Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
    • 1
    • 2
    • 1198
    • 1199
    • 1200
    • 1201
    • 1202
    • 2112
    • 2113
    • 1200 / 2113
    Αντίλογος
    117
    42258
    584830
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      i-hasu last edited by

      Δηλαδή ο Καραμανλής παραιτήθηκε αναλαμβάνοντας την πολιτική ευθύνη 1 μήνα πριν τις εκλογές για να είναι ξανά υποψήφιος; Σοβαρά τόσο πια έχασε η ντροπή την ντροπή της; Άιντε να σας δω στις Σέρρες πόσο μάγκες είστε. Αν και δεν ελπίζω με τα πρόβατα που κατοικούν σε αυτή την χώρα.

      Zω από περιέργεια
      να δω τι θα γίνει

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • johanndelta
        johanndelta last edited by johanndelta

        ...μια από τις λεπτομέρειες για φανατικούς. Πάνω που πανηγυρισαν για την 'παντελονατη" 🤣 ανάληψη ευθύνης και τα δάκρυα, τσααακ!

        Δευτερη φορα...αγωνιστικα!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          i-hasu last edited by

          alt text

          Zω από περιέργεια
          να δω τι θα γίνει

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • gatoz
            gatoz @criuser last edited by

            @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

            @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

            Όσο και να συκοφαντήσετε, όσο και να κατηγορήσετε, όσο και να εστιάσετε στις αδυναμίες της δεξιάς, η πραγματικότητα δεν θ' αλλάξει ποτέ.
            Ο ελληνικός λαός μπορεί να ταλαντευθεί, μπορεί να αμφιβάλλει για το ήθος και την αποτελεσματικότητα της δεξιάς, μπορεί να απογοητευτεί, αλλά θα κάνει αυτό που πρέπει.
            Θα πιέσει τη ΝΔ (ή όποια δεξιά παράταξη προκύψει στο μέλλον) να βελτιωθεί και σ' αυτή θα καταφύγει πάλι για το μέλλον του και για το μέλλον των παιδιών του.

            Το σύνθημα όλοι ίδιοι είναι, που προωθείται σκόπιμα από τους αριστερούς δεν θα περάσει. Αυτό το λέει ο μη έχων τη δυνατότητα για να τραβήξει προς τα κάτω και να απαξιώσει αυτόν που έχει τη δυνατότητα.
            Το πραγματικό σύνθημα είναι "Το κράτος μας αυτό είναι και αυτά μπορεί να κάνει". Και εναντίον αυτού πρέπει να στραφούν οι προσπάθειες βελτίωσης.

            Δυστυχώς όλοι ίδιοι είναι.

            Και η νδ των τελευταίων πολλών χρόνων έχει γίνει ένα κόμμα του κρατισμού.

            Για να μπορεί να βγεί στις εκλογές κάνει ότι κάνουν οι καταστροφείς της χώρας πασοκ και αριστερά. Υπόσχεται διορισμούς και έχει διαφθαρεί όπως οι άλλοι από τους ισχυρούς.

            Ναι η δεξιά είναι η μόνη που δίνει ελπίδα στον απλό κόσμος της εργασίας, στους νοικοκυραίους, στους κυρ-Παντελήδες, αυτούς που τόσο απαξιώνουν, οι ξύστες του πασοκ και της αριστεράς, οι κηφήνες με τις συντάξεις στα 50, ή με τον κρατικοδίαιτο συνδικαλισμό και τα κομματόσκυλα.

            Τα είδαμε τα άκρα όπου κυβέρνησαν. Πόνος, ανέχεια, φόβος.

            Του τα είπατε πολύ του Αντυα.

            Ενώ έχετε τόσο βεβαρυμένο παρελθόν όπου κυβερνήσατε, που σας έχουν απαγορεύσει, οι λαοί μετά την απελευθέρωση τους από την αριστερή σκλαβιά.

            σουν ιν ε θιατερ νιαρ γιου, "κυρ παντεληδες με τα #mavra"

            #milf-a-man

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • C
              criuser last edited by

              Καλά οι ράδιο @@ έπρεπε να μην ξαναβγούν στο γυαλί ποτέ όπως και ο Λαζόπουλος και όσοι μας κουνάνε το δάχτυλο, ενώ το έχουν στο μέλι.

              Το μότο Ταχύτης - Ασφάλεια - Εξυπηρέτηση, υπάρχει στο τρένο από την εποχή των ΣΕΚ-ΣΠΑΠ.

              Βλέπω όμως οι αριστερούληδες , δεν κάθεστε ήσυχα.

              Στον Κούλη και στην ΝΔ χώστε τα, πασοκ είναι και αυτός.

              Αλλά για την ιδιωτικοποίηση κάθε μπιπ που θα λέτε θα πέφτει φαπούλα...

              Πόσοι είπαμε έπρεπε να είναι οι σταθμάρχες ?

              Τρείς λέει το πρόγραμμα .

              Πόσοι ήταν ?

              Ενας γιατί το τριήμερο υπάρχει για όλους και ιδιαίτερα για τους ξύστες.

              Αμ ο προϊστάμενος ?

              Δεν ήταν προιστάμενος του ΟΣΕ στην Λάρισα αυτός.

              Ο Σκότυ του Εντερπράιζ ήταν...

              Για πλάκα τηλεμεταφέρθηκε δύο φορές στον Βόλο, άρρωστος άνθρωπος.

              Την πρώτη για να τον δει ο διευθυντής και την δεύτερη για να του γράψει 1 μήνα άδεια, ο επιμελητής...

              Αυτό είναι το κράτος σας και αυτό το κράτος θέλετε και στηρίζετε με νύχια και δόντια.

              Και όσο και αν οι νεκροί θα στοιχειώνουν τον Κούλη και την παρέα του, άλλο τόσο θα στοιχειώνουν πασοκίλα, αριστερίλα και λοιπή βρωμιά των συνδικαλΗΤΑράδων και των λοιπών κομματόσκυλων.

              Για τον ΚΚ ΙΙΙ, προφανώς δεν μπορούσε να μην είναι υποψήφιος, αφού είναι απόφαση του τοπικού πληθυσμού, για το αν πρέπει να φύγει από την πολιτική. Ας αποφασίσουν αυτοί.

              Στο κάτω κάτω για όλους μας ισχύει.

              Εμείς τους στέλνουμε στην βουλή.

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              mastoras78 1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • mastoras78
                mastoras78 @criuser last edited by mastoras78

                @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

                Καλά οι ράδιο @@ έπρεπε να μην ξαναβγούν στο γυαλί ποτέ όπως και ο Λαζόπουλος και όσοι μας κουνάνε το δάχτυλο, ενώ το έχουν στο μέλι.

                Εντάξει Λαζόπουλος και Αρδβύλα χορτάσαμε πχιά. Αυτό το κακό με την "ενημέρωση" έχει παραγίνει.. Ανοίγεις τι βι , Πρωκτοσάλτε και Τατιάννες, ανοίγεις σόσιαλ χλαμύδια, fora αριστεράρδ/φασιστεράρδ τρόλς παντού. 💩

                Όπου τον πάιρνει τον καθένα πιάνει στασίδι.. Γραμμένο στο dna του έλληνα πάντως ο #fakenpasokismos, παίρνουμε ότι μας αξίζει που λέει και μια ψυχή

                "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                #tsekourato_ksevrakoma

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • piliourits
                  piliourits last edited by piliourits

                  Καλώς τα παιδιά!
                  Αντε τώρα, βάλτε πλατούλα όλοι να σωθεί οτιδήποτε αν σώζεται, λίγος καιρός έμεινε μέχρι τα εκλογας...

                  Κρίμα που χάθηκαν τόσοι νέοι στο άνθος της ηλικίας τους που λέμε, σχεδόν όλοι σπουδάζοντες, χρήσιμοι άνθρωποι που θα αποτελούσαν το μέλλον, δεν πρόλαβαν να φύγουν απ το τσιφλίκι των "πολιτικών" & "επενδυτών" να βρεθούν κάπου να ζήσουν που δεν θα ήταν τελείως αναλώσιμοι και που οι θύτες τους δεν θα ήταν τελείως ξεδάντροποι να βγαίνουν κι από πάνω αντί να κρυφτούν σε κάνα λαγούμι.

                  Ακόμα πιο κρίμα που με τα μυαλά που κουβαλάνε οι κουνώντες το δάχτυλο στα θύματα, θα υπάρξουν κι άλλα, είναι απλά θέμα χρόνου μέχρι την επόμενη φορά που θα παρελάσουν συνοφρυωμένα όλα τα πολιτικά αποβράσματα...

                  Mountains all around me, reaching out to heaven...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • mastoras78
                    mastoras78 last edited by

                    Κροκοδείλια δάκρυα υποκριτών που λένε κάθε μέρα το ποίημα τους, πλέον είμαστε μαθημένοι και σε αυτό. Η μόνη πραγματική τους στεναχώρια αν η συμφορά έκανε όσο σαματά χρειάζεται για να εξυπηρετήσει την ατζέντα τους. Πρώτη φορά ξανασυμβαίνει άλλωστε..

                    "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                    #tsekourato_ksevrakoma

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • johanndelta
                      johanndelta last edited by johanndelta

                      Criu αν υπήρχε ο απαραίτητος αριθμός ανθρώπων, αν δεν είχε εδραιωθεί η νοοτροπία της εγκατάλειψης καθετί δημοσίου αυτά δεν θα γίνονταν. Ο,τι και αν ήταν ο ΟΣΕ δεν είχαμε τέτοια ατυχηματα. Οπότε ακολουθήστε τις οδηγίες του σκηνοθέτη: "Χαμηλά το κεφάλι!"

                      Όσο για τους συνδικαλιστες καλά θα κάνετε εκεί στη Δεξιά να ψαχτειτε μεταξύ σας. Έχουμε 2023 άρα οι επαρατοι παλαιοπασοκοι δεν είναι η πλειοψηφία. Έχουν κλείσει μια 20ετια μακριά από τη δουλειά οπότε οι τωρινοί 60ρηδες είναι δρακουλοπαιδα, οι τωρινοί 50ρηδες σημιτοπαιδα και οι τωρινοί 40ρηδες βουδοπαιδα. Απόδειξη τι άλλο, η νίκη της ΔΑΚΕ στη ΓΕΝΟΠ. Ξανά λοιπόν: "Χαμηλά το κεφάλι!"

                      Δευτερη φορα...αγωνιστικα!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • C
                        criuser last edited by

                        Το δικό σας κεφάλι χαμηλά οι κρατιστες.

                        Έχω πει πολλές φορές για τον πιτσαδόρο που έδιωξε κόσμο από το τρένο για να τους βγάλει στη σύνταξη στα 50 ή να τους βάλει φύλακες σε μουσεία βασικά για να τους έχει αργόσχολους και ψηφοφόρους και αυτού και του ΠΑΣΟΚ.

                        Αλλά εδώ είδαμε ότι έπρεπε να υπάρχουν τρεις σταθμάρχες και υπήρχε ένας ίσως και μεθυσμένος ίσως και οτιδήποτε άλλο και το λαμόγιο ο προϊστάμενος φρόντισε να πάρει άδεια ένα μήνα μπας και γλυτώσει.

                        Και τολμάτε και μιλάτε για κράτος αντί να έχετε σιωπήσει και να έχει κατεβάσει το κεφάλι και να πείτε συγγνώμη που τόσο καιρό δεν θέλαμε να γίνουν όλα σαν την Ολυμπιακή σαν τον ΟΤΕ μήπως δούμε άσπρη μέρα και οι υπόλοιποι.

                        Αύριο οι γνωστοί συνδικαλιστές και γνωστοί στρατοί των κομμάτων έχουν λέει απεργία δυστυχώς με αυτό τον τρόπο δεν θα τιμηθεί κανένας από τους νεκρούς δεν θα ησυχάσει κανένας από τους συγγενείς τους και δεν θα δουλέψουμε και εμείς οι πραγματικοί εργαζόμενοι για να κάτσουν και επίσημα άλλη μία μέρα αυτοί που κάθονται και τις υπόλοιπες 364 του χρόνου.

