Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla Cross
    • 1
    • 2
    • 237
    • 238
    • 239
    • 240
    • 241
    • 529
    • 530
    • 239 / 530
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    242
    10593
    550023
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dublin @stefan147 last edited by dublin

      @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

      Λοιπον οντως παιζει. Ευκολο ειναι, με 2 κλεφτακια μπαινει το resistor στα καλωδια της λαμπας και προφανως ξεγελαει το canbus.

      link text

      Και ηρθε και το διακοπτακι απο corolla sedan και εστρωσε και η ομοιομορφια στο φωτισμο.

      20230224_163432.jpg

      Σορρυ για την πατουσα, τωρα την ειδα!😁

      +1 κυρίως για την πατούσα και την κίτρινo-πρασινη (lime) Havaianas!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        bill_hsd @stefan147 last edited by

        @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

        Λοιπον οντως παιζει. Ευκολο ειναι, με 2 κλεφτακια μπαινει το resistor στα καλωδια της λαμπας και προφανως ξεγελαει το canbus.

        Χαίρομαι που δούλεψε.
        Ό,τι άλλο χρειαστείς, μη διστάσεις να ρωτήσεις.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • G
          gdelio last edited by

          Εχω τις ίδιες σε λευκές 👣 😁

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • katafractos17
            katafractos17 last edited by katafractos17

            Αν καταλαβαίνω καλά, ο stefan με το που το πήρε, έχει ξηλώσει το μισό αυτοκίνητο; 🙂
            Μερακλής! 😀
            Και ωραίο χρώμα φαίνεται.
            Πάντα να το χαίρεται με υγεία και καλά χιλιόμετρα!

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • georgemit
              georgemit last edited by

              Τον θαυμάζω! Τον πρώτο καιρό δε θα πείραζα τίποτα, θα φοβόμουν μη κάνω ζημιά ή έχω τριγμούς.
              2 λάμπες θέλω να αλλάξω στο ι30 και κολώνω. Σε κανα χρόνο ίσως μου περάσει.

              i30 160 N line!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                stefan147 last edited by

                Ρε σεις λεγκο ειναι. Σιγα τ αβγα. Βαζεις βγαζεις. Και ζημια να κανεις αντε να ναι κανα κλιψακι ή κανα στηριγματακι απο κανα πλαστικο. Τπτ που δε διορθωνεται.

                Πρωτο ταξιδι χθες 6 η ωρα το πρωι, Καματερο - Πορτο Χελι.

                Screenshot_20230226_143908_Gallery.jpg

                Μεση ωριαια 84 χαω.

                G 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • N
                  nmsm2 last edited by

                  Screenshot_2023-02-26-15-51-25-174_app.mytoyota.toyota.com.mytoyota (1).jpg

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • N
                    nmsm2 last edited by

                    Βάζω κ εγώ τη δική μου από Αθήνα μέχρι μέχρι ορεινό χωριό φορτωμένο με μπαγκαζια οικογένεια. Στην εθνική 140-150 στα λοιπά τμήματα με μικρότερη ταχύτητα λόγω επαρχιακού δικτύου. Στο power mode οδήγηση παντα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • monman2
                      monman2 last edited by monman2

                      Απλώς το λεω, ίσως είναι καλλίτερα τα πρώτα 2-3000 χλμ να το εχεις στο normal οσο μπορείς περισσότερο ,οχι συνέχεια στο eco ή στο power .

                      Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                      Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        groover1972 @stefan147 last edited by

                        @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

                        Ρε σεις λεγκο ειναι. Σιγα τ αβγα. Βαζεις βγαζεις. Και ζημια να κανεις αντε να ναι κανα κλιψακι ή κανα στηριγματακι απο κανα πλαστικο. Τπτ που δε διορθωνεται.

                        Πρωτο ταξιδι χθες 6 η ωρα το πρωι, Καματερο - Πορτο Χελι.

                        Screenshot_20230226_143908_Gallery.jpg

                        Μεση ωριαια 84 χαω.

                        είχε κίνηση Στεφανε; πηγες από Επίδαυρο;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          stefan147 last edited by

                          Απο Επιδαυρο ναι και ειχε φανταστικες συνθηκες. Φοβερο καιρο και τιποτα απο κινηση. Νομιζω ξεκινησαμε 6.45 και 8.45 ειμασταν εξω απ την πορτα του σπιτιου.

                          G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nmsm2 last edited by

                            monman2
                            a day ago
                            Απλώς το λεω, ίσως είναι καλλίτερα τα πρώτα 2-3000 χλμ να το εχεις στο normal οσο μπορείς περισσότερο ,οχι συνέχεια στο eco ή στο power.
                            Το ξεκινώ πάντα σε normal mode μέχρι να ζεσταθούν λάδια κλπ. και μετά το βάζω σε power mode. Εάν έχεις διαβάσει ή ακούσει κάτι για το power mode στα πρώτα χλμ. (2.000) του αυτοκινήτου ευπρόσδεκτο για να αποφύγουμε κάποια μελλοντική φθορά σε κινητήρα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              groover1972 @stefan147 last edited by

                              @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

                              Απο Επιδαυρο ναι και ειχε φανταστικες συνθηκες. Φοβερο καιρο και τιποτα απο κινηση. Νομιζω ξεκινησαμε 6.45 και 8.45 ειμασταν εξω απ την πορτα του σπιτιου.

                              μια χαρά! είναι και πολύ ωραία διαδρομή.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stefan147 last edited by

                                Για την ιστορια 116d προηγουμενης γενιας εκαψε 5.1λτ για την ιδια διαδρομη με ιδιες συνθηκες και λιγο χαμηλοτερη ταχυτητα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  lap last edited by lap

                                  Και 85 άλογα λιγότερα και καλύτερη αεροδυναμική;

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lap last edited by lap

                                    Γενικά stefan οτι κατανάλωση λες κρατώ μισό με ένα λίτρο λιγότερο. Δεν μοιάζεις για νορμάλ οδηγός παρά για νευρικός.

                                    Δεν το λέω για κακό, και εγώ υπάρχουν στιγμές που οδηγώ πολύ νευρικά

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nmsm2 last edited by

                                      200 κιλά πιο ελαφρύ, πιο αεροδυναμικό και χαμηλό, οπότε αναμενόμενο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nmsm2 last edited by

                                        Ανεβαίνοντας για το παρατηρητήριο της Λίμνης Πλαστήρα, δοκίμασα και το ύψος του cc. O δρόμος έχει νεροφαγώματα λόγω της τελευταίας χιονόπτωσης, χώμα και κοτρώνες σε κάποια σημεία. Και στο ανέβασμα και κατέβασμα που έγινε αρκετά γρήγορα γιατί ακολουθούσα έναν φίλο με jimny, το αυτοκίνητο δεν βρήκε πουθενά χωρίς να προσέχω. Η ανάρτηση ακόμη και σε αυτές τις συνθήκες είναι μαγική, απορροφούσε τα πάντα (μηδέν τριγμοί με πανοραμική). Σίγουρα δεν είναι αμάξι για offroad extreme καταστάσεις, αλλά ανταπεξέρχεται άνετα σε λογικές χωμάτινες συνθήκες. Στο ανέβασμα σε ορεινούς όγκους με στροφές απανωτές και χωρίς ευθείες, έμπαινε πάνω στις στροφές και το ev, ενώ στο κατέβασμα λόγω συνεχούς έντονης κατωφέρειας, έσβηνε το ev και λειτουργούσε ο κινητήρας σε μεσαίες στροφές για να εκτονώνει την ενέργεια που υπερσυσσωρεύεται στην μπαταρία κατά το κατέβασμα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • S
                                          stefan147 last edited by

                                          Ειπα για την ιστορια...δεν ειναι συγκρισιμα τα δυο αυτοκινητα. Ειναι και με προγραμμα το συγκεκριμενο πενφε και πρεπει να ναι κοντα 150 αλογα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nmsm2 last edited by

                                            Stefan ποια είναι η γνώμη σου για τα πρώτα 1000 με 200 χλμ., οδήγηση με normal mode ή power mode αφού ζεσταθούν λάδια κλπ. ;Έχω την αίσθηση ότι σε λειτουργία power mode που πραγματικά απολαμβάνεις την ισχύ του κινητήρα, δεν απαιτείται να πατήσεις βαθιά το γκάζι, ενώ σε normal (το eco δεν παλεύεται εκτός πόλης), κάνεις το αντίθετο για να αποδώσει ο κινητήρας, οπότε λογικά το αποτέλεσμα είναι το ίδιο, με μικρή απόκλιση ή και καμία σε κατανάλωση.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 237
                                            • 238
                                            • 239
                                            • 240
                                            • 241
                                            • 529
                                            • 530
                                            • 239 / 530
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr