Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    DS7 CROSSBACK
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. DS7 CROSSBACK
    • 1
    • 2
    • 96
    • 97
    • 98
    • 99
    • 100
    • 101
    • 102
    • 103
    • 98 / 103
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    49
    2056
    32402
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • fanis75
      fanis75 moderator @dublin last edited by

      @dublin said in DS7 CROSSBACK:

      Και ότι πουλάνε ακόμη diesel καινούργια εμένα μου φαίνεται απίστευτο με την προπαγάνδα και παραπληροφόρηση που πέφτει..

      Αυτό λέω, δεν πουλάνε...ελάχιστα πουλάνε. Ληζινκγ είναι όλα που το καύσιμο είναι αδιάφορο, το στέλεχος θέλει μπάνικο αμάξι εδώ και τώρα (και όχι να περιμένει 1 χρόνο), με χαμηλή κατανάλωση (για να έχει έξτρα εισόδημα από τα καύσιμα) και αδιάφορο εαν χαλάσει ή απαογορευτεί αφού θα το δώσει πίσω. Σε λήζινγκ και εγώ μπορεί να έλεγα ναι σε ντήζελ, αλλά να το πληρώσω από την τσέπη που, με τίποτα!!

      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dublin last edited by dublin

        "Στις επιλογές των καυσίμων την πρώτη θέση στις προτιμήσεις των αγοραστών καταλαμβάνει η βενζίνη με ποσοστό 44,1%, με τα υβριδικά σύνολα να βρίσκονται στο 24,8%, ενώ οι κινητήρες diesel κατέχουν για το σύνολο του διμήνου μερίδιο 19,5%."

        Ουπς!

        Ελλάδα 2023, που η Toyota περίπου έχει γίνει θρησκεία.. ένα diesel Yaris να είχε θα μιλάγαμε για 30% της αγοράς! Χαχα

        fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • fanis75
          fanis75 moderator @dublin last edited by

          @dublin said in DS7 CROSSBACK:

          "Στις επιλογές των καυσίμων την πρώτη θέση στις προτιμήσεις των αγοραστών καταλαμβάνει η βενζίνη με ποσοστό 44,1%, με τα υβριδικά σύνολα να βρίσκονται στο 24,8%, ενώ οι κινητήρες diesel κατέχουν για το σύνολο του διμήνου μερίδιο 19,5%."

          Ουπς!

          Ελλάδα 2023, που η Toyota περίπου έχει γίνει θρησκεία.. ένα diesel Yaris να είχε θα μιλάγαμε για 30% της αγοράς! Χαχα

          Ναι τι?? Λέει κάτι διαφορετικό από αυτό που έγραψα?? Λήζινγκ λέμε...απλό είναι. Και σου εξήγησα τους λόγους, άλλο εαν δεν σου αρέσουν. Με τα λεφτά των άλλων μια χαρά...με τα δικά μας, λίγοι προτιμούν το ντήζελ για πολύ ειδικούς λόγους.

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dublin @fanis75 last edited by dublin

            @fanis75 said in DS7 CROSSBACK:

            @dublin said in DS7 CROSSBACK:

            "Στις επιλογές των καυσίμων την πρώτη θέση στις προτιμήσεις των αγοραστών καταλαμβάνει η βενζίνη με ποσοστό 44,1%, με τα υβριδικά σύνολα να βρίσκονται στο 24,8%, ενώ οι κινητήρες diesel κατέχουν για το σύνολο του διμήνου μερίδιο 19,5%."

            Ουπς!

            Ελλάδα 2023, που η Toyota περίπου έχει γίνει θρησκεία.. ένα diesel Yaris να είχε θα μιλάγαμε για 30% της αγοράς! Χαχα

            Ναι τι?? Λέει κάτι διαφορετικό από αυτό που έγραψα?? Λήζινγκ λέμε...απλό είναι. Και σου εξήγησα τους λόγους, άλλο εαν δεν σου αρέσουν. Με τα λεφτά των άλλων μια χαρά...με τα δικά μας, λίγοι προτιμούν το ντήζελ για πολύ ειδικούς λόγους.

            Δηλαδή τι σημαίνει αυτό; Ότι δεν μετράνε σαν πωλήσεις ή επιλογές;! Αν ήταν τόσο καλύτερα τα άλλα θα διάλεγαν τα άλλα, ίσα ίσα που τα χαρίζουν τα phev και τα ηλεκτρικά στις επιχειρήσεις αυτήν την περίοδο!