                        Ξαναλέω δεν στηρίζω τον Κούλη είναι ένοχος. Δεν του έσκασε στη βάρδια του , είναι ένοχος γιατί δεν έκανε τίποτα τέσσερα χρόνια για να φτιάξει τα κακώς κείμενα.

                        Αλλά δεν θα βγούνε και από πάνω οι υπόλοιποι ένοχοι αυτών των 40 χρόνων κρατισμού ο κρατισμός πρέπει να τσακιστεί στην Ελλάδα όπως και όλα τα τσιράκια του συνδικαλιστές κομματόσκυλα καθηγητάδες δικαστές όλος αυτός ο εσμός που έχει καταστρέψει , αυτές οι συμμορίες που έχουν καταστρέψει τη χώρα

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • I
                          insanedriver last edited by insanedriver

                          Παιδια εκεινος ο Σπιρτζης που εχει εξαφανιστει?
                          Μιλαμε εχει πεσει γραμμη και δεν εμφανιζεται πουθενα.

                          Σχετικα με συγκρισεις με το Ματι κτλπ εχω να θυμισω τα εξης:
                          Η κριτικη εδω μεσα ηταν για τα ψεμματα οτι δεν γνωριζουν για νεκρους, για το show στην τιβι το πρωτο βραδυ, για τις δηλωσεις Τοσκα οτι δεν βρισκει κανενα λαθος στην διαχειριση-δεν παραιτηθηκε κανενας-για τις δηλωσεις για εμπρησμο για αποσταθεροποιηση της κυβερνησης οταν προεκυψε οτι ενας γερος εβαλε την φωτια ενω εκανε εργασιες διπλα σπιτι του.
                          Απο εκει και περα οτι λαθη εγιναν αφορουν την διαχρονικη ανοργανοσια του ελληνικου κρατους και την ανικανοτητα αυτων που λαμβανουν τις αποφασεις.
                          Οποτε υποδειξεις απο επαγγελματιες τυμβορυχους των μαγκαλιων δεν δεχομαστε.

                          Ο Κουλης ενω ηταν καβαλα στο αλογο και εδειχνε οτι παει για περιπατο, σιγουρα την πρωτη Κυριακη θα χασει ψηφο διαμαρτυριας και αναλογα με την διαφορα 1ου-2ου θα δειξει τι θα αποφασισει ο κοσμος για την 2η.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • A
                            andya3 last edited by

                            Οι ευθύνες του Κούλη και της ΝΔ στο συμβάν είναι αδιαμφισβήτητες και δεν τις ωραιοποιεί κανένας. Όποιος θέλει να έχει θέση εξουσίας και θέση ευθύνης δεν θα εισπράττει μόνο το όφελος. Θα "πληρώνει" και για τις αδυναμίες, τις παραλείψεις και τα λάθη του. Και αυτό φυσικά θα αποτυπωθεί και στις εκλογές.

                            Πάμε όμως τώρα στην πολιτική διάσταση του θέματος. Για ποιον κρατικό ΟΣΕ μιλάνε οι αριστεροί? Σε ποια χώρα ζουν και τι ηλικία έχουν? Μήπως θυμούνται τίποτα από τον κρατικό ΟΣΕ? Που με τα ελλείμματά του πλήρωνε ο Έλληνας φορολογούμενος εκατομμύρια € κάθε χρόνο? Που οι εργαζόμενοι ήταν κατά χιλιάδες περισσότεροι από τους επιβάτες?
                            Αυτά υπερασπίζεστε? Αυτό είναι το Δημόσιο που αγαπάτε? Αυτά θέλετε να πουλήσετε στον Ελληνικό λαό το 2023? Στηριζόμενοι στην άγνοια των νεότερων και την εξαγορά των υπολοίπων, καθώς τάζετε θέσεις στο Δημόσιο εις βάρος των οικονομικών της χώρας και της τσέπης των υπόλοιπων σκληρά εργαζόμενων Ελλήνων του Ιδιωτικού Τομέα?
                            Όχι δεν είμαστε ίδιοι με τους αριστερούς ξαναλέω. Παρά τις παθογένειες της ΝΔ, παρόμοιες με του Ελληνικού κράτους που καλείται να διαχειριστεί και να διοικήσει. Είναι το μόνο κόμμα που έχει ένα μεγάλο υγιές κομμάτι ψηφοφόρων και στελεχών, Που η σκέψη τους είναι στη σωστή κατεύθυνση, καταλαβαίνουν και μπορούν να πάνε τη χώρα μπροστά. Και αυτοί αργά ή γρήγορα θα προωθηθούν γιατί οι της παλαιοκομματικής νοοτροπίας οδηγούν την παράταξη και τη χώρα πάλι σε αδιέξοδο.
                            Στην αριστερά δεν υπάρχει τίποτα για να πιαστεί κανείς. Τίποτα, ναδα. Είναι η απόλυτη συνταγή οπισθοδρόμησης και αποτυχίας. Προσκόλληση της χώρας σε μοντέλα λειτουργίας του παρελθόντος με βάση το κράτος. Που θα μας φέρουν πάλι μερικές δεκαετίες επιπλέον πίσω από τον πολιτισμένο κόσμο.

                            Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                            argyn 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • johanndelta
                              johanndelta last edited by johanndelta

                              Μια χαρά χρήσιμοι είναι οι δικασταδες και οι καθηγηταδες όπως βλεπουμε. Γι'αυτό κυκλοφορούν ελεύθερα τόσα μπουμπούκια του χώρου και είναι μέσα μόνο όσοι δεν έβγαλαν την αρβύλα και να βάλουν γραβάτα την κατάλληλη στιγμή.
                              Τα κομματοσκυλα είναι πολύ χρήσιμα για να τραμπουκιζουν κάθε μορφή διαμαρτυρίας για τα χάλια στην παιδεία και την υγεία, στις μεταφορές και γενικά όπου χρειάζεται.
                              Κάτι κουραδομαγκιτσες στη ΔΑΠ και τη ΔΑΚΕ τις πληρώνετε αφου η βάση στερεύει και μόνο αγνά λαμόγια μαζεύονται για τα ψιχουλακια της πίτας. Βαρεθηκαμε από τα έργα και τις ημέρες των στελεχών σας.
                              Μαζευτε επισης τον Μ(π)αλά(σ)κα που είχε και άποψη μέχρι και για τον Κοκλώνη.

                              Το παραμυθακι της βαλκανικής δικτατοrichας τελειώνει. Η "αποκουταλωση" φυσικά και δεν θα πλήξει τους χορηγούς. Αλί από τα τραχανουλακια που αβανταρουν τζάμπα την ίδια τους την καταστροφή. Δεν έχουν πρόβλημα να πληρώνουν από την τσέπη μας ιδιωτικές εταιρείες ρεύματος, παραχωρησιουχους και λοιπούς αυτοδημιούργητους που θα μας απαλλασσαν από το κακό κράτος κάνοντας τη δουλειά καλύτερα και φθηνότερα.

                              Τώρα το μαρινακισταν θέλει μποϊκοταζ στα τρένα... 💩

                              Δευτερη φορα...αγωνιστικα!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • F
                                fiverg last edited by

                                Ακούω πράγματα από χθες που δεν καταλαβαίνω. Προφανώς υπάρχει απόσταση οπτικής. Μπογιόπουλος χτες για τους "θανάτους που έγιναν στην λογική του κέρδους". Έχουμε δώσει όμως κάπου 20 δις για τις υποδομές, για να κάνω την αγαπημένη αριθμητική ανάποδα, 20 μπελάρες ή 400 ραφάλ ή 20+ νοσοκομεία ή δεν ξέρω πόσα σχολεία... Στην λογική του κέρδους ο ΟΣΕ περιόρισε τις επενδύσεις και ξόδεψε "μόνο" 20 δις; Πόσα έπρεπε δλδ να ξοδέψει παραπάνω;
                                Συζητάται από χτες ότι οι σταθμάρχες έπρεπε να είναι 3. "Υποστελέχωση" μεν αλλά 3. Πόσοι έπρεπε να είναι για να μην μείνει ο συγκεκριμένος μόνος του; 13; 23; 33; Κλασσική νοοτροπία, "νταξ μωρέ, πάω σπίτι μισή ώρα νωρίτερα και αύριο κάθομαι και πας εσύ μισή ώρα νωρίτερα". Για την οποία βέβαια ουδείς συνδικαλιστής θα μιλήσει, έχω ιδία πείρα από συγγενή σε ανάλογο πόστο για το πως "βολεύουν" τις βάρδιες για να "εξυπηρετούνται".

                                Ναι αλλά "απαξίωση". Απαξίωση αλλά απ' ότι ακούω πίπτουν 3.5Κ μεικτά(;) τον μήνα. Για το ποιος τον έκρινε, τον βαθμολόγησε κλπ μην τα συζητήσουμε καθόλου, απλά δεν υπάρχουν, ούτε πρόκειται να υπάρξουν. Άλλωστε ακόμη και για τέτοια "ανεπάρκεια" πάντα θα υπάρχει η άποψη "μην τον διώξουμε και χάσει το ψωμάκι του".

                                (Τα παραπάνω όμως μένει και να αποδειχθούν γιατί είναι σίγουρο ότι θα ακουστούν πολλά μέχρι να "κάτσει η σκόνη").

                                Παρόλη λοιπόν την προφανή ανεπάρκεια του ΟΣΕ, η συζήτηση είναι περί της ιδιωτικοποίησης των τραίνων που έφερε το ατύχημα. Που με κάποιο υπερβατικό τρόπο μας οδηγεί στο ότι αν δεν λειτουργούσε η hellenic train τον συρμό αλλά ο ΟΣΕ δεν θα είχε γίνει το ατύχημα. Το πως δεν το έχω καταλάβει ομολογώ.

                                Τα παραπάνω ΔΕΝ ξεπλένουν βέβαια την κυβέρνηση. Ακόμη και αν οι σταθμάρχες έπρεπε να είναι 3 στις 2300, θα ήταν σίγουρα ένας στις 0030 και το τραίνο θα μπορούσε για κάποιο λογο να καθυστερήσει και να φτάσει στην Λάρισα στην 0100 με τον "ανεπαρκή" σταθμάρχη πάλι μόνο του σε υπηρεσία. Οι διευθύνοντες σύμβουλοι και
                                παρασύμβουλοι του ΟΣΕ θα έπρεπε ήδη να είναι κρατούμενοι στην φυλακή και ο απόγονος καραμάν-αλής θα έπρεπε τώρα να ψάχνει πως θα σταθεί στο δικαστήριο και όχι πως θα κάνει προεκλογική εκστρατεία (τρομάρα του, αναρωτιέμαι τι θα λέει στις ομιλίες του...).
                                Είναι "μεγάλο κεφάλαιο" για τον τόπο οι "καραμάν-αλήδες" μην τυχόν και τους χάσουμε. Οα ονειρευόμουνα οι ψηφοφόροι τον Σερρών να τους μαυρίσουν αναλόγως αν και κάτι μου λέει ότι θα τον ξαναβγάλουν με τα τσαρούχια.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • piliourits
                                  piliourits last edited by

                                  Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια.
                                  Βέβαια αν δεν περάσουν χείμαρρος τα λόγια επί παντός επιστητού, να χυθουν ευθύνες προς πάσα κατεύθυνση, πως να ξεπλυθει τέτοιο έγκλημα, για να ατενίσουμε τις κάλπες με ψηλά το κεφάλι ξανά, το προσωρινά σκυμμένο και περιλυπο...
                                  Φάνηκε απ τον Καραμανλάκο, που παραιτήθηκε γιατί είχε φούριες για τα εγκαίνια στο προεκλογικό του γραφείο, όχι θα κάτσει να σκάσει και να ασχολείται με τα πτώματα που άφησε πίσω.

                                  Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • argyn
                                    argyn @andya3 last edited by argyn

                                    @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

                                    Οι ευθύνες του Κούλη και της ΝΔ στο συμβάν είναι αδιαμφισβήτητες και δεν τις ωραιοποιεί κανένας. Όποιος θέλει να έχει θέση εξουσίας και θέση ευθύνης δεν θα εισπράττει μόνο το όφελος. Θα "πληρώνει" και για τις αδυναμίες, τις παραλείψεις και τα λάθη του. Και αυτό φυσικά θα αποτυπωθεί και στις εκλογές.

                                    Δεν είναι μόνο το θέμα της αντικειμενικής κυβερνητικής ευθύνης για τον συμβάν. Είναι ζήτημα της αήθους επικοινωνιακής διαχείρισης, της προφανούς προσπάθειας συγκάλυψης με εξωθεσμικές επιτροπές διαβλητής σύνθεσης, των συγκαλλημένων απειλών του ΕΣΡ εναντίον των απείθαρχων και αντιφρονούντων, των εντολών περί τρόπου πένθους των οικογενειών των νεκρών από την Γκάγκα, του αναιτιολόγητου ξυλοφορτώματος διαδηλωτών από τους χωροφυλάκους κτλ κτλ.

                                    Το ότι "οι άλλοι" ήταν χειρότεροι, που πράγματι ήταν, δεν σημαίνει ότι ο οποιοσδήποτε νοήμονας πολίτης δεν πρέπει να νιώθει θεσμικό τρόμο για τα πεπραγμένα του αυταρχικότερου και πλέον διαπλεκόμενου κυβερνητικού καθεστώτος της μεταπολίτευσης.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • johanndelta
                                      johanndelta last edited by

                                      Όχι ακριβώς fiverg. Η συζήτηση θέλουν καποιοι να πάει καθαρα στην ιδιωτικοποίηση για να ρίξουν φαπουλες όπως εξομολογείται ο criu. Έγιναν πολλά άλλα μέχρι να φτάσουμε στο ατύχημα ομως. Μην ξεχνάμε πώς ξεκίνησε η διαχείριση "της στραβης". Με ανθρωπινο λάθος κατά τα άλλα αξιοκρατικά διορισμένου αριστου. Αν έχεις τους σωστούς ανθρώπους στο σωστό αριθμό αυτά δεν τα παθαίνεις είτε είσαι ιδιωτικός είτε δημόσιος. Τα τρενα πάνε και έρχονται χρόνια τώρα αλλά τέτοιο ατυχημα δεν ειχαμε. Την αγωνία της υπεράσπισης του ιδιωτικού, το να βγουν λάδι οι Ιταλοί -ας πληρώσουν για την ευθύνη που τους αναλογει- την έχουν οι αντικρατιστες. Και δώστου ρητορική 2010, ενώ το φαϊ το έχουν κάνει λύσσα από τον πολύ κοινωνικό αυτοματισμό, οι δημοκράτες της φίμωσης των φωνών και της πάταξης των απεργιών. Εμ τα σκατωσαν, εμ επιτίθονται.

                                      Δευτερη φορα...αγωνιστικα!

                                      F 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • F
                                        fiverg @johanndelta last edited by

                                        @johanndelta said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

                                        Εμ τα σκατωσαν, εμ επιτίθονται.

                                        Ε ναι, αυτό δεν καταλαβαίνω.
                                        Κατ αρχήν να μπουν φυλακή οι της εταιρίας 100 φορές. Δίπλα στο κελί όμως με αυτούς του ΟΣΕ και όσους κυβερνητικούς πρέπει. Εδώ έχουμε ένα πολυεπίπεδο κρατικό fail και η επίθεση γίνεται προς την εταιρία που είχε το δρομολόγιο (επειδή είναι ιδιωτική). Δηλαδή όντως, εμ τα σκάτωσαν, εμ επιτίθενται.

