο πολύ για το περιβάλλον αγοράζετε ηλεκτρικές συσκευές από τις ακριβές, υψηλής ενεργειακής κλάσης και από χώρες που σέβονται το περιβάλλον όχι όπως την Κίνα που δουλεύει ο άνθρακας full. Τον Σεπτέμβριο ανεβάζατε τους λογαριασμούς ρεύματος στο twitter και βριζατε. Τώρα σας περισσεύουν χρήματα για να αγοράσετε και να φορτίσετε αυτοκίνητο. Καλή τύχη και πορευτείτε εν ειρήνη και με χάρη μέσα στην ερημιά.
-
@diego1960 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Η σειρά "το κακό diesel φταίει για όλα μπουχου χου" έχει παιχτεί πιο πολλές φορές εδώ μέσα από το "Κωνσταντίνου και Ελένης" στην ελληνική TV. Δε βαρεθήκατε;
Πάντως, κάτι φιλαράκια, νορβηγοί φαλαινοθήρες, μου είπανε ότι τέρμα οι ντηζελομηχανές στα φαλαινοθηρικά γιατί λέει, κάτι μπούρδες μωρέ, αγριεύει τις φάλαινες ο θόρυβος του ντήζελ και μυρίζει το κρέας τους μετά. Επειδή εκεί είναι όλοι τους οικολόγοι, θα το κάνουνε λέει, όπως τα αυτοκίνητα.
Τώρα, περιμένουνε κάτι νέες μπαταρίες από ώρα σε ώρα, ειδικές μου είπε; ινδικές μου είπε; δεν είχε καλό σήμα στο φιόρδ... -
Δεν ξεχωρίζετε βασικές αρχές και νοήματα σε μια συζήτηση. Κάνετε συμψηφισμό διαφορετικών γεγονότων.
Άντε να το πούμε ξανά και ξανα για εκατομμύριοστη φορά, πως μια τεχνολογία θα γίνει αποδεκτή και γενικώς επιλέξιμη εάν το κόστος της πέσει και αν είναι πρακτικα εφαρμόσιμη.
Μέχρι τότε παρατηρούμε και αναλύουμε την τεχνολογία που αναπτύσσεται και έρχεται.
Δηλαδή την τεχνολογία των μπαταριών και το κόστος κτήσης των αυτοκινήτων αυτώνΑν δεν θέλετε να συζητούμε καμία αντιρρήση. Ίσως να νομίζετε πως αν βάλουμε το κεφάλι στην άμμο σαν την στρουθοκάμηλο θα αλλάξετε την πορεία των πραγμάτων;
Ότι θέλετε εσείς. Οι σοφοί μιας άλλης γενιάς. -
Αν η ομάδα είναι η καλύτερη, θα το πάρει το πρωτάθλημα από μόνη της. Αμα την βοηθήσουν και λίγο, θα το πάρει αεράτα.
Αμα χρειάζεται, να απαγορευτεί η ύπαρξη των λοιπών διεκδικητών, κάτι δεν πάει καλά με την ομάδα. Ακόμα τουλάχιστον. -
Για μπάλα μιλάτε τόση ώρα;
Εγώ νόμιζα μιλούσαμε για πιο σύνθετες καταστάσεις, με πολλές παραμέτρους να επηρεάζουν το τελικό συμπέρασμα.
Εάν το βλέπετε σε αυτό το επίπεδο το θέμα, τότε οκ... πάω πάσο.
-
Μόνο Παρίσι, Λονδίνο και Σκανδιναβικές χώρες υπάρχει περίπτωση μέχρι το 2030 να βάλουν περιορισμούς στις Ulez στα euro 6 diesel. Γερμανία, Τσεχία, Ιταλία, Ισπανία κλπ έχουν μπαναρει euro 4 με αργους ρυθμούς όποτε στα euro 6 θα αργήσουν πολύ να φτάσουν. Επίσης οι χώρες που αναφέρθηκα στην αρχή, μιλάμε για χώρες με άλλη κουλτούρα εδώ και χρονια, υποδομές για ποδήλατα και πεζούς, ΜΜΜ, δίκτυο πάρκινγκ στην περίμετρο των Ulez, πωλησεις ηλεκτρικών κλπ. Στην Ελλάδα που τα πιο σύγχρονα αμάξια της τελευταίας δεκαετίας ειναι στην πλειονότητα ντίζελ, που ο μέσος όρος ηλικίας ειναι τα 17 χρονια, που μόλις το 2011 επιτράπηκαν στα κέντρα, με ανύπαρκτη κουλτούρα, ανύπαρκτες υποδομές , ΜΜΜ στην κατάσταση που γνωρίζουμε, έλλειψη στοιχειωδών υποδομών πάρκινγκ κλπ υπάρχει περίπτωση να γίνει η απαγόρευση των euro 6 diesel σε σημείο που αυτό να αποτελεί κριτήριο αγοράς εδώ στην Ελλάδα; Στον δακτύλιο ηδη για άλλους λόγους δεν κυκλοφορείς με αμάξι. Τέλος ως προς τα ΝΟx που αποτελεί το νούμερο 1 τα euro 6 diesel έκαναν θεαματικό σκαλοπάτι σε σχέση με πριν ως προς τα όρια.
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά