-
@racefun1971 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Στη Γερμανία και γενικά βόρεια ένας πολύ μεγάλος τζίρος είναι τα τροχόσπιτα. Αυτοκινούμενα η όχι. Αυτοί με τι θα τα σέρνουν με tesla η με corsa e. Έχω τύχει σε τριήμερο στη Γερμανία και μιλάμε γίνεται ο Κάκος χαμός από τροχόσπιτα στην autobahn. Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα.
Υπάρχει βίντεο στο ίντερνετ με ρυμούλκηση τρέιλερ με iX. Η κατανάλωση ήταν σχεδόν διπλάσια. Και είναι πρακτικά αδύνατο να φορτίσεις χωρίς μανούβρες (δηλαδή να πάς να αφήσεις το τροχόσπιτο, να μείνει ένας να το φυλάει, μετά να πας στον φορτιστή, να περιμένεις να φορτίσεις και να πας να κανακοτσάρεις το τροχόσπιτο).
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
https://www.germanemissionssticker.com/the-german-diesel-ban/
Τι λέει αυτο; στηρίζει ή καταρρίπτει το μύθο σου;
-
Δεν είναι μύθος. Στηρίζει όσα έγραψα.
Εκτως των πολεων που ισχύει σήμερα η απαγόρευση, δες κάτω την λίστα των πόλεων που πρόκειται να μπαναρουν όλα τα diesel από euro 5 και κάτω. -
@tgd said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@racefun1971 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Στη Γερμανία και γενικά βόρεια ένας πολύ μεγάλος τζίρος είναι τα τροχόσπιτα. Αυτοκινούμενα η όχι. Αυτοί με τι θα τα σέρνουν με tesla η με corsa e. Έχω τύχει σε τριήμερο στη Γερμανία και μιλάμε γίνεται ο Κάκος χαμός από τροχόσπιτα στην autobahn. Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα.
Υπάρχει βίντεο στο ίντερνετ με ρυμούλκηση τρέιλερ με iX. Η κατανάλωση ήταν σχεδόν διπλάσια. Και είναι πρακτικά αδύνατο να φορτίσεις χωρίς μανούβρες (δηλαδή να πάς να αφήσεις το τροχόσπιτο, να μείνει ένας να το φυλάει, μετά να πας στον φορτιστή, να περιμένεις να φορτίσεις και να πας να κανακοτσάρεις το τροχόσπιτο).
Όπως διπλάσια είναι και στα θερμικά.
Το πρόβλημα της φόρτισης είναι το σημαντικό θέμα το οποίο όπως λένε έχουν επενδυθεί δισεκατομμύρια ίσα με τον προϋπολογισμό πολλών μεγάλων χωρων. -
Η σειρά "το κακό diesel φταίει για όλα μπουχου χου" έχει παιχτεί πιο πολλές φορές εδώ μέσα από το "Κωνσταντίνου και Ελένης" στην ελληνική TV. Δε βαρεθήκατε;
-
Ότι θέλουν ας κάνουν. Diesel είχα diesel ξαναπήρα. Πέρυσι έκανα το ταξιδακι μου Ιβηρική, τα Χριστούγεννα πήγα Λονδίνο για δουλειά το Πάσχα θα ανέβω Ελβετία στην ανιψιά μου. Αν θέλουν να βάλω και αστέρι όπως οι Εβραίοι στο μανίκι για να με ξεχωρίζουν δεν έχω θέμα. Ο κόσμος κοιτάζει την καθημερινότητά του νομίζετε ασχολείται με την αγορά ηλεκτρικού. Ακόμη και στην Ευρώπη τα πράγματα δυσκολεύουν , δεν έχουν χρήματα για πειράματα. Στο Λονδίνο θέλεις 1500 λίρες για ένα μικρό πανάρχαιο βικτωριανό αχουρι. Αν θέλουν να τα απαγορεύσουν αύριο δεν έχω πρόβλημα. Ας πάνε στους εργάτες που δουλεύουν στην Ευρώπη στην αυτοκινητοβιομηχανία να τους πούνε ότι θα μείνουν άνεργοι. Οι πωλήσεις κάθε χρόνο πέφτουν. Εγώ αντέχω να μην αγοράσω αυτοί αντέχουν να μην πουλάνε; Τα τελευταία χρόνια γύρω στα 4,000,000 λιγότερες πωλήσεις. Όπως και να έχει στην χώρα θα μείνω μέχρι να τελειώσει η μικρή το Λύκειο. Δυόμιση χρόνια ακόμη. Έχω την τύχη η εταιρεία να έχει γραφεία και εκτός τρελοκομείου της ΕΕ. Δουλειά δημιουργία εκτός. Εδώ θα ερχόμαστε να βλέπουμε τους γονείς μας όσο ζούνε και λίγους φίλους. Φαντάζομαι όσοι κοπτεστε τόσο πολύ για το περιβάλλον αγοράζετε ηλεκτρικές συσκευές από τις ακριβές, υψηλής ενεργειακής κλάσης και από χώρες που σέβονται το περιβάλλον όχι όπως την Κίνα που δουλεύει ο άνθρακας full. Τον Σεπτέμβριο ανεβάζατε τους λογαριασμούς ρεύματος στο twitter και βριζατε. Τώρα σας περισσεύουν χρήματα για να αγοράσετε και να φορτίσετε αυτοκίνητο. Καλή τύχη και πορευτείτε εν ειρήνη και με χάρη μέσα στην ερημιά.