                                        Με λίγα λόγια η άποψή σου είναι ότι επί Σύριζα όλα ήταν ασφαλή, δεν υπήρχε μεν ηλεκτρονικό σύστημα αλλά υπήρχε υπερεπάρκεια εξειδικευμένου προσωπικού, μη-απαξίωση και όλα πήγαιναν ρολόι. Απόδειξη του ότι "δεν έγινε ξανά τέτοιο ατύχημα". Που όμως είχε γίνει το 17 και τότε οι προειδοποιήσεις των συνδικαλιστών περί έλλειψης τηλεδιοίκησης ήταν ανάλογες.

                                        Καθείς βέβαια και η οπτική του, μπορεί για εσένα η επικείμενη αλλαγή κυβέρνησης να κάνει από μόνη της τα τραίνα ασφαλή, εγώ πάντως όπως ξαναείπα αν δεν εγκατασταθεί το (στοιχειωμένο) σύστημα και δεν περάσει κανά εξάμηνο να το λειτουργήσουν και να το έχουν "ευλογήσει" όλοι (κυβέρνηση, εργαζόμενοι κλπ) δεν ξαναμπαίνω σε συρμό.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • piliourits
                                          piliourits last edited by piliourits

                                          Ο ΟΣΕ είχε πάντα πολλά προβλήματα μεν, χωρίς να πεθαίνουν δεκάδες επιβάτες δε, επί σειρά ετών.
                                          Είχε προβλήματα και έμπαινε μέσα οικονομικά και η ανέχεια έφερνε περισσότερα προβλήματα.
                                          Χωρίς φράγκα δεν λύνεται κανένα πρόβλημα.
                                          Γι αυτό αποφασίστηκε (όχι μόνο ευθύνη της καλής ΝΔ αλλά και των άλλων, των κακών που απειλούν να της ξαναφαιρέσουν τη κουτάλα) , το κομμάτι του ΟΣΕ που έχει έσοδα και βγάζει κέρδη, να χαριστει αντί φυστικιών στην κρατική εταιρεία διπλανής χώρας, την οποία θα επιδοτουσαμε απο πανω και με 50 μύρια το χρόνο επί 15ετια, χωρίς να αναφέρεται συγκεκριμένο μεταφορικό έργο για το οποίο παίρνει την επιδότηση.

                                          Οπότε τώρα, που τα έσοδα και τις επιδοτήσεις τα παίρνει άλλος, αυτομάτως θα λυνόταν τα προβλήματα του ΟΣΕ λόγω υποχρηματοδότησης και υποστελέχωσης.

                                          Ζήτω οι ιδιωτικοποιήσεις.

                                          Θα έρθει τώρα ο Κρουζερ με τις φαπούλες, και θα μας απαριθμησει ένα προς ένα, την πλειάδα απο αδιαμφισβήτητα ωφελη που έφερε η ιδιωτικοποιήση, έκτος απ το να αναμασά τα ίδια για τα μπλε και πράσινα κομματόσκυλα που είχαν βρει απάγκιο στον ΟΣΕ.

                                          Θα μας απαριθμησει τα ωφελη της ιδιωτικοποιήσης, ώστε να χειροκροτησουμε και τον Χατζηδάκη που την ολοκλήρωσε και καμαρώνει, όχι μόνο τον Σπιρτζη και όποιον άλλον.

                                          Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • johanndelta
                                            johanndelta last edited by johanndelta

                                            Βρε ποιος ΣΥΡΙΖΑ, γενικά μιλάω, όσα χρόνια χρησιμοποιεί ο καθένας μας τα τρένα. Σέρνονταν; Ναι. Αργούσαν; Ναι. Συγκρούονταν το ένα με το άλλο μετωπικά με δεκάδες νεκρούς; Όχι.

                                            Δευτερη φορα...αγωνιστικα!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1198
                                            • 1199
                                            • 1200
                                            • 1201
                                            • 1202
                                            • 2112
                                            • 2113
                                            • 1200 / 2113
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr