-
@gatoz said in Alfa Romeo Tonale:
@civil357 said in Alfa Romeo Tonale:
Ή διαβάζω κάτι πολύ λάθος ή μόλις το χάσαμε το παιχνίδι στα leasing phev, καθώς λιανική τιμή προ φόρων ακόμα και της πιο φθηνής έκδοσης speciale , είναι >40Κ. .
Άρα ή θα φέρει έκδοση business , πολύ δύσκολο μου φαίνεται ή ελπίζει ότι θα δελεάσει άπασα τα στελέχη και τις εταιρίες να προτιμήσουν τη tonale , από τα φορολογικά ωφέλη , παρόμοια απίθανο μου φαίνεται.
Απορία το έχω, να μην το γνώριζε η αντιπροσωπεία το αποκλείω, υποθέτω ότι δεν κατάφερε να πείσει το εργοστάσιο για χαμηλότερη τιμή λιανικής, άλλη εξήγηση δε μπορώ να φανταστώ ( αν και Ιταλία 51600, εδώ 55900, τιμές , φόρους και λοιπά , δε γνωρίζω οπότε μπορεί να κάνω λάθος) , βάζοντας την tonale στο κλειστό κλαμπ των >40.000 λιανική , παρέα μόνο με αγγλοσάξονες ( land rover και jaguar) και εξωτικά και σπάνια suzuki ( across) . Στον αντίποδα το πάρτι των XC40 , X1 και 3008 θα συνεχιστεί, ανενόχλητο ....
στοχα πει. καιρο τωρα.
επισης και land rover βρισκεις και jaguar κατω απο 40k!
συμβουλη γατου
v60 awd phev. οποιο και να παρεις.τζάμπα καίει η λάμπα , τζάμπα περιμένω , που έλεγε και το άσμα.....
ο νόστος θα παραμείνει για την ώρα, ανεκπλήρωτος ....
-
Καλά δεν τρέχει και κάτι με το +40Κ ΛΤΠΦ. Είναι αστείος ο φόρος ακόμα και στα 50 να φτάσεις.
-
@stefan147 said in Alfa Romeo Tonale:
Καλά δεν τρέχει και κάτι με το +40Κ ΛΤΠΦ. Είναι αστείος ο φόρος ακόμα και στα 50 να φτάσεις.
δεν ειναι εκει το προβλημα
ειναι που γινεσαι εκτεθιμενος να σου βγαλουν μη παραγωγικο το εξοδο ή ακομη χειροτερα με ενα νομο και ενα αρθρο να τη φας κανονικα. εχει ξαναγινει. θα θυμασαι τα 1600 του 2012 υποθετω. ή πως μπηκε ο φορος χρησης ενα βραδυ χωρις φεγγαρι το 17 αναδρομικα -
Ειδα , πάλι , την συγκεκριμένη από κοντά ...
...είναι εντυπωσιακό ΠΩΣ ο σχεδιασμός κρύβει τον όγκο που είναι ανάλογος μιας πρώτης γενιάς cayenne !https://www.4troxoi.gr/dokimes/alfa-romeo-tonale-edizione-speciale-to-perasma-video/
-
Εμένα πάλι μου φαίνεται τρομερά χοντροκώλα. Η Κιμ Καρντάσιαν της αυτοκίνησης. Δλδ σε σύγκριση με ένα Formentor (που για μένα είναι το πιο ωραίο C-SUV), ε γελάει ο κόσμος.
-
Εννοείται το Formentor είναι το ομορφότερο της κατηγορίας.
-
@diego1960 said in Alfa Romeo Tonale:
Εμένα πάλι μου φαίνεται τρομερά χοντροκώλα. Η Κιμ Καρντάσιαν της αυτοκίνησης. Δλδ σε σύγκριση με ένα Formentor (που για μένα είναι το πιο ωραίο C-SUV), ε γελάει ο κόσμος.
Γελάει ο κόσμος! Ακριβώς! Συνέχισε να μας διασκεδάζεις!
-
Δεν πας να σπατουλάρεις κάνα Πεζώ εσύ καλύτερα;
-
Το πίσω μέρος ουτε εμένα μου αρέσει αλλά απο το formentor νομίζω είναι καλύτερη.Το Formentor είναι λίγο φλύαρο...
-
Το Formentor (για μένα πάντα) κρύβει πιο επιτυχημένα το μέγεθός του, και έχει πολύ πιο όμορφη μάσκα, window line στο πλάι κτλ. Αν είχε και η Tonale τα φώτα της Giulia αντί για αυτά τα λεπτά που σχεδιάσε ο Λιώκης μπροστά τότε θα ήταν πιο όμορφη. Εκεί που κερδίζει hands down η Άλφα είναι το σαλόνι. Ο δρόμος που έχει πάρει η VW με την τεράστια οθόνη και την αφαίρεση όλων των κουμπιών ως κακέκτυπο της Tesla χαλάει την όλη εικόνα. Το κάνει να μοιάζει τόσο φτηνό και είναι κρίμα γιατί τα υλικά είναι μια χαρά ειδικά στις μπροστινές θέσεις.
ΥΓ: Έχουν κυκλοφορήσει 1-2 φώτο από το facelift του Formentor και δυστυχώς χαλάει πολύ. Σα να παίρνουν έμπνευση από σκάφη των Star Wars. Βέβαια δεν ξέρουμε τι θα κάνουν στο εσωτερικό γιατί θα γίνουν αλλαγές και στο hardware της οθόνης. Αν και λογικά θα είναι όλα "κρυφά" τύπου πλακέτες, δε θα αλλάξει το design.
-
Είναι το seat/cupra ο ανταγωνισμός ?
ή να περιμένουμε την πιο... υβριδική και δυνατή και 4κινητη ?Εμένα η εμφάνιση του cupra μου φαίνεται τόσο πιο 🦘 όσο ένα opc δίπλα σε μια MiTo
-
Ως σπορτίφ SUV θα έλεγα ναι, εξάλλου μιλάμε για CUPRA και όχι για SEAT. Ως τιμή το Formentor είναι πιο κάτω γενικά αλλά επίσης δίνει σοβαρές μηχανές που η Alfa δεν έχει όταν ανέβεις τιμολογιακά. πχ. το δίλιτρο με τα 310 άλογα ή το limited 2,5ρι της Audi με τα 390. Και το υβριδικό να συγκρίνουμε, είναι 30 ή 110 άλογα κάτω.
Aν μετρήσουμε ως ανταγωνισμό τα πιο established της Αγίας Τριάδας των Γερμανών τότε η Alfa ειναι αυτή που πρέπει να εξηγήσει πως και γιατί θα συγκριθεί μαζί τους εφόσον το μόνο που έχει να προσφέρει ΔΥΣΤΥΧΩΣ είναι μια old-school νοσταλγία και μνήμες του ένδοξου (αλλά ξεχασμένου) παρελθόντος. Επίσης δυστυχώς αυτοί που την υπερασπίζονται παθιασμένα στα forum δε θέλουν ή στις περισσότερες περιπτώσεις δε μπορούν να αγοράσουν προιόντα της. Θέλει πολλή δουλειά για να γυρίσει η αντίληψη για μια εταιρεία πάντως, δε γίνεται από τη μια στιγμή στην άλλη.
-
@alfetta said in Alfa Romeo Tonale:
Είναι το seat/cupra ο ανταγωνισμός ?
ή να περιμένουμε την πιο... υβριδική και δυνατή και 4κινητη ?Εμένα η εμφάνιση του cupra μου φαίνεται τόσο πιο 🦘 όσο ένα opc δίπλα σε μια MiTo
Εμένα πάλι η Mito μου φαίνεται ως ένα κακέκτυπο του Mini.
-
Η κωμωδία συνεχίζεται βλέπω! Ωραία θα περάσουμε! Πάει και με τις ημέρες το καρναβάλι!
-
Το ότι συγκρίνεται η tonale με το φορμεντορ που τιμολογιακά δεν έχουν καμία σχέση, τα λέει όλα … ότι πιο άπατο έχει βγει, κρίμα το σήμα
-
Το θέμα είναι πιο πουλάει περισσότερο.
-
Πρώτο σοβαρό μακρινό ταξίδι-αστραπή μέχρι Μεσολόγγι χθες και επιστροφή απόψε.
Χθες επέλεξα να πάμε από Λειβαδιά-Αράχωβα-Δελφούς-Ιτέα-Γαλαξίδι-Ναυπακτο κυρίως για να δοκιμάσω τιμόνι, αναρτήσεις, φρένα σε στροφές που γνωρίζω καλά.
Δύο σημαντικά συμπεράσματα:- Το στήσιμο του είναι φανταστικό σε τιμόνι, ανάρτηση σε d (dna) mode και τα φρένα πραγματικά ακούραστα. Είχα μόνιμα ένα χαμόγελο που με έκανε να πω χαλάλι τα χρήματα που ξόδεψα για να το αποκτήσω και αυτό είναι το πιο σημαντικό για μένα.
- λείπει δυστυχώς η δύναμη. Τα 130 είναι πολύ λίγα άλογα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Όχι πως βαρέθηκα αλλά να πάρει έχοντας κάνει την ίδια διαδρομή με το GTE πριν 3 μήνες μου έλειπε η δύναμη….μου έλειπε πολύ….
Σήμερα επιστρέφοντας από γέφυρα κανονικά και Πατρών Αθηνών διαπίστωσα ότι είναι απόλυτα αγχολυτικό στον αυτοκινητόδρομο. Φοβερό πάτημα, έλλειψη θορύβου (οκ είχα και μουσική να παίζει αλλά χαμηλά), ακλόνητο σε ανέμους (και φυσούσε αρκετά σε κάποια σημεία), πολύ καλά φώτα, καλές σχετικά ρεπριζ μεταξύ 100-160 για προσπεράσεις.
Αφήνοντας τελευταία τα τυπικά περί κατανάλωσης είχα ένα 6,5l/100km χθες με μέση ωριαία στα 80km/h ενώ σήμερα χωρίς καθόλου cruise control γιατί ήθελα να μην έχει σταθερές στροφές ο κινητήρας είχα 7.1 με 111km/h -
Ετσι είναι δυστυχώς ️. Κανένα αληθινό αυτοκίνητο δεν υπάρχει που να μην μπορούσε να είναι καλύτερο.
Μερικά αυτοκίνητα (ανήκει η tonale σ´αυτά) δεν κάθεσαι να συγκρίνεις χώρο αποσκευών και μεταξόνιο με τον ανταγωνισμό. Ή σου κάνει ή δε σου κάνει. Αμα είναι να αρχίσεις να μετράς ίντσες οθόνης... -
@manast said in Alfa Romeo Tonale:
Ετσι είναι δυστυχώς ️. Κανένα αληθινό αυτοκίνητο δεν υπάρχει που να μην μπορούσε να είναι καλύτερο.
Μερικά αυτοκίνητα (ανήκει η tonale σ´αυτά) δεν κάθεσαι να συγκρίνεις χώρο αποσκευών και μεταξόνιο με τον ανταγωνισμό. Ή σου κάνει ή δε σου κάνει. Αμα είναι να αρχίσεις να μετράς ίντσες οθόνης...Μα εδώ τα παιδιά λένε ότι το Cupra είναι καθολικά καλύτερο αυτοκίνητο και η Tonale δεν έχει λόγο ύπαρξης..
-
Συγγνώμη που έχουμε διαφορετική άποψη, δε θα ξαναγίνει.
Alfa Romeo Tonale