-
@diego1960 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Η σειρά "το κακό diesel φταίει για όλα μπουχου χου" έχει παιχτεί πιο πολλές φορές εδώ μέσα από το "Κωνσταντίνου και Ελένης" στην ελληνική TV. Δε βαρεθήκατε;
Πάντως, κάτι φιλαράκια, νορβηγοί φαλαινοθήρες, μου είπανε ότι τέρμα οι ντηζελομηχανές στα φαλαινοθηρικά γιατί λέει, κάτι μπούρδες μωρέ, αγριεύει τις φάλαινες ο θόρυβος του ντήζελ και μυρίζει το κρέας τους μετά. Επειδή εκεί είναι όλοι τους οικολόγοι, θα το κάνουνε λέει, όπως τα αυτοκίνητα.
Τώρα, περιμένουνε κάτι νέες μπαταρίες από ώρα σε ώρα, ειδικές μου είπε; ινδικές μου είπε; δεν είχε καλό σήμα στο φιόρδ... -
Δεν ξεχωρίζετε βασικές αρχές και νοήματα σε μια συζήτηση. Κάνετε συμψηφισμό διαφορετικών γεγονότων.
Άντε να το πούμε ξανά και ξανα για εκατομμύριοστη φορά, πως μια τεχνολογία θα γίνει αποδεκτή και γενικώς επιλέξιμη εάν το κόστος της πέσει και αν είναι πρακτικα εφαρμόσιμη.
Μέχρι τότε παρατηρούμε και αναλύουμε την τεχνολογία που αναπτύσσεται και έρχεται.
Δηλαδή την τεχνολογία των μπαταριών και το κόστος κτήσης των αυτοκινήτων αυτώνΑν δεν θέλετε να συζητούμε καμία αντιρρήση. Ίσως να νομίζετε πως αν βάλουμε το κεφάλι στην άμμο σαν την στρουθοκάμηλο θα αλλάξετε την πορεία των πραγμάτων;
Ότι θέλετε εσείς. Οι σοφοί μιας άλλης γενιάς. -
Αν η ομάδα είναι η καλύτερη, θα το πάρει το πρωτάθλημα από μόνη της. Αμα την βοηθήσουν και λίγο, θα το πάρει αεράτα.
Αμα χρειάζεται, να απαγορευτεί η ύπαρξη των λοιπών διεκδικητών, κάτι δεν πάει καλά με την ομάδα. Ακόμα τουλάχιστον. -
Για μπάλα μιλάτε τόση ώρα;
Εγώ νόμιζα μιλούσαμε για πιο σύνθετες καταστάσεις, με πολλές παραμέτρους να επηρεάζουν το τελικό συμπέρασμα.
Εάν το βλέπετε σε αυτό το επίπεδο το θέμα, τότε οκ... πάω πάσο.
-
Μόνο Παρίσι, Λονδίνο και Σκανδιναβικές χώρες υπάρχει περίπτωση μέχρι το 2030 να βάλουν περιορισμούς στις Ulez στα euro 6 diesel. Γερμανία, Τσεχία, Ιταλία, Ισπανία κλπ έχουν μπαναρει euro 4 με αργους ρυθμούς όποτε στα euro 6 θα αργήσουν πολύ να φτάσουν. Επίσης οι χώρες που αναφέρθηκα στην αρχή, μιλάμε για χώρες με άλλη κουλτούρα εδώ και χρονια, υποδομές για ποδήλατα και πεζούς, ΜΜΜ, δίκτυο πάρκινγκ στην περίμετρο των Ulez, πωλησεις ηλεκτρικών κλπ. Στην Ελλάδα που τα πιο σύγχρονα αμάξια της τελευταίας δεκαετίας ειναι στην πλειονότητα ντίζελ, που ο μέσος όρος ηλικίας ειναι τα 17 χρονια, που μόλις το 2011 επιτράπηκαν στα κέντρα, με ανύπαρκτη κουλτούρα, ανύπαρκτες υποδομές , ΜΜΜ στην κατάσταση που γνωρίζουμε, έλλειψη στοιχειωδών υποδομών πάρκινγκ κλπ υπάρχει περίπτωση να γίνει η απαγόρευση των euro 6 diesel σε σημείο που αυτό να αποτελεί κριτήριο αγοράς εδώ στην Ελλάδα; Στον δακτύλιο ηδη για άλλους λόγους δεν κυκλοφορείς με αμάξι. Τέλος ως προς τα ΝΟx που αποτελεί το νούμερο 1 τα euro 6 diesel έκαναν θεαματικό σκαλοπάτι σε σχέση με πριν ως προς τα όρια.
-
@xristoskor said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Γερμανία, Τσεχία, Ιταλία, Ισπανία κλπ έχουν μπαναρει euro 4 με αργους ρυθμούς όποτε στα euro 6 θα αργήσουν πολύ να φτάσουν
Μιας και βάλαμε πηγή πιο πάνω δες λίγο τι λέει. Από το 2020 στην Γερμανία ειδικότερα η μια πόλη μετα την άλλη banαρουν τα diesel euro5 από τις περιοχές με υψηλή ρύπανση. Δηλαδή το κέντρο και κάποιες άλλες περιοχές.
Δες την λίστα των πόλεων που έχουν δηλώσει πως θα προχωρησουν σε αντίστοιχη απαγόρευση.
Και εσείς μου λέτε ότι όταν θα σταματήσουν να παράγουν diesel θα έχουμε μπει στο euro7 θα πουλάνε μόνο υβριδικά και phev, δεν θα συνεχίσουν το μπαναρισμα και στα diesel euro6;
Εδώ μπαναρουν τα euro 5 ενώ πουλούσαν diesel
-
@xristoskor said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Τέλος ως προς τα ΝΟx που αποτελεί το νούμερο 1 τα euro 6 diesel έκαναν θεαματικό σκαλοπάτι σε σχέση με πριν ως προς τα όρια.
Ναι και όχι. Στην πράξη σύμφωνα με μετρήσεις μέσα στην πόλη είναι χαοτικά πιο πάνω από τα όρια. Και τα nox και τα μικροσωματίδια ακόμα και στα euro6. Μόλις ζεσταθούν οι καταλύτες τους όντως βελτιώνονται πολύ και είναι μέσα στα όρια τα οποία είναι πιο χαλαρά από αυτά τηε βενζίνης!!!! Όμως τους νομοθέτες προβλέπω να τους νοιάζει η περίοδος που κινούνται στην πόλη σε χαμηλές θερμοκρασίες.
Αντίστοιχα τα υβριδικά είναι πάντοτε μέσα στα όρια, βασικά πολύ πιο κάτω από αυτά.
Και σας ξαναρωτω. Θα έχουν επενδύσει στα υβριδικά, θα κατασκευάζοθν μονάχα υβριδικά για καμια 15 ρια και βλέπουμε χρόνια και θα αφήσουν τα diesel που έχουν εικονικά όρια απείραχτα, όταν μάλιστα έχουν κάνει το ίδιο και στο παρελθόν;
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@xristoskor said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Γερμανία, Τσεχία, Ιταλία, Ισπανία κλπ έχουν μπαναρει euro 4 με αργους ρυθμούς όποτε στα euro 6 θα αργήσουν πολύ να φτάσουν
Μιας και βάλαμε πηγή πιο πάνω δες λίγο τι λέει. Από το 2020 στην Γερμανία ειδικότερα η μια πόλη μετα την άλλη banαρουν τα diesel euro5 από τις περιοχές με υψηλή ρύπανση. Δηλαδή το κέντρο και κάποιες άλλες περιοχές.
Δες την λίστα των πόλεων που έχουν δηλώσει πως θα προχωρησουν σε αντίστοιχη απαγόρευση.
Και εσείς μου λέτε ότι όταν θα σταματήσουν να παράγουν diesel θα έχουμε μπει στο euro7 θα πουλάνε μόνο υβριδικά και phev, δεν θα συνεχίσουν το μπαναρισμα και στα diesel euro6;
Εδώ μπαναρουν τα euro 5 ενώ πουλούσαν diesek
Ο στόχος πάντως είναι να «μπαναρουν» γενικώς τα αμάξια από τα κέντρα των πόλεων. Δεν θα έπρεπε για την πλειοψηφία η επιλογή αυτοκινήτου να είχε να κάνει με την κίνηση στα κέντρα των πόλεων. Το αυτοκίνητο θα έπρεπε να είναι λύση ανάγκης και μόνο, για κίνηση εντός αυτών. Ήδη στην Ελλάδα εδώ και χρονια έχουν εκπονηθεί τα ΣΒΑΚ (σχεδια βιώσιμης αστικής κινητικότητας). Αυτά εστιάζουν σε ποδηλατοδρομους, πεζοδρομήσεις, δρόμους ήπιας κυκλοφορίας, ηλεκτρικά ΜΜΜ κλπ. Μέσω αυτών των εργαλείων πρακτικά δεν θα θες να μπεις με αμάξι. Αλλά με το χαλι που υπάρχει τώρα να ξεκινήσεις με απαγορεύσεις είναι παραλογο. Αν εμενα Αθηνα, είχα ένα μόνο αμάξι, κυκλοφορούσα 90% στη πόλη, έπρεπε να περνάω από κέντρο κλπ δεν θα επέλεγα ντιζελ. Σε κάθε άλλη περίπτωση όμως θα ήταν από τις πρώτες επιλογές μου.
-
ΚΑΠΟΙΕΣ πόλεις, ΘΑ προχωρήσουν στην απαγόρευση σε ΚΑΠΟΙΕΣ ζώνες, όταν τα Euro5 που ξεκίνησαν το 2009 θα είναι 15ετιας ή παλαιότερα.
Όποιος ζει σε αυτές τις πόλεις κι αγοράσει απ το 2023 και μετά euro5 ντήζελ με 300.000+ χλμ, είναι μαλάκας.Ρε συ Λαπ, τελικά τα mild hybrid είναι το μέλλον, ή τα ηλεχτρικά ;
-
Το θέμα δεν είναι απλά το σε κάποιες περιοχές και κάποιες πόλεις. Οι οποιες είναι ΟΛΕΣ οι μεγάλες.
Το θέμα είναι πως αμέσως χάνει μεγάλη αξία το όχημα διότι ως μεταχειρισμένο αμέσως είναι περιορισμένης χρήσης σε αντίθεση με ένα υβριδικό που θα μπαίνει κανονικά και με το νόμο σε μια σειρά πόλεων.
Λες είναι μα#€@ς οποίος αγοράσει euro5 το 2023.
Σκέψου κάποιον που αγόρασε το 2011 euro 5 diesel όταν είχαν απαγορεύσει το euro4 και το 2020 ξεκινησαν να απαγορεύουν και το euro 5. Πόση αξία έχασε το όχημα του μόλις ανακοινώθηκε ότι οι πόλεις ξεκινούν τις απαγορεύσεις;Το mild hybrid είναι το πρώτο σκαλοπάτι μέχρι την υβριδικοτητα. Στο βάθος η ηλεκτροκίνηση. Δεν γίνεται να πεταχτούν στο καλάθι τόσες επενδύσεις επειδή δεν μας αρέσει εμάς.
-
Ποια θα καταργηθούν πρώτα, τα mild hybrid ή τα ντίζελ;
Ή καλύτερα, θα απαγορευθεί πρώτα το Σουίφτ που αγόρασε κάποιος φέτος ή το C3 που αγόρασε κάποιος φέτος? -
Φοριέται πολύ η απαγόρευση, η ενοχή, η τιμωρία.
Ποια η γνώμη σας για την εξορία;
Tων άλλων βέβαια. Μαζί με τα οχήματά τους. -
Απο τις απαγορεύσεις ΠΑΝΤΑ εξαιρούνται οι μόνιμοι κάτοικοι
οπότε ως μόνιμος κάτοικος κέντρου Θεσσαλονίκης θα μπορώ να κυκλοφορώ το euro5 yaris ντίζελ μέχρι τα βαθιά γεράματα.ΑΛΛΑ είμαι σίγουρος οτι στα επόμενα λίγα χρόνια θα κάνουν πολύ πιο αυστηρούς τους ελέγχους στα ΚΤΕΟ
κάθε χρόνο κάρτα καυσαερίων κάθε χρόνο στην παραμικρή δυσλειτουργία, λίγο καπνό , λίγο τα μπεκ , λίγo η egr , λίγο το dpf οι βλακείες τα δοχεία adblue θα σε κόβουν και με τις υψηλές τιμές των ανταλλακτικών θα πεις ασιχτίρκάθε χρόνο κάτι θα θέλει να αλλάξεις , χωρίς να εχεις βλάβη, απλά γιατί το μηχάνημα βρήκε παραπάνω μικροσωματίδια , η κατοχή θα γίνει ασύμφορη
Εσείς γιατί νομίζεται οτι πήρα και ενα YC hybrid , το αλλο yaris σε κανα δυο χρόνια πρέπει να πουληθεί γιατί μετα μόνο αν συνδυάσουν την επιδότηση ηλεκτρικού με απόσυρση θα σωθούμε.
-
Χαχα, @manast εσύ τι γνώμη έχεις για το κάπνισμα σε κλειστούς κοινόχρηστους χώρους;
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά