-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Λοιπον οντως παιζει. Ευκολο ειναι, με 2 κλεφτακια μπαινει το resistor στα καλωδια της λαμπας και προφανως ξεγελαει το canbus.
Και ηρθε και το διακοπτακι απο corolla sedan και εστρωσε και η ομοιομορφια στο φωτισμο.
Σορρυ για την πατουσα, τωρα την ειδα!
+1 κυρίως για την πατούσα και την κίτρινo-πρασινη (lime) Havaianas!
-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Λοιπον οντως παιζει. Ευκολο ειναι, με 2 κλεφτακια μπαινει το resistor στα καλωδια της λαμπας και προφανως ξεγελαει το canbus.
Χαίρομαι που δούλεψε.
Ό,τι άλλο χρειαστείς, μη διστάσεις να ρωτήσεις. -
Εχω τις ίδιες σε λευκές
-
Αν καταλαβαίνω καλά, ο stefan με το που το πήρε, έχει ξηλώσει το μισό αυτοκίνητο;
Μερακλής!
Και ωραίο χρώμα φαίνεται.
Πάντα να το χαίρεται με υγεία και καλά χιλιόμετρα! -
Τον θαυμάζω! Τον πρώτο καιρό δε θα πείραζα τίποτα, θα φοβόμουν μη κάνω ζημιά ή έχω τριγμούς.
2 λάμπες θέλω να αλλάξω στο ι30 και κολώνω. Σε κανα χρόνο ίσως μου περάσει. -
Ρε σεις λεγκο ειναι. Σιγα τ αβγα. Βαζεις βγαζεις. Και ζημια να κανεις αντε να ναι κανα κλιψακι ή κανα στηριγματακι απο κανα πλαστικο. Τπτ που δε διορθωνεται.
Πρωτο ταξιδι χθες 6 η ωρα το πρωι, Καματερο - Πορτο Χελι.
Μεση ωριαια 84 χαω.
-
-
Βάζω κ εγώ τη δική μου από Αθήνα μέχρι μέχρι ορεινό χωριό φορτωμένο με μπαγκαζια οικογένεια. Στην εθνική 140-150 στα λοιπά τμήματα με μικρότερη ταχύτητα λόγω επαρχιακού δικτύου. Στο power mode οδήγηση παντα
-
Απλώς το λεω, ίσως είναι καλλίτερα τα πρώτα 2-3000 χλμ να το εχεις στο normal οσο μπορείς περισσότερο ,οχι συνέχεια στο eco ή στο power .
-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Ρε σεις λεγκο ειναι. Σιγα τ αβγα. Βαζεις βγαζεις. Και ζημια να κανεις αντε να ναι κανα κλιψακι ή κανα στηριγματακι απο κανα πλαστικο. Τπτ που δε διορθωνεται.
Πρωτο ταξιδι χθες 6 η ωρα το πρωι, Καματερο - Πορτο Χελι.
Μεση ωριαια 84 χαω.
είχε κίνηση Στεφανε; πηγες από Επίδαυρο;
-
Απο Επιδαυρο ναι και ειχε φανταστικες συνθηκες. Φοβερο καιρο και τιποτα απο κινηση. Νομιζω ξεκινησαμε 6.45 και 8.45 ειμασταν εξω απ την πορτα του σπιτιου.
-
monman2
a day ago
Απλώς το λεω, ίσως είναι καλλίτερα τα πρώτα 2-3000 χλμ να το εχεις στο normal οσο μπορείς περισσότερο ,οχι συνέχεια στο eco ή στο power.
Το ξεκινώ πάντα σε normal mode μέχρι να ζεσταθούν λάδια κλπ. και μετά το βάζω σε power mode. Εάν έχεις διαβάσει ή ακούσει κάτι για το power mode στα πρώτα χλμ. (2.000) του αυτοκινήτου ευπρόσδεκτο για να αποφύγουμε κάποια μελλοντική φθορά σε κινητήρα. -
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Απο Επιδαυρο ναι και ειχε φανταστικες συνθηκες. Φοβερο καιρο και τιποτα απο κινηση. Νομιζω ξεκινησαμε 6.45 και 8.45 ειμασταν εξω απ την πορτα του σπιτιου.
μια χαρά! είναι και πολύ ωραία διαδρομή.
-
Για την ιστορια 116d προηγουμενης γενιας εκαψε 5.1λτ για την ιδια διαδρομη με ιδιες συνθηκες και λιγο χαμηλοτερη ταχυτητα.
-
Και 85 άλογα λιγότερα και καλύτερη αεροδυναμική;
-
Γενικά stefan οτι κατανάλωση λες κρατώ μισό με ένα λίτρο λιγότερο. Δεν μοιάζεις για νορμάλ οδηγός παρά για νευρικός.
Δεν το λέω για κακό, και εγώ υπάρχουν στιγμές που οδηγώ πολύ νευρικά
-
200 κιλά πιο ελαφρύ, πιο αεροδυναμικό και χαμηλό, οπότε αναμενόμενο.
-
Ανεβαίνοντας για το παρατηρητήριο της Λίμνης Πλαστήρα, δοκίμασα και το ύψος του cc. O δρόμος έχει νεροφαγώματα λόγω της τελευταίας χιονόπτωσης, χώμα και κοτρώνες σε κάποια σημεία. Και στο ανέβασμα και κατέβασμα που έγινε αρκετά γρήγορα γιατί ακολουθούσα έναν φίλο με jimny, το αυτοκίνητο δεν βρήκε πουθενά χωρίς να προσέχω. Η ανάρτηση ακόμη και σε αυτές τις συνθήκες είναι μαγική, απορροφούσε τα πάντα (μηδέν τριγμοί με πανοραμική). Σίγουρα δεν είναι αμάξι για offroad extreme καταστάσεις, αλλά ανταπεξέρχεται άνετα σε λογικές χωμάτινες συνθήκες. Στο ανέβασμα σε ορεινούς όγκους με στροφές απανωτές και χωρίς ευθείες, έμπαινε πάνω στις στροφές και το ev, ενώ στο κατέβασμα λόγω συνεχούς έντονης κατωφέρειας, έσβηνε το ev και λειτουργούσε ο κινητήρας σε μεσαίες στροφές για να εκτονώνει την ενέργεια που υπερσυσσωρεύεται στην μπαταρία κατά το κατέβασμα.
-
Ειπα για την ιστορια...δεν ειναι συγκρισιμα τα δυο αυτοκινητα. Ειναι και με προγραμμα το συγκεκριμενο πενφε και πρεπει να ναι κοντα 150 αλογα.
-
Stefan ποια είναι η γνώμη σου για τα πρώτα 1000 με 200 χλμ., οδήγηση με normal mode ή power mode αφού ζεσταθούν λάδια κλπ. ;Έχω την αίσθηση ότι σε λειτουργία power mode που πραγματικά απολαμβάνεις την ισχύ του κινητήρα, δεν απαιτείται να πατήσεις βαθιά το γκάζι, ενώ σε normal (το eco δεν παλεύεται εκτός πόλης), κάνεις το αντίθετο για να αποδώσει ο κινητήρας, οπότε λογικά το αποτέλεσμα είναι το ίδιο, με μικρή απόκλιση ή και καμία σε κατανάλωση.
Toyota Corolla Cross