            Το επιχείρημα ότι ΚΑΙ οι εταιρείες είναι ηλίθιοι ή φιλανθρωπικά ιδρύματα που παίζει εδώ και χρόνια εδώ μέσα φυσικά δεν ισχύει σε κανέναν βαθμό!

            20% είναι τεράστιο το νούμερο..δεν είναι στατιστικό λάθος..

            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • fanis75
              fanis75 moderator @dublin last edited by fanis75

              @dublin said in DS7 CROSSBACK:

              Δηλαδή τι σημαίνει αυτό; Ότι δεν μετράνε σαν πωλήσεις ή επιλογές;! Αν ήταν τόσο καλύτερα τα άλλα θα διάλεγαν τα άλλα, ίσα ίσα που τα χαρίζουν τα phev και τα ηλεκτρικά στις επιχειρήσεις αυτήν την περίοδο!

              Είτε δεν διάβασες αυτά που έγραψα, είτε απλά δεν θες να καταλάβεις για την αντιπαράθεση και μόνο. Σου έγραψα αναλυτικά και απόλυτα κατανοητά τους λόγους, άσχετους με το καύσιμο (εκτός του έξτρα εισοδήματος). Ειδικά σε μια στρεβλή αγορά όπου το στέλεχος θα πάρει ό,τι είναι ετοιμοπαράδοτο και φυσικά από συγκεκριμένες επιλογές της ληζινγκ και όχι ελέυθερη επιλογή.

              Όταν πληρώνει άλλος για εσένα τα κριτήρια είναι διαφορετικά. when you put your money where your mouth is (όχι εσυ, ο αγοραστής), μετράνε άλλα πράγματα.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                lap last edited by lap

                Μα και στα phev είχαν πρόβλημα με τις παραδόσεις λόγω τσιπς. Δεν μπορούμε να εξάγουμε συμπεράσματα ιδιαίτερα στα εταιρικά. Διότι δεν είναι δικά μας λεφτά όπως λέει ο Φάνης, και συμφέρει να αγοράσεις phev πάρα diesel. Προφανώς δεν τον επιλέγει επειδή ΔΕΝ υπάρχει ΔΙΑΘΈΣΙΜΟ καθώς και γιατι ανέβηκαν οι τιμές σε κάποια απο αυτά πάνω από το όριο για τα φορολογικά κίνητρα.

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • babisstinson
                  babisstinson last edited by

                  Παιδιά, εντελώς φιλικά και με καλή διάθεση, έχετε κουράσει με το diesel πια. Όποιος θέλει παίρνει, όποιος θέλει παίρνει βενζίνη, άλλος ηλεκτρικό, άλλος PHEV. Δηλαδή κάπου βαρεθήκαμε να διαβάζουμε τα ίδια και ίδια.
                  Πείτε για το αυτοκίνητο εδώ. Το χρήσιμο σχόλιο είναι του ανθρώπου που έγραφε νωρίτερα τι προβλήματα του έχει βγάλει και την αντιμετώπιση της αντιπροσωπείας. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν αυτά λύθηκαν στην νέα γενιά.

                  Σαν σχέδιο, για κάποιον που τα SUV τον αφήνουν γενικά αδιάφορο, το DS7 είναι πολύ όμορφο.
                  Με άλλους κινητήρες θα κυκλοφορήσει? πχ PHEV.

                  2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                  2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • D
                    dublin @fanis75 last edited by

                    @fanis75 said in DS7 CROSSBACK:

                    @dublin said in DS7 CROSSBACK:

                    Δηλαδή τι σημαίνει αυτό; Ότι δεν μετράνε σαν πωλήσεις ή επιλογές;! Αν ήταν τόσο καλύτερα τα άλλα θα διάλεγαν τα άλλα, ίσα ίσα που τα χαρίζουν τα phev και τα ηλεκτρικά στις επιχειρήσεις αυτήν την περίοδο!

                    Είτε δεν διάβασες αυτά που έγραψα, είτε απλά δεν θες να καταλάβεις για την αντιπαράθεση και μόνο. Σου έγραψα αναλυτικά και απόλυτα κατανοητά τους λόγους, άσχετους με το καύσιμο (εκτός του έξτρα εισοδήματος). Ειδικά σε μια στρεβλή αγορά όπου το στέλεχος θα πάρει ό,τι είναι ετοιμοπαράδοτο και φυσικά από συγκεκριμένες επιλογές της ληζινγκ και όχι ελέυθερη επιλογή.

                    Όταν πληρώνει άλλος για εσένα τα κριτήρια είναι διαφορετικά. when you put your money where your mouth is (όχι εσυ, ο αγοραστής), μετράνε άλλα πράγματα.

                    Αδυνατείς να αποδεχτείς και να κατανοήσεις, επίσης πιστεύω ότι στα εξηγώ με σεβασμό και απόλυτα επιχειρήματα.

                    Το ότι καταγράφονται σε πωλήσεις, πληρώνουν λεφτά να τα αγοράσουν (είτε εταιρείες είτε ιδιώτες), και ειδικά σε εποχή που δεν βρίσκεις diesel ούτε με το καλάσνικοφ, και το ΚΡΑΤΟΣ ουσιαστικά ΧΑΡΙΖΕΙ τα εταιρικά PHEV/EV και άλλες κατηγορίες, λέει όλη την ιστορία.

                    4 diesel.. κέρδισα τίποτα;

                    Θα βγει και σε PHEV φυσικά για τον φίλο που ρωτάει. Απλά το μόνο καθαρά θερμικό είναι το diesel 130.

                    fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • fanis75
                      fanis75 moderator @dublin last edited by

                      @dublin said in DS7 CROSSBACK:

                      Το ότι καταγράφονται σε πωλήσεις, πληρώνουν λεφτά να τα αγοράσουν (είτε εταιρείες είτε ιδιώτες), και ειδικά σε εποχή που δεν βρίσκεις diesel ούτε με το καλάσνικοφ, και το ΚΡΑΤΟΣ ουσιαστικά ΧΑΡΙΖΕΙ τα εταιρικά PHEV/EV και άλλες κατηγορίες, λέει όλη την ιστορία.

                      Δεν τα αγοράζουν, τα κάνουν λήζινγκ...τεράστια διαφορά που δεν θες να κατανοήσεις για δικούς σου λόγους. Το 19.5% είναι πλασματικό για συγκεκριμένους λόγους. Είπες "τα αγοράζουν ακόμα" και σου απαντώ ότι δεν τα αγοράζουν - εαν τα αγόραζαν ούτε οι μισοί δεν τα τα επέλεγαν. Μεγάλη διαφορά την οποία δεν θες να δεχτείς...ΟΚ σεβαστό, το σταματάω εδώ.

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • Chrisk6
                        Chrisk6 @fanis75 last edited by

                        @fanis75 said in DS7 CROSSBACK:

                        @dublin said in DS7 CROSSBACK:

                        Το ότι καταγράφονται σε πωλήσεις, πληρώνουν λεφτά να τα αγοράσουν (είτε εταιρείες είτε ιδιώτες), και ειδικά σε εποχή που δεν βρίσκεις diesel ούτε με το καλάσνικοφ, και το ΚΡΑΤΟΣ ουσιαστικά ΧΑΡΙΖΕΙ τα εταιρικά PHEV/EV και άλλες κατηγορίες, λέει όλη την ιστορία.

                        Δεν τα αγοράζουν, τα κάνουν λήζινγκ...τεράστια διαφορά που δεν θες να κατανοήσεις για δικούς σου λόγους. Το 19.5% είναι πλασματικό για συγκεκριμένους λόγους. Είπες "τα αγοράζουν ακόμα" και σου απαντώ ότι δεν τα αγοράζουν - εαν τα αγόραζαν ούτε οι μισοί δεν τα τα επέλεγαν. Μεγάλη διαφορά την οποία δεν θες να δεχτείς...ΟΚ σεβαστό, το σταματάω εδώ.

                        Μπορει να εννοει οτι το leasing για την εταιρια ειναι asset.
                        Σαν να το αγοραζει κανονικα.
                        Δεν κατοχυρωνεται σαν πωληση?
                        Δεν ξερω πως τα προσμετρανε τα leasing αμαξια αλλα δεν τα διαφοροποιουν καπως στις λιστες.

                        fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • L
                          lap last edited by lap

                          Το leasing περνάει ως εξοδο.
                          Δεν είναι περιουσιακο στοιχείο.Ειναι κάτι σαν ενοίκιο

                          Δηλαδή άλλο πράγμα όταν αγοράσεις σπίτι για εσένα και άλλο αν νοικιάζεις για να σε εξυπηρετήσει μια χρονική περίοδο.

                          Κάποιες φορές συμπίπτουν οι επιλογές τις περισσότερες όμως όχι.

                          Είναι σαν να λέμε πως επειδή νοικιάζουν όλοι δίπλα στη δουλειά τους ένα μέτριο σπίτι, θα ήθελαν να αγοράσουν με δικά τους λεφτά το ίδιο σπίτι.

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • fanis75
                            fanis75 moderator @Chrisk6 last edited by

                            @chrisk6 said in DS7 CROSSBACK:

                            Μπορει να εννοει οτι το leasing για την εταιρια ειναι asset.
                            Σαν να το αγοραζει κανονικα.
                            Δεν κατοχυρωνεται σαν πωληση?
                            Δεν ξερω πως τα προσμετρανε τα leasing αμαξια αλλα δεν τα διαφοροποιουν καπως στις λιστες.

                            Προφανώς μετράνε ως πωλήσεις και για αυτό έχουμε το στρεβλό νούμερο, γιατί επιλέγονται για άλλους λόγους άσχετους με το ντήζελ. Αυτό λέω τόση ώρα, ότι εαν ήταν αγορά ιδιώτη με δικά του λεφτά, ελάχιστοι θα προτιμούσαν ντήζελ και σε αυτό απαντάω.

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Chrisk6
                              Chrisk6 @lap last edited by

                              @lap said in DS7 CROSSBACK:

                              Το leasing περνάει ως εξοδο.
                              Δεν είναι περιουσιακο στοιχείο.

                              Εχω την εντυπωση απο κουβεντα με τον Finance manager της εταιριας που εργαζομαι οτι θεωρειται περουσιακο στοιχειο για το διαστημα της μισθωσης. Σαν να εχει αγορασθει κανονικα. Δεν βαζω κ το χερι μου στη φωτια βεβαια...

                              @fanis75 said in DS7 CROSSBACK:

                              @chrisk6 said in DS7 CROSSBACK:

                              Μπορει να εννοει οτι το leasing για την εταιρια ειναι asset.
                              Σαν να το αγοραζει κανονικα.
                              Δεν κατοχυρωνεται σαν πωληση?
                              Δεν ξερω πως τα προσμετρανε τα leasing αμαξια αλλα δεν τα διαφοροποιουν καπως στις λιστες.

                              Προφανώς μετράνε ως πωλήσεις και για αυτό έχουμε το στρεβλό νούμερο, γιατί επιλέγονται για άλλους λόγους άσχετους με το ντήζελ. Αυτό λέω τόση ώρα, ότι εαν ήταν αγορά ιδιώτη με δικά του λεφτά, ελάχιστοι θα προτιμούσαν ντήζελ και σε αυτό απαντάω.

                              Κ εδω βεβαια υπαρχει αντιλογος.
                              Καποιοι που ειναι χιλιομετροφαγοι κ δεν φοβουνται το DPF κ τις αναγεννησεις μεσα στην πολη μπορει να επιλεξουν το πετρελαιο. Απλα εκει μετα πας στην κουβεντα ποιο πετρελαιο κ ποιας εταιριας.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dublin @fanis75 last edited by dublin

                                @fanis75 said in DS7 CROSSBACK:

                                @chrisk6 said in DS7 CROSSBACK:

                                Μπορει να εννοει οτι το leasing για την εταιρια ειναι asset.
                                Σαν να το αγοραζει κανονικα.
                                Δεν κατοχυρωνεται σαν πωληση?
                                Δεν ξερω πως τα προσμετρανε τα leasing αμαξια αλλα δεν τα διαφοροποιουν καπως στις λιστες.

                                Προφανώς μετράνε ως πωλήσεις και για αυτό έχουμε το στρεβλό νούμερο, γιατί επιλέγονται για άλλους λόγους άσχετους με το ντήζελ. Αυτό λέω τόση ώρα, ότι εαν ήταν αγορά ιδιώτη με δικά του λεφτά, ελάχιστοι θα προτιμούσαν ντήζελ και σε αυτό απαντάω.

                                Ναι βρε εσύ, και εγώ θα το σταματήσω, νομίζω κάνουμε κάθε εξάμηνο αυτή τη συζήτηση εδώ και χρόνια!

                                Είναι πωλήσεις, κάποιοι παίρνουν δάνεια ή κάνουν εκταμιευσεις για αυτά! Η απόφαση των εταιρειών είναι πολύ μεγάλη διαδικασία και κάποιες μεγάλες έχουν ακόμη και κόσμο που ασχολείται με αυτά! Αν χαλάνε ή κοστίζουν εργατοώρες, ή δεν συμφέρει το καύσιμο ή η ασφάλιση ή το πάρκινγκ κάποιος λογοδοτεί γι' αυτά, δεν είναι αστείο, "πάρτε 30 C3 diesel από τα Jumbo", είναι απόφαση που για αρκετά χρόνια επηρεάζουν κόσμο και διαδικασίες.

                                Αυτό λέω χρόνια, δεν μπορούμε να πετάμε "είναι leasing" δεν μας νοιάζει.. ίσα ίσα που επειδή ακριβώς είναι εταιρικά έχουν και μεγαλύτερη βαρύτητα στην απόφασή τους για αγορά ή μη.. ανάλογα και τα στελέχη βέβαια, και τη χρήση, και πολλά..

                                Επίσης όπως είπα, ένα 20% σε τελειωμένο καύσιμο προκαλεί λίγο συζητήσεις. θα το περίμενες αρχές του 22 αυτό για έναν χρόνο μετά;

                                Εγώ προσωπικά, που τα "υπερασπίζομαι", όχι.. θα έλεγα 5% για φέτος.. άντε να έκανα λάθος και η στρέβλωση της αγοράς (φυσικά και υπάρχει και αυτό, εννοείται) να έλεγα 10%..15; 20; Με τι μοντέλα και με τι αυτοκίνητα; Επίσης, επειδή θυμάμαι και τον Δεκέμβριο, ήταν περίπου 19% και τότε.. δηλαδή είναι ένα 3μηνο..

                                Όπως και να έχει δείχνει μία τάση..

                                Δεν λέω ότι θα κρατήσει ή κάτι τέτοιο, αλλά είναι significant, από όπου και να το δει κανείς.

                                fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lap last edited by lap

                                  Η κυριότητα του οχήματος όπως και τα έξοδα συντήρησης, επισκευής κτλ ανήκουν σε αυτόν που στο εκμισθώνει.

                                  Εάν περάσουν σε εσένα μετα το πέρας της συμφωνίας τότε ναι η κυριότητα περνάει σε εσένα.

                                  Για αυτό λέμε πως κανείς δεν θέλει να περάσει στην κυριότητα του ένα diesel psa που σημαίνει να το συντηρεί ο ίδιος.😁

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator @dublin last edited by

                                    @dublin said in DS7 CROSSBACK:

                                    Η απόφαση των εταιρειών είναι πολύ μεγάλη διαδικασία και κάποιες μεγάλες έχουν ακόμη και κόσμο που ασχολείται με αυτά!
                                    Αυτό λέω χρόνια, δεν μπορούμε να πετάμε "είναι leasing" δεν μας νοιάζει.. ίσα ίσα που επειδή ακριβώς είναι εταιρικά έχουν και μεγαλύτερη βαρύτητα στην απόφασή τους για αγορά ή μη.. ανάλογα και τα στελέχη βέβαια, και τη χρήση, και πολλά..

                                    Ακριβώς το ανάποδο!! Τελείως όμως....το μόνο που κοιτάνε είναι η τιμή αγοράς, η έκπτωση και πόσα λεφτά μπορούν να βγάλουν. Όταν ο ένας κάνει 30% έκπτωση και ο άλλος 7% έκπτωση, μάντεψε ποιο αυτοκίνητο θα προτιμήσει η λήζινκγ?

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • L
                                      lap last edited by lap

                                      Ρε dublin τι γράφεις;;;;;
                                      Αυτοί που αποφασίζουν ποιο leasing θα επιλέξουν είναι τις περισσότερες φορές άσχετοι των άσχετων που κοιτάνε μέση κατανάλωση στα χαρτιά και ποιο έχει μικρότερο κόστος μισθώματος για να βγάλει την ίδια δουλειά.
                                      Υπάρχουν εξαιρέσεις στα πολυτελείας, αλλά εκεί δύσκολα θα βρεις diesel.

                                      Για αυτό σου λέμε πόσοι άνθρωποι πως μονάχα ένα νούμερο δεν φτάνει, αν δεν εξετάσεις τα ποιοτικά δεδομένα

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • D
                                        dublin @fanis75 last edited by dublin

                                        @fanis75 said in DS7 CROSSBACK:

                                        @dublin said in DS7 CROSSBACK:

                                        Η απόφαση των εταιρειών είναι πολύ μεγάλη διαδικασία και κάποιες μεγάλες έχουν ακόμη και κόσμο που ασχολείται με αυτά!
                                        Αυτό λέω χρόνια, δεν μπορούμε να πετάμε "είναι leasing" δεν μας νοιάζει.. ίσα ίσα που επειδή ακριβώς είναι εταιρικά έχουν και μεγαλύτερη βαρύτητα στην απόφασή τους για αγορά ή μη.. ανάλογα και τα στελέχη βέβαια, και τη χρήση, και πολλά..

                                        Ακριβώς το ανάποδο!! Τελείως όμως....το μόνο που κοιτάνε είναι η τιμή αγοράς, η έκπτωση και πόσα λεφτά μπορούν να βγάλουν. Όταν ο ένας κάνει 30% έκπτωση και ο άλλος 7% έκπτωση, μάντεψε ποιο αυτοκίνητο θα προτιμήσει η λήζινκγ?

                                        @fanis75 said in DS7 CROSSBACK:

                                        @dublin said in DS7 CROSSBACK:

                                        Η απόφαση των εταιρειών είναι πολύ μεγάλη διαδικασία και κάποιες μεγάλες έχουν ακόμη και κόσμο που ασχολείται με αυτά!
                                        Αυτό λέω χρόνια, δεν μπορούμε να πετάμε "είναι leasing" δεν μας νοιάζει.. ίσα ίσα που επειδή ακριβώς είναι εταιρικά έχουν και μεγαλύτερη βαρύτητα στην απόφασή τους για αγορά ή μη.. ανάλογα και τα στελέχη βέβαια, και τη χρήση, και πολλά..

                                        Ακριβώς το ανάποδο!! Τελείως όμως....το μόνο που κοιτάνε είναι η τιμή αγοράς, η έκπτωση και πόσα λεφτά μπορούν να βγάλουν. Όταν ο ένας κάνει 30% έκπτωση και ο άλλος 7% έκπτωση, μάντεψε ποιο αυτοκίνητο θα προτιμήσει η λήζινκγ?

                                        Και γιατί δεν παίρνουν μεταχειρισμένα ή Dacia;

                                        Χίλιες λύσεις θα είχαν!

                                        Στις μεγάλες εταιρείες γίνονται θέμα οι σελιδοδείκτες, και τα εταιρικά θα ήταν στην τύχη!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          criuser last edited by

                                          Φάνη κάνεις λάθος.

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            criuser last edited by

                                            Λήζινγκ για 4 χρόνια, η αγορά για 4 χρόνια με εγγύηση αντιπροσωπείας.

                                            Το ρίσκο των ζημιών και στις δύο περιπτώσεις μηδενικό.

                                            Ας πάμε στα κόστη.

                                            https://www.leaseplan.com/el-gr/leasing/prosfores-leasing-ta-autokinhta-mas/90352/peugeot-3008/
                                            Με ΦΠΑ 6955 + 47 Χ 525,76 = 31665

                                            https://myavis.gr/el/peugeot-3008-active-plus

                                            9548 + 47 Χ 453 = 30839

                                            Εαν είναι εταιρικό, έχει φόρο, δεν ξέρω πόσο, αλλά και γλυτώνει φόρο 22 % στο σύνολο.

                                            Αν είναι ιδιώτης δεν γλυτώνει κάτι.

                                            Πάμε τώρα στο κόστος του ιδιώτη.

                                            Τιμή 33900.
                                            Προκαταβολή 6900. Δάνειο 27000 . Τόκοι 4000. Ασφάλεια μικτή για 4 χρόνια, 2600. Τέλη κυκλοφορίας 400. Λάστιχα 600. Σέρβις 4 χρόνια 800 . Σύνολο 42300.

                                            Αρα στην 4ετία το λήζινγκ θα έχεις δώσει 31665 και δεν έχεις τίποτα, ενώ στην αγορά θα έχεις δώσει 42300, δηλαδή 10635 παραπάνω αλλά θα έχεις αμάξι που σαν ανταλλαγή μόνο, θα είναι πάνω από 22000.

                                            Αρα μάλλον την αγορά θα προτιμούσα. Ως ιδιώτης.

                                            Για τα εταιρικά, ας μας πει ο γάτος. Τι φόρο γλυτώνει και τι φόρο πληρώνει ο εργαζόμενος.

                                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 96
                                            • 97
                                            • 98
                                            • 99
                                            • 100
                                            • 101
                                            • 102
                                            • 103
                                            • 98 / 103
